Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 14.52 Kč
$1 CAD = 14.42 Kč
$1 AUD = 14.09 Kč
1 € = 23.01 Kč
1 £ = 29.00 Kč
1 CHF = 14.19 Kč
100 Sk = 75.83 Kč
100 rublů = 62.53 Kč
1 unce zlata = 13867 Kč
Poslední aktualizace 18.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 226
31.12. 2:08
Na koho čekají?
Souhlasim ze je to velmi znepokojive. Prave vcera se vratila kolegyne americanka z NY a byla sokovana ze vetsina lidi se kterymi travila stedroveceni svatky a dovolenou brala jako normalni evidentni policejni rezim na letisti, vlaku ci autobusu. Zda se ze ani nikoho nevzrusila pritomnost pluku v nedalekem okoli ani mobilni nosice raket viditelne kolem letiste ci na predmestich (a v televizi).
A Jefferson mel bohuzel pravdu (ci stale ma). Narod ktery je ochoten vymenit pocit bezpeci za svobodu si svobodny zivot nezaslouzi. Asi to byli jini americane kteri o svoji svobodu bojovali... ti soucasni o ni zrejme uz nestoji.
23522
Pravdepodobne mate do 30 rokov a nepamatate si, co je to policajny stat.
23544
31.12. 17:55
RE: Na koho čekají?
"A Jefferson mel bohuzel pravdu (ci stale ma). Narod ktery je ochoten vymenit pocit bezpeci za svobodu si svobodny zivot nezaslouzi." = Podle Vas ke svobode patri nechat Alkajdu svobodne pusobit po uzemi USA.
Bohuzel Jefferson nemel na mysli svobodu kdejakeho islammskeho silence, ktery jmenem Alaha se rozhodne bourat mrakodrapy, nebo si bouchnout bombu v ruksaku mezi davem lidi.
Vyzsi pritomnost policie slouzi spise jako vystraha k odrazeni kriminality, ale nemuze ji stoprocentne vyloucit.Ma to stejny ucinek , jako kdyz na dalnici vidite policistu pokutovat nejakeho ridice. Kazdy zpomali, i kdyz vidi , ze policista je zaneprazdnen vypisovanim pokuty. Ve zkutecnosti ale by mohl kazdy rychlost zvysit, kdyz policista je zamesnan nekym jinym. Neee?
23556
1.1. 20:54
RE: Na koho čekají?
vas rozpravkami o vsehoschopnych islamskych radikaloch oblbli dokonale
23585
Mimochodom, co ak je to s tym vojakom uplne naopak?
1. Podla Vas je cielom ukazat obcanom, ze sa musia niecoho bat a ze vlada ich ochrani - len na to potrebuje vacsie pravomoci.
2. V New Yorku sa na oslavach noveho roka zucastnilo rekordnych 750-tisic ludi. Ak by sa ludia naozaj bali, skor by ostali doma, nie?
Nema ten vojak skor ludom davat pocit bezpecnosti a presvedcit ich, ze sa nemaju coho bat? Ze mozu zit tak "slobodne" ako pred 11.septembrom? Ze mozu ist na velke namestia a nic sa im nestane?
23582
4.1. 3:33
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
podobne opatrenia som videl v Europe po 17 decembri 1985 ked islamski teroristi vybuchli naloze na Viedenskom a Rimskom letisku. "Kazdy chvilku taha pilku"
23727
31.12. 2:41
Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 130.?.?.?
Takhle ozbrojeneho vojaka jsem videl uz pred 15 lety na letisti ve
Frankfurtu. Stal tam ze stejneho duvodu - jako ochrana pred
muslimskymi teroristy.
V New Yorku zavrazdili pomerne nedavno muslimsti teroriste
tri tisice nevinnych lidi. Letadla se jim uz asi unest nepodari,
ale poslat vraha s AK 47 a rucnimi granaty na misto kde se
schazi hodne lidi neni veliky problem.
Ti vojaci zadnou stoprocentni ochranu nezaruci, ale aspon neco.
Ja aspon neznam soudneho cloveka, kteremu by jejich pritomnost vadila.
23523
31.12. 4:03
RE: Na koho čekají?
Pane Karelius,
a co takhle Švejka jste četl? Tam je taková postavička,
která hovoří ve Vašem duchu. Jmenuje se poručík Dub.
Když budete ale jenom chvilku přemýšlet, co asi voják
na tomhle místě může chránit nebo něčemu zabránit.
To je směšné jako Váš komentář.
Když postavím plně vyzbrojeného vojáka na Václavské náměstí
v Praze budu všem jenom pro smích.
Já myslím,že když si bude vláda v USA podobně dále počínat,
výsledky se brzo dostaví. O tom není sporu.
Soudnému člověku jistě přítomnost vojáka nevadí,
ale bude se více zamýšlet nad blbostí člověka ,který ho tam
poslal! A možná i ve volbách.
23526
31.12. 9:54
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?
Pane Pelesko.
Nastesti to nejste vy, kdo je zodpovedny za ochranu Ceska
pred teroristy.
Na ten Vaclavak si budete tedy muset stoupnout osobne.
Okolojdouci kteri cetli Svejka budou mit radost, ze konecne
vidi ziveho kadeta Bieglera. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
Kaja
23535
31.12. 18:29
RE: Na koho čekají?
Když už se vůbec pouštím do diskuze,tak do zásadní.
Když dojde na těchto místech k nějakénu útoku,
tak si položím otázku, k čemu bude takový voják platný?
Scénář je jasný. Mnoho lidí - výbuch nebo střelba.
Tak teď milý voják sundá samopal a bude také střílet
do davu? Nebo co bude dělat? Jak může něco chránit!!!
Pane Karelius jste mimořádně směšný!!!
Ten voják tam na tomhle místě nemá žádnou faktickou bezpečnostní cenu.
Je to pouze sprostá a podlá demonstrace síly.
Nic jiného. Žádný účel ochrany zde v rozmístění vojáků nevidím.
Cenu má policie,která je jinak vycvičena a umí v podobných
případech zasahovat.
Voják je na ukázku. Je to akorát figurka pro malé děti.
Pane Karelius,což takhle přemýšlet by Vám neškodilo.
23558
31.12. 23:24
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?
Pane Peleska.
Ti vojaci tam jsou hlavne proto, aby pripadne teroristy odstrasili.
Kdyby k nejakemu utoku prece jen doslo, lide by se snazili
dostat se od teroristu co nejdal a vojaci by meli moznost zasahnout a
alespon omezit pocet obeti.
Stoprocentni ochrana pred terorismem neexistuje.
Nicmene lide kteri tam ty vojaky umistili nejspis vedi o techle vecech
vic, nez kdokoliv z nas.
Na zaver - jestli vazeny pane nedovedete ani chvilku diskutovat bez
tech hloupych urazek, tak radeji mlcte. Je to trapne.
Kaja
23565
1.1. 3:21
RE: Na koho čekají?
Pokuď vím,já jsem neměl ten blbý nápad a nekomentoval
jsem článek větou, že asi se již nepodaří unést letadlo,
ale když nějaký "terorista" bude mít AK 47 a granáty!!!
Takovou blbost jste ráčil napsat a teď ji ještě trapně
obhajujete. Jste mimořádně směšný.
23566
1.1. 3:25
RE: Na koho čekají?
A ještě podotýkám. Jak chcete odstrašit někoho,
který se omotá trhavinou a půjde se také sám zabít.
Takový opravdu bude mít veliký strach !!!
23567
1.1. 3:48
RE: Na koho čekají?
>Ti vojaci tam jsou hlavne proto, aby pripadne teroristy odstrasili.
Tohle mne vazne pobavilo! Aby pripadne teroristy odstrasili. Reknete mi, ceho se takovy pomyslny sebevrazedny utocnik asi tak muze bat? Clovek, ktery je jiz odhodlan zemrit se bude bat nejakeho vojacka? Proc? Dekuji Vam za krasny novorocni vtip. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
>Nicmene lide kteri tam ty vojaky umistili nejspis vedi o techle vecech vic, nez kdokoliv z nas.
Ano, to mate pravdu. Jsou to totiz titiz lide, kteri 90% veskereho terorismu primo ci neprimo utvareji. Bez tech vojaku by cela ta saskarna kolem terorismu vypadala mene "opravdove", proto je tak nutna ta jejich pritomnost, zajistujici kazde domacnosti pravidelny prisun terorismu, nezbytny pro kazdodenni zivot moderniho cloveka. Co by si politici dnes bez toho terorismu pocali? Vzdyt by nejspise museli celit obvinenim z vlastnich zlocinu a lzi. Ale oni jsou chytri a vi, jak spravne terorismus vyuzit a aplikovat. Na podporu svych cilu, na manipulaci se spolecnosti a i na svoji vlastni ochranu.
23571
1.2. 1:12
RE: Na koho čekají?
Joshua
chroust (zavináč) aol (tečka) com 66.?.?.?
pane Peleska byli jsme spolu na veceri v LA a hodne mne vypravel muj pritel jak zdatny pry jste ve vasem veku 74 let pri poprcavani studentek. Vasemu kseftu take preji hodne dalsich let. Mohu eventuelne zaslat Viagru.
25273
28.8. 14:38
RE: Na koho čekají?
On jim ten váš přítel u toho svítil lampičkou, nebo je to transvestita a poznal to na vlastní silikon ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
30153
4.1. 5:07
RE: Na koho čekají?
jimenez
jimenezz (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
Jsem vazne rad, ze jsi kolego napsal, ze pomerne nedavno zemrelo 3000 lidi. Uz to cislo samo, ktere jsi udal, stoji za povsimnuti. Pri normalnim pracovnim dnu, coz 11. zari 2001 normalni pracovni den byl, se ve WTC kumulovalo az 120 000 lidi, mozna vice, presne nevim. Nezda se ti, ze ty 3000 obeti je nejak malo, zvlaste pak, kdyz znacna cast z nich byli hasici? Uz to cislo samo mi nehraje. A tech nehraje je daleko vice, proc treba CIA ktera ma dukazy snad na vsechny nesmysly co si USA vymysli, neodhalila tak rozsahlou akci, jakou 11.zari urcite byla? Neschopnost zpravodajske sluzby?
23736
5.1. 9:44
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?
Tak ja vam to pane Jimenez vysvetlim.
Ty utoky na WTC byly provedeny rano a vsichni jeste nebyli v praci. Vetsinu tech co uz v obou budovach byli se podarilo nastesti evakuovat po pozarnich schodistich. Na to takova schodiste jsou.
Ale nevim, proc vam to zde musim vysvetlovat. To snad vi kazdy.
A co se tyce tech bezpecnostnich opatreni o kterych je zde rec - asi k necemu nakonec byly dobre. Ten den bouchly jenom dve bomby. Obe dve v Bagdadu.
Prvni zabila v restauraci 7 civilistu, druha osmileteho irackeho chlapce.
Treba se podari vsem tem teroristum co tohle delaji jednou zakroutit krkem. Do te doby ale budeme muset trpet prohlidkami na letistich a pohledem na ozbrojence.
Kaja
23805
5.1. 15:53
RE: Na koho čekají?
K těm bombám v Bagdádu - obě byly určeny okupantům, nebo těm, kdo jim tak, či onak napomáhají. To, že při výbuchu zahynuli rovněž nevinní civilisté není o nic horší, než když při zabezpečení vlastní, po zuby ozbrojené bezpečnosti u okupačního zátarasu na cestě v cizí zemi americký "hrdina" rozstřílí na padrť iráckou rodinu v taxíku, nebo, když britší vojáci ukopou při výslechu iráckého zajatce... Ale nevím, proč vám to zde musím vysvětlovat. To snad ví každý.
23816
5.1. 22:31
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 168.?.?.?
Pane Juchelka.
Vy asi nejste ochoten pochopit rozdil mezi nervozitou vojaka, ktery ma smutnou zkusenost s teroristy pouzivajicimi taxi a perverzni zrudnosti vraha, ktery odpali bombu tam, kde zabije co nejvic nevinnych lidi.
Kaja
23835
6.1. 3:11
RE: Na koho čekají?
Pane Kájo,
partyzáni v Iráku odpalují nálože a i jinak útočí výhradně proti vojenským cílům, při kterých rovněž někdy (rozhodně ne vždycky) zahynou i nevinní civilisté. S Vaší charakterizací situace tedy nesouhlasím.
Okupační vojáci sice asi budou nervózní - hlavně z toho, že nejsou vítáni šeříky, ale to by si spíše měli vyřídit se svými nadřízenými v Pentagonu a BD. Žádný Iráčan, který na Američany a jejich poskoky v Iráku útočí, není terorista , pouze nechce takovou bandu ve své zemi - po Saddamovi je to jako z bláta do louže. V Iráku nemáme co dělat, měli bychom co nejdřív vypadnout, pokorně se omluvit, zaplatit za všechnu škodu a domácí viníky - Bushe a podobné zločince po právu v USA potrestat. Saddam by mohl sloužit třeba jako svědek u procesu s Rumsfeldem...
23850
6.1. 5:17
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Juchelka, mesita Imam Ali v Bagdade bola perfektnym vojenskym cielom. 83 zabitych iracanov a ani jeden zabity americky okupant. Este dobre ze Slovenski partizani nemali take uspechy v 1944.
23859
6.1. 7:09
RE: Na koho čekají?
To nebylo v Bagadádu, ale v Najafu, byl to jeden z mála útoků na civilní objekt - mešitu (a ve srovnání s počtem útoků na americké vojáky zanedbatelný incident), a cynik by mohl spekulovat, že něco takového (odstranění populárního ajatoláha) se dlouhodobě hodí i Američanům...
Okupanti jsou ale ti poslední, kteří si mohou stěžovat na patetickou bezpečnostní situaci v Iráku, kterou sami způsobili a dále způsobují, svou strategií, špatně skrývanou frustrací, nedostatečnými počty způsobilých vojáků, neznalostí či nedostatečným respektováním kulturních zvyků v zemi, atd., atd.
23861
6.1. 7:21
RE: Na koho čekají?
...uznávám ale, že jsem měl napsat pro větší přesnost "partyzáni v Iráku odpalují nálože a i jinak útočí TÉMĚŘ výhradně proti vojenským cílům".
Já jen vidím, že každý druhý den, nebo i denně, zahyne v Iráku zbytečně aspoň jeden další Američan a celkově to jde už do stovek, takže mě jeden útok na mešitu, nebo předčasně vybuchlá bomba na křižovatce nemůže rozházet, i když je to samozřejmě také jednoznačně naše vina - neměli jsme tam lézt...
Oni se tam ale Iráčané teď často běžně střílejí mezi sebou, kradou, vyřizují si staré účty, apd. To vše mají na triku okupační vojáci a Bremerova neschopná administrativa. Možná, že útoky na mešity, či na zájmy Šíítů po Saddamově odchytu přestanou (pokud věříte, že za tím byli Baathisté), ale útoky na okupanty zatím nepřestaly a podle mě ani nepřestanou. Takové útoky nejsou terorismem, ale spravedlivým odbojem v okupované zemi.
23862
6.1. 12:59
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Juchelka, samozrejme, opravujem sa, utok na mesitu bol v Najafe a nie v Baghdade. Nemyslim ze utoky skoncia alebo sa znizia po chyteni Saddama. Tieto utoky niesu robene Baathistami ale su robene "zahranicnymi islamskymi mujahedinmi" Podobne ako boli robene utoky v Juhoslavii (b.t.w. nesuhlasil som s intervenciou USA proti srbom) a podobne ako su utoky robene v Kasmire alebo v Cecensku (amir of foreighn mujahedeens Ibn-ul-Khattab)
Nesuhlasim ani z terajsou okupaciou Iraku. Okupacia sa mala stat v uz v 1991 roku.
23873
6.1. 16:03
RE: Na koho čekají?
Pane Igore, i podle amerických důstojníků přítomných v Iráku tam těch zahraničních islámských mujahedinů je velice málo a navíc je všeobecně známo, že nejvíce zahraničních bojovníků je tam v současnosti z USA.
Zároveň ale nechápu, co by bylo špatného na tom, kdyby tam nějací zahraniční bojovníci pomáhali domácím Američany z Iráku odstranit. V Afghanistánu jsme takovým internacionalistům proti Rusům sami dodávali zbraně...
23881
6.1. 18:01
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
nuz... pan Juchelka... USA sa nemuselo zapojit do 2 svetovej vojny, ani do korejskeho, vietnamskeho alebo afganskeho(proti Sovietskemu Zvazu) konfliktu.... a dneska by ste volil Hitlerovho vnuka za Fuehrera sveta, alebo Stalinovho vnuka za generalneho tajomnika sveta...
USA sa tak isto nemusia bojovat proti islamu.... a vasi vnuci budu volit Kalifa sveta.
Demokracia nieje zdaleka perfektna, ale vzdy ju preferujem pred fasizmom, komunizmom alebo islamom.
Osobne som radsej ked zahranicni islamski mujahedini bojuju v Iraku, Afganistane, Irane, Syrii (a ostatnych Allahistanoch ktore prijdu na rad) ako keby bojovali v USA, a Europe.
23886
6.1. 8:22
RE: Na koho čekají?
Okupační vojáci sice asi budou nervózní - hlavně z toho, že nejsou vítáni šeříky, ale to by si spíše měli vyřídit se svými nadřízenými v Pentagonu a BD. Žádný Iráčan, který na Američany a jejich poskoky v Iráku útočí, není terorista , pouze nechce takovou bandu ve své zemi - po Saddamovi je to jako z bláta do louže. V Iráku nemáme co dělat, měli bychom co nejdřív vypadnout, pokorně se omluvit, zaplatit za všechnu škodu a domácí viníky - Bushe a podobné zločince po právu v USA potrestat. Saddam by mohl sloužit třeba jako svědek u procesu s Rumsfeldem
__________________________________________
Spravne pane Juchelka. Moc se mi to libi, jak jste to napsal a nejvic se mi libi ten zaver, kdy Saddam bude svedcit proti Rum-sfeldovi Lev
23863
6.1. 9:16
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?
Pane Juchelka.
MY mame vypadnout ? MY mame zaplatit ? MY se mame omluvit ? Mluvte laskave za sebe. A jestli mate cas, jedte se lidem do Iraku omlouvat za odstaneni toho grazla sam. Nejspis si budou tukat na celo. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
A pokud je pro vas budova OSN, budova Cerveneho Krize, mesita, budova soudu nebo policejni stanice vojensky objekt, pak se ani nedivim, ze nazyvate
tlupy Saddamovych hrdlorezu 'partyzany'.
Kaja
23865
6.1. 16:19
RE: Na koho čekají?
Kájo, my jsme šli do Iráku odstraňovat Saddama? Myslel jsem, že jsme tam šli kvůli zbraním hromadného ničení... Saddama jsme mohli odstranit již v roce 1991 a zatím jsem od Bushe ml. neslyšel, že byla chyba, že jsme ho tenkrát neodstranili. Žádné zbraně jsme v Iráku nenašli a ani, v takové podobě, jak o nich mluvila ulhaná americká vláda, včetně Bushe, nenajdeme. Odstranění Saddama je určitě fajn, ale zatím jsme Iráku nedali nic lepšího, akorát umírají jiní lidé a pokud Saddam řádné ZHN neměl, byla válka naprosto zbytečná, drahá a celý proces, který k ní vedl poškodil americké zájmy ve světě. Až Bush uzná, že lhal a zatáhl zemi do zbytečného dobrodružství, můžeme o výhodách irácké okupace pro Američany a USA začít trochu vážněji diskutovat, i když "výsledky" jsou jasné už nyní.
Drtivá většina útoků proti okupantům je vedena proti vojenským cílům a pomahačům Američanů. Pokud se to Američanům nelíbí, měli tyto cíle lépe střežit a obsadit Irák s více vojáky. Zodpovědnost za bezpečnost v zemi padá jednoznačně na ně... Sametová okupace je stejná blbost jako sametová revoluce...
23882
6.1. 18:07
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Juchelka, tomu sa dalo vsetkemu zabranit v 1979 roku keby demokraticky prezident Carter poriadne vybombardoval Teheran ked islamski ajatolaci napadli USA (Ambasada je povazovana za podu krajiny ktorej ambasada patri). Reagana sa ajatolaci bali, tak prepustili americkych rukojemnikov na druhy den po jeho zvoleni .... tuna vidiet co na mohamedanov plati.
23887
6.1. 19:12
RE: Na koho čekají?
Pane Igore ze Slovenska, Vy uvažujete v rámci "rozměrů" malého státu, bez jakýchkoliv seriózních možností efektivně prosazovat/podporovat svou zahraniční politiku (ať už jakoukoliv) pomocí síly (vojensky) a, ruku na srdce, i jinak. Tudíž postoj bez zodpovědnosti a následků (za to nemůžete).
Vaše úvahy by proto z mého hlediska byly věrohodnější, kdyby v této chvíli místo mých spoluobčanů platili, bojovali a umírali v Iráku především Slováci. Podstatné pro mě je pouze to, že náš president nalhal mou zemi do nevyprovokované války, jejíž okupační fáze je navíc ukázkovým příkladem amerického vládního diletantizmu. President na tyto šílenosti rozhazuje plnými hrstmi moje peníze a imaginární výdělky dalších dvou generací.
To, že Hussein není Váklav Havel je úplně jedno (to všichni víme, ale kvůli toho se nebojuje), a mýlíte se, pokud si myslíte, že nám šlo o osvobození Iráckého lidu - stačí se podívat, jakou přechodnou demokracii tam dnes, díky nám, mají... Navíc, pokud "pomoc" lidem v cizích zemi bude ode dneška vypadat takhle, myslím, že už moc zemím, jako Američané, nepomůžeme, prostě na to nebudeme mít.
23891
6.1. 23:16
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Juchelka z Ciech, ja som tak zo Slovenska ako ste Vy z Ciech. Ja zijem uz skoro 20 rokov v USA, poslednych 10 rokov v New Jersey. Takze v tychto vojnach umieraju aj moji spoluobcania a su platene aj z mojich dani (odhadujem moj podiel asi na $1000 - som vo vysokej danovej skupine - a to mi vobec nepripada ako zadlzenie mojich dvoch dalsich generacii). Co moj prezident naklamal ukaze historia. Niesom jeden z tych ktori na druhy den po invazii Iraku potrebovali vidiet ZHN. Ja NEpovazujem za dovod vojny oslobodenie irackych ludi alebo prinesenie demokracie do Iraku. Islam a demokracia NIESU kompatibilne. Ide jedine o vymenu "nepriatelskej" diktatury za "priatelsku" diktaturu. Keby islamska nepriatelska diktatura vlastnila ZHN tak uz by bolo neskoro. USA sa potrebuje zbavit zavislosti na nakupe ropy z moslimskych krajin a potom nebudu potrebne ziadne vojenske intervencie lebo potom moslimi zhladuju sami od seba.... b.t.w. pred tym ako som prisiel do USA som zil v Zapadnom Nemecku, Taliansku, Alzirsku (takze nieco
viem o islame) a zil som aj dva roky v Cechach. Mam dva pasy a SSN styroch statov (dufam ze toto zvysilo u Vas moju verohodnost)
23928
6.1. 19:17
RE: Na koho čekají?
Ještě k Iránu, Reaganovi a bombardování Teheránu... Slyšel jste někdy o Iran-Contra?
23892
6.1. 18:10
RE: Na koho čekají?
Pane Juchelka,
to by bylo pěkné počteníčko, kdybyste narazil ne nějaké rovnocenné diskutéry, takhle je to, jak říkali staří Římané, házení perel sviním. Oni se ti dva kluci, Kája a Igor, nedovedou ani domluvit, zda za ten bordel v Iráku jsou zodpovědní Saddámovi hrdlořezové nebo cizí mužahedýni; jak se dohodnou, kdo za to bude platit? Kája se brání placení už teď jak Pepíček, co rozšlapal Mařence košíček a ani snad neví, že už mu to Bushova parta započetla do daní.
23888
6.1. 19:21
RE: Na koho čekají?
Já vím, ale já pořád doufám, že se od nich (nebo někoho jiného) nakonec přece jen dozvím, co je zdrojem jejich nezřízeného iráckého optimismu a v čem je okupace Iráku výhodná pro USA... Zatím, pravda, ticho po pěšině.
23894
7.1. 2:16
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?
Pane Juchelka.
Ten nezrizeny iracky optimismus me prisuzujete vy. Mam navic pocit, ze tady delame ucet bez hospodskeho a navic velice predcasne. Jestli bude Irak za par let napolo slusna a treba jen mirne prosperujici zeme s neprilis zkorumpovanou vladou, mel jsem pravdu ja. A prospech z toho bude mit cely svet, nejen Amerika.
Delanim predcasnych zaveru se vystavujeme nebezpeci, ze dopadneme jako Taborsky s tema jeho datlema.
Kaja
23936
8.1. 15:46
RE: Na koho čekají?
>Já vím, ale já pořád doufám, že se od nich (nebo někoho
>jiného) nakonec přece jen dozvím, co je zdrojem jejich
>nezřízeného iráckého optimismu a v čem je okupace Iráku
>výhodná pro USA... Zatím, pravda, ticho po pěšině.
Utkvel mi v pameti jeden detail: Kratce po zvoleni Bushe mladsiho se ho kdosi zeptal, jak pohlizi na vladu sveho otce. A on odpovedel v tom smyslu, ze v jednom momente nedokoncil to, co dokoncit mel. Uz tehdy jsem rekl svoji zene, ze zrejme poukazuje na vytlaceni iracke armady z Kuvajtu, a dost. A tak si obcas myslim, jestli ta dnesni valka vlastne neni jen osobni slabustkou syna, ktery chce dokazat tatikovi, ze je lepsi...
24065
6.1. 21:31
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 130.?.?.?
Pane Juchelka.
Tech duvodu pro zasah v Iraku byla cela rada. Vlada Spojenych Statu si ovsem vybrala existenci ZHN jako ten hlavni. Zatim to vypada, ze to byla chyba. Ale jestli to byla lez, to nevim.
Zrovna tak nevim co si myslet o vas. Skutecne nevite o stale vetsich civilnich obetech tech vasich partyzanu a o jejich utocich proti Cervenemu Krizi a budove OSN ? To se me nechce verit.
Kaja
23907
6.1. 22:27
RE: Na koho čekají?
Pane Kájo, nechci to zde opět rozmazávat, ale mohu Vám citovat z dopisu svého zástupce v Kongresu, kde vysvětluje, že dal presidentovi "povolení" k útoku na Irák pouze na základě hrozby ZHN, hlavně hrozby nukleární. Navíc pomiňoval svůj souhlas k válce vyčerpáním všech diplomatických cest a prostředků. O jiných důvodech se moc nezmiňuje a já sám jsem ty jiné důvody slyšel poprvé až poté, co se ukázalo, že ty původní byly blbost. To je podle mě poprvé, kdy americká vláda vstoupila do nevyprovokované války takto nonšalantně...
Píšete ale, že nevíte, zda to byla lež. Jak dlouho budete ještě čekat, až to uznáte? Až najdou předělané práškovací letadlo s anthraxem na irácké "letadlové" lodi u Kalifornského, či Havajského pobřeží? Ty tuny bojových látek a podzemní továrny rovněž jaksi nejsou k nalezení... Uvědomte si, že Vaši hrdinové tvrdili, že VĚDÍ, kde zbraně jsou. To Vám nepřipadá divné? Odpovídat nemusíte...
Jelikož Američané nepovolují nezávislé reportáže z Iráku, zabavují fotoaparáty a digitalní média (disky) z kamer, apd., přesnější informace z Iráku chybí, a tak je klidně možné, že na zmíněné budovy zaútočili sami speciálními jednotkami, aby vyvolali světové sympatie a zatáhli do války více zemí ("logiku" na to mají...). Navíc v USA proběhla před nedávnem kampaň na zrušení OSN a jsou zde jistě i výtečníci, kteří by neváhali beztrestně přiložit ruku k dílu... Proč ne?
Uklidněte se ale, já si to vážně nemyslím. ČK a OSN jsou prostě viděny v Iráku jako posluhovači USA - americká okupace je pod americkou správou, ne pod správou OSN (jak jinak) a tak se jedná o podporu okupace. To je elementární úvaha. Spojené státy s civilními iráckými ztrátami počítaly již při samotném vojenském útoku, Rumsfeld si osoboval právo schválit všechny operace, při kterých může zahynout více než 30 civilistů a všechny je (byly jich myslím desítky - těch operací) schválil. Třeba někomu vybombardovali dům, zahynula při tom mladá žena a holčička s očima barvy dozrálých datlí, tak strýček vyhodil do luftu část OSN, kde zahynuli (bohužel) kariérní úředníci nad 40 let. K Rumsfeldovi se dostat nemohl... I kdyby to bylo úplně jinak a strýček byl Baathista, nebo to vůbec nebyl strýček, ale Saddamův fanatický stoupenec, pořád je zde snaha Iráčana vyhodit ze země lidi, kteří do ní nevstoupili celní kontrolou, ale seskočili padákem, přijeli tankem, přejeli nestráženou hranici, apd., a tudíž v ní nemají co dělat... Pojďme soudit Saddama a lidi, kteří vyhodili do luftu OSN, ale zárověň s Bushem a jeho vládou a všemi, kteří se podíleli na zabití iráckých civilistů, před i během a po válůce, včetně embarga, předválečné politiky, spojenectví, apd. Já jsem pro! Vy ne?
23918
7.1. 4:23
RE: Pane Stworo,
P.M.
moskali (zavináč) (tečka) zabrali 67.?.?.?
jsem Vam zavazan, ze si tu mohu na Vasich strankach povidat.Respektuji taky plne Vase pravo muj text censurovat podle vaseho uvazeni.Prosil bych vsak, abyste, kdyz shledate muj prispevek za nezadouci, tento cely vypustil. Povazuji za neeticke moje povidani MENIT a vkladat tak Vase slova, ci jen placici ci smejici se ikonky nad muj podpis.
Nevidim zde podobnou pripominku od prispevovatelu, kteri sdili Vasi politickou linku. Jestli jsem si dobre vsiml, jste velmi kriticky k nynejsi americke vlade, kterou obvinujete ze zneuzivani moci.Vy jste sice Bagdad nenapadl, ale sve pravomoci zneuzivate tez. Takze:Kazati vodu a popijet si vino?
23948
Nerozumím. Co máte na mysli? Nikdy bych si nedovolil měnit někomu text, či vkládat tam ikonky. Jedinou výjimkou je situace, kdy někoho cenzuruji. Pak nahrazuji nadávku svou vsuvkou, kterou vždy označím graficky např. vložením do závorek, kurzivou apod.
Pokud se vám tam objevili ikonky, které jste nezamýšlel, zkontrolujte, zda jste nechtíc nepoužil kombinaci znaků, které ty ikonky vyvolávají - viz výše.
23951
31.12. 3:13
Na koho čekají?
Je otázkou,jak to skončí.
Zatím ještě mohou Američany strašit.Ale nic netrvá věčně.
Nemyslím,že dojde k úplné totalitě.Takový režim se brzo vyčerpá.
Prostí Američané nejsou žádní blbci,alespoň v těchto věcech.
Zatím jim to nevadí.
V okamžiku,kdy dojde větší část obyvatelstva k nějakému poznání,
že je klamána nad míru únosnou,začnou se dít věci.
Americká společnost se nedá ovládat vojensky !
Může být a také je "oblbována" prostřednictvím televize
a médií vůbec, ale násilná forma nebude mít úspěch.
Zde se vláda zmýlí.
23524
31.12. 12:20
RE: Na koho čekají?
no pane Peleska, jen doufejte, jen doufejte... ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
23539
31.12. 17:35
RE: Na koho čekají?
Je otázkou,jak to skončí. Zatím ještě mohou Američany strašit.Ale nic netrvá věčně. Nemyslím,že dojde k úplné totalitě.Takový režim se brzo vyčerpá. Prostí Američané nejsou žádní blbci,alespoň v těchto věcech. Zatím jim to nevadí. V okamžiku,kdy dojde větší část obyvatelstva k nějakému poznání, že je klamána nad míru únosnou,začnou se dít věci. Americká společnost se nedá ovládat vojensky ! Může být a také je "oblbována" prostřednictvím televize a médií vůbec, ale násilná forma nebude mít úspěch. Zde se vláda zmýlí.
Ja bych to videl trosku jinak. Prosti Americane hloupi jsou a to hodne. Neni to pochopitlne prednosti jen Americanu, podobne jsou na tom ostatni "narody". V dnesnich vylhanych pokryteckych demokraciich na teto "proste" hlouposti stoji veskera politika. Verim tomu, ze bushova vlada presne vi, co dela, oni maji sve pruzkumy a dokazi pomerne dobre predpovidat vyvoj ve spolecnosti a podle toho take jednaji. Neni a nebude nikdy nutne pouzit nasili proti vlastnim lidem otevrene a primo (jedine pod cizim jmenem).
Jedna krasna definice diplomacie rika, ze diplomacie je umeni dovolit nekoho udelat to, co chcete.
Potrebujete nastroje k ovladani spolecnosti? Potrebujete nove zakony? Neni snazsi cesty, nez pockat na dobu, kdy ti prosti lide sami prijdou a budou se techto zmen dozadovat. Potrebujete bezpecnostni zakony omezujici lidske svobody? Staci lidem vnutit predstavu, ze je potrebuji. Pouzije se stara osvedcena strategie, strategie, kterou pouziva Mossad od sveho vzniku a take vi proc - je efektivni a nese ovoce. A pak tedy napriklad dojde k unosu 4 letounu, demolici nekolika budov. Lide jsou v soku, chteji nepritele, tak jim nejakeho vhodneho vymyslite (Ladin). Potrebuji se citit bezpecneji? Zakony jsou na svete. Bylo pouzito nasili proti vlastnimu lidu, ale ne primo. No nezkuste to, kdyz vam pak lide jeste budou tleskat.
Rikate, ze se Americane nenechaji donekonecna tahat za nos. Kde je vsak ta hranice? Kde je ten bod zlomu, kdy si konecne uz reknou "a dost"? Ja si nedokazu predstavit, ze by bylo mozne jeste nekam ustupovat. V zemi ktera si rika demokraticka a svobodna a kde je soucasne mozne, aby velkou cast vlady tvorili usvedceni zlocinci, kteri maji bezprostredni vazbu (= prokazatelnou spoluvinu) na smrt vice nez 3000 lidi vlastniho naroda a jiz se to nesnazi ani nijak zakryvat... Co jeste lze tolerovat v zemi, jejiz veskera domaci a zahranicni politika je postavena na lzich?
Nevim jakou vetsi moc by mohla mit vlada, nez moznost bez ustani produkovat jednu lez za druhou bez sebemensi odpovednosti. Pokud toto vlade prochazi, pak ji projde jiz vse. Kdy se ti lide ozvou? Ty lzi cervenejsi uz nebudou.
A pokud se prece nekdo ozve - podivejte se, jak dopadla WTC Commission - kdyz se v cele udalosti zacali moc stourat, moc vykukovat, stacilo par promluv do duse od papika Bushe a jeho bratri a je zase klid. Proc lide nekrici? To je to nezajima? A nebo tech 3000 mrtvych bez odpovedi je porad malo?
23554
Ten ,vojak ,jen representuje momentalni rezim a nic vic ,ten nema naprosto zadnou moznost ochrany sam pro sebe ,natoz pro verejnost,kdyz kolem pujde "Baba" s dvouma nakupnima taskama a ruksakem na zadech,tak myslite ,ze na ni skoci a zadrzi ji?Cely ten psychologicky natlak ma odvest pozornost verejnosti od mnohem dulezitejsich veci a zaroven pomoci strachu zduvodnit ta veskera omezeni pro obcany,ten "Terror" administrativy.Kdyz nekdo bude chtit provest sebevrazebny utok,tak se bude tlacit mezi nejvetsi dav nakupujicich a ten vojak bude mit sve stesti ,ze tam nebyl pritomen,ten jen ma dat zdani jakesi bezpecnosti v praxi muze byt obeti ,jako kdokoliv jiny.
V historii celeho lidstva doposavad nikdo nevyhral nad partizanskou valkou,kterou dnes zamenuji skovem terrorismus,ale podstata je naprosto stejna,partizanska valka nadelala Hitlerovi vic starosti ,nez boj proti nepriteli v zakopech.
Nakonec komunisticke dejiny byly hrdi na vysledky partizanske valky a ukazovaly to ,jako jejich komunistickou tradici v boji s nepritelem ,vis "Slovenske narodni povstani".
23525
31.12. 11:49
RE: Na koho čekají?
Slovenské národní povstání bylo poraženo. Povstalci buď zabiti, nebo zahnáni do hor, kde umrzali nebo umírali vysílením a hlady.
23537
1.1. 17:58
RE: Na koho čekají?
Píseckej, také trochu přemýšlet bych vřele doporučoval!
Za povstání na Slovensku bylo jasné,kdo je kdo.
Zde nevíme vůbec nic.
Já doopravdy nevím, zda-li vůbec existuje nějaká Al - Kajda nebo Bin Ládin.
To jsou vygenerované postavy světovými médii,které jsou
ovládány jednostranným názorem.
Po útoku na WTC se najednou ve všech médiích objevil Bin Ládin
a Al - Kajda. Předtím jsem o nich neslyšel ani slovo!
Takové trochu vzláštní!!!
A kdepak jsou ti " partyzáni" Píseckej?
Když chci někoho porážet, musím o něm něco vědět.
Musím vědět kde je a kdo to je!!!
Tady víme docela starou belu.
V Iráku je to vidět docela jasně,jak se daří potlačit
partyzány.Už se toho "průseru" chce USA co nejdříve zbavit.
Nastrčit někoho jiného - OSN,Bulharsko,Polsko a nějaké jiné
poklonkující trotly!!!Japonci se nehrnou. Není pro ně bezpečno.
A tak jak jinak Píseckej? Jak Ti dupaj králici, Ty " vševěde" !
Ale nic ve zlém, mám úctu k lidem , kteří mají o něco zájem.
I když jsou někdy na štíru se zdravým uvažováním.
Přeji hezký Nový rok!
23579
1.1. 19:09
RE: Na koho čekají?
>Po útoku na WTC se najednou ve všech médiích objevil Bin
>Ládin
>a Al - Kajda. Předtím jsem o nich neslyšel ani slovo!
>Takové trochu vzláštní!!!
je to opravdu zvlastni, ze clovek, ktery vi vsechno nikdy predtim o nich neslysel.
23581
1.1. 21:08
RE: Na koho čekají?
Kaja
karelius2 (zavináč) seznam (tečka) cz 209.?.?.?
Ja vam pane Peleska verim.
Verim vam v tom, ze jste pred 9/11 o O.B.L. a Al-Kaide nic neslysel.
To je ovsem vase chyba. Sdelovaci prostredky tehdy o Al-Kaide psaly dost
casto. Za vlady Billa Clintona se dokonce americane pokusili
Osamu zabit pomoci cruise missiles. Psalo se o tom vsude.
Takze se budete muset zacit vice zajimat o svet okolo sebe a sledovat
zpravy z hodnovernych pramenu.
A pak zde muzeme diskutovat jako rovny s rovnym. A bez tech urazek,
please ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
Happy New Year preje Kaja.
23590
31.12. 16:10
RE: Na koho čekají?
Pane Nohejl,
ten "cestin" musite opravit. Konzultujte, prosim, Pravidla ceskeho pravopisu, strana 295, prvni sloupec. Partyzan, partyzanka (zena), Partyzanka (znacka cigarety za "komansu" , partyzansky, partyzanstvi. Nikdy jste nekouril "Partyzanky" za 1.20 Kcs? Opravit ten"cestin".
23550
31.12. 23:05
Cestin?
Dan
daniel (tečka) zyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?
Mile Peshmergo, tak si to tak neber ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
V ceskem jazyce, napriklad volame i oslovujeme "Nohejle" a nikoliv "Nohejl", pouzivame desetinnou carku a ne tecku, a taky carky a hacky. Oprav si radeji svou "cestin".
23562
1.1. 21:02
RE: Na koho čekají?
na fakty neviete reagovat, tak napadnete nieco, co sam neovladate a robite sa chytrim .. naco je to dobre?
23586
4.1. 3:40
RE: Na koho čekají?
Igor
igor_kaniN (zavináč) Post (tečka) sk 172.?.?.?
Pan Nohejl, mohli by ste tu vymenovet vsetky pripady ked sa Slovenski partizani vyhodili do vzduchu v Nemeckych autobusoch a kaviarnach v Berline. Prosim nevynechajte ani jeden!
23730
31.12. 4:37
Na koho čekají?
Mozna ze se ten novy nadclovek jmenuje Ben Kleberstein a zachranuje nejvetsi a nejhumannejsi rezim.Mozna je eventuelne holocaust survivel na veku nezalezi preci Na Syrii ,novy to zdroj terorismu. Ale dnes jsem na TV slysel ze to vezme over Israel pry je to jen 60 ml. Salam .
23528
31.12. 5:45
Na koho čekají?
Myslím si, že to tomu chlapci sluší.Hezký mladý člověk, který alespoň něco dělá.Nikomu nevadí, jak je na tom obrázku vidět. Jistě dostane slušnou penzi(když se jí dožije) a určitě nekouří marihuánu.V NY je to zakázané.Jestli postraší zlé muslímy, se ještě uvidí. Jenom si myslím, že vedle něho by měl stát ještě jeden mladík, "s horším osudem" s vozíkem ze samoobsluhy a na něm veškerý svůj majetek. Obrázek by byl více politicky korektnější.
Když to dobře dopadne, oba dva si mohou připsat společnou zásluhu o záchranu poslední, zahnívající, imperialistické společnosti.
Neb jak pravil moudrý Lenin:
Magnum Scintilla Parat Ignnem Saepe Pusila
23532
31.12. 6:58
Na koho čekají?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
Kajo, co jako soudny clovek, rikas tem krepcicim Izraelitum po utoku na veze?
23533
2.1. 16:25
RE: Na koho čekají?
M
milanius (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?
Internet je plny bachorek.
23630
31.12. 9:19
Na koho čekají?
Tomas
szabot (zavináč) eurotel (tečka) sk 194.?.?.?
Trochu upresnenie pre p. Nohejla:
V historii celeho lidstva doposavad nikdo nevyhral nad partizanskou valkou,kterou dnes zamenuji skovem terrorismus,ale podstata je naprosto stejna,partizanska valka nadelala Hitlerovi vic starosti ,nez boj proti nepriteli v zakopech.
Nechapem odkial mate tuto informaciu. Partizanska vojna sice nemcom otravovala, ale ani v najmensom sa to nedalo porovnat s bojom na fronte. Napriklad v Juhoslavii kde boli najtassie a najbrutalnejsie protipartizanske boje celej vojny bojovalo proti 250 000 partizanom iba cca 20 000 - 30 000 nemeckych vojakov zaclenenych do dvoch divizii. Jednou z nich bola elitna horska divizia Princ Eugen (tu druhu si uz zial nepamatam.)
Nemecky problem nespocival v tom, ze nemohli vzdorovat partizanom, ale v tom, ze dobyte uzemia nemali kym obsadit - malo ludi. Moj dedo napriklad taktiez bojoval prosi ruskym partizanom (Madarska armada) a hovoril ze mal stastie ze tam nezostal. Tym celym chcem povedat tolko, ze hoci partizani boli realny problem, straty ktore sposobili Wehrmachtu boli okolo 1%.
Nakonec komunisticke dejiny byly hrdi na vysledky partizanske valky a ukazovaly to ,jako jejich komunistickou tradici v boji s nepritelem ,vis "Slovenske narodni povstani".
No to je zase pravda, ale aj SNP bolo zial potlacene relativne dost rychlo.
23534
31.12. 10:46
Na koho čekají?
Po třech letech úspěšného boje proti terorismu jsme tam, kde jsme. Viz ten voják, sběr osobních dat, kontrolování, propustky atd, atd., to vše pro naši bezpečnost. Pyrrhos údajně řekl: ještě jedno takové vítězství a jsem zničen. My si můžeme podobně říci: ještě další tři roky úspěchů proti terorismu a budeme žít v kriminálech. Zdá se, marná sláva, že teroristé vyhrávají, přinejmenším na body: přinutili nás totiž změnit životní styl způsobem, který nechceme. Nebo opravdu vnitřně toužíme po nepřetržitých policejních kontrolách a všem tom dalším? Další zajímavá otázka jest cui bono? A zde už jdou v pevné jednotě politici s teroristy.
23536
31.12. 16:04
RE: Na koho čekají?
>Po třech letech úspěšného boje proti terorismu jsme tam, kde
>jsme. Viz ten voják, sběr osobních dat, kontrolování,
>propustky atd, atd., to vše pro naši bezpečnost. Pyrrhos
>údajně řekl: ještě jedno takové vítězství a jsem zničen. My
>si můžeme podobně říci: ještě další tři roky úspěchů proti
>terorismu a budeme žít v kriminálech. Zdá se, marná sláva,
>že teroristé vyhrávají, přinejmenším na body: přinutili nás
>totiž změnit životní styl způsobem, který nechceme. Nebo
>opravdu vnitřně toužíme po nepřetržitých policejních
>kontrolách a všem tom dalším? Další zajímavá otázka jest cui
>bono? A zde už jdou v pevné jednotě politici s teroristy.
Tento nazor si zaslouzi, podle meho soudu, nejak zvyraznit, a tak to cinim. Chytry a perfektne podany.
23548
1.1. 3:36
RE: Na koho čekají?
Také se přikláním k názoru, že jde o mimořádný a dobrý
postřeh.
23569
1.1. 21:07
RE: Na koho čekají?
az na to ze zmenit sposob zivota nas(obyvatelov USA najma) neprinutili teroristi, ale prave vlady statov a media
tzv. kultura strachu je v USA dlhsia ako muslimski teroristi
23588
31.12. 13:11
Na koho čekají?
Proc tam ten vojak je?
Predstavte si ze by muhamedi zrovna na tom miste neco provedli, zahynulo 'par' lidi a ten vojak tam nebyl !
Vsichni, vcetne tech co zde na jeho pritomnost nadavaji by rvali rozhorcene '...Kde byla ochrana? Na co platime dane?....'
To se stalo, kdy muhamedi zbombardovali stab UN v Iraku. UN ze zasady odmitalo Americkou vojenskou ochranu ktera jim byla nabizena. Dokonce odmitli betonove ochranne bariery proti sebevrazednym utokum muhamedu pouzivajici vozidla k utoku. Zduvodnovali to tim, ze chteji byt recognized jako pratele Irackych muhamedu a nechteli byt povazovani za Americke spojence. Kdyz prisla ta velka muhamedska bomba, nasledne UN 'stahlo ocas mezi nohy' a odvolali z Iraku vetsinu svych pracovniku.
Co tim chci rici, muze se zeptat pan Peleska, Nohejlove, Taborsti, Levove a jini...
Nu proste, nikdy se nezavdecis vsem. At delas co delas, vzdy se najdou shitdisturbers kdo Te chteji kritizovat.
Predstavte si scenario, ze by nejakym zazrakem vedel New York o pripravovanem utoku dvou letadel na WTC a dali by protiletadlovou baterii na 'strechy' tech dvou budov.
Co by na takove preventivni opatreni rekli shitdisturbers ?!
Jo, abych nezapomel, Vse nejlepsi vsem zde - v roce 2004 !!!
23541
31.12. 16:46
RE: Na koho čekají?
Mno, tak tedy, abych Vám vyhověl, pane PeeVee: co tím chcete říci?
23552
1.1. 21:08
RE: Na koho čekají?
oni o tom utoku ale vedeli ..
ale vy proste nechcete alebo nemozete pochopit
23589
31.12. 13:22
Na koho čekají?
Napsal Pavel, odpovida Peter...
Jako vystrihnute z Rudeho Prava. Prectete si to parkrat za sebou a zacnete se smat. Takhle asi premysli 80% Cechu tam doma..
Ano vice politicky korektnejsi by bylo (i z propagandistickych duvodu), kdyby ten vojak byl cernej anbo mel na hlave turban znazornujici prislusenstvi k visible minorities, jak to mame zde v politicko- korektno-blbe Kanade, kdy dokonce jakejsi Sikh (Ind) si vybojoval pravo nosit v RCMP turban...(![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
'.......Jestli postraší zlé muslímy, se ještě uvi |