Diskuze k článku

Ježíš se narodil v policejním státě

Příspěvků 49

25.12.2017 6:15

Staste a vesele...

none 193.?.?.?

Vzdy mi je zatezko cist podobne clanky. Samozrejme je v nem hodne toho, co citime (ne zname, nebo je zde clovek, ktery v te dobe zil?).

Proc neni rozpitvan moment, kdy Jezis, jiz na krizi, rozhlizejic se kolem sebe neco pochopil. Nikdo se ani neotre o jeho posledni pocity a slova? Nebo snad nechape?

Je snad tak tezke zustat clovek?

Byt konzervativni v moralnim a etickem zaklade. Rodime se s tim, vime co je dobre a spatne... No, neprehanet, jiz tady jeden magor s kolektivni vinou byl.
Byt liberalni ke vsemu a ke kazdemu, co/kdo liberalni pristup vyzaduje.


Vsem socioinzenyrum preji hezke svatky[smích]

361574

25.12.2017 12:22

Autor je úplne mimo

Marek 195.?.?.?

Čo by bolo, keby... to je vcelku v poriadku, ale celá legenda o Ježišovi je výmysel od A po Z, takže autor stavia na nezmyselných predpokladoch. (Biblický Ježiš nebol dobrý, prečítajte si pozorne, čo údajne urobil či povedal, koľko ľudí poslal do ohňa pekelného, celé mestá i svoj domáci Nazaret s celým osadenstvom i s rodičmi.)
Vianoce boli stanovené rozhodnutím "policajného náčelníka" - samotného cisára, nemá to nič s narodením nejakého Galilejčana. Despota cisár iba využil najväčší rímsky sviatok a zmenil ho rozkazom na narodeniny. Takže už, preboha, kuš s tými idealizmami!

361579

25.12.2017 18:48

RE: Autor je úplne mimo

Co na tom zalezi 200.?.?.?

Reakce na 361579

Takze cely Novy Zakon, svedectvi 4 apostolu, skutky i zazraky ktere videly tisice jinych, to vse je, protoze to vy co vse znate, lez?
Zide (pokud jim sam nejste) se musi radovat. Ostatne, toto, tj. popirani Krista bylo naplni bolsevicke ideologie. Ale hlavne ze se nepopira holokaust, to je kriminalni cin. Zato dnesni popirani Krista je nejen netrestne, ale je povoleno, jdokonce planovite podnecovano.
To na veci nic nezmeni: Kristus byl, je a bude. A necht Satanova Synagoga (jak je psano v 13. kapitole Matthew) skripe zuby a place.

361584

25.12.2017 23:03

RE: Autor je úplne mimo

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 361584

takova nechutna narceni mohou prijit pouze of zida anebo muslima je na case na tyto lidi zacit poukazovat a davit jim neco aby na to nezapomeli

361586

26.12.2017 1:16

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 361586

Som modrooký árijec a nemám rád židov. No takisto si myslim, že my árijci vieme čo je dobré a zlé aj bez tejto legendy a vieru v túto legendu.
Vianoce - Kračun, oslava slnovratu. Život v súlade s prírodou... Nepotrebujeme žiadne legendy, ktoré majú za úlohu držať ohlúpnuté mozgy v mantineloch.
Kresťanstvo nie je naše. Slúži hlavne našim najväčším nepriateľom - vyznávačom Talmudu

361589

26.12.2017 11:11

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 361589

Člověk přece není dobrý nebo špatný podle toho, kým se narodil. Co my chudáci ostatní, co nejsme modroocí? Jsme podle Vás plnohodnotní lidé?

Nezlobte se, ale způsob, jakým jste se charakterizoval, mi trochu připomněl posudky SS ze seriálu Sedmnáct zastavení jara. Skvělý sportovec, čistý Árijec, nordický typ, neúprosný k nepřátelům Říše. Je to taky o Vás? Neuvažujete o změně nicku?

K tomu, co píšete na jiném místě - Němci nevypálili Lidice, Ležáky, Javoříčko? Desítky vesnic v Bělorusku, nevedli vyhlazovací válku na území SSSR? Vyhubení Slovanů, pravda, možná tak úplně neplánovali. Kdyby ti Slované, mrchy, souhlasili, že se stanou otroky těch plnohodnotných a modrokých blonďáků z Reichu...

361597

26.12.2017 18:13

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 361597

Možná jsem se dal trochu unést, když někdo napíše, že je modrooký Árijec, neplyne z toho ještě na 100 procent, že je fašista. Možná jen hodně čte slovansko-árijské védy...

Ale já prostě takto impulzivně reaguji a nemůžu si pomoct - je-li mi něco opravdu odpudivé a protivné, tak fašisti a jejich obdivovatelé. Ať si myslíte a píšete o židech co chcete, malé dítě, které se narodí do židovské rodiny, si to nemohlo vybrat nebo nevybrat, má v tomto životě čistý list a je do značné míry na něm, co z něj bude. Voják Wehrmachtu možná taky neměl příliš na výběr.

Obdivovatel fašistů, žijící v dnešní době si ale vybral sám, podle běžných měřítek svobodně a vědomě. Informací je dost, (zlo)činy fašistů jsou dobře známy a zdokumentovány, pamětníci událostí ještě do nedávna žili a já jsem některé znal. Počty obětí, o které se někdo dohaduje, v tom nic nemění. Pro tyto lidi nemám žádné sympatie, ani pochopení. Pokud se takový člověk ještě považuje za Slovana, poslal bych ho do Ruska nebo Běloruska, ať se tamních lidí, kteří ve válce každý někoho ztratili, zeptá, co si o tom oni myslí.

361601

27.12.2017 11:17

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361601

tým, že som uviedol, že som modrooký árijec, som len chcel hneď na začiatku predísť omylu, že som žid, pretože mnohí by ma automaticky počastovali touto nadávkou za vyjadrenie odporu ku kresťanstvu, resp. náboženstvu ako takému. Nie som ani žid, ani kresťan, aj keď som bol proti svojej vôli pokrstený. Niečo z kresťanského desatora sa mi páči, to je pravda, ale som úhlavným nepriateľom všetkej cirkvi, ktorá sa tvári ako boží posol, pričom robí niečo iné.
Netušil som, že ma hneď zaškatuľkujete ako fašistu… Nie som fašista, ale som národný socialista a to preto, lebo som presvedčený, že len národný socalizmus dokáže pozdvihnúť Európu a zbaviť ju židovského parazitizmu. Koniec-koncov je to aj dokázané históriou. Bohužiaľ, svetová židovská mafia dokázala ovplyvniť prirodzených spojencov Nemcov (angličania, američania, francúzi), resp. ich elitu, aby sa z nich stali ich nepriatelia.
Hitler uznával Slovanov ako árijcov, nemal v pláne ich zotročenie ani nič také. Útok na Sovietsky zväz (nie Rusko a Rusov) bol vynútený, nič iné nemohol robiť v situácii, keď vedel, že Sovieti sa pripravujú na útok na Európu. Nechcem si ani predstaviť, čo by bolo, keby Sovietska armáda nebola oslabená preventívnym útokom a v plnej sile by vrazila do Európy. Sovietsky zväz ako baštu židovského boľševizmu bolo treba zraziť na kolená, bez toho záchrana Európy nebola možná. Viete vôbec o tom, že za Nemecko bojovalo vyše milióna dobrovoľníkov z viac ako 20 štátov Európy?
Keby ste si vymodelovali situáciu po víťazstve Hitlera a národného socializmu nad svetovým židovstvom a aké by malo dôsledky dnes, tak by ste prišli na to, že by sme zrejme nemali napríklad takéto problémy s židmi organizovanou imigráciou černochov a moslimov do Európy. To som vypichol len jednu vec, ktorá je očividná a ľahko identifikovateľná. Porovnajte si večerný Václavák pred 30 rokmi a teraz, aby som Vám to úplne zjednodušil.
Je to na dlho, problém je, že od malička sme indoktrinovaní židovskou protinemeckou propagandou ohľadom národného socializmu a dvoch svetových vojen a je ťažké prijať niekedy až úplne protichodné informácie. Treba si otvoriť receptory a skladať súvislosti.

361618

27.12.2017 19:34

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 361618

Jsem rád, že jste jasně vyjevil svoje názory (které nesdílím). S teorií, že Stalin chtěl v roce 1941 napadnout Německo přišel například Viktor Suvorov, vojenský historik a přeběhlík z KGB. Diskuze na toto téma proběhla celkem dávno na mnoha webových serverech, například zde

http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=1524

Já jsem si z toho pro sebe udělal závěr, že ta teorie není pravdivá. Jak to Hitler myslel se Slovany a jak moc je považoval za hodnotné lidi, je možné extrapolovat z chování německé armády na dobytém území. Je dobře známo, že v okrajových částech Sovětského svazu obyvatelé nejdříve naivně vítali německou armádu jako osvoboditele od sovětů, aby toho vzápětí hořce litovali.

S rasizmem, jak je běžně chápán a sám sebe prezentuje, nesouhlasím. Především proto, že do dneška nikdo přesně neví, v čem spočívá hodnota člověka, takže nelze posoudit, jestli jeden člověk je hodnotnější, než jiný. To samozřejmě není v rozporu s tím, že každý by měl chránit sám sebe, svou rodinu, své blízké a další lidi, k nimž se počítá nebo k nimž podle zřejmých kritérií patří.

361626

27.12.2017 22:26

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361626

Hodnotiť správanie sa nemeckej armády na dobytých územiach sa da len v kontexte porovnania so správaním sa sovietskej armády a tažko niekto zodpovie, čo bolo na prikaz Hitlera a čo individuálne zlyhanie... Vojna je svinstvo, ale to, čo spáchali "spojenci" na civilnom obyvateľstve Nemecka nemá obdoby. Napríklad Drážďany - to bol skutočný holokaust.
Hodnotu, alebo akýsi všeobecný IQ / EQ charakter sa dá pekne porovnat napríklad správaním sa bielych Európanov počas prírodných katastrof a negrov v New Orleans pri poslednej megavíchrici. Asi tak by sa chovali opice, možno ľudskejšie. Niektoré veci sa nedajú presne odmerať, ale dokáže ich zhodnotiť každý priemerný nepsychopat aj bez vedeckých výpočtov.

361631

28.12.2017 10:59

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361631

Marsal nehnevaj sa, ale uz musim reagovat. Mozno aj preto, ze sam som "Made in Dresden".

Za vsetko predsa hovoria cisla. Rusko s pokorou uznalo, ze hysteria bola pod vlyvom Hitlera, Nemecko, aj ked je mi to luto, bolo vzdy iba udernou jednotkou zapadu. Jednoducho bitkari. Keby nebolo Ceska (a to uprimne), tak bitkarov spravia zo Slovenska.
Vieme to, pozname sami seba. Teda okrem tych, ktori tie procesy chapu, tam nas radsej na hak...

Vrat sa k cislu 27 mil. a premyslaj. Zachvilu odtrhneme Nemecko z otroctva a ak sa to podari, bude tento kontinent uplne iny. A bez vojny, inak amen pre vsetkych.

361637

28.12.2017 12:53

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361637

Nebolo by od veci keby si písal zrozumiteľnejšie.
Za všetko hovoria čísla...myslíš tie oficiálne ako napríklad magických 6 mil?
Úderná jednotka západu? A ten sa Nemcom odmenil genocídou?

361641

28.12.2017 15:47

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361641

No ved si sam odpovedas otazkou[smích]
Nebudem nikdy pisat zrozumitelnejsie. Ako by potom ten druhy premyslal?
Nie, nie som navod na vysavac. Ale chapes...

361647

28.12.2017 13:16

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 361631

Především máte tendenci neustále zaměňovat příčinu a následek. Je to stále ta samá logika, podle které si (například bílá) žena za zbití a znásilnění (třeba migrantem) může sama, protože se nemravně oblékla a šla na nevhodné místo, a přitom nenabídla své tělo láskyplně a dobrovolně.

Tak i civilní obyvatelé např. běloruských vesnic si podle této logiky mohou za své upálení sami, jelikož se později sovětští vojáci chovali na německém území tak, aby Němcům jejich brutalitu oplatili. Místo, aby byli rádi a Wehrmacht přivítali a zdvořile pohostili. Absurdní, že?

Kromě toho, k Vašemu obdivu k Hitlerovi (tak to vypadá) žádné sympatie nemám. Že nejste žid nebo Žid, asi už nikdo nepochybuje, jedině snad někdo Vám podobný. Když jsou židé schopni všech špatností a klamu, proč by se některý provokativně nevydával i za modrookého Árijce a stoupence myšlenek Adolfa Hitlera?

K hodnotě člověka: Jestli si myslíte, že ji určuje inteligenční nebo emoční kvocient, měl byste být opatrný, abyste sám v tom testu nepropadl. Například rodiče postižených dětí Váš názor určitě nesdílí.

K rasizmu: Kdybyste například napsal, že bílí lidé vytvořili víc vědeckých prací nebo známých uměleckých děl, jsou obvykle bohatší a úspěšnější v podnikání atd., jsou to suchá, objektivně ověřitelná fakta. Když napíšete, že kvůli tomu jsme černochům a jiným lidským rasám nadřazeni, je to hloupá nadutost a arogance. Rukavice hozená Vesmíru a přírodním silám. Nikdo nemůže předem vědět, která větev stromu života se ukáže evolučně úspěšnější a bude pokračovat do budoucna.

Kvůli výše zmíněné aroganci (a závisti z druhé strany, což jsou jen dvě strany téže mince) existuje dnes živelná nenávist vůči bílým, z nichž ti "nejúspěšnější" drancovali přírodní zdroje světa, zabírali cizí území, vraždili domorodce, prodávali lidi do otroctví a dopustili se toho všeho, co se bílým vyčítá. Právě kvůli své úspěšnosti, doprovázené bohužel arogancí to dělali ve větším měřítku než jiní a tak vytvořili kromě pokroku i většinu problémů, které lidstvo má. Vy ani já nemáme na tom osobní vinu nebo zásluhu, ale to nás bohužel nezachrání. Psal jsem o úspěšnosti, je to ale úspěšnost podle našich vlastních kritérií, ne ta, kterou nám vyměří Bůh, Vesmír, přírodní síly nebo evoluce. Proto není namyšlenost namístě.

Kvůli jednomu extrému existuje i druhý, opačný, jako jin a jang. Kvůli rasizmu existuje i opačné sluníčkářství, v důsledku sluníčkářství vzniká xenofobie, kvůli vůči ženám přezíravému machismu má mezi ženami živnou půdu i militantní feminismus... Když budeme svoje postoje radikalizovat, nikdy to neskončí. Řešením je utlumení vášní, trochu té nespravedlnosti vydržet - neříkám, že celou. Inspirací je příroda, fyzika a tlumené kmity.

361645

28.12.2017 10:12

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361626

Suvorov vl. jménem Rezun...

Pokud si člověk přečte jeho knihy a má špetku selského rozumu, pochopí, že se jedná o cílenou dezinformační kampaň proti Stalinovi. Nelogičnost jednání postav v jeho knihách je tak očividná, že zbaštit to snad nemůže nikdo, kdo se alespoň trochu dějinám věnuje.

A ještě si přivlastnil jméno jednoho z největších stratégů, co kdy v Rusku žili. Sprostý zrádce svého národa.

361633

28.12.2017 10:21

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 87.?.?.?

Reakce na 361633

Suvorov nie je jediný zdroj tejto verzie...
Vývoz revolúcie do celej europy predsa bol v pláne, ale nie je to dolezite. Pre mna je dolezite, ze Hitler nenapadol Sovietsky zväz z korystnickych dôvodov

361635

28.12.2017 18:03

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361635

Vývoj po revoluci 1917 v kostce...

Ano, vývoz revoluce ze SSSR byl opravdu plánován "zákulisím" na základě marxistické ideologie, s tím s vámi soulasím, ale je třeba historickou etapu rozvést na základní zájmové skupiny a neopakovat lži histeriků a házení všeho zla světa na "generálního tajemníka strany".

Vývoz revoluce byl hlavně pod patronátem Bronštejna a jeho party – Trockistů. V drtivé většině zde byli na vedoucích postech židé (cca 80%), kteří po revoluci v Rusku byli nejlépe organizováni a financováni. Uchvátili významné silové struktury SSSR (Rudé gardy, Bund, Čeka, NKVD) a byli jednou z frakcí, která se tvářila jako bolševická – reálně trockistická.

Stalin spolu s Leninem se stali opravdovými Bolševiky, tedy skupinou, která usilovala o práva národů SSSR na život. Po revoluci vypukl mezi Bolševiky a Trockisty boj na život a na smrt o vládu nad SSSR. Nejdříve Trockisté likvidovali Bolševiky, inteligenci a běžné lidi. Následně cca od roku 1938 oni sami a pátá kolona byli likvidováni Bolševiky.

Díky Leninovi a podepsání Brest-Litevského míru byla snížena revoluční nálada v Evropě a tím se zmírnil potenciál k vývozu revoluce. Lenin tím zachránil miliony životů v Evropě. Byl za to také řádně "zákulisím" odměněn – otravou (ofiko série mrtvic).

Hitler napadl SSSR protože mu to "zákulisí" nařídilo a pomohlo mu v tom. Jak myslíte, že se k takřka neomezené moci nad Evropou dostanete, když jste zkrachovalý malíř bez peněz a zázemí? Samotný Hitler věděl z dějin La Grande Armée, že pokud otevře východní frontu – válku prohraje. Ale nebyl to on, kdo o útoku na SSSR rozhodoval.

Stalin v té době 1938–1941 měl úplně jiné problémy, potřeboval konsolidovat zdroje a industrializovat zaostalou agrární zemi, kterou zanechalo monarchistické zřízení. I to byl důvod podepsání Ribbentrop-Molotov, dalo to Rusům alespoň dvouletý timeout pro přípravu. Vědělo se, že bude válka přibližně od roku 1935.

Cíle "zákulisí" směrem k SSSR?
– uchvácení zdrojů nejbohatší krajiny světa,
– zničení Stalina, který pozvedal SSSR k opravdovému Bolševismu,
– eliminace potenciálu spolupráce Německa a SSSR,
– vykořenění navždy Ruského ducha, jako překážky globálnímu fašismu.

361649

28.12.2017 21:44

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361649

Nuž, nesedí mi tu dosť vecí. Poďme odzadu: vykorenenie ruského ducha.
Zákulisie, ktoré údajne stvorilio Hitlera a chcelo cez neho zničiť Sovietsky zväz už bolo kúsok od víťazného cieľa. Zrazu si to rozmyslelo a poslalo na pomoc sovietom USA...
Nemecko druhý krát dostali na kolená, mohli hneď aj vojnou zdecimovanú sovietsku armádu a zhrabnúť vsetko to prírodné bohatstvo Ruska, ale neurobili to. Prečo?
Samotné sovietske gulagy za Stalina povraždili mnohonásobne viac ruských duší ako Hitlerove vojská. Nestačilo v tej efektívnej genocíde jednoducho pokračovať??
Uprednostňujem jasné vyjadrovanie sa, preto by ma zaujímala odpoveď na otazku: kto konkrétne je to zákulisie a čo tých ľudí drží pokope že majú spoločný záujem?

361653

29.12.2017 0:43

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361653

Tazko mi pisat, ale ano, ano, ano.
Len ked sa pytas na to "kto to..", este malo premyslaj, skus ist hlbsie. Potom pochopis a mlcis. Alebo si zober Bibliu. To, ako si nasrany na cirkev, je asi mimo aktualneho, nedokazal som to ako mlady ani s dedom.

No skus sa preniest cez historiu. Mysli, kvalitne analyticke a logicke myslenie mas. Len krok. Potom sa zarazis..

Poradim, Odhod sa od toho, ze Rusko a Nemecko su nepriatelia. Zabudni na to, jednoducho to vypusti, az potom s analyzou postupis.
Ja mam problem s obetami, no to je osobne a pri analyze to musis vypustit. Zachovaj klud, ked na ten obrovsky tyatr narazis.

361655

29.12.2017 10:10

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 361655

Rusko a Nemecko su dva záhadné pojmy. Rusi a Nemci nie sú nepriatelia, sme jedna rasa...
Na bibliu nemám nervy...
Z toho, čo viem, to vychádza na svetovú židovskú mafiu, keďže oni zo všetkých vojen a pohybov v Európe ťažili a ťažia najviac a navyše majú pod palcom svetové financie. Ja to kľudne takto napíšem bez strachu, že mi polícia zabúcha na dvere. Veď sa len pýtam a pátram, názor je slobodný. Nenúť ma pátrať a analyzovať, memám až toľko času a rovno mi prezraď čo si myslíš, myslieť si nie je trestné. Urobíš tým len dobrú vec, Pomôžeš mnohým.

361664

29.12.2017 11:58

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361664

Ani ja nemam dost casu, no prepac, obetoval som toho dost, aby som pochopil. Ty chces ist iba v jednom smere, no to ta odhodi a doblbne.
Ja neprimam kolektivnu vinu, nikdy a nijak, na to mam dostatok ziv. skusenosti.

Tak ale dobre, no. Konkretne ti to mysli a toho si povedzme niekto vsima. Nie, nie som z SBS. Tu, v Cechach sa sluzby slucily, na Slovensku ostaly oddelene. Aj tak existuje termin tienova, stinova, ako chces... Trochu ide o SIS, Cibulu, r. 1994, kontrolu pod CIA, a dalej vraviet nemusim, dufam. Je malo casu a ver, ze mi moze policia kopat do riti od rana do vecera. To len, aby si si nemyslel[smích]

Odhod tie nervaky, pokial mas roky vrat sa do "zlatych 90" a mysli. Nemozes tvrdit, ze nemas cas. Este si, dychas, zijes - jednoducho mas cas.

Povedal som mnoho, staci. Dalsie provokacie (viem presne kto si), neprimam. Drz sa.

361667

29.12.2017 17:49

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361667

Tak toto si netrafil, nie som provokatér. Škoda že to nemám ako dokázať.

361678

29.12.2017 0:57

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361653

Zkusím v kostce...

USA reálně jako velmoc vstoupily do 2 sv. války, až když bylo jasné, že SSSR Německo porazí. USA jednoduše musely otevřít západní frontu (1944), protože hrozilo spadnutí celé kontinentální Evropy pod křídla SSSR a to si "zákulisí" nemohlo dovolit. USA byly připravovány jako světový hegemon desítky let a obě světové války jim měly dodat zdrojovou stabilitu. Což se podařilo...

Nevím, v jaké době bylo Německo schopno ovládnout SSSR, s takovým momentem jsem se ve výkladu dějin zatím nesetkal? Ztráty SSSR byly obrovské, ale čistě statisticky přibližně 70–80% vojáků wehrmachtu padlo na východní frontě. Tedy západní fronta byla reálně divadélkem a hlavní úder šel na Rusko.

Gulagy v SSSR stavěli Trockisti podporováni "zákulisím", oni byli tou hybnou silou masových represí, jen za revoluce 1917 vyvraždili desítky tisíc příslušníků inteligence, následovalo běsnění Jagody a Ježova v čele NKVD. Samotný Chruščov (trockista) podepsal represe na 170 000 lidí v roce 1937. V té době probíhala bitva na život a na smrt uvnitř aparátu mezi Bolševiky a Trockisty –> Bolševici vyhráli.

Teprve rokem 1938, kdy do úřadu NKVD nastoupil Berija lze hovořit o Stalinských represích. S nástupem Beriji se dramaticky snížil počet odsouzených na smrt přibližně stonásobně. Samotný Berija zákázal udělovat trest smrti bez jeho osobního podpisu, aby čistky zarazil a dokázal z aparátu psychopaty vydělit.

Od této doby se samotný systém NKVD-Gulag obrátil proti svému strůjci Trockistům, kteří jsou dnes histeriky prezentováni jako neviné oběti režimu. Co byste s nimi udělal vy, když se blížila válka?

Jinak co se týká dobových archivních záznamů, tak mezi lety 1921-1953 bylo v SSSR popraveno cca 800 000 lidí z celkově 3 000 000 represovaných. Lži histeriků o desítkách milionů popravených "Stalinským režimem" můžete porovnat s demografickými statistikami té doby. Jde o jednu z největších lží 20. století.

Kdo myslíte, že by mohl být světovým "zákulisím"?
Kdo organizuje světové války bez jakékoliv výčitky svědomí?
Jejich zájem? Absolutní moc = nejtvrdší droga.

Nebo myslíte, že světové války vznikají jako nějaká neschopnost běžných lidí se mezi sebou domluvit?

361656

29.12.2017 9:56

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 361656

To, že vojny vznikajú z nezhody medzi štátmi si dnes myslí asi už len ozaj povrchný ignorant. Kto je ale ten, kto je na špici pyramídy? Rothschild? Windsorovci? Reptiliáni???
Znie to všetko logicky, vidno že máš na harddisku dosť informácií...Aj ja som čítal Kagan a jeho bek, Červenú inkvizíciu...no niečo mi bráni až takto veriť Stalinovi.
Vyvstáva mi jedna otázka, na ktorú si neviem odpovedať: prečo sa potom Stalin a Hitler nedohodli? Hitler nebol sprostý šialenec ako si myslí 98% obyvateľstva lebo svetová židovská mafia chce aby si to mysleli. Podobne o Stalinovi.
A prečo USA nevyužili situaciu a spolu s Britmi a Francúzmi nerozprášili ZSSR spolu s Německom? Mali na to jedinečnú šancu.

Mne to stále vychádza tak, že Hitler nebol ich človek a to, čo spravil v Nemeckom v 30-tych rokoch pripisujem jeho výnimočným schopnostiam v súčinnosti s tým, že Nemecko bolo úplne na dne, odkiaľ sa už dá pevne odraziť. Nemôže byť geniálny vodca a politik aj geniálny maliar...
Zákulisie chcelo, aby si začal tlačiť svoju menu nezávislú od meny židovskej mafie? Veď za to odbachli aj JFK.

Preskočme - koho záujem je, že Putin v poslednej chvíli zabrzdil úplné rozobranie Ruska?

361663

29.12.2017 16:09

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361663

"Zákulisí" můžete nazývat jak je libo, algoritmicky se v umění a legendách propisují tisíciletí, jedná se o skupinu, která se snaží o světovládu nad lidmi otroky...

Bylo by hrubým podceněním, myslet si, že pokus o světovládu byl formován až někdy s Rothschildy, kteří masivněji začali získávat zdroje až v době napoleonských válek (zač. 19. stol.). Jsou jen jednou z vývěsek systému –> globalizace na základě akumulace zdrojů planety pomocí lichvy. Adminem je ten, kdo daný systém naprogramoval, ne stroj, který jej odpracovává.

S tím, že Hitler nebyl naprostý šílenec se dá souhlasit. Udělal v počátku spoustu dobrého pro německý lid, ať je to dnes nazýváno presstituty diktaturou proti demokracii či populismem. Reálně vytáhl Německo ze dna po hyperinflaci a otrocké Versailleské smlouvě, ačkoliv to bylo uděláno na základě spojení finančního kapitálu a státní moci. Finanční kruhy mu jednoduše pomohly, cíl měli ovládnout zdrojově nejbohatší zemi světa na krvi a kostech Německého národa.

Hitler byl přinucen napadnout SSSR. On sám ve svých projevech hodnotil otevření východní fronty jako sebevraždu, tak i jeho generalita. Nemáte zajištěn týl a pouštíte se do nekonečné Sibiře? To udělá jen blázen...

Nebylo cílem, aby se USA do války zapojovaly, těm bylo dáno stát se globálním hegemonem a ne se "vyšťavit" ve válce. Kdo na válce zbohatl nejvíce víme. USA poskytovaly finanční půjčky oboum stranám konfliktu nehledě např. na akci Paperclip po válce.

Ale opět to nelze pochopit, pokud si čtenář nepřipustí, že na Zemi existuje "zákulisí", tedy někdo, kdo uplatňuje globální politiku ohledně všech států, kam jejich pracky mohou dosáhnout.

361674

29.12.2017 17:22

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361674

Myslím, že treba rozlišovať finančné kruhy, ktoré Hitlerovi pomáhali, lebo mnohí "bádatelia" tam dávajú rovnítko so židovskou finančnou mafiou a dokonca krákajú absurdity o Hitlerovom židovskom pôvode. Je pochopiteľné, že bieli vlastenci ako Henry Ford podporovali Hitlera, nemusí byť každý boháč nepriateľ národa, práve naopak. V Nemecku bolo dosť generačného kapitálu vytvoreného bez židovskej lichvy.
Prejavy som práve začal čítať, verím že sa niečo dozviem a myslím, že sa mi mnohé potvrdí.

Vy viete, kto je to "zákulisie"? Ak áno, je mi divné, že to tajíte a popisujete takto záhadne. Dokonca ho môžem nazvať "jak je libo"... Trochu ste týmto stratil kredit.

361676

31.12.2017 13:11

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361676

Zbývá se ptát...
1. Kdo strukturně ovládal finanční kruhy té doby. Je poměrně známé, jaké bankovní domy Hitlerovi finančně pomáhaly. V té době již finančnictví bylo pod křídlem židů, to nelze popřít. Stejně tak znárodnění banky, které Hitlerovi dovolili, aniž skončil jako JFK...
2. Není obecně známo, že otec Dolfiho se jmenoval Alois Schekelgruber. Což je židovské příjmení s kořeny slov "schekel" (židovská měna) a "gruber" (sběrač, výběrčí). Tedy Dolfi měl alespoň částečně opravdu židovské kořeny. Stejně tak další významní představitelé SS – Himmler, Eichmann, Heydrich...
3. Henry Ford si uvědomoval funkci židovstvské diaspory uvnitř národních kultur. To je odraženo v jeho díle "Mezinárodní žid", proto také Hitlera podporoval. Ovšem už nechápal za čí zájmy ve skutečnosti hraje.
4. Zákulisí – co myslíte, že se jedná o jedince, kteří se veřejně na recepcích čepíří jako běžní miliardáři? Anonymita je prvním předpokladem pro bezpečné dlouhodobé řízení, jinak se stanete terčem jako je nyní např. Soros. Doporučuji k tématu přečíst Rakovského protokoly či téma globální prediktor, tam je to částečně odkryto...

361699

31.12.2017 13:30

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361699

Bankovni domy Hitlerovi pomáhali... On ich predsa nepotreboval, ani ich špinavé zlato. Ekonomiku roztočil vlastnou menou a bartrami práve mimo dosah židovských lichvárov.
Meno Scheckelgruber - aj ked sa jeho otec naozaj tak volal - nič neznamená. Hitlerov otec nemal ani milimeter fyzických znakov žida. Takisto Hitler mentálne a morálne nemal v sebe ani promile žida.
A Ford nebol žiadny hlupák.
Rakovskeho protokoly som čítal.
A po prečítaní Hitlerovych prejavov od Lukáša Beera sa mi ešte viac vyjasnilo a mnohé potvrdilo.

361700

26.12.2017 11:57

RE: Autor je úplne mimo

Ludvík Jahn 95.?.?.?

Reakce na 361589

V zásadě máte pravdu. Křestanství je jen judaismus rozšířený na všechny lidi bez rozdílu netýká se jen židů. Islám vlastně taky. Chápu že když je někdo rasista a stoupenec běloššské nadřazenosti tak pokud je chytrý a jde do důsledků musí křestanství zavrhnout. Proto jsou k smíchu ty různé spolky "bílých křestanů".

361598

27.12.2017 11:29

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361598

Áno, rasista som. Rozumej - uznávam, že existujú rozdiely medzi rasami tak ako u iných zvierat. Nie som tým automaticky za vyhladenie iných rás.
Čo sa týka belošskej nadradenosti, história ukázala, že táto nadradenosť voči ostatným rasám jednoducho existuje, ak sa pozrieme na výsledky práce vo všetkých oblastich ľudskej činnosti. Nedominujeme výrazne len v športe.
Áno, som smutný z toho, že sa bieli chcú spájať pod kresťanskou vlajkou, ale tudy záchrana nevede. Ale furt je lepšie zjednocovať sa takto, ako nič.

361619

26.12.2017 2:26

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 361586

Teoreticky by urážky Ježíše od muslima pocházet neměly - jedině snad od velmi hloupého a své vlastní víry neznalého. Jelikož Ježíš je podle Koránu jeden z největších proroků a rovněž jeho matka, pro muslimy Marjam al Azrá (což znamená něco jako Neposkrvněná) má být ve velké úctě. To, že muslimové nenávidí symbol kříže, není spojené s Ježíšem, ale s jeho smrtí ukřižováním, ve kterou oni nevěří. Jelikož Bůh (arabsky Alláh), by v případě nevinného Ježíše, podle nich nic takového nemohl dopustit. (Naopak připomínání narození Ježíše se muslimům obvykle líbí - viděli jsme to i loni, kdy na územích osvobozených od islámského státu v Sýrii rozsvěcovali vánoční stromky, zatímco v EU vánoční symbolika záhadně mizí. Není to divné?)

Tento, pro mnohé snad pochopitelný a třeba i sympatický rys jejich náboženství nic nemění na tom, že je islám silně zneužívané náboženství, obsahující militantní a značně netolerantní rysy. V každém případě, žádná víra by neměla být vysmívaná, ani by k ní nikdo neměl být manipulován a nebo dokonce násilím nucen, protože by tím byl zbaven možnosti najít si cestu k Bohu svobodně a sám.

Jistě i nevěřící člověk chápe, že se jedná o něco jako znásilnění člověka v duševní nebo duchovní rovině. Z pozice lidí, hledajících svoji vlastní podstatu, je to hrubé poškození Božích práv ucházet se o lásku člověka, která jako produkt násilí rozhodně vzniknout nemůže. I z toho vidíme, jak náboženská praxe někdy porušovala své vlastní principy od samého počátku a jak je obraz hlavního předmětu víry nebo hledání, pokřiven.

361591

26.12.2017 10:44

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361591

Samo, vzdyt soucasna "pry islamska - zdrogovana a znasilnujici, nevazici si niceho", parta na zapade je uderka jine skupiny...

Snad rozumime, nekdo jiz roky a jsem rad, ze po letech nekdo chape. Az na ty miliony obeti.

A ohledne islamu. Pro me nepochopitelna vec, ale nemam zadne pravo hodnotit, koran jsem necetl. Skutecnosti je, ze clovek neni monogamni, zaroven vim, ze kdybych mel 10 zen, vzdy si vyberu pouze jedinou. A pristup k nim je neco, co nikdy nebudu schopen akceptovat.
Ovsem, je to jejich kultura a kdyz vemu v potaz to, ze v Iraku neni snad jediny clovek, komu by nekdo nezemrel nasilnou smrti v rodine...

361595

27.12.2017 2:23

RE: Autor je úplne mimo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 361591

Pravda pravdouci, stat bez nabozenstvi nemuze fungovat. Je mozno myslet ,ze Jezis je jeden z nejdulezitejsich zakladu pro Evropu, mam pocit , ze to Evropa pochopi brzy, ale i tak uz bude pozde!!! Rusko to uz pochopilo.

361608

25.12.2017 23:32

RE: Autor je úplne mimo

Ludvík Jahn 95.?.?.?

Reakce na 361584

Kristus byl žid přece?

361587

27.12.2017 11:34

RE: Autor je úplne mimo

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 361587

podľa dostupných vyobrazení jeho zjavu na žida absolútne nevyzeral. Ani jeho údajné charakterové vlastnosti tomu nenasvedčujú.

361620

27.12.2017 20:43

RE: Autor je úplne mimo

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 361620

Pojdmě si jednotlivé základní skupiny vydělit, ať neházíme všechny do jednoho pytle mimo oficiální zdroje. Všichni křesťané či muslimové také neuznávají stejné sociologicko/filosofické názory.

Žid
Jedná se o multi-etnickou skupinu na jednotném ideologickém základě. Společným prvkem je osobní i kolektivní pocit nadřazenosti oproti jiným etnikům, národům, skupinám... Tento postoj je vyjádřen ve Starém zákoně či Talmudu viz. např. Deuteronomium 23:19–20 a Izajáš 60:10–12.

Ideologická moc je zde řízena Rabíny a i lichvářská mafie je pouze pasenou ovcí stejně tak, jako ostatní kasty židovstva. Příkladem pro davo-elitární uspořádání uvnitř židovstva je 2. sv válka, kdy žid žida stříhal v rámci "antisociální" hygieny.

Judejec
Jedinec příslušející ideologicky někdy i etnicky k původnímu kmenu Hebrejců. Daný kmen byl vyveden z Egypta a přes svého proroka Mojžíše obdržel vnuknutí (cíl) – nésti Tóru (světlo) ostatním národům světa. Původní Judaismus je velmi humanistické vidění světa stejně jako např. původní myšlenky Ježíše, Buddhy a ostatních proroků.

Lehce z dějin Hebrejců
Judejci byli zneužiti Žrečstvem Egypta pro egoistické globalizační cíle. Jednalo se o sociální experiment, který vyústil do současného stavu globalizace na základě lichvářského finančnictví. To, že židovstvo se dnes pro své kmotry již stalo částečně nepotřebným, je unikátním stavem, který by mohl pomoci sjednotit religie a národy světa, ale vyžaduje přehodnocení svědomí a vůle.

Toto je lexikálně vyjádřeno v Koránu 62:5:
"Ti, kterým bylo dáno nésti Tóru, a oni ji potom nenesli, jsou podobni oslu, jenž naložen je knihami. Jak hnusná je podoba lidí, kteří za lež prohlašují znamení Boží! Ale Bůh nepovede cestou správnou lid nespravedlivý."

361629

29.12.2017 16:55

RE: Autor je úplne mimo

Marek 195.?.?.?

Reakce na 361629

Žasnem, koľko je tu mlátenia prázdnej slamy. Samozrejme som to nečítal. Veriaci veriť CHCE! To je jedno, čomu. Keby nemal kresťanstvo, mal by niečo iné. Ide o stádový inštinkt.
Ale to len pre vysvetlenie. (Neštípte ma do prstu. Pozrite, kam smeruje.) Viac ma mrzí, že admin vymazal môj príspevok pod Leacockovou poviedkou: Moje finanční kariéra. Čo som tam také napísal? Že sú ľudia hlúpi? A nie sú?

361675

30.12.2017 16:14

RE: Autor je úplne mimo

none 193.?.?.?

Reakce na 361675

Zasnes? Nad cim, iba hanbu robis.

OK, v poriadku chytrolin. Bol tu v milulosti clanok ohladne kvantovej mechaniky. Tykal sa toho, ako buducnost ovlivnuje minulost.
Vtedy som nieco naskrtol, tak dopovedz - ako mozes merat polbit, ked nie je mozne ho zmerat? Nicim, ani absolutnou nulou, mame gravitacne pole, akakolvek fluktuacia meni spin. Nie je mozne prechodovy stav brat za NORMAL. Tak?

Cez to vsetko vas deticky kazdy den v dokumentoch odrbavaju. No prosim, skus byt "mudry"...Skus nejak tu 0 a 1 dat dohromady...

361696

27.12.2017 20:50

To bude tím že vítězové píší vlastní adorace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 361620

https://www.youtube.com/watch?v=-FsPoGh8K2w
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA

361630

25.12.2017 12:56

Tohle srovnání k Vánocům patří

F&T 212.?.?.?

I když historická postava Ježíše se vůbec nenarodila o Vánocích.

Vánoce jsou starobylé svátky slunovratu a římskokatolická lžipropaganda z nich udělala něco jiného.

361580

26.12.2017 3:27

RE: Tohle srovnání k Vánocům patří

none 193.?.?.?

Reakce na 361580

Jezis se narodil v lete.
Jak pises, ano je to oslava tech, kdo prohaneli krestany na kazdem rohu. Rimska poslusna rise... Ovsem, ani v tom az tak problem neni. Nu, historie. Jak hluboce znas vnitrni katechezi?? Nesud, pochopis.
Az se krestane rozesli do vsech smeru, precejen - chces, musis, prezit...

Proc doted nebylo zverejneno evanjelium podle Filipa (Egypt)? Kdo z vas mel moznost nahlednout, resp. do toho, co zustalo?

M.j,, kdyz nekdo napise, ze Kristus byl zly clovek (viz. vyse), pouze proto, ze se nebal postavit utlacovatelum, farizejum, kseftarum, nestoji za reakci. Ma byt souzen ochrance skutecne lidskosti (clovecine)?
No na co? Kdybych nevedel. ze dotycny je provokater... Neni cas, bohuzel.
Nejsou tvurci, nejsou schopni niceho, krome parazitovani na schopnostech tvurcu.

Kdyz nekdo napise, ze ani neexistoval, to uz je horsi. Mnoho dukazu za existenci, velmi malo k popreni, ono vlastne staci idea.

A jeste, uz i kdyby, ani siitsky islam s nim nema problem. Mlci, vi.
Pozn. Jsem Krestan, nyni aktualne hodne studujici, to jen aby si nekdo nepletl pojmy/dojmy. Iran neni pripraveny, tzn. diky RF Syrie. A opet, jako pred nekolika lety, premyslejte.

Z toho geopolitickeho hlediska, aktualne budou totalne rozbity "selektivni lidska prava" a vracena prava socialni. Kdo chce, chape.

361592

4.1.2018 20:37

RE: Tohle srovnání k Vánocům patří

F&T 212.?.?.?

Reakce na 361592

Já jsem nikde nepsal, že Ježíš byl zlý člověk.

Evangelium Filipa neznám.

Přečtěte si toto: http://leva-net.webnode.cz/products/je-v-bibli-duk...

Islám samozřejmě uznává Ježíše jako proroka. Ale je tu tzv. černý islám vytvořený pro manipulaci davu a ten vraždí každáho, kdo mi padne pod ruku.

361761

25.12.2017 13:49

Neplynulá změna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Pokud gojům sebrali kostely, a nahradili je obchodními centry, a bibli, a nahradili ji katalogy jak slovníky, které se ještě každý měsíc mění, a vzali slovo Boží od oltáře , a nahradili ho americkýma televizníma pohádkama, internetem, automobilem a pop music, tak není divu, že jsou zmatení ve svém základním životním smyslu, to je v běhu shánět něco k žrádlu, samici na rozmnožení, a když někde leží něco nepřivařený ke kolejnici obloukem, tak ho neprodleně ukrást...

Chybí to základní, a to je katolická zpovědnice soudruzi, a v ní farář, agent StB. Tu důvěrnost z úst do ucha internet nedožene, a když, tak jen špatně...
[velký smích]

361581

26.12.2017 4:03

RE: Neplynulá změna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 361581

Uff, hodne silna slova[smích]

Vis, ze pravoslavna cirkev (Moskevsky patriarchat), je vlastne segra Vatikanu? Ano, distanc tam je a odvahu vzala Armenie. Ne, to nemam z Pjakina, psal jsem o tom zde pred 6-7 lety...
To neznamena, ze krestany nepovede pravoslavi, bez apostolstvi. A s pompou. Pouze jsem byl smutny/nasrany, je jedno jak to prijmes, za obeti.
To uz dnes nelze. I kdyz, rekneme, "pokrok" predstihl intelekt. Buh brzdu nepripousti... Je to ta cast, kdy anglosasove jednali "po svem". Vi.

Existence nepripousti navrat na stromy, byt se o to materialiste snazi, ve svuj prospech, samozrejme.

Ve Svedsku krici zeny (jeste pred najezdem migrantu) - to nejsou nasi muzi!!!
Jak? Proc? Jsou to jejich synove, otcove, dedove, milenci, manzele....
Nekdo jim to zapomel rict, nebo?
V pasmech (porad Svedsko), kde je nejvetsi procento znasilneni je 70% zen spokojenych se souzitim s migranty, Tezke poznani, ale vysvetlitelne....

K tomu matriarchatu zenam nekdo nekdo nedodal znalosti, nemaji spojeni s Bohem a pokud to proserou, tak sbohem pro vsechny. Druha strana stihne vybit kazdeho, kdo jim spojeni muze poskytnout a konec. Bohuzel, ac se mi to prici, Boha nezajimaji bezcitni pesaci.

361593

26.12.2017 11:05

RE: Neplynulá změna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 361593

Jistý pan Bunin tvrdil:

"S našincem nic po dobrém nesvedeš".

Myslel tím ruské mužiky. Podle toho co jsem měl možnost za několik desetiletí vidět, se "západní mužici" od ruských neliší ničím podstatnějším, než absolutní rozežraností, kterou davu americké lůzy zaručila její elita. Bohužel je to zase jen elita lůzy, a nic hodnotnějšího nedovedla davu vymyslet. I kdyby dovedla, je to samozřejmě nepodstatné, protože dav hodnotu nepotřebuje. Mezi americkými demokraty a ruskými bolševiky je jediný rozdíl, a to v názvu. Jinak je vše již dvě staletí pod stejným jednotným velením. Je to možné proto, že dnes technika totálně předstihla filozofii, a ožralý pračlověk 21 století se s údivem dívá, jak mizí za obzorem, aniž by chápal důsledky...[velký smích]

361596

27.12.2017 3:43

RE: Neplynulá změna.

none 193.?.?.?

Reakce na 361596

Tak to bylo unikatni, znale a zrale[smích]

Mozna je cas dat se dokopy (tim myslim sebe) a zacit opet verit, ze neco zmenime.
Po poslednim vyletu u me zustal pouze smutek, nebude to lehke, no neco (v lidech) se jeste da zachranit.

Kamarade, s Tebou bych si fakt rad pokecal. Uz jsem myslel. ze jsem prezitek[smích]
Nakomec nas tak malo neni, hmm.

Stastmy Novy rok a samo i Vladimirovi,at pozdravi okem Quebec. nekdo blizky jiz neni... Mam tam 1/3 rodiny.

361609

27.12.2017 11:08

RE: Neplynulá změna.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 361609

Domnívám se, že v nynějším oligofrenickém koncentráku, který zde existuje, se nemá cenu přemisťovat, protože je to všude v podstatě stejné, nebo ještě horší. Není kam utect, a proto je možné zrušit všude hranice, protože ostnaný drát ztratil jednak smysl, a jednak se dá ještě než zrezaví dát do sběru, a něco za to strčit do kapsy. Toto království je království chudým duchem, a pokud nějakou náhodou zbyl ještě někdo nezasažený, je potřeba ho internovat. I " nová řeč" již vyměnila třeba termín Psychiatrie za termín Ústav duševního zdraví národa, a je politicky nekorektní, nazývat psychopata psychopatem zejména když je to na něm na provní pohled vidět, protože by se mohl cítit diskriminován. Nejnutnější jsou neustálé paraolympiády mrzáků, kde musí vyhrát všichni, protože populace je dnes složena z 80 procent pacientů pobíhajících na svobodě, protože Ústavy duševného zdraví jsou přeplněny, a není tam na ně místo. Jediným řešením, místo stavby dalších nových měst věznic a psychiatrií je, natlouci buď tabule "Ústav duševního zdraví národa " na protější stranu plotu, a nebo propustit osazenstvo Ústavů duševního zdraví národa, a internovat v něm všechny zbylé normální s tím, že zcela demokraticky, pokud někdo internovaný ošetřujícím lékařům, kteří muselí být ti největší psychopati, věrohodně prokáže, že je taky psychopat tím, že třeba někoho na chodbě zabije a na pokoji sní, bude okamžitě propuštěn na svobodu mezi ostatní psychopaty.

Jinak také, pěkné Vánoce, a Šťastný Nový rok, i když mi připadá toto přání velmi sadomasochistické....

[velký smích]

361616

28.12.2017 10:13

RE: Neplynulá změna.

none 193.?.?.?

Reakce na 361616

Musime brat v potaz nekolik veci.


Lekari obecne musi byt okresani, proto ty pitevmy na studiich, i me rozhodmuti nestat se lekarem v mladi. I kdyz jsem pote nevedel co dal[smích]
Psychiatri zvlast, jinak jsou z nich pacienti do tydne. Vytvari to paradox, kdy nejsou schopni lecit urcita psychicka onemocneni, diagnostikovat, rozlisit HSP od psychousu..., ridi se dnes prakticky ciste tabulkovym systemem a farmaceutickou loby.
K te absenci empatie se vratim v zaveru.

Malo odpovednosti u lekaru - v tomto socioekomickem zrizeni to ani jinak nejde, jinak travi prescasy pred soudy, misto operacnich salu.

Porad se ovsem snazi, i kdyz s jejich pristupem k pacientum, kdy jedni hledi na ne jako na Boha a posledni zachranu, druzi pouze na stav uctu a postaveni, se muzou stat obeti. Lide pochopi a obrati se vse proti nim.

Drze by se mi chtelo napsat, premyslejte a hodne rychle, at se z vas stanou take "kulichy".. [smích] No je to slozitejsi a vim, jake osobni obeti kolikrat prinaseji.
To jednoduse nelze opomenout. Snazi se, zachranuji zivoty, chce to pouze zmenit pristup a trochu uvedomeni.

Tak zpet k tomu okresani. Ono je z velke miry okresana vetsinova spolecnost. Kdo se zachranil, tomu take odeslo kus zdravi, treba to fyzicke.
Epigenetika umi zaridit navratovy stav, vhodne volenymi udalostmi.
JENOMZE, jak pises, na vsech dulezitych postech sedi magori, kteri nerozumi nicemu. NO ROZHODUJI. A v tomto systemu se hrabe k postu pouze jeden typ lidi, nekolikrat si to napsal... Neni kam utect, je to stav, kdy globalizace vystridala teorii a presla v praxi...
No je i na nas, jak bude svet vypadat.

3 generace v ..., no vis kde.

361634

26.12.2017 12:13

trestného činu z nenávisti

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>V současnosti má 45 států a federální vláda zákony o trestném činu z nenávisti.

Orwell 1984:

„… Lidstvo je Strana. Ostatní jsou mimo - na těch nezáleží.
… „Porazili jsme tě, Winstone. Zlomili jsme tě. Viděl jsi své tělo. Tvoje vědomí je ve stejném stavu. Myslím, že v tobě nezůstalo příliš hrdosti. Kopali tě, bičovali, uráželi, řval jsi bolestí, válel ses po zemi ve vlastní krvi a ve svých zvratcích. Škemral jsi o milosrdenství, zradil jsi všechny a všechno. Můžeš si představit ponížení,
kterého se ti ještě nedostalo?“

...Do cely vstoupil O.Brien… „stále
pokulháváš v emocionální sféře. Řekni mi, Winstone - ..., jaké jsou tvé skutečné city vůči
Velkému bratrovi?
Nenávidím ho..
Nenávidíš ho. Dobře. Takže pro tebe nadešel čas k poslednímu kroku.
Musíš Velkého bratra milovat. Nestačí poslouchat ho; musíš ho milovat..“

Velký bratr= mezinárodní xxdovstvo, světoobčané genocidního fašistického vyznání. Na vrcholu šmejdské mocenské pyramidy jsou xxdo-chazarští banksteři, věčně lační po růstu moci a zdrojů.

361599

Příspěvků: 49

25.12. 06:15 none  Staste a vesele...
25.12. 12:22 Marek  Autor je úplne mimo
25.12. 18:48 Co na tom zalezi  RE: Autor je úplne mimo
25.12. 23:03 lindsay  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 01:16 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 11:11  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 18:13  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 11:17 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 19:34  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 22:26 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 10:59 none  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 12:53 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 15:47 none  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 13:16  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 10:12 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 10:21 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 18:03 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
28.12. 21:44 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 00:43 none  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 10:10 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 11:58 none  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 17:49 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 00:57 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 09:56 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 16:09 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 17:22 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
31.12. 13:11 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
31.12. 13:30 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 11:57 Ludvík Jahn  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 11:29 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 02:26  RE: Autor je úplne mimo
26.12. 10:44 none  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 02:23  RE: Autor je úplne mimo
25.12. 23:32 Ludvík Jahn  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 11:34 maršal Žukov  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 20:43 Sugar  RE: Autor je úplne mimo
29.12. 16:55 Marek  RE: Autor je úplne mimo
30.12. 16:14 none  RE: Autor je úplne mimo
27.12. 20:50  To bude tím že vítězové píší vlastní adorace
25.12. 12:56 F&T  Tohle srovnání k Vánocům patří
26.12. 03:27 none  RE: Tohle srovnání k Vánocům patří
04.01. 20:37 F&T  RE: Tohle srovnání k Vánocům patří
25.12. 13:49  Neplynulá změna.
26.12. 04:03  RE: Neplynulá změna.
26.12. 11:05  RE: Neplynulá změna.
27.12. 03:43 none  RE: Neplynulá změna.
27.12. 11:08  RE: Neplynulá změna.
28.12. 10:13 none  RE: Neplynulá změna.
26.12. 12:13 Pátá Mojžíšova 7:24  trestného činu z nenávisti

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 88 čtenářů částkou 14 603 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pověsti, že německá vláda tajně letecky šíbruje migranty do Německa, se ukázaly být pravdou14.01.18 21:03 Neurčeno 0

Německý federální dětský televizní kanál: Ode dneška budeme Boha nazývat Alláhem. Všechny děti jsou muslimové14.01.18 20:20 Německo 2

Regensburg: Skupina mladých migrantů napadla dva policisty. Jsou s vážnými zraněními v nemocnici14.01.18 19:17 Německo 0

Wurzen (okres Lipsko): Boj mezi Němci a migranty - dva muži vážně zraněni 14.01.18 18:49 Německo 0

Pirát Michálek zcela vážně tvrdí, že Masaryk řekl: Všechno, co najdete na internetu, nemusí být pravda14.01.18 15:21 Česká republika 1

Times: Tusk obvinil Polsko z tajné práce pro Kreml a vystoupení z EU! 14.01.18 13:29 Polsko 0

Václav Havel: Všichni Češi jsou pokrytečtí vychcánkové a všichni kradou - delegovali svoje zlo na Junka (STB agent).To mě na tom sere!14.01.18 12:41 Česká republika 1

Dva slušňáci připíjejí na pokračující spolupráci 14.01.18 12:09 Česká republika 2

Antifa ubila muže železnou tyčí zato, že měl šle v národních barvách14.01.18 11:27 Španělsko 1

Babiš - slizký had - se již vyvléká z podpory Zemana. Doporučil mu zdůraznit orientaci na Západ, nehovořit ve prospěch Ruska a Číny a vyměnit poradce13.01.18 20:08 Česká republika 2

ODS opět zvolila svým vůdcem bývalého předsedu moravského výboru Panevropské unie, Petra Fialu, a doporučila voličům volit globalistu Drahoše13.01.18 19:54 Česká republika 1

Volby 2018: Miloš Zeman zvítězil s 38,57 % hlasů v prvním kole. Před pěty lety dostal 24,21 % hlasů. Druhému kolu se nevyhneme13.01.18 19:23 Česká republika 8

Počty nakažených spalničkama na Ukrajině rychle narůstají13.01.18 17:24 Ukrajina 2

Feministky pobouřil dopis hvězdné Deneuveové proti kriminalizaci mužů13.01.18 10:20 Francie 0

Štěch vůbec netuší, o čem hlasoval. Autoři petice proti směrnici EU o zbraních napsali Štěchovi a jeho odpověď četli s vytřeštěnýma očima13.01.18 00:58 Česká republika 2

Němečtí soc. dem. (SPD) půjdou opět do Velké koalice s Merkelovou - příliv migrantů do Německa bude pokračovat12.01.18 23:17 Německo 0

Soud s palestinským vrahem v Hamburku. Jeho obhájce šokoval hned na začátku12.01.18 22:36 Německo 0

Německý tisk o českém prezidentovi: Zeman podněcuje strach pomocí spikleneckých teorií11.01.18 22:56 Německo 5

Slavnostní zahájení oslav 100 let od vzniku Československé republiky a 1000 let české státnosti - projev prezidenta Zemana11.01.18 19:56 Česká republika 1

Topolánek nás uvrtal do OSN UNHCR přesídlovacího programu OSN UNHCR - Dánsko jej nyní urychleně opouští11.01.18 16:36 Dánsko 0

Měnové kurzy

USD
20,76 Kč
Euro
25,39 Kč
Libra
28,70 Kč
Kanadský dolar
16,69 Kč
Australský dolar
16,57 Kč
Švýcarský frank
21,59 Kč
100 japonských jenů
18,74 Kč
Čínský juan
3,23 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,23 Kč
Ukrajinská hřivna
0,72 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 689,34 Kč
1 unce stříbra
354,52 Kč
Bitcoin
212 615,84 Kč

Poslední aktualizace: 17.1.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 919