Diskuze k článku

Otevřený dopis paní Krylové

Příspěvků 78

16.4.2017 1:19

"Nauc se Pisnicku..."

coinageboy 70.?.?.?

"Nauc se pisnicku, neni tak slozita, opri se bratricku, cesta je rozbita" - tyto pisne burcovaly a dodavaly odvahu.
Ted nam studena nemka zakazuje.

Ackoliv mne prekvapuje cesky zakon ktery neuznava satiru. V tomto jsou USA zakony definitivne lepsi.

357170

16.4.2017 9:26

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 357170

Víte, zákony USA a je poučné posuzovat z dějinného odkazu. Totiž ten anglosaský vystihují nejen události VFR,VŘSR,a obou světových válek,a použitá strategie matení, v současné době pak barevné revoluce a jejich ovoce, ale i egoistický postoj elity anglosasů k zákonům, který svého času světu sdělila madame Rothschild ve větě:
Zákony jsou jenom pro chudé. Proto ti chudí musí být též chudí duchem,aby se nedokázali účinně bránit. Ona paní Krylová je jednou z obětí celého davu. Nevím jestli slova pana Stwory dojdou až do jejího srdce. Kéž by!

357175

16.4.2017 15:40

RE:

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357175

Zákony jsou jenom pro chudé.

Doba Jiřího Dimitrova je jednou provždy pryč, a tak nyní žijeme "úžasný" věk , kdy bohatost ducha má nulový vliv na možnost obrany před zvůlí majitelů korporátního fašismu - rozhoduje bohatost peněženky, absolutně. Např. M.Ransdorf ví svý, tedy věděl.

357199

16.4.2017 11:53

RE:

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357170

Ty koinageboi můžeš sdělit svůj věk ?

357184

16.4.2017 8:00

Jedna otázka a jedna informace

F. 82.?.?.?

1. Umí paní Krylová česky? Pokud ano, jak?
2. Pojednávaný problém není ojedinělý, je naopak tak častý, až je to trapné a souvisí to se zkrachovalým soudním systémem celého Západu. Znám stovky případů – a jistě jich jsou tisíce – kdy autor publikace věnoval svůj majetek (a často veškerý svůj majetek, že třel i bídu) na vydání své publikace s jediným cílem: aby se k lidem dostaly jeho myšlenky. Tento člověk pak zemřel a jeho autorská práva získal někdo druhý – ať příbuzný, ať známý, ať k tomu zmíněným soudním systémem oprávněná instituce. Poté došlo k tomu, že nový majitel tzv. autorských práv další vydání publikace zablokoval de iure, nebo aspoň de facto tím, že za opětovné vydání požaduje honorář ve výši, která je zcela v souladu s tímto zkrachovalým soudním systémem Záapdu. Tak je původní snaha autora o zprístupnění vystřídána snahou nového majitele "autorských práv" o znepřístupnění. Nevím, zda paní Krylová bude schopna si tento kratičký text přečíst. V každém případě jí ho bude moci přeložit do češtiny její právní zástupce, honorovaný z "autorských práv" nebohého Karla Kryla.

357172

17.4.2017 19:25

RE: Jedna otázka a jedna informace

Annna 90.?.?.?

Reakce na 357172

MÁTE PRAVDU!!! Tyto blbé zákony jsou strašně necitlivé. Zločinné jsou paragrafy, skrze ně se nedohlédne na člověka! Tupý a samočinný dědický zákon autorských práv je z nich skoro nejhorší. Protože jak znám autory, většinou jsou obklopeni lidmi, kteří vámi pohrdají a kteří vůbec nic z toho, co děláte, nechápu. A ani se nijak nesnaží. Vy to děláte z puzení ducha a ukazujete své srdce, mnohdy za bídných podmínek, kdy se ti vaši "dědicové" naprosto nestarají, jak vám je. A pak umřete - a oni začnou sprostě hamounit! Jiné to je, kdyby se dědicové v souladu podíleli na práci nebo vytváření prostředí, podmínek. Takoví se zajímají a máte z toho radost. Ale mně vadí ten imperativní automatický zákon. Prostě se vaše myšlenky DARUJÍ nějakému ignorantovi. Pracujeme s manželem jako výtvarníci - a štve nás to. Já tyto debilní samočinné dědické zákony odsuzuji jako velké zlo. [bliji] [bliji] [bliji]

357248

16.4.2017 8:23

rrerr

Radim 80.?.?.?

Myslím, pane Stwora, že Vám to projde. Jako i předešlé věci. Když právnik mlčí, znamenáto, že sám si není jistý. Jinak by se tvrdě ohradil.

357173

20.4.2017 10:35

RE: rrerr

_hatek_ 185.?.?.?

Reakce na 357173

Vies preco pravnik mlci? Pretoze vyjadrenie pani Kryl na tento list, by muselo byt rovnako negativne (mozno nie z jej hlavy - je donutena tretou stranou). Co by sposobilo vacsiu medializaciu a tym padom aj vacsie narodne poburenie.

V dnesnej dobe ide o tiche potlacanie pronarodneho povzbudzovania, aby mocni pani predisli defenestracii svojich politickych figur, ktore im momentalne dobre sluzia a vynasaju.

Oni praveze maju strach z narodneho zjednotenia, ze im ich islamizacia Europy skrachuje. A preto kazdeho v tichosti v zarodku likviduju cez pravnikov, alebo nahlas oznacovanim za diktatorov, buricov, porusovatelov prav... a tak dalej.

357319

16.4.2017 8:40

Autorský zákon

Oldis Anonym 109.?.?.?

Vzdy mi prislo blbé ze po roce 89 se zacala rozdavat autorska prava na dila vznikla pred revoluci, myslim si ze mela byt znarodnena a uvolnena a ne rozdavana Havlovic kamaradum (Uhde napriklad). a prava Krylovi pisne mi prijdou presne ten pripad, Kryl je pro me neco jako J. Hašek, a napriklad pisnicka Demokracie, Bratříček a další něco jako Švejk, považuju to za narodní dědictví, svědectví a odkaz, a prijde mi ubohe ze se dopusti aby prava opustila hranice naseho statu.

357174

17.4.2017 7:30

RE: Autorský zákon

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 357174

Po roce 1945 probíhalo znárodnění a po roce 1989 zestátnění. Kdo byl stát už dne víme.

357218

16.4.2017 10:01

KK

TT 85.?.?.?

To, že KK zpíval proti útlaku, ještě neznamená, že by za útlak považoval i migraci muslimů do Evropy. Nehledě na to, že ta variace na bratříčka je strašně hloupá..

Je ovšem zajímavé, jak jste otočil. Před migrační krizí jste slepě hájil zájmy palestinců, nespravedlivě napadených a vyvražďovaných občanů iráku, afgánců apod. Jen ale začnou z vlasti z různých důvodů utíkat, je všechno náhle jinak.

Do ČR se jich nastěhovalo zhruba 12 a vy máte tu drzost se ohánět krylovými texty a urážet jeho manželku. Ta paní má ale pravdu

357176

16.4.2017 10:18

RE: KK

HonzaN 194.?.?.?

Reakce na 357176

Si děláte srandu? U nás jejich jen 12? Projděte se po Václaváku.

357178

16.4.2017 10:31

RE: KK

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 357176

Vám to nějak splývá, co? Ta sběř, která nás dnes v Evropě ohrožuje, není z Palestiny. A zájmy Palestinců (=potomků biblických židů) hájím pořád před hordami z povolžských stepí, kteří je vyhánějí z jejich domovů.

357180

16.4.2017 12:56

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357180

Jistě, jen to, co se vám hodí do krámu, a hlavně, ať je to hodně daleko. Tak hlavně ať sem nazačnou migrovat ti Palestinci, abyste nemusel mávat praporkama.

Palestinci vyhánění z domovů hordami ze stepí si vaš zájem zaslouží. Oběti ostatních nespravedlivých konfliktů ne?

357189

16.4.2017 17:24

RE: KK

M.M. 185.?.?.?

Reakce na 357189

A před jakým konfliktem že to utíkají ti, kteří pádlují z Turecka do Řecka? V Turecku přece žádný konflikt není.

Před jakým konfliktem utíkají ti, kteří se pokoušejí nabourat ze Srbska do Maďarska? V Srbsku taky není žádný konflikt.

A ti, co z Maďarska odcházejí do Německa? A což teprve ti, kteří z Německa pokračují do Dánska, do Švédska... před jakým konfliktem utíkají oni? Copak ono se v Německu válčí, že odtamtud musejí utíkat?

Už to pomalu začíná připomínat tu židovskou anekdotu:

- "Darujte na pomoc obětem záplav z Mukačeva!"
- "Ale copak, v Mukačevu byly záplavy?"
- "To prosím ne, my vybíráme preventivně."

357203

16.4.2017 21:00

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357203

Například v Turecku pravděpodobně drží statisíce lidí v uprchlických táborech bez naděje na vzdělání, soukromí či důstojný život. Jinak do Německa, Anglie nebo Švédska se utíká za příbuznými, potažmo kvůli benevolentnější azylové politice... odmítnutí azylu jednou zemí EU údajně platí pro celou EU.

Kdyby to bylo obráceně a já bych migroval na blízkej východ, zřejmě bych si taky vybral za cíl třeba Sýrii (kdyby tam teda zrovna nezuřila válka) a chtěl bych se tam dostat za každou cenu.

Pochopitelně je těch zájmů a motivací kvantum, a daleka ne každá je čistá jak křišťál, nicméně mě naprosto obtěžuje ta paušalizace, zjednodušování a následná radikalizace společnosti. Víme kam radikalizace vede, že

357212

16.4.2017 22:46

RE: KK

ludo 188.?.?.?

Reakce na 357212

Buď ste tak blbý (s prepáčením) TT,
alebo drzo a sprosto (znova s prepáčením) klamete
a veľmi zle hráte tú "úprimnosť".

O zneužívaní skutočných obetí genocídnej agresie západného banksterského
korporátneho "biznisu" (fašizmu) voči domovským štátom utečencov,
ako aj voči západnej rezidentnej populácii-domorodcom, asi žádna!!

..o zneužívaní našich detí-študentov na najšpinavšiu prácu - povoľovanie splyňovacích ventilov pri pretlaku, asi taktiež žádná.
Viď demošky a "ne"ziskovky v kolóniách globálnej úžery, alebo doma v EU-US

357214

17.4.2017 0:14

RE: KK

hc 90.?.?.?

Reakce na 357212

Cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly, to snad znáte. Žádné právo na migraci neexistuje a nikdy neexistovalo. Nemáte právo pobývat na území státu jehož nejste občanem - jen když vám to ten stát dovolí. A za podmínek, které si ten stát sám určí. Kam vy byste chtěl migrovat nemusí nikoho zajímat a má to svoje dobré důvody. Nechtějte měnit svět ze dne na den, skončí to hrůzně.

357215

17.4.2017 8:25

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357215

To je sice všechno pravda, přesto je migrace lidí naprosto přirozená a nevyhnutelná věc. V posledních letech se ovšem změnilo to, že po imigrantech není vyžadováno se asimilovat. Za to ale nemůžou imigranti, ale nekompetentní vlády.

V ČR se navíc opravdu nemá smysl bavit o muslimech (vracim se k té variaci bratříčka), ve srovnání s ukrajinci, poláky, bulhary a dalšími jde jen o nepatrnou skupinku.

357220

17.4.2017 9:13

RE: KK

Aja 82.?.?.?

Reakce na 357220

Dříve se vyžadovala asimilace?
Podívejte se do Francie, tam se muslimové neintegrovali (o asimilaci nemluvě) ani ve třetí generaci.

Že nemá smysl se tímto problémem zabývat v ČR? Kam myslíte že ty nekončící davy, které přicházejí do Evropy půjdou, až západní Evropa bude saturovaná a podle nařízení EU budou pro běžence na celém jejím území stejné finanční a materiální podmínky?

357222

17.4.2017 10:00

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357222

Jak říkám, za to nemůžou imigranti, ale nekompetentní vlády.

357224

17.4.2017 10:47

RE: KK

Aja 82.?.?.?

Reakce na 357224

Souhlas, vlády nejsou v téhle otázce kompetentní, jen nevím, zda vy vidíte jejich nekompetenci v neschopnosti běžence integrovat, nebo v tom, že na území EU vpouštějí statisíce nových, převážně mladých mužských běženců.

357225

17.4.2017 11:03

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357225

V obojím.

Jinak ta záležitost s převážně mladými mužskými běženci je sice pravdivá, ale není zas až tak horká a není důvod si myslet, že jde o nějaký komplot. To procento je určitě výrazně vyšší, ale souvisí hlavně s dostatkem sil a ochotou se takhle daleko přesunovat, než s čím jiným.. mládí je silnější a horkokrevnější, a víc v případě mužů

357229

17.4.2017 11:14

RE: KK

Aja 82.?.?.?

Reakce na 357229

Pak ovšem víte, že ti mladí muži sem nepřicházejí žít podle místních zvyků, kultury a zákonů, ale za účelem založení evropského chalifátu.

357230

17.4.2017 11:31

RE: KK

TT 85.?.?.?

Reakce na 357230

To víte vy. Já to považuju za kravinu.

Je samozřejmě možné, že pár jedinců ano. Stejně tak tu je pár evropanů, co chtějí další tisíciletou říši, jiní čekají na nadvládu ufounů z marsu a další se nemůžou dočkat až budou mít právo se oženit s klobásou. No a? Lidí je jak nasráno, co člověk to názor nebo úchylka. Neexistuje centrální mozek, kterej by muslimům našeptával něco o evropským chalifátu. A nebo klidně nekde ano, ale proč by ho ti kluci, o kterých mluvíte, měli poslouchat? Co člověk to jinej zájem a svět je nekonečný bludiště různých zájmů a zájmových skupin...

Ale zdá se, že váš názor je diametrálně odlišnej. Nevidím možnost shody, takže za mě to je vše

357232

17.4.2017 11:41

RE: KK

Aja 82.?.?.?

Reakce na 357232

Máte pravdu, končíme.

Vy necítíte, nevnímáte, nevidíte, že muslimové nepřicházejí do Evropy, aby změnili svůj život, ale ten náš.

357233

17.4.2017 12:06

RE: KK

ludo 188.?.?.?

Reakce na 357233

TT má psychologický profil taký,
ktorý by nás v roku
1938 v rovnošate úprimne presvedčoval,
aký je fašizmus pre nás výhodný.

V roku 1948 detto v rovnošate ako politruk
o prospešnosti (pre rovnaké jelitá) marxizmu.
..fanaticky oddaný idei,
že rok 2018 (po dvoch generáciách)
bude znova ich rodinný sviatok.

Je to úprimný, "vecou" fasci-novaný sociopat.
Možno dokonca neplatený.
Takých tí šikovnejší sociopati tam hore na oltári pyra-mídy
milujú asi najvác..
Snáď sa TT zobudí včas

357235

17.4.2017 11:50

RE: KK

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 357230

Ajo, prosím vás, vždyť je to troll a provokatér. Proč s ním ztrácíte čas?

357234

17.4.2017 13:02

RE: KK

Aja 82.?.?.?

Reakce na 357234

Už jsem to ukončila. [smích]

357238

18.4.2017 8:54

RE: KK

Radim 178.?.?.?

Reakce na 357220

Ty jsi fakt na hlavu. A jak bys chtel pri tom návalu chtít po státu dbát na jejich asimilaci?! O co ti sakra jde? Já se taky zastávám Palestincu - videl jsem dokument o obyčejných palestincích. Neplet sem kecy, že migrace je prirozená - ano, je. Ale je neprirozene, aby 93% migrantu byli samý muži v bojovém veku! Neser me už!

357257

18.4.2017 10:56

RE: KK

Bablaj 89.?.?.?

Reakce na 357220

Klamete. Asimilacia statom nie je ucinna, musi tam byt dobrovolny faktor, byt to vyhodne pre asimilanta. Pozrite sa na vlnu migrantov z cias minulych - Ciganov, urcite mate s nimi vlastne skusenosti ci uz pozitivne alebo negativne. Fakt je ale ten, ze za tie storocia co v tychto zemiach zostavaju, je efektivita statnej asimilacie mizivo nizka (inak, neznie vam toto trochu rasisticky?) a pozitivny prispevok pre tieto staty z tejto skupiny migrantov limitne blizky nule, cest vynimkam. A nasi voleni nevoleni nadludia maju este tu drzost vitat dalsich, aj ked my uz tu mame neintegrovanych migrantov nepomerne viac ako ktorakolvek blabotajuca zapadna demonkracia?

357261

16.4.2017 12:38

Jste mimo misu!

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 357176

Vazeny KK,
uz jsem se zarekl, ze nebudu na nic reagovat, protoze jsem ja sam dostal poradne po zobaku, ale toto mi opravdu neda. Z jedineho prosteho duvodu: vystudoval jsem teologii a studoval dejiny Blizkeho vychodu a tyto zeme jsou blizke memu srdci. A na takovou (i)ovinu se neda nereagovat:
Podil Iracanu, Afgancu, zapomnel jste na Syrany, je v teto vlne pod patnact procent. Si to dohledejte, pokud mate zajem.
Ten dav co se do Evropy vali jsou predevsim migranti jdouci pres Lybii a Italii ze subsaharske Afriky plus z arabskych statu severni Afriky.
A to je trochu rozdil.

357186

16.4.2017 12:44

RE: Jste mimo misu!

TT 85.?.?.?

Reakce na 357186

Myslel jsem, že tady rozkrýváte spiknutí mocných a bojujete za práva VŠECH utlačovaných. Migrant z Afriky nemá právo na naději v lepší život?

357187

16.4.2017 14:04

RE: Jste mimo misu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 357187

Ale samozrejme, ze migrant z Afriky ma pravo na nadeji na ....., ale ne tady.

357193

16.4.2017 18:05

RE: Jste mimo misu!

ludo 188.?.?.?

Reakce na 357193

Migrant z Afriky a Arabských krajín uteká,
lebo tam úžernícky fašizmus robí
už viac ako 500 rokov vojny.

Navyše len zbabelí sociopati pred sebou ako štít
Kanonenfutter zopár žien a detí ženú.
Nebuďte aspoň zbabelý TT.

Ako prvé je nutné oheň zahasiť pod kotlíkom medeným,
tlakovým a nie náplasťami trhliny na ňom lepiť.
ľudovo: "Iba debil sa s ohňom v slame hrá!"
..a decká-stádo dospelých k tomu nabáda

Islam degradoval rovnako ako kresťanstvo a judaizmus.
Ten "islam", čo sem ide, má s pôvodným koránom
spoločné asi toľko, ako križiacke výpravy s kresťanstvom
a judaizmus s globálnym teroristickým finacizmom.

Otázka je, či sa Pani Marlene s Panmi fašistami
z hlúposti, alebo zámerne kolaborovať spustila.

Kto paragrafmi sa oháňa,
toho oni i dorazia.

To platí i pre daMagógov,
zámerne neschopnosť Rozlíšenia hrajúcich TT
(paragrafy proti extrémizmu môžu a budú na skutočných teroristov použité)

357209

16.4.2017 16:41

RE: Jste mimo misu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 357187

> Migrant z Afriky nemá právo na naději v lepší život?

Položil jste zajímavou otázku, pane TT. Jen bych ji maličko poupravil. Má (obecně) Afričan právo na lepší život? Každý empatický člověk bezpochyby odpoví - ano má!

A teď to důležité. Přidělíte-li komukoliv nějaké právo, nezbytně MUSÍTE NALÉZT TOHO, KDO BUDE POVINEN ONO PRÁVO NAPLŇOVAT. Nenajdete-li ho, oprávněný nebude mít nic. Žádný lepší život.

Nyní maličko z historie. V Evropě naši předkové budovali. Kulturní krajinu (pole, produkční lesy, louky, rybníky, ...). Infrastrukturu (vodní zdroje, cesty, silnice, produktovody, železnice, kanalizaci, mosty, ...). Kvalitní lidská sídla, vesnice, města, průmysl, zdravotnická zařízení, sportovní a kulturní areály, ...

Na rozdíl od našich (evropských) předků tančili tisíce generací afrických předků kolem svých ohnišť. Tančili, tančili a tančili. Až jim nezbyla žádná síla na budování čehokoliv. Proto současní Afričané hledí se závistí na vymoženosti, jimiž disponujeme my. A samozřejmě je chtějí užívat také. Jenže jejich předkové jim v jejich vlastních zemích žádné nezanechali. A tak samozřejmě migrují k nám, do Evropy.

Závěr? Zkušenost nás opakovaně naučila, že snadno získaných věcí si obvykle obdarovaný neváží. A rád by jich získal více a lepších. Viz např. řádění potomků afrických imigrantů na periferiích francouzských velkoměst. Proto už stará moudrost praví, že hladové nasytíme lépe tak, když je naučíme lovit ryby, místo toho, abychom jim je dávali.

Stále ještě si někdo ze zdejších debatérů myslí, že právě ON MÁ POVINNOST ubytovávat, živit, šatit, bavit, poskytovat zdravotní péči, ... imigrantům? Ne-li, komu tedy takovou povinnost nařídit?

Vojta

357202

16.4.2017 20:50

RE: Jste mimo misu!

TT 85.?.?.?

Reakce na 357202

Jj, oni nám sem utíkají tančící afričani odněkud z džungle... A i kdyby, jaksi jste přeskočil kolonialismus, boj o africké přírodní bohatství, nadnárodní korporace platící si žoldáky a dosazující vlády do afrických zemí atd. atd. atd.

Pominu i migraci, či stěhování národů, jakožto přirozený společenský jev..

Co se mi ale nelíbí vůbec, je ta paušalizace. Spolupracuju s několika potomky ohnišťových tanečníků a všichni jsou civilizovaní a ve své profesi odborníci. Ale hlavně, povahově je každej jinej, jeden se chová jak černoch, jinýho byste minimálně po telefonu od bílýho nerozeznal.

Dál už se v tom pitvat nebudu, osobně neviním uprchlíky z toho, že doufají v lepší život nejen v Evropě, ale vlády, které naprosto nesjou na migraci tohoto rozsahu připraveny. Co se ČR týče, několika řádově aktuálnější je ovšem migrace ukrajinců, bulharů či rumunů.

357211

18.4.2017 10:41

RE: Jste mimo misu!

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 357211

>jaksi jste přeskočil kolonialismus, boj o africké přírodní bohatství, nadnárodní korporace platící si žoldáky a dosazující vlády do afrických zemí

Mícháte mouku s popelem. Kolonialismus není automaticky kultura nejaké společnosti. Naše kultura nikomu nenarizuje kolonizovat afriku ani zakládat nekde "mimozemské" civilizace.
Mícháte také vychytralost nekterých skupin s tradicí společnosti.
Další vecí je otázka, zda by na svých surovinách netančili kolem ohne dalších 100let, a zda jim nevyhovuje, že se jim z toho ujde nejaká práce. Toi je dejmetomu na otázku, na kterou ale stejne nejde diskutovat s predstaviteli tančícími kolem ohne. Ale to bych prenechal jinému tématu. Podstatné je, proč se strkají do naši kultury, ke které neprispeli, a kterou využívají za účelem její degradace rozvratu.

Co jste vy udelal pro tuhle společnost, že si činíte tohle právo se vyjádrovat takhle její jménem? Kolik do ní vkládáte, a kolik z ní berete? Veríte lidem, že za neco stojí, nebo je máte už spíše za debily, se kterými není nutno ztrácet reč?
Co je vaší profesí, tradicí, co si myslíte, že bude/muže v budoucnosti uživit vaše deti? Jak jim zajistíte alespoň částečnou schopnost odolávat konkurenci, když už dnes na "vyspelém Západe" čekají deti na fleky svých rodiču? Vnímáte vubec, kolik je lidí, a kolik z nich potrebuje nejakou práci, kterou by nemeli dotovat ostatní?

357260

16.4.2017 17:42

RE: Jste mimo misu!

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 357187

>Migrant z Afriky nemá právo na naději v lepší život?

Na to nemá právo nikdo, ani zdejší človek, ani migrant z Afriky. Žádné takové právo neexistuje. Nedávno čerstve vystudovanou geodetku primáčkl bagr, a nešlo vubec o její zavinení. Ani ona nezískala žádné "právo na nadeji v lepší život".
Každý normální človek se potrebuje prizpusobit sociálnímu systému, ve kterém vyrostl, a pokusit se v nem také existovat.
Migranti jen dále komplikují už beztak komplikované prežití. Když zde každý nadelá 10 potomku, dokdy tohle právo a "nadeje" bude existovat? Nemají stejne kulturu, která by regulovala jejich pre-množení. Dovedou spíše jen sežrat a potom mohou presýpat tak písek. Tomu se nedá ríct snaha o prežití, spíše jde o parasitizmus.

Nepodsouvejte zde lidem manipulační blbosti svým vysokozdvižním vozíkem.
Prestaňte zde vytváret bludy s vaším fiktivním a nefunkčním právem.

357204

16.4.2017 21:18

RE: Jste mimo misu!

janaz 81.?.?.?

Reakce na 357187

Má právo na nádej na lepší život u seba doma a má právo, dokonca povinnosť, pracovať pre lepší život vo SVOJEJ krajine. My máme zase právo nepustiť do svojej krajiny nikoho, koho nechceme!

357213

17.4.2017 0:20

RE: Jste mimo misu! Stwora uhne a zcenzuruje reál?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 357213

Světoobčan nepochopí, za to ví že gojím musí sloužit zájmům že státečky unie. No tímto se doberte proč se děje a čím se děje tažný dobytku. O to je to horší že prostě mladí se vciťují do migrantů a ne do těch co je s chomouty musí tahat. Prostě jedním slovem intelektuální marast především.

357216

17.4.2017 10:59

RE: Jste mimo misu!

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 357213

Lidská svoboda je založena na tzv. „negativních právech“: Nikdo nesmí nikoho zabíjet, brát mu jeho majetek, zakazovat jeho aktivitu (pokud tím nezasáhne takováto práva jiných lidí). Už tisíce roků.

Nyní jsou populární mezi protokolárními globalistickými hlasateli tzv. "pozitivní práva": právo na bydlení, na vzdělání, … právo na migraci atd. – se liší v tom, že požadují, aby mi někdo jiný – něco zajistil nebo dal. Dokonce se domáhají pozitivního "práva", aby jim nebo někomu byl mozek vymyt ještě více než ho mají či má vymytý.

Pozitivní práva je mistrovský divadelní kus mafie obřezaných ocásků.

357228

17.4.2017 7:59

RE: Jste mimo misu!

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 357187

Milý pane TT, už jste otevřel svou peněženku a dveře svého domu pro lepší život migrantů z Afriky. Pokud měsíčně posíláte, alespoň 5000 Kč a tuto dobrovolnou finanční výpomoc jste se zavázel naplňovat po dobu 25 let pak Vám bude věřit, že vaše přesvědčení a odhodlání umožnit migrantů lepší život je skutečné a vychází z vašeho hlubokého přesvědčení a toto je hodno velkého obdivu. Pokud však vycházíte z předpokladu, že "My musíme", jinak řečeno marxistickým slovníkem "Oni musí", pak jste jen obyčejný tlachal, který se chopil slova kázat dobro rukama druhých. Jděte ostatním svým osobním příkladem a lidem jako jste Vy budu věřit, že chtějí páchat dobro druhému, až začnou sami za seb konat dobro a ne z obýváků svých domovů nebo státem placených institucí. Zatím jsem slyšel od všech tzv "Osobností" pouze velká slova "My musíme" a posledních 27 let už většina z nás ví co toto slovo znamená.

357219

16.4.2017 15:12

RE: KK

qwertz 27.?.?.?

Reakce na 357176

Aby ta situace nebyla ponekud jina. OSA mohla pani Kryl nabidnout bezplatne zastupovani pri ochrane autorskych prav jejiho zesnuleho manzela. Ta mozna ani nevi, ze nejaky pravnik si vylepsuje svoje CV tim, ze se odvolava na pani Kryl. Potom by jste se dopustil "faux pas" a to pomerne dost neprijemneho.

357198

18.4.2017 8:30

RE: KK

Radim 178.?.?.?

Reakce na 357176

Jsi trapný. Jaký podíl ma jeho manželka z dvouletého manželství zásluhy na jeho tvorbe? Ty jseš dukaz, že intelektuálnost je druh hlouposti. Nekdo kdo od mládí žil jeho písničkami, Krylovi rozumí víc, než Nemka.

357256

16.4.2017 10:14

iluze volby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

České alternativy jen štvou proti vládě, za každou cenu destabilizovat politickou situaci v ČR.

Je pak zcela logické, že paní Kryl na toto reagovala jak reagovala.

Je s podivem, že neraguje vláda a nesnaží se zablokovat weby jako jsou různé Skryté pravdy nebo různé "svobodné vysílače či rádia".

Je ale jasné, že jak vládu, tak ty alternativy řídí stejní zpravodajci a celé je to jen hra na občany, kterým se vytváří iluze volby.

357177

16.4.2017 11:18

RE: iluze volby

F. 82.?.?.?

Reakce na 357177

Promiňte, že reaguji. Váš příspěvek mě totiž připomněl, že takových, jako jste Vy, je mnohem mnohem víc. A všem takovým je třeba říct jedno: že přednost před destabilizací a vším tím, co uvádíte, má pokojné hledání pravdy. Pokud hlavní média a hlavní lídři lžou, a to i ve zcela zásadních věcech, pak je třeba děkovat Pánu Bohu za to, že jsou tady ta média, která kritizujete. Možná, že některá opravdu mají za přední cíl destabilizovat, avšak ta neznám (např. šílenou destabilizaci jistě provádějí média pornografická). A pokud tedy sdělování a hledání pravdy má za druhotný efekt destabilizaci, pak to není vina těchto tzv. alternativních médií, ale vina těch, kdo, jak výše uvedeno, lžou. Čili, vážený, vážená, vážení, destabilizaci provádějí v takovém případě ve skutečnosti naopak oni lháři, ne ti, kteří se pokoušejí svými slabými silami lež, lži silných a mocných napravovat sdělováním pravdy. Pozn.: Těch lží je opravdu velmi mnoho a není zde mým cílem tento obludný magabalvan odvalovat. Jen se tu vyskytlo číslo 12 migrantů, navíc z úst jednoho z nejvyšších státních činitelů. Tím, že tuto číslovku ze sebe vyvalil, přispěl právě on k další destabilizaci přidané k té destabilizaci, již vyvolává, jak uvádí pisatel nahoře, letmý pohled na destabilizovaný Václavák.

357182

16.4.2017 14:06

RE: iluze volby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 357182

Já jsem nepsal o hledání pravdy. Já jsem psal o cílené dezinformační kampani, které vedou mnohá altrenativní média. Kdy VK neustále děsí lidi, už nasouvá statisíce vojáků, modeluje jaderné výměny, nejdříve píše o Trumpovi jako o neocon a potom to náhle změní a najednu je to globalista. A to nemluvím o těch šílencích na Svobodném vysílači, co se chtějí provibrovat do 5. dimenze a podobné pitomosti.

Jednoduše, alternativní mediální prostor je zcela úmyslně a účelově zahlcen dezinformační propagandou právě proto, aby lidé pravdu nepoznali. Jen se pak lidé mezi sebou hádají o jejich interpretace. O pravdu pak už jde až na posledním místě.

Stejné je to s těmi 12 migranty. Jsou to migranti kteří byli přijati na základě kvót. Vláda nikdy nikde netvrdila, že do ČR nepřichází i jiná migranti, spousta muslimů přichází z Ruska, Bulharska nebo Rumunska, také jsou zde lidé z Číny nebo Kuby, Vietnamu. Jsou přijímání na základě zákonů, které ČR přijala dávno před migrační krizí a dávno před vstupem ČR do EU.

Lidé jsou tak zblblí, že už nedokářží rozlišovat, vše míchají dohromady a obviňují vládu z pokrytectví. Přitom, to co dělá vláda je velmi účinný postup proti kvótám.

Ale je jasné, že vše je úmyslně rozdmýcháváno, s cílem zasadit vládě co nejsilnější úder a tímto právě otevřít cestu pro kvóty až tam bude Bělobrádek, Herman a Babiš.

Myslíte si, že hledáte pravdu a přitom jste už v pasti alternativních mediálních lží.

Lež jako lež.

357194

16.4.2017 18:02

RE: iluze volby

F. 82.?.?.?

Reakce na 357194

V mnohém máte pravdu a v mnohém se mýlíte. Pravdu máte např. v tomto: "provibrovat do 5. dimenze" – to je ovšem úplná blbost, "alternativní mediální prostor je zcela úmyslně a účelově" ne zahlcen, ale zahlcován blbostmi, příkladmo zrovna u aeronetu dřív byla Pozorovatelka, vzpomínáte na pyramidy v Egyptě, a jak šoupala celými státy po Asii?, al VK mi připadá velmi rozumný, jeho úvahy mě nijak neděsí, má pravdu v tom, že Trump změnil svou politiku naruby, vyhodil své klíčové poradce a dokonce na novinkách (to je ohlupující médium non plus ultra) byl seznam výroků Trumpa před změnou a kontradiktorních jeho výroků po změně, bylo to šokující čtení plné Trumpových citací; pravdu máte s těmi 12 migranty, ale podvod je v tom, a Vy to potvrzujete, že "kvóty" tu jsou čistě zástupné slovo a migranti sem přicházejí jakoby mimo "kvóty", ovšem ke spokojenosti bruselských (německých) autorů "kvót", jinak řečeno ministr vnitra destabilizuje situaci tím, že lidi ohlupuje, že kvóty de iura odmítá, ale přijímá je de facto, t. j. tzv. migranty mimo kvóty, takže brusel-berlím uspokojí věcně. Máte pravdu, že to sem chodilo už dávno, dokonce i za komunistů, ovšem hrůzu, co tu je teď každý vidí na vlastní oči – na to nepotřebují žádného VK. Je sice pravda, že VK háže jadernými výměnami, to není fér, na druhé straně to, co provedl Trump agresí proti Sýrii, to tu v takové nahotě prakticky nikdy nebylo, to byl mezinárodní zločin nevídaného druhu. Z matky bomb si dělají všichni prču, je fakt, že myslím Bush nebo Obama, nevím už který lhář zase tzv. zaútočil na bin Ládina, to byla prča stejná, ale megabomba je větší, tady je lhaní ještě větší – a není to lhaní alternativních, ale korporátních médií. Máte pravdu v tom, že "Lidé jsou tak zblblí, že už nedokáží rozlišovat, vše míchají dohromady", ale nemáte pravdu v tom, že primárním původcem jsou alternativní média, malé příklady: chemické zbraně v Sýrii, situace na Donbasu (tu můžeme sledovat naprosto přesně, zdrojů je až až i v ruštině a ukrajinštině, ale korporátní média tady ve lhaní bezkonkurenčně vedou. Tak kdo chce ty lidi oblbovat primárně? Alternativa nebo korporátky? Nemáte pravdu v tom, že " to co dělá vláda je velmi účinný postup proti kvótám." Je to totiž tak, že Brusel-Berlín se nažerou, svoloč sem přichází a vládá zůstává celá (kvóty tzv. odmítá). Máte pravdu v tom, že "Bělobrádek, Herman a Babiš" jsou vadní, ale nemáte pravdu v tom, že B. Sobotka, Kalousek, Fiala či Filip by byli jakkoliv lepší. (Pozn.: u Filipa je to nejodpornější, ale dá se to vysvětlit jeho kořenovým internacionalismem.) A nemáte pravdu v tom, že "Myslíte si, že hledáte pravdu a přitom jste už v pasti alternativních mediálních lží. " Mě tak lehko nikdo neoblbne, ani ČT ani aeronet. Jen je tu rozdíl v tom, že v ČT je každý den nové jen to datum, u aeronetu se

357207

16.4.2017 18:04

RE: iluze volby-dokončení

F. 82.?.?.?

Reakce na 357194

leckdy něco dozvím, co pak leze z korporátech jako z chlupaté deky blechy. ČT se podobá RP (pamatujete je Vy?), jak to z něho lezlo vždycky po týdnu; a ČT nemá dějiny, jako je nemělo RP, jen tu Havel a tam Lenin byli věčně živí. A pravdu konečně máte i v tom, že něco se nedozvíme ani z korporátek ani z alternativy (př. bombardování Coventry a enigma). Musím tedy trvat na tom, že destabilizace situace je převážně dílem vlády (a to dílem z blbosti – příkladmo ta současná tzv. ministryně školství, to tu za dobu 40 let komunismu nikdy nebyl takový exot, ta bezpečně překonává i Nejedlého, dílem z předposranosti vůči Bruselu-Berlínu), méně už z alternativy. Na tu mou připomínku, že maxidestabilizace státu je dílem pornomédií, jste nereagoval.

357208

17.4.2017 18:28

RE: iluze volby-dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 357208

Skutečně, upřímně oceňuji, že jste se snažil mne pochopit a z reakce je zřejmě, že se vám to povedlo. Že jsme se ve 100% neshodli není tak podstané. Nejsem si jist, že bych tvrdil, že alternativy primárně zavádějí na zcestí v tom smyslu, že by jako jediné destabilizovaly. Mou myšlenkou bylo hlavně to, že alternativy mají jako první zadání destabilizovat situaci a teprve potom jde o nějaké informace. Mainstream samozřejmě také situaci destabilizuje, ale přeci jen převažují pořady, kde zazní názory obou stran, případy kdy jsou pozvaní zástupci jen jedné strany jsou ve výrazné menšině, takže je pak na posluchči co je mu bližší. Jednostranné diskuse jsou většinou u témat globální politiky, tam si to ČT nechce rozházet s USA. Ale u pořadů vnitřní politiky týkající se politických stran, tam to bývá vyvážené.

V alternativách, pokud přijdete s jiným názorem, tak okamžitě následuje blokace, například již zmíněný Aeronet, nebo se vedou black listy volajících a těm se nezvedá telefon, viz Hlávka na na SVV nebo Kapal na SVR, tuto praxi vám potvrdí mnoho lidí.

Že by pornomédia destabilizovaly stát, tak o tom jsem nějak do hloubky nepřemýšlel. Porno beru jako povolené ostrůvky sexuality, kdy ve skutečnosti je sexu nedostatek. Spousta lidí je sexuálně frustrovaných a může se to tedy odrážet na kvalitě života celé společnosti tedy i stability státu.

357246

18.4.2017 11:00

RE: iluze volby-dokončení

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 357246

>alternativy mají jako první zadání destabilizovat situaci a teprve potom jde o nějaké informace

Tento výrok spíše beru jako domnenku. Není ani alternativa, jako alternativa, nelze je házet do 1 pytle. Treba Zvedavec zcela jiste na muj vkus žádnou situaci nedestabilizuje. Treba Levanet často destabilizuje, protože tam hází informace kdekdo. Portál Palba treba nedestabilizuje, protože tam funguje jakýsi typ cenzury, která obecne škodlivá není. Aeronet, Nwoo podle mne až tak detailní filtr nemají, ale težko ríct, zda míra jejich destabilizace a úroveň polopravd a nejaké formy lhaní je vetší, než destabilizace společnosti mainstreamovými médii, podle mne není.

K tomu odmítání opozice na "alternativách". Divíte se? Jaký pujčuj, taký vrať. Na mainstramu se také úporne likvidují príspevky, které jsou slušné, ale nesou nekomu z redakce "nepohodlný" obsah, vyzkoušel jsem vícekrát. Proste se to oplácí. Stejne tak proto, že na alternativy opravdu chodí placení trollové nebo užiteční idioti. Čelit tomuhle není jednoduché, a nelze to popsat jednou vetou.
Dokonce se hádají mezi sebou i vlastní, když jeden z nich delá medvedí služby.
Není v silách jednotlivcu obsluhovat dokola hromady jiných jednotlivcu, když jde často o prekrikování jakoby na ulici. Tato stránka je organizačne nedorešena, o to víc, že se dnes lidé dohadují pres neco jako FB, apod. Nemáme odpovedné vertikální struktury, a neví se, kdo do čeho vlastne mluví.

357262

19.4.2017 12:33

RE: iluze volby-dokončení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 357262

Ano, opět mohu s většinou toho co jste napsal souhlasit, ale mám samozřejmě i výhrady.

Zvědavec skutečně i já považuji za slušnou alternativu.

To přirovnání, jak půjčím tak vrať mi přijde neadekvátní. Jestliže opozičně vadí, že mainstream neumožňuje debatu, tak přeci nemohu dělat to samé! To je úplný úlet. A je velký rozdíl zablokovat nějakého Trolla nebo názor člověka jen proto, že pisateli článku nesedí do jeho koncepce vidění světa, případně do realizace zadání, jak by měli čtenáři svět vidět.

Například nedávno v jednom alternativním vysílání moderátor řekl, že státní dluh je 2 bilióny korun a neustále stoupá. Reagoval jsem emailem, že to není pravda, že za vlády B. Sobotky státní dluh doposud poklesl o 70 miliard. On mi odvětil, že roste především zahraniční dluh a co terprve dluhová služba, která prý je 85 miliard. Doložil jsem odkazy na MFCR, že to není pravda, že zahraniční dluh naopak poklesl o 130 miliard a dluhová služba je 40 miliard a také se snížila. Následně se mnou ukončil komunikaci a samozřejmě do vysílání už nemohu volat více než rok.

A toto se vyskytuje na převážné většině alternativ. Tok dezinformací a když jsou upozorněni, tak blokují komunikaci a nekomunikují. To není žádná reakce na Trolling. To je prostě lumpárna.

Já mám z toho závěr, že se vytvořilo jakési sektářství. Každá ta alternativa má zadaný směr a a všichni v sektě podle toho jedou. A pokud se objeví nějaký kacíř, co si opravdu ověřuje data a upozorní na zdrojové nesmysly, tak je ihned utnut. Ze strany moderujícíh je v tom hodně vlastní obrany ega a spousta pokrytectví, kdy jiným alibisticky radí ať si ověřují data, ale sami tak nečiní a navíc, když tak někdo učiní a upozorní na nedostatky, tak je za to trestán. Toto je těžká choroba alternativ a máte pravdu, že tato stránka komunikace je organizačně nedořešena.

357287

19.4.2017 22:33

RE: iluze volby-dokončení

TT 85.?.?.?

Reakce na 357287

Ano. Až na tu pasáž se zvědavcem

357307

20.4.2017 16:04

RE: iluze volby-dokončení

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 357287

>To přirovnání, jak půjčím tak vrať mi přijde neadekvátní. Jestliže opozičně vadí, že mainstream neumožňuje debatu, tak přeci nemohu dělat to samé!

Nerekl jsem, že je to v porádku. Ale je to realita. Ztráta chuti neco zkoumat, když hrozí sebemenší riziko nepochopení. Každý si narokuje garance, že všechno, co napíše bude správne pochopeno, a že se vším budou souhlasit. Pak ale moc nemelo smysl, aby to psal, když si to ostatní nakonec myslí také. Ztráta schopnosti brát nečí text jako informaci, jak se na to ten druhý (treba i zatím) dívá. Ztráta schopnosti se nestydet zmenit svuj pohled po tom, co se objeví informace, které staví veci do jiného svetla.

Ano, tohle sektárství je všude. V zastupitelství na zapadnute vesnici, i v parlamentu, nebo našich "super" médiích. Protože kdo ne s námi, jde proti nám. Jsme zpátky tam, odkud jsme prišli. Vedomi si toho, že jednotlivec bývá osamocený se často za každou cenu spolčujeme s nekým, kdo na to sice nemá, ale kdesi náhodne získal vliv.

Nelze také podcenit, že v jistém smyslu pravidlo "oko za oko" také vyjádruje primerenou neboli vynucenou obranu i když tím nemyslím doslova, jen prenesene. Jsou veci, na které lze efektivne reagovat pouze protitlakem, zejména jsou-li společná pravidla hry, jako napr. soudní proces a 2 právníci proti sobe. Co s tím. Snad uklízet v právu a vyhazovat nadbytečnosti zamezující efektivnímu rádu.
Nebo také banky, EUfondy. Nelze doporučit státu, aby nemanipuloval s dluhem, nebo dluhopisy, a nenakupoval, co je sicece škodlivé, ale obvyklé, a je na tom závislá hromada lidí. Aby se reklo nahlas, které firmy fungují jako pračka EUfondu.

357327

16.4.2017 10:27

K.K. - Tak jenom pojistit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Je plno Karlových textů, které nejsou tolik známé jako Bratříček, ale přesto jsou téměř dokonalé... Např.k dané situaci s p.Marlen se hodí : "rozmlouvat o právu a bezprávím se živit,"

Tak jenom pojistit (Karel Kryl)

1)
Tak jenom pojistit a nechat zadní dvířka,
hrát dvojí, trojí hru a o čtvrtou se snažit,
bambitku odjistit a dožíti se zítřka,
vždy státi na výhru a zmrtvýchvstání zažít.

R: Toť láska nevlídná jak slina na šátku,
doba je neklidná a touha na splátku,
toť láska pod knutou a smrt je poslem lásky,
smrt s dýkou vetknutou do knížky pod obrázky.

2)
S úsměvem mudrce si vlastní kapsu plnit,
dát ruku na srdce a jako had se vlnit,
rozmlouvat o právu a bezprávím se živit,
nadávat na slávu a pro slávu se křivit.

R: Toť láska nevlídná....

3)
Nemíti skrupulí, když o náš prospěch běží,
mít na rtech vyznání a pod jazykem hada,
být silným po vůli a říkat, že nám leží
na srdci poznání, a bát se říci "zrada!"

R: Toť láska nevlídná...

m, [mrknutí jedním okem]

357179

16.4.2017 12:46

RE: K.K. - Tak jenom pojistit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 357179

Nemám vůbec radost,že máte stejný nick jako já. V této době,kdy lež a lest je pracovním nástrojem,lze zneužít vše lidské co nám zbylo. Proto konstatuji, že jsem jiná 176 než vy.

357188

16.4.2017 11:48

Burcování a dodávání odvahy...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

..........tyto pisne burcovaly a dodavaly odvahu............

Po "burcování a dodávání odvahy" nám zůstala nám jen rozkradená země, a alkoholické žvásty. A samozřejmě pár výjimečných stárnoucích či už starých bolševických bavičů s obrácenými kabáty, a půlmiliardovými konty...[velký smích]

357183

16.4.2017 14:13

tak to nějak vyšpekulujte ...

PavelSam 90.?.?.?

Přeci ta paní nemůže cenzurovat přímý odkaz pana Kryla.

Napište cca: Tak, jako Karel Kryl ve svých písních odmítal okupaci našeho národa Sověty a spřátelenými vojsky dalších zemí - "...ocitujte...", tak my dnes odmítáme okupaci našeho národa .... účelově řízenou masovou migrací, podporovanou financemi pánů globalistů, co chtějí likvidovat národní státy - viz BBC - http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395, to vše za podpory EU.

A zase ocitujme z BBC:"Suverenita států je prý už pouhou iluzí, pojem hranice je prý už zastaralý. říká zmocněnec OSN pro migraci Peter Sutherland, bývalý místopředseda Goldman Sachs, místopředseda British Petroleum, význačný člen Bilderbergu, předseda Trilaterální komise, ředitel mezinárodní organizace pro obchod a cla GATT, první ředitel Světové obchodní organizace WTO, bývalý eurokomisař a jako třešnička na dortu poradce Apoštolského stolce a úřadu pro správu finančních záležitostí a majetku ve Vatikánu. "Evropská unie by měla rozbít národní jednolitost svých členských států a otevřít se migrantům z jiných kultur."

- říká pan Sutherland dle BBC.

A ještě bych dodal, že právě německá kancléřka toto jejich (globalistů) mravně zavrženíhodné úsilí podporuje.

- a je tam Kryl a čistě v tom jeho kontextu a podle mě "okupaci", jako společný jmenovatel, napadnout nemůže, stejně jaku tu mravnost, kterou Kryl pro lidi v Československu jasně představoval (sám jsme se jeho písniček něco nazpíval, a kdyby mě někdo chtěl jeho písně zakázat, skutečně se zlou by se potázal).

A ona ať si trhne - konzultujte to s právníkem a oplaťte jí to její vlastní medicínou.

357195

16.4.2017 14:22

RE: tak to nějak vyšpekulujte ...

PavelSam 90.?.?.?

Reakce na 357195

A ještě dodám, že odkaz z BBC hovoří o přímé destrukci státu a destrukci nedělitelné odpovědnosti zastupitelské demokracie dané Ústavou ČR - tedy jde o změnu režimu, odevzdání kontroly hranic = destrukci státu.

Stát přestane mít vliv na to, komu a v jakém počtu udělí (či dokonce neudělí) vstupní vízum, to vše "za pár stříbrných" z dotačního paláce, jde takřka o biblickou zradu. A že dnes u nás nejsou, neznamená, že OSN a Brusel už nepracují na tom, aby se to zásadně změnilo - viz http://madenetwork.org/sites/default/files/UNGA%20...

Kde se píše: A new deal for refugees, migrants and societies

Civil society starting points for the outcome of the UN High-level Summit
on addressing large movements of refugees and migrants

States must work together and with other actors to step up capacity for consistent assistance to all refugees, migrants and internally displaced people, regardless of status or means of arrival, including food, shelterand safe houses along dangerous migration routes, medical assistance, psychosocial support and adequate reception facilities.

State measures to address border security concerns must be based in law and be proportionate, and must ensure that they do not violate the human rights of those crossing borders.
Clear guidance should be incorporated from the forthcoming Global Migration Group “Principles and practical guidance on the human rights of migrants in large movements”

Launch international action for social inclusion and against discrimination, racism and xenophobia...

slovíčko "must"= musí (nikoliv může, podle svých možností, apod.)

357196

16.4.2017 16:20

Nesklánějte před nimi hlavu!

Vajan 107.?.?.?

Že se na ty vyděrače nevykašlete Vladimíre? Stejně si to všichni budeme zpívat a recitovat s Krylem, autorské zákony sem, nebo tam. Ať se paní Krylová a její právníci třeba strhají.
Ono to možná ani není z Krylové, ale z toho hnoje, který tady vybujel z tzv,"neziskových organizací".

357201

16.4.2017 17:47

Kompenzace

R 90.?.?.?

Jako kompenzaci nám bude poskytnuta možnost číst knihy V. Havla, tak nač ten povyk?

357205

16.4.2017 19:52

RE: Kompenzace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 357205

1 apríl už bol! [bliji]

357210

16.4.2017 17:50

podepisuju

ppppp 178.?.?.?

Pod reakci pana editora bych se podepsal. Dekuju za vynaloženou námahu, tím víc, že sám občas pár Krylovek hraju. Ať se do toho nemontují lidé, kterí mají do toho nejméne co kecat. Kryl byl v textech spíše idealista, ne jakýsi propagátor neokoloniálních hnutí, co se na nej teď lepí.

357206

17.4.2017 2:38

Pan Stwora mě zklamal

kzach 89.?.?.?

S podstatou článku souhlasím, ale dotáhnout to tak, že z Kryla udělám živý štít Čechů proti Němcům, to mi připadá jako zákeřnost pod rouškou vlastenectví. Německo poskytlo Krylovi azyl a žil tam 20 let.

357217

17.4.2017 10:56

RE: Pan Stwora mě zklamal

Altman 93.?.?.?

Reakce na 357217

Jak jsem se ptal už jednoho uhříka, ptám se i tebe, kolik ti je ? Jinak, proč tak miluješ německo. Tví prarodiče se měli za okupace tak dobře, nebo byli kolaboranti ?

357227

17.4.2017 11:16

Tady píšou samí profesionálové ...

F. 82.?.?.?

... amatér, jehož zaujal osobnostní profil paní Krylové, našel jednak toto:
"V únoru 1991 se Karel Kryl podruhé oženil se svou dlouholetou německou přítelkyní Marlen Brousertovou a zůstal s ní až do smrti. Marlen dělala Krylovi i daňového poradce, protože pracovala jako bankovní úřednice." – http://celebwiki.blesk.cz/osobnost/2607/karel-kryl... – a jednak toto: http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebri... – toto asi jen do té doby, než to paní Krylová dokáže také soudně zablokovat. No, a celý problém vzešel z toho, že jistá Němka se stala fanynkou Merkelové sloganu Buďte vítáni, se kterým adaptace Krylova textu prudce kolidovala. Tito fanoušci a fanynky jsou totiž ve svém zaujetí často tak vášniví, že i advokáty najímají. Ale celkově jde o maličkost, bouři ve sklenici, hlavním problémem je dnešní Německo a – Deep Western.

357231

17.4.2017 12:13

Dobře napsaný

Mikhaus 85.?.?.?

Ano Karel Kryl je náš. Paní Krylová by se měla soudit spíše s těmi, kdo Karla dostal do hrobu, havloidními sionistickými zaprodanci!

357236

17.4.2017 13:38

RE: Dobře napsaný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 357236

Třeba měl nějaký průšvihy s německým daňovým úřadem /nedoplatky/, a ona na něj byla nasazena. V tom případě je jeho likvidace naprosto dokonalá, zejména pokud je dáma dostatečně chamtivá. Stačí jeden spící ilegál, který měl hned co dělat. A vyřešil to skutečně jako profik..[velký smích]

357240

17.4.2017 20:38

RE: Dobře napsaný

F. 82.?.?.?

Reakce na 357240

nechtěl jsem to psát, ale skutečně je možné, že byla nasazená, její jednání je velice podezřelé – myslím, že dneska by Kryl byl sledovaný zcela jistě a přes ženskou se to v takových případech zřejmě dělá nejčastěji. Samosebou nechci konspirovat, ale napadlo mě to hned, jak jsem si četl Stworův otevřený dopis. Akce západních tajných služeb jsou v ČR tabu – že by ji nasadili komouši, o tom pochybuji, brali se už po Havlově revoluci. Je taky podezřelé, že Havel nebyl na pohřbu, měl velice dlouhé prsty a mnoho věděl.

357251

17.4.2017 23:15

RE: Dobře napsaný

r.m. 195.?.?.?

Reakce na 357251

Havla nesnášel. zastavil se jednou na krátký pokec na Karlově mostě u malíře, kterýmu jsem prodával zaručeně pravý mazaniny.

357253

17.4.2017 14:51

upřesnění

trancmission trancmission (zavináč) protonmail (tečka) cz 213.?.?.?

v článku se píše že matka je Němka, přesněji bych ji nazval zvířátkem s názvem jež se v jeden čas hodně používal a to je němkyně

357241

17.4.2017 20:06

Manželka plivla na hrob Karla Kryla

Václav Semerád 83.?.?.?

Není třeba nic dodávat

357249

18.4.2017 8:12

nasazená agentka, bankovní úžernice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Možná že na něj opravdu byla nasazená.
Ostatně bankovní úřednici by si rozumný chlap nikdy nebral. Jednak je možné, že pochází z jednoho nejmenovaného etnika (chtělo by to prolustrovat rodiče) kterým je bankovnictví doslova zamořeno.
V lepším případě má jen velice kladný vztah k penězům. Jiní lidi do bankovnictví nevlezou.

Navíc ta krylova náhlá smrt v německu je velice podezřelá. Myslím že tohle by neměli na svědomí nějací trapní čeští estébáčci, ale spíš zahraniční rozvědka.

357255

18.4.2017 11:31

Jak jiz jsem psal jinde

Kadlik 109.?.?.?

z celeho srdce doufam ze za todle bude Karel tu svoji brecu az do smrti chodit strasit a nemyslim naky bu bu bu ty stara pico ale poradne aby se svine budila posrana a pochcana strachy [velký smích]

357263

18.4.2017 15:07

Pamatuji si,

Mivo 193.?.?.?

jak po revoluci říkala, že až do příjezdu do Prahy netušila, že je Karel zpěvák a písničkář.
A stejně si pořád myslím, že hranatý maringotky nebyly o Rusech, alébrž o našich západních sousedech, kteří za pár let okupace vzali v Čechách a na Moravě 360 000 lidských životů. Kdykoliv se podívám na němčourské tanky, tak tam vidím ty hranaté maringotky.

357265

18.4.2017 17:20

===RE: Pamatuji si,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 357265

Ti bošové ho v tom Minchově vždycky nalili, a pak se mu chechtali. Jako emigrant /?/nebyl samozřejmě sám. I Hašek píše, že nejkvalitnější protistátní odboj probíhal vždy a všude pod stolem v hospodě.....[velký smích]

357267

18.4.2017 19:48

Jak za bolševika, nebo horší?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Tak za bolševika se texty Karla kryla nesměly zpívat a zveřejňovat. A v dnešní rádoby demokracii je to dokonce možno soudně stíhat a vymáhat - nezveřejňování textů českého génia. Sebedokonalejší chlap může vždy udělat osudovou chybu, že si za manželku vybere samici tura domácího... Znáte to přísloví? Kam nemůže čert (v tomto případě neomarxistický cenzor), nastrčí ženskou...

357270

Příspěvků: 78

16.04. 01:19 coinageboy  "Nauc se Pisnicku..."
16.04. 09:26  RE:
16.04. 15:40 výjimečné porušení omerty  RE:
16.04. 11:53 Altman  RE:
16.04. 08:00 F.  Jedna otázka a jedna informace
17.04. 19:25 Annna  RE: Jedna otázka a jedna informace
16.04. 08:23 Radim  rrerr
20.04. 10:35 _hatek_  RE: rrerr
16.04. 08:40 Oldis Anonym  Autorský zákon
17.04. 07:30 Jacob  RE: Autorský zákon
16.04. 10:01 TT  KK
16.04. 10:18 HonzaN  RE: KK
16.04. 10:31 Vladimír Stwora  RE: KK
16.04. 12:56 TT  RE: KK
16.04. 17:24 M.M.  RE: KK
16.04. 21:00 TT  RE: KK
16.04. 22:46 ludo  RE: KK
17.04. 00:14 hc  RE: KK
17.04. 08:25 TT  RE: KK
17.04. 09:13 Aja  RE: KK
17.04. 10:00 TT  RE: KK
17.04. 10:47 Aja  RE: KK
17.04. 11:03 TT  RE: KK
17.04. 11:14 Aja  RE: KK
17.04. 11:31 TT  RE: KK
17.04. 11:41 Aja  RE: KK
17.04. 12:06 ludo  RE: KK
17.04. 11:50 Vladimír Stwora  RE: KK
17.04. 13:02 Aja  RE: KK
18.04. 08:54 Radim  RE: KK
18.04. 10:56 Bablaj  RE: KK
16.04. 12:38 vladuna  Jste mimo misu!
16.04. 12:44 TT  RE: Jste mimo misu!
16.04. 14:04  RE: Jste mimo misu!
16.04. 18:05 ludo  RE: Jste mimo misu!
16.04. 16:41  RE: Jste mimo misu!
16.04. 20:50 TT  RE: Jste mimo misu!
18.04. 10:41 ppppp  RE: Jste mimo misu!
16.04. 17:42 ppppp  RE: Jste mimo misu!
16.04. 21:18 janaz  RE: Jste mimo misu!
17.04. 00:20  RE: Jste mimo misu! Stwora uhne a zcenzuruje reál?
17.04. 10:59 výjimečné porušení omerty  RE: Jste mimo misu!
17.04. 07:59 Jacob  RE: Jste mimo misu!
16.04. 15:12 qwertz  RE: KK
18.04. 08:30 Radim  RE: KK
16.04. 10:14  iluze volby
16.04. 11:18 F.  RE: iluze volby
16.04. 14:06  RE: iluze volby
16.04. 18:02 F.  RE: iluze volby
16.04. 18:04 F.  RE: iluze volby-dokončení
17.04. 18:28  RE: iluze volby-dokončení
18.04. 11:00 ppppp  RE: iluze volby-dokončení
19.04. 12:33  RE: iluze volby-dokončení
19.04. 22:33 TT  RE: iluze volby-dokončení
20.04. 16:04 ppppp  RE: iluze volby-dokončení
16.04. 10:27  K.K. - Tak jenom pojistit
16.04. 12:46  RE: K.K. - Tak jenom pojistit
16.04. 11:48  Burcování a dodávání odvahy...
16.04. 14:13 PavelSam  tak to nějak vyšpekulujte ...
16.04. 14:22 PavelSam  RE: tak to nějak vyšpekulujte ...
16.04. 16:20 Vajan  Nesklánějte před nimi hlavu!
16.04. 17:47 R  Kompenzace
16.04. 19:52  RE: Kompenzace
16.04. 17:50 ppppp  podepisuju
17.04. 02:38 kzach  Pan Stwora mě zklamal
17.04. 10:56 Altman  RE: Pan Stwora mě zklamal
17.04. 11:16 F.  Tady píšou samí profesionálové ...
17.04. 12:13 Mikhaus  Dobře napsaný
17.04. 13:38  RE: Dobře napsaný
17.04. 20:38 F.  RE: Dobře napsaný
17.04. 23:15 r.m.  RE: Dobře napsaný
17.04. 14:51 trancmission  upřesnění
17.04. 20:06 Václav Semerád  Manželka plivla na hrob Karla Kryla
18.04. 08:12  nasazená agentka, bankovní úžernice
18.04. 11:31 Kadlik  Jak jiz jsem psal jinde
18.04. 15:07 Mivo  Pamatuji si,
18.04. 17:20  ===RE: Pamatuji si,
18.04. 19:48  Jak za bolševika, nebo horší?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 10 521 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Buzny oslavovali v Německu22.07.17 23:17 Německo 0

Sterilizace a koncentráky. Vzniká film o utrpení Afroněmců za Hitlera22.07.17 22:32 Nigérie 1

Likvidace mužů a jejich kastrace pokračuje na všech frontách, i v módě22.07.17 17:19 Česká republika 7

Američané stavějí v Sýrii 10 (slovy deset) základen21.07.17 04:24 Sýrie 0

Herec Stropnický poslal české vojáky do Pobaltí20.07.17 21:01 Česká republika 4

Senátorovi McCainovi diagnostikovali zhubný nádor mozgu20.07.17 11:30 USA 5

Firma Apple uvedla nové emotikony. Je mezi nimi i muslimka s hidžábem20.07.17 10:51 USA 0

Švédsko utratí za imigranty 19% státního rozpočtu17.07.17 23:04 Švédsko 4

Mezi nigerijskými imigranty jsou vysoké počty nakažených virem HIV, k italské vládě putuje stížnost17.07.17 22:11 Itálie 0

Migrace je nevyhnutelná, migrace je nutná, migrace je žádoucí! 17.07.17 21:33 Evropská unie 7

Zvrat v uprchlické krizi: EU omezuje export nafukovacích člunů do Libye!17.07.17 16:50 Evropská unie 2

Schorndorf - cca 1.000 krimigrantů bojuje s policií17.07.17 13:44 Německo 4

Podle Švédů máme mít méně dětí, abychom zabránili změně klimatu. O barevných Švédové cudně mlčí17.07.17 01:54 Švédsko 4

NATO oslavuje fašistické Lesní bratry. Kdy bude oslavovat Hitlera?15.07.17 00:54 Evropská unie 8

Jsme ve válce s Ruskem, za námi Rubikon 14.07.17 23:43 Česká republika 3

Soud v Mnichově zrušil změny stanov Sudetoněmeckého landsmančaftu, kterými se původně sdružení vzdávalo majetkových nároků v ČR14.07.17 23:06 Německo 3

POLICIE: Rozkaz zněl jasně – zatajit!14.07.17 18:15 Česká republika 1

Prostořeký Trump "urazil" Macronovu stařenku prohlášením, že vypadá dobře14.07.17 16:17 Francie 3

Oslovení "dámy a pánové" na indexu14.07.17 15:59 Británie 3

Babišovky v nepodepsaném článku prskají na Aeronet14.07.17 15:54 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,33 Kč
Euro
26,05 Kč
Libra
29,02 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
17,67 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
20,09 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,53 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
37,68 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 025,13 Kč
1 unce stříbra
368,79 Kč
Bitcoin
63 427,76 Kč

Poslední aktualizace: 23.7.2017 00:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 956