Diskuze k článku

Úžasný objev: V budoucnosti lze měnit minulost

Příspěvků 50

7.1.2016 0:43

Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

F&T 78.?.?.?

Co když je takový atom zahuštěný radioimpulz od nekonečna do nekonečna. Takže při svém přesunu atom už "moc dobře ví" kam letí. Přesouvá se tam jen maximální amplituda jeho energie. Ale atom už tam byl nějakou zbytkovou energií už dříve.

A aby atom mohl letět, tak třeba musí být splněna nějaká vlnová rovnice, která rozhodne, jestli se v tom daném okamžiku bude chovat jako částice nebo jako vlna.

343937

7.1.2016 6:45

RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343937

Takto, atom je castice. Lepe by se hodil pro tvuj dotaz elektron, ale i tak je nepodstatny. Pro castici, ktera ma hmotnost jiz plati, ze nemuze byt na druhe strane drive, nebo jak si predstavujes "nejaka jeji cast".
Zjednodusene, od castic, kterym je jiz dana hmotnost (polem vytvorenym subatomarni smesi - napr. kvarky), plati teorie relativity, ktera nedovoli, aby byla castice na vice mistech najednou ve stejnem case. Atom jiz ma strukturu. Lze ji pouze menit.

Pro kvantovou fyziku naopak neplati cas. Ten na te elementarni urovni neexistuje. Subatomarni castice nemaji hmotnost, nevznikaji gravitony, ktere davaji hmotnemu svetu cas. Castice, na kterych by mohl byt pokus proveren mel byt foton, je tak trochu unikat. A opet. Merime v prostredi, kde existuje cas...

Ten test je trochu michani hrusek s jabkama, ale jinak plati. Rozhodujici, proc si k mereni vybrali atom, bylo prokazani prave toho jevu. Je to spletite, no subatomarni castice uvnitr atomu rozhodly, jak se bude chovat atom sam.
Prokazal co je ovsem logicke. Kdyby kdekoli nastavali jakekoli mrizky, nemuzou menit, nebo adekvatne merit chovani subatomarnich castic, kde neni podstatny cas.
Prakticky se da vyjadrit i takto. Udalosti ktere pusobi na atom ovlivnuji chovani atomu samotneho, kde subatomarni castice uvnitr atomu rozhodnou drive o strukture atomu. Z jednoho duvodu. Pro atom plari teorie relativity a max. rychlost "c", v uvahu se bere i hmotnost "m", subatomarni castice ovsem "pracuji" v absolutni rychlosti a hmotnost je nulova.
Tim mohou urcovat vlastnost atomu drive, nez je mereno v nasem prostredi, nebo pruletu prekazkou/mrizkou.

Proste je nutno striktne oddelovat cas v hmotnem prostredi a abslutni cas, kde je minulost zaroven pritomnost i budoucnost - zjednodusene.

To nejpodstatnejsi, z meho pohledu:
Einstein ztratil zbytecnych 10 let zkoumanim mereni spinu u sparenych subatomarnich castic.
Nejak nikdo nebral v potaz cas, ktery je nam dan, ale v kvantovem svete prakticky neexistuje. Je nepodstatny. Neni tedy dulezite, zda, nebo proc maji jednotlive sub. castice 0, nebo 1, kdyz je merite v prostredi, kde gravitony urcuji cas.
Da se vyuzit vlastnost sparenych castic, kde jednotlive dcery budou mit vlastnosti matky a nejlepe v kombinaci s fotony a existujici rychlosti "c". Ja tomu rikam zrcadleni, samozrejme pouze teorie, no velmi dulezita. Rozepisovat nebudu.
Zpet - to ovsem neznamena, ze nemaji ve sve urovni vlastni hodnotu, nebo ze ji maji nahodnou. Prece tvori hmotu. No "neco" jeji chovani ovlivnuje.
V nasem pojeti budoucnost, v kvantovem svete - realtime.

Shrnu:
V nasem prostredi ovlivnuje minulost budoucnost, protoze mame cas.
V kvantovych jevech je cas nepodstatny, tudiz v momente, kdy se pouze rozhodneme postavit prekazku/mrizku/jine pole, se zmeni struktura atomu/udalost/reakce. Z naseho pohledu se muze jevit jako budoucnost, ovsem v kvantovem svete jde o realtime proces.

Ve fyzikalnim pojeti: jiz v momente, kdy se rozhodnete pro akci, reakce se vytvori. Jakmile se rozhodnete zrusit akci, reakce zanikne.

A jako zaver. Co se ma stat, stane ...Automaticky kráceno

343944

7.1.2016 18:35

Bombastická vjeda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 343944

Nejžalostnější konec vědy je, když se do ní zavedou dotace, a jako hlavní postulát se bere skoro století starý absurdní výrok nějakého pomateného patentního úředníka. Jinak, pro vhodně všehoschopné vědce je to jistě dobře placená doživotní pracovní příležitost, a až se jednou kanál v Cernu překope na metro, jistě se po padesáti letech fantasmagorií konečně vyplatí. A že na výzkumu částic může mít podíl i východní Evropa se ukázalo už když ucházela heliová sekce, a když zjišťovali proč, tak tam našli tři nedostažený šrouby na přírubě, a u toho kus okousanýho salámu zn. Gothaj, a několik listů zmačkanýho Rudýho práva...[smích]

343980

7.1.2016 23:35

RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

F&T 78.?.?.?

Reakce na 343944

Dík za komentář. Napsal jste to daleko lépe než já.

Vypadá to tak, že průlet částice je již daný v okamžiku umístění mřížky. Atom žádnou budoucnost nepředpovídá. Pouze realizuje jistý scénář daný prostorovou konfigurací.

343989

8.1.2016 10:44

RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

Jan Koňas konas (tečka) jan (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 343944

..vcelku rozumná reakce, potíž je ve slovníku. Jakmile místo pojmu "kvantum" dosadíme pojem (i obsah samozřejmě) "informace", začne celá Bertíkova pohádka o rovnosti světa myšlení se světem hmoty dostávat smysl.
Informace je kvantum, na které lze hledět z různých pozic, nezávisle na běžícím času, přesněji z úrovně poznání, ze které se na informaci díváme. Tou "úrovní" je v experimentu ona druhá mřížka, v teorii vložitelná kdykoliv, ale v praxi růstu poznatků nikoliv.
(podobnou chybu jsem zaznamenal v jedné Cejnarově přednášce, kde použití Mach-Zenderova inferometru přehlédl jeho sveřepou jednosměrnou funkci - a doplnil jí potřebným "přílepkem" rovnice, který matematiku vrátil na její trůn).

..brzy se dozvíte o jiném pohledu na celou fyziku - matematika díky své struktuře a axiomatice postrádá výkladovvou složku svých rovnic. Jinak řečeno, vedle receptoru "očí" máme také "uši" - systém, který pracuje ve 3D, zatímco zrak končí "v bodu na ploše 2D. Popis světa z "prostředí plochy " je nutně zkreslený, ale vyvažovaný podobnými experimenty.
Řešení současného stavu fyziky je podobné dávnému procesu "zasvěcování". To spočívá v převedení určitého objemu poznatků "adepta" do jiné perspektivy, dříve dané jinou vrstvou poznání "učitele" - dnes ji zastoupí jiný slovník. Ale chvilku to potrvá, protože setrvačnost myšlení existuje...

.."fyzika archetypů" je něco, co doplňuje matematiku o její výkladovou složku - libovolný etnický jazyk, ve kterém se matematika vyučuje. Jde o problém, popsaný v Gödelově teorému.
Mým vstupem do světa "kvant informací" je řešení Gödelových větiček, řešení, ze kterého asi většina "částicových" vědců radost mít nebude, přijde možná o práci.

..ale život je takový, Bertíkova idea rovnováhy mezi fyzickým a virtuálním světem názvů (relativita) vydržela sto let, je na čase sestoupit na zem a vrátit oblast matematiky zpátky do jazyka. Jiného než ze kterého historicky desítková soustava vznikla. Hebrejštinu ale nenahradí angličtina, jak by si vládci za oponou možná přáli....

344006

9.1.2016 3:51

RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 344006

..brzy se dozvíte o jiném pohledu na celou fyziku - matematika díky své struktuře a axiomatice postrádá výkladovvou složku svých rovnic. Jinak řečeno, vedle receptoru "očí" máme také "uši" - systém, který pracuje ve 3D, zatímco zrak končí "v bodu na ploše 2D. Popis světa z "prostředí plochy " je nutně zkreslený, ale vyvažovaný podobnými experimenty.

No, ze si to i nekdo vsiml. Ja to samozrejme vim. Matematicky si (dobry matematik) zduvodni vse, nabere granty a ma o pohodlny zivot postarano do bodu, v kterem nove poznatky vyvraci jeho teorii. A nastava "bitva astrofyziku".
Takze, jestli si rozumime v tom, ze se neco dovim, ja jiz cekat nemusim[smích]

Je dulezitejsi radeji byt, nebo lepe vyvazene byt, i fyzikem. Ale fyzikem s max. moznou predstavivosti. A take nesmim nikdy zapomenout, ze muj nazor nemusi byt spravny.
Od toho mame matimatiku. Nelze se tomu prozatim vyhnout, protoze nase poznani vesmiru je opreno o matematicke prokazani. Tedy, bez toho by dnes nebyla ani teorie relativity. A take samozrejme zavrhovani teorii, ktere nam nesedi, nebo odporuji. Nesouhlasim s Hawkingem s jeho zavery na fluktuaci, vysvetluji si jinak. Mozna rozumne, nebo ne, no v urcitych aspektech bych mu mohl predlozit i matematiku. Kdybych chtel, nechci. No souhlasim s Vami, ze matika zavadi.... A nekdy tezce, z vlastni zkusenosti. No nejsem typ, ktery, kdyz neco nesedi, dosazuje konstanty[smích]

Nikdo neni nejmoudrejsi. Ja jsem dlouho stal nad nejakou vlastni definici rychlosti prenosu v kvantovem svete. Tady zakonite musi clovek opet stat u neexistence casu (to je fakt). Zaroven se vrati k Einsteinovy a jeho "hry v kostky". Proste provazani sparenych castic. Me to divne neprislo, ani strasidelne.
Jednoduse se hodily primarni znalosti genetiky. Nepremyslel jsem o tom. Ani ta neexistence casu. To je logicke. No, chtel jsem nejak definovat vztah "c" k te nekonecne rychlosti. Porad mi vychazela nulova hodnota. Tzn. ta absolutni rychlost je zaroven nulova. Nyni jiz vim sve.

Co jeste k clanku. Stejne jako soucasne kvantove pocitace, neni ani mozek az tak kvantovy stroj, nebo pouze z casti. Neurony brzdi prenosy. Ta uvaha vychazela z podstaty, ze myslenka nemusi prochazet casove obdobi. Jednoduse skoky v mozku muzou litat od budoucnosti k pritomnosti primo, bez nejakeho zpracvani.
V porovnani s programovanim, kde mame prepinace (case, switch, if-then), tam bezne musi kod vetvit a zaroven prochazet hodnoty. Tzn. probehnou moznosti az ke spravne. Mozek timto zpusobem nepracuje, no priblizuje se kvantove fyzice, kdy skoky k udalosti jsou prime. Zustava ovsem prenos, kdy neurony neumozni absolutni rychlost. Jde o mikrony, no prece.

Ja jsem jiz tyto veci odhodil hodne davno, proste, co jsem chtel vedet, to vim. Od doby, co jsem narazil na neco podstatnejsiho, se, zjednodusene recene, nezajimam vubec o nic, vse ztratilo nejak smysl. To nesouvisi s fyzikou, technikou, politikou, ani primo s virou, resp. pouze z minimalni casti.

344062

9.1.2016 9:14

RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak

Jan Koňas konas (tečka) jan (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 344062

..díky z reakci, asi bychom našli víc společných témat. Proměna fyziky souvisí s proměnou mnoha dalších oblastí, které jsme se díky latine a matice nějak naučili, ale s chybami, které je nutné opravit = vysvětlit. Na té vysvětlivce dělám už 25 let - a je víceméně hotová. Globální dvojicí řídících systémů pro populaci je dnes matika a angličtina. Obě kopírují dvojici, která fungovala v Atlantidě. My ji známe jako hebrejštinu a sanskrt - původní názvy neznám.
Projekt "křestu" byl poněkud deformován, ale i to bylo nezbytné, dovedlo nás to k pochopení vztahu mezi polaritou a celkem. Tu známe z matiky jako součet jednotek, Opačně je to zas symbol dělení buňky (2=1+1).
..po pochopení a přijetí mého řešení Gödelova teorému se konečně dočkají potomci "pozitivní poloviny židovstva" - tedy česká populace - zaslouženého uznání....

344075

7.1.2016 4:53

Vesmír je príliš veľký aj pre rýchlosti na hranici rýchlosti svetla

peter11 95.?.?.?

Preto je veľmi, veľmi problematické cestovanie sem a tam len tak. Preto tí mimozemšťania čo sa sem tam objavujú na zemi a vyzerajú ako my. Majú dve ruky, dve nohy, dve oči, jednu hlavu atď, sú s najväčšou pravdepodobnosťou ľudia z planéty Zem, ale z hlbokej budúcnosti. Len už s vedomosťami o našej veľkej nedokonalosti. Preto je pre nich nemožné dať o sebe vedieť, že čo sú zač. My terajší by sme okamžite chceli poznať budúcnosť a iné dôležité veci. A zrejme to takto nesmie byť. Preto ak náhodou zahliadneme nejaký "vesmírny" koráb, alebo neidentifikovateľný predmet, môže sa kľudne jednať o náš pozemský časostroj z budúcnosti. Dokonca ak sa nejaký pokazí / aj v budúcnosti sa predsa stroje môžu kaziť / my potom môžeme taký nález niekde ukrývať napr. v lokalite area 51 a voľkať si, že máme mimozemšťana. Pritom by bolo veľmi, ale veľmi čudné, že bez akejkoľvek príčiny, nejaké inteligentné stvorenia z hĺbky vesmíru by boli usporiadané živočíšne tak ako my ľudia z planéty Zem.

343942

8.1.2016 2:14

RE: Vesmír je príliš veľký aj pre rýchlosti na hranici rýchlosti svetla

solium3 31.?.?.?

Reakce na 343942

Fyzicka podoba este neznamena, ze su postaveni na rovnakej baze (napr. inej, kremikovej). Tie ruku, nohy atd. su doskedkom bipedity a gravitacie, cize logicje vyustenie evolucie. Ze nie vsetky entity boli prisposobene nasmu svetu by mohli svedcit pocetne reliefy, ktore na Zemi mame s entitami - akoby maskami na hlavach...a casto su vyobrazovane s nie ludskymi crtami, takze Tvoja teoria nemusi platit. Ale gravitacia je zrejme vsade, kde v kozme je aj zivot, takze ten zakladny pristup k stavbe tela bude zrejme obdobny...Co sa ale v kozme deje na subatomalnej urovni, netusime, v tom suhlasim.

343992

7.1.2016 4:59

Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

To, jsou Ti stouralove,kteri stale neco obevuji,jako jejich predchudci vynalezli rozbitim a tomu,nuklearni bombu a dnes cely svet, se ted uz nekolik desetileti klepe strachy,co udela Severni Korea a co vubec muze znicit celou zem,kdyz svet ma vice jak 27.000 nuklearnich zbrani, jez muze Zem udelat mrtvou planetou. Predevsim vedci,ale zaroven mezinarodni zlocinci pracuji vzdy na tom, aby se kazdy nicivy obev vyuzil predevsim vojensky. Vedci,za dobre prijmy,udelaji vse pro svou karieru,bez pomysleni,co to prinece lidske spolecnosti,vzdy,nejdriv je smrt.Vedci ,nemaji zadne vycitky svedomi,ze by vynalezli neco,co by pro lidsvo bylo tim poslednim vynalezem. Ziji v jinem svete,nasledku,jejich "prace" je vubec nezajima.
Co, takhle ,kdyby jejich zeny byly znasilneny,coz je realismus dnesnich dnu,jejich deti uneseny a devcata 10-14 roku dana na "svatby" ,nakonec i ta vedecka hlava by se mozna probudila ,kdyby na ni se polozil mec ,jez jim tu hlavu utne.
Nebylo by lepsi,vratit se k realizasi zivota, nez za velke penize riskovat, ze strnou cely svet do nuklearni valky,co by dilo,jejich predchudcu.
Zkusebni okruh ve Svycarsku je velice draha zalezitost a svym zpusobem nebezpecna ,protoze "vedci", zkousi neco,co neznaji a s cim nemaji zadne zkusenosti, nebylo by pro lidstvo radeji ukoncit tento zpusob,pro zem a vsechno lidstvo,radeji,nez dojde ke katastrofe, vzdyt k zniceni nasi planety uz mame desetkrat vic znicit cely povrch planety.
Co,nam vsem budou platne technicky vynalezene veci,kdyz ,konecnou stanici bude smrt.
Myslim,ze rozumni lide by se radeji vzdali vsech kompjutru,TV,aut a jineho,kdyby byl zivot zachovan a timto se predeslo desivemu konci zavinene "inteligenci" lidstva,co tomu rikate?

343943

7.1.2016 9:49

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

Yura 90.?.?.?

Reakce na 343943

Jestli jsem to dobře pochopil,tak by nám bylo lépe o svíčkách,v chýších?Romanticky čekat až do nás bouchne pořádnej šutr?Není medicína taky věda?Metalurgie?Vědě vděčíme za víc než si běžně uvědomujeme.Vědci zkoumají svět kolem nás a z výsledků jejich výzkumů těží všichni,nejen zbrojaři.Spíš bych se zbavil vojáků,slyšel jste o nich?Zabíjí za peníze lidi.

343949

7.1.2016 9:53

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

udo2 84.?.?.?

Reakce na 343943

Ak by úrokovina nehnala ego..
snahu dostať sa spod jej oprátky akýmkoľvek spôsobom,
(štátom, firmám i jedincom)..
mohol by i rozvoj morálky začať,
tempo rozvoja technológii dobiehať.
Inak sa budú nožnice, potenciál KataStrofy,
stále viac rozvierať.

Alfa a ó-mega..
Vieme, že Človek sa nerodí zlý.
Tým ho len kultúra robí,
na počiatku ktorej "Adamov hriech",
a na konci Apokalypsa (gr:"odhalenie" ) leží.

Či chceme, alebo nie, kultúre Západu,
stále ešte gloBálne dominujúceho,
vojvodí biblia a jej 1000+1 derivátov
Bez rozlíšenia pravdy od lži
v programe jej, to stále bude,
zas a znova, len o jame levovej.

..a áno, ak rozpoznáme a vyhodnotíme ďalšie dominantné
objektívne socio-naturálne javy dosiaľ nepoznané,
treba pohľad na ostatné dejiny (javy) previazané,
vždy nevyhnutne prehodnotiť, optimalizovať
..alebo sa ďalej ako puboši, na ceaseara nahého hrať [smích]

343950

7.1.2016 10:23

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 343943

Inteligence lidstva,vždyt jsme uvezneni v matrixu,kolik lidi bylo již zavraždeno ktery jsi chteli treba patentovat magnetickej motor,enegie zadarmo.NE,musime byt otroci penez.Tohle ale vše dela anorganicka,pro človeka neviditelna forma života,človek proste sestoupil do tohohle dualniho sveta a je tady konfrontovan
s spodnima svety,tady na zemi se podkava to co bylo jinak oddeleno a vysledek
je život cloveka na zemi,vše ale jednou konči,vče co ma začatek.Pak jsi vedomi vytvori jinej scenar.

343951

7.1.2016 19:00

At se uz rozvrati ten koncentrak i diky nam lidem, zevnitr!!

clovek 95.?.?.?

Reakce na 343951

Jak rikate,ze svet ovlada neviditelna anorganicka bytost,ktera emituje zlo,aby se tim zivila.Je fakt,ze i v obetni menhirove kulture s miliony nedobrovolne "obetovanych" lidi, se tyto zlociny provadely "ve jmenu nejakeho boha". Nebo dnes napr. atomova bomba=je hoax,pro udrzeni lidi ve strachu,retezova (rychla) reakce neexistuje,v jaderkach maji jen "horke kaminky",atomova valka nemuze byt,tak je to, a Hirosimu znicili kobercove napalmem,jako Tokio. Bydleli vetsinou v bambusu,jinak casti kamennych budov staly i v ground zero neposkozene,trava,stromy,i drobne vetve! Vsechny atom. pokusy jsou podvod=klasicka trhavina ve velkem nakladaku! Vsichni v tom jedou!!!Proste "kdosi" potreboval lidsky strach. Jako stale. Dnes rano jsem cetl tuto zpravu, o jakemsi peruanskem pastorovi v Japonsku,Salazar,ktery hlasa,ze ma vize a hlasy "od boha",ktery mu tvrdi,ze 15.5 az 17.5 2016 dopadne na Zemi asteroid, do Portorika a zahubi 1,2 miliardy lidi, dale 16.cervna 2016 zautoci Rusko a Cina na oslabenou Ameriku a v rijnu pak aliance Ruska zvitezi. Mne zaujalo toto jejich video,par vterin zacatku. Titulni stranka: "Global Church of the King of Israel". Na Boha je to pro mne priliz beze smyslu, malomocne a neoptimisticke. A ten hluboky hlas...,jako z nejake anorganicke bytosti... Jak ji zlikvidovat?? Co delat? Oslabuje jakkoliv jeji vliv uzemnena faradayova klec? Detox tezkych kovu? Jsme prece debilizovani neurotoxickym vodivym tekutym kovem (rtuti) v ockovani od poceti. (viz youtube: Brain Neuron Degeneration via Mercury) A kde je ten skutecny Buh, ci snad je to ten skutecny, avsak necim poskozeny (cim?) = sileny Buh? Kdybychom my byly zrudy,tak by nas prece spravil a neposkozoval (kdyby byl schopny a normalni). Tak proc se On chova jako Zla Zruda? Takze ne On? Snad spi ci "cestuje" a misto neho zde pusobi jakysi on, ten "anorganicky zasrany kamen"? At je to cokoliv, tak jak se toho zbavit? At uz jeho vyrobu a zrani zla zarazime! Tak co delat???

https://www.youtube.com/watch?v=Ozt2Pk97q8E

343981

7.1.2016 21:39

RE: At se uz rozvrati ten koncentrak i diky nam lidem, zevnitr!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 343981

Souhlas,jak porazit tyhle anorganicke bytosti,zajimavej pohled na tyhle bytosti maji Samani v Mexiku a Jižni Americe.Doporučuji Carlos Castaneda-Aktivni Tvar Nekonečna,nam tady lidem pomuže jenom zasah z vyšich pater stvoreni,ktera dokaže tychle pro nas vetrelce oddelit vod našeho sveta.

343987

7.1.2016 10:41

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

Thor 158.?.?.?

Reakce na 343943

nebýt takových lidí, neťukal byste to do klávesnice, ale maximálně do hliněné tabulky. Což ale nemění nic na pravdě, že je potřeba žít jako člověk - což je hardware primáta obdařeného něčím navíc, o čem se už pár tisíciletí lidi přou ...

343952

7.1.2016 14:07

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343943

neblbněte a nežerte ty kecy sračkometů ohledně severní koreje.
ta nemá na vedení širší války zdroje, ani ji to nebude dovoleno. bez zahraničních dodávek (tajných či veřejných) by velmi rychle klekla.

strašení severní koreou je jen buď odváděním pozornosti od něčeho jiného, nebo vzkazem, který si mezi sebou vyměňují čína, rusko a amerika, taková zpráva v láhvi.

dub

343967

7.1.2016 14:34

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

to je jedno 78.?.?.?

Reakce na 343967

Pán nechápe, že S.Korea, jejíž drahý vůdce Kim do nedávna žil a studoval ve Švýcarsku..., je zde proto, aby fungovala jako vynikající strašák na nás obyčejné lidi. Obchodníci se strachem či chaosem pak z nás můžou vyždímat větší zisky - třeba na zbrojení, nebo vynervovaní lidé konzumují více antidepresiv atd. Myslíte si, že je normální, že ruční granát v naší armádě stojí 15 000,-Kč? Nu a co se týče vědy, já ji podporuji - zdá se, že už pro nás objevila Boha i lidského ducha - a to nás může nakonec vlastně i zachránit.

343970

7.1.2016 15:37

RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?

F&T 78.?.?.?

Reakce na 343970

Já si naopak myslím, že ta cena normální je. Musí tu být certifikovaný dodavatel granátů a ten shrábne tak 98% ceny pro sebe. A za ten zbytek se pak granát nedá pomalu ani vyrobit.
To píšu obecně, protože tuším, jak naše slavná armáda, která není schopna splnit svůj účel - bránit naši zem proti vetřelcům - funguje.

Zbavte se korupce a uvidíte, jak to bude fungovat.

343973

7.1.2016 7:11

Kvantová fyzika

Erwin 91.?.?.?

je v tomto směru těsně spjata s historií a tvoří nepochybně spojené nádoby. Historické události se taktéž mění až v budoucnosti. Průkopníkem této teorie je spisovatel David Irving, který napsal : " Historici jsou obdařeni schopností, která je odepřena i bohům - měnit to, co se již stalo".

343945

7.1.2016 8:57

RE: Kvantová fyzika

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343945

Hezká analogie.
Smůla, že i originální text je děsný blábol.
Zdá se, že fyzika je na tom stejně jako justice, vše v minulosti je věcí nezávislého právního názoru v budoucnosti.

343946

7.1.2016 11:22

Kodaňská teorie

koudsk koudsk (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Zde jsem nedávno viděl na toto téma zajímavý dokument
http://www.mustwatchtv.cz/10-veda-a-technika/345-k...

343953

7.1.2016 11:52

RE: Kodaňská teorie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343953

Nejde úplne o Einsteinovou antitezu. Einsteinova teorie dnes používá pojem "relativizace současnosti", co je dost podobná vec.
Spíše bych rekl, že ti dva stojí na jednom brehu, i když se tvárí, že ne.
Chtejí spíše takhle lidi zbavit rádu. Jakobychom neznali Dány a bludné Holanďany.
Jenže vesmír se spíše chová tak, že nejaký rád prece jenom v nem je, a klidne hodne primitivní a porádne velký.

343957

7.1.2016 11:34

naštestí je to jen takový scifi pohled

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

To, že foton je jednou králík, a jindy slepice je slepá cesta ve fyzice.
Foton se chová jako vlnový balík, a prakticky vždy stejne.
Tyhle rečičky jsou jen pouhým dusledkem odmítnutí teorie vakua a stranickou propagací Einsteina ve všech (i tech neúspešných) smerech jeho objevu.

Minule jsem se pobavil, když jsem v knize Elektrina a magnetismus autoru Fuka, Havelka, která je celkove nadprumerne kvalitní dočetl, že vlastne teleso se nakonec díky relativite pri vysoké vubec nezkracuje/nezplošťuje, ale pouze stáčí, a prý "existencí zkrácení je vyrovnáno prodloužení, které by jinak nastalo". Mel jsem z podobné logiky dost. Je jasné, že temhle poctivým pánum to nedalo, uvedli, kam ve skutečnosti vede konkrétní výpočet, a zabalili to tak, aby normální človek pochopil, že je to celé nesmysl, ale fyzikální cenzor se také nažral.
Dávno jsem podezíral tu teorii, že zkrácení je pouze projev pri merení a ne žádná realita, jak se TR snaží nastínit. A tak to také vypadá i podle tech pánu.
Že do definice relativistické zmeny hmotnosti primíchávají energii, je také podfuk, stejne jako uvádejí dnes závislost klidové hmotnosti na teplote. Pri definici délky se pritom teploty snažíme spíše zbavit, než ji tam vpašovávat.
Stejne je to s "cestováním do minulost" nebo budoucnosti. Príroda čas v našem smyslu nezná a nepotrebuje, ani nejaké jeho plynutí.

Všechny tyhle fyzikální hrátky semtam prinesou hodne zajímavostí, ale v podstate často místo pokroku jen ukusují z toho, k čemu by se jiný nemel dostat.
Nekdy to má společensko-filosofické následky, jako relativizace všeho možného, jak máme na to nekdy i vtipy.
My sme ti, co potrebují ohurovat svet, tak neco zaplaťte. Zatím od dob MM experimentu k velkému pokroku nedošlo, akorát zamontovali bulharskou konstantu do GPS, pritom cest, jak získat výsledek je více i nejspíše lepších.

343954

7.1.2016 11:43

Rozumím tomu správně?

ls 88.?.?.?

Takže mohu až dnes, po téměř 40 letech co jsem ženatý, posoudit, jestli jsem se v minulosti zamiloval?

343956

7.1.2016 11:53

V budoucnosti lze měnit minulost - neprůkazné.

Martin Štrobl 78.?.?.?

Kdyby stejného výsledku bylo dosaženo s fotony, bylo by to něco jiného.

Když jde ale o "pomalu" letící atomy hélia, nelze říct, že by se k nim nemohla dostat informace o povaze prostoru před nimi. Čili výsledek je zajímavý, ale ne šokující.

343958

7.1.2016 13:20

Ale pane Morgan,

arbitr 194.?.?.?

Voni sou ale hlava!

rekl zavodci Rampa veliteli cetnicke stanice v Putimi, kdyz Morgan rozlustil rezervat z velitelstvi cetniku v Pisku...

343963

7.1.2016 14:03

...

Kristína 89.?.?.?

Budúcnosť, minulosť aj prítomnosť "nejdú" dopredu, ani naspäť. Prebiehajú súčasne. Vplývajú na seba navzájom. Preto bol pozorovaný jav popísaný v článku. To len vnímanie človeka/živočícha je lineárne a preto sa mu zdá že niečo je najskôr, a niečo druhé potom. Dôkaz toho, čo popisujem je aj to, že niektorí ľudia sú schopní vidieť do "budúcnosti"(to jest vidieť, vnímať aj inú časť prítomnosti).

343966

7.1.2016 14:36

RE: ...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343966

"Vpývanie" je už ale príčinná súvislosť, a tá sa podľa pozorovaní deje len jedným smerom, nie späť (čiže to "vzájomne" je diskutabilné). Preto máme šipku času súvisiacu s entropiou, preto sa príroda správa termodynamicky, štatisticky. Kým sa môže vesmír/príroda/energia kam rozptyľovať, rozpínať, tak čas "plynie" iba jedným smerom, presnejšie podliehame príčinnej súvislosti, ktorá je zatiaľ jednosmerná.
Cestovaním do minulosti/budúcnosti by sme prírodu nútili sa správať vo veľkom objeme naopak, na čo nemáme ani prostriedky, ani energiu, ani poruke miesto, kam odviezť premenenú energiu (nízkopotenciálny jej odpad).

343971

7.1.2016 21:29

RE: ...

Kristína 89.?.?.?

Reakce na 343971

"Vplývanie je už ale príčinná súvislosť..."-->
ok, skúsim sa vyjadriť inak, takzvaná minulosť, prítomnosť a budúcnosť sú prepojené, sú celok. A tak sa aj "správajú".
"...tak čas "plynie" iba jedným smerom, presnejšie podliehame príčinnej súvislosti, ktorá je zatiaľ jednosmerná..."--> tá "smernosť" je celá podľa mňa len otázka vnímania. A nemyslím si, že čas má smer(V priestore sa smery rozlišovať dajú, ale v čase?...mhm...čo ďalší uhol pohľadu, to ďalšia realita...).
"Cestovaním do minulosti/budúcnosti by sme prírodu nútili sa správať vo veľkom objeme naopak, na čo nemáme ani prostriedky, ani energiu, ani poruke miesto, kam odviezť premenenú energiu (nízkopotenciálny jej odpad)." --->
[chechtot] čudovali by ste sa...a nepodceňovala by som starú dobrú Gaiu byť Vami, pre ňu to nič závažné nie je...a neberiete to trošku moc materialisticky?

....Dúfam, že komentár nikoho nenaštve ani neurazí...nemala som to v úmysle...

343986

8.1.2016 13:21

RE: ...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343986

V mojej poznámke malo ísť o to, že lopta, čo spadne z balkóna nevyskočí nikdy naspäť, hoci by mohla. Rozbitá váza sa sama nikdy štatisticky neposkladá.
Šipka času alebo smer/spôsob vývinu dejov je v podstate to isté.

Opačný náhľad na vec by nemal nikoho uraziť, či naštvať. Väčšinou diskutujúcich naštve to, že niekto nie je schopný (nezvláda a nevyhodnocuje protiargumenty), alebo nemá čas diskutovať, a nechce si to zároven priznať [smích]

K tomu materializmu - myslím si, že oddeľovať "matériu" od "duše" je hlúposť, sotva jedno môže existovať bez druhého. Podobne, ako oddeľovať zimu od tepla, svetlo od tmy, dobro od zla, keďže to druhé je skôr nedostatok toho prvého. Podobné násilné delenia zvyknú narobiť viac škody, než osohu.
Je módou veci najprv škatuľkovať, a potom si vynucovať aby sa semto tamto vošlo do nami naaranžovaného chlievika. V rozbehnutom zvyku to potom bráni chápať ďalšie súvislosti, taká konzerva.
Uľahčuje to manipuláciu, niekto trochu znalý navodí davovú psychózu, že to tak je, a dav zaúčinkuje tak, ako sa na správny dav patrí. Na druhej strane kvalitná informácia môže davu rovnako aj poslúžiť. Davu sa ale nezavďačí v podstate nikto, kto by niesol informáciu, o ktorej dav nevie, lebo priemerný dav rozumie iba priemeru, a všetko, čo je mimo priemer sa priemeruje. Výsledkom davovej psychózy je preto lotéria 50/50, a rozhoduje iracionálny dojem.

344021

14.1.2016 14:16

RE: ...

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 344021

>K tomu materializmu - myslím si, že oddeľovať "matériu" od "duše" je
>hlúposť, sotva jedno môže existovať bez druhého. Podobne, ako oddeľovať
>zimu od tepla, svetlo od tmy, dobro od zla, keďže to druhé je skôr
>nedostatok toho prvého. Podobné násilné delenia zvyknú narobiť viac
>škody, než osohu.

Co se týká tepla a zimy i světla a tmy je snadné pochopit která z těchto věcí je aktivní a která pouze nedostatek té druhé. Ovšem u dobra a zla to není tak docela jasné. Je zlo nedostatek dobra a nebo dobro nedostatek zla?

344404

14.1.2016 17:38

RE: ...

dub 94.?.?.?

Reakce na 344404

je kladný pól nedostatek záporného, nebo naopak?[smích]

žádný pól není nedostatkem opačného pólu. je to základní struktura systému, bez které by nemohl fungovat.
bez + a - by nemohla proudit energie, ergo existovat a fungovat tento svět.
proto je současné heslo boje protikladů totálníé zhovadilostí a má neblahé následky.
protože míst toho by mělo jít nikoliv o boj, ale o udržování rovnováhy.
pouze v rovnováze může probíhat stabilní a hramonický vývoj, v extrémech nikoliv, jedno na jaké straně.

344413

8.1.2016 13:27

RE: ...

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 82.?.?.?

Reakce na 343986

V mojej poznámke malo ísť o to, že lopta, čo spadne z balkóna nevyskočí nikdy naspäť, hoci by mohla. Rozbitá váza sa sama nikdy štatisticky neposkladá.
Šipka času alebo smer/spôsob vývinu dejov je v podstate to isté.
Zaoberá sa tým termodynamika, ktorá nie je ničím iným, než druhom štatistiky, a ktorá platí pre celú neživú aj živú materiálnu prírodu.

Opačný náhľad na vec by nemal nikoho uraziť, či naštvať. Väčšinou diskutujúcich naštve to, že niekto nie je schopný (nezvláda a nevyhodnocuje protiargumenty), alebo nemá čas diskutovať, a nechce si to zároven priznať [smích]

K tomu materializmu - myslím si, že oddeľovať "matériu" od "duše" je hlúposť, sotva jedno môže existovať bez druhého. Podobne, ako oddeľovať zimu od tepla, svetlo od tmy, dobro od zla, keďže to druhé je skôr nedostatok toho prvého. Podobné násilné delenia zvyknú narobiť viac škody, než osohu.
Je módou veci najprv škatuľkovať, a potom si vynucovať aby sa semto tamto vošlo do nami naaranžovaného chlievika. V rozbehnutom zvyku to potom bráni chápať ďalšie súvislosti, taká konzerva.
Uľahčuje to manipuláciu, niekto trochu znalý navodí davovú psychózu, že to tak je, a dav zaúčinkuje tak, ako sa na správny dav patrí. Na druhej strane kvalitná informácia môže davu rovnako aj poslúžiť. Davu sa ale nezavďačí v podstate nikto, kto by niesol informáciu, o ktorej dav nevie, lebo priemerný dav rozumie iba priemeru, a všetko, čo je mimo priemer sa priemeruje. Výsledkom davovej psychózy je preto lotéria 50/50, a rozhoduje iracionálny dojem.

344022

8.1.2016 18:48

RE: ...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 344022

lopata, čo spadne z balkóna nevyskočí nikdy naspäť - lopta možná ano [mrknutí jedním okem]

mám jen takový dojem, že dva elektrony na sebe působí na dálku jaksi bezčasově

344039

7.1.2016 14:23

Napadlo mě zda by se ten objev nedal použít i

to je jedno 78.?.?.?

Napadlo mě zda by se ten objev nedal použít i ke komunikaci na obrovské vzdálenosti místo rádiových vln... V kosmonautice by to jistě našlo uplatnění a asi i v počítačové technice či vědeckých přístrojích atd.

343968

7.1.2016 15:44

RE: Napadlo mě zda by se ten objev nedal použít i

F&T 78.?.?.?

Reakce na 343968

To napadne asi každého mít dvě párové "simky" a volat si mezi nimi. Jen jde o to, jak dlouho vydrží ty duální částice než se rozpadnou na něco jiného.

Možná na to jednou vědci přijdou.

343974

7.1.2016 14:54

No to je novinka

Skolastikus25 217.?.?.?

Pokud jsem stačil pozorovat tak v dnešní době se mění minulost podle potřeby politiků, záleží na tom jak dalece je potřeba vyluxovat mozkovny národa, takže nic nového pod sluníčkem páni vědátoři.

343972

7.1.2016 17:45

Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi

Nikdo (originál) 217.?.?.?

a když to ještě přežvýká novinář, tak je z toho teprve "senzační" objev.
Ona vůbec teoretická fyzika je takový druh šamanismu, kde se uplatňují spíše fantastové než fyzici.
Co bude příště? Něco o ufonech? Navrhuji přejmenovat Zvědavce na Zvěda osudu a propojit ho s tím Maškovo blábolením. Začíná to tu poslední dobou nějak jít do kopru. [pláč]

343977

8.1.2016 2:24

RE: Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi

solium3 31.?.?.?

Reakce na 343977

Parapsychologia ako taka je dnes vedecky dokazana, vedecky popisat tento jav ale nevieme, tusi sa, ze za tym stoji kvantova fyzika, takze trosku premyslat...

343993

8.1.2016 13:07

RE: Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 343977

Ještě že není výběr článků na vás. Račte si všimnout, že většina velkých objevitelů byla považována svými současníky za fantasty někdy i blázny. Věda, ta opravdová, se blíží k objevům, v jejichž světle se materialismus rozplyne jak pára nad hrncem a zůstane jen historickou kuriozitou.

344019

7.1.2016 18:11

čichám čichám židovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Aneb další pokus o přepisování a dehonestování kvantové mechaniky, kterou vynalezli hloupí gojimové, což jim chazaři už 100 let nedokážou odpustit. Proto se snaží její význam snížit pomocí zcela absurdních einsteinových pavědeckých, nikdy nepotvrzených teorií. Nebo pomocí ještě absurdnější teorie superstrun.

Nejnovějším vynálezem k dezorientaci gojimských mozků je zjevně teorie o tom, že lze změnit minulost z budoucnosti. Rozumný člověk bere vědu s nadhledem a třídí zrno od plev, tj. židovské bláboly od skutečných faktů. Bohužel nejen sociologie, filozofie, psychologie, historie, antropologie a ekologie jsou předmětem židovského přetváření, přemalovávání černé na bílou a obracení pravdy na ruby. Jsou tím prosáklé všechny vědy, matematiku nevyjímaje.

343979

9.1.2016 10:08

RE: čichám čichám židovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 343979

Zákon karmy ... Každý následek má svou příčinu ! ... "V budoucnosti lze změnit minulost" je nehorázný BLUD [smích] ... To je jako , že , jsem vrahem a abych jím nebyl změním svou minulost (své minulé životy ) ... Stupidita [velký smích]


Pouze v přítomnosti lze měnit svou budoucnost !

344077

8.1.2016 6:28

Nič čudné na tom nie je.

Rom 44 95.?.?.?

Častokrát si uvedomujem, že v súčasnosti mením svoju minulosť. Prečo by tomu nemalo byť tak aj na atomárnej úrovni?

343995

8.1.2016 16:34

zatím počkat

te 81.?.?.?

takových novinek z vědy jsem četl víc, ale ne vždy se to potvrdilo, je třeba počkat až to zopakují víceré laboratoře na světě

lze skouknout film What the bleep, ale nečekejte nic vědeckého, je to odpočinkový film pro ty, kdo nic moc neslyšeli o kvantové fyzice

344032

8.1.2016 18:57

???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

To platí pouze pro objekty letící rychlostí světla po celou dobu své existence, a ta změna je pouze možností nikoliv skutečností. Článek je zbytečný a uniká mi, proč ho sem editor zařadil.

344040

8.1.2016 22:30

Zdá se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

že někdo mění prostředí na netu v přítomnosti. Po naklikutí zvědavce mi komp ukazuje abych "touch pad driver diagnostics" a přestává jít krokování na požívané myši protože jsem na ni zvykl ale děje se to na chromu a firefoxu, operu jsem nezkoušel, aktuálně ji nemám nainstalovanou a příspěvky jdou tedy pouze přes tor browser. Na útoky jsem zvyklý ovšem tohle je vztaženo k vašemu webu editore. Jestli vám nezavírají vrátka uživatelům a z interakce editovat všechny jaté na kvalitativní přesnídávku pro kojence. [chechtot]
https://www.youtube.com/watch?v=yN0aJ8-th5M

344050

9.1.2016 1:57

Jiz delsi dobu premyslim..

favela 113.?.?.?

Reakce na 344050

o zakonech schvalnosti sveta ,ze je tu daleko vice,nez kdyz Parkinsonuv namazany krajic padne tim namazanym dolu. Po pracnem objeveni a rozstepeni atomu mame dnes moznost znicit deset takovejch planet jako je zeme. Zakladatel ekonomie A.Smith zase zjistil ze chamtivost je velmi prospesna lidstvu,navzdory skutecnosti. Darwin zase zjistil,ze skaly/vytvorene obrovskymi tlaky a teplotami/ spolu s vodou a sluncem /"zacnou" vyvoj /druhu/.Nikdo nevi,co je to ten vyvoj,kde se vzal z niceho nic a s pomoci milionu let trvajicicho neuveritelene staleho prizniveho pocasi"vznikla" a vyvinula se a kde se vzala tu se vzala neuveritelne komplikovana bunka!!/A jak vedela,ze se ma vyvinout??/
Ani se furt nevi jak se z opice vyklubal clovek,pres velke usili..Protoze chybi zakladni clanek v retezci.
Planckova Konstanta o pohybu elektronu od jadra zahrivanim zeleza a zpet ochlazovanim ve skupinkach/chunks=Quanta/proces doprovazeny zmenou barev, pak zapocala vyvoj do castic mensich nez atom a jejich chovani/quantum mechanics/,casto bizarniho,absurdniho a paradoxniho. Einstein to odmitl s tim ze,veri,ze "God does not play the dices". Ale doslo nedavno i na jeho Konstantu rychlosti svetla /Cyklotron/. 1929 se konala konference Copenhagen na to tema. Asi pred 25 lety jsem cetl knihu "Dancing with WU-Li Masters",ktera o tom pojednava ,autor pouzil nektera tvrzeni budhismu a jejich shodna propojeni s Qantum Phyzics. Schrodinger Cat Paradox je o tom ze pozorovatel ovlivnuje pozorovany dej atd....Chovani vln/castic /a ze photony nejak nepodlehaji newtonove gravitaci/a ze vedi lecos dopredu a reaguji nejak na budoucnost...Podobne jako chaos a anarchie prirodni se prolina temito objevy o chovani subatomic parts hmoty. Takze zase dochazi k frustraci vedcu, protoze dochazi k necemu co se vzpira poradku a vysvetleni...A to v momente,kdy se zdalo vsechno jiz podchycene a serazene dle pravidel,vzorcu a poucek a zakonu ,ved exaktnich a touzicich po uplnem vysvetleni vseho...Zase ta schvalnosti, kdy se neco objevi za ucelem ,aby se veci,zase neuveritelne zkomplikovaly..

344056

10.1.2016 16:44

Článek spřed deseti let...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

http://21stoleti.cz/2007/03/19/dokazeme-nekdy-menit-minulost/

344195

11.1.2016 5:36

doplnek

enki 207.?.?.?

Australsky test s "mrizkamy" je stary concept testu zjistit photon entaglement{vector state of photon polarizaton,Quantized}. Procesu se rika Gratings. Mrizky se kdysi pouzivaly ve forme lattice of crystal structure. V dnesni dobe se pouziva laser. Problem je, ze laser je electromagneticke spectrum.Kdyz interact s atomem ztraci atom eqvilibrium a vysledek je inconclusive.Pokud analyzovali scalar signature atomu pred gratings,potom je to jina vec.Clanek je povrchni, a ma podat jenom zajimavou informaci.
Fundamental forces hmotystrong - gluons, weak - bosons, electromagnetism -photons, magnetism -mag. force, gravity -gravitons? V unified field theory se gravity nepodarilo sloucit do conceptu instantniho modelu. Graviton je hypoteticky signature of gravity.Nebyl nikdy primo, ani neprimo dokazan.Graviton by nemel byt castice a nemuze interact s casem, gravity ano.Gravity predstavuje prostrednika mezi hmotou a quantum qvantum pulses.
Time is active property of matter.Neprimo vytvari most mezi hmotou a noncommutative time of the quantum fluctuation pomoci stressu ve fabric of space-time, gravitation lensing a z casti scalar field, ktery byl nezbytny na identifikaci Higgs-Boson particle v Large Hadron Collider.U dual subatomic particles nejde merit jejich spin, ale spin resonance, ktera je side effect spinu.Podobne by se dal vyjadrit thermal luminescence atomu, formou axiomatickem provedeni matematicky,Goedel's Theorem.Electron,temer massless ma asi 1800x mensi mass nez proton nebo neutron, kteri maji podobnou mass.Podle typu interaction, Electron= Fermion,Lepton atd.
Quantized particles se pohybuji ve stejne rovine quanta,from zero location jCasoveho. Proto mohou byt theoreticky kdekoliv, kdykoliv.
Quantum svet, je neco jako virtualni philosofie, vytvarejici abstract model.Ale i tady plati Occam"s Razor aplikace.
Quantum svet, v jakekoliv studijni podobeQ-gravity,Q-mechanics,Q-field theory,Q-optics,Q-physics,vychazi z transformativni interakce casoveho no continuita hmoty a Quanta minulost,pritomnost budoucnost v jednom bode space-time.
Oddelena vetev je String Theory.Fundamental particles hmoty ve forme vibrace v jedne dimenzi string energie v multi-dimesional universes.
Maxwell equations. James Clerk Maxwell, jeho rovnice,ktere unified electricity a magnetism, byli originalne napsane v geometrickem jazyce "Quaternions". Pri prevodu do linearni algebry nastala nekde chyba.Einstein o tom musel vedet. Je mozne ,ze tato chyba nam zavira dvere do sveta exoticke energie, propulsion system a technologie
Referuji k enigmatickem vyrokum Ben Rich,Byvaly head of Lockheed-Martin v 90th letech."Nasli jsme chybusingular v Maxwell equationsplural. "Mame technologii,ktera nam umoznuje cestovat mezi hvezdama". To je velice powerful prohlaseni.
Jak jsem jednou uz napsal do prispevku: Odnaucit se co jsme se naucili,a ucit se znova.
Dekuji za pozornost.
Ps; Vite ,ze nase mozky maji schopnost fungovat na quantove bazi, kde 1+1 = 2 nebo 1=1=4. Asi si myslite ze jsem blazen, ale da se to snadno dokazat.

344222

Příspěvků: 50

07.01. 00:43 F&T  Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
07.01. 06:45  RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
07.01. 18:35  Bombastická vjeda.
07.01. 23:35 F&T  RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
08.01. 10:44 Jan Koňas  RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
09.01. 03:51  RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
09.01. 09:14 Jan Koňas  RE: Nadpis je bombastický, ale co když je to s tou budoucností jinak
07.01. 04:53 peter11  Vesmír je príliš veľký aj pre rýchlosti na hranici rýchlosti svetla
08.01. 02:14 solium3  RE: Vesmír je príliš veľký aj pre rýchlosti na hranici rýchlosti svetla
07.01. 04:59 Robert Nohejl  Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 09:49 Yura  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 09:53 udo2  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 10:23  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 19:00 clovek  At se uz rozvrati ten koncentrak i diky nam lidem, zevnitr!!
07.01. 21:39  RE: At se uz rozvrati ten koncentrak i diky nam lidem, zevnitr!!
07.01. 10:41 Thor  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 14:07  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 14:34 to je jedno  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 15:37 F&T  RE: Co si lide vyberou, Primitivni zivot a nebo smrt,jako darek vedcu?
07.01. 07:11 Erwin  Kvantová fyzika
07.01. 08:57 výjimečné porušení omerty  RE: Kvantová fyzika
07.01. 11:22 koudsk  Kodaňská teorie
07.01. 11:52 ppppp  RE: Kodaňská teorie
07.01. 11:34 ppppp  naštestí je to jen takový scifi pohled
07.01. 11:43 ls  Rozumím tomu správně?
07.01. 11:53 Martin Štrobl  V budoucnosti lze měnit minulost - neprůkazné.
07.01. 13:20 arbitr  Ale pane Morgan,
07.01. 14:03 Kristína  ...
07.01. 14:36 ppppp  RE: ...
07.01. 21:29 Kristína  RE: ...
08.01. 13:21 ppppp  RE: ...
14.01. 14:16 Antiseptik  RE: ...
14.01. 17:38 dub  RE: ...
08.01. 13:27 ppppp  RE: ...
08.01. 18:48 výjimečné porušení omerty  RE: ...
07.01. 14:23 to je jedno  Napadlo mě zda by se ten objev nedal použít i
07.01. 15:44 F&T  RE: Napadlo mě zda by se ten objev nedal použít i
07.01. 14:54 Skolastikus25  No to je novinka
07.01. 17:45 Nikdo (originál)  Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi
08.01. 02:24 solium3  RE: Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi
08.01. 13:07  RE: Tihle vědátoři by spíše měli psát sci-fi
07.01. 18:11  čichám čichám židovinu
09.01. 10:08  RE: čichám čichám židovinu
08.01. 06:28 Rom 44  Nič čudné na tom nie je.
08.01. 16:34 te  zatím počkat
08.01. 18:57  ???
08.01. 22:30  Zdá se
09.01. 01:57 favela  Jiz delsi dobu premyslim..
10.01. 16:44  Článek spřed deseti let...
11.01. 05:36 enki  doplnek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 97 čtenářů částkou 16 271 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Drahoš vs. Zeman: Co řekli k migraci? Video 9min19.01.18 21:23 Česká republika 0

Havel má svou lavičku: Platila ji Praha 6 a stála téměř MILION19.01.18 16:25 Česká republika 1

Německo: Urážky a hrozby od lidí, kteří doslova obsadili naše území19.01.18 09:23 Německo 4

Protičernošská reklama z Číny poukazuje na absurdnosť protibielej reklamy z Talianska18.01.18 23:56 Čína 2

Měli jsme vážnou poruchu systému18.01.18 11:07 Neurčeno 1

Pověsti, že německá vláda tajně letecky šíbruje migranty do Německa, se ukázaly být pravdou14.01.18 21:03 Neurčeno 0

Německý federální dětský televizní kanál: Ode dneška budeme Boha nazývat Alláhem. Všechny děti jsou muslimové14.01.18 20:20 Německo 2

Regensburg: Skupina mladých migrantů napadla dva policisty. Jsou s vážnými zraněními v nemocnici14.01.18 19:17 Německo 0

Wurzen (okres Lipsko): Boj mezi Němci a migranty - dva muži vážně zraněni 14.01.18 18:49 Německo 0

Pirát Michálek zcela vážně tvrdí, že Masaryk řekl: Všechno, co najdete na internetu, nemusí být pravda14.01.18 15:21 Česká republika 1

Times: Tusk obvinil Polsko z tajné práce pro Kreml a vystoupení z EU! 14.01.18 13:29 Polsko 0

Václav Havel: Všichni Češi jsou pokrytečtí vychcánkové a všichni kradou - delegovali svoje zlo na Junka (STB agent).To mě na tom sere!14.01.18 12:41 Česká republika 1

Dva slušňáci připíjejí na pokračující spolupráci 14.01.18 12:09 Česká republika 2

Antifa ubila muže železnou tyčí zato, že měl šle v národních barvách14.01.18 11:27 Španělsko 1

Babiš - slizký had - se již vyvléká z podpory Zemana. Doporučil mu zdůraznit orientaci na Západ, nehovořit ve prospěch Ruska a Číny a vyměnit poradce13.01.18 20:08 Česká republika 3

ODS opět zvolila svým vůdcem bývalého předsedu moravského výboru Panevropské unie, Petra Fialu, a doporučila voličům volit globalistu Drahoše13.01.18 19:54 Česká republika 1

Volby 2018: Miloš Zeman zvítězil s 38,57 % hlasů v prvním kole. Před pěty lety dostal 24,21 % hlasů. Druhému kolu se nevyhneme13.01.18 19:23 Česká republika 8

Počty nakažených spalničkama na Ukrajině rychle narůstají13.01.18 17:24 Ukrajina 2

Feministky pobouřil dopis hvězdné Deneuveové proti kriminalizaci mužů13.01.18 10:20 Francie 0

Štěch vůbec netuší, o čem hlasoval. Autoři petice proti směrnici EU o zbraních napsali Štěchovi a jeho odpověď četli s vytřeštěnýma očima13.01.18 00:58 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
20,76 Kč
Euro
25,40 Kč
Libra
28,76 Kč
Kanadský dolar
16,67 Kč
Australský dolar
16,61 Kč
Švýcarský frank
21,59 Kč
100 japonských jenů
18,77 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,22 Kč
Ukrajinská hřivna
0,72 Kč
100 rublů
36,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 696,75 Kč
1 unce stříbra
353,19 Kč
Bitcoin
241 875,50 Kč

Poslední aktualizace: 19.1.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 595