Diskuze k článku

Svět odsouzen k zániku kvůli bezstarostnosti Západu

Příspěvků 69

28.7.2014 6:29

škoda, že lidé, jako je autor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

jako je Carla del Ponteová a podobné vždy prokouknou až v okamžiku, kdy je už služba pravým démonům, jak je autor nazývá, neživí. Dokud je živí, slouží do roztrhání těla, pracují na nespravedlnosti jako koně a celkem to skousnou. Později ovšem, aby ukonejšili hlas svého svědomí, začnou pouštět po kapkách pravdu - svou roli ve lži ale nikterak nezhodnotí. Proto nemají mé uznání ať dnes říkají cokoliv.

314185

28.7.2014 7:28

Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

kyticka 88.?.?.?

Vše v článku je neodiskutovatelně pravda až na jednu maličkost, respektive dvě.

1. Článek nevysvětluje proč to před tím ti zlí Clintonové a Bushové, ale zejména nyní Obama a jeho smečka dílem banditů, dílem užitečných blbců a dílem stupidů dělá?
(http://blisty.cz/art/34902.html)
Hlavní aktéři:
a) pro USA a svět: John Kerry, Marie Harf, John McCain a další...
b) pro ČR: Karlem Schwarzemberg, Alexandr Vondra, před tím Václav Havel, ale i např. Jiří Pehe ...
c) pro Ukrajinu zejména Arsenij Jaceňuk, Petro Porošenko ...
d) plus všichni ostatní nasazení jako 5. kolona, špiclové a vykonavatelé cizí vůle ve všech vazalských demokratůrách (ale někde i otevřených diktaturách) světa

Ti všichni to dělají proto, že v cizích službách bojují za záchranu dolarové nadvlády nad světem a právě Putinovo Rusko je hlavním iniciátorem odklonu půlky planety od této falešné, okupační a svět zotročující měny.

2. Článek z výše uvedeného tudíž dále nevysvětluje v čí prospěch chystají uvedení humanisté regulérní 3. světovou válku. Komu se zhroutí panství minimálně posledních 100 let pečlivě budované, v moderních dějinách prakticky však již cca od roku 1750?

Vrchní bandité kteří ovládli již takřka celý svět: OSM RODIN! 80% vlastnictví New York Federal Reserve Bank – ta zcela nejmocnější pobočka FEDu – má v rukou jen osm rodin, půlka z nich sídlí v USA a půlka v EU. Jsou to:
USA:
- Goldman Sachs - New York
- Rockefellers - New York
- Lehmans and Kuhn Loebs - New York
EU:
- Rothschildové - Paříž
- Rothschildové - Londýn
- Warburgs - Hamburg
- Lazards - Paříž
- Israel Moses Seife - Řím
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1330-kartel-fed...
Pokud by nebylo výše uvedených nebyla by ani 1. ani 2. světová válka!
V současnosti se buď podaří zemím BRICS realizovat projekt jiné než dolarové světové měny, kdy ostatní země se k tomuto projektu přidají a výše uvedení vrchní bandité zmizí z následujících dějin světa, nebo vrchní loutky FED bankéřů ještě pře tím stihnout vyvolat stejně jako v roce 1939 armagedon.

Stane se tak ještě letos nebo počátkem roku 2015.
a) buď padne dolar a svět si oddychne
b) nebo bude 3. světová válka


Řešení je jednoduché: Pošleme ve všech zemích (zejména v EU) pokud možno ihned všechny loutky USA-FEDu k vodě a do dvou let zmizí i vrchní světové pijavice. Ano bude ozdravná krize, zejména v USA, ale proč bychom ji měli prodělávat i my zde v Evropě ve formě válečného konfliktu ve prospěch několika mega-sio-banditů??? Zdá se snad někomu že přeháním? Věřil by snad před rokem kdokoli z Luganska, že jim tam letos budou lítat na město rakety z Kijeva?

314188

28.7.2014 8:13

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 314188

Obecně s vámi souhlasím, "díky" pár stovkám jmenovitých zločinců a pár tisícům jejich nejbližších slouhů a pár miliardám ignorantských hltačů televizních seriálů bude nejspíše pár miliard těchto účastníků reality show terminováno .

314191

28.7.2014 21:58

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314191

Když ono shlédnout destrukci unikátního experimentu implementace inteligence na oživenou hmotu a to ještě v přímém televizním přenosu, to je pro "rozum" neopakovatelná šance k poučení experimentátora-Stvůrce, že - tudy cesta nevede. Takže není pochyb, že si ji ty tisíce až miliardy "dvoumoudrých nahých opic" nenechají ujít.... leda by přijaly poslední jim nabízený materiální důkaz jeho existence a tím i důkaz jejich existence jen díky jemu. Pak už je to - být, či nebýt - jen na nich. Poučených jsou za tu víc jak dekádu již tisíce a mlčením tu poslední nabídku schopnou zvrátit cestu ke zkáze, zhatí.

314229

28.7.2014 8:35

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Vlado7 77.?.?.?

Reakce na 314188

Úplne s vami súhlasím, dobrá reakcia na článok pane kyticka, len mi nie je jasné ako ich máme poslať k vode?
Máme ich snáď poslať k nejakej priehrade, alebo rieke, čo by tam robili?
Alebo by bolo dobré v rámci zachovania harmónie života na zemi ich jednoducho povraždiť!!!!!!!!!

314192

28.7.2014 15:41

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314192

Určitý návod je zde:
http://www.youtube.com/watch?v=YGOM3SLHijQ

Masově šířit osvětu, oslovovat nezaprodané politiky, jedině ti mohou zatlačit na zastavení šíření bludů primárně v médiích (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vládne ČT ne až tak její zaměstnanci) a se stejnou důležitostí napravit šíření bludů v našem školství, přednášky na vysokých školách stran nezávislých osobností, zejména na pedagogických. Prakticky prosadit a použít ty samé metody, které hned po roce 89 na nás nasadili naši kolonizátoři. Jako první začaly různé nevládky působit na pedagogických fakultách a takto vychovali generaci učitelů, kteří v současnosti vymývají mozky našim dětem!

Nepodaří-li se to pak již zbývá jedině revoluce - což není nic dobrého, nebo jim ta 3. světová projde a pak již bude všechno jedno.

314213

28.7.2014 22:25

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314213

K tomu uvědomování nestačí jen odhalování toho za oponou. K tomu musí být popud mocnější, než jim dávají jejich nástroje propagandy i nežli mají v jejich nástrojích k zotročování. Popud podávající svědectví o tom, že život není směs kosmických náhod, nýbrž je i se svým prostředím Sluneční soustavy, záměr. Je experimentem k prověření možnosti oživení hmoty coby nositele inteligence a v Gíze je i důkaz tohoto tvrzení. Stačí jen aby vešel ve všeobecnou známost řetězovou reakcí a dílo zvratu z cesty ku zmaru bude dokonáno. Vždyť kdo z těch za oponou má odvahu postavit se svému Stvůrci, projevivšímu tím odhalením "Co je v Gíze", svoji vůli?

314232

28.7.2014 22:50

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314192

>ich jednoducho povraždiť!

No navádět k pošlapání Desatera, které se musí stát opět základem všech zákonů, to by nebylo právě moudré. Je naprosto nenásilná metoda jejich zbavení se navždy. Najít malý neobydlený ostrůvek v rovníkovém pásmu a vysadit je naň i s jejich rodinami a nohsledy, tak jak je pán Bůh stvořil pro Ráj. To co chystali jiným tak poznají sami na sobě.

To "zbylé" lidstvo si pak musí vybudovat to co mělo mít v Ráji. Tedy materiální podmínky k životu i v podmínkách Země, naplněním toho "každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb". A ty potřeby, ty nemohou být bezbřehé, nýbrž úměrné k tomu, co dané prostředí je schopno bez poškození poskytnout. Je zde jediné v celém Vesmíru.

314233

29.7.2014 10:06

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

imperator 81.?.?.?

Reakce na 314233

Neviem preco do problemov realneho sveta tahate rozpravkove bytosti!? V 21 storoci sa ohanat nejakym desatorom, stvoritelom a vobec nabozenstvom - sprostostami ktore zotrocili mysle ludi na tisice rokov a koli ktorym sa viedli krvave vojny pocas celej historie ludstava!!!
Nech uz to cele dopadne akokolvek, nova civilizacia ktora z toho vznikne musi byt ocistena od vsetkych klamstiev ktore korumpuju ludsku mysel a robi ich zmanipulovatelnymi. Clovek nepotrebuje ziadnu knizku, bibliu ani nejakych pojebanych desatoro aby sa vedel spravat slusne a s uctou k inym. A co sa tyka nabozenstva vseobecne, toto musi byt zakopane do 5 kilometrov hlbokej jamy s radioaktivnym odpadom a zaliate betonom nech ani dalsich 10 generacii nikoho nenapadne to vyhrabat!!!

314265

29.7.2014 13:58

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314265

Jsi ukázkový příklad "homo sapiens sapiens", tedy správně té "dvoumoudré nahé opice", která nemá potuchy co je, proč je a odkud se tu vzala, ale cítí se být pánem tvorstva, ba celého Vesmíru. Einstein byl moc veliký optimista v tom svém slavném výroku o čtvrté světové válce, vedené opět jen "kameny a klacky". Žádná čtvrtá světová válka již nebude. Nebude totiž ani těch, kdo by ji vedli. No a nemá-li být ta čtvrtá, nesmí být ani ta třetí, k níž dnes civilizace "neochvějně" směřuje.

Možná ale máš recept jak jí zabránit a tak si ho nenechávej pro sebe, protože ani ty nemáš naději na uniknutí tomu co bez radiální a všeobecné změny toho kurzu nastane. A ne abys do toho reálného světa tahal "rozprávkové bytosti", nebo to Desatero se stvořitelem, až se potkáš s poznáním, jemuž se zatím s úspěchem vyhýbáš. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

314296

29.7.2014 19:47

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314265

No, zkuste si místo "boha" dosadit "vyspělá mimozemská (vesmírná) civilizace".. Pak to už jako pohádka nemusí vůbec vypadat..
Bůh - velitel či vedoucí osoba vyspělé civilizace, která navštívila Zemi. Andělé - jeho podřízení.. Stvoření - naklonování mimozemského života na pozemského nositele. Desatero - první "občanský a trestní zákoník", aby se člověk měl podle čeho řídit.. Náboženství - zde máte pravdu, to je pohádka, která maskuje podstatu všeho tohoto a vytváří poslušného člověka, který se "bohů" bojí.. A kdo se bojí, ten poslouchá a bojí se protestovat.. Tohoto umí "církev" velice pěkně využívat..
[cool]

314333

30.7.2014 3:56

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314333

No konečně někdo s logikou v tom mezi ušima.[mrknutí jedním okem]

Až na to náboženství, které mělo být nositelem toho všeho přes všechny generace, když to Stvorstvo ráčilo na pár tisíc let kamsi odfrčet v dál, než se zase uráčí ten svůj počin obkouknout. A nevíme dne ani hodiny, kdy se tak stane.

Bohužel ani to Stvorstvo není vševědoucí a tak mu nedošlo, že rozum vložený do hmotných tvorů v prostředí k němuž nejsou dostatečně fyzicky vybaveni, v nich vyvolá vzájemnou agresivitu zneužívající to náboženství pro sebe sama, k ovládnutí ostatních.

314368

30.7.2014 10:03

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

imperator 178.?.?.?

Reakce na 314368

Ja odmietam diskutovat o odbornych veciach s hlupakom ktoreho jedine zdroje su biblia, daniken a dobsinskeho rozpravky. Kludne si zi vo svojom paralelnom vesmire agenta muldera, mne to je ukradnute.
Pisem ti vsak lebo ti chcem dat dobru radu.
To ze v diskusii reagujes sam na seba je dokaz ze trpis istou formou schizofrenie, rozumej - rozdvojenim osobnosti. A ja sa ani necudujem. Ked tvoja fyzicka forma zije v realnom svete ale cele tvoje vedomie je vymyte sprostostami o bohu anjeloch navstevach ufonov a podobnymi sprostostami tak sa ti ani necudujem.
Odporucam ti vyhladat odbornu psychiatricku pomoc. Potrebujes ju.

314387

3.8.2014 18:12

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Zvirak 31.?.?.?

Reakce na 314387

Tak zrovna ty by ses měl nad tím, co jsi napsal, zamyslet. Pak nad sebou a můžeš pokračovat dál. Ten kdo má všech pět pohromadě, musí tušit, že s dnešním světonázorem není něco v pořádku. Můžeš-li, zkus se v myšlenkách odprostit od "vlivu socializace" a znovu se zamysli, např. nad tím proč asi vznikl člověk. Ptej se sám sebe na podobné kacířské otázky a nespokoj se s odpovědmi, které znáš jako postuláty ze školy a života.

Pak si přečti bibli pokud možno nejpůvodnější (nejméně změn), u nás tuším bible Kralická.
Při čtení měj na paměti, že byla bible sepsána z mnohem starších příběhů a co je důležitější. Byla psána jazykem alegorickým.
Osobně si myslím, že je to minimálně ze dvou důvodů. Prvním je snaha popsat primitivním jazykem věci, události a stroje, které jsou pro tento jazyk mnohem sofistikovanější.
Druhým je svým způsobem ukrýt jistá sdělení pro ty, kteří budou natolik inteligentní (a nebudou mít deformované myšlení již zmíněnou socializací), aby jim porozuměli. Ale nehledej v tom nic záhadného. Nejilustrativnější je asi příklad sodomy a gomory.

Důležitým faktem, aby nevymizel všechen obsah bible, byl zákaz jakkoli text upravovat. Už jen toto svědčí o snaze autorů cosi zachovat.

Samozřejmě, že bible se stala prostředkem k rozšíření a udržení moci. (křesťanství) to vše měly na svědomí choré mozky mdlého rozumu, které pak z bible vyňaly vše, co by mohlo ohrozit celou demagogii, pravdou, na kterou původně poukazovaly.

Dnes, bych řekl, je vidět celkem analogie s totálně překopanou biblí, která má nyní úroveň nějakých smyšlených pohádek, a totálním úpadkem západní (křesťanské) společnosti.
(Kdo na tomto má zájem, si každý odpoví sám...)

A bych se vrátil k původní myšlence:
imperátore, než začneš někoho celkem hystericky posílat na psychiatrii, jen kvůli tomu, že používá SVŮJ mozek. Měl by ses nad sebou vážně zamyslet.
A navíc odsuzování bible bez její alespoň elementární znalosti poukazuje na to, že pomoc bys potřeboval spíše ty.

Omlouvám se, že můj příspěvek postrádá hlavu a patu a odbočuje od tématu, celkem mě vytočil příspěvek imerátora.

314699

28.7.2014 8:40

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314188

...."a válka bude",slovy Josefa Švejka,ona vlastně už dávno probíhá.A kdy začala?..No přeci už dávno,jen se tak nějak mění její intenzita a místa nejtužších střetů....a lidi ji nevnímají,alespoň většina...neboť nemají na ní čas a ani je nezajímá,oni totiž mají jiné starosti...musí stát frontu v pět ráno a strkat se ve frontě na jeden z 650.000 výtisků Blesku,pak musí pečlivě proštudovat všechny slevové letáky z místních katedrál obžerství a zbytečností,nakoupit granule k večerní televizi atd.
Oč jde,si uvědomí,až budou kolem svištět šrapnely,probudí se z toho tranzu a začnou kvičet,jak potkani a rozhořčeně křičet: "nestřílejte,jsou tady lidi.....",ale to nebude pravda,protože lidi se takhle nechovají,lidi přemýšlí,lidi si nenechají srát na hlavu...Ale tenhle "lidský,jateční dobytek"ne,ten nepřemýšlí,ten žere a přežírá se,cejchuje se tetováním a pak jde do zaprděného fitcentra "shazovat kila",proto je to takové,jaké je a podle toho to taky dopadne.....je to marné,je to marné,je to marné!....a přitom je to tak prosté.....

314194

28.7.2014 23:16

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314194

>a přitom je to tak prosté

Spíš by to tak prosté bylo, kdyby... kdyby všichni ctili respekt k tomu co je stvořilo, aby odčinili následky toho "prvotního hříchu", tedy neposlušnosti v naivní představě, že mohou být jako jejich Stvůrce(i). Ono se to odčinění v návalu toho "v potu své tváře..", nějak vytratilo a nutnost strukturalizace dělby práce pro zachování existence, stvořivší civilizaci, nedává tomu odčinění dostatečný prostor. To by se musela ta civilizace stát spravedlivou ve stylu "každý podle svých schopností, každému podle jeho zásluh". Prozatím.

314236

29.7.2014 10:47

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

novapalo 212.?.?.?

Reakce na 314194

Prečítajte si knihu "Demokracia je principiálny omyl". Dá sa zadarmo stiahnuť na www.negativa.sk. Potom budete rozumieť tomu, čo sa odohráva.

314268

29.7.2014 13:47

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Annna 90.?.?.?

Reakce na 314194

Výstižný příspěvek. [překvapení]

314294

4.8.2014 3:52

I.svetova valka jeste..

favela 113.?.?.?

Reakce na 314194

..neskoncila se rika casto..Vono se to snadno odsuzuje ve jmenu lidu,lidi samotne ,za to ze jsou lidi/deti,ze jsou deti,stari,ze jsou stari atd./vsichni s lidskou povahou a chteji zit,a zkousi to tak jak nejlepe umi a maji na to velmi kratkou dobu,se hodne naucit za jeden lidsky zivot..Ze nechteji ani se neteteli 24 hodin denne strachy z toho co prijde. proste ,ze jsme takovi jaci jsme..A jednotlive lidske cinnosti vyuzivat a pouzivat ke generalizovani a zvysoka vynasenych kadrovacich posudku,pomoci znacne neznalosti a nezkusenosti je lehke a levne /a demagogicke/.Ani s prisnou kritikou/ted jim to paradne vsem naserviruju / pramenici z nevedomosti/umyslne?/ se to nespravi.A s povysenou vulgarni a primitivni nenavisti / a neni te nenavisti na svet vic nez dost usnadnujici a oduvodnujici vrazdeni"podivejte,vzdyt to nejsou ani lidi,je to dobytek"!//absolutniho soudce uz vubec ne...A tak kdo je bez viny/a neni clovek/ at hodi /po nas/kamenem...

314740

28.7.2014 8:44

Dopustili se ale chyby...

favela 113.?.?.?

Reakce na 314188

...lidem to leze krkem zpatky protoze jako komunisti to prehaneji..Tyden nenavisti proti Putinovi jiz trva nejmene rok a je obvinen denne nejmene milionkrat ze zlocinu vseho druhu../zivani/ Zrejme je zlocin i to ze vubec existuje...Vyznamne posileni ukroidu Us zabijaky jiz dnes strach nenahani..Kde jsou kdyz v udesu prcha velmoc z Lybie ,z Iraku a ztraci kontrolu nad ropnymi zdroji.Nebude vubec lehke je primet ubijet civilni domobrance zeny a deti a prestarle na Ukrajine v zajmu Protokolistu, kteri delaji to same co Izrael ale odpor stale trva !!! Terorista dnes ropu doda zitra vam urizne hlavu..Tisice miliardovy sen vest plynove potrubi z Turkmenistanu pres Afganistan se nepoved ani pres velke mnozstvi US a jinych specialnich zabijaku.!!! Mistni maji radi valceni ,nudi je "mydlit" se mezi sebou a tak kazdej zahranicni infidel vojak vitanej...Je take hodne zajemcu videt jak takove plynove potrubu vybouchne. I radost jim to udela.Pravda neco se vydelalo na makovicich na makove buchty pasovane do US ale ne moc. Jisty politik u nas ktery mel ve vyucnim liste "nepoustet na saka" aspon umel usit kalhoty,washongtoidi neumej ani to a jakakoliv duvera k nim jiz davno zmizela do kanalu jejich notorickych lzi a podvodu a silenych krutosti...

314195

28.7.2014 13:03

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Reakce na 314188

Bylo by krásné, kdyby po pádu amerického dolaru padlo i americké impérium. Vládci peněz a surovin( oněch 8 rodin) by se postavily do fronty na potravinové lístky, pološílení generálové by rozebraly atomové bomby a staly se třeba farmáři, politici by se vyučily nějakému řemeslu a začaly by se živit poctivou prací atd. Zmizel by likvidační úrok, korporátní firmy by se rozdělily na nezávislé malé firmičky a světu by vládla neviditelná ruka spravedlnosti a svobody. Prostě že by si pádem dolaru svět oddychl.
Bylo by to fakt krásné... a chtěl bych tomu věřit. Fakt chtěl...
Obávám se však, že budoucnost bude jiná.
A je třeba správně odhadnout a simulovat jaká...
Klidně bych začal s tím, že do první simulace dáme pád amerického dolaru a to v různých časových rovinách( je li ještě nějaký čas)
Myslím, že je dobré udělat cokoliv pro to, aby byl zachráněn život na této planetě, pokud možno i s lidmi
A pokud by se ukázalo, že je k tomu zapotřebí pád jednoho impéria a jeho měny, jsem pro všemi deseti a pomohu jak budu moci.

314203

28.7.2014 15:16

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314203

Ledy se snad již začaly hýbat.
Zděšení a šok ve FEDu: Německo potichu plánuje vstup do sdružení BRICS, které ovládá Rusko!
http://aeronet.cz/news/zdeseni-a-sok-ve-fedu-nemec...

314211

28.7.2014 13:11

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 314188

Z proroctví Hopi:

"Máme za to, že militarismus se rodí z nespravedlnosti, bídy a nevědomosti tam, kde absolutistický vládní systém nechce vyslechnout stížnosti menšin. Takže lidé se uchylují k násilí, demonstracím a dokonce k terorizmu, protože nevidí žádný jiný způsob jak být vyslyšeni. Co můžeme dělat, když vůdci našeho světa a národů jednají jako blázni, pokoušející se řešit problémy konfrontací s nimi? Můžeme jen znovu citovat proroctví našich předků. Doufáme, že vás to bude zajímat, abyste byli lépe informovaní, protože se za nějaký čas vyplní."

"V souladu s tímto proroctvím, ten den přijde, když budou pronásledováni lidé ve vysokých postaveních. To bude příčinou, že se nakonec všechno vymkne kontrole. Hon nabude na síle a bude se šířit. Tuto situaci možná dokonce spustí sama Země. Nakonec nás to dožene až k tomu, čemu biblická verze říká Armageddon ( hopijská verze je velmi podobná ). Bude to finální, rozhodující bitva mezi dobrem a zlem. Přihodí se to pod jedním Bohem nebo náčelníkem. Proroctví říká, že pak budeme všichni mluvit stejným jazykem (konečně se domluvíme)."

314205

28.7.2014 19:19

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

solium solium3 (zavináč) gmail (tečka) com 31.?.?.?

Reakce na 314188

Myslim, ze k vojne nedojde, budu sa snazit rozlozit zvnutra RF a potom i Cinu, po vojne - teda to by neostalo iba pri sablickach - jadrovej by tie rodiny zo zivota na planete nic nemali a oni sa maju az neskutocne radi...

314221

28.7.2014 22:04

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314188

Vámi vyjmenované kreatury ve starším provedení přežily tisíciletí a vždy byly schopné obsadit toky zisků.
Symbolika osmiramenného svícnu jasně dokládá onen soutok do jediného místa, kde jsou právě oni. Jediní a vyvolení k užívání bohatství vytvořeného z potu a krve všech ostatních lidí a za cenu ničení ekosystémů planety samotné.
V poslední době je to FED-USA, ale to neznamená, že už se pomalu a nenápadně neuchycují v BRICS. Na USA jim vůbec nezáleží, FED vytunelují, půjdou dál a jestli bude válka, oni přežijí i za cenu obětování svých méně významných soukmenovců.

314230

28.7.2014 23:06

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Zvirak 31.?.?.?

Reakce na 314230

Tak tohle bych lépe nedokázal napsat. Bohužel je to až mrazivě přesné a plně se s tím ztotožňuji.
Co mě tak napadá tak, proti nám Slovanům, jim chybí - a nedokáží pochopit, jakousi ohleduplnost, úctu, srdečnost, částečně sounáležitost.. Nedokážu to přesně pojmenovat.
Lépe to možná vyjádří slovanské přísloví: Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem.
Je to právě cesta pasivní rezistence. Minulost nám ukazuje, že je to nejúčinnější způsob k dosažení cílů.
Jímá mě takové tušení, že právě tato vlastnost, se v nadcházejím konfliktu ukáže jako klíčová.

Vlastně, neprobíhá zrovna politika Ruska právě v tomto duchu?

A když si uvědomím, že Slované v posledních desetiletích (WW1+WW2), dále do středověku i mnohem dříve vždy čelili četným útokům germánů, dalších výbojných kmenů, atd. Nikdy se nezlomili. Aspoň toto mě trochu utěšuje, věřím, že se jen tak nedáme [smích]
Ikdyž se ve školách "nesmí" učit o vzdálenější historii Slovanů. Nebo se dětem vtlouká do hlav, že jsme byli podrobenými otroky.

314235

29.7.2014 7:18

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314235

Ve Slovanech je cosi sebevražedného. Ještě v dobách posvátných hájů se dokázali se sousedícími slovanskými kmeny hašteřit a navzájem se pobíjet.
Ke své škodě dokázali respektovat jen cizí sílu a vnucenou moc a pro kus trochu lepšího žvance zradit. Je tomu tak bohužel dodnes.
V každé vnucené válce vždycky zahynou fyzicky i charakterově kvalitnější příslušníci národů. Pohled do Evropy napovídá, že jsou už Slované co do obrazu vyvolených fakt dobře vytříbení. Poláci obzvlášť. Ještě chybí vytříbit východní Slovany dřív, než jejich kmeny podrobené západu začnou zvedat hlavu.

314246

29.7.2014 8:41

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 314235

>Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem. Je to právě cesta pasivní rezistence. Minulost nám ukazuje, že je to nejúčinnější způsob k dosažení cílů.

Klíčem je spíš snaha o nejaký porádek obecne, dát si pozor na principy a najít v nich míru.

Současnost také ukazuje, že princip, který uvádíte a nazýváte ho pasivní rezistencí od jisté úrovne neplatí. Donekonečna nejde odolávat kamenu chlebem. Je treba stanovit strategii. Prepískuté dobráctví vede také k zneužití a vlastnímu zániku. "Dobráctví" je dobré dotud, pokud je opravdu možné konflikt utlumit, je to výhodnejší, než se konfliktu účastnit, nebo jej aktivne rozvíjet.
Pokud ale protivník nepochybne ohrožuje samu existenci, je namíste zvažovať zpusob obrany, a tu "chlebem" povést nelze. Výhodnejší bývá zkusit psychologii, filosofii, až ideologii, kde mohou být škody mírnejší. Stále se lze ale ptát, zda nadelá více škody fyzická účast, nebo psychický posun.
Pasivní odpor Ukrajincu jako v dobách Gándhí by nefungoval, protože se na ukrajine spechá s "težbou", a není tolik Ukrajincu, aby meli prostor neco takové projevit. Čelit v podstate svetovláde pasivním odporem je problém, když disponuje energiema, které ten odpor uhradí. Stejne tak co s pasivním odporem, když lidé počtem slyší více na ideologii západu, než pravdu východu. Bratr proti bratrovi se povedlo. Proste ten princip neplatí absolutne, má své meze. V podstate jde o pokus vnutit hru. Samopal na jedné strane nutí si jej obstarat i na druhé, proti železu ješte vetší železo. Pritom se stačí lidí porádne zeptat, za co vlastne bojují, nastínit dusledky. Ukázalo by se, že se strílejí proto, že nekdo chce výrazne lepší auto, než má ten druhý. Chce mít vetší komfort a suprovejší jídlo, než ten druhý. Pritom z nej není žádný užitek a nepodílí se na chodu společenství, jenom z ní cucá. Proto se také potrebuje nazvat vyvoleným. Predpokládá, že když ne on, tak jím bude pak ten druhý. Jde o strach z vlastní neschopnosti v daném prostredí žít.

Nejenom Ukrajinci nechápou, že s ohledem na prežití doplatili na to, že se stále mají lépe, než zaslouží. I když si stežují, jak málo vydelají a jezdí sem za prací. Proč tam ale jezdí na nových autech jako tady, a skoro každý má v ruce novejší mobil, než já? Komu dávají vydelat, a kam to speje, stejne, jako u nás?
Snad proto, aby si ostatní státy nemyslely, jak tam jsou zaostalí? Proč se vysmíváme státum, s "klidnejší" životní úrovní? To platí obecne, nejenom pro Slovany. Nejenom Slované jsou proti sobe a podporují hydru. Hydra toto ví. Nejjednoduší je hydru neživit, a vzdát se čím více závislostí na ní. Prestat prijímat ní vnucené dogmy rozsévající patologii(volný trh, pseudodemokracie, homoodchylky, umelý konzum, vojenské čertovy spolky, dotace a fondy). Pasivní nebo aktivní odpor je už dost pozde, znamená jen, že hydra nabyla síly.

314254

29.7.2014 14:04

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314254

>Pokud ale protivník nepochybne ohrožuje samu existenci, je namíste zvažovať zpusob obrany, a tu "chlebem" povést nelze

Ale i chlebem to lze. Jenže patřičně tvrdým. [vyplazený jazyk]

314297

29.7.2014 14:31

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314254

>Jde o strach z vlastní neschopnosti v daném prostredí žít

Ano. To je primární důvod potřeby práce a všeho toho co na tuto potřebu navazuje, včetně takové absurdity nemající v celém Vesmíru obdoby, jakou jsou peníze. To k jakému prostředí je člověk přirozeně vybaven, zde na této planetě prostě nemá. A aby jako druh nevyhynul, musí si to potřebné - bezpečí, teplo, potravu a mnohdy již i vodu a vzduch, opatřovat s pomocí rozumu a práce. Jenže tím, že musí "v potu své tváře...", drtivé většině nezbývá čas nacházet odpovědi pátráním po příčinách této anomálie ve zdejší říši života, říši která neschopností v daném prostředí žít, netrpí. No a tak ta Hydra dělá vše možné i nemožné, aby tomu nebylo jinak. A úspěšně. Jsou to přece jen obyčejné, prý "dvoumoudré" nahé opice, kterým vládne penězi...

314301

29.7.2014 19:53

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314235

Lépe to možná vyjádří slovanské přísloví: Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem.
No řekl bych, že toto vyslovil ????? Ježíš, čili to je vynález křestanství a ne Slovanů.. I když o nás se taky praví, že jsme mírumilovný národ, resp. válčíme jen v sebeobraně a nikdy ne zákeřně..

A kdo vytvořil křestanskví, k ovládání gojimů, je asi jasné.. [cool]

314336

30.7.2014 4:20

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314336

>A kdo vytvořil křestanskví, k ovládání gojimů, je asi jasné.

Kdo ho vytvořil to jasné je, ale zajímavější je - *proč?". A tady se to jeví být výsledkem praktických poznatků z toho původního záměru, jít na to mečem. Násilí jak známo generuje nekonečný řetězec odplat a to je pro samotné úsilí po ovládnutí, neefektivní. Koexistence s ovládnutím nenásilným, prostřednictví financí, ta je v mnohém efektivnější... A JE TO!

P.S. Nesmí se to ale zvrhnout ve zjevné otroctví, jak se právě děje, protože ti otroci se časem budou chtít těch okovů zbavit. A to může být i hooodně nechtěné.

314370

30.7.2014 8:10

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 314370

Násilí proto generuje retezec odplat, protože poškozený, nebo jeho blízcí jen zopakují rešení, které zvolil útočník. Lidé obecne opakují rešení jiného, aniž si to často uvedomí. Je to obecne vlastnost společenského tvora včetne zvírat, kde se uplatňuje synergie. Nejde o výmysl, zákon nejakého proroka.

Nejde ale míchat normální dane (jako "daň" za existenci společnosti) s vydíráním, teda porcí dane, která není k udržení společnosti na nejaké životní úrovni nutná, nebo s násilím.
První část nepredstavuje násilí, ale shodu, koexistenci, synergii, cenu za chod struktury. Druhou alternativu lze už za násilí pokládat.
Peníze jako nuž, nebo oheň. Dobrý sluha, zlý pán. Záleží v koho rukou.

314377

30.7.2014 11:59

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314377

>Dobrý sluha, zlý pán. Záleží v koho rukou.

S tím nelze nesouhlasit. Je v tom ale skryto to ďáblovo kopýtko. My již nemáme pudovou výbavu ostatních životních forem, určující jim chování takové, aby přežili pokud možno všichni i přes drsný potravní řetěc. Nějak nám byla vnucena svobodná vůle, bohužel bezmezná, pokud nevezmeme v potaz základ morálky Desatero, které ty hranice alespoň rámcově vymezuje. Ale vymezuje je jen "na papíře". Nezávazně a bez sankcí, takže pro mnohé z těch "dvoumoudrých nahých opic" jsou méně než nic. A v tom je ta tragédie lidského bytí a soužití.

314405

28.7.2014 8:13

co by měl putin dělat

pacholíček 77.?.?.?

článek o tom co by měl Putin dělat se dobře čte. Putin ovšem od začátku nedělá nic. Ani v době kdy šlo tu Majdanovskou partu rozprášit během hodinky, ani poté co vyprovokoval povstání rusů a teď nechává ty rusy postřílet. Elitu národa a ty co se umí postavit je je třeba zlikvidovat, aby později netrucovali. Vzpomeňme Varšavu, Slovenské povstání,Srbsko atd. Putin je prostě jejich Kašpárek a dělá co mu velký a malý Satan poručí. A my jsme tím pádem v prdeli a ty kaštany za nás z ohně nikdo nevytahá.

314190

28.7.2014 13:06

RE: co by měl putin dělat

Pasant 78.?.?.?

Reakce na 314190

Není to tak prosté, viz ZDE

314204

28.7.2014 15:08

RE: co by měl putin dělat

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314204

Podrobnosti dokreslující videoodkaz zde: Proč si "stěžuje" Strelkov
http://leva-net.webnode.cz/products/proc-si-stezuj...

314209

28.7.2014 19:55

RE: co by měl putin dělat

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 314190

Souhlasím s Vámi, že Putin je jejich kašpárek. Ani se mi nechce vypisovat, proč si to myslím. Mně je všechno už úplně jedno. Iluminát Albert Pike vypracoval návrh na tři světové války. Je to prostě před námi. Až to všechno v Americe krachne, tak se američtí ilumináti (vlastně ne američtí) svými soukromými tryskáči přesunou z iluminátského letiště v Denveru do Ruska, odkud budou vládnout celému světu ( kde ale již bude o pět miliard lidí méně).

314225

28.7.2014 22:12

RE: co by měl putin dělat

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314225

Vidím to podobně jako Vy.

314231

29.7.2014 8:09

RE: co by měl putin dělat

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 314231

Jo, ještě mě napadlo, že to nebude 5 miliard lidí,kteří padnou za oběť, ale šest miliard, protože oni ty šestky tak zbožňují.

314253

29.7.2014 9:27

je to tak

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 314253

http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/jiz-100-let-se-zabijime-diky-stejnym-lidem.html

314261

29.7.2014 14:42

RE: je to tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314261

>jiz-100-let-se-zabijime-diky-stejnym-lidem

Inu není divu, když je to díky tomu. [oči v sloup] Děkuje-li se za něco, nemůže to být nic nechtěného. Nebo zde zavládlo opět zmatení jazyků, po jakém padl Babylon. [pláč]

314302

28.7.2014 8:37

absurdita činů evropských politiků

disident 88.?.?.?

To,že USA jsou nejagresivnější zemí dnešního světa a dle jejich slovníku skutečnou Říší zla,to USA dokázaly nesčíslněkrát.Co je ale vrcholem absurdity,jsou prohlášení a činy evropských politiků.Evropa,která podle řečí jejích představitelů si tak zakládá na principech demokracie a lidských právech,de facto převzala rétoriku zločinců kyjevské junty a tím pádem se stala spolupachatelem jejich zločinů.EU uznala tímto juntu jako představitele ukrajinského lidu,nehledě na to,že tato se zmocnila vlády neústavním způsobem.Část národa,která tuto juntu odmítla uznat za své představitele,je nálepkována jako separatisté a teroristé a proti nim je vedena regulérní válka za použití těžkých zbraní včetně letectva.Zatímco v izraelsko palestinském konfliktu je evropskými medii oplakáván každý palestinský mrtvý,je genocida civilistů východní Ukrajiny Evropou velkoryse přehlížena.Zločinná junta nacistického typu nyní přkročila po vzoru svých hitlerovských předchůdců k likvidaci zbytků opozice v ukrajinském loutkovém parlamentě.Evropa opět mlčí.Vedoucí evropští politici nás utvrzují v tom,že Evropa se dala na cestu plné poslušnosti USA,což se chystá ztvrdit podpisem v koloniálním duchu připravené smlouvy TTIP.

314193

28.7.2014 9:47

Vieme.

Joozef 85.?.?.?

Väčšina diskutujúcich vie ako to je, ako sme klamaní. Debaty
sa vedú stále a zem stále upadá. Nie je čas si priznať, že debatovať
je dobré, ale aj v dnešnej dobe to je málo?
Vie z vás niekto tú pravú príčinu, príčinu prečo je tomu tak?
Prečo sa okolo nás deje to, čo sa deje? A čo máme robiť my?
A HLAVNE TO AJ UROBIŤ!

Tu nájdete odpoveď na všetko:

http://www.radiozachrana.sk/
http://www.radio-rescue.com

http://m.radiozachrana.sk/novinky/

314197

28.7.2014 12:06

Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Churchill pozdeji prohlasil;My nevedem valku proti Hilerovi,ale,proti nemeckemu lidu.
On the 3rd of June, 1938, the American Hebrew boasted that they had Jews in the foremost positions of influence in Britain, Russia and France, and that these "three sons of Israel will be sending the Nazi dictator to hell." - Joseph Trimble, the American Hebrew. Zde se rika,jak,tri synove Israelu se spoji a povedou valku proti Nemeck,Britanie, Rusko a Francie.
Zde je treba podotknout,ze 24 brezna 1933 zidovsky celosvetovy kongres vyhlasil valku Nemecku s tim,ze zide dodaji Anglii financnia materialni zajisteni a Anglie a ostatni "zivou silu",nebot,tak zvany zid neumira na cizim poli, i kdyz se bojuje za jeho zajmy,velitestvi,prosim, ano,to pro kontrolu,aby se veci nevymkly z kontroly
Takze,vyse uvedeny priklad vymente ted za jmena,Polsko,Ukrajina a kdo asi bude ten treti?
Uz,jsme si precetli,ze v Kieve bojovali a veleli byvaly vojaci israelske armady,vlady se zmocnil "Israelec,kandidoval Israelec a nakonec vyhral, treti Israelec,takze,tam ,je vse pod kontrolou.
We Jews are going to bring a war on Germany." - David A. Brown, National Chairman, United Jewish Campaign, 1934 (quoted in "I Testify Against The Jews" by Robert Edward Edmondson, page 188 and "The Jewish War of Survival" by Arnold Leese, page 52).
Kdyz si krestane nechaji libit,aby jim nekdo treti vzal,tak rikajic"Oteze z rukou",tak se nesmi divit,jakym koncum dojdou,zejmena ,kdyz jejich poslanci jezdi pro rozumi do Israelu a cesti poslanci schvaluji bombardovani Palestincu,takze,papestejsi,uz nikdo vic,nemuze byt. Az bude neco bouchat a zvednete se od televisoru,tak zjistite,ze uz dlouhou dobu zacala treti svetova valka.
"The terror attacks on Sept. 11 and extreme turmoil in the Middle East point to one thing - World War III. We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I'm sure.''
  - Ra'anan Gissin / Senior Advisor To Israeli Prime Minister Ariel Sharon / April 27, 2002 / Arizona Star

314201

28.7.2014 13:35

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 314201

WARMONGERS – Burina (plevel) politiky



Použijem starý vtip ako príklad nemožnosti radikálneho riešenia:

Sused sa dlhé roky tešil na dôchodok a na svoje prvé „Mičurinské“ úspechy na záhradke. „Poraď mi!“ - vraví mi skoro na jar. „Zasadil som do úhľadných hriadok zeleninu“ a vyrástlo všetko možné, a neviem ja rozlíšiť svojím slabnúcim zrakom, čo je burina a čo zelenina“. Zamyslel som sa a hovorím mu: „Vytrhaj všetko!, no a to, čo TI potom vyrastie bude dozaista burina.“

Takže ak niekto hľadá rozumné riešenie vo vojne, dopadne nakoniec úplne rovnako ako sused so svojou záhradkou.

Aj medzi ľuďmi sa občas nájdu pravé elity, ktoré musia byť pozorne spoločenstvom starostlivo pestované (Výnimoční športovci, hudobníci, vedci ...), je tu však množstvo buriny, ktorá dusí všetko okolo seba.

Medzi burinou sú najvýnimočnejšie Bolševníky – praví vojnoví štváči . Warmongeri, ako také Bolševníky šíria okolo seba toxickú stopu smrti a aj keď všetko dookola vykoreníš, znova narastú a v plnej sile.

Warmongers – nenávidia mier, harmónia je im cudzia, najlepšie sa cítia v CHAOSE.

314206

28.7.2014 14:03

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

timur 85.?.?.?

Reakce na 314201

Poľsko začalo druhú svetovú, je to omyl ak si niekto myslí že ju začali nemci, kdeže, spolu s českou kamarilou sídliacou v Prahe, takže, je to tu znova, v inom sofistikovanejšom prevedení, rovnako rozdané karty a poliaci v predu proti Rusku, chyba s nemcami sa neopakuje - tento krok sa vynechal, lenže kto si to odskáče???

314207

28.7.2014 15:50

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314207

Jaká byla situace mezi Německem a Polskem v předvečer války. Toto jste ve škole určitě v dějepise neprobírali! Dosaďte si pro pochopení dnešní situace za Polsko Ukrajinu a za Německo Rusko a bude vám vše jasné. Nejpodstatnější ale je kdo se tenkrát jako dnes postavil bankovní mafii a kdo konkrétně tenkrát jako i dnes tu bankovní mafii konkrétně představoval.

http://nassmer.blogspot.cz/2009/06/co-zastinuje-tr...

314214

28.7.2014 14:17

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

komtesa 147.?.?.?

Reakce na 314201

Hebrew, Izraelec = zid. Nazyvejme veci pravymi jmeny. Tam, kde jsou problemy jsou zidovske techtlemechtle. Nakonec se provali, ze v zakulisi intrikovali zidi.Neni nahodou, ze kvuli tomu a lichvarstvi byli vyhosteni z mnoha hostitelskych zemi.Kniha od Henry Forda 'Mezinarodni Zid' neuveritelne a pravdive vykresluje jak zidi mysli a intrikujou,aby dosahli toho,co chteji. Kniha je skoro sto let stara a doslova prorocka. Zatim je i na internetu. Vrele doporucuji.

314208

28.7.2014 19:31

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314201

O tom jak 24 brezna 1933 zidovsky celosvetovy kongres vyhlasil valku Nemecku se můžete dočíst například zde:

https://radicalrevival.wordpress.com/2010/01/23/ja...

314222

29.7.2014 8:44

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 314201

Nikdo, na celem svete si nemuze tak dobre legalisovat vrazdy lidi,tak,jak to dela Israelska spravedlnostt,jednou podle zakona,podruhe podle bible i kdyz nejsou zide ale chazari a vseobecne,proc ne,kdyz cely demokraticky svet jim leze....vsak, vite kam.Zide jsou voleni v krestanskych zemich do vlad adulezitych funkci,vysledkem je i zmena krestanskych zakonu na zakony zidovske,jez jsou protikrestanske,konecny vysledek je,krestan vrazdi krestana. President Bush prijal do americkeho zakonodarstvi zidovsky zakon.
Beware of the Noahide Laws
bewareofthenoahidelaws.followersofyah.com/‎CachedSimilar
“The U.S. Congress officially recognized the Noahide Laws in legislation that was
passed by both houses. Congress and the President of the U. S., George Bush ...
----------------------
Now the Government Can Legally Kill Christians
www.takebackourrights.org/docs/Christians-full%20page.html‎CachedSimilar
Most likely they had no knowledge that the treacherous Noahide Laws were a ...
it was signed by President George H. W. Bush and became Public Law 102-14.
Zde mame zaruku,ze nas nase vnoucata a jejich deti,proklejou za zivot,jez jsme jim takto pripravili.Mnoho lidi si to vlastne neuvedomuje,jakou cestou krestansky svet jde.
Lidska blbost bez pudu sebezachovi je tou nejvetsi zbrani proti zivotu krestanu.

314255

29.7.2014 20:46

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314201

>Churchill pozdeji prohlasil;My nevedem valku proti Hilerovi,ale,proti nemeckemu lidu.

V tomto prohlášení je onen zásadní rozdíl mezi evropským západním a evropským východním myšlením v té II.SV. Stalin naopak prohlásil, že SSSR nevede válku proti německému lidu, ale proti nacizmu, jako ideologii nehodné lidstva. A byť byla komunistická ideologie chybně stavěna na ateizmu, je v zásadě největším ctitelem Desatera, neboť krutosti jí přičítané jdou dílem na vrub vražednému odporu kapitálu, dílem jejímu nepochopení či netoleranci samotných protagonistů a dílem dosavadnímu dějinnému vývoji člověka k bezbřehému vlastnictví v sobeckém individualizmu, místo ke společenství trpěných trosečníků z Ráje, na jediném kosmickém ostrově života, se jménem - Země.

314339

30.7.2014 9:46

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji, jmena se meni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 314339

Ten Churchil dosel rovnez k pravde v ramci evropskeho usporadani,ackoliv mapa v roce 1942 ukazovala ,ktere staty pripadnou Stalinovi,nesmite s edivit,Churchill ma zidovsky puvod ,americky president Rosenfelt,take, Stalin-Dzugasvilli,cili,v jeho reci, zidovsky chlapec",si rozdelili svet drive nez utichly vystrely z pusek, Churchill pozdeji,jiz v penzi,poznamenal na radeni Rusu,tedy ,komunistu,"ze v druhe svetove valce"ZARIZLI SPATNE PRACE!"tim myslel,ze radeji meli pomoc HItlerovi,sam,kdysi rekl,kdyz bude v zapase Nemecko-Rusko,prohravat Hitle,tedy zpocatku valky,tak Anglie mu pomuze,kdyz Stalin bude prohravat,tak,pomuzou Stalinovi a tak se i stalo.
nakonec,Stalin byl proti nemeckemu nacionalismu,ale ,sam ,kdyz chtel dostat rusky lid na svou stranu,tak volal "Za svatou Rus!",pred tim vyhazovali kosteli do vzduchu a knezi koncili na gulagu,mnoho svatych mist se stalo stajema pro kone. V politice neni moralka,zadny princip,vsichni v politice jsou pratele ,ale ,zrovna tak i nepratele,spise vsichni kontroluji,den co den ,kterym smerem fouka vitr.
Stalin chtel provest utok na Evropu,dostat se az k mozi,je o tom dost dokumentu,Hitler jej vsak predesel,spocital si kolik Nemcu by padlo,kdyby jen cekali,az Stalin zautoci,nakonec rusky historik,Suvorov o tom napsal,pocitejte s tim,ze za svuj zivot ,takove dokumenty neuvidite,tak,jak i ruzne knihy,napriklad kniha: The Victory of Jews ower Germany!
Napsana panem Wilhem Marr v roce 1879,to byste neveril.
Voltare v roce 1771 rekl:ze smrtelnou ranou pro lidskou rasu budou zide,strana 81 Six million.
Kouknete na Ukrajinu a jinam ,kdo je "u vesla" staci i pohled na "ceske politiky" co prijeli zpet z Israelu.-
Nakonec i komunisti rikali,ze budem bojovat za mir a nesli hesla :atomova bomba,zbran miru!

314383

31.7.2014 2:16

RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji, jmena se meni.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314383

Historici jsou jako obchodníci na perském trhu. Smlouvají nad útržky zachycených archiválií jaká by asi mohla být realita a pak ten konsenzus za ni vydávají. Není nutné šťourat se v archivních margináliích, když důsledky dění jsou pro pamětníky realitou.

Ten "boj za mír" je zajisté propagandistický protimluv, ale pokládat atomovou pumu za zbraň míru již tak takový úlet není, pokud její použití vylučuje vzájemné ničení. Zatím ten úvodní počin USA přece nedoznal dalšího válečné použití a důležitý je dopad toho hesla, ne jeho logika. On i jedinec má leckdy, pokud ne pořád, potíže s logikou svých činů. Natož pak celá civilizace z jedinců... [oči v sloup] Např. USA uvalují na RF bezdůvodné poškozující sankce, aniž by měly zajištěno jak dostat z orbitu na zem své astronauty, pokud jim je oplátkou odmítnou přivést dolů Rusové. [překvapení] [vyplazený jazyk]

314448

28.7.2014 16:26

Obávam sa, že

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Obávam sa, že snaha vytvoriť rovnocenné partnerstvo medzi EÚ a Ruskom a vytlačiť Fašington na okraj a zbaviť sa jeho nadvlády je len ilúzia. Západné štáty sa už niekoľko storočí pokúšajú Rusko dobyť a vykradnúť, tak prečo by teraz zrazu mali dostať rozum a začať s ním poctivo spolupracovať? Oni sa voči iným národom správajú poctivo a čestne iba vtedy, keď nemajú inú možnosť.

314215

28.7.2014 16:33

VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY

kyticka 88.?.?.?

Podle našich informací nacisté z Kyjevské junty plánují v několika následujících dnech provedení většího teroristického činu. Nebo i sérií teroristických činů. Bude to na území Ukrajiny.

Pánové Avakov a jeho asistent Škrirjak na to provedou přípravy v masových médiích. Cílem toho bude obvinit Rusko z teroristických akcí a zavést na území Ukrajiny režim totální diktatury. Konečným cílem bude vytvořit podmínky pro vojenskou intervenci NATO, a zvláště pak polsko-litevského kontingentu.

A tak se ukrajinští nacisté rozhodli jít ve šlépějích svých předchůdců – německých nacistů. Ti teď budou realizovat operaci analogickou s Požárem Reichstagu. Vše, co o nich lze říci, je, že půjdou ve stopách svých předchůdců.

Ve městě Pavlograd v Dněpropetrovské oblasti se připravují strašlivé provokace. Rozsah těchto provokací, co se týče obětí, má mnohonásobně překročit počet obětí pádu malajského Boeingu!

Kolomojskij spolu s Kyjevskou juntou připravili skupiny rusky mluvících militantů, kteří maskováni za příslušníky milicí v Pavlogradu zorganizují „noc dlouhých nožů“. Zemřou stovky mírumilovných civilistů! Tohle bude zrežírováno jako že „odveta“ za ty, kdo zemřeli v Luganské a Doněcké republice.

podrobnosti zde:
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4517-varovani-p...

314216

28.7.2014 19:35

RE: VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY

solium 31.?.?.?

Reakce na 314216

Myslim, ze ziadna intervencia statov z NATO nebude: http://aeronet.cz/news/putin-se-rozhodl-vylozit-na-stul-kubanskou-kartu-ceka-nas-nova-karibska-krize/
A z tohto maju Usaci bobky...!

314223

29.7.2014 15:24

RE: VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY

six 87.?.?.?

Reakce na 314216

Je dobré tato varování šířit. Čím více lidí o tom ví, tím je menší pravděpodobnost realizace. Sice se najde mnoho těch co potom plkají o neopodstatněném strašení, konspiraci...ale ti neví jak svět funguje.

314313

28.7.2014 18:19

Uplne suhlasim s autorom clanku

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ked 3.svetovu vojnu, tak s plnou paradou. Kedysi us bomby trhali na kusi deti Vietnamu alebo Koreje. Teraz to budu us deti, Kto seje vietor zozne burku a ked aj my ostatni nebudeme je to celkom dobry biznis. US hyieny a vyvoleni tiez pojdo do certa. Ked chcu mat jadrovu vojnu nech ju maju.

314219

28.7.2014 19:15

Skrat vo vedeni

Bordelo Bill 66.?.?.?

Závěry Rozhodčího soudu vstupuje do přímého rozporu se zjištěními obou komor Evropského soudu pro lidská práva. Evropský soud pro lidská práva dospěl k závěru, že dvakrát JSC "NK" Jukos "spáchal masivní daňové úniky, že vedení" NK "JUKOS" si je vědom, že porušení příplatek téměř všech daní JSC "NK" Jukos "bylo zákonné a legitimní, že JSC "NK" Jukos "nebylo předmětem diskriminace, a že akce ruských úřadů nebyly politické povahy.

Sudy su v Holandsku ako vacsina obeti MH17. CUDNE

http://en.itar-tass.com/economy/742631

ttp://www.zerohedge.com/news/2014-07-28/russia-slams-puzzling-and-unprecedented-50-billion-yukos-award-challenges-one-sided-

314220

28.7.2014 21:07

Pentagon si z nás dělá blázny?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Jejich satelitní snímky o Ukrajině dost možná nejsou ze satelitu, ale byly nafoceny z letadla a pocházejí z 50. let minulého století! http://aeronet.cz/news/spojene-staty-predlozily-sa...

314226

28.7.2014 22:58

Svědectví z Dombasu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=NE18iPQ1Euk

314234

29.7.2014 1:47

valka

b joe 66.?.?.?

But perhaps this explains why Putin is not coming out swinging, as The FT concludes,

One person close to Mr Putin said the Yukos ruling was insignificant in light of the bigger geopolitical stand-off over Ukraine.

“There is a war coming in Europe,” he said. “Do you really think this matters?”

Putin knows American NATO will never stop. If Putin rolls over on Ukraine, then Western-backed Oligarchs recommence with their deconstruction of Russia that almost succeeded in the late 90s early 2000, which resulted in starving, impoverished. chaotic Russia.

https://www.youtube.com/watch?v=LRSVNPQKDkM

This is the Western dream for Russia, Putin knows it, and if American NATO persists, it will happen over many dead Eastern European bodies.

My question is are the Europeans willing to do the same?

I think the Germans are ready for war and with these Elite Fighters nothing can go wrong:

https://www.youtube.com/watch?v=8aHXJu7TTWM

Does that answer your question?

http://www.zerohedge.com/news/2014-07-28/shocking-...

314240

29.7.2014 8:02

RE: valka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314240

Chce to dát si tu práci a naučit se Česky. Pokud se svět vzpamatuje a neshoří v atomovém ohni, bude to právě tento výrazově bohatý jazyk, který svět lidí sjednotí vyjádřením jeho vděčnosti za svoji záchranu. [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

314252

29.7.2014 15:36

RE: valka

dub 89.?.?.?

Reakce na 314252

máte nějaký opodstatněný důvod k tomuto odvážnému tvrzení?

314316

29.7.2014 18:09

RE: valka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314316

A je nějaký opodstatněný důvod to popírat? Chce-li někdo přijít k poznání v originále, musí se tu řeč originálu naučit. No a v tomto případě je to nemlich stejné, když ausgerechnet k tomu originálu není žádný překlad. Takže chce-li se svět před tím Armagedonem zachránit, musí si to poznání všichni osvojit v originále a ejhle, najednou s údivem zjistí, že si vzájemně rozumí. A pak už to tak zůstane, jen jim ti zdejší domorodci budou muset doladit ty jemné nuance jazyka, aby to nebylo jak v té světové angličtině - "já bejt nebejt vopálenej vod Sluníčka, já bejt Indián". Jak prosté... [vyplazený jazyk]

314328

29.7.2014 22:28

RE: valka

dub 89.?.?.?

Reakce na 314328

no teoreticky je opravdu možné vše, ale tato vaše argumentace je typu, kdy někdo prohlásí, že je bůh, někdo se ho optá, jestli to má něčím podloženo, a dotyčný odpoví, jestli má někdo důvod to popírat.

ergo vy jste přišel s odvážným tvrzením a bývá slušností, obzvláště po dotazu, toto tvrzení podložit nějakou argumentací, nikoliv stupidní poznámkou, proč by to nemělo být možné. jinak je to jen zoufalý bezobsažný výkřik do větru.

314348

30.7.2014 3:31

RE: valka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 314348

Ale no tak. Ten odkaz na objev toho co jsou vlastně ty monumenty v Gíze zač, ten tady byl již uveden několikrát. Jenže dosud si jen jedna z diskutujících dala tu práci s jeho návštěvou k přečtení - což k poznání jenž přináší rozhodně nestačí.

Vy ostatní jste přece nad věcí a je pod vaši důstojnost nechat se kýmsi o němž nemáte ani šajnu co je zač, poučovat o něčem, o čem nemá ani šajnu celá plejáda pozemských učenců, protože podle vaší logiky kdyby tomu tak skutečně bylo, tak už by to někdo z nich již zajisté objevil a prezentoval světu v některém z hodnověrných světových periodik, v některé ze světových řečí. [oči v sloup]

Inu jak je zde známo, doma není nikdo prorokem. No a v cizině umí prozatím Česky jen málo kdo. Takže očekávat, že snad jakýsi nick "dub" na jakémsi "obskurním" Zvědavci [vyplazený jazyk] bude sdostatek zvědavý a tuto kletbu prolomí, to je stejně očekávatelné, jako projití velblouda uchem jehly. [mrknutí jedním okem]

Nebo se v tom dubu trapně mýlím? Pak přeji "s chutí do toho". Vždyť jde o bytí vás všech. [cool]

314366

30.7.2014 8:14

budování nacistického státu

disident 88.?.?.?

necelých 70 let po skončení II.světové války nám v Evropě vyrostl nacistický stát,který v mnohém připomíná hitlerovské Německo 30.let minulého století.Uveďme pro srovnání hlavní atributy nacistického režimu,ve kterých se kyjevská junta plně shoduje s hitlerovkým režimem:
1.podněcování a vedení xenofobní propagandy proti vybranému etniku(Německo-Židé,Ukrajina-Rusové)
2.organizování civilních ozbrojených bojůvek terorizujících jinak smýšlející občany,tyto bojůvky jsou postupně začleňovány do ozbrojených sil nacis.státu(Něm.SS,SA,Ukr.Pravý sektor,Nár.garda,Dněpr,Azov,atd.).
3.provádění pogromů proti vybranému etniku nebo jinak smýšlejícím občanům(D-křišťálová noc,UA-Oděský masakr).
4.likvidace veškeré opozice svobodně zvolené v předchozím parlamentě,cílem je plně nacistický parlament(D-zákaz kom.a soc.dem.stran.UA-vyhnání kom.a regionalistů z parlamentu).
5.plné ovládnutí všech medií prostřednictvím bojůvek vyhrožujících násilím všem nezávislým a opozičním novinářům
Tak jako ve 30.letech podporoval Západ Hitlera proti SSSR,tak dnes podporuje ukrajinské nacisty proti Rusku.

314379

Příspěvků: 69

28.07. 06:29  škoda, že lidé, jako je autor,
28.07. 07:28 kyticka  Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 08:13 výjimečné porušení omerty  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 21:58  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 08:35 Vlado7  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 15:41 kyticka  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 22:25  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 22:50  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 10:06 imperator  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 13:58  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 19:47  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
30.07. 03:56  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
30.07. 10:03 imperator  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
03.08. 18:12 Zvirak  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 08:40 Emil Robot  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 23:16  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 10:47 novapalo  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 13:47 Annna  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
04.08. 03:52 favela  I.svetova valka jeste..
28.07. 08:44 favela  Dopustili se ale chyby...
28.07. 13:03 Vladimír Bílý  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 15:16 kyticka  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 13:11 Pasant  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 19:19 solium  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 22:04 Moiry  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 23:06 Zvirak  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 07:18 Moiry  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 08:41 ppppp  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 14:04  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 14:31  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
29.07. 19:53  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
30.07. 04:20  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
30.07. 08:10 ppppp  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
30.07. 11:59  RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně
28.07. 08:13 pacholíček  co by měl putin dělat
28.07. 13:06 Pasant  RE: co by měl putin dělat
28.07. 15:08 kyticka  RE: co by měl putin dělat
28.07. 19:55 Jarmila  RE: co by měl putin dělat
28.07. 22:12 Moiry  RE: co by měl putin dělat
29.07. 08:09 Jarmila  RE: co by měl putin dělat
29.07. 09:27 výjimečné porušení omerty  je to tak
29.07. 14:42  RE: je to tak
28.07. 08:37 disident  absurdita činů evropských politiků
28.07. 09:47 Joozef  Vieme.
28.07. 12:06 Robert Nohejl  Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
28.07. 13:35 lubosmat  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
28.07. 14:03 timur  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
28.07. 15:50 kyticka  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
28.07. 14:17 komtesa  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
28.07. 19:31 kyticka  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
29.07. 08:44 Robert Nohejl  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
29.07. 20:46  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji,jmena se meni.
30.07. 09:46 Robert Nohejl  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji, jmena se meni.
31.07. 02:16  RE: Pouceni z historie,mista stejna,akteri se stridaji, jmena se meni.
28.07. 16:26 Malý a zvedavý  Obávam sa, že
28.07. 16:33 kyticka  VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY
28.07. 19:35 solium  RE: VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY
29.07. 15:24 six  RE: VAROVÁNÍ PŘED HROZÍCÍMI TERORISTICKÝMI AKCEMI KYJEVSKÉ JUNTY
28.07. 18:19 Gibi z Wilsonova  Uplne suhlasim s autorom clanku
28.07. 19:15 Bordelo Bill  Skrat vo vedeni
28.07. 21:07  Pentagon si z nás dělá blázny?
28.07. 22:58  Svědectví z Dombasu
29.07. 01:47 b joe  valka
29.07. 08:02  RE: valka
29.07. 15:36 dub  RE: valka
29.07. 18:09  RE: valka
29.07. 22:28 dub  RE: valka
30.07. 03:31  RE: valka
30.07. 08:14 disident  budování nacistického státu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 100 čtenářů částkou 13 560 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 3

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 1

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 0

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 0

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 0

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 2

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 0

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 2

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Korfu: Pákistánec pobodal Brita14.02.18 00:36 Řecko 1

Měnové kurzy

USD
20,58 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,70 Kč
Kanadský dolar
16,23 Kč
Australský dolar
16,12 Kč
Švýcarský frank
21,96 Kč
100 japonských jenů
19,12 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,12 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 341,05 Kč
1 unce stříbra
342,22 Kč
Bitcoin
214 954,42 Kč

Poslední aktualizace: 21.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 337