Diskuze k článku

Juvenilní justice - současný fašismus

Příspěvků 63

22.8.2013 2:29

Emo, Goth a ti druzí

Mareš 212.?.?.?

Tohle psal s prominutím nějaký náboženský (ba patrně přímo křesťanský) magor. Hnutí goth existuje už někdy od konce sedmdesátých let, kdy vykrystalizovalo kolem jedné z odrůd punk rocku. Se sebevraždami a pitím krve má zhruba tolik společného, co Harry Potter s černou magií. Fascinace zlověstnem a tajemnem, romantické představy o upírech, čarodějích, středověku a západní mystice, temné krypty, opuštěné kostely, vytí vlkodlaků, to je tak veskrze všechno, nic hlubšího a hrozivějšího v tom není. Není na tom pranic škodlivého, dokonce mám gothy mezi kamarády a mohu dosvědčit, že jediná krev, kterou konzumují, je husí. Na cibulce.

No a emo je v podstatě goth pro mlíčňáky, říznutý romantismem, Byronem, prokletými básníky a podobnými výkvěty kulturna. Kupř. Karel Hynek Mácha byl emo, jenom to o sobě ještě nevěděl. [velký smích]

Vyrostou z toho. Zrovna jako my jsme vyrostli z našeho třeštění. Děsit věci neznalé rodiče představami, že jim dítě vycucají gothové, je pohříchu pitomé. Daleko větší riziko dnešním dětem hrozí např. od příslušníků cizích kultur, protože jsou ve škole učeny nekritickému přístupu k nim a následný střet s realitou může být fatální.
(upozornění: poslední odkaz je [bliji], nevhodné k prohlížení na veřejnosti. Ale dětem - zejména dcerám - to klidně ukažte, protože ve škole jim tohle určitě neřeknou, a to dokonce ani na sexuální výchově...)

294709

22.8.2013 12:48

RE: Emo, Goth a ti druzí

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 294709

je to něčím říznuté [mrknutí jedním okem] Nechutně hysterický článek protkaný nesmysly o Emo a Goth( chybí jen černý slavik - Karel Gotth) Co se asi psalo o depešácích , pankáčích a skinheads v 80. letech ? Black metal to same...tihle fanatici nikdy nedokážou pojmout jakékoliv téma realisticky. Pak se toho někdo ještě blbší chytne a šíří a šíří, nastavuje tu kaši kyselým mlékem. Takovým postojem to celé téma - které si jistě zaslouží kritický pohled - absolutně degradováno a znevažováno v očích lidí s maličko "přízemnějším" pohledem na svět.

p.s. jinak co se týče /ˈiːmoʊ/ - tak doporučuji dohledat něco z historie... dnešní podoba je jen mediální (i díky podobným článkům) teploušký derivát původního "záměru". " It originated in the mid-1980s hardcore punk movement of Washington, D.C., where it was known as "emotional hardcore" or "emocore" and pioneered by bands such as Rites of Spring and Embrace....Emo broke into mainstream culture in the early 2000s with the platinum-selling success of Jimmy Eat World and Dashboard Confessional ..." - i ta blbá wiki na toto najde relističtější náhled. Bohužel se opět nemohu ubránit pocitu, že jakmile se zde objeví téma, o kterém má člověk alespoň okrajově nějaké znalosti, ztácí v jejich světle článek onen Zvědavecký glanc... Takovéto příliš citově zabarvené "protičarodějnické-babicovské-co-dům-dal články" sem podle mého nepatří. Pěknej den ! [oči v sloup]

294736

22.8.2013 13:42

RE: Emo, Goth a ti druzí

Geog 37.?.?.?

Reakce na 294736

Pánové Mareši a Hugo, je vidět, že jste v určitých oborech v obraze. Článek je však o juvenilní justici.

294742

22.8.2013 14:07

RE: Emo, Goth a ti druzí

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 294742

Ovšem s přesahem do bible a hudební kultury , tudíž jsem si dovolit to, čemu rozumím, dovysvětlit. Mezi řádky je tam totiž schováno mnoho [bliji] . Jak mám vnímat celý článek, když jeho některé části jsou doslova vyfabulované, se záměrem jimi podložit svou tezi ? Jakou hodnotu má takový text [zmaten]

294743

22.8.2013 5:29

prava deti, neprava rodicu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 174.?.?.?

Jsem obklopena detmi a detmi tech deti a mnoho, bohuzel prilis mnoho nasvedcuje, ze clanek "Juvenilni justice - soucasny fasismus" neni zdaleka tak daleko od pravdy jak bychom si snad prali. (napriklad komentar c. 1)
Je to opravdu o strach se pokusit vychovavat nebo alespon usmernovat dite at uz jako rodic, nebo zodpovedni dospeli - ucitele, organizatori, couchs, chaperoni, nanies ale i pracovnici v obchodnich centrech, proste dospeli vubec.
Zda se, ze my, dnesni dospeli se povetsinou shodujeme, ze zakazy, prikazy a vselike to usmernovani nasimi rodici, sousedy, a vsemi temi dospelci okolo nas nam pomohlo k tomu abychom zdarne dospeli a postavili se na vlastni nohy.
Od nauceni se zavazovani tkanicek, jizde na kole, plavani pozdeji vsem tem nutnostem ve skole - skolach az po spolecenske chovani a mnoho jinych dovednosti vdecime jenom a jenom tem drive narozenym a ze se to vzdy neobeslo bez nejakeho toho natlaku o tom preci vime sve. (zde netreba se lekati nemam namysli zadne ublizovani detem ani mladezi !)
Pravda je, jak uvedeno v predchozim komentari, ze deti/mladez vyroste z ledasceho, ale pouze !!! pokud takovi byli ke kulture a zivotnim dovednostem vedeni a vlastne systematicky vychovavani a to jak rodinou, tak komunitou.
Vzdyt preci nejezdime vsichni povolenou rychlosti a neparkujeme na povolenych mistech proto, ze jsme tak uvedomeli a ze jsme do toho vyrostli, ale proto, ze bychom byli potrestani.
Jiz dnes se setkavame s hluboce rozcarovanymi, zklamanymi a ublizenymi detmi, kteri kdyz trochu ostrarali a do pracovniho a vubec zodpovedneho zivota vstoupili vubec nechapou co ze se to s tim svetem, kdy mohli (tihle mladi) bezne prosazovat svou, jsou najednou nuceni delat co se jim nakaze, chovat se podle vselijakych narizenich, respektovat spolupracovniky a nadrizene.
Jak takovi dva velice svobodomyslni pokud zalozi rodinu budou schopni se prizpusobit, respektovat a mnohokrat se podrizovat, jak je v kazdem spolecenstvi nekdy nutne,jak jeden druhemu, tak okolnostem a povinnostem se souziti vyplyvajicich?
Ano, takovy zakon a takovy trend je uplne urcite znicujici pro rodinu a predevsim pro deti dnesni i ty budouci.
"tyblbciblbybudoutakdlouhoblbnoutaztonatyblbceblbyspadne"
Jey

294712

22.8.2013 9:24

RE: prava deti, neprava rodicu

7.62x39 195.?.?.?

Reakce na 294712

...jsou najednou nuceni delat co se jim nakaze, chovat se podle vselijakych narizenich, respektovat spolupracovniky a nadrizene...

A presne o tom ide. Aby mohli ovládať človeka, musia ho najprv rozbiť, citovo vyprázdniť, potom je ľahko manipulovateľný. Inteligentný a vyrovnaný človek nie je dobrý na manipuláciu, už sa nepodorbí.
Mocnosti si zo svojich krajín pomaly ale iste robia koncentračné tábory. Aj v nich bolo viac ľudí ako strážcov, keby sa im postavili v plnej sile a s čistou mysľou, nemali by veľkú šancu ale prvé čo je potrebné, človeka psychicky zničiť, vyhladovať, oslabiť a ponížiť jeho telo i ducha. Potom už nemá silu klásť odpor.

294722

22.8.2013 12:58

RE: prava deti, neprava rodicu

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 294712

Pravda je, jak uvedeno v predchozim komentari, ze deti/mladez vyroste z ledasceho, ale pouze !!! pokud takovi byli ke kulture a zivotnim dovednostem vedeni a vlastne systematicky vychovavani a to jak rodinou, tak komunitou.

A není právě toto ten zakopaný pes ? Proč každý hledá problém nejdříve u souseda na zahradě ? Dnes prostě rodiče naprost kálejí na své potomky a ti se jim prostě vylíhnou v kukačky... Zákon zachováni energie platí "bohužel?" i v tomto případě. Tahat do toho sebe jako jakéhosi spasiotele s nadstandartní myšlenkou,která narovná stav věcí, je pošetilé.

"Jiz dnes se setkavame s hluboce rozcarovanymi, zklamanymi a ublizenymi detmi, kteri kdyz trochu ostrarali a do pracovniho a vubec zodpovedneho zivota vstoupili vubec nechapou co ze se to s tim svetem, kdy mohli (tihle mladi) bezne prosazovat svou, jsou najednou nuceni delat co se jim nakaze, chovat se podle vselijakych narizenich, respektovat spolupracovniky a nadrizene. " tohle je přesně chvíle, kdy se to všechno pěkně srovná - takřka samo... lidi nejsou zas tak blbý jak si myslíte, a není třeba se strachovat o druhé v těchto otázkách. Mnohem užiutečnější je lepší pomáhat stařenkám s nákupem.

294737

22.8.2013 8:19

asi takhle

martin halafuk 82.?.?.?

Me nasi rezali vsim co meli po ruce a jsem za to vdecny. Nebyt toho, byl by ze me nedostudovany alkoholik a fetak.

294716

22.8.2013 13:08

RE: asi takhle

hugo23 193.?.?.?

Reakce na 294716

Tohle je samozřejmě taky možnost [chechtot] Kéž bych mohl vyrůstat jako váš prvorozený syn ! Takhle budu ve vašich očích navždy jen nedostudovaný feťák. Alespoň mám ale vlastní náhled na svět - tím vaším bezpodmínečným mlácením nezatížený. To taky není špatné, věřte mi. Znáte z TV !

294738

24.8.2013 5:16

RE: asi takhle

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 294738

A co bylo spatnyho na tom kdyz neposlusnej drzej spratek s kterym to neslo po dobrym dostal vod fotra na (_!_) tak, ze ji nezastrcil tejden do kalhot? Uz se probud a podivej se co se vokolo tebe diky eraru a jeho nesmyslnejm zakonum v ceskym krateru dnes deje nebo si cas vod casu co se tyce zparchantelejch parnchantu ktery rostou jak drivi v lese precti cernou kroniku ! Za komousu jsem nikde necet, ze by decka v ceskym krateru vrazdili...... Tak ze stul pysk kdyz vis hovno a soupej nohama!

294809

25.8.2013 21:48

RE: asi takhle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 294738

pro koho pracuješ?

294911

26.8.2013 17:48

RE: asi takhle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 294911

[překvapení] bože můj... co tím sledujete a proč mi tykáte ? známe se ? tuším, že neznám nikoho s IP 93.?.?.? . Jen jsem reagoval na nesmyslný agresivní paskvil, a vy si mě na základě té zcela přirozené reakce sprostě "kamsi" zařadíte.Přál bych vám vyrůstat v rodině opravdového domácího násilníka. Měl byste se stydět. [oči v sloup] já jsem slušný člověk, a kdyby vám sdělil, kde a pro koho pracuji, nebudu z toho mít žádný zisk, jen vám tí otevřu mně zbytečné možnosti. A mimochodem, kde pracuješ ty ? Pracuješ vůbec ? Ne , že by mě to zajímalo, nálepkovači ubohej [bliji]

294957

22.8.2013 8:20

lenže -

timur 85.?.?.?

aj na Slovensku Richter niečo podobné pripravuje, vtip je v tom, že má pomôcť- no nazvite to ako chcete - tým, ktorí nezvládajú výchovu detí, takže rómom, bezdomovcom a tak, lenže o takéto deti nie je záujem, tak sa vyberú iné, a tie idú na "prevýchovu", popísalo sa o tom dosť, ale popíšem prípad 14 ročného fyzicky vyspelého darmožráča z dobre situovanej rodiny terorizujúceho školu komplet, žiakov aj učiteľov, nebolo rady,sociálka videla hojnosť, rodičia sa príkladne starali, chlapec obedoval zásadne v reštauráciách, až raz - stratili nervy matematik a telocvikár a zbili žiačika do krvava v prázdnej telocvični, otec sa prišiel sťažovať aj s políciou, nemali svedka, a tato urobil chybu, nechal policajtov odísť a zbitý odišiel domov - nuž iné nezostáva

294717

22.8.2013 10:11

RE: lenže -

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 294717

Ale podla zakona sa nebude menit system odobernia, ale "len" to, ze socialka bude moct vojst do bytu aj bez dovolenia rodicov. Uvidime. Dufam, ze pripad Ivany Boorovej znemozni prjatie juvenalky u nas.

294726

22.8.2013 10:13

RE: lenže -

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 294717

Tak to bolo aj na jednej skole v nemenovanom meste, ziak sa spraval drzo, ucitelka si ho vyvolala pred triedu, strelila facku, nebolo svedkov, ziak sa ukludnil. [smích]

294727

22.8.2013 10:10

Reportáž o šokujících důvodech pro odebírání dětí

woxow 94.?.?.?

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-repo...

294725

22.8.2013 12:36

RE: Reportáž o šokujících důvodech pro odebírání dětí

Radek 123 85.?.?.?

Reakce na 294725

Na tuto nepříznivou situaci je potřeba být jako rodič bohužel neustále připraven.
Dítě by mělo určitě zpaměti znát telefonní číslo domů, a adresu kde bydlí, aby si mohlo zavolat kde je a nebo se samo dopravit domů.
Rodiče nebo alespoň jeden by měl ovládat plynně anglický jazyk a mít připravenou alternativu, kam utéct z takové země, kde se rozhodli mu dítě odebrat.
Pak už to jde brát jen jako novou příležitost, jak začít jinde.

Jinak totiž nezbývá nic jiného než se pustit do boje s úřady. Jenže to je na několik let, po které ale bude vaše dítě bůhví kde. Navíc bude právě ve věku, kdy ho rodiče vychovávají a formuje se jeho osobnost, vystaveno vlivu bůhví koho. A o to tady jde především...

Tato situace prostě nemá řešení.

Radek

294735

22.8.2013 10:14

Kto to bude robiť?

SitňaN 80.?.?.?

Otázkou zostáva, kto bude juvenilnú justíciu robiť, keď sa začnú množiť novinové titulky typu: Juvenilný sudca zavraždený cestou do práce, Juvenilná pracovníčka zavraždená dvadsiatimy bodnýmy ranamy alebo juvenilná psychologička zavraždená vo vlastnom byte.

294728

24.8.2013 0:45

RE: Kto to bude robiť?

moucha 178.?.?.?

Reakce na 294728

Dobrej nápad. A teď si vem poměr mezi odebranými a zneužitými dětmi a mezi zavražděnými členy juvenilní mafie v libovolné skandinávské zemi. Vždyť i ten chudák Breivik střílel na děti, kde se to asi naučil.

294803

22.8.2013 10:28

Banksteři versus lidstvo

Jarmila 88.?.?.?

Je zřejmé, že plány, jak co nejvíce zdeptat a zničit západní společnost pocházejí od chorých mozků majitelů planety, čili od sionistických kabalistických banksterských klanů pokrevně spřízněných. Tito superboháči se rozhodli natvrdo nastolit proti normálním rodinám otevřený fašismus s pomocí velmi dobře honorovaných SS ( sociálních služeb).

Jak se může západní většinová společnost proti těmto počínajícím hrůznostem a šílenostem ze strany menšiny bránit? Hloupé je, že může používat pouze jejich dovolené oficiální zbraně, čili mohou zakládat všude politické strany, zvané třeba SR (strany rodičů), nebo SOPR (strany ochrany práv rodičů). A pak doufat, že se dostanou do parlamentu, kde by mohli zrušit všechny zrůdné zákony.

Lepší cesta ovšem je, kdyby většinová společnost začala ve velkém žádat přímou demokracii a naprosto a totálně odmítat zastupitelskou totalitu. Pouhé odvolávání zkorumpovaných politiků totiž vůbec nestačí. Byli by odvolávání s pomocí prodejného závislého mainstreamu zrovna ti nejslušnější z nich jako se to stalo třeba šéfu NKÚ Dohnalovi, kterého uštvali k smrti, že v 53 letech zemřel.

294729

22.8.2013 13:29

RE: ...může používat pouze jejich dovolené oficiální zbraně...

osa x 193.?.?.?

Reakce na 294729

Vaše popisy reality skoro sedí, ovšem s praxí nastavování druhé tváře nikdy nikam než do otroctví horšího peklu nedojdete. Existuje nepřeberně možností, jak efektivně umravnit konkrétní osobu zdivočelého byrokrata. O žádný stát či system nejde, jde o konkrétní zmrdy. Otázka zní : záleží mi na mém dítěti více než na mě ? Pokud si odpovíte ano, není co dál řešit plytké řeči.

294740

22.8.2013 15:33

Technologie: Větší pes mrdá......

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 294729

Je to stejná technologie jako ve vězeních. Utlačovaná většina se obvykle nevzbouří proti ozbrojené menšině dozorců. I když ve věznicích je v podstatě totéž co na svobodě, jen jsou to hlupáci, kteří se dali při svých krádežích chytit většími zloději, kterým nejčastěji konkurovali, a nebo bručí odsouzeni nespravedlivě. Kohokoli, kdo se cpe do politiky by měli uštvat, je lépe uštvat nespravedlivě pár nevinných, než omylem nebo z humanistických důvodů vynechat jednu svini. To že třeba Havel nebo Klaus neskončili doživotně v lochu, je absurdní výsměch židobolševiků všem, kterým byly jimi za posledních dvacet let sametovým podvodem vykradeny kapsy. Je to výsměch tupému gojskému pracujícímu dobytku, a je to výsměch oprávněný. Zvítězí silnější, a nebo, jak říkají naši ruští přátelé: Větší pes mrdá...

294745

22.8.2013 10:47

Politický program

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Vážení rodiče kteří milujete svoje děti. Současná situace je vážná. Vaše obrana (proti dobře organizované státní mašinerii právníků a soudců) je v organizované kolektivní spolupráci. Je vás hodně- stačí sjednotit se! Násilí je akceptovatelné pouze v sebeobraně. Jsou mocnější páky než násilí. Jejich zbraněmi jsou inteligence a zdravý rozum.

Programy UNICEF navazují na juvenilní justici a sociální programy. Cituji z článku UNICEF a ruské děti:

Jak si sami všímáte GP spěchá a to natolik,že se sami nestačíme divit. Jestli se jim povede vzít pod kontrolu naše děti a ovládnout jejich chování a psychiku, tak na změny ve společnosti můžeme zapomenout. Vznikly by dva nesmiřitelné protipóly-sodomická Atlantická civilizace, do které bychom s vámi se také dostali a konzervativní Ruská, která by se držela tradičních hodnot. Jak by to potom mohlo dopadnout, to si zkuste domyslet sami. Podle mě by nejspíše nastal střet těchto civilizací, který by vyústil v globálný světový konflikt. A potom kdo koho.

Nikdo za nás ten boj nevybojuje, a utíkat není kam. Zdroj:
http://leva-net.webnode.cz/products/unicef-a-ruske-deti/

294731

22.8.2013 23:31

Opak bývá rovněž pravdou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Matka, která dokáže dceři udělat obřízku nebo s ďítětem třískat o stůl nebo na něm típat vajgly... patří do Iochu. Přestože ji článek považuje ortodoxně za vlastní matku. I vlastní matka může být magor a co s tím? Na to článek návod nedává.
Navíc dítě nepotřebuje nutně a hlavně oba rodiče dle článku , to je zase propaganda z jiného soudku, ale klidně jednoho ale hlavně co je vpohodě.
Často se tu kritizuje stát i obecně, ale jeho buňkou je rodina, když budou všechny buňky autoritativní a to jsou různě intenzívně bez výjimky všechny, jak potom stát může být lidumilný?! Vedou ho ty samý parchanti , co v něm vyrostli a hoji si křivdy z minulosti.

294751

23.8.2013 10:47

RE: Opak bývá rovněž pravdou

hell 188.?.?.?

Reakce na 294751

Za toto co uvádíte, takové "matky" chodí do lochu. Tak to funguje. Článek informuje o zneužití termínu práv dítěte.

294765

23.8.2013 20:03

RE: Opak bývá rovněž pravdou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294765

Kdyby to fungovalo , tak je počet dívek s obřízkou a zavřených matek do zčernání stejný, ale ono se mluví o spol. preztyži takových dívek a jak se právě matky snaží ji dosáhnout. V jistých státech samo sebou , ale článek je rovněž brán obecně.
Když by děti neměli proti tyranům obranu , tak víme i z vlastní minulosti, co by se zase rozšiřovalo, jaké zacházení.
A protože ji mají , ne neustále, ale mají, tak se piluji i ,,výchovné metody."
Je mnoho metod jak v rámci zákonů šikanovat dospělé natož děti.
Řešení neexistuje , protože zneužít se dá všechno, ale není řešení, aby se děti neměli kam obrátit. Stát je tu za utiskovatele, ale bez něj by se lidi pozabíjeli asi úplně stejně, možná dřív.

294788

23.8.2013 23:11

RE: Opak bývá rovněž pravdou

baba_Blažková 217.?.?.?

Reakce na 294788

Právě proto, že zneužít se dá všechno, měl by mít systém páky proti takovémuto zneužívání. Což nemá.

294799

24.8.2013 12:46

RE: Opak bývá rovněž pravdou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294799

Je to chyba systému. Není dokonalý, ne pro každého. Systém konečně našel nevždy fungující páky proti týrání dětí. Musí být razantní , jinak by se jim každý vysmál a mohly by se na toto téma psát opačné články typu, že se s týráním nic nedělá.
Jediný všeřešící nástroj jsou a zůstávají prachy. Vítejte v systému.

294820

24.8.2013 20:33

RE: Opak bývá rovněž pravdou

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294820

Podle průzkumů v USA, kde už pěstounská péče v té podobě, jak nám ji chtějí naordinovat zde, funguje řadu let, je 10x větší pravděpodobnost, že dítě bude zneužito, týráno, zabito atd. v náhradní rodinné péči, než v péči biologických rodičů. Bylo to v článku, na který jsem odkazovala v rubrice "na okraj" - článek se týkal dvouletého dítěte zavražděného pěstounkou poté, co toto bylo odebráno biologickým rodičům, protože rekreačně kouřili trávu. Nejde o ochranu dětí. Jde jen o byznys. Mnohdy pedofilní byznys. Tak neschovávejte hlavu do písku před fakty.

294836

25.8.2013 12:33

RE: Opak bývá rovněž pravdou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294836

Co když ji schováváte vy? Znám 2 případy odebrání dítěte v okolí a bylo to na místě.

294885

25.8.2013 15:40

RE: Opak bývá rovněž pravdou

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 294885

Mně by tedy zajímalo, když znáte 2 případy odebrání dítěte ve svém okolí a bylo to na místě, co ti vlastní rodiče těm dětem konkrétně prováděli?

A ještě víc by mě zajímalo, zda tam do rodiny naběhla SS jako nějaké gestapo bez jakéhokoliv soudního rozhodnutí, anebo zda tam proběhl řádný soud, který řádně rozhodl po odsouzení rodičů na základě důkazů, že děti jsou ve vlastní rodině týrány nebo zanedbávány.

P.S. Koukám, že jste tady úplně novej, tak si prosím nezkažte reputaci nějakými hloupými trollovinami.[smích]

294891

26.8.2013 14:54

RE: Opak bývá rovněž pravdou

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 294891

Soudni rozhodnuti k "docasnemu" odebrani ditete nepotrebovali ani driv. Dite se odebrao na zaklade predbezneho opatreni na zaklade rozhodnuti pracovnika socialky.

294945

26.8.2013 16:19

RE: Opak bývá rovněž pravdou

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294945

To je pravda. A odporné na tom je, že PO je hotovo během max. 3 dnů. A když se rodič odvolal, tak soud zpravidla odvolání projednal během cca půl roku. Stejně tak návrh na styk s dítětem atd. Na to, že zde chybí zákon, který by postihoval příliš akční (kulantně řečeno) sociální pracovníky tady upozorňuji už cca deset let. Nic se nezměnilo a naopak s novým zákonem jsou pravomoci sociálních pracovníků ještě více posíleny. Vidím to tak, že pokud si někdo (včetně báťušky Klause) honil či honí triko na poukazování na tento nový zákon o sociálně právní ochraně dětí, tak jen kalí vodu. Jen se touží zviditelnit, nic víc. Ani starý, ani nový zákon neřešil to nejpodstatnější. Co se sociálními pracovníky, potažmo opatrovníky, kteří zneužívají své pravomoci. Z čehož vyplývá - to svinstvo tady je už pěkně dlouho. Jenom až teprve nyní v souvislosti s řáděním JJ v zahraničí to konečně prosáklo. Protože jedna Blažková si může kecat co chce. Wallovi splakali nad výdělkem také. Veronika Kočová měla za sebou početnou rodinu, do té se snad už nikdo vandrovat nebude.
A taky je k zblití, že stát se paní Bórové něco podobného na Slovensku, tak po ní ani pes neštěkne. Tím jsem si jistá. Méééédia by si dala pozor. Ale poukazovat na to, že to ONI, u nás je vše OK, to mééédiím jde. [bliji]

294949

25.8.2013 20:13

RE: Opak bývá rovněž pravdou

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294885

Rodiče byli odsouzeni za týrání svěřené osoby?

294905

23.8.2013 11:33

Čuchám frankfurťárnu ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 294751

Dalším objektem pozornosti politicky korektních aktivistů a médií je rodina. Otec rodiny (pokud se jedná o bělocha, samozřejmě) je nezřídka ve filmech vykreslován jako potenciální násilník a pedofil, týrající a zneužívající své děti i svoji ženu. V lepším případě jako nezodpovědný a vůči své rodině a svým dětem lhostejný jedinec, který rodinu mez mrknutí oka opustí kvůli mladé milence. Rodiče se již ani nemohou se svými dětmi mazlit (a poskytovat jim tak potřebný pocit lásky a bezpečí), aniž by se vystavovali riziku obvinění z pedofilie. A v případě, že jejich dítě nesnesitelně zlobí, jej nemohou ani usměrnit plácnutím přes zadeček, aby se nevystavovali riziku odebrání dítěte z důvodu „týrání“ a jeho následného umístění do ústavní péče...
V roce 1950 vyšla bible Frankfurtské školy Autoritativní osobnost. V této téměř tisícistránkové knize se prosazuje myšlenka, že je-li rodina křesťanská a soudržná, stává se podhoubím rasismu a fašismu. Mít dobrý vztah k vlasti rodině nebo vlasti se považuje v této knize za psychiatrickou úchylku, zatímco vzpoura a odcizení od rodiny jsou projevem zdravého a nezávislého myšlení. Dochází zde k významnému kvalitativnímu posunu – to, co předchozí kritici západní společnosti považovali za pouze konzervativní a staromódní, bylo v tomto díle prohlášeno za fašizující a psychiatrickou deformaci. Adorno a Frankfurtská škola tak přešly od pouhé kritiky západní střední třídy k její přímé kriminalizaci...
Druhá světová válka a holocaust znamenaly pro Frankfurtskou školu a kritickou teorii mohutný impuls. Frankfurtská škola promptně označila za viníky války a holocaustu ne nacismus nebo nacistické Německo, nýbrž celou západní civilizaci en bloc. Každý příslušník západní křesťanské civilizace bez ohledu na to, zda je příslušníkem národa, který bojoval po boku nacistického Německa či proti němu, měl od této chvíle nést dědičné a nikdy neodčinitelné stigma viny za tyto události.

294768

23.8.2013 20:14

RE: Čuchám frankfurťárnu ...Netrefil jste

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 294768

kdo bojuje proti zlu tak se lehce stane horším než protivník. V minulosti mnohokrát zopakováno. ...Hitler-Stalin... Dítě může zlobit natruc tyranii matky, matka může přehnat trest, stát může přehnat trest a kruh se tak uzavře k dítěti. Vy litujete rodiče, já děti.

294789

24.8.2013 5:13

RE: Čuchám frankfurťárnu ...

Gambitious 84.?.?.?

Reakce na 294768

Belosi neexistujú, sú len jedinci rozprávajúci rôznymi árijskými jazykmi a sú nositeľmi typických árijských rasových znakov, pričom počas priebehu dejín sa okrem rasového zmiešania jazyky árijské rozšírili medzi neárijcov, alebo árijci si osvojili neárijské jazyky.
Belosi by do seba potom zahŕňali všetkých kto nie je žltý, hnedý a červený. Ten čo nakrútil filmy je ktorým z nich, alebo že by etnomasochista?
„belochmi“ vo význame árijci sú mnohí Turci, ale pre zmysel rasy stratení, rovnako ako „židia“, využívajú všetky danosti prýštiace z rasy proti rasovým bratom.
Vlastne prečo nie, ak árijec znamená duševnú stránku a obsah prečo bol pri babylonskej veži zrodený práve s takými vlastnosťami a povinnosťami, tak termín beloch by mohol znamenať bezduché telo, ktoré si zbožštili rasisti, nacisti a iní odpadlíci od árijstva a jeho Tvorcu, aby ponúkli vlastný výklad rasy.
Ak dieťa neznesiteľne vyvádza, tak istotne nepôjde o dokonalú rodinu. Asi z dôvodu dedičnosti vášní a škaredého vplyvu, ale ak chcú trieskať dieťa, ja by som chcel vychovať ich, lenže to by určite zavolali gestapo.
Nemožno dovoliť tupcom mlátiť deti, ak nie je dovolené vytĺcť kohokoľvek čo svojim rozhodnutím poškodil druhých.
Západná, kresťanská, dokonca civilizácia je mýtus. Pretože kresťanstvo je náboženstvo, nemôže byť zlúčené s nenáboženskými a protináboženskými potrebami spoločnosti pod jednu tabuľu, ak by sa uplatnili v živote spoločnosti kresťanské cnosti, tak nie je zvláštne ak by sme ich objavili aj u neznabohov, pretože tie boli vložené pri narodení každému človeku. Protestanti nielenže nie sú kresťania, ale nijaká jednota o spoločnom západe nikdy neprebehla. Absolútna náboženská neznášanlivosť bola tou jednotou? To si len niekto naplánoval minulosť, ktorú mu ktosi rúca.
Bolestínstvo ako nevinní strašne trpia je židovský produkt, úplne protikresťanský, pretože vovádza v omyl, skôr zámerne, že sa nemusí kajať, pretože to ho iba Frankfurtská škola oklebetila. Stigmy platia nanajvýš v USA, aj to len u súdruhov, ktorí by sa mali vyvarovať nevhodným slovám, ak chcú usadnúť do vyššieho koryta.
Dobrý vzťah k vlasti je ozaj úchylný, pretože prebiehal nasledovne, že rôzne germánske jazyky, aj vymreté, aj v 19. storočí ešte celkom živé boli prehlásené za jeden jazyk a ak je jeden jazyk, tak je aj 1 národ, stačí jedna vláda a ak obyvateľstvo netúži po diktatúre, tak ju prinútime terorom, aby si zamilovali jedno ústredie a jedného vodcu, ak sa nájdu iné náboženstvá ako požadované, tak zavedieme kultúrny boj, a keďže sme nenásytní jediní tvorcovia kultúry, tak sa musíme rozpínať a preto sa upravia dejiny, že úplne všetko je nemecké a čo nie, sa muselo prisťahovať, teda nemecké je všetko, len sa podľudia nemienia prispôsobiť a preto vypukne vojna.

294808

24.8.2013 5:23

RE: Čuchám frankfurťárnu ...

Gambitious 84.?.?.?

Reakce na 294768

Ozajstná vlasť je v nebi, odtiaľ bola poslaná ľudská duša, zásterové „vlastenectvo“ je idolatriou. Akú zásluhu má „vlastenec“ na skutku iného, koho si priradil do spoločného celku? Žiadnu, pokladajú majetok suseda za ich vlastný (ale už nie jeho dlhy), lebo v ich „vlasti“ všetko patrí všetkým (ale nie cudzincom, alebo tým ktorých okradli) a osoby z minulosti sú tiež majetok „vlastencov“ a v mene „vlasti“ sa snažia sfalšovať dejiny, ukradnúť čo im nikdy nepatrilo, ale ani jedincom, ideám, ktoré stotožňujú s ich „vlastenectvom“. „Vlastenci“ rozhlasujú klamstvá o druhých, ohovárajú a nenávidia, „vlastenci“ zo samej podstaty sú stádovití kolektivisti, lebo osamotene neznamenajú vôbec nič, ale masová nenávisť voči pravde, masové pochody im dodávajú silu. Je vidieť, že „vlastenci“ sú ako komunisti, veria v preludy ako ich cudzinci (včerajší imperialisti) pripravili o bohatstvo. Sami nemajú nič, tak si vymysleli „vlastenectvo“, aby zväčšili svoju dôležitosť a v jej mene klamú a kradnú pre seba. „Vlastenci“ sú ako Hitler, uverili ilúziám o sebe a vymývajú si mozgy navzájom a utvrdzujú sa vo svojich vierach.

294810

23.8.2013 10:50

Fašistické metody

hell 188.?.?.?

Článek zmiňuje podobnost s fašistickými metodami. Nejde jen o podobnost, to jsou fašistické metody vypracované k dokonalosti. Armády sociálních ingenýrů na tom pracovali desetiletí. Pusťte si co o juvenilní justici říká tento patriarcha.
http://www.youtube.com/watch?v=ty1yatAzlvw&fea...

294766

23.8.2013 12:08

Protokoly plutonských mudrců

Fuegos 85.?.?.?

Juvenilní justice jako poslední fáze rozvratu rodiny a společnosti. Protokoly plutonských mudrců zde:

http://lhotak.blog.idnes.cz/c/353549/Protokoly-plu...

294769

24.8.2013 0:49

RE: Protokoly plutonských mudrců

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294769

Přečetl jsem si článek z Vašeho odkazu a musím konstatovat,že je to strašný,ale je to tak,jak Lhoták píše.

294804

23.8.2013 12:33

Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Mejla 85.?.?.?

a konzervativní hodnoty. Bohužel mezi levičáky, jichž je i na Zvědavci hodně, se slovo "fašista" stalo univerzální nadávkou hned po 2. sv. válce, kdy se komunisti (internacionální socialisti) potřebovali distancovat od svých někdejších přátel nacistů (nacionálních socialistů) a potřebovali univerzální obvinění, takže mezi fašisty patřil ve světě i u nás kdekdo. Juvenilní justice je naopak typický produkt socialismu a přebujelé byrokracie, která se obrátila proti těm, kdo ji živí.

294770

23.8.2013 16:08

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294770

Násilné osvojování dětí. To mají společného. Převýchova "vhodných" dětí ve schválených rodinách. Tak neblábolte.

294778

23.8.2013 19:51

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Gambitious 178.?.?.?

Reakce na 294778

Poberať prídavky na dieťa a iné výhody etatizmu hrabete, ale nech sa tí čo vám rozdali z násilím nakradnutého nestarajú o vašu „výchovu“. Kto „vychoval“ otravných chamtivcov, sťažovateľov, lumpov? Etatisti odmietajú dozor vlády, ale aj tak z ich detí vyrastú etatisti, kolektivisti, solidaristi. Prečo požadujete výlučne súkromný dohľad nad deťmi, ak tie deti aj tak vháňate do kolektivistického systému?

294786

23.8.2013 23:22

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

baba_Blažková 217.?.?.?

Reakce na 294786

Běžte někam, člověče. Komanči se taky montovali do výchovy, to víte že jo. Zrovna nedávno jsem to komentovala na FB, že když bylo dítě neduživé, poslal je doktor do ozdravovny. Na státní náklady. Dneska je to záminka pro odebrání z rodiny a poskytnutí tohoto dítěte k dalšímu byznysu. Systém JJ nemá se státem nic společného. Žijeme v době korporátního fašismu. Stát funguje jen jako zprostředkovatel služeb pro ty, kteří si to zaplatí. JJ je jen dalším penězovodem, je to obchod s dětmi, byznys zprostředkovatelských agentur, školení pěstounů, v neposlední řadě je na ni napojen i obchod s orgány. JJ se také zneužívá k vydírání jednotlivců. Nešlapeš, jak máš? Pošlem na tebe SS (sociální služby), však oni už něco vyštrachají. Nádherně ilustrativní je, jakou to pěknou agenturu si založil jistý pan Macela z MPSV. To není o kolektivismu ani omylem. Máte poněkud zmatené pojmosloví.

294801

24.8.2013 4:30

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 294801

Babo Blazkova mas pravdu. Asi nejzajimavejsim faktem juvenilni justice je, ze erar nevyuziva sluzeb zprostredkovatelskejch agentur co se tyce "zanedbanejch" ciganat balkanskejch kocovnejch ciganu ktera kradou v ramci democracie nejen v ceskym krateru ale v kazdym vetsim meste zapadni Europy jako Spain , GB , Italy atd ....a specializuje se pouze na bily deti Europanu. To co cigani zpunktovali a vyuzivaj k tomu svy vlastni deti bezmocni policajti v zapadni Europe dali jmeno organizovanej zlocin a erar to prehlizi! [naštvaný]

294806

24.8.2013 5:44

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Gambitious 84.?.?.?

Reakce na 294801

Písal som drsne, ale odmietam štátne zásahy, aj zoštátňovanie detí, som upozorňoval na zvláštnosť, že štát rozdáva darčeky pre deti, ale tým pádom získal moc aj dohliadať, čo už premnohí odmietajú. Berú iba výhody. Nie je možné byť etatistom a inokedy sa už úradníkom vzpierať. Moc má vždy bez jej okamžitého zoťatia tendenciu sa postupne rozťahovať do každej oblasti. Má prísun prostriedkov z daní, prečo by si nenašli dôvody na buzerovanie občanov. Iná čudesnosť, že aj keď prajem výchovu bez dozoru vlády, jej náplňou by malo byť dopomôcť prerodu v nezávislú osobnosť a slobodu od vlády a nie programovať dieťa v otrocké kolektivizmy. Ak rodičia sa zdráhajú očkovať by som aj chápal, ale prečo tí rodičia sú už v iných otázkach servilní voči vláde?

294811

24.8.2013 20:51

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294811

Dárečky pro děti? Co tím myslíte? Pastelkovné socanů? Ale to přece není žádný dáreček. Když chci jako stát, aby dítě chodilo do školy, a to pod pohrůžkou újmy - trestněprávního postihu, tak nechci-li být coby stát za vyděračskou svini, musím k tomu poskytnout prostředky. Nelze nařídit člověku zákonem, aby si kupoval takové či onaké výrobky, tady už jsme hluboko ve vyděračských praktikách. Proto jsou příspěvky na toto správně. Smůla je ta, že my v tuto chvíli už ve fašismu skutečně žijeme. Jsme nuceni pod různými pohrůžkami kupovat různé věci, bez nichž bychom se rádi obešli. Dokud nemáme děti, můžeme státu říct - polib mi kapsu, milý státe, strč si do pr.. svůj ČEZ, svoje předražené svozy odpadu a vůbec všechny svoje předražené zlodějské agenty s teplou vodou. Jakmile máte děti, sranda skončila. A našim fašistům je to stále málo. V UK už je běžnou praxí, že rodinám SS montují do bytů kamery, prý aby si byly jisté, zda se rodiče o děti starají dobře. Ve Skotsku už každé dítě automaticky při porodu nafasuje svého sociálního pracovníka. V Estonsku chtějí automaticky odebírat děti kuřákům. V Holandsku budou lékařská konzília bez ohledu na rodiče rozhodovat o případné eutanázii novorozenců se slabým apgar skóre. Vy si SKUTEČNĚ myslíte, že tohle lze ospravedlnit pětistovkou coby dětským přídavkem?
Není mi jasné, co myslíte servilitou vůči vládě. Že nepodepisují petice? Nechodí na demonstrace? Fakt? Všichni?

294838

24.8.2013 9:06

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 294801

Já bych se zastavila ještě u toho pojmosloví- jak to mají všechno vymakané a jak velmi promyšleně vybírají ty názvy. Například nazývají juvenilní justicí něco, co nemá s řádnými soudy nic společného. Protože do bytu bez dovolení soudu vlítnou SS (sociální pracovníci) a ukradou před očima vyděšených normálních a řádných rodičů jejich dítě, a pak jim ho nechtějí ani ukazovat a zašantročí ho kdovíkam. A ještě navíc rodičům vyhrožují, že jestli o tom někde jen ceknou, tak už své dítě nikdy neuvidí. Tohle je čistý fašismus a né že ne.

Další promyšlený název je: biologická matka. Oni ví, že říkat vlastní matka je kladný název, kdežto nevlastní matka je záporný název. Proto radši začali používat ponižující a zvířecí termín- biologická matka. Co je to biologická matka? Ano, je to jen jakási kráva, které se odebere tele, když je potřeba, nic víc. A jak říkám, taky věděli, že používat slova nevlastní matka, nevlastní rodiče, zní záporně. Proto radši mluví o pěstounech, protože něco pěstovat je kladná činnost (nebo že by to spíš bylo od slova pěst?). Kdežto nevlastní matka je macecha, která se chová k dítěti macešsky- a to je hodně záporné. Vědátor Zrzavý dokonce o tom napsal knihu, že kojenci v rukou macech a tchyní umírali statisticky častěji než v rukou vlastních rodičů.

294814

23.8.2013 17:07

RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu

Emil Robot 88.?.?.?

Reakce na 294770

Mejla se zase mejlí a motá pátý přes devátý v duchu "dnešního všeobecného zmatení pojmů a dojmů.... ": [velký smích]

294781

25.8.2013 15:24

Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

Mejla 85.?.?.?

Reakce na 294781

jak nějaký fašistický stát někomu odebral děti neprávem, můžou je tyto příklady vyjmenovat. Ale Blažková s Emilem budou možná zaměstnanci sociálky nebo jiných státních institucí, příp. "neziskovek", na to bych je tipoval.

294890

26.8.2013 2:26

RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 294890

Nevim kam vas zaradit ale budete mit taky velky hovno v kebuli misto malyho mozku kdyz si to ani neumite najit na webu nebo ve zpravach .......Mrs. Blazkova co se tyce juvenile justice v ceskym krateru vi jak se veci maj a vo co se eraru jedna a napsala to tak jak to dovopravdy je a bejt vami prestal bych si kdyz uz na jeji fakta nemate lepsi argumenty delat z huby prdel..........By the way, nedavno tady v Canade v provincii Alberta si indiani svy decka ktery jim chtel erar vzit branili proti RCMP presile s kverem v ruce a ani na Aljasce v USA si eskimaci nenechali vod us eraru nasrat na hlavu .....

294917

26.8.2013 8:05

RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294890

Vy si děláte srandu? Co lidické děti například? Co nešlo do koncentráku, co bylo blonďaný, šlo na "převýchovu" do reichu! To jsou historicky doložitelná fakta, vy nebožáku! Co myslíte, bylo to právem nebo neprávem? Popravit rodiče a přivlastnit si jejich děti, to bylo OK, že? Nebo vlastně ne, Hitler byl komunista, co?

294925

26.8.2013 8:15

RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294925

http://www.pametnaroda.cz/data/witness/1766/record...

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ležáky

http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhlazení_Lidic

- tady mi dovolte odcitovat wikipedii

"... Na Kladně byly lidické děti po tři dny zkoumány, nakolik jsou z „rasového hlediska“ vhodné k „převýchově“. Tři byly vybrány hned na Kladně, dalších sedm dětí mladších jednoho roku bylo předáno německému sirotčinci v Praze-Krči, ostatních 88 bylo převezeno do Lodže (polsky Łódź, německy Lodsch, v listopadu 1940 Němci město přejmenovali na Litzmannstadt), kde z nich bylo k poněmčení určeno dalších 7. Zbývajících 81 dětí bylo 2. července 1942 převezeno do nedalekého vyhlazovacího tábora Chełmno (německy Kulmhof) a tam, pravděpodobně ještě téhož dne, usmrceno výfukovými plyny ve speciálním vyhlazovacím automobilu. Dodatečně bylo na smrt do Chełmna posláno ještě jedno ze tří dětí vybraných k poněmčení hned na začátku. Po válce se přeživší děti s vynaložením velkého úsilí podařilo v německých rodinách a ústavech vypátrat a navrátit jejich příbuzným, bylo jich však pouze 17..."

294926

26.8.2013 8:32

RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 294925

A ještě jeden článek http://archiv.vlasta.cz/trinacta-komnata/2011/11/1... - to proto, že jde o vyprávění pána, který to prožil. Dnes se začínají objevovat názory, že převýchova dětí v reichu je jen mýtus. Řekla bych, že to je právě proto, abychom neviděli ty paralely. Pořád se najde dost "volímkarlů", kteří budou ochotni této nové agitce uvěřit. Mejlo, je mi vás vážně líto, pokud toto myslíte vážně a ty bláboly píšete z přesvědčení.

294927

26.8.2013 21:58

PANENKO SKÁKAVÁ, vždyť jsem to říkal - pletou si fašismus se socialismem. HODINKY JAKO HOLINKY.

Mejla 93.?.?.?

Reakce na 294927

Tady je vidět, kam vede socialistická výchova, když ještě čtvrt století po úředním pádu socialismu si někteří tupci pletou nacionální socialismus s fašismem. To je pak každá debata těžká.

294982

26.8.2013 23:22

RE: PANENKO SKÁKAVÁ, vždyť jsem to říkal - pletou si fašismus se socialismem. HODINKY JAKO HOLINKY.

slak 77.?.?.?

Reakce na 294982

Ano, ještě tu o panské lásce a dobrotě barel při rozhazování při panských slavnostech, však jim to drábi zase od nich přinesou. No ale, třeba nacvičené primitivní chodící encyklopedie korektnosti jsou přesvědčivé-ý. A praktické ukázky parlamentní demokracie proválcované trojkolkou za pozoruhodných hejblů okolo s nákupy za funkce a požitky a jiné lahůdky jste nezaznamenal proti vůli 90% občanů. Ty teorie a žvásty kolem nich a praxe věčně zelená a na hony proklamacím vzdálená. Tak otevřeně řeknu že komunita trojkoláků byli nejtotalitnější komunisti v dlouhé etapě pro sebe a zájmy kmotrů a neočekávám že mne bude někdo chválit. 100 krát to můžou řadit a zavádět do šuplíků kam chtějí, kdo chce rozumět rozumí, komu se to nehodí může sepsat sebrané spisy a v hodné konstelaci se to mohou učit nazpaměť a i věřit tomu potom se snadněji absolvuje formátování záměrům.

294987

26.8.2013 8:40

RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 294925

Máte pravdu. Rasové podmínky stoprocentně splnňovaly pouze tři lidické děti. Dalších 88 dětí bylo dopraveno do koncentračního tábora v Lodži, kde všechny zahynuly. Muži byli postříleni a ženy, i těhotné, skončily také v koncentračních táborech. Podobně i Ležáky byly totálně zničeny. Z obyvatel se zachránily pouze dvě dívky, ty byly dány na převýchovu do německých rodin.

294928

23.8.2013 18:14

A jak pravil Nietzsche

Nikdo 81.?.?.?

"Nejproradnějším způsobem, jak něco poškodit, je bránit to úmyslně chybnými argumenty."

294783

23.8.2013 20:35

aha -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

13 ročná šla na políciu a povedala že ju otec sexuálne obťažoval, výsledok šiel na tri roky do basy, ale v polvici trestu sa zistiloto už tiahlo milej slečne na 15, že sexuje s kadekým, výsledok, tato prepustený - ale podmienečne, čo keby a pom príchode domov sa to zopakovalo - než prišla polícia spolu so slečnou, zakazoval jej to, zatváral ju doma, zastrelil sa - pištoľou na zabíjanie prasiat, čo už ....mal radšej zastreliť ju?

294791

24.8.2013 8:09

V každém případě je jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

že jde o dlouhodobě plánovanou a realizovanou genocidu zbytků slovanského obyvatelstva.

294812

25.8.2013 7:21

článek je nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

pokud měl upozornit na nadměrné pravomoci orgánu péče o dítě, nepovedlo se to. Orgány péče o dítě a to je kámen úrazu, rozhodují nikoliv na základ důkazů, ale své intuice v tom je pes zakopán, nemusejí důvody svého počínání zdůvodňovat a to ani u soudu. do této míry s článkem souhlasím.
je pro ně snazší zasáhnout proti řádným rodičům za něco, co může ale nemusí být chyba ve výchově - ano, podivným rodinám s podivným přístupem k dětem se raději vyhnou - ano,
souhlasím
ale vychovat homosexuála - ne, převaha dětí nad rodiči - ne, s tím nesouhlasím

možnost dítěte se bránit proti světu dospělých ve své rodině, a mnohé děti zažívají peklo, je pořádně omezená, problém je v tom, že malé děti zejména z těchto rodin jsou k rodičům téměř vždy mimořádně loajální, kdežto rozmazlená děťátka tu loajalitu postrádají, takže takto pojatá státní péče se dost mine účinkem

294846

25.8.2013 13:18

Slobodný vysielač- juvenilná justícia

corgon 95.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=aaLRb8T5WRA
http://www.youtube.com/watch?v=xaHCVKPWeBo
http://www.slobodnyvysielac.sk/

294886

Příspěvků: 63

22.08. 02:29 Mareš  Emo, Goth a ti druzí
22.08. 12:48 hugo23  RE: Emo, Goth a ti druzí
22.08. 13:42 Geog  RE: Emo, Goth a ti druzí
22.08. 14:07 hugo23  RE: Emo, Goth a ti druzí
22.08. 05:29  prava deti, neprava rodicu
22.08. 09:24 7.62x39  RE: prava deti, neprava rodicu
22.08. 12:58 hugo23  RE: prava deti, neprava rodicu
22.08. 08:19 martin halafuk  asi takhle
22.08. 13:08 hugo23  RE: asi takhle
24.08. 05:16 Satanist  RE: asi takhle
25.08. 21:48  RE: asi takhle
26.08. 17:48  RE: asi takhle
22.08. 08:20 timur  lenže -
22.08. 10:11 mt-svk  RE: lenže -
22.08. 10:13 mt-svk  RE: lenže -
22.08. 10:10 woxow  Reportáž o šokujících důvodech pro odebírání dětí
22.08. 12:36 Radek 123  RE: Reportáž o šokujících důvodech pro odebírání dětí
22.08. 10:14 SitňaN  Kto to bude robiť?
24.08. 00:45 moucha  RE: Kto to bude robiť?
22.08. 10:28 Jarmila  Banksteři versus lidstvo
22.08. 13:29 osa x  RE: ...může používat pouze jejich dovolené oficiální zbraně...
22.08. 15:33  Technologie: Větší pes mrdá......
22.08. 10:47  Politický program
22.08. 23:31  Opak bývá rovněž pravdou
23.08. 10:47 hell  RE: Opak bývá rovněž pravdou
23.08. 20:03  RE: Opak bývá rovněž pravdou
23.08. 23:11 baba_Blažková  RE: Opak bývá rovněž pravdou
24.08. 12:46  RE: Opak bývá rovněž pravdou
24.08. 20:33 baba_Blažková  RE: Opak bývá rovněž pravdou
25.08. 12:33  RE: Opak bývá rovněž pravdou
25.08. 15:40 Jarmila  RE: Opak bývá rovněž pravdou
26.08. 14:54 mkadlec  RE: Opak bývá rovněž pravdou
26.08. 16:19 baba_Blažková  RE: Opak bývá rovněž pravdou
25.08. 20:13 baba_Blažková  RE: Opak bývá rovněž pravdou
23.08. 11:33  Čuchám frankfurťárnu ...
23.08. 20:14  RE: Čuchám frankfurťárnu ...Netrefil jste
24.08. 05:13 Gambitious  RE: Čuchám frankfurťárnu ...
24.08. 05:23 Gambitious  RE: Čuchám frankfurťárnu ...
23.08. 10:50 hell  Fašistické metody
23.08. 12:08 Fuegos  Protokoly plutonských mudrců
24.08. 00:49 Emil Robot  RE: Protokoly plutonských mudrců
23.08. 12:33 Mejla  Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
23.08. 16:08 baba_Blažková  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
23.08. 19:51 Gambitious  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
23.08. 23:22 baba_Blažková  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
24.08. 04:30 Satanist  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
24.08. 05:44 Gambitious  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
24.08. 20:51 baba_Blažková  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
24.08. 09:06 Jarmila  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
23.08. 17:07 Emil Robot  RE: Co má juvenilní justice společného s fašismem ? Fašismus naopak kladl důraz na rodinu
25.08. 15:24 Mejla  Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
26.08. 02:26 Satanist  RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
26.08. 08:05 baba_Blažková  RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
26.08. 08:15 baba_Blažková  RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
26.08. 08:32 baba_Blažková  RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
26.08. 21:58 Mejla  PANENKO SKÁKAVÁ, vždyť jsem to říkal - pletou si fašismus se socialismem. HODINKY JAKO HOLINKY.
26.08. 23:22 slak  RE: PANENKO SKÁKAVÁ, vždyť jsem to říkal - pletou si fašismus se socialismem. HODINKY JAKO HOLINKY.
26.08. 08:40  RE: Blažková s Emilem Robotem zas blábolí, důkazy uvést neumějí. Velmi rád si přečtu jejich důkazy o tom,
23.08. 18:14 Nikdo  A jak pravil Nietzsche
23.08. 20:35  aha -
24.08. 08:09  V každém případě je jasné
25.08. 07:21  článek je nesmysl
25.08. 13:18 corgon  Slobodný vysielač- juvenilná justícia

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 59 čtenářů částkou 6 781 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 5

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

89letá Němka půjde za popírání holokaustu na čtrnáct měsíců do vězení28.11.17 19:28 Německo 11

Rostoucí trend v Česku. Stovky dětí zvažují změnu pohlaví, nejmladším je šest28.11.17 15:45 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
21,75 Kč
Euro
25,61 Kč
Libra
29,02 Kč
Kanadský dolar
16,93 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,17 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,89 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 070,13 Kč
1 unce stříbra
343,07 Kč
Bitcoin
356 326,15 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 168