Diskuze k článku

Saint-Denis: ukázka evropské budoucnosti?

Příspěvků 60

30.3.2012 10:25

lol

L 89.?.?.?

Tak trochu vam v tom vasem svatem nadseni unikl jeden detail. Proc by meli cizinci obdivovat neco, co si francouzi sami znicili?
Navic ma prave Francie, spolecne s Nemeckem, zasadni podil na tomto multi-kulti marasmu ve kterem zijeme.
Samozrejme za zdatne sekundace nas ostatnich- at uz je to nezajem, zbabelost, hloupost...

266118

1.4.2012 12:20

RE: lol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 266118

Nikoli přáním nebo volbou obyčejných Francouzů. Toto je proces, který je dirigován shora velmi umnou manipulací. Můžeme si říci: dopustili to, tak co. Jenomže si promítněte, jakou hysterii jakákoli odchylka od shora určené soustavy názorů je okamžitě ostrakizována bdělým tiskem coby tzv. "veřejností". Ozvěte se a jste okamžitě onálepkován coby rasista, xenofob nebo nácek. To se na to každý raději vykašle. Je to stejná totalita jako ta, kterou jsme před 22 roky vypískali. Multikuluralismus je nebezpečná ideologie
http://moucka.blog.idnes.cz/c/232705/Multikulturalismus-je-reinkarnaci-marxismu.html

266196

2.4.2012 19:23

RE: lol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 266118

Multikulti (=zadna kultura, =geneticka genocida) byla Francouzum a Nemcum vnucena. Hadejte kym?

266243

30.3.2012 13:14

neplete si autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Neplete si autor rasu a náboženství ve výrocích "zástupy černochů, muslimů a Asiatů" a "Pohledy mnohých – ať už muslimů či černochů"? V tomto ohledu mi autor připadá infikován očkováním mainstreamovým stereotyp-tokokem.

Abych článek mohl pozitivně hodnotit, chybí mi kromě jiného analýza příčin současného stavu Francie. Podle mě namátkově kolonializmus, vnucený pocit viny za kolonializmus běžným Francouzům, sociální politika Francie, vábení zahraniční imigrace do Francie falešnými přísliby nad přírodou stanovené absorpční limity hostitelského národa, absence selekce kvality, kdo tuto špatnou politiku prosazoval, v čím zájmu či pouze z nezodpovědnosti a jakými argumety. Přeskočení tohoto důležitého bodu pak vede k zacyklení opakováním chyb a stejných problémů.

Pouhé vyjádření skepse a vizualizace špatného stavu nás pouze utvrzuje v pocitu bezmocnosti, který je falešný.

266122

30.3.2012 13:54

obám se že budoucnost tam ještě neni dovršena

pan S 194.?.?.?

v další fázi bude katedrála přestavěna na mešitu.

266124

31.3.2012 23:07

RE: obám se že budoucnost tam ještě neni dovršena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266124

I kdyby tak co, lidstvo vyhyne? Křesťanství se snad šířilo nějakou pravdou a láskou?

266181

30.3.2012 14:54

Souhlas

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 78.?.?.?

Zcela s Vámi souhlasím, nějak jsem dosud nenašel jediné pozitivum na přistěhovalectví. Probíhá zpravidla ve smyslu - doma se mám špatně, koukejte se o mne postarat. Hrajeme si na kosmopolity, globalisty atd., ale už dnes je jasné, že se to obrací proti nám. Bohužel v lidských dějinách vždycky vítězili silnější - a to bohužel nejsme, především vlastní vinou.

266127

30.3.2012 16:07

Je to skutečný střet kultur - a ne jen v Paříži

jjj 213.?.?.?

Ale hlavně - je to naprosto zbytečný a nesmyslný střet kultur!

Imigrace kromě problémů nepřináší vůbec nic! Maximálně kazí trh práce a pomáhá tak vytvořit nehomogenní, nestabilní společnost, kde si plno lidí nemůže koupit základní věci, přestože chodí denně do práce! Např. v Německu je vedle 4 mil. nezaměstnaných dalších 6 mil. lidí, kteří dostávají ke svému platu přídavek, aby se dostali aspoň na úroveň sociálně slabých, tzv. Harz IV. A další miliony pracují "na leasing" v tzv. Zeitfirmen, kde dostávají jen 70% platu, než by jim příslušel dle tarifních smluv. Pro normálního našince je imigrace jen metlou.

----
Když jsem se ženou jel metrem k letišti a opustili jsme centrální Paříž a těch pár posledních bělochů vystoupilo, nebylo to nijak příjemné svezení. Protože bylo dost naťápnuto, začaly se do nás černošky (mimochodem pěkně vypasené jedna jak druhá [smích] ) navážet, strkat, urážet nás, atp. Chápu, že v jejich zemích, odkud pocházejí, je to takhle normální, ale proč bychom to měli snášet my v Evropě, pro které to normální není?

266129

30.3.2012 16:23

Docela bullshit

Jurdo 95.?.?.?

Nemal som nervy dočítať to celé... skončil som pri:
"Pozoroval jsem, jak kolem baziliky lhostejně procházejí černoši a muslimové, aniž by jí věnovali byť jeden jediný pohled. Ano, takový vztah mají k naší kultuře a civilizaci, ke křesťanství, k tradici."
Cudzincovi (ktorý to vidí 1.x) to vyrazí dych... rovnako ako napríklad Karlov Most v Prahe alebo Vysoké Tatry na sevre Slovenska (na ktoré mám mimochodom z okna výhľad). No na Karlovom moste som bol 2x a už ma nenadchne. Uznávam ho ako cennú pamiatku architektúy a umenia, ale obdivovať ho už nebudem. A o Vysokých Tatrách už ani nevravím, keďže ich mám pod nosom odmala. A určite si ich vážim viac ako Karlov most a navyše ešte stále dokážu vo mnje vyvolať dávku obdivu a emócií.

To, že niekde žijeme a pamiatky či iné vzácnosti obklopujúce naše bydliská v nás nebudia denne (keď okolo nich prechádzame) búrku emócií neznamená, že si ich nevážime a podobne.

=|

266130

30.3.2012 17:56

Mají co chtěli

Lin 85.?.?.?

Článek mi příjde jako agitka ke xenofobii. Ať se na mě pan autor nezlobí, ale ať se nejdříve podívá, jakou úctu má "křesťanská kultura" ke kulturám jiným. A co ke kulturám, k životu samotnému. Rozbombardované celé země, vyvraždění civilisté. A samozřejmě - zničené památky, které odolávaly tisíciletí mnohému a které "křesťanská kultura" posledního dvacetiletí vymazala z map.
A vůbec nechci rozebírat, kdo a za jakým účelem sem do Evropy "jinou kulturu" přivedl.

266135

30.3.2012 18:51

RE: Mají co chtěli

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266135

nelze srovnávat dobu středověku s dneškem! Dneska je mladá generace v těchto státech tak zblblá propagandou že se stydí i za to dobré co jejich předkové přinesli divochům. Vždyť ti Afričané by dodnes poskakovali se šamany u ohňů a žalostně skřehotali do svitu Měsice. A co se týče otroctví tak to nejvíce provozovali Arabové. Sice i Evropané mají svůj podíl, nejvíc asi Portugalci a další jižní národy. Francouzi a Angličané otroky nějak nevyužívali.
Tu "jinou kulturu" do Francie nikdo aktivně nedovážel, ale sami do ní lezli a lezou kdejakou skulinou jako hmyz lákán světlem. Kde v Africe by si takhle bezpracně mohli žít? Kdyby byli tak navýši jak se Vy a Vám podobní snaží namluvit tak by žádné takové "temné" čtvrti neexistovaly. Oni do Evropy jezdí za účelem bezpracného živobytí a těch pár aktivnějších se v té mase snadno ztratí.
A to všechno je chyba přístupu bývalých koloniálních mocností které se s tímto problémem neumějí správně vypořádat na nechají to nabobtnávat. A přitom by stačilo tyhle cizince přijímat jen na dobu vzdělání a nějakého zapracování,(třeba omezené povolení k pobytu na 10let) aby pochopili jak se musí pracovat aby mohli při návratu domů budovat takové struktury aby je a jejich spoluobčany uživily. Největší chybou je těmhle emigrantům přiznávat francouzké občanství. Ať se naučí jak to chodí a pak ať mašírují hezky domů.

266139

30.3.2012 19:56

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 266139

Vas soud mi pripada povrchni. Mohl byste odkazat na zdroje aspon nekterych svych tvrzeni v prvnim a druhem odstavci?

266141

30.3.2012 21:51

RE: Mají co chtěli

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266141

Ta tvrzení se opírají o obecně známá fakta. Otázkou je jak jsou interpretována. Černoši nikdy neměli nic co by se dalo označit jako kultura (pokud nepočítáme různé tance a zpěvy),takže nadšencům zbývá jediná karta - ruiny v Zimbabwe. A i tam je původ kamenných staveb velmi sporný a je pravděpodobná varianta že měli vedení z Egypta či Etiopie.
Kapitola otroctví bohužel patří mezi skvrnu na evropských dějinách - přitom je zvláštní že jen černoši byli označeni za méněcenné až ve středověku. Ve starověku mohl být otrokem kdokoliv a nějaké rasové předsudky prakticky neexistovaly. Ještě i u nás za Velké Moravy se prodávali otroci na východ do Byzantské říše a o černochy rozhodně nešlo.
Problémem koloniálních velmocí bylo že do kolonií cestovali hlavně lidé nežádoucí v mateřském státě a ti morálkou ani etikou nějak neoplývali a s místním obyvatelstvem zacházeli víceméně brutálně. Osvícení králové sice vydávali dekrety aby se s domorodci nezacházelo krutě jenže král a kontrola byli daleko a místodržící si dělali co chtěli a jelikož málokdy přišel trest tak bylo toto chování velmi rozšířené.
V Americe dopadli domorodci ještě hůře protože s důvěrou přijali první zlata chtivé dobrodruhy, protože si mysleli že se vrací bílí učitelé kteří je naučili kultuře a umění.
A do nynějších koloniálních států směřují hlavně ti z jejich bývalých kolonií jelikož alespoň zčásti znají jazyk té země a myslí že tam na ně čeká štěstí. Cestují tam dobrovolně i když riziko je velmi vysoké, nikdo je nezve. To je také obecně známý fakt.
Obecně největšími otrokáři byli Arabové a jejich nájezdy a lovy na otroky trvaly dlouho po zákazu otroctví.

266148

30.3.2012 22:52

RE: Mají co chtěli

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 266148

>Ta tvrzení se opírají o obecně známá fakta. Otázkou je jak
>jsou interpretována. Černoši nikdy neměli nic co by se dalo
>označit jako kultura (pokud nepočítáme různé tance a
>zpěvy),takže nadšencům zbývá jediná karta - ruiny v
>Zimbabwe. A i tam je původ kamenných staveb velmi sporný a je
>pravděpodobná varianta že měli vedení z Egypta či Etiopie.

Jiste, jedine naprosti barbari by dobrovolne nepotili krev a slzy v africkem vedru pri stavbe honosnych svatostanku a rozhodne si nezaslouzi, aby je vzdelany bily Evropan o tisic let pozdeji prohlasil za kulturni narod. Co na tom, ze pri stavbe pyramid, slouzicich v podstate jen k ulozeni fraonovy mrsiny, zemrely nejspis desetitisice. A ze vlatne i ty evropske krestanske skvosty mely nulovou uzitnou hodnotu, krome vymyvani mozku ovecek a velebeni zkorumpovane cirkve. A i ty byly postaveneny diky krvi a potu poddanych, nikoliv pod heslem "kulturni narod sobe"...

266152

30.3.2012 23:51

RE: Mají co chtěli

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266152

svou reakcí jen potvrzujete že černoši byli jen hrubou pracovní silou která byla řízena jinými lidmi [smích]
Rozhodně je nesnižuji jako lidi, jsou chytří a zdatní, ale bohužel nemají chuť ani vůli vytrvat, proto byli po staletí využíváni jako hrubá pracovní síla, nebo jako námezdní žoldnéři, kvalitní gladiátoři či v Asii strážci harémů.

266154

30.3.2012 21:35

RE: Mají co chtěli

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 266139

Komentovat tento příspěvek ani nemá cenu. Je smutné vidět, jak hluboko do stoky diskuze na Zvědavci upadá... Taková primitivní nenávist k jiným kulturám... [bliji]

266146

30.3.2012 22:42

RE: Mají co chtěli

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266146

To ano, znectít oponenta místo argumentace je mnohem jednodušší, že...
Bohužel, kdo se odváží poukázat na kořen problému s barevnými je hned rasista, xenofob a kdoví co ještě, klasická taktika zástupců multietnické společnosti [bliji]

266151

31.3.2012 11:00

RE: Mají co chtěli

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 266151

Co tam chcete za argumenty? Co se da proboha napsat na splasky jako:
"Vždyť ti Afričané by dodnes poskakovali se šamany u ohňů a žalostně skřehotali do svitu Měsice."?
I kdyby, co je nam hergot po tom??? [naštvaný]
Pamatuju si, jak jeden zahranicni reporter (Bretislav Turecek) kdysi v 90.letech povidal, ze kdyz se vrati po delsi dobe z nejake zeme Tretiho sveta do Prahy, tak je to jako by ho nekdo kladivem do hlavy prastil, hned na letisti (dnes se ctihodnym nazvem na Letisti Vaclava Havla, to by ho prastil asi 2x). Materialne jsme na tom (byli) lip, ale duchovne a moralne jsme totalni zdegenerovana zumpa, to mel na mysli !

266161

1.4.2012 13:50

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266161

No ono se ani není čemu divit. Tu žumpu tady před těmi léty devadesátými po dvě generace naplňovali uzavřenou ti, kdož ji hnedle po plyšáku otevřeli odhozením své dosavadní stranické příslušnosti včetně ideologie občanské spravedlnosti jí hlásané, vstupem do ještě větších stranických žump, jak je zde dnes po celé jedné další generaci budování kapitalizmu vidno a čuchno. A že jich nebylo málo. Z 15 milionové populace včetně kojenců a starců nad hrobem, to bylo více jak 10%!!! [překvapení] [naštvaný] [bliji]

Když tehdejší jedinou vedoucí sílu ve státě představovala strana, v níž víc jak 95% členů sabotovalo to co bylo jejím krédem plynoucím z ideologie, tak byť nemohli tak viditelně a beztrestně rozkrádat vše co se jim dovoluje od plyšáku, musela ta schizofrenie - vize vůči realitě - zanechat hluboké následky i na té ostatní části obyvatelstva.

Nikdo je přitom k tomu nenutil. I ten Brežněv řekl Dubčekovi - "Éto váše ďélo"... samozřejmě s přihlédnutím k vlastní zkušenosti z válečné vřavy vyvolané kapitálem, jíž sám prošel. Zkušenosti, bez které by přišlo místo osvobození konečné řešení české otázky, což už jaksi upadlo v zapomění. Holt ne nadarmo je zde známo, že "poturčenec horší Turka" a nejedná se přitom o kafe. Tehdy chtěli být komunističtější než sám Lenin, po plyšáku jsou kapitalističtější než Al Capone zkřížený s Rothschildem. [oči v sloup]

266201

31.3.2012 16:15

RE: Mají co chtěli

Horák fotostory (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 266151

..naprostý souhlas,relativizace pravdy,lhaní-takový je vzorec chování multikulturních diskutérů..

266167

1.4.2012 17:32

RE: Mají co chtěli

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 266167

Správně. Koukám, že se tu náckové seběhli jak švábi. Ten, kdo s nimi nenadává na černé, muslimy a jiné "nevyhovující" skupiny, tak je "multikulturní diskutér". Přesně vím, odkud tyhle holohlavé bláboly pocházejí. S náckama se diskutovat nedá, ti na to nemají dostatečnou inteligenci. Ono totiž to, že někdo odsuzuje trapně rasistický nenávistný článek od dobrého katolíka, ještě vůbec neznamená, že chce do vlasti nacpat milióny přistěhovalců. To ovšem tupé holé hlavy nejsou schopné pochopit. Místo toho blábolí své mantry, které je učí na setkáních v hospodě 5. cenové skupiny. A ještě se rozčilují, že ostatní nadšeně netleskají...


Takže jen, vítězství zdar, přeložte si to sám.

266209

1.4.2012 18:39

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 266167

Kdo je to multikulturní diskutér?Nepatříte náhodou do mozkového škopku kolem Vency Klause, který teď ze svých spáchaných zločinů obviňuje Bruselskou byrokracii?Přemýšlel jste vůbec někdy nad prostou skutečností, proč se třeba do Francie nahrnulo tolik přistěhovalců po druhé světové válce a po ztrátě jejích kolonií?

266217

31.3.2012 13:46

RE: Mají co chtěli

človek 46.?.?.?

Reakce na 266139

Iba dve poznámky k prvému odseku.
Na to poskakovanie so šamanmy a podobne ktorým navodzujete dojem, akoby v Afrike bez bielych nebola žiadna civilizácia, doporučujem vyhladať napríklad údaje o ríšach Ghanskej, Mali(nie súčasné Mali) či Songhai, atď.
O tom že Francúzi a Briti nevyužívali otrokov. Na domovskom území to vela nebolo, ale v koloniach drel asi tak kto? Pri Francúzoch platil pre otrokov v r.1685-1848 tzv.Code Noir(môžte si vyhladať) a obchodovanie s nimy, hlavne dovoz na Francúzske Antily schválil sám Ludovít XIII v 1636. Dosť známe je aj ich povstanie na Haity v r.1791.
V Británii tiež až do zrušenia v 1807 tvoril obchod s otrokmy chrbtovú kosť ekonomiky a aj potom ešte trvalo až do 1833 keď vydali zákon o oslobodení všetkých otrokov v Britskom impériu.

266164

1.4.2012 0:29

RE: Mají co chtěli

disident 88.?.?.?

Reakce na 266164

to co prováděly západní státy při likvidaci Srbska se jim dnes vra-
cí jako bumerang.Pokrytci,kteří pořád mluví o evropské křesťanské
tradici a společnosti mlčeli nebo naopak jásali(Havel,kardinál Vlk)
když letadla NATO bombardovaly Srbsko a ničily jeho infrastrukturu
a tím vznikl podnět pro sfanatizované muslimské kosovské Albánce
aby plánovitě ničili a vypalovali křesťanské chrámy na území Kosova.Takže politika dvojího metru se Západu nevyplácí.

266185

1.4.2012 1:42

RE: Mají co chtěli

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266164

Vámi popisované kultury byli silně ovlivněné příchozími ze severu.
Vždyť jsem psal že se do kolonií posílali doma nežádoucí osoby a podle toho to v nich vypadalo, tam si nikdo pak s etikou a morálkou jako v Evropě hlavu nelámal. Ostatně i americký systém je plodem těchto lidí. A rozhodně nelze říci že by převažovala negativa. I úspěch USA stojí na kostech a krvi vyvražděných domorodců a ti dopadli mnohem hůře než Afričané, kteří dnes alespoň někde prosperují a nejvíc jsou z nich aktivní mladé a vzdělané ženy.
A dnes se v Africe rozdmýchávají nové spory takže brzy budou další migrační vlny.
Jak se někdo zmínil co nám (Evropanů) do nich bylo? Nejdřív šlo o obchod a s tím i příchod idealistů a kazatelů kteří chtěli místní divochy zcivilizovat a získat pro křesťanskou víru (pořád lepší než kdyby je konvertovali muslimové). Ostatně podobný systém provozovali už Římané s barbary a slavili velký úspěch - Západní Evropa dnes stojí na těch Římany zkultivovaných barbarech, bez této ohromné práce (často velmi krvavé) by tu byly pořád hluboké lesy s navzájem válčícími kmeny.

P.S: cenzor snad promine tento poslední příspěvek, více se už vyjadřovat k tématu nehodlám.

266189

1.4.2012 2:30

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 266189

>Ostatně podobný systém provozovali už Římané s barbary a slavili velký úspěch - Západní Evropa dnes stojí na těch Římany zkultivovaných barbarech, bez této ohromné práce (často velmi krvavé) by tu byly pořád hluboké lesy s navzájem válčícími kmeny.

[překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]

266190

1.4.2012 17:31

RE: Mají co chtěli

dub 62.?.?.?

Reakce na 266189

milý příteli, obávám se, že s tou svoji černoprdelnickou propagandou příliš neuspějete.
západní řím tu postupoval naprosto stejně, jako kdekoliv jinde a kdykoliv ve své historii, a ohněm a mečem zlikvidoval veškerou původní slovanskou elitu (poslední bylo vyvraždění slavníkovců), dosadil koloniální správce (jako přemyslovce a další, kteří nebyli ani místního etnického původu, vlastizrádců se vždy našlo dost, jako třeba venca žízeň v moderní době) a zničil veškeré památky a texty (ale naštěstí se již při vykopávkách začíná pravda objevovat).
a pak začal tvrdit ty vaše píčoviny o barbarech ze stromu slezlých.

totéž udělal západní řím v americe, ale tam se jim díky nedostatku tolika času nepodařilo zničit stavby pohlcené pralesem a některé texty, jako třeba drážďanský kodex. a tak i když tvrdí stejnou píčovinu o barbarech na stromech, tak je tak nějak pravda fackuje do xichtu. ale poslušné ovce mají natolik černoprdelníky z kazatelny amputovaný mozek, že to nevidí, a když jim z kazatelny řeknou, že jejich hovno je ze zlata, půjdou si ho uložit do banky.

ale všeho do času, tedy od olam po olam. nakonec vše vyjde najevo a všichni zrádci a jejich přisluhovači budou shlížet na krásy planety z vyvýšených míst...

266208

1.4.2012 17:40

RE: Mají co chtěli

dub 62.?.?.?

Reakce na 266208

a mimochodem katedrála sv. víta, stejně jako téměř všechny stavby (a nejen zde, ale na celém světě, kam noha černoprdelníka vkročila) stojí na místech a ruinách původních staveb místní římem okupované kultury, a mnohdy byl materiál těchto staveb použit na přestavbu na koloniální "sakrální" opičárnu.

to je totiž modus operandi kultu smrti po celou dobu jeho existence

266211

1.4.2012 17:49

RE: Mají co chtěli

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 266211

Obávám se, že vysvětlovat tyhle základní věci někomu, kdo nemá ani tušení, co byl Řím zač, kdo psal veškerou historii, kterou známe a jakým způsobem probíhala "civilizace" "barbarů", je zbytečná snaha. Tento pán si totiž zcela vystačí s několika mantrami, které se někde dočetl a to mu zcela postačuje k jeho životu. Dokonce ani v nejmenším netuší, že Římané byli prasata, která se nemyla a místo toho se potírala navoněnou močí a když o tisíc let později jejich potomci bez spodního prádla a zcela smradlaví přicházeli do míst obývaných "barbary", kteří se ovšem myli, uměli počítat a jejich civilizace zcela převyšovala temný svět na západě, koukali jak trubky, neboť se rychle vyléčili z názorů, které zastává pan Mirra.

Ale baví mě, kolik lidí ještě považuje Řím za něco naprosto úžasného, čímžtompádem vlastně obdivuje potoky krve a otročinu.

266213

3.4.2012 17:56

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266189

No, taky Indiáni mají kvělé vzpomínky na zcivilizovávání těmi idealisty a domorodci z Austrálie a Afričané jakbysmět, nestydíte se?

266298

1.4.2012 13:24

RE: Mají co chtěli

Lin 85.?.?.?

Reakce na 266139

Nejsem si jistá, jestli ta reakce patří mně. Já přeci nesrovnávala žádný středověk se současností a vůbec jsem neměla na mysli téma, o kterém píšete.
Pročetla jsem si jiné vaše příspěvky a tak to zkrátím. Oba si totiž pod pojmem civilizace představujeme cosi jiného.
Ta vámi nadhodnocená "křesťanská kultura" stojí pouze na technokracii. Je stejně hloupá a nadutá, jako říše římská a taky stejně dopadne. Vemte ji technické (civilizační) vymoženosti a nejen že bude "žalostně skřehotat do svitu měsíce", ale obávám se, že se nebude štítit ani kanibalismu.
Píšete, že nebýt této "křesťanské civilizace", Evropa by se zmítala ve věčných válkách barbarských kmenů. No... já si naopak myslím, že právě ona je příčinou nikdy nekončících válek. Jasně - barbaři se mlátí zcela "barbarsky" muž proti muži, naši "civilizovaní" raději pošlou dron či nějakou tu "dálkovou" raketku. Holt civilizace...

266199

3.4.2012 17:53

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266139

no, ti šamani jsou stále zde a je to náboženství jako každé jiné, Afrika měla svoji civilizaci a to i vyspělou, měla města, obchod, umění a ti, kdo věří na šamany se můžou smát třeba tomu, že nějakému dědečkovi z Říma říkáme svatý otec

266296

30.3.2012 20:53

RE: Mají co chtěli

Pavel -Čert- Němec 94.?.?.?

Reakce na 266135

>Ať se na mě pan autor nezlobí, ale ať se nejdříve podívá, jakou úctu má "křesťanská kultura" ke kulturám jiným.

Co ke kulturam jinym, ale i ke kulture vlastni. Kdo asi povolil stavbu panelaku vedle katedraly? Byl to snad pristehovalec bez prace? Ne, byl to nejspis zasranej bilej Francouz ze sve teple kancelare. A nakonec i u nas se nechaji domy v historickem centru zchatrat az zbyde jen predni fasada, kterou strhnou a postavi proskleny kancly. Podivejte se v kolika mestech CR postavili supermarket primo v historickem centru. A opet, zadnou z techto staveb nepovoloval ukrajinskej delnik nebo Vietnamec z trznice. Tady mate ty krestanske hodnoty. Prasti Vas do ksichtu na kazdem kroku.
Clanek je hloupa rasisticka agitka, ktera misto priciny(imigracni politiky) poukazuje na nasledek. A to jeste takovym zpusobem, aby imigranty jine barvy pleti a vyznani co nejvice dehonestovala. Pritom oni sami jsou casto obeti te same spatne politiky, o bordelu ktery je zapadem pachan v zemich jejich puvodu nemluve.

266144

1.4.2012 13:02

RE: Mají co chtěli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 266135

Jako agitka na xenofobii... Clanek ne mne pusobi stejne. Skoda. Je to prave autorem vyzdvihovana "krestanska kultura" ktera za sebou nechala tu nejvetsi spoust... A co kolonialni minulost Francie? Pritomnost tohoto clanku na Zvedavci je pro mne smutnym prekvapenim [zmaten]

266198

4.4.2012 12:51

RE: Mají co chtěli

Zeměluč 89.?.?.?

Reakce na 266135

Co to píšete za nesmysly? Válka o globální zdroje vedená na příkaz nadnárodních elit - pracháčů - o to má společného s náboženstvím a kulturou jste asi hodně jednoduchý.?

266341

4.4.2012 23:52

RE: Mají co chtěli

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 266341

No dovol!Lin není jednoduchá! [smích]

266372

30.3.2012 19:37

...

washex 85.?.?.?

nechapu autora, proc se omlouva za oznaceni ,,Bilý Francouz'' kdyz pouziva oznacení černoch... v tomhle velice, bohužel, rasově nekorektnim clanku v tom nevidim nic špatneho... [smích]

266140

30.3.2012 21:23

Další katolický blábol

hestroy 77.?.?.?

Nemá smysl rozpitvávat tento článek, který je hodnocen kladně jen proto, že se naváží do přistěhovalců. Autor zcela opominul fakt, že katolická sebranka, která táhla do "svaté země", byla smradlavá a bez trenek. To, co tam tamto sebranka prováděla, to by se autorovi asi nelíbilo, pokud by byl v kůži domorodce. To zatím naši cizáci nedělají.

Takže jestli chce autor plakat nad katedrálou v bordelu, měl by si uvědomit, že bez těch Arabů by dnes zapáchal a močil si přímo do kalhot.

Bláboly typu - bez katolické církve jsem ztraceni, je to to jediné, na čem stojí lidská civilizace - jsou hodné člověka s velmi omezeným způsobem myšlení a výplachem mozku.

266145

30.3.2012 21:59

tak mi jeden puvodem Čech z Toronta

fohat 88.?.?.?

vypravěl o Eskymácích,jak žili v pohodě,než zavěsili satelitní antény.... najednou šly letité zvyky a tradice do háje a všichni třeštili oči a očividně chtěli balit a stěhovat se tam,kde to Hollywood tak krásně vykresluje...

266149

30.3.2012 21:59

Černoši a Arabové katedrálu ignorují

Dale Coper 84.?.?.?

A co bílí Francouzi? Dost pravděpodobně mají k té katedrále stejný vztah jako výše zmínění. Pan autor by se měl smířit s tím že doba kdyby byla většina lidí v Evropě křestany skončila a přesto že nikdy neexistuje ideální stav je to spíš dobře že to tak je. Horší je že křestanství není nahrazovano nějakým racionálním humanismem nebo pro mne za mne třeba taoismem ale tak stupidním náboženstvím (ad Michel Houellebecq) jakým je islám.

266150

30.3.2012 23:34

moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem

djb 90.?.?.?

Osobně mi udělalo velkou radost, že se ti co přispívají z velké části nenechali zblbnout lacinou demagogií a článek odsuzují.

Samozřejmě multikulti není žádný ideál. Ale vytýkat lidem, co bydlí vedle nějaké památky, že na ni obdivně denně nevzhlíží ?!! A o kus dál bez komentáře napsat větu, jak tutéž památku francouzi sami zničili až po rabování hrobů a z toho závěr, že my si vážíme naší kultury a oni ne ?

Nehledě na ten nesmysl s Franc. revolucí, která přinesla multikulti. Nikoliv, multikulti a celý bordel co je dnes v Africe nám přinesl francouzský a britský kolonializmus a jejich rozpínavost. To co se děje teď, že nám sem z námi podělané Afriky migrují miliony a ničí naši kulturu, je svým způsobem spravedlivý trest. (ač se mi to nelíbí)

Někdo tady níže napsal něco ve smyslu, že nebýt bílého muže, afrika je dodnes sto let za opicemi.
Technologicky je to možná pravda, ovšem co se týče jejich schopnosi uživit sebe sami a jejich kvality života, byli by na tom nesrovnatelně lépe. Ostatně už v té době před opicemi z Afriky nikdo utíkat potřebu neměl.

266153

31.3.2012 13:34

RE: moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem

Mirra 85.?.?.?

Reakce na 266153

autor to napsal poněkud neobratně, zřejmě byl zděšen tou velkou koncentrací Afričanů i v takových významných místech....

Francouzká revoluce měla dobré ideje, bohužel nebyla dotažená a stala se obětí manipulace, ostatně jako většina dobrých myšlenek.

Máte pravdu, na dnešní populační explozi v Africe mají podíl Evropané když z dobrých úmyslů zavedli lékařskou péči a antibiotika a umožnili tak přežití mnohem většího množství děti. Kdo mohl tehdy tušit že tato dobrá věc se jednou obrátí proti jejím tvůrcům. Takže když by tam Evropané nezavedli lékařskou péči, tak by opravdu skoro nikdo neutíkal protože by jich tam byl optimální počet, který by uživila i primitivní zemědělská a lovecká činnost. Ale Evropané narušili staletou rovnováhu kdy si příroda sama zredukovala počet domorodců a proto ti nadbyteční utíkají jinam. Nebyl by to neřešitelný problém jenže bývalé mateřské státy prakticky záležitost neřešily až nabyla chronického chrakteru....

266162

31.3.2012 19:52

RE: moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem

djb 90.?.?.?

Reakce na 266162

Ten problém o kterém jsem mluvil se samozřejmě netýká lékařské péče - to co popisujete sice je (dost zdemagogizovaná) pravda, ovšem není to důsledek humanity. Péči a ostatní vymoženosti v Africe bílý muž začal zavádět až po té, co si to tam řádně zkolonizoval, rozjebal tamní odjakživa fungující domorodý systém, navykl domorodce systému svému, tj. bílý rozkazuje a organizuje, bílý živí, černí pracují a výsledek je, že si tam neumí pořádně sami poradit. Toto narušení tisíce let fungujícího systému dostalo Afriku do potíží.

Lékařská péče, to není žádné dílo dobrých úmyslů, to je už jen důsledek starání se o svoje bývalé kolonie a špatného svědomí. Pokud by se do toho bílí nemotali, fungují Afričané spokojeně dodnes. Možná technologicky zaostale, možná s nějakou vyšší úmrtností, zato daleko šťastněji a nervali by se na sever.

Co se týče vyspělejších, arabských zemí, ty úspěšně bílí rozjebávají dodnes, posledních pár let to máte dokonce v přímém přenosu v televizi, tak se snad nebudete snažit to blbě okecávat.

Pokud by Afrika nebyla kolonizována a bílí se tam s prominutím do toho nesrali, tak tam mohli domorodci spokojeně žít a fungovat dodnes.

Ale to Vy jistě víte.

PS.: autor nenapsal nic neobratně, rabování vlastních hrobů francouzi tam bylo, napsal to jak to bylo a nic jiného mu ani nezbylo. Ostatně - zaválčit si mezi sebou a demolovat sebe navzájem ta Evropa umí také pěkně až dodnes. [mrknutí jedním okem]

266176

31.3.2012 2:13

Abyste neumřelí blbí, tak račte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

vzít na vědomí, že člověk byl z toho prachu uplácán pro pobyt v Ráji, kde měl vše co potřeboval - bezpečí, teplo, vzduch, vodu i jídlo - a stačilo mu jen brát. Takové místo sice nyní ve Sluneční soustavě nikde není, ale kdysi někde být muselo a kde jinde, nežli na Venuši, rotující stejně pomalu a protisměrně jako dnes, ale v té době jen s o málo větším sklonem své rotační osy. Z toho pak nutně vychází, že pod tím neustálým žhavým Sluncem, za nímž v té dosud bezdětné dvojici pomalu kolem planety nazí putovali, museli být ti dva černí jako vix...

Pak se ale ve Sluneční soustavě něco událo a ten Ráj se změnil v Peklo jaké je tam dnes. To co tam do té doby žilo, muselo jinam. No a kam jinam, nežli na Zemi již dříve rovněž obdařenou životem, ale na rozdíl od vegetariánského Ráje zde coby potravinovým řetězcem, se zákony džungle platnými všude ve Vesmíru. Nejpodobnější Ráji je na planetě Zemi jen úzká oblast kolem rovníku, akorát to bezpečí ohrožují nejrůznější predátoři a teplotu mění rychlá rotace, ale o vzduch, vodu i potravu podobnou té původní, o ty zde nouze není a tak stačí něco málo Stvůrcem zaškoleného rozumu a i pro člověka je zde docela příhodné místo k zachování jeho druhu. Vzrůst jeho inteligence, úbytek pigmentu v kůži a změna jídelníčku, ty už souvisí s šířením člověka do jiných, méně pohostinných oblastí, způsobené jeho místním přemnožením. Člověku totiž, na rozdíl od mnohých jiných tvorů, je k rozumu dána ještě neomezená říje. A neštěstí je na světě. [pláč] ... Kdo to dočetl až sem, ten už neumře blbej... [mrknutí jedním okem]

266156

31.3.2012 13:36

ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon

ppppp 178.?.?.?

Veľa diskusných príspevkov považujem za nevyváženú až škodlivú abstrakciu. Pridám tiež dačo bez toho aby som predvídal hodnotenie.

Myslím si, že viaceré príspevky abstrahujú neabstrahovateľné a porovnávajú neporovnateľné. Ak má fungovať nejaká abstrakcia, porovnanie, tak treba porovnávať veci, ktoré majú aspoň nejaký ten spoločný menovateľ. Ja však výrazný spoločný menovateľ medzi etnikami a vlastnosťami skupín ľudí v preberanom prípade nevidím.

Nejde porovnávať arabskú kultúru z miest, kde funguje, kde sú ľudia priateľskí apod. s miestami, kde nefunguje, a kde akási odpadová časť "rovnomennej" kultúry okupuje nejakú oblasť a zneužíva k svojmu "prospechu". Je to to isté, ako keď Róm v princípe môže mať kultúru a môže byť fajn človek, ale na druhej strane existuje pozitívna diskriminácia, že vlastne tým, že má menšina právo na svoju kultúru, tak musí byť automaticky dobrá. Nechápem, prečo tak veľké množstvo diskutujúcich predkladá kladné črty niektorej kultúry ako povinné pre všetkých. Však aj my bieli máme zločincov, prečo porovnávame bielych zločincov s farebnými fajn ľuďmi? Prečo farebných zločincov porovnávame s bielymi fajn ľuďmi? Isto nejaké štatistiky existujú, ktoré etnikum je ako sebestačné, a kam to vedie. Je jasné, že do európskych krajín nemusela odísť najkvalitnejšia časť populácie "arabov". Jednoduchý neškodný príklad. Minulý týždeň mi hovoril priateľ, že vypasený Róm v Tescu obchytkal všetky rožky, hoci tam mal sáčky aj rukavice. Mne keď sa nechce brať sáčok, rukavicu, tak ten rožok, ktorý chytím aj zoberiem, mám predsa oči a zvyšky kultúry, čo Rómovi evidentne chýbala. Iba po ňom viacerí zazerali a nikto si nechcel komplikovať život s rasizmom kvôli pár rožkom. Pritom bol rasista ten Róm.

Keby nebol v zákone zavedený pojem rasizmus, išlo by tomu človeku povedať to, čo aj inému človeku. Paradoxne preto sám zákon je to, čo zavádza ten rasizmus, lebo sám farbu pleti rozlišuje. Ak by nerozlišoval, platili by pravidlá ROVNAKO pre každého človeka. Finta na blbých. Zahmlievanie podstaty.

Prečo ak už ten rasizmus aj máme zadefinovaný stotožňujeme automaticky s nevýhodami menšín a nie s ich výhodami? Prečo tu stotožňujete poniektorí arabskú/černošskú kultúru s prejavom arogantných arabských/černošských/iných pripasencov vo Francúzkych vybraných lokalitách? Nakoľko ste schopní sa do ich kultúry vžiť, a porovnať ju s našou? Prečo porovnávať našu kultúru s "križiackymi" či po novšom Irackými výpravami? To by sme mohli rovnako na všetkých Aziatov povedať, že sú propagátori Ďžingischána. Podľa pár vybraných a kultúrne vymetených a samozvaných skupín jedincov nejde porovnávať kultúru miest a dedín, aj keď sa dostanú do vlád, kráľovstiev a parlamentov. Rasizmus prípadne xenofóbia je naopak to, keď o niektorej rase nejde povedať nič negatívne.

266163

31.3.2012 19:00

RE: ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 266163

"Keby nebol v zákone zavedený pojem rasizmus, išlo by tomu človeku povedať to, čo aj inému človeku. Paradoxne preto sám zákon je to, čo zavádza ten rasizmus, lebo sám farbu pleti rozlišuje. Ak by nerozlišoval, platili by pravidlá ROVNAKO pre každého človeka. Finta na blbých. Zahmlievanie podstaty."

Zejména ta poslední věta z ré citace je zralá k vytesání do žuly. Jen je zapotřebí k tomu "A" říci i to "B" a tím je; KDO tu podstatu zahmlieva? No? KDO tedy?

Inu přece ti, kdož přivedli na svět svoje krédo zhmotněné do zlatého telete s názvem "Protokoly...", v němž je jen a pouze to jejich etnikum hodno existence v Ráji, stvořeném jim těmi ostatními, gojímy jimi nazývanými, na pro člověka ne právě pohostinné planetě Zemi. A mají k tomu něco od samotného "Satana", co jim dává šanci toho dosáhnout. Ten přece dle jimi uctívané Bible [Gen 3:5] pravil: "Bůh však ví, že v den, kdy z něho pojíte, otevřou se vám oči a budete jako Bůh znát dobré i zlé." a Adam žil údajně jako dnešních 50 generací pod jeho kuratelou po vyhostění z Ráje, tedy dost dlouho na to, aby poznal písmo, inkoust i pero a papír, jímž se to vědění dalo archivovat pro potomstvo. Mojžíš se pak k těm archiváliím nějak dostal a... no a namísto prospěchu celému lidstvu je z toho metodická příručka s názvem "Protokoly..."... Jak prosté.

266174

1.4.2012 18:02

RE: ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 266174

Fascinující. Jen si ještě doplnit vzdělání, abyste vůbec tušil, kdo ty Protokoly napsal. Když už věříte Bibli resp. Tóře, tak vlastně přiznáváte, že přejímáte "pravdu", kterou napsali ti, které tak strašně nenávidíte. Celkově je váš příspěvek doznáním, že věříte historii, tak jak vám byla podána a kouzelnou mantrou, že za to můžou oni, jak chcete tesat do kamene, si dokonce zakazujete popřemýšlet nad tím, jak to vlastně celé bylo.

Vy vlastně už máte jasno:
>Mojžíš se pak k těm archiváliím nějak dostal a... no a namísto prospěchu celému lidstvu je z toho metodická příručka s názvem "Protokoly..."... Jak prosté.

A jestlipak víte, kdo a kdy sepsal tu Bibli, když už jsme u toho. A proč tam je pořád ten Starý zákon, když křesťané a židé se vlastně nenávidí už z principu. Atd.

266214

31.3.2012 18:12

Tupý a primitivně rasistický příspěvek

MoUdrostrak 90.?.?.?

Nechápu tenhle tupý a primitivně rasistický příspěvek z pera Čecha.
Nepamatuji si, že bych v posledních letech potkal Čecha, který by byl hrdý na českou dechovku, spisovatele anebo vědce. Místo toho potkávám všude ve vytunelovaném a zbídačeném Česku zinkající a pravicující Pepíky a lídlující Mařen/ky - či bábusdědkempřemlouvající Issy a Mádlové, horující a naslouchající zbožně Kocábu a Prof. Bigtunýlu.

Vložený obrázek

Na druhou stranu, existuje spousta nezinkajících, nelídlujících a nezbídačených oBčanů francouzských zámořských territorií např. v Caribicu či Pacificu, kteří jsou jak hrdí na zlou multikulturní Francii, tak na svoji lokální vlast. V těchto zlých nebělošských francouzských territoriích se dá jíst ze země, jak je tam čisto, sedět s dovezenou (anebo místní přítulkyní)

Vložený obrázek

do pozdní noci kdekoliv v temnotách anebo být hrdý na EU a Francii/sociální stát.

Vložený obrázek

Pokud autoru-rasistovi něco na zlé Francii v jejím multukulturalismu vadí, tak by si měl nejprve uvědomit, že multikulti je trpkým plodem evropských bělošských kolonizátorů, kteří si z obyvatel vzdálenějších končin světa snažili navyrábět otroky a vykořeněný a bezbranný zdroj levné pracovní síly.

Inu, jak se do lesa volá, tak se (po letech či generacích) z lesa ozývá. Proto: pravicujme, tunelujmem humanitárně bombardujme - dokud je koho, kde a CO!

266173

31.3.2012 22:55

RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek

Pavel Jan 90.?.?.?

Reakce na 266173

Doufám, že jste mladý, aby jste ještě zažil, k čemu to povede.

266180

1.4.2012 17:40

RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 266180

A já doufám, že vy také, protože zjednodušující názory, které jsou tak oblíbené u lidí s nulovým rozhledem a i inteligencí, nikomu štěstí nepřinesly a řešit problém bez dostatečné znalosti jeho příčin, je nesmysl, který vede jen k ještě horšímu výsledku. Různí Satanisti, kterým ovšem k životu úplně stačí pár pouček, které se někde mezi ynteligenty dozvěděli, ovšem tyto věci nejsou schopní pochopit ani náhodou, neboť rozum je pro ně nadbytečná věc, když se dá jednoduše vystačit s nějakou hezkou ideologií, kterou jim někdo už předžvýkal tak, aby se jejich mozky nemusely vůbec namáhat.

Češi mají jednu výhodu a to tu, že neměli žádné kolonie, z kterých si vozili barevné otroky a proto je přísun imigrantů vcelku nízký. Pokud ovšem bude někdo lobovat za vyšší přísun barevné pracovní síly, nebudou to barevní, ale bílí katoličtí Evropané, jak se můžeme přesvědčit v Evropském parlamentu.

266212

31.3.2012 23:57

RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 266173

A ja zase nechapu Vas! Ja jsem do jisty ctvrti v Parizi kde je zivotu nebezpecno a kam se boji vlizt i francouzkej polda protoze jsem to nevedel kdysi vjel na kole a myslim ze by me nestacil ani Armstrong kterej nekolikrat vyhral Tour de France jak jsem se vopiral do pedalu abych byl co nejdriv vodtamtud pryc........ Von je prece jen jistej rozdil mezi tim co do Francie masove vyemigrovalo a hula girls v Polynesii ktery tam jsou doma!

266184

31.3.2012 19:09

...

Pentagram666 85.?.?.?

Článek s nulovou hodnotou, tohle autor nemůže myslet vážně... osobně by mi například vůbec nevadilo kdyby tento skvost postavený zbídačeným obyvatelstvem pro potěchu katolického oka ti "zlí imigranti" třeba vypálili, ono jak se do lese volá...

266175

1.4.2012 1:27

clanek se mi libil prispevky ctenaru nikoliv

ivan_fojta 96.?.?.?

Fakt je , ze se jedna o boiologicky terorism, kde je jedinym resenim zastavit nesmyslny narustek lidi na planete, dat jim bohatstvi praci a civilisovat je. Jinak musi prijit valka, a zlikvidovat prebytky neproduktivnich lidi. At si povidalkove podivaji do cisel Nigerie 7.1 deti na rodinu a at pocitaji narustek populace za 100 let a vetsina Afriky je podobne na tom.
Nostalgie je skutecne na miste a je tu skutecne malo jinych reseni.

266188

1.4.2012 12:55

Komu tento stav prospívá?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

A komu tento stav prospívá?Chazarský potomek je prezidentem státu, který loni úspěšně rozbombardoval kmenově sjednocenou Libyi a otevřel tak vrata protievropské nenávisti v Africe dokořán.
Když si dám dohromady tento typicky xenofobní článek s tím, co se děje ve Francii a severní Africe, tak mi vychází, že si Francouzi budují stát, který má dnes plnou tlamu humanity a lásky k jiným kulturám a zítra z něj bude panevropské centrum nenávisti a netolerance, jako jím kdysi bylo za doby té jejich krvavé revoluce a vládnutí prťavého cizáckého šmejda finančně podporovaného chazarským Sanhedrinem.

266197

1.4.2012 16:13

Myslim, ze vacsine pristahovalcov je ukradnuta

mt-svk 91.?.?.?

francuzska kolonialna minulost, ich zaujima len jedno, ist do lepsieho, pritom zit tak, ako zili doma, o prisposobeni sa Francuzsku nemoze byt ani reci. Taktiez na to nedoplacaju politici, ale bezni Francuzi a ja pri vsetkej ucte, neviem si spomenut, ako sa na kolonializme podielali bezni Francuzi, ake mali z neho vyhody. V tomto pripade humanne reci nie su na mieste, maju vlastne staty, nech sa vratia spat, nikto im v tom nebrani. Francuzi by sa mali zamyslat nad navratenim problematickych pristahovalcov a ich potomkov do krajin ich povodu, obciantsvo by mali dat na zaklade urcitych kriterii a nie komukolvek, komu sa podari preplavat more.

266204

1.4.2012 18:38

Mohu se mýlit, ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

autor si nejspíš dělá srandu z „katolické rasy“.
To, že jde nejspíš o „humor“ dokládá i zvláštní členění lidí v popisu:
>,jimiž se prodírají zástupy černochů, muslimů a Asiatů....
>lhostejně procházejí černoši a muslimové,
>Bílých Francouzů – snad …
>ať už muslimů či černochů (nikoho jiného jsem téměř nepotkal).
Autor dokládá, jak se staletími okoukala stavba basiliky „katolické rase" natolik, že ji nechává obestavět paneláky, ba sama ji i vyrabovala. Běduje, že impozantnost stavby nezabírá ani na jiné „rasy“, natož s ní související historie, která stěží zabírá na znalce historie.
A hledá, kde se stala chyba, kdy „katolická rasa“ nezvládla situaci.
Našel to hned za svými zády - radnici s nápisem „Liberté, egalité, fraternité“. Prý
>tyto hodnoty, jež jsou samy o sobě bohulibé, dovedly, když byly nejrůznějšími levicovými elementy odtrženy od víry a tradice.
A obrací se na čtenáře s výzvou:
>Musíme zabránit tomu, aby se volnost zvrhla v chaos a anarchii, rovnost v rovnostářství a bratrství v multikulturalismus a kosmopolitismus. Ať se každý čtenář sám zamyslí, kdo usiluje o takovou nadvládu nepřirozeného.
„Katolická rasa“ zapomněla totiž „přirozený feudalismus“ včas zreformovat do přijatelné podoby, ba podle některých signálů se zdá, že usiluje o jeho návrat.[naštvaný]
Revoluce nepořešila rovněž, zejména „přirozenou hamižnost“, a infekce pokračuje až do multi-kulti dneška.
A i dnes se neřeší „přirozená hamižnost“, ale zástupné problémy z ní vyplývající.
Porovnávání kultur, je směšné jako porovnávání např. barev. Každá je jiná, ale to je vše. Není vyšší ani nižší.
Ani vývoj, kterým jedni prošli, druzí nemusí opakovat, a necitlivě urychlovat tento vývoj je barbarství. Bylo to zde již diskutováno po vícekrát.
Občas se zde objevují spekulace, o mimozemských civilizacích (určitě existují!). Bál bych se ale setkání s nimi, třeba by nás bez dlouhých výzkumů zderatizovali. Zejména po zkušenostech s „naší pýchou“, bych moc nepředpokládal, že oni budou tolerantní vůči „nižším“ vývojovým stupňům. Mohli bychom být rádi, kdyby si nás jen "bezbolestně" oskenovali, a vyhnuli se nám obloukem, aby od nás nechytli třeba "pravdu a lásku".

266216

1.4.2012 18:49

saint dennis

oz 82.?.?.?

no celkom ma pobavil tento clanok. v saint dennis som stravil v hoteli niekolko dni, cestoval som uplne bezne vecerny vlakom a nemal som pocit strachu alebo ohrozenia. ano, Pariz je plny pristahovalcov a vsetci su farebni. no a co? je to francuzka vec a autor napisal clanok s velkym kusok zatrpknutosti. ked tam clovek zije denno denne tak mu je nejaka bazilika totalne u ... Takze argumentovat tym ze si ju nevsimaju je totalne smiesne a ubohe. dost zly clanok...

266218

2.4.2012 9:53

K tomu návratu k tradicím ...

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 85.?.?.?

hlavně křesťanským, kterého se řada autorů tak teskně dovolává, bych rád upozornil, že je to fajn téma k nadhazování. Ovšem pouze potud, pokud polovina státního aparátu nesestává z katechetů, kteří vám laskavě radí, jak máte žít a myslet a pokud si postavíte hlavu, že chte žít jinak, zjistíte, že ta laskavost je pouze na povrchu. Probuzení by bylo tvrdé a návrat ke kořenům si opravdu nikdo z nich asi nepřeje - je to jen teatrální pláč po "starých časech", kdy bylo všechno lepší. Nebylo. Ptal jsem se těch, kdo ještě žijí - život nebyl snadný za císaře pána ani teď. Tvar se liší ale tíha je podobná.

Ani křesťanské církve se mezi sebou neshodnou na všem, v současnosti to není příliš vidět protože mají dost existenčních starostí, kdyby ale opravdu podstatně ovlivňovaly život ve státě, nastal by velmi tvrdý spor o detaily (hlavně o moc a peníze), který by jistě nezůstal za dveřmi kardinálských kanceláří.

Opravdu byste chtěli v těchle tradicích žít?

Diskuse o imigraci je prskání nad důsledkem, o příčině nikdo příliš nemluví natož aby ji řešil.

266227

2.4.2012 13:23

co vidíme denně, na to nekoukáme jako na zjevení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

když kráčím kolem Hradu, kolem Špilberku, po českobudějovickém náměstí, Trocnovem... taky nepadám v úžasu na kolena a nekoukám s pusou dokořán, chodím totiž tudy velmi často a nežasnu, to je snad normální nebo ne?

266232

8.4.2012 19:09

Západní společnosti chybí rozum

Mil 90.?.?.?

Obecně nemám vůbec nic proti arabům afričanům, asiatům, marťanům atd...Ovšem za jednoho zásadního předpokladu - že se v hostící zemi budou chovat v souladu s jejími morálními, etickými a zákonnými hodnotami. Což se bohužel často neděje a tato skutečnost vyvolává reakce většinové společnosti.Ovšem z výše uvedené podstaty vyplývá něco, co si pod tlakem médií málo uvědomujeme - jedná o sociální problém, nikoli rasismus, ten je společnosti podsouván z manipulativních důvodů. Sociální smír je totiž odpovědností vládnoucí garnitury, kdežto u rasismu může tato garnitura odpovědnost svalovat na občany.

266557

Příspěvků: 60

30.03. 10:25 L  lol
01.04. 12:20  RE: lol
02.04. 19:23  RE: lol
30.03. 13:14  neplete si autor
30.03. 13:54 pan S  obám se že budoucnost tam ještě neni dovršena
31.03. 23:07  RE: obám se že budoucnost tam ještě neni dovršena
30.03. 14:54 WAZARI  Souhlas
30.03. 16:07 jjj  Je to skutečný střet kultur - a ne jen v Paříži
30.03. 16:23 Jurdo  Docela bullshit
30.03. 17:56 Lin  Mají co chtěli
30.03. 18:51 Mirra  RE: Mají co chtěli
30.03. 19:56  RE: Mají co chtěli
30.03. 21:51 Mirra  RE: Mají co chtěli
30.03. 22:52 Pavel -Čert- Němec  RE: Mají co chtěli
30.03. 23:51 Mirra  RE: Mají co chtěli
30.03. 21:35 hestroy  RE: Mají co chtěli
30.03. 22:42 Mirra  RE: Mají co chtěli
31.03. 11:00 r.k.  RE: Mají co chtěli
01.04. 13:50  RE: Mají co chtěli
31.03. 16:15 Horák  RE: Mají co chtěli
01.04. 17:32 hestroy  RE: Mají co chtěli
01.04. 18:39  RE: Mají co chtěli
31.03. 13:46 človek  RE: Mají co chtěli
01.04. 00:29 disident  RE: Mají co chtěli
01.04. 01:42 Mirra  RE: Mají co chtěli
01.04. 02:30  RE: Mají co chtěli
01.04. 17:31 dub  RE: Mají co chtěli
01.04. 17:40 dub  RE: Mají co chtěli
01.04. 17:49 hestroy  RE: Mají co chtěli
03.04. 17:56  RE: Mají co chtěli
01.04. 13:24 Lin  RE: Mají co chtěli
03.04. 17:53  RE: Mají co chtěli
30.03. 20:53 Pavel -Čert- Němec  RE: Mají co chtěli
01.04. 13:02  RE: Mají co chtěli
04.04. 12:51 Zeměluč  RE: Mají co chtěli
04.04. 23:52 micha  RE: Mají co chtěli
30.03. 19:37 washex  ...
30.03. 21:23 hestroy  Další katolický blábol
30.03. 21:59 fohat  tak mi jeden puvodem Čech z Toronta
30.03. 21:59 Dale Coper  Černoši a Arabové katedrálu ignorují
30.03. 23:34 djb  moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem
31.03. 13:34 Mirra  RE: moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem
31.03. 19:52 djb  RE: moc pěkná diskuze (zatím), pod tak demagogickým článkem
31.03. 02:13  Abyste neumřelí blbí, tak račte
31.03. 13:36 ppppp  ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon
31.03. 19:00  RE: ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon
01.04. 18:02 hestroy  RE: ježkové oči...rasizmus zavádza náš zákon
31.03. 18:12 MoUdrostrak  Tupý a primitivně rasistický příspěvek
31.03. 22:55 Pavel Jan  RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek
01.04. 17:40 hestroy  RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek
31.03. 23:57 Satanist  RE: Tupý a primitivně rasistický příspěvek
31.03. 19:09 Pentagram666  ...
01.04. 01:27 ivan_fojta  clanek se mi libil prispevky ctenaru nikoliv
01.04. 12:55  Komu tento stav prospívá?
01.04. 16:13 mt-svk  Myslim, ze vacsine pristahovalcov je ukradnuta
01.04. 18:38  Mohu se mýlit, ale
01.04. 18:49 oz  saint dennis
02.04. 09:53 charon  K tomu návratu k tradicím ...
02.04. 13:23  co vidíme denně, na to nekoukáme jako na zjevení
08.04. 19:09 Mil  Západní společnosti chybí rozum

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Utečenci do Čech nechtějí a je na nich pácháno nechutné násilí01.09.15 08:44 Česká republika 3

Kamery před ukrajinským parlamentem zachytily granátometčíka31.08.15 23:48 Ukrajina 0

Saakašvili v Oděse zakázal nošení masek a kukel - bojí se, že další granát poletí na něj31.08.15 23:21 Ukrajina 1

Kanadští a američtí instruktoři vycvičí na Ukrajině nové speciální jednotky s platem 10-15.000 hřiven měsíčně31.08.15 22:56 Ukrajina 0

Ozbrojenci oděského Automajdanu vylomili vrata a vzali šturmem budovu Mezinárodní humanitární univerzity31.08.15 22:48 Ukrajina 0

Ukrajinská volební komise odebrala hlasovací právo občanům 122 obcí Donbasu, které jsou pod kontrolou Ukrajiny31.08.15 22:32 Ukrajina 0

Demonstranti před ukrajinským parlamentem hodili na policisty ostrý granát 31.08.15 22:18 Ukrajina 0

Nechceme cizí ozbrojené síly na území ČR - Sobotka navazuje na praktiky totalitního režimu!31.08.15 20:04 Česká republika 3

Kritika islámu bude trestná...31.08.15 03:33 Evropská unie 4

Nejsympatičtější byli Hitlerjugend. Soutěž vzbudila rozpaky, škola ji hájila.31.08.15 00:04 Česká republika 1

Američtí občané úspěšně zabránili policistovi zatknout malého chlapce30.08.15 20:11 USA 1

Doživotí pro Iry demonstrující proti poplatkům za vodu?30.08.15 18:59 Irsko 1

První americký stát legalizoval ozbrojené policejní drony30.08.15 17:56 USA 2

Palestinské ženy zabránily izraelskému vojákovi zadržet 12 letého chlapce30.08.15 17:48 Palestina 2

Ostuda EU: „Neobčané“ Lotyšska - 20 let bez hlasovacího práva! 30.08.15 17:10 Lotyšsko 4

Sociální standardy pro imigranty jsou mnohem vyšší než minimální mzda 30.08.15 16:58 Česká republika 1

Hrozí obrovský skandál v NATO: Ruská ponorka, Španělsko a Gibraltar 30.08.15 16:52 Evropská unie 2

O vyloučení z pěstování GM plodin musí evropské státy žádat nejen Evropskou komisi, ale i Mosanto30.08.15 16:42 Evropská unie 1

Evropská komise cenzurovala 95 % textu z jednání s tabákovou lobby v rámci dohod o TTIP30.08.15 13:00 Evropská unie 1

Evropská unie nařizuje Řecku privatizaci vody30.08.15 11:57 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
24,01 Kč
Euro
27,05 Kč
Libra
36,85 Kč
Kanadský dolar
18,20 Kč
Australský dolar
16,99 Kč
Švýcarský frank
24,94 Kč
100 japonských jenů
19,99 Kč
Čínský juan
3,77 Kč
Polský zloty
6,39 Kč
100 maď. forintů
8,60 Kč
Ukrajinská hřivna
1,10 Kč
100 rublů
36,79 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 341,98 Kč
1 unce stříbra
350,33 Kč
Bitcoin
5 451,01 Kč

Poslední aktualizace: 1.9.2015 12:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 503