Diskuze k článku

Kuba – země paradoxů

Příspěvků 40

19.2.2012 1:15

diky za pekne pocteni

leicester196 86.?.?.?

fotky jsou taky fajn [mrknutí jedním okem]

263631

19.2.2012 16:34

RE: diky za pekne pocteni

abc 188.?.?.?

Reakce na 263631

K fotkám patrí aj dobrá hudba s videom a pohoda je úplná! http://www.youtube.com/watch?v=SEQpp2xvWY0
http://www.youtube.com/watch?v=SEQpp2xvWY0
http://www.youtube.com/watch?v=VlLZA-JSZgQ

263653

19.2.2012 3:19

Je to OK.

Satanist 50.?.?.?

Rika se, ze chudoba cti netrati a na Kube to plati dvojnasob. Lidi na Kube zijou tak aby prezili. Je na kazdym turistovi kterej jede na Kubu co chce, muzete bejt v resortu jako je Varadero kde se casem zacnete v tom relativnim komfortu bazenu, baru a kurev nudit, ale jestli mate 4 az 6 tejdnu casu a opravdu chcete Kubu poznat projedte si tu prekrasnou panenskou prirodu ,,ostrova svobody,, na kole. ( Jo jo, je to tak, ten ostrov svobody je vopravdovej raj - aspon pro cyclisty ktery nevohrozuje trafik a bezvohledni ridici kteri maj krome problemu peripheric vision i velky hovno v kebulich misto malyho mozku ...!) Na prohlidku Havany stacej 2 dny a pak je lepsi vypadnout - stejne vas tam furt na ulicich nekdo votravuje. Jidlo a nocleh se na Kube da sehnat skoro vsude a na nase pomery tady velice levne. Pivo je tez k sehnani i kdyz za americky ceny a tak jsem pil vo moc kvalitnejsi rum a vselijaky juice za kubansky ceny. Camping je na Kube problem i kdyz to muzete zkusit i pod sirakem, ja doporucuju si vzit na Kubu z camping gear jen lehkej spacak a zdarak - stan klidne nechte doma. Jedna uzitecna informace. Po pristani na kazdym letisti si pozadejte aby vam Kubanci neprdli do pasu razitko, americanum ho do pasu nedaj automaticky aby jim US erar po navratu domu nedal problemy. Cestujici z EU a z CDN si vo to musej rict a je to zadarmo. Kdyz se vas budou ptat kde jste ubytovani udejte jakoukoliv adresu lepsiho hotelu, naprintujte si ten hotel kde stejne nebudete z PC a ukazte, voni to stejne nekontrolujou........ Na Kube bez problemu rozmenite na CUD kazdou menu - nakonec i US$$$ vod vas vodkoupej soukrome za moc dobrej kurz - proto na Kubu s kapesnym v hotovosti pouze s malejma bankovkama ....... Mejte na pameti ze kubanci si radi pokecaj a vopravdu tam plati to pravidlo vo liny hube a holym nestesti, protoze z kazdyho pokecu s kubancem mimo Havany a resortu budete vzdycky jen profitovat i kdyz by to byla jen informace. Dobrou mapu Kuby si kupte doma a pripravte se na to ze na Kube je hodne cest i silnic tak rozflakanejch ze si misto treku budete prat v ten moment MTB. To je asi jediny co bych k hezky napsanymu clanku jeste dodal. Ja jsem si na Kube cyclovandr pri kterym jsem moc nepospichal coz dokazuje prumerna ujeta vzdalenost jen 85 km denne uzil a klidne bych tam jel na dalsi cyclovandr znovu jestli se koncem podzimu vobjevim v Montrealu nebo v Torontu kde se letenka na Kubu u West Jets (ty ja preferuju pred Air Canada protoze nepocitaj za prepravu kola) sezene velice levne.......

263641

19.2.2012 9:27

Kuba bez chemtrailsu?

Jarmila 88.?.?.?

Prohlédla jsem si pečlivě všech 129 fotografií v článku a zdá se, že Kuba není postřikovaná chemtrailsem. Zadala jsem termín chemtrails in Kuba do google i na YouTube- ale nic moc jsem nenašla. Za to když jsem zadala termín chemtrails in Egypt- tak na tohle téma je již k vidění spousta videí.

To jsem zjistila i na vlastní oči vloni, že začali Egypt od loňska mohutně postřikovat chemtrailsem, což se tam předešlé roky nevyskytovalo. Takže o Kubě nemám ještě pořádně jasno, nalezla jsem akorát tenhle text, kterému ale moc nerozumím:
http://nutbarsnz.wordpress.com/2010/10/22/no-chemt...

263644

19.2.2012 19:28

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 263644

Jak to, že ti zlí imperialisté a zastánci NWO nepostřikují Kubu, když ta přitom nemá naprosto žádnou možnost, jak tomu zabránit?

263664

19.2.2012 20:24

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 263664

To já ty záhady pane Vanguarde samozřejmě taky nemohu odhalit. Já jenom tak pozoruji svět kolem sebe, čumím a přemýšlím. Když nedávno byl v TV hodinový pořad o severní Korei- tak tam kupodivu za celou hodinu taky ani jediná čára na tom jejich totalitním nebi. Tak krásné modré nebe jsem již dlouho neviděla. To samé se možná děje i nad Izraelem- taky žádný chemtrails. Ale stoprocentně jistá si samozřejmě nejsem. A taky možná nemají žádný chemtrails ani v Rusku a na Ukrajině- ale taky si nejsem jistá. Nevím jak jsou na tom s chemtrailsem v Číně, ale je tam jisté to, že pokusy s počasím tam dělají také, viz olympijské hry, kdy si čínští představitelé poručili hezké počasí.

263668

19.2.2012 21:45

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 263668

[velký smích] [velký smích] [velký smích]
Vy umíte vždycky pobavit...

263676

19.2.2012 22:01

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 263644

text rika, ze pani Betty Hopper stravila srpen na Kube a za tu dobu nezaregistrovala zadne chemtrails. Autor clanku se radoby promyslive pta sam sebe, jestli je takove obdobi dostatecne reprezentativni proto, abychom mohli s jistotou rict, ze postriky chemtrails se tam nedeji. Odvolava se dale na nizsi leteckou prepravu ve srovnani s ekonomicky rozvitejsimi zememi a na to, ze stavajici atmosfericke podminky mozna nepodporovaly tvorbu contrails [jestli autor myslel ve skutecnosti chemtrails, nevim]. Prilozene fotky z Flickrs, na kterych jsou videt chemtrails, tvrdi, ze byly porizeny na Kube...

Ja osobne napriklad proporcionalitu mezi urovni ekonomickeho rozvoje a vyskytem chemtrails v Nemecku a Cechach nepozoruji - nebo jsme konecne dohonili Nemecko? [smích]

Clanek dale rika, ze chemtrails nejsou ani v Iranu a ze v Egypte se zacaly objevovat pred rokem.

263678

19.2.2012 22:06

RE: Kuba bez chemtrailsu?

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 263644

Paní Jarmilo, chápu Vaši reakci. Vím, že je pro bežné lidi nemožné dokázat, zda jde o "chemtrails" z obyčejné vodní páry, nebo se jedná o skutečné chemtrails, které nekdo rozstrikuje mimo spaliny motoru. Pres žár motoru totiž velká vetšina jedovatých chemikálií buď neprojde a rozloží se, nebo vznikne vážné riziko poškození motoru. Vodní chemtrails akorát nekdy snižují produkci z fotosyntézy, nebo slunečních kolektoru.
Jediná možnost jak pridávat cizorodé látky je instalovat trysky k výstupu z motoru, i tam jsou zbytečné komplikace, nebo jinde na letadle. Prídavné trysky na "neco" be se težko udržely v tajnosti, kolem letadel se pohybuje hromada lidí, technického personálu, kterí letadlo kolikrát znají lépe, než vlastní auto. Neríkám, že to není možné, ale v podobném rozsahu, jako se to prezentuje bych to vyloučil, to be se neudrželo. Že se najde nekdo, kdo se udelá, když vidí zvláštní duhu, nebo ionosferické výkyvy, je jeho vec a zážitek, uprednostňuji jiné formy [smích]

Podle mne jde o absolutní odpoutání pozornosti, daleko vetší riziko je v bežných práškovacích/postrikovacích letadlech pro zemedelství, kde mohou namíchat prakticky cokoliv od chemie po biologii.

Co mi absolutne nesedí jsou chlapi, kterí tyhle fámy šírí. Posraný chlap nebo vyvolávač duchu asi musí vypadat dost smešne.

263679

21.2.2012 0:15

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263679

Jediná možnost jak pridávat cizorodé látky je instalovat trysky k výstupu z motoru

Promiňte, ale tohle je naprostý nesmysl. Jak sám píšete, všiml by si toho každý mechanik (pro ty, co se nás snaží přesvědčit o existenci Chemtrails, to platí poměr: co mechanik - to podporovatel chemtrails? To samé platí o pilotech). A pak bych chtěl vidět tu společnost, která si vezme dobrovolně na palubu několik tun chemikálií, aby je jen tak rozprašovala. Už jenom toho paliva navíc, co se musí spálit při takové akci [velký smích]

263753

21.2.2012 20:37

RE: Kuba bez chemtrailsu?

ppppp 91.?.?.?

Reakce na 263753

Možná jsem se vyjádroval jen narychlo, a nejednoznačne, podle mne jste ale nevzal príspevek jako celek, citace, kterou jste uvedl bez predchozích a následujících vet opravdu nedává smysl. Príliš jste to vytrhl ze souvislostí. Výtok z trysek pusobí méne nápadne kolem motoru, kde ty trysky mohou mít naoko opodstatnení, na rozdíl od jiného umístení, kde to muže být podezrelé i decku.

Napsal jsem, že si nemyslím, že postriky jsou delány masove v míre, jak se pomocí záhadologu a jiných ideologu interpretují témer všechny čáry z páry za letadly. Proste je nemohou delat více-méne bežná letadla.

263803

22.2.2012 2:17

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 263679

Sa mi zda, ze ste trosku "mimo", ked chemtrails spochybnujete.
Necudoval by som sa, ak by sa pisal rok 2000. Dnes predsa o tychto veciach bezne rozpravaju aj politici a dokonca sa od neakej svajciarskej firmy da kupit aj burka, ci sucho.
Vase pochybnosti sa mi zdaju byt naivne.

263813

21.2.2012 0:20

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263644

Žádná země není ničím postřikována z letadel. Neexistuje způsob, jak něco takového do normálního letadla nenápadně zabudovat! Tyhle teorie jsou akorát snahou několika jedinců bez vlastního života se nečím zabavit [chechtot]
Napište to na leteckém fóru, doporučuji třeba airways.cz nebo planes.cz, tam chodí piloti, mechanici, pracovníci letiště a aerolinek, uvidíte, jak je pobavíte [chechtot]

263757

21.2.2012 14:23

RE: Kuba bez chemtrailsu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 263757

Kolego, chodí na tyto weby taky zaměstnanci USAF??? To asi těžko, naivko.. Speciální rozstřikovací-chemtrilsové letadla spadají jen pod USA válečné letectvo, takže běžný civilní mechanik nebo pilot je neuvidí, natož český.. Takže nehažte ramena.
A tyto letadla mají opravdu speciální trysky vytažené ven a místo sedadel nádrže na chemikálie. Slyšel jste třeba o postřicích Mechického zálivu Correxitem po té ropné havárii?? To asi nestřikali našimi Čmeláky, věčná sláva jim..
Samotnou kapitolou jsou ADITIVA do leteckých PHM. Jak můžete vědět, že tam není nějaké svintsvo?? Být Vámi, nebyl bych si ničím zcela jistý. Pokud není Vaším úkolem tyto věci záměrně zesměšnovat a tvrdit nám, že se vůbec nic neděje. [cool]

263787

22.2.2012 2:29

RE: Kuba bez chemtrailsu?

steve 166.?.?.?

Reakce na 263757

.. Žádná země není ničím postřikována z letadel ..
-----
.. povidali na tech forech, ze ve Vietnamu sypali vitaminy !! [chechtot]

263814

19.2.2012 10:10

Kuba

Lin 85.?.?.?

Já tam nikdy nebyla, znám jen z vyprávění těch, co byli.
Známý tam byl loni a vrátil se moc spokojený. Pro turistu je úroveň služeb na špičkové úrovni, všude je čisto, jídlo vynikající. Turistické čtvrti také. Horší je to "okolo".
Jen několik jeho postřehů:
Byl překvapený, že úplně chybí vlezlí prodejci čehokoliv. Další, co ho překvapilo, je krásná a čistá příroda a spousta velmi úrodné půdy, která leží ladem. Prý to tak ale vždycky nebylo. Po různých sankcích na vývoz se dneska obhospodařuje jen pro domácí trh.
Lidi mají drahé nebo málo dostupné "spotřební zboží", ale potravin (většinou domácích) dost. Dotovaných, za velmi nízkou cenu. Nikdo tam netrpí hladem.
Co ale známého překvapilo nejvíc, byl "životní klid a pohoda". Žádní uštvaní, uspěchaní a nevrlí lidé. Všechno tak nějak "lážo plážo" . V zaměstnání neexistují "přesčasy" . I v hotelu se zaměstnanci střídali po šesti hodinách.

263647

19.2.2012 17:38

RE: Kuba

steve 166.?.?.?

Reakce na 263647

Lin - Vasi znami se zmylili, oni nebyli na Kube - ale v Cechach .., vzdyt prece o tom mluvil venda - kdyz se cinkalo ..., a strida se po 16 hodinach, ne po sesti ..
.. po 6 hodinach se strida lopata, ne pracovnik !!
.. a Kuba?, - skoda mluvit, Osa Zla to je - rikaji to na Foxu, BBC, NBC, MSN, ve skole - i po skole !
.. a opatrne ! Reknete "Kuba" a jdete do bane .., ze je to treba Vas manzel - to soudce nezajima .., a Vas KUBA pujde taky !!
.. doba je vazna, opatrne ! A jestli mate doma obraz cisare "vendy" na stene - podejte zavcas ozmameni na popiracske mouchy - dneska jedno udani muze udelat divy !!, neboztik svate pameti letiste - ten by mohl povidat - kdyby chtel. Ale nechtel .. [chechtot]

263658

19.2.2012 18:57

RE: Kuba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263647

Ve wiki píšou: na Kubě jde přímo o ekologickou skrytou katastrofu, nebyli vpuštěni zahraniční ekologové. Asi mají v Havaně špatnou zkušenost se zahraničními modelkami, hlavně z ČR, kde jsou na ministerstvu zahraničí idioti v dlouhodbé převaze. Ale jsou velmi snaživý a podle všeho často koukají v bedně na bondovky. Holkám bych jejich rozhled a mozek vymytý propagandou zas tak nevyčítal. Nepřipravovali se na dráhu diplomata a na modních molech se od ních požaduje něco jiného než kritické myšlení.

5% rozlohy Kuby jsou i podle wiki národní parky, tak asi nebude tak zle. Provoz jak nám bylo řečeno od někoho, kdo na Kubě osobně odšlapal nějakou stovku km na kole je prosycen komorní venkovskou atmosférou. Cesty jsou ve špatném technickém stavu. Takže bezolovnatý benzín a neměření exhalací při technické vozidla jsou určitě važný ekologický problém jako jiné propagandistické žvásty na wiki, např. nebezpečný stavební průmysl, kdy se rozpadá kolonialní architektonické skvosty a taky silnice, vlaky jezdí v intervalech maňána.... Ale i na wiki píšou o značném množství půdy ladem, přesěji řečeno píšou o tom, že je zaplevelena.

Když si to přeložím do jazyka svého kmene, tak to znamená, že Kuba je se solidní rezervou soběstačná potravinově. Můžou si nechat dovolit ležet půdu ladem. Ta nevyužíváná půda za několik let doplnila živiny a minerály, počet těžké techniky užíváný v zemědělství bude nízký, lidi jsou zvyklý makat na poli a díky podnebí se nemusí honit. Vlak jede jednou za několik dní a všichni jsou v klídku, provoz na cestách nízký, bezpečnost pro místní i cizince vysoká. Dvě funkční měny jedna pro vnitřní trh, druha na valuty, dlohodobé embargo. Se zhroucením globálních nekrytých měn žádný problém.

Lidi žijou skromně jak ukazují fotografie. Drží při sobě, když babča nemá problém spát na jedné posteli s párem mnohem mladších příbuzných a je to považováno kulturně za normální stav, pak...Zdravotní péče dostatečná na udržení zdravé populace. Při živelných pohromách jako hurikánu nemají problém se vrátit zpátky do života, spíše je to považováno za šťastnou událost. Nedojde-li k nukleární válce, tak obyčejný Kubánec si negativních dopadů při zhroucení západního impéria ani nevšimne. De facto si může povšimnout časem pouze pozitiv. Kubánské zemědělství patří k těm, co nemá problém zvednout produkci potravin s minimálními ropnými vstupy. Velmi cenná vlastnost.

Zajímavé je srovnání s Haity, je to totiž hned vedle kousek na západ přes moře, tam radili experti-mrchožrouti ze Světové banky a MMF, u moci byli pravicové junty a dikatátoři. Na Kubě bych trvale žít nechtěl, ale pokud by měl člověk na výběr mezi diktaturou a diktaturou, tak věřím, že správně by si vybral i český diplomat.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kuba

263662

19.2.2012 19:58

RE: Kuba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263662

Nějak jste vynechal obvyklý nářek nad papírovou měnou, nebo jsou ty jejich dvě měny ve zlatě? Ale jinak souhlas, možná jste mohl vysvětlit i neexistenci chemtrails. Měl jste k tomu slušně nakročeno tím řídkým provozem na zemi, co teprve na nebi. [mrknutí jedním okem] Mně paní Jarmila neuvěří, že jde o důsledek "demokratizace" i v tom Egyptě. V naší kotlince je přes 70 letišť a před mým oknem je, v maximálním provozu, vidět k těm čárám původce seřazeny do řady, jak jdou na přistání každých pět minut.

263666

19.2.2012 21:36

RE: Kuba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263666

Na Kubě to funguje. Místní papír je venku nesmětitelný. Takže mají CUC a museli v roce 2008 opustit dolar, nemohli ho dle místních potřeb tisknout a byl problém ho získat. CUC může fungovat na místním trhu pro luxus, a ten je vůči celé ekonomice malý, navíc distribuce potravin probíhá masově bez peněz. Směrem do zaharničí je CUC nesměnitelný. Papírová měna na místním trhu může fungovat, když je nelze ji převést do virtualního kasína, kde jsou pravidla dané systémem fraktalních rezerv. Nemožnost papír převest do virtuálních spekulativních trhů, by totiž při jejich "kvantitavním uvolňováním" způsobil silnou domácí inflaci s dopady na místní vládu. Speciálně při zemědělské produkci, která má daleko od tiskařského lisu.

Od toho je chudoba zemědělských regionů, kde měnou byl dlouho dolar. Třeba Argentina je ukázkovým příkladem vytunelování ekonomiky spekulativním kapitálem přes cizí měnu, kde jejich centrální banka má nulový vliv co se s tím bude dít. Japonci to vědí a většinu dluhu drží jejich centrální banka. A v Pekingu to "soudruzi" vědí taky, proto ten řev o podhodnoceném juanu. Největší kacířství - odejít od dolaru-eura.

Systém fraktalních rezerv, kde na každý půjčený dolar od centrální banky může komerční banka vytvořit z ničeho 10 nových dolarů není nic než skrytá zlodějina. A vsadím boty, že se fixlovalo i s poměrem vysoko překračující 1:10. Mohli to dělat, protože tiskařský list velmi rychle koncentruje bohatství a tím moc. Ale za cenu devastace skutečné ekonomiky a nejvíce podfinancované bude vždy zemědělství. Pouze jídlo se dá na rozdíl od papíru jíst.

Systém nekryté měny brzo sklouzne k praxi fraktalních rezerv, skrytě nebo oficiálně a velice rychle se měna odtrhne od skutečné ekonomiky. Během sta let této praxe v globálu, byli nutné dvě světové války na restart fiančního letadla nekryté měny. A to existovala vazba zlato-dolar na úrovni centrálních bank a pak petrodolary. Expanzivní měna vyžaduje expanzivní ekonomiku bez ohledu na ideologii. Soudruzi zkolabovali v SSSR a bankéři přivedli svět na pokraj katastrofy o něco později. Zkusili narovnat ceny ropy a spekulativní kredity je vyšroubovali během několik měsíců na 150 babek, což ruinovalo zbytek ekonomiky nejvíce zemědělství, chudé regiony byly okamžitě na pokraji revoluce.

V stavu jakém to je nejsou schopni s krizí udělat bankéři nic. Systém se bez růstu velmi rychle zhroutí a pak se papír stane bezcenný. Nikdo papír nepřijme při obchodních transakcích, pokud si ta něj nepořídíte v rozumném kurzu, co potřebujete v čase kdy to má nominální hodnotu. Zboží nebo něco, co bude mít důvěryhodnost. Státy přijmou kromě barteru navzájem papír pokud se dohodnou na kurzech a ten papír bude na požádání smětitelný v rámci stanovených bank a hádejte za co? Černý trh to bude dělat v malém v masovém množství transakcí.

263675

19.2.2012 19:04

Srovnání

haban 178.?.?.?

Na Kubě jsem nebyl ale podobné zážitky s pohostinností a přátelskostí lidí mám z "předrevolučního" Rumunska a porevoluční Ukrajiny. Jídla moc neměli, v obchodech prázdné regály, ale rozdělili se s váma. Někde i odmítli dárky (kafe, čokoládu), s tím, že to budeme sami potřebovat. A první, nanejvejš druhé auto na mávnutí zastavilo. Při stopování po "vyspělé" západní Evropě jsem stál na jednom fleku třeba i půl dne.

263663

19.2.2012 19:31

RE: Srovnání

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 263663

To asi proto, že na rozdíl od causeskovského Rumunska anebo castrovské Kuby má v západní Evropě každý slušný pracující člověk vlastní auto nebo peníze na vlak/autobus, ne?

PS: Dřív jsem stopaře brával, ale v posledních letech úplně vymizeli...a když někdo stopuje, tak je to týpek, kterého vzít určitě nechci.

263665

19.2.2012 20:33

RE: Srovnání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263665

Kdo to je každý slušný pracující člověk? Moji rodiče mají odhákováno čtyřicet let nebo kolik? Auto nikdy neměli, pravda nejezdí stopem. Znám docela dost lidí, co v ČR makalo a bylo bez auta, to víte já jsem původem vidlák. Pár mých spolužáků ze studií jezdilo stopem ze školy pravidelně. Pravda to bylo v 90-tých letech, ale třeba se poměry změnili. Tady v USA byla mobilita lidi dost důležitá, když je něco autem méně jak dvě hodiny, tak to je blízko a a do jednoho dne se to bere jako, že to jde. S tím dojedete z Chicaga na skály do Tennesey ale já jsem silně omezil užívání auta při emisích se na mě dívají při kontrole mil jako na magora, co si zřejmě přetáčí míle u šunky staré 17 let. Toyta Corrola 95, motoricky vynikající auto, sice už je prorezlá, poněvadž se při výrobě nepočítalo s takovou životností, ale jinak kvalitně odvedená práce, minimální údržba a furt to jede. Ale i tady vím hned o třech lidech, kteří užívají MHD.

Týpek kterého určitě nechci vzít do auta. Řeč je o úrovni bezpečnosti, že ano? Kdo by to byl řekl, že západní pochodeň svobody a humanismu bude mít problém s všeobecnou úrovní bezepčnosti a kriminalitou. Když nám po plyši zahraniční lektoři na výuku angličtiny, často mladí študáci mluvili fascinovaně o tom jak ve městě jako Olomouc je bezpečno i v noci, dívali jsem se na ně jako by spadli z měsíce. Dneska už docela chápu, o čem tehdy byla řeč.

Byli tady bezdomovci v mínus třiceti, Jsou tady dva přístupy, jeden elitařský, kdy si někdo myslí že problémy odsune za horizont a postaví kolem sebe bezpečnostní zdi, ale to nefunguje kromě hrstky skutečně velmi bohatých příliš dobře. Pouze bohatí zjistí, že horizont je velmi blízko a čelí kriminalitě, drobnými krádežemi počínaje, loupežnými únosy a vraždami konče. Druhý je lidský, který má pozitivní dopad na celkovou úroveň bezpečnosti ve společnosti. V Hradci Králové nocelhárna, mají plno nikdo z bezdomovců nebyl pozitivní na alkohol. Žádné problémy s chováním, hygienou, vědí že jim jde o život, a mají svoje vnitřní pravidla, losují např. mezi sebou kdo půjde spát do tepla. Bez pravidel na ulici v tvrdých podmínkách nemá jednotlivec šanci.
http://www.blisty.cz/art/62359.html

263670

19.2.2012 21:49

RE: Srovnání

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 263670

Pokud jde o dopravu, psal jsem přece o vlacích a autobusech.

Pokud jde o tu bezpečnost: je jasné, že v policejním režimu je vždycky míre zločinnosti na ulicích nižší. Vsadím se, že v nacistickém Německu byla také míra kriminality nižší než v dnešním Německu. A dokazuje to snad, že byl nacistický režim lepší?

Pokud jde o bezdomovce, uznávám, že to je někdy problém, ale nemyslím, že by byl neřešitelný-pokud dotyčný pomoc chce, myslím, že nemá větší problém ji získat.

263677

19.2.2012 22:28

RE: Srovnání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263677

Aha já jsem netušil, že jde stopovat vlaky a autobusy a jednalo se o hlavní způsob stopování v zemích českých. Opravdu totalita a co Japonsko? Mluvím o současném Japonsku nebo severské země ve skandinávii? Víceméně i současné Německo nebo Rakousko, Švýcarsko by bylo zajímavé ohledně té bezpečnosti. Pravda máme teď v Norsku Breivika, s tím místní policie nepočítala, poněvadž to hodně vybočuje z všeobecné bezpečnostní situace.

A bezdomovci v Praze zřejmě mají méně dobré vůle a radnice v Praze a Hradci králové mají stejně dobré vůle na řešení problémů? Nebo radní v Praze se rozhodli pro strategii asociální živly přesídlit mimo Prahu? Už se jim podařilo udělat v severních a východních Čechách problém s cikány na místních úrovních, kde prostě městečko o pár tisíc obyvatelých nemůže bez újmy vstřebat několik stovek lidí, kteří kromě sociálních dávek žijí z drobné kriminality, i když k tomu přispělo tuším i Brno. Teďka jsem někde zachytil myšlenku o povolení pobytu. V Praze se za chvíli stanou demokraticky uzavřeným ghetem lepších lidí, už bude chybět jenom kolem Prahy postavit plot se strážními věžemi a kontrolními body na silnici.

263680

19.2.2012 22:41

RE: Srovnání

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 263680

O stopování autobusů ani vlaků jsem nic nepsal, proboha...psal jsem, že lidé mají PENÍZE NA VLAK/AUTOBUS, z čehož se snad dá snadno pochopit, že si dotyčný koupí jízdenku.
Pokud o bezpečnost, je to pochopitelně složitější a hodně záleží na stavu společnosti jako takové-a že naše společnost není v nejlepším stavu, s tím souhlasím i já[smích]
No, a bezdomovci...nevím nic o tom, že by se radní z Prahy rozhodli vyvézt je za město, i když i takové nápady se bohužel objevily. Povolení k pobytu anebo domovské právo je za platnosti Listiny základních práv a svobod nesmysl, nic takového by zavést nešlo.

263681

19.2.2012 23:52

RE: Srovnání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 263681

Ale, jo já jsem měl taky kolikrát peníze na vlak a autobus, a jel jsem stopem. Abych byl upřímný, tak ve svý generaci neznám nikoho, kdo aby aspoň jednou nejel, to víte jsem ročník 70 a vím pouze o jednom týpkovi, který když měl 20 dostal k narozkám nějaký úsporný auto bez tak na lízačku. Kámoši, kteří se v tom hrabali byli schopni ze tří vraků motorek udělat jednu funkční. Pravda táta nebo nějakej jeho kámoš jim ve fabrice třeba udělal nějakou část generálky motoru, výbrusy apod. za flašku, ale taky sem tam jeli stopem. Nešlo přeci jenom o prachy, aspoň tehdy. Přátelé procestovali kus světa třeba hodně latinskou Ameriku, jedne kámoš si u indiánky v jižní Americe svezení na motorce odpíchal. [velký smích] [velký smích] A stav jeho bankovního účtu mu umožňoval teoreticky koupit si její barák i s příslušenstvím, domácím zvířectvem a půdou.

O to mi šlo, aby stopování nebylo rovno asociální a otázce peněz, jak to na úvod od vás vyznělo. I když nemůžu vyloučit, že se tomu tak v zemích českých stalo. V USA je stopování považované za riskantní pro obě strany a policajti to nevidí rádi. Co jsem slyšel historky z první ruky o ČR od lidí co mají green card, kdy důležité je položit na barový pult naleštěný mobil, klíčky od bavoráku a být oháklej ve značkových hadrech. Jinak je člověk prej aspo%n v matičce stověžatý za zvířátko, to i brácha od kámoše který si třeba potrpěl na hadry i v Americe, byl půl roku po návratu převychovávanej na normálního jedince. Není divu, že i hezký holky pak potřebujou cvokaře. V mojí generaci jsme měli holé prdele, ale nemuseli jsem psyciatrovi ležet na gauči. S workholikem šťastně žít nejde a se sockou to je pod úroveň, ale každá mladá generace na začátku je plná těch "socek". Já jsem socka zůstal, takže jsem v klidu, člověk má málo čas, dělat si starosti o své duševní zdraví. [velký smích] [velký smích]
http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/257085-kra...

263685

21.2.2012 5:58

Na Kubu emigrovat

qwe 89.?.?.?

nehodlám - zatím.
Doporučuji si prohlédnout stránky www.who.int a srovnat Kubu s okolními státy. Ukazuje se, že při rozumném hospodaření mohu mít zdravotnictví kvalitní s minimem vynakládaných prostředků - dětská úmrtnost nižší než v USA o něčem vypovídá.
Rovněž doporučuji článek p.Kalába z BL asi před 2 lety - na pohled primitivní, ale velmi slušně odborné zdravotnictví.

263768

21.2.2012 8:06

RE: Na Kubu emigrovat

jansmith1984 199.?.?.?

Reakce na 263768

No, doufám, že si tvoji reakci do diskuze, qwe, nastuduje kamarád Kysučan, protože ten v jiné debatě (polemice) označil Michaela Moora a jeho dokument SiCKO, který na příkladech popisuje (tím, že porovnává zdravotnictví USA s kubánským) to, co píšeš ty, za psyops, ZA LŽI a navíc něco ve smyslu, že tento nezávislý dokumentarista je ve skutečnosti skrytý múrár a pracuje podle zadání světových E/elit...[smích]

Na tvůj příspěvek se mu bude podle mne tudíž těžko reagovat, ale uvidíme, on jistě něco vymyslí a nějak zareaguje...[smích] Jsem na něj zvědavý, na "kluka" hloubavého a Peace s ním i všemi ostatními zanícenými pseudobojovníky proti Matrixu jako je on,

jansmith[smích]

263770

21.2.2012 16:55

RE: Na Kubu emigrovat

dub 62.?.?.?

Reakce na 263770

no já vám nevím příteli, ale když si vezmu, že moor je fanatickým stoupencem demokratů (i když jako zednáři je mu stranickost u zadní části) a právě černoušova demokratická vláda provádí kvazisocialistické reformy zdravotnictví, pro které potřebuje záminku a souhlas lidu obecného, tak mi ten jeho film vychází jako časově odladěná psyops par excellence[smích]
i když faktem zůstává, že spousta věcí v něm je pravidivých. ale i to podání je klasickou a přímo ukázkovou manipulací s cílem nasrat lidi a vyvolat u nich žádoucí reakci, a vytvořit tak předpoklady pro souhlas s chystanými následnými reformami.

no ale asi máme každý jiný práh vnímání[smích]

263790

21.2.2012 21:01

RE: Na Kubu emigrovat

jansmith1984 31.?.?.?

Reakce na 263790

Asi máme, dube, kamaráde...[smích]

Každopádně, myslíš, že by Moore mohl svůj dokument (např. SiCKO) šířit a prát do pravicových pokrytců bez toho, že by to nějak politicky nebo jakkoli jinak neučesal? Že by si nějak nekryl záda, nepřizpůsobil většině vypraných bezmozků lidí v USA, mezi kterými převážně pracuje a pohybuje se? On nebude naiva, který jde hlavou proti zdi, ani nechce jako mučedník shořet na hranici. On chce burcovat lidi, ale zároveň přežít (to není psyops, jak se o tom bavíme) a samozřejmě to i zpeněžit (vždyť v US je o penězích skoro všechno).

Mrkni, jak se ve svém článku rozhovořil proti pokrytcům A.Bartoš a jak to vypadá, bude za chvíli v klepetech.


Není dobré přes stromy nevidět les. I díky Mooremu si teď vrabci na střeše cvrlikají, jaké je v rozporu s oficiální propagandou (VE SKUTEČNOSTI) severoamerické zdravotnictví. I ta Kanada je na tom líp, ale přitom USA jsou mediálními prostituty (čest vyjímkám mezi novináři) všem pitomcům stále dokola dávány za vzor.

Vždyť ten sešup už nemohou jinak zastavit než další velkou válkou a co děláš ty a tobě podobní? Nimráte se v M.Moorovi, Tollem a vidíte čerta za každým rohem...[smích] No není to legrace?

Každopádně, nic ve zlém a Peace se všemi,

jansmith[smích]

263805

22.2.2012 0:40

RE: Na Kubu emigrovat

dub 62.?.?.?

Reakce na 263805

no jeho následná tvrdě protirepublikánská a tvrdě prodemokratická kampaň při objíždění s filmem a na vystoupeních na různých školách atd. je profesionálně zorganizovanou, vedenou a vymyšlenou politickou kampaní.
a i když to není vypatlanec, tak takvoé znalosti a schopnosti nemá...

takže rpacuje v žoldu. čímž nijak nepopírám fakta ve filmu uvedená, ale jeho primární motivací nebyla pravda, ta byla jen nástrojem. ale zcela jiná agenda v rámci pečlivě připravené psychologické operace a kampaně...

a nepřeme se tedy o pravdivost informací ve filmu, ale o motivaci k výrobě filmu a všem, co pak následovalo. a dobrá psyop musí obsahovat jako informační základnu min. 80% pravdy...

není to o čertovi za každým rohem, ale když má někdo rohy, smrdí po síře a předvádí čertouská kouzla, tak to čert je[smích]

263812

22.2.2012 3:23

RE: Na Kubu emigrovat

Saša 70.?.?.?

Reakce na 263812

V USA pokud nekopete za demokraty nebo republikány tak jste prostě vyřízený, televize nebude pořad viděný jako proti US vysílat a nevyděláte ani dolar. Komik Bill Mahr byl z televize prostě vyhozen, podobně jako Miko Moore se vrátil a prodával své myšlenky jako demokrat. Myslíte, že Ron Paul by si mohl své názory někde vykecávat? Ron to zas prodává jako republikánskou ideologii. Ti lidé by prostě nebyli v žádných mediích, jo mohli by mít snad svoji webpage ale to je tak asi všechno.

263816

22.2.2012 8:20

RE: Na Kubu emigrovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263816

Velmi trefná poznámka, bohužel tady na Zvědavcovi ojedinělé stanovisko. Tady obvykle převládá černobílé vidění. A nesouhlasně diskutující se navzájem značkují na přinejmenším pomýlené (zmanipulované), či rovnou zrádce. Diskuse se pak točí v kruhu a hledání společného stanoviska či dokonce řešení se ani náznakem neobjeví. Mírumilovné oslovení oponenta slovy "příteli" ,či "Vážený ..." působí pak jako ironie.
Takový Moore skýtá (skrze internet) možnosti sledování osobního vývoje. Pravda, jednodušší je prohlásit to celé za placené divadlo.

263822

22.2.2012 17:03

RE: Na Kubu emigrovat

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 263822

>Velmi trefná poznámka, bohužel tady na Zvědavcovi ojedinělé
>stanovisko. Tady obvykle převládá černobílé vidění. A
>nesouhlasně diskutující se navzájem značkují na
>přinejmenším pomýlené (zmanipulované), či rovnou zrádce.
>Takový Moore skýtá (skrze internet) možnosti sledování
>osobního vývoje. Pravda, jednodušší je prohlásit to celé
>za placené divadlo.

Politicko-sociálny systém prakticky nikomu neumožňuje zaujať stanovisko uprostred, pre Moora a spol. zas neumožňuje hovoriť celú pravdu, bez toho aby sa neodstrihol totálne (vrátane svojho krku).
Preto sa taktne mlčí, o "svojich", ale keď pozeráte ich dokumenty treba mať na vedomí, že aj jeho sponzori nie sú lepší.
Preto Moore išiel po krk Bushovcom a Saudom a taktne mlčal o Sionistoch a ich zaplatenosti do 9/11.

263843

23.2.2012 6:24

RE: Na Kubu emigrovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 263843

>a taktne mlčal o Sionistoch a ich zaplatenosti do 9/11.
taktne alebo takticky ?
Pravda, ani v ďaľšom nepíše tvrdé odsudky sionizmu, ale rozumieť tomu inak nejde. Pre Vás ako povinné čítanie [mrknutí jedním okem]
http://www.michaelmoore.com/words/mike-friends-blo...

263868

22.2.2012 12:40

RE: Na Kubu emigrovat

jansmith1984 173.?.?.?

Reakce na 263812

Vidíš, že se nakonec celkem shodneme, kamaráde. Pokud by Moore neměl krytí za demokraty a jel jenom sám za sebe, tak by si v kosheristánu, kterým je Amerika, ani neškrtnul...

Jasně o tom píše nick Saša.


Někteří lidi se stále utápějí v podružnostech, zatímco jim PODSTATA ujíždí do nenávratna. Kysučan se v jiné debatě ohradil, že ho stále připomínám, ale vždyť to je přesně jeho případ. Samozřejmě, že to nevnímá a dost často si svými příspěvky jen leští slovní ekvilibristiku. Jenže na druhou stranu tady má spousty perfektní postřehů, a tak se to s těmi, kde "ujíždí", vynuluje a stále zůstává velkým přínosem pro tyto diskuze.

Stejně tak jako Michale Moore nebo Eckhardt Tolle. Do prd-le chlapi, kdy vám to už docvakne????????............[smích]

Prostě je omyl, vylévat s vodou z vaničky i dítě, jak jinde píšu Kysučanovi (sorry, kamaráde, že tě znovu jmenuju [smích]) a raději, s přibržděnou myslí, vždy spravedlivě a moudře vážit mezi pros a cons.


Takže doufám naposledy: ať je SiCKO propaganda nebo ne, ať má Moore Oscara nebo ne, ať je fanatický demokrat nebo ne ----- to všechno NENÍ důležité..... Důležité je, že SiCKO otevřelo mnoha lidem oči, stejně jako Fahrenheit, O kapitalismu s láskou, atakpod.

Syops je třeba hledat jinde, tj. mezi stoupencu Protokolů a E/elitami a nikoli mezi nezávislými žurnalisty nebo prověřenými duchovními učiteli. To, co svými žabomyšími proklamacemi děláte, je přesně to, co ONI potřebují. Oni potřebují rozhádaný plebs, který se nedokáže dohodnout, který nevěří těm, kteří jim otevírají oči, který je tak zmatený, že řekne, že např. Protokoly jsou pouhý podvrh a nic takového co popisují se přeci nedějeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

A voo tom to celé je,

A Peace s vámi,

jansmith[smích]

263833

23.2.2012 16:24

RE: Na Kubu emigrovat

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 263833

Tak, tak. Ať už se jedná o podvrh, nebo ne, není podstatné. Podstatné je, že se jede přesně podle nich. Třeba někdy zastřeně, ale děje se tak. [smích]

263886

21.2.2012 19:53

RE: Na Kubu emigrovat

qwe 89.?.?.?

Reakce na 263770

Jeho problém vidím v tom, že WHO je oficiální instituce a její statistiky by tudíž měly být věrohodné... Namítá-li proti nim někdo něco, musí uvést o jaké zdroje se opírá on a jak jsou věrohodné - no a to může být problém.
Že Sicko je zpracovaný propagačně a ne analyticky se nepřu, ale zatím jsem proti tomuto filmu nikdy neslyšel, že by nebyl věcně správně - nikdo jasně nedokázal, že zobrazuje lži. Jsou to holt problémy.

263800

21.2.2012 21:03

RE: Na Kubu emigrovat

jansmith1984 31.?.?.?

Reakce na 263800

Přesně tak, kamaráde a voooooo tom to je...[smích]

jansmith[smích]

263806

Příspěvků: 40

19.02. 01:15 leicester196  diky za pekne pocteni
19.02. 16:34 abc  RE: diky za pekne pocteni
19.02. 03:19 Satanist  Je to OK.
19.02. 09:27 Jarmila  Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 19:28 Vanguard  RE: Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 20:24 Jarmila  RE: Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 21:45 Vanguard  RE: Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 22:01  RE: Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 22:06 ppppp  RE: Kuba bez chemtrailsu?
21.02. 00:15  RE: Kuba bez chemtrailsu?
21.02. 20:37 ppppp  RE: Kuba bez chemtrailsu?
22.02. 02:17 Peter Szakal  RE: Kuba bez chemtrailsu?
21.02. 00:20  RE: Kuba bez chemtrailsu?
21.02. 14:23  RE: Kuba bez chemtrailsu?
22.02. 02:29 steve  RE: Kuba bez chemtrailsu?
19.02. 10:10 Lin  Kuba
19.02. 17:38 steve  RE: Kuba
19.02. 18:57  RE: Kuba
19.02. 19:58  RE: Kuba
19.02. 21:36  RE: Kuba
19.02. 19:04 haban  Srovnání
19.02. 19:31 Vanguard  RE: Srovnání
19.02. 20:33  RE: Srovnání
19.02. 21:49 Vanguard  RE: Srovnání
19.02. 22:28  RE: Srovnání
19.02. 22:41 Vanguard  RE: Srovnání
19.02. 23:52  RE: Srovnání
21.02. 05:58 qwe  Na Kubu emigrovat
21.02. 08:06 jansmith1984  RE: Na Kubu emigrovat
21.02. 16:55 dub  RE: Na Kubu emigrovat
21.02. 21:01 jansmith1984  RE: Na Kubu emigrovat
22.02. 00:40 dub  RE: Na Kubu emigrovat
22.02. 03:23 Saša  RE: Na Kubu emigrovat
22.02. 08:20  RE: Na Kubu emigrovat
22.02. 17:03 Oracle  RE: Na Kubu emigrovat
23.02. 06:24  RE: Na Kubu emigrovat
22.02. 12:40 jansmith1984  RE: Na Kubu emigrovat
23.02. 16:24 jen tak  RE: Na Kubu emigrovat
21.02. 19:53 qwe  RE: Na Kubu emigrovat
21.02. 21:03 jansmith1984  RE: Na Kubu emigrovat

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Tenhle účet za imigranty Bohouši platit nebudu! Nechutná jim a zapalují si střechu nad hlavou?01:46 02.08.15 Česká republika 12

Byzantský katolický patriarchát českým biskupům: Přehodnoťte církevní restituce01:22 02.08.15 Česká republika 0

Varoufakisův plán B00:39 02.08.15 Řecko 0

Žantovský:Na strojvůdce se skládáme - kdo bude hradit zdravotní péči imigrantům, pane Sobotko?00:12 02.08.15 Česká republika 1

Obrtel: Dopis prezidentovi české republiky z 24. 7. 201523:46 01.08.15 Česká republika 0

Podle průzkumu 84 % Ukrajinců by důvěřovalo Putinovi, kdyby vládl na Ukrajině23:04 01.08.15 Ukrajina 0

Američané budou dohlížet na podzimní místní volby v Oděse23:10 01.08.15 Ukrajina 3

Bývalý hlavní redaktor opozičního deníku Věsti je trestně stíhán21:52 01.08.15 Ukrajina 0

Charkov: Porošenkovi fašisté zbili demostranty požadující plnění Minských dohod21:21 01.08.15 Ukrajina 1

V Bělé pod Bezdězem se africkým hordám nelíbí, utíkají a ničí majetek23:40 31.07.15 Česká republika 6

Dragunska jazda aj v BA19:06 30.07.15 Slovensko 5

Ruská ponorka vo švédskych vodách sa potvrdila. Leží na dne od r. 1916...07:37 30.07.15 Švédsko 1

Podivné praktiky v modelingu15:26 27.07.15 Česká republika 1

Kdo dokáže zastavit „Velkou výměnu“?22:10 26.07.15 Evropská unie 4

Otázkou není, zda Rath něco „bral“, ale proč právě on a pro koho je to vzkaz 21:16 26.07.15 Česká republika 0

Bývalý izraelský voják vedl v Kyjevě bojovou jednotku22:30 25.07.15 Ukrajina 2

V USA prošel Dark Act - zákon, který umožňuje korporacím utajit obsah potravin22:17 25.07.15 USA 3

Financování cizího státu je protistátním aktem a znakem vzdání se suverenity (II.) 20:00 25.07.15 Řecko 0

Americká armáda použila v Německu smrtící biologické zbraně15:10 25.07.15 USA 1

Černigovo: Poslanci Najvyššej rady zbili novinára priamo počas tlačovky a vyhodili ho von14:36 25.07.15 Ukrajina 3

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
38,46 Kč
Kanadský dolar
18,77 Kč
Australský dolar
17,96 Kč
Švýcarský frank
25,48 Kč
100 japonských jenů
19,91 Kč
Čínský juan
3,97 Kč
Polský zloty
6,53 Kč
100 maď. forintů
8,80 Kč
Ukrajinská hřivna
1,14 Kč
100 rublů
39,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 809,35 Kč
1 unce stříbra
358,15 Kč
Bitcoin
6 975,46 Kč

Poslední aktualizace: 4.8.2015 00:31 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 239