Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 14.52 Kč
$1 CAD = 14.42 Kč
$1 AUD = 14.09 Kč
1 € = 23.01 Kč
1 £ = 29.00 Kč
1 CHF = 14.19 Kč
100 Sk = 75.83 Kč
100 rublů = 62.53 Kč
1 unce zlata = 13867 Kč
Poslední aktualizace 18.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 74
17.12. 5:04
Fatwa prezidenta Bushe
Mily pane Stwora
Tak predevsim : Pan president Bush bude mit vetsi Fatwu nez Arabove ,
je preci American. Muze mit Fatwu nejvetsi na svete.
A co se tyce toho problemu s temi vrahy. On si prece nemysli ze by je nekdo chytil. Jsou prece nejen Americani ale take prislusnici CIA.To preci kazdy vi ,ze ty nikdy nechyti. Halo. Tak vidite ze to neni tak tezke to pochopit.
6973
17.12. 6:04
Fatwa prezidenta Bushe
Robert Nohejl
emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Fatwa bude na vsechny na svete,kteri nesouhlasi s politikou Washingtonu,ktery podporuje Israel a tak ,kdo nepodporuje Israel ,co do minulosti a i pritomnosti,tak "zaslouzi" trest,bude Bush "lecit i sve indiany,kterym nalezi Amerika?Uz i Vinetou ,nesouhlasi s politikou Bileho domu.
Jewish leaders voice outrage
after Indian leader lauds Hitler
By Bill Gladstone
TORONTO, Dec. 16 (JTA) - An Indian leader in Saskatchewan has created a stir by praising Hitler.
In a profanity-laced address at a conference last Friday, David Ahenakew said Hitler carried out his genocidal campaign against the Jews because "the Jews damn near owned all of Germany prior to the war."
Hitler "was going to make damn sure that the Jews didn´t take over Germany or Europe," the 69-year-old former leader of the Federation of Saskatchewan Indian Nations added.
"That´s why he fried 6 million of those guys, you know. Jews would have owned the goddamned world. And look what they´re doing. They´re killing people in Arab countries."
Federation chief Perry Bellegarde later distanced the organization from Ahenakew´s remarks, saying they were "not an official position of anybody except Dave Ahenakew."
Ahenakew enlisted in the Canadian army at 17 and fought in the Korean War.
Later, as a member of U.N. peacekeeping forces, he served in Egypt, Germany and Holland.
"These vicious and vile remarks stagger the mind and sicken the heart," said Keith Landy, national president of the Canadian Jewish Congress.
Canada´s Jewish and Indian communities have long enjoyed a very good relationship, Landy added.
"Mr. Ahenakew has disgraced himself, his community and the Canadian armed forces in which he served," Landy said. "From here on in, he ought to be relegated to the obscurity he so richly deserves."
The Montreal Holocaust Memorial Center, which will soon open the doors of Canada´s first Holocaust museum, also had some choice words for Ahenakew.
"We think it is appalling, not to mention brutally ironic, that a public representative from a community that has suffered centuries of persecution and discrimination should praise Hitler and condone the murder of millions of innocent Jews in the Holocaust," the center´s president, Marvin Tanner, told JTA.
"As always, we believe the best weapon against such blatant ignorance and hate is education."
Asked how the Jewish community might educate people who shared Ahenakew´s attitudes, Tanner had one suggestion.
"We would like to publicly invite David Ahenakew to the Montreal Holocaust Memorial Museum when we open our doors this spring," Tanner said.
"In the meantime, we call upon all Canadians to stand up and denounce such hate propaganda."
6974
17.12. 15:35
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6974
No to jsem cekal na 100 %, ze se nas pan Nohejl
prida k nevzdelanemu ignorantovi Davidu Ahenakewovi.
To je zajimave, jak se ti nedoukove poznaji na takovou
dalku, Australie a Saskatoon asi to tak musi byt, jsou
naladeni na stejnou frekvenci !!!!!!!
Budete ho pane Nohejle nastevovat az bude na dva roky sedet v base ?? Pouci vas to aspon trosku ?
Asi ne, ta Australie s vas musi mit radost.
6997
19.12. 18:13
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Rudolf Sob
red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?
Reakce na 6997
nemyslim si ze pujde do basy ani ze pujde nebo by mel jit k soudu za "rozsirovani nenavisti". Pravdepodobne mu odeberou Rad Kanady,
protoze ho svymi blaboly pospinil. Nemyslim si, ze si na celou zalezitost nekdo vzpomene za takove dva mesice. On totiz ani antisemitum dost nevyhovuje - ti radsi genocidu zidu zapiraji. >No to jsem cekal na 100 %, ze se nas pan Nohejl
>prida k nevzdelanemu ignorantovi Davidu Ahenakewovi.
>To je zajimave, jak se ti nedoukove poznaji na takovou
>dalku, Australie a Saskatoon asi to tak musi byt, jsou
>naladeni na stejnou frekvenci !!!!!!!
>Budete ho pane Nohejle nastevovat az bude na dva roky sedet v
>base ?? Pouci vas to aspon trosku ?
>Asi ne, ta Australie s vas musi mit radost.
7080
17.12. 8:31
Fatwa prezidenta Bushe
Celý článek je zjevně založen na tom, že USA nejsou z právního hlediska ve válce. To je ovšem zcela zásadní omyl. Už 11. září byl útok na USA prohlášen za akt války a dne 20. září 2001 ve svém slavném projevu Prezident mnohokrát mluvil o válce; tento projev se většinou nazývá "Vyhlášení války teroristům".
Obě komory Kongresu celý projev jednomyslně přijaly, tj. právně akceptovaly prohlášení, že USA jsou ve válce proti mezinárodnímu terorismu. To není názor, to je fakt. Možná je to celé trochu nestandardní, ale je to plně v souladu s Ústavou. Ověřte si vždy nejprve všechny informace, než o něčem začnete psát.
Stručně řečeno, OD 11. ZÁŘÍ 2001 JSOU SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ VE VÁLEČNÉM STAVU. Může se vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, můžete s tím dokonce i nesouhlasit, ale to je zak všechno, co se tím můžete dělat.
6980
17.12. 15:27
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6980
>Už 11. září
>byl útok na USA prohlášen za akt války a dne 20. září 2001 ve
>svém slavném projevu Prezident mnohokrát mluvil o válce; tento
>projev se většinou nazývá "Vyhlášení války
>teroristům".
Ano, mluvil. Ale to je také všechno. Může mluvit o válce proti drogam, o válce proti terorismu, ale z právního a konstitučního hlediska o válku nejde. Sekce 8 US Ústavy říká: The Congress shall have Power To ... následuje seznam věcí, které KOngres může dělat. V paragrafu 11 se pak praví: To declare War.... Nikde v ústavě nenajdete zmínku, že válka vzniká tehdy, jestliže o ni prezident, či administrativa mluví.
>Obě komory Kongresu celý projev jednomyslně přijaly, tj.
>právně akceptovaly prohlášení, že USA jsou ve válce
>proti mezinárodnímu terorismu.
Pokud je mi známo, co se obou komor kongresu týče, neexistuje právní úkon přijetí projevu. Kde jste to vzal, prosím vás? A jak by to vypadalo, kdyby ten projev nepřijaly? Už jste někdy takovou situaci zažil?
Ono je to totiž větší oříšek, než se na první pohled zdá. Válku lze vyhlásit pouze státu nebo více státům, ale jak vyhlásit válku člověku, či hnutí? To je jen a jen prázdná retorika, součast propagandy a skryté agendy, která ovšem dokáže zmást spousty lidí bez právního vědomí.
6996
18.12. 11:21
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6996
Zcela souhlasím s tím, že z právního hlediska je tato situace velice problematická. Autor původního článku, o němž tady diskutujeme, se dopustil chyby, kterou jsem poté zopakoval i já. Oba se snažíme najít precedens pro situaci, pro kterou žádný precedens prostě není.
Všechny války, které se v historii vedly (pokud vím, žádná výjimka není), spočívaly v tom, že strana A vlastnila území a strana B jej chtěla obsadit. V důsledku toho strana B zaútočila, strana A se bránila a boje trvaly tak dlouho, dokud jedna z nich nebyla poražena, tzn. už nebyla schopna efektivně bojovat. Následovala nějaké kapitulace, příměří či něco podobného. Ve výsledku buďto strana A ono území získala, nebo si jej ponechala strana B, případně něco mezi tím (kompromis).
Tohle je ale úplně jiná situace. Teroristé nevlastní žádné území, ale vyskytují se na celém světě a vytvářejí jakýsi "virtuální stát", do kterého patří jak skutečné státní vlády (Irák, Írán, KLDR...), nestátní organizace (Al Kaida, Hamas a mohoho dalších plus různé politické strany, které jdou teroristům "na ruku", tj. neonacisté, anarchisté a podobně), jednotlivci (Usáma bin Ládin je nebezpečný sám o sobě i bez Al Kaidy) a hromada dalších součástí (např. narkomafie jako zdroj financí).
Nuže, s těmi nelze bojovat a čekat, že je to unaví a že podepíšou nějaké příměří. Žádný konsensus s terorismem není možný, protože nás ohrožuje sama existence terorismu. Proto je potřeba tohoto nepřítele jednoduše kompletně zničit. Jeden vojenský činitel USA použil velice výstižný termín EXTERMINATION WAR, tedy VYHLAZOVACÍ VÁLKA.
Jak řekl Prezident 20. září 2001, skončíme až tehdy, až bude každé mezinárodní teroristická skupina nalezena, zastavena a poražena.
V originále: "It will not end until every terrorist group of global reach has been found, stopped and defeated."
7034
18.12. 17:00
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 7034
>Teroristé nevlastní žádné území,
>ale vyskytují se na celém světě a vytvářejí jakýsi
>"virtuální stát", do kterého patří jak skutečné státní
>vlády (Irák, Írán, KLDR...), nestátní organizace (Al Kaida, Hamas
>a mohoho dalších plus různé politické strany, které jdou
>teroristům "na ruku", tj. neonacisté, anarchisté a
>podobně), jednotlivci (Usáma bin Ládin je nebezpečný sám o sobě i
>bez Al Kaidy) a hromada dalších součástí (např. narkomafie jako
>zdroj financí).
>Nuže, s těmi nelze bojovat a čekat, že je to unaví a že podepíšou
>nějaké příměří. Žádný konsensus s terorismem není možný, protože
>nás ohrožuje sama existence terorismu. Proto je potřeba tohoto
>nepřítele jednoduše kompletně zničit. Jeden vojenský činitel USA
>použil velice výstižný termín EXTERMINATION WAR, tedy VYHLAZOVACÍ
>VÁLKA.
Ano, pane Luke. To by byla perfektně pravdivá a zdůvodnitelná reakce Američanů, kdyby to tak doopravdy bylo. Vidím, že vy také chápete terorismus jako něco temného, co přichází nečekaně, nepředvídatelně a bezdůvodně nebo z důvodů čisté (a nepochopitelné) nenávisti vůči západním demokraciím. Něco jako zemětřesení, nebo spalničky. Jinými slovy žerete jim tu propagandu i s navijákem.
Pravdou je, že Američané by mohli zastavit terorismus doslova ze dne na den, kdyby jen poslouchali, co teroristé říkají a co chtějí. Ještě jednou vám to zopakuji:
- zastavit podporu a vyzbrojování Izraele
- přestat podporovat zkorumpované proamerické režimy na Středním východě i jinde, stáhnout svá vojska zhruba ze 120 zemí světa
- nekrást Arabům jejich naftu
- nechat je, ať si sami vládnou jak umí (=repsektovat jejich právo na sebeurčení)
To by ovšem americkou politickou scénu a sdělovací prostředky nesměli ovládat (je mi líto, že to musím napsat) - Židé. Nejsou sami, kterým tento stav vyhovuje. Proizraelská lobby uzavřela v tomto pakt se znovuzrozenými křesťany a naftovým a zbrojním průmyslem (ovládaným zase hádejte kým). Tyto tři skupiny jsou odpovědny za stav, jaký máme. Jejich podíl na vyvolaném konfliktu není rovnocenný. Kdybych to měl vyjádřit procentuálně, řekl bych, že 50% viny nese proizraelská lobby, 30% naftový a zbrojní průmysl a 20% křesťanští fundamentalisté.
Izrael tím, že zavlékl Ameriku a celý svět do toho sporu, samozřejmě sleduje svou vlastní agendu. Tou je genocida Palestinců a plné ovládnutí jejich území.
Je mi jasné, že poslední dva odstavce zase vyvolají zběsilou reakcí několika jedinců. Omlouvám se za to, pokud jsem se někoho dotkl, ale neříct to by znamenalo potlačit pravdu.
7038
No to je hezke, tak USA by si meli poslechnout co teroriste maji rici, no to je zajimavy nazor, s kterym jako Evropan (narozenim a z presvedceni) nemohu souhlasit.
Nezajima me opravdu co zide kde ovladaji, je to ale v absolutnim zajmu Evropy kontrolovat stredoveke arabske hordy. V tomto pripade je pro Evropu vyhodne vyzbrojit Izrael a podporovat USA. Kdyz se v USA prosadi izolacni hnuti, musi Evropa ve svem vlastnim zajmu prevzit tento ukol.
Ze nahodou Evropane nasli naftu pod pudou stredovekych narodu je ocividne Vas moralni problem, jsem take tohu nazoru ze by se USA + jejich severni kolonie, v ktere zrovna zijete, meli z arabskych statu stahnout. Evropa zase musi prevzit rokli ktera je ji geopoliticky urcena.
Nenechte se mylit tim ze v Evrope roste urcita antipatie oproti US- politice. Evropa jsou s arabskym problemem trochu vice konfrontovani nez americane, a jejich tolerance oproti zhoubnemu vlivu arabskych statu stale roste.
Mozna ze jste podlehl jakesimu obdivu pred ocividnou moci USA. Myslim si ze Evropany v houbi duse absolutne nezajima jestli zide maji v USA vliv nebo jestli si vy myslite ze Evropa se musi obetovat Vasim predstavam. Pro rovnopravne souziti mezi Evropou a arabskymi narody je nutne aby se se zhoubny vliv vulgarni interpretace Islamu limitoval.
Kdyz si myslite ze zide maji prilis velky vliv ve Vasi nove vlasti, tak si to vyridte tam a nepokousejte se tuto problematiku exportovat. V teto souvislosti je take absolutne nezajimave kdo americke media ovlada.
Opakuji to vse nema uz nic spolecneho s zidy, Izraelem, nabozenstvim ale s vitalnimi evropskymi zajmy. Nedivim se Vam ze uz Vas to moc nezajima ale kdyz mate tak velky zajem palestincum pomoci tak navrhuji Vam poslat vsechny arabske bojovniky za svobodu ktere Evropa ze svymi prilis libeberalnimi zakony chrani a zivi do Kanady. Vas pak poslat na par mesicu do Jeruzalemu a pak si muzeme o realite promluvit.
7039
20.12. 0:35
Bližší vysvětlení
Reakce na 7039
>No to je hezke, tak USA by si meli poslechnout co teroriste maji
>rici, no to je zajimavy nazor, s kterym jako Evropan (narozenim a
>z presvedceni) nemohu souhlasit.
Abych to uvedl vtipem:
Víte, jaký je rozdíl mezi teroristy a vlastní manželkou?
S teroristy lze vyjednávat.
Ale teď vážně.
S teroristy se samozřejmě nevyjednává. Jsou tady ale dvě otázky:
1. Opravdu jde jen a jen o teroristy? Ten pojem nám tvrdě vnucuje Bushova administrativa, ale co když ne všichni jsou teroristé a co když je na jejich požadavcích zrnko rozumnosti a logiky?
Teď mi asi připomenete 11.září a zeptáte se, co to tedy bylo. Ano, 11.září byl akt terorismu. Problém je, že pořád nevíme jistě, kdo za tím stál. Dokud nebudu mít usvědčující důkaz (čímž nemíním příručku Jak řídit letadlo v arabštině nalezenou dvě hodiny po útoku v autě), nebo údajné přiznání bin Ladena, tak se budu držet zpátky v jednoduchých soudech. Zvlášť když bezpečně vím, že to je přesně to, v co chce Bush, abych věřil.
2. Můžeme si dovolit nevyjednávat? Jsme dostatečně silní, abychom umlátili 1,8 miliardy muslimů? Dovoluji si připomenout, že ačkoliv máme technologickou převahu, naši (západní) lidé jsou už dnes degenerovaní a změkčilí. V dějinách vždy zvítězila primitivnější a dravější civilizace nad tou vyspělejší. Podívejte se na Sumerksou říši, Egypt, Řím. V každé válce nakonec rozhodují pěšáci. A pěšáky oni mají lepší.
7096
20.12. 12:25
RE: Bližší vysvětlení
milo
admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 7096
>ale co když ne všichni jsou teroristé a co když je na jejich
>požadavcích zrnko rozumnosti a logiky?
Bohužel dosud nic takového nepředvedili. Můj názor je, že jsou to náboženští fanatici. A ti žádnou rozumnost a logiku nepotřebují.
>Dokud nebudu mít usvědčující důkaz
Nestačí-li vám doznání, pak takový důkaz nebudete mít nikdy, takže ať vám bude kdokoli říkat cokoli, neuvěříte ničemu, čemu nebudete chtít, nezávisle na tom je či není-li to pravda.
>Můžeme si dovolit nevyjednávat?
Můžeme si dovolit vyjednávat, když
>s teroristy se samozřejmě nevyjednává?
A ještě jednou opakuji, nemylte se, ne všechny muslimy zajímá, co se děje v Palestině. Většina z nich ani neví, kde leží. Pokud k této otázce zaujímají nějaký vyhraněný postoj, je to ve velké míře jenom tím, že byli zmanipulováni.
7115
18.12. 19:07
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 7038
>Pravdou je, zˇe Americˇané by mohli zastavit terorismus doslova
>ze dne na den, kdyby jen poslouchali, co teroristé rˇíkají a
>co chteˇjí. Jesˇteˇ jednou vám to zopakuji:
>- zastavit podporu a vyzbrojování Izraele
Tedy umoznit jeho arabskym sousedum to, o co se uz trikrat pokouseli: vyvrazdeni zidovskych obyvatel. (Upozornuji ze Izrael ma 25 atomovych bomb)
>- prˇestat podporovat zkorumpované proamerické rezˇimy na Strˇedním
>vy´chodeˇ i jinde,
stáhnout svá vojska zhruba ze 120 zemí sveˇta
Tedy umoznit vznik tzv. Islamskeho Kalifatu - muslimskeho superstatu ovladaneho nejakym "demokratem" typu Kaddafi, Hussain nebo Bin Ladin...... Jako "zkorumpovany proamericky rezim" bude vyhlasen kazdy rezim ktery neutiskuje zeny, necvici teroristy a chce zit v miru s Zidy.
>- nekrást Arabu?m jejich naftu
Umoznit multimilionarskym sejkum aby si nahrabali jeste vic a zbytku sveta jeste vetsi bidu........
>- nechat je, atˇ si sami vládnou jak umí (=repsektovat jejich
>právo na sebeurcˇení)
Stahnout inspektory U.N. z Iraku a dovolit stredovekemu Talibanu znovu terorizovat Afghanistan.
Tak malo staci k zastaveni terorismu ! Ted me napada - nechteji teroriste jeste zastavit sireni dekadentni zapadni kultury ? No co, vypneme kvuli nim komunikacni druzice.
A zakazeme pro jistotu rock'n roll. Treba si pak uz nic jineho nevymysli a prestanou vrazdit. A tem Zidum postavime dalsi pomnik. A nebo radsi ne, to by byla provokace.....
Ja nevim jak kdo, ale ja v takovem svete zit nechci. Proto souhlasim s tim aby Bush (ktereho nemam vubec rad) i nadale mordoval teroristy. (Jestli je ti jeho agenti vubec najdou).......
7040
19.12. 5:23
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?
Reakce na 7040
Mikine,
dekuji za presne formulovani toho, co jsem chtel zrovna napsat.
Vzdy me rozveseli ( a nekdy malem rozplace ) jednoduchost reseni nabyzenych mnoha jedinci, bez jakehokoliv zamysleni se, co bude dal.
A potom ten prekvapeny vyraz v jejich tvarich. Sakra co se TO stalo?
Predstav te si, ze USA vytvori neprodysnou zed, kolem svych hranic a ponecha zbytek sveta sama sobe..... Co se stane za 10, 15, 20 let? Uvidime arabske narody budujici university a nemocnice, ruku v ruce s Azii a Afrikou jako pomocnikem. Uvidime je pri budovani moderniho hospodarstvi a demokratickych statnich utvaru, rozvoje kultury a humanitnich ved?
Prestanme konecne podporovat ten Izrael a ponechme je jejich osudu! Jejich sousede jiste najdou mirove reseni, jak tento jediny narod, ktery v dane lokalite dokazal vybudovat moderni, demokraticky a ekonomicky prosperujici stat, povznesou na jeste vyzsi uroven...
Jak jednoduche. Jen kdyby to ti americane tusili. Nastane vecny mir, ze ktereho bude prosperovat predevsim Evropa, ktera prevezme cast kuturniho a hospodarskeho zazraku, nutne prichazejiciho ze svobodneho a svepravneho arabskeho sveta... a pokud to nahodou nevyjde? Prijde cas na prekvapene obliceje a nadavani na AMERIKU, ze v tom ten svet nechala...
(Minimalni delka muzskeho plnovousu byla Talibanem stanovena na 12 cm. Myslim, ze to bude zejmena Cechum sluset...)
Frantisek Tursik
7059
19.12. 10:04
RE: Fatwa prezidenta Bushe
milo
admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 7059
>Predstav te si, ze USA vytvori neprodysnou zed,
Ta představa je velmi lákavá, ale pro mě pouze v případě, že ta zeď bude i kolem Evropy (uznávám, že je to sobecké, když tady žiju). Jestli se má zbytek země proměnit v žumpu, tak u toho nemusím být, protože přesně to by se stalo, kdybychom ustoupili teroristům.
7068
19.12. 5:58
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 7040
Clovece, pri tebe by aj Sybila zbledla zavistou.>
7061
18.12. 23:53
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 7038
>
>Je mi jasné, že poslední dva odstavce zase vyvolají zběsilou
>reakcí několika jedinců. Omlouvám se za to, pokud jsem se někoho
>dotkl, ale neříct to by znamenalo potlačit pravdu.
jakou pravdu? tu tvoji?
7045
19.12. 8:41
Džihád redaktora Stwory
Reakce na 7038
Plně respektuji názor jiného člověka, byť je pro mne naprosto nepřijatelný. Ale Mr. Stwora "nás" vždy pobízel abychom řádně diskutovali, argumentovali a nakonec se "čitelně" podepsali.
Dnes ten "čitelný" podpis bude opět chybět, tak alespoň několik úvah
> Pravdou je, že Američané by mohli zastavit terorismus doslova ze dne na den, kdyby jen poslouchali, co teroristé říkají a co chtějí. Ještě jednou vám to zopakuji:
> - zastavit podporu a vyzbrojování Izraele
> - přestat podporovat zkorumpované proamerické režimy na Středním východě i jinde, stáhnout svá vojska zhruba ze 120 zemí světa
> - nekrást Arabům jejich naftu
> - nechat je, ať si sami vládnou jak umí (=respektovat jejich právo na sebeurčení)
Tato část textu mě fascinuje, Jak může "zavedený" komentátor napsat takový adolescentní blábol!
Naslouchat a plnit příkazy teroristů.
To mi připomíná Hitlera a Mnichov. "Dejme Hitlerovi Sudety a on pak bude hodný", "zachráníme tak mír pro příští generace" - jak to tvrdil Dalladier.
Mr. Stwora, zeptejte se otce jak to dopadlo. Zastavil se Hitler ze dne na den ve svém dobývání světa? A to připomínám, že Hitler nebyl terorista.
A co ETA a IRA, těm by se také mělo vyjít vstříc? Vždyť jsou to teroristé. Rád bych se dočkal odpovědi.
Opět jste si kopnul do Izraele a opět jste minul cíl. Arabské státy deklarovali svůj postoj k Izraeli třemi NE. OOPP má od roku 1967 stále jen jediný cíl. A VY byste zastavil pomoc USA Izraeli? Co potom? Díval byste se z tepla svého křesla na další (tentokrát skutečný ) holocaust? Nebo byste vypnul televizi a věřil tomu, že DÓM ISLÁMU nedorazí až do Kanady? I když silně pochybuji o tom, že Izrael by byl tak zoufale bezmocný bez Uncle Sama. Asi by se znovu objevil nějaký Klementis (Mr. Nohejl - vědí kdo to byl?).
Izrael dělá lumpárny s novými osadami, ale genocida Palestinců?
Asi nevíte co je to ta genocida. Jak to bylo s těma "Tuciama a Hůtama" milion a půl mrtvých za (tuším) tři měsíce. Tomu říkám, panečku, genocida. Kolik je mrtvých Palestinců od roku 1948?
Jinými slovy:
> žerete jim tu propagandu i s navijákem
Ale abych nebyl pořád tak konfrontační.
Myslím si, že americká kultura je dekadentní kultura. ÜSA páchají sobě a světu nesmírnou škodu tím, že se snaží tuto kulturu vyvážet do světa za každou cenu. Hlavní motivační prvek není, bohužel, bohulibý cíl, ale zisk; dolar; mamon.
Vše se točí jen a jen kolem USD a ropy. USA je penězi posedlá a udělá cokoli aby jich měla stále více a více. Ve jménu zisku ničí staré kultury, společenství, zvyky, tradice a hodnoty. A pak se diví, že Ti "zaostalí" lidé si své "já" chrání, že si chtějí dát čaj a kostky, mít několik žen, těšit se úctou a žít tak jak žili jejich předci. A ne se honit za majetkem, jíst (žrát) u McDonaldu a slintat u Dynastie a Ramba.
Mě už, bohužel, dnešní společnost polapila - musím "šlapat" jako hodinky abych mohl žít na mnou stanovené úrovni.
Člověk je tvor přizpůsobivý-zvyknou si.
7065
19.12. 20:17
Nedžihád pana DB
Jirka
dondyk (zavináč) volny (tečka) cz 204.?.?.?
Reakce na 7065
Mily pane db (stydite se podepsat?),
pamatujete si Hitlera a Sudety. Zajiste si musite pamatovet ztroskotance a samozvance z roku 1977. Odsoudil jste je tehdy verejne nebo ste jen hrdine drzel usta jako vetsina. Prijal jste bez mysleni prohlaseni vladni moci o vsech tech strasnych zlocinech kterych se dopustili?
Nesnazim se prirovnavat zpusoby "odboje/odporu/resistence" chartistu a tzv."teroristu". Chtel bych jen poukazat na znamou skutecnost ze oficialni propaganda neslouzi "pravde" ale zajmum vladnouci moci, at je to Moskva nebo Washington.
Sam jste se ke konci rozepsal o tom jak "...USA ve jmenu zisku...nici stare kultury, spolecenstvi, zvyky, tradice a hodnoty. Zapomel jste pridat zivoty, sebeurceni, apod. ale budiz.
Co by jste navrhoval tem, kterym USA nici vsecno to co jste vyjmenoval. Domaciho Svejka a knedlikovy kapitalismus? Celonarodni zdravotnickou kampan na ohybani patere a vymyvani mozku. Myslite si ze ozbrojeny odboj proti sovetskemu imperialismu (Afganistan) byl hrdinstvim a ozbrojeny odboj proti americkemu imperializmu (Afghanistan???)je terorismem?. Cely svet obvinoval a stale obvinuje nemecke obcany Treti rise za jejich podil na zverstvech Nacistu svym mlcenim (mimo jine to same muzeme rici o ceskem narodu za diktatury proletariatu). Proc je tak tezke pochopit ze jini mohou vinit "nevinne" americany ze spoluviny (mlcenim a konzumem)na jejich vlastnim utrpeni? Muzeme souhlasit s prostredky? Samozrejme ze ne. Muzeme se snazit pochopit proc? Jednoznacne ano, musime. Vzdyt jedinym garantem sporadanemo spoluziti na teto planete muzeme dosahnout pouze snazenim se o socialni zpravedlnost. To neni zadny komunismus. Utopie mozna. Jeden slavny clovek kdysi prohlasil, ze co je dulezite neni cil,konec ale cesta (k tomuto cili). Mame tedy na vybranou. Muzeme se snazit (coby jednotlivci, ne jako clenove bezhlaveho stada) o spravedlivy svet, anebo se stat pouhymi lokaji kohokoli, kdo je zrovna u moci, a "slapat" abychom mohli zit "na urovni". To uz zalezi na nas samotnych a zodpovednost za to neseme zase jen sami. Mejte se hezky, i kdyz je mi lito, ze jste si vedom, ze vas ta spolecnost "polapila" a vymenil jste svobodu za otroctvi.
7086
19.12. 22:42
RE: Nedžihád pana DB
Reakce na 7086
Milý pane Jirko Dondyku (nestydíte se podepsat - to je milé)
Hitlera jsem nezažil a odsuzovat chartisty jsem nemusel. Husáka nezajímaly malé děti. Doufám však, že jsem neučinil nějaké fopá, když jsem vzpomenul události, kterých jsem nebyl očitým svědkem.
> Co by jste navrhoval tem, kterym USA nici vsecno to co jste vyjmenoval. Domaciho Svejka a knedlikovy kapitalismus? Celonarodni zdravo ....
Pane Jirko Dondyku, nenavrhuji nic, jen s vámi souhlasím (obecně). Jen ta sociální spravedlnost - to je teda utopie. Činy některých lidí lze chápat, nelze však s nimi souhlasit.
> Muzeme se snazit (coby jednotlivci, ne jako clenove bezhlaveho stada) o spravedlivy svet, anebo se stat pouhymi lokaji kohokoli, kdo je zrovna u moci, a "slapat" abychom mohli zit "na urovni". To uz zalezi na nas samotnych a zodpovednost za to neseme zase jen sami. Mejte se hezky, i kdyz je mi lito, ze jste si vedom, ze vas ta spolecnost "polapila" a vymenil jste svobodu za otroctvi.
Vidím, že jste některé mé myšlenky nepochopil, asi jsem se vyjádřil málo srozumitelně.
Napsal jsem: " musím šlapat jako hodinky abych mohl žít na mnou stanovené úrovni." Myslím si, že jste na tom stejně, možná ještě hůře.
Člověk když něco vlastní se dostává do spárů systému. Máte např. dům, auto, telefon, máte i hypotéku, leasing a stálé platby. A stáváte se otrokem systému. Řeknete si: budu žít jako beduín v pouší. Praštíte prací - nezaplatíte splátky - vydraží Vám dům - a jste volný - a můžete se jít pást.
Řeknete-li si "zvýším si životní úproveň" - koupím si jacht. Musíte něco "obětovat". A stáváte se tak opět otrokem systému. A i kdyby jste kradl, tak musíte krást více abyste ten jacht si mohl koupit (když ho neukradete). Podívejte se na své stálé platby ve výpisu z účtu. Můžete vše, bez následků, hodit za hlavu a žít jako domorodci někde v oceánii? Oni můžou, oni nemusí platit ani za připojení na internet jako já v této chvíli. Doufám, že už chápete jako jsem to myslel.
Angličané jsou průměrně zadluženi 20.000 liber, američané nejsou na tom o nic lépe. Myslíte si, že to není jistá forma otroctví. Vzpomeňte na středověk. Neměl-li dlužník na zaplacení splátky staval se otrokem. Nevím co bych dělal kdyby všichni mí věřitelé chtěli své peníze ihned vrátit.
Nechci se hádat a zabředávat do nicotných témat. Nechci (dnes) nic řešit. Strkám hlavu do písku.
db - to je ve Zvědavci můj podpis pane Jiří (db - je můj monogram, dle Štefana debil)
7092
19.12. 23:33
RE: Nedžihád pana DB
Jirka
dondyk (zavináč) volny (tečka) cz 204.?.?.?
Reakce na 7092
Pane db, je od vas hezke ze mi nenadavate. Nemyslel jsem to osobne. Neberte to tak. A nestrkejte hlavu do pisku. Svoboda neni tema nicotne. Mnozi jedinci v dejinach lidstva za ni polozili vlastni zivot. I nas narod jich ma nekolik, a jak je na ne cas od casu hrdy. A vidite, take to byli utopiste. Utopii je pouze to co se rozhodneme povazovat z vlastni iniciativy za nemozne.
A pokud dnes budeme jen sedet, strkat hlavu do pisku, a dovolime silam ktere dosadili figurku Kroviho do vlady dosahnout svych planu, tak se bude o svobode uz jen blabolit u piva.
Jinak, jachta se krade spatne, do kapsy nevleze. Tak si ji nekupte a budete se hned citit svobodnejsi.
7094
20.12. 0:16
Jirkovi a db
Reakce na 7094
Líbí se mi vaše diskuze. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
A mimochodem (možná se mi to jen zdá, ale), vaše stanoviska nejsou tak od sebe vzdálená.
7095
20.12. 5:17
RE: Nedzˇihád pana DB
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 7086
Dondyku,
budes se divit, ale s tim snazenim o socialni spravedlnost s Tebou souhlasim. Mozna ze ne s cestami k ni. Podle me totiz tzv. "prerozdelovani prostredku" napr. pomoci vyssich dani je vetsinou cesta opacnym smerem...... Ale ta mira otroctvi a svobody o kterem mluvis nakonec, je v kazdem z nas. Jak vysokou hypoteku si vezmeme. Kolik hodin denne budeme pracovat. Kolik jidel v Mac Donalds sezereme. (Ja asi 10 rocne). Do toho vseho nas, ani nikoho jineho nemuze v demokraticke spolecnosti nikdo nutit. Spousta lidi si to ale nalhava........
Vloudila se Ti ale do toho prispevku pekna hovadina. To srovnani "boje proti sovetskemu a americkemu imperializmu v Afghanistanu".
Pro SSSR byla okupace Afghanistanu prvni krok jak se dostat k Indickemu Oceanu. A bojovali tam proti nim vsichni. Zeny, deti, Severni Aliance, budouci Talibanci, Osama Bin Asshole, zkratka vsichni. Amerika je v tom podporovala a dobre delala.
Kdyz se povedlo Rusy vyhnat, vsichni se na chudy Afghanistan vysrali. Jestli chces Americanum za neco nadavat, zde je Tva prilezitost. Ale ovobozeni Afghanistanu od tech talibanskych zrud byla jednoznacne spravna vec. Doufam ze Te nesere ze tam zeny mohou zase chodit do skoly a do prace. A ze ta zeme ma po mnoha letech zase jakousi demokracii a s ni i sanci do budoucnosti.
Ja vim ze to Bush neudelal "pro modre oci Afghanskych zen". Zkopal Talibancum prdel, protoze tam umoznili masovy vycvik teroristu z El-Kaidy. (Teroristu bez uvozovek !)
A nebyli to jen Americani kdo s Talibanem zatocil. V te siroke alianci nasazovali zivot i cesti vojaci.....
Co tady chci rici je, ze nic neni cernobile. Americka zahranicni politika je podle me vetsinou spravna. Podle Tebe asi vetsinou neni...... O.K. Ale jestli tady na ni budes nadavat za kazdou cenu, i v pripadech jako dejme tomu Afghanistan, Granada nebo Kuba, zaradis se tak leda po boku Nohejlovi nebo albertovi......
(Ctenare ktere prekvapil duverny ton meho prispevku upozornuji ze se s "Dondykem" zname od dvanacti let).......
7103
20.12. 23:54
"Otroctví" pana db
Reakce na 7103
> Ale ta mira otroctvi a svobody o kterem mluvis nakonec, je v kazdem z nas. Jak vysokou hypoteku si vezmeme. Kolik hodin denne budeme pracovat. Kolik jidel v Mac Donalds sezereme. (Ja asi 10 rocne). Do toho vseho nas, ani nikoho jineho nemuze v demokraticke spolecnosti nikdo nutit. Spousta lidi si to ale nalhava........
Mikine, zdravím Tě.
Obecně vesměs s tebou souhlasím, a i teď nechci nic Ti vyvracet. Jen bych rád věděl jak to myslíš s tím výše uvedeným odstavcem.
Dle mého soudu každý člověk žijící v jakémkoliv společenství je tímto společenstvím limitován, okleštěn, polapen (neříkame-li - otrok).
Člověk aby mohl fungovat ve společnosti musí pracovat (vykonávat činnost). To mu zajistí ony minimální existenční jistoty. Takto funguje všude bez rozdílu.
Pak je tady další věc - ona míra otroctví a svobody. Pokud chce člověk něco více, než je to minimum, musí něco obětovat. Ale to závisí pouze a jedině na jedinci samotném, jak se k tomu postaví. Platí tedy to tvoje:
> Do toho vseho nas, ani nikoho jineho nemuze v demokraticke spolecnosti nikdo nutit.
V té větě se však skrývá skrytá hořká pravda. Oni nás do toho nutí. Vehementně, promyšleně a sofistikovaně. A právě to zazlívám zapadní civilizaci, že ona manipulujíce s jedincem, ji přivede k úpadku. Reklamy, filmy, trendy to vše působí na člověka. V zájmu zisku, člověka (a někdy i podprahově) nutí k vyšší míře otroctví.
Buďte mladí a uspěšní --------------- Teologie prosperity ---------------------- Kdo asi nastavuje a posouvá měřítka.
> Spousta lidi si to ale nalhava........
Nejsem pesimista, ale cítím, že systém nás ovládá. Všechny. I ty nahoře, strůjce systému.
Nikdo mne nenutí abych si koupil AUDI A8, když na to mám. Ale jak by se na mne dívali ostatní, kdybych jezdil v Trabantu.
Auto jako auto, řekl by si jeden.
Jsem svobodný? Jsem. Co si koupím? AUDI. Protože na to mám? Ne. Tak proč? Jak bych, probůh, vypadal v Trabantu. No a? To víš - IMAGE.
Dostávam se tímto do velmi obecných úvah. Limita x se blíží k virtualitě.
Věc otroctví bychom pak mohli aplikovat na cokoli a dostat se tak do nekonečné debaty.
Tohle nechci, vždyť i tato diskuze je na úplně jiné téma.
Takže jdu vykonat další "otrockou" činnost a jdu si umýt zuby (a jdu spát).
Vím, že máme demokracii a nikdo mně k tomu nemůže nutit, ale to vykládejte mému zubaři .
7145
21.12. 12:02
RE:
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 7145
Ahoj db !
Ja jsem to myslel priblizne tak, ze je rozdil jestli clovek zije v chude zemi, navic ovladane nejakym diktatorem nebo prosperujici demokracii.
Jiste, nic neni zadarmo, i tady musis chodit do prace. No dobre, nemusis, muzes zit jako "bum" ale zato zase zaplatis jinak....
Jsou ale i ruzne stredni cesty. Ja si treba postavil svuj dum z klad sam a zadnou pujcku jsem si nemusel brat. Jezdim v Mazde pickup, tedy ani Trabant ani AUDI. A tak dale.....
Chci tim vsim rici, ze nikdo nemusi podlehnout ani te nejrafinovanejsi reklame, a myslim ze je nesmysl srovnavat mnohem svobodnejsi zivot tady a ty hruzy ktere jsme opustili.
Ted si jdu taky vycistit zuby. Mam sice zubare zadarmo, ale je to muj kamos a kdybych si je necistil, tak by me sproste nadaval... ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
7158
To zni jako predvanocni deprese. clovece jen si nekupujte kvuli image Audi, nevim tedy kolik vam je let ale Audi 8 ma spise Image bohatych duchodcu ci starych manageru kteri cteji byt inovativni
)
7191
23.12. 21:50
RE:
Reakce na 7191
easttrader67, nebojte se o mne.
Jezdím v něčem jiném (pravdou je, že dávám přednost německým vozům).
Proto, ale nepíšu.
Rád bych Vám tímto popřál hezké svátky vánoční a nový rok 2003.
S pozdravem
7198
Take preji hezke svatky a hodne uspechu v novem roce.
PS: DB- jako Deutsche Bank nebo Deutsche Bahn ? ))
7216
23.12. 21:51
RE: Nedzˇihád pana DB
Jirka
dondyk (zavináč) volny (tečka) cz 204.?.?.?
Reakce na 7103
Cau Mikine, sousedka se ozenila takze klidne muzes prijet pokud zrovna nemiris do Thajska. Pokud se tady nepohadame do krve, coz se doufam nestane. Budto jsem se spatne vyjadril nebo jsi me nepochopil. Nesrovnaval jsem sovetsky a americky imperializmus v Afghanistanu nybrz obecne. Je to stejna verbez, akorat ze ted uz neni kam utikat. Afghanistan jsem pouzil jako skvely pripad jelikoz v obou pripadech se jednalo o ty jedince. V obou pripadech pouzivali ty same prostredky, tak jak je to naucila CIA. Akorat ze to jednou pripade byli freedom fighters a ve druhem teroristi. Takze by mozna bylo dobre zamyslet se nad tim, so se to vlastne stalo, ze se z nasich vrelych pratel a spolubojovniku vyklubala behem dekady banda "teroristu". Predpokladam ze si uvedomujes ze hlavni duvod pro zajem Americanu (tim minim roparskou oligarchii a jejich slouhy) o Afghanistan neni laska k bliznimu ale pristup k ropnym polim ve stredni Asii. Toto byl jeden z hlavnich pricin pro podporu Mudzahedinu/Talibanu pri jejich boji proti ruske okupaci a za timto ucelem byli ochotni spolcit se s Talibanem jeste tak tyden pred 9/11. A vysrali se na chudaky afghance jak po tom ruskem odboji, tak nyni. A pokud se dnesni loutkova vlada "neodvdeci" tak tam treba zitra nastrci zase Taliban (mozna pod jinym jmenem, ale pod stejnou zaminkou - bojem proti terorismu)). Zatim akorat zavrazdili stovky, mozna tisice, nevinnych civilistu. Ti nemeli nic spolecneho s Osamou nebo s Talibanem a pokud s jejich vrazdou souhlasis tak nemam co dodat. A co se tyce "osvobozeni" od Talibanu tak nevim, vzdyt vetsina z nich jen vymenila kabat, tak jako ti cesti komunisti. Takze ta situace se mozna tak moc nezmenila, akorat ze je mnoho vice mrtvych a zeme jeste vice zpustosena. O humanitni pomoci obetem "valky" a "vystabe" znicene zeme se jaksi prestalo psat a ti mistni hejtmani si to tam zase nejak rozdeli. A jak o tom napsal jisty KANADSKY novinar, tak to nakonec stejne asi vyzral Putin, jelikoz se do te nove "demokraticke" vlady "dostala" hromada byvalych pro-sovetskych vazalu. Takze nakonec rusove tu valku prece jen vyhrali. Afghanistan lezi v ruinach, Osama s Omarem si vali sunku buhvi kde, a Bush vesele seskrtava ustavu.
Uvozovky pouzivam rad, snazim se upozornit prave na to ze neni nic cernobile a jestlize nazyvame Osamu a jeho kumpany teroristy (oni se radeji povazuji za bozi bojovniky a freedom fighters) tak budme dusledni a nazyvejme teroristy take Amerikou skolene a vyzbrojene diktatory ve stredni Americe, CIA, Rusko, Cinu, atd. Mikine, prece nemuzeme do konce zivota omlouval hruzy konane "Amerikou", protoze je to "porad lepsi nez kdyby to delali komunisti". Vis, mrzi me, ze takova spousta emigrantu si po svych zkusenostech s jednim zkorumpovanym rezimem zacpe usi, zavre oci, svedomi si daji do zastavarny, a tvari se, ze je vse v naprostem poradku. To je ale zase jina diskuse. Takze ahoj a napis mi na muj email. Dondyk
7199
24.12. 8:49
RE: Nedzˇihád pana DB
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Reakce na 7199
Dondyku,
neboj se , do krve se tady nepohadame, protoze nebudu pokracovat. Napisu ti soukrome a o politice to nebude.
Svuj nazor jsem napsal a opakovat se nehodlam.
Nechapu jen proc napred pises ze jsem te mozna spatne pochopil a ze nesrovnavas sovetsky a americky imperialismus.
Srovnavas. A v jednom kuse. A to ze nova afghanska vlada neprovadi masovy vycvik teroristu, neni protiamericka a neutiskuje zeny jeste neznamena ze je loutkova. Howgh........
7209
19.12. 10:22
RE: Fatwa prezidenta Bushe
milo
admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 7038
Rozeberu to bod po bodu
>- zastavit podporu a vyzbrojování Izraele
Tento požadavek se mi zdá opravdu mimo mísu, zvláště po tom co i Arafat se vyjádřil, že al Kaida zneužívá jejich konflikt. Navíc mi příjde, že existence Izraele je v těchto konfliktech vždy jen záminkou pro manipulování lidmi (prostým afgháncům bylo rozhodně houby po tom co se děje v Palestině). A kromě toho, jak by se vám líbilo, kdyby nějaký vrah řekl, já už nebudu loupit a vraždit, když vy přestanete ochraňovat Stworu, protože ho chci zabít. Byl byste taky pro toto řešení. Já ne, i kdyby šlo a vás.
>- přestat podporovat zkorumpované proamerické režimy na Středním >východě i jinde, stáhnout svá vojska zhruba ze 120 zemí světa
Nerozumím co bylo teroristům v Afghánistánu do toho, co se děje jinde, dle vaší logiky ani oni se do toho nemají co plést (viz právo na sebeurčení).
>- nekrást Arabům jejich naftu
Arabům jejich naftu kradou hlavně jiní Arabové. Podívejte se kdo je kromě Bila G. nejbohatší.
>- nechat je, ať si sami vládnou jak umí (=repsektovat jejich právo na sebeurčení)
Pokud vždy vyznáváte tuto, jinak samozřejmě pěknou, myšlenku, jako jediné řešení, nechápu opravdu, proč jste emigroval. Podle komunistů, to co tady bylo, bylo vytvořeno na základě našeho práva na sebeurčení. A nebudu nejspíš daleko od pravdy, že v Afghánistánu to bylo podobné. Jak by tito lidé (teroristé) bylo vidět právě v tom Afghánistánu. Kdo mohl zdrhnul. A konkrétně vy byste tam se svým pošťuchováním nepřežil ani den.
Myslet si, že k řešení těchto konfliktů vede jednoduchá cesta je velmi naivní.
7069
19.12. 18:45
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Rudolf Sob
red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 64.?.?.?
Reakce na 7038
Nevim co povazujete za "zbesilou" reakci a pravdepodobne je lepe vase nazory ignorovat nez se nechavat zbytecne provokovat k jakekoliv reakci ale neda mi to ctenari pripomenout - nazory jsou jedna vec jeste lepe je podlozit je fakty - nezda se ze se kona "genocida" Palestincu, byt slysime mnoho neopodstatneneho narku a povyku, a rozdeleni palestinckeho mandatu na zidovske a arabske uzemi neznamena ze to ci ono uzemi bylo v jakemsi vlastnictvi at uz arabu nebo tzv. palestincu. To ze arabske zeme opakovane vedly neuspesne valky proti Israeli a pak se zrekly uzemi
(a tim zodpovednosti) za uzemi Zapadniho brehu a Gazy, je ovsem smula lokalnich obyvatel, tedy Palestincu. Oni totiz namaji zajem o
nezavisly stat na tomto uzemi, oni by radsi Israel.
Vzhledem k tomu, ze tam uz nekdo zije - t.j. Zidi, tak holt maji pech. Stat na tzv. okupovanem uzemi uz jim nabidut byl - jiste jste se aspon doslechl o Oslo, Camp David a Taba hovorech. Ale predpokladam, ze to uz vite, ale libi se mi, ze jak se rika nenechate zadna fakta v ceste svym nazorum.
Nevim kdo Arabum "krade" naftu, U.S. dostava priblizne 11 -14% nafty ze Stredniho vychodu a plati za ne ceny uvadenne na svetovem trhu.Jak je videt tak se to zda byt dost na luxusni zivotni styl a navic bohatou podporu vselikych teroristickych skupin.
To je tak asi co se tyce me zbesilosti, doufam ze jsem vas nezklamal.
7084
19.12. 0:06
RE: Fatwa prezidenta Bushe
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 7034
>V originále: "It will not end until every terrorist group of
>global reach has been found, stopped and defeated."
yep, then this will be the never ending story, just like damn izrael-palestine issue, or what??????????
stefan
7047
19.12. 8:11
RE: Univerzalni zaminka
Reakce na 7034
>Nuže, s těmi nelze bojovat a čekat, že je to unaví a že podepíšou
>nějaké příměří. Žádný konsensus s terorismem není možný, protože
>nás ohrožuje sama existence terorismu. Proto je potřeba tohoto
>nepřítele jednoduše kompletně zničit. Jeden vojenský činitel USA
>použil velice výstižný termín EXTERMINATION WAR, tedy VYHLAZOVACÍ
>VÁLKA.
No to se tedy mame na co tesit. Jak se ti teroriste poznaji? Tezko hlasaji: "ja jsem protiamericky terorista". Takze v ramci te VYHLAZOVACI VALKY se zrejme jevi nejlepsi vyhladit kazdeho, kdo by mohl byt potencialni terorista. Na konec zustanou asi nevyhlazeni jen Americane, protoze po prvnim vyhlazeni se to spouste lidi nebude libit a tak se stanou sympatizanty s teroristy a cyklus se bude opakovat.
Vsechny tyhle US protiteroristicke proklamace mi pripadaji jako slavna Hellerova "hlava 22". Narizeni, o kterem nikdo poradne nevedel, k cemu je, ale ktere se dalo aplikovat na vsechno a zrovna tak, jak se komu hodilo. Nebo to tak zamerne ma byt?
7063
17.12. 8:43
Fatwa prezidenta Bushe
Mikin
mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?
Naprosto nechapu, jak nekdo muze srovnavat prikaz k zabiti teroristu casto zodpovednych za smrt tisicu nevinnych lidi a prikaz k zabiti spisovatele za knizku - a rici ze to prvni je horsi !!!
Chtel bych take vsem ctenarum doporucit kliknuti na tu puvodni zpravu napravo na hlavni strance a na komentare k ni.
Nevim kolik je na svete zurnalistu kteri jmenovite urazi sve ctenare......
6981
18.12. 6:29
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6981
Vy ste videli zoznam tych 25 ludi s vyctom konkretnych skutkov, ktore spachali a kvoli ktorym boli zaradeni do zoznamu, alebo ste sa len uspokojili s vyhlasenim, ze ide o tych najhorsich teroristov?
7020
19.12. 0:17
RE: Fatwa prezidenta Bushe
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?
Reakce na 7020
jasne, zatim se ani nevi zda je skutecne za vsim osama a jak vidno, tady si amerika znacne odporuje, prosazuje-li m stale heslo:
"innocent until proven guilty", zatim si nevzpominam, ze by prosel s osamou nejaky trial, ze by byl odsouzen v nepritomnosti???
to jen mimochodem dodavam tem, kteri se chytaji zakona!!!
stefan
>Vy ste videli zoznam tych 25 ludi s vyctom konkretnych skutkov,
>ktore spachali a kvoli ktorym boli zaradeni do zoznamu, alebo ste
>sa len uspokojili s vyhlasenim, ze ide o tych najhorsich
>teroristov?
7048
18.12. 13:19
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Grovik
grovik (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 6981
Nejde o to jestli neco takoveho udelali jde o to ze neco takoveho je proste PRAVNE nepripustne... Jak muze nekdo rozhodovat o zivote nekoho uplne ciziho?? Nejde tady o nejake zub za zub. Priste to muze byt jen ten kdo nesouhlasil!!
Ta formulace je velice nejasne "nepratelsky bojovnik" muze byt klidne clovek ktery prohlasi ze: "Bush je vyslintanej imbecil"! A jednoho dne se probudi mrtvej. Muze to byt politik ktery nesouhlasi s politikou mistra Kroviho! Proste KAZDY!
Ale takhle to preci nejde!!!
Nelze nekomu slibity beztrestnost. A uz vubec ne na uzemi ciziho statu. Jak by se vam libilo kdyby "posveceny bojovnik CIA" vyhodil do vzduchu celej panelak protoze nekde uvnitr je terorista ?? Je to blbost. No je to Americiky zpusob.
O tohle ja nestojim.
Vy ano???
7036
19.12. 9:48
RE: Fatwa prezidenta Bushe
milo
admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?
Reakce na 7036
>Jak muze nekdo rozhodovat o zivote nekoho uplne ciziho??
Velmi správná otázka. Položme ji třeba některému z teroristů. Co si asi o tom myslí?
Nezbývá než povzdechnout - ach jo, jak je tady poslední dobou zvykem. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
7067
17.12. 12:30
Fatwa prezidenta Bushe
Fatwa.
Izraelskej Mosad tez vykonaval Fatwu v dobe po vrazde Izraelskych atletu v Mnichove. Opravnene.
'Fatwu' na americke obcany vyhlasili muslimove pri jejich utoku na WTC kdy zahynulo pres 2000 lidi. O tomhle zde nebyla vubec zminka. Lide zapominaji velice brzy.
Kdysi jsme rikavali:
Jak se do lesa vola, tak se z neho ozyva.
Vcera dokonce vyhlasilo US pravo 'first - preventive strike' proti kterekoliv zemi ktera prechovava teroristy.
Rok 2003 nam prinese mnoho prekvapeni, muzete na to vzit jed.
6987
18.12. 6:39
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6987
A ja som si doteraz myslel, ze USA su vyspelejsi ako zaostaly moslimsky svet, a ze svoju vyspelost postavilo a dosiahlo prave na striktnom dodrziavani prav a slobod jednotlivca. Ale mozno som sa mylil a je to prave USA, ktore sa snazia dosiahnut uroven moslimskeho sveta...
7021
17.12. 14:41
Fatwa prezidenta Bushe
Ach jo. Budu se sice opakovat ale asi je to potřeba. Zpravodajské služby různých zemí at už demokratických nebo totalitních vykonali v minulosti řadu takových mimosoudních poprav (tahle vaše definice je celkem přesná) aniž by dopředu oběti exekuce varovali. To je jediný rozdíl oproti dnešku. Nyní zřejmě nastala doba kdy už není podobné věci nutné tajit poněvadž terorismem vystrašená veřejnost je bude podporovat a kritické hlasy budou v menšině.
Jinak vám asi uniklo že i islamští teroristé mají na kontě řadu mimosoudních poprav (WTC,Bali) aniž by nějakou fatwu vyhlašovali.
Bin Laden na to ostatně nemá právo, jelikož není duchovní.
Ale timhle argumentovat v tomhle threadu je asi zbytečné, protože hned se najde někdo, kdo nám vysvětli že věže v NYC zboural Mossad a Bali bombing má na svědomí CIA že?
Proč do toho taháte Salmana Rushdieho taky nevím.
Fatwu nad Rushdiem vynesl Chomejní který představuje uplně jinou větev islámu než Al-Quaeda. Současné iranské vedení BTW: Iránci nejsou Arabové, ji odvolalo.
Mne by spíš zajímalo zda to nové opatření má zpětnou platnost a jestli ne jak bude naloženo s agenty CIA, kteří asi před měsícem provedli jednu vícenásobnou mimosoudní popravu v Jemenu.
6993
17.12. 23:49
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6993
>Ach jo. Budu se sice opakovat ale asi je to potřeba. Zpravodajské
>služby různých zemí at už demokratických nebo totalitních
>vykonali v minulosti řadu takových mimosoudních poprav (tahle
>vaše definice je celkem přesná) aniž by dopředu oběti exekuce
>varovali. To je jediný rozdíl oproti dnešku. Nyní zřejmě nastala
>doba kdy už není podobné věci nutné tajit poněvadž terorismem
>vystrašená veřejnost je bude podporovat a kritické hlasy budou v
>menšině.
A v tom je mozna problem.Kdyz se to rekne "nahlas",stane se to tim padem legalnim?
>
>Jinak vám asi uniklo že i islamští teroristé mají na kontě řadu
>mimosoudních poprav (WTC,Bali) aniž by nějakou fatwu
>vyhlašovali.
>Bin Laden na to ostatně nemá právo, jelikož není duchovní.
>Ale timhle argumentovat v tomhle threadu je asi zbytečné, protože
>hned se najde někdo, kdo nám vysvětli že věže v NYC zboural
>Mossad a Bali bombing má na svědomí CIA že?
>
>
>Proč do toho taháte Salmana Rushdieho taky nevím.
>Fatwu nad Rushdiem vynesl Chomejní který představuje uplně jinou
>větev islámu než Al-Quaeda. Současné iranské vedení BTW: Iránci
>nejsou Arabové, ji odvolalo.
>
>Mne by spíš zajímalo zda to nové opatření má zpětnou platnost a
>jestli ne jak bude naloženo s agenty CIA, kteří asi před měsícem
>provedli jednu vícenásobnou mimosoudní popravu v Jemenu.
A jak do budoucna?Bude mit mandat "to kill" casove omezenou platnost,nebo tu je proto,aby zustal?
7006
17.12. 17:50
Fatwa prezidenta Bushe
Fanatický podporovatel státu Israel P.V se sešel v jednom thredu s neméně fanatickým židobijcem Nohejlem. Sofistikovanost argumentů je přibližně stejná. To bude panečku diskuse ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Luku nejseš ten hrdina co tady onehdy litoval Mad King George (aniž by si zjistil kdy v gardě se stíhačkou lítal a srovnal to s datem dobytí Saigonu Vietkongem) že nestihl vietnamskou vojnu a hlavně nám vyprávěl že zajatí bojovníci z Afghani nemají právo na statut válečných zajatců.
Hmmm a hlavně že jsme ve válce že?
K Stworovým protiargumentům tady nemám výhrad i když můj právní pohled není podepřen žádnou kvalifikací.
Ten David Ahenekaw to je nějakej indianskej Hal Turner nebo Louis Farrakhan?
6998
18.12. 4:01
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 6998
Ten David Ahenekaw to je nějakej indianskej Hal Turner nebo Louis Farrakhan?
*
pani Emmo,
David Ahenekaw je 67 let starej pan, ktery slouzil v Kanadske armade do roku 1967. Potom byl zvolen sefem Indianske federace
v Saskatchewanu. Udelal pro Indiany dost velky kus prace. Vlada
mu taky za to dala Order of Canada. V roce 1986 vsak pri volbach
ztratil svoje postaveni, protoze se prislo na radu financnich ko-
rupci co zde udelal. Zustal vsak nadale v nekolika funkcich, jako
senator. Nevim co ho vedlo k tomu, ze v patek novinarum rekl
ze Hitler vlastne udelal lidstvu dobre, ze "upekl 6 milionu zidu".
V pondeli mu byli odnaty vsechny funkce a zacala ho vysetrovat
Kanadska jizdni policie. Dnes se mel omluvit za sva slova, zitra to
bude v novinach, nevim jak to dopadlo. Moc lidi proti jeho vyro-
kum protestovalo, hlavne zidovska populace a jeste vic jeho vlastni
lide. Budeli soud, bude asi odsouzen na 2 roky vezeni za vyvolavani
nenavisti.
7015
18.12. 2:38
Fatwa prezidenta Bushe
Robert Nohejl
emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Kdyz ,ja jsem podle pani Bovary zidobijce ,tak ,co je rabbin Moshe Shonfeld,profesor Marlow,profesor Finkelstein a jini podle "soudkyne" Bovary.Mam dojem,ze rici o Vas ,ze jste hloupa nevzdelana husa ,by bylo jen pohlazenim ve vasem pripade i stemi zidomilci kolem Vas.
Rabbi Moshe Shonfeld accuses the Zionists of collaborating in the Nazi slaughter of European Jewry directly and indirectly.
The charges are contained in his book, "Holocaust Victims Accuse" (1977) which is readable on line. http://www.jewsagainstzionism.com/books.htm (Download it by right-clicking on the red Acrobat PDF link. Then left-click "Save Target."
Rabbi Shonfeld calls the Zionists "war criminals," who usurped the leadership of the Jewish people, betrayed their trust, and, after their annihilation, reaped the moral capital.
Shonfeld states: "The Zionist approach that Jewish blood is the anointing oil needed for the wheels of the Jewish state is not a thing of the past. It remains operable to this very day."
Other books on this theme by Jews include: Edwin Black, "The Transfer Agreement"; Ben Hecht, "Perfidy," M.J. Nurenberger "The Scared and the Damned"; Joel Brand, "Satan and the Soul"; Chaim Lazar, "Destruction and Rebellion"; and Rabbi Michael Dov Ber Weismandel "From the Depth."
The implication, which I will explore later, is that Zionism, at the top, is not a Jewish movement. In the words of veteran Israeli politician Eliezar Livneh, "The Zionist heritage had in it something flawed to begin with."
7010
18.12. 2:44
Fatwa prezidenta Bushe
Robert Nohejl
emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Takoveho Mateje nepouci ,ani tech 100 milionu mrtvych krestanu v Rusku,Matej zustane provokaterem Matejem s patentemna rozum,sice nic moc z historie nevi,ale to mu nebrani ,aby mohl kritisovat druhe ,srazet je na uroven hlupaku,ackoliv on sam je jednooky mezi slepsi.
Zionism: Compulsory Suicide for Jews (Are Americans Next?) by World-Class Author Henry Makow, Ph.D. By Henry Makow, Ph.D.
On Nov. 25, 1940, a boat carrying Jewish refugees from Nazi Europe, the "Patra," exploded and sank off the coast of Palestine killing 252 people. Radeji diskutuji se vzdelanym zidem ,nez s krestanskym poturcencem.kOLABORANTU JSEM SE ODJAKZIVA STITIL.
The Zionist "Haganah" claimed the passengers committed suicide to protest British refusal to let them land. Years later, it admitted that rather than let the passengers go to Mauritius it blew up the vessel.
7011
18.12. 4:12
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 7011
Takoveho Mateje nepouci ,ani tech 100 milionu mrtvych krestanu v Rusku,Matej zustane provokaterem Matejem s patentemna rozum,sice nic moc z historie nevi,ale to mu nebrani ,aby mohl kritisovat druhe ,srazet je na uroven hlupaku,ackoliv on sam je jednooky mezi slepsi.
*
Ano musim se priznat, ze jsem po druhe a naposledy cetl vas prispevek. Jsem tady asi vyjimka.
Dale se priznavam, ze jsem to byl ja, ko zavrazdil 100 milionu ruskych krestanu, ze jsem provokaterem, ktery o historii nic nevi
dovolim si kritisovat jine, myslim si o vas, ze jste hlupak
a mam jen jedno oko. Presne tak jak to popisujete.
Ale zaroven mistoprisezne prohlasuji, ze jsem o 180 stupnu uplne jinej clovek nez vy, pane Nohejle a jsem na to opravdu pysny a
velice hrdy.
7016
>Takoveho Mateje nepouci ,ani tech 100 milionu mrtvych krestanu v
>Rusku,Matej zustane provokaterem Matejem s patentemna rozum,sice
>nic moc z historie nevi,ale to mu nebrani ,aby mohl kritisovat
>druhe ,srazet je na uroven hlupaku,ackoliv on sam je jednooky
>mezi slepsi.
>
>*
>
>Ano musim se priznat, ze jsem po druhe a naposledy cetl vas
>prispevek. Jsem tady asi vyjimka.
>Dale se priznavam, ze jsem to byl ja, ko zavrazdil 100 milionu
>ruskych krestanu, ze jsem provokaterem, ktery o historii nic
>nevi
>dovolim si kritisovat jine, myslim si o vas, ze jste hlupak
>a mam jen jedno oko. Presne tak jak to popisujete.
>
>Ale zaroven mistoprisezne prohlasuji, ze jsem o 180 stupnu uplne
>jinej clovek nez vy, pane Nohejle a jsem na to opravdu pysny a
>velice hrdy.
>
Jo to s tim panem je takovy problem bud nevi nebo lze, ale nema to smysl se s nim dohadovat. Realitu jiz pred delsi dobou opustil. Ale ma zde par fanousku ) kteri to zrovna nemiluji kdyz tomu panovi dokazete ze lze.
7031
18.12. 10:30
RE: Fatwa prezidenta Bushe
Reakce na 7011
Hele, Mr. Nohejl.
Mohl byste prosím vynechat ony anglické vsuvky ve vašich komentářích?
Rád bych také něco s těch výkvětů měl. Kdo to má pořád překládat?
Angličtinu neovládám jak svůj rodný jazyk.
Nemusíte mi psát, že tímto jsem méněcenný. Já to vím. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Můj názor na vaše příspěvky vyjádřím nejlíp tím, že dám kladný punc Matějovi.
Chtěl bych Vás také vybídnout k dalšímu a intenzivnějšímu studiu židovské kolaborace v neprospěch židovského národa jako celku.
Začněte špionážní sítí MAX - Turkul. Když to nastudujete přejdeme na dohodu Ben Guriona s Rotchildem ohledně podpory vzniku židovského státu a nestíháni nacistických zločinců.
Možná potom, Mr. Nohejl, pochopíte, že cesty páně jsou nevyzpytatelné.
S pozdravem
7030
|