Z diskuze
Stálé rubriky
Témata
Zábava
Počítače
Pomoc Zvědavci
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup k novým článkům) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrována nebude], nebo, pokud máte nainstalováno PGP, můžete si stáhnout
můj PGP klíč.)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 18.49 Kč
$1 CAD = 18.29 Kč
$1 AUD = 17.07 Kč
1 € = 25.39 Kč
1 £ = 28.32 Kč
1 CHF = 17.53 Kč
100 rublů = 63.42 Kč
1 unce zlata = 20760 Kč
Poslední aktualizace 17.03. 18:22 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 59
několikrát jsem sem hodil v plen youtube,kde pan TOLLE mluví o odpovědnosti. V televizi byla zmínka o tom,že dobrovolník ve svém volnu vysekává odborně a ZADARMO kopii Mariánského sloupu,který sloužil svého času, jako cíl procesí.Též při tehdejší bouračce puvodního sloupu asistovala Frantu Saurerovi a jeho partičce jakási šestnáctiletá anarchistka Milada Horáková,která prý tehdy vylezla po žebříku a příčinlivě přehodila smyčku přes šíji té uctívané sochy. Nevěděla, co činí,ale nezbavila se karmické zodpovědnosti,když ji kat přehodil též smyčku přes šíji. Milí politici,opatrně se slavností 20 VÝROČÍ podvodu,žádné rychlé pohyby,karma by vás chytla také za límec. ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
204427
10.11. 13:30
RE: zodpovědnost
prosím o link, kde pan Tolle mluví o odpovědnosti
204457
10.11. 22:23
RE: zodpovědnost
http://www.youtube.com/watch?v=wjEYqOwo85A hodil jsem toto do Nokie a je to posila......
204477
10.11. 23:36
RE: zodpovědnost
http://www.youtube.com/watch?v=ZM7-jXsI8ow jedna herečka pátrala a uspěšně
204480
10.11. 0:32
17.11.89
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?
Mali sme ich vsetkych povesat.Nezna revolucia bola chyba.Budeme si historiu nuteny zopakovat...
204428
V ceskym krateru je to dnes jak v tom forku. Kdovi jestli ho zna i Vasek Havel. ,,Zid si vzal za manzelku ciganku. Za nekolik mesicu se jim narodi syn Izak. Kdyz Izakovi je 10 let tak se pta matky jestli je cigan nebo zid. A proc se na to ptas? Protoze jsem venku videl o zed opreny nezamceny kvalitni a drahy horsky kolo ktery patri otci myho kamarada a nevim jestli ho mam ukrast nebo prodat.........
204440
11.11. 14:04
RE: 17.11.89, tím koncem jsi vtip zkazil
ale to je starej a ještě k tomu židovskej))) a v originále jde o malou černošku adoptovanou židovskou rodinou z humanitárních důvodů. ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
204524
10.11. 15:28
RE: 17.11.89
janko
janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
..no, možná si "sametovku" zopakujeme, zas relativně "něžně". Jde o plánovanou verzi zániku civilizace (krachu společenských a přírodních systémů) v roce 2012. Místo nárazu planetky či jiného harampádí s následkem mnoha let zimy či potopy - by se mělo jednat o postupný přechod našeho myšlení do forem snesitelnějších pro naše hvězdné okolí.
Vše si svým myšlením přitahujeme. Od svých strachů k nenávistem, které cítíme k něčemu nebo někomu jinému. Ale výsledky toho přitahování si často vyzobeme až později, mnohdy až v jiném těle.
Zatím to ještě není vidět nějak moc zřetelně - ale mnohým z nás už "došlo", která facka je za kterou naší hloupost.
jen je asi těžké pochopit, že facky, které dáváme planetě (ale i společenským systémům, komunikaci)- ta nám příroda nebude stále tolerovat. I ona má svou kapacitu.
My jsme příroda, naše paměť je onen pro fyziky "prázdný prostor" mezi hvězdami. Čeká vás pochopení faktu, který nelze doložit jinak než vlastní zkušeností - že totiž záznamy veškerých pohybů našeho těla i našeho myšlení vyplňují ten stále rostoucí "prázdný prostor".
Ale naučili jsme se jej pojmenovávat jazykem vědy a přežívá ještě jazyk duchovní/pohádkový. A zřejmě oba budou nahrazeny jazykem "o informaci a její pouti prostorem a časem".
Oprátku nebo polštář - si vyrábíme každou vteřinou, vše se ukládá do frekvence, známé pod slovem "ČAS" - a do této databáze (v podobě "zamrzlého času" si každý podle potřeby saháme - naše paměť vznikala množinou opakování. Náš relativně složitý rozhodovací mechanizmus (= inteligence) se také učí pomocí chyb (= mutací). Ale bude chvíli trvat, než i další z nás zjistí, Že, Jak a Proč - se naše myšlenky ukládají souběžně do všech planet sluneční soustavy, ale i do volného prostoru mezi nimi. Tam existují naši nehmotní dvojníci, říkalo se jim strážní andělé. A jejich řídící hierarchie.
Ale jsou jinak koncipováni - tak jak fungují počítače. "Inteligence" počítačů je průnikem mezi inteligencí naší (na bázi uhlíku) a databáze "dat v prostoru", kterou naši předci čerpali z křišťálu - a my z křemíkových (a snad už i diamantových) destiček s tranz i Story.
Asi ještě netušíte, co je čeština za nástroj myšlení - ale zjistí to nakonec každý, kdo bude chtít.
204465
Politici si hraji svou hru, ktera jiz davno neni v zastupovani zajmu verejnosti.
Ja si hraji sve hry. Jake? Napriklad.
Kdyz mne v UK zastavi((vozidlo), jako pesi bych se s nimi vubec nebavil, protoze mam pravo mlcet) policie a zada mne o doklady, tak zacnu pokladat otazky ja. Nezapomente, je to hra master/servant. A master poklada otazky, servant slouzi.
Moje otazky.
Ja:"Co je duvodem tohoto neopravneneho zadrzeni?"
On:Vetsinou odpovidaji - bezna kontrola.
Ja:"Mas podezreni, ze jsem terorista?"
On: S usmevem -"Ne".
Ja: Mas podezreni, ze jsem udelal kriminalni prestupek?
On: Ne
Ja: Takze potom musim byt free to go. Jsem free to go?
On: Ne
Ja: Jsem tedy zatcen?
On: Ne
Ja: Tak co tedy chces?
On: Tve ID.
Ja: Myslis moje vlastni ID?
On: Jo.
Ja: Ja zadne vlastni ID nemam. Mam maximalne ID me vlady, a to co je na nich napsano je jejich vec, ne ma. S temi informacemi na ID nesouhlasim. To ID nejsem ja.
On k. Kdy jsi se narodil?
Ja: Sorry, ale to si bohuzel nepamatuji. Nepocital jsem to. A navic to nebyla v muj prvni den vec, ktera by mne zajimala. Nejaky datum mi nekteri lide rekli, ale to jsou jen povidacky. Vas zajimaji povidacky?
On: Ne. Jaka je tvoje adresa?
Ja: Sorry, ja jako lidska bytost adresu nemam. Ja mam telo. (ja mohu mit pouze bydliste a to ma adresu). Jsem free to go?
Obcas se jich zeptam na jejich prisahu a pripomenu cemu jsou zavani. Pokud ji porusi jsou to oni, kdo pacha zradu nebo kriminalni cin. Proto jim byla dana prisaha, aby nemohly jit pres sve pravomoci. Oni maji nami dana privilegia - my mame noddelitelna prava dana Universal Declaration of Humman Rights.
Docela se tim bavim a cim vice kontaktu s nimi mam, tim vice jsem pripraven.
204431
Ale to je zabava s radovymi poldy, kteri respektuji pravidla, tak opatrne. Jsou taci, co pravidla nerespektuji.
204433
V Kanade by se s tebou moc nemazlili. Kdyby jsi mel moc otazek, tak by te take mohli "sejmout" taserem, jako toho Polaka ve Vancouveru ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
204435
Jasne to se muze stat. Pokud jim ale nepripomeneme na co prisahali tak se to stane drive nebo pozdeji.
Ja jsem se rozhodl, ze tu jejich falesnou hru hrat nebudu.
Vsechna komunikace z me strany je samozrejme neagresivni. Kdyz vidim, ze zmenil naladu na agresivni, tak mu reknu.
"Vidim, ze jsi zmenil naladu a chces na mne pouzit nasili. Pokud mne musis zatknout, tak to udelej. Je treba aby jsi nejdrive vedel, ze jsem peaceful man a neni zapotrebi nasili. Od teto chvile cokoliv co mne donutis udelat je under protest, duress a nedavam ti zadny souhlas k odebrani otisku prstu, krve, DNA. Nevzdavam se svych lidskych prav - trvam na svych pravech."
A od te doby mlcim. Nedam jim zadne udaje, protoze jsem neudelal nic kriminalniho.
To co oni chteji uplatnit je statutarni(nebo commerce) zakon, ale do zadneho kontraktu s nimi nevstoupim. Zadne udaje = zadny pripad. Nemaji osobu, kterou vytvorili pravnici. Nemaji legal fiction.
204455
Velmi pusobive, ale takovou schopnost jazykove i mimoslovni komunikace ma velmi malo lidi. Ale i tak opatrne, pro nektere lidi vcetne v tech v uniformach je slovo moralka naprosto neznamy pojem.
204467
10.11. 6:47
Bohužel vládne nám ksindl
ČR by potřebovala hromadné defenestrace - ale kulometem
204442
10.11. 7:38
RE: Bohužel vládne nám ksindl
Myslim si ze v ty krizi kdy se musi setrit by pohoupani na konopnym provazku na vetvi stromu na cerstvym vzduchu pekne v prirode prislo levnejc a podvedeny lidi by si u toho veseni balamutnich svini ktery narodu nadelali velke skody taky vic uzili!
204445
10.11. 8:08
RE: Bohužel vládne nám ksindl
budme humani, jenom je povesime.
204446
11.11. 11:51
RE: Bohužel vládne nám ksindl
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Jen mě pořád uniká, kdo jste, koho chcete věšet, jaký k tomu máte mandát a od koho? Nebo je to jedno a berete všechno jako smrt? Hlavně že někdo visí? Pak je ale dobré vědět, že "jak se do lesa volá..." a taky, že "každá hůl má dva konce". Kdo to neví, nebo nectí, bývá dost často překvapený, jak jsou ta pořekadla výstižná... Vy humanisti jedni demokratůrní.
204515
11.11. 23:23
RE: Bohužel vládne nám ksindl
To myslis tak jako v Madarsku v roce 1956? ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
204549
14.11. 18:21
Maďaři měli k svému jednání dobré důvody,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
ovšem jelikož tamní politbyro muselo mít jednoho góje jen proto, aby mohl někdo podepisovat o šábesu rozsudky smrti, pomoci od sionistického golema se nedočkali ...
204788
Jen tak nekoho obvinovat, nema velky smysl. Pokud takova skupina onech 80 rodin eistuje, je treba o nich shromazdovat dukazy, zalozit banku udaju atd. Tak to delaji napr. sudetsti Nemci o nas, Zide v USA o nacistech (Harwardska universita provozuje banku udaju, ktera ma vic jak milion dokumentu). Jenomze my Cesi se k necemu takovemu neodhodlame a tak budeme dal laterit na internetu. Mimochodem onech 80 rodin zalozilo institut totalitnich rezimu, ktery shromazduje materaly o nas a manipuluje materialy o nich.
204443
12.11. 7:24
RE: banka udaju
"Jenomze my Cesi se k necemu takovemu neodhodlame a tak budeme dal laterit na internetu. Mimochodem onech 80 rodin zalozilo institut totalitnich rezimu, ktery shromazduje materaly o nas a manipuluje materialy o nich."
máte jen částečnou pravdu...těch našich 80rodin disponuje obrovskými prostředky a mocí,jak dosáhnout svých zájmů,uvědomte si,že jakýkoliv boj proti systému musí být někým(něčím) podporován(hlavně finančně),neznám ve svém okolí hodně bohatého člověka,který by chtěl bojovat proti systému,který vycucává a těží z něho,byl by sám proti sobě,vždyť se má dobře...pokud takového člověka najdete,okamžitě mi dejte vědět,budu pro něj pracovat,co může být hezčího,než bojovat za pravdu a svobodu a ještě za to být placen,já bych makal do roztrhání těla,bohužel tohle se nestane...a nebo se můžete stát mučedníkem této doby,udělejte si velkou sváču,termosku s čajem a vyražte demonstrovat před parlament,ty svině se vám budou smát z kantýny u parlamentní dotované kávičky za 6Kč a říkat si,co je to za aktivního debila,zakládat institut může ten,kdo má peníze a čas(bohatý člověk),bohužel,ten nemá zájem bojovat proti systému...
přeji hezký den
204585
13.11. 8:30
RE: banka udaju
Dobre jste to vyjadril a pekne laterite, sousede. Mluvite za nas za vsechny.
204681
13.11. 9:21
RE: banka udaju
Banka údajů má smsl pouze tehdy, kdy voliči jdou volit POUZE NEZKOMPROMITOVANÉ JEDINCE. Jelikož tomu tak není, strany mohou takové zkompromitované jedince klidně zařadit na svou kandidátku. Vědí, že voliči je stejně zvolí. A tak takoví jedinci a takové rodiny budou i nadále nám vládnout. Nutno podotknout, že "sametová revoluce" (při níž byl Havel JEDNOMYSLNĚ zvolen prezidentem) nebyla žádná revoluce, ale pouze předání "politické moci". Jinak je to s mocí ekonomickou. Tu si dřívější vládci ponechali. Stačí se podívat do představenstev největších a nejbohatších ekonomických uskupení. Co je tam bývalých čelních představitelů "vedoucí politické strany".
204686
10.11. 9:58
Komunisticky kadrovak Petr Pithart
Existuje dost pametniku, kteri byli ucastni toho jak Pithart v 60.letech na Pravnicke fakulte v Praze vyhazoval studenty jako clen kadrove komise. Byl to zapaleny komunista, ktery nyni prevzal pribuznou roli demokrata.
Moc pekny clanek, vic takovych, at se odhali ta sametova spina!!!
204447
10.11. 10:02
Etnický původ
Zajímavé, že rodiny Rumlových, Pithartových, Dlouhých, Šalgovičových i Pajerových spojuje jejich etnický původ - a rozhodně ne český ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
204448
10.11. 10:26
RE: Etnický původ
Není problém něco takového napsat a hodit smajlíka. Mohl bys ale prozradit, odkud takové informace čerpáš?
204449
11.11. 11:55
RE: Etnický původ
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Až prozradíš, co je to "hodit smajlíka". ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
204517
25.12. 13:35
RE: Etnický původ
Třeba odtud, no a odtud se cestou necestou dostaneš zase sem. Mám to vyzkoušené. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
207990
10.11. 11:03
RE: Etnický původ
Sedláček ,Nováček,Hospudka,to jsou jména občanu,kteří měli kdysi jiná jména,znám křestanku jménem Goldstein.Na tom nezáleží,pane Sedláčku,považuji zde Vaše uvahy za irelevantní,nebot znám hodně těch Židu s českým jménem a jsou to výborní lidé....rozlišovat, rozlišovat,neprovokovat..... ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
204452
10.11. 15:50
RE: Etnický původ
janko
janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Eriku, původ je jen jedna část. Každá rodina má svoje "černý ovce". A proč by nemohly taky existovat v opačných rodiných opačné - bílé ovce?
Chybí mi tady snaha vidět události alespoň z "protisměru, když už se nezmůže někdo na víc úhlů pohledu.
Židovství je ZPŮSOB MYŠLENÍ, to za prvé.
A za druhé - existují dva typy židů, ti SYSTÉMOVÍ se táhnou dějinami už od útěku z Egypta. A stále bojují proti těm, kteří utekli mnohem dříve, z dálného východu, který se ubíral také pro ně nevhodným směrem.
A že se tahle skupinka usídlila "v českém kráteru", to snad věda v blízké době zjistí.
Ano, NESYSTÉMOVOU, flexibilnější (rektálně aktivní) složkou "židovského myšlení" jsme my, Češi.
Nejen naše snaha nakoupit všechno co nejlaciněji,třeba i se švindlem - to dokazuje. Právě nasazování na ty "systémové" je pro nás tím zrcadlem, které vypovídá o o tom, jak jsme díky své pohodlnosti a schopnosti řešit vše až v "hodině dvanácté", přišli o podíly na světové moci.
Ale nezoufejte, je teprve pár minut po jedenácté, bude asi ještě hůř, než se místo cinkání klíčema naučíme brát každého jako partnera k řešení. Systémoví židi se to naučili už dávno - včetně způsobů, jak vyždímánky uklidit.
..no a tady by asi pár námětů neškodilo, už se tu objevují. (in-ocean a další), to je fajn.
204466
10.11. 23:32
RE: Etnický původ
Nemám chuť, čas ani zapotřebí se tady s někým dohadovat, ale přinejmenším mi přijde zábavné, jak někdo dokáže polemizovat s tím, co jsem nenapsal - tedy s tezemi, které si sám domýšlí a konstruuje ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Kolokol: Z veřejně dostupných zdrojů.
204479
10.11. 10:49
Zajímavé čtení
Analýza 17.listopadu od Miroslava Dolejšího, napsáno 1991!!!
http://www.volny.cz/ingvesely/ANALYZA.HTM
204451
10.11. 11:58
Článek jako z dob normalizace.
Nechápu, proč se Zvědavec špiní takovouhle žumpou. Kdo z nás je odpovědný za činy svých rodičů ? Osobně jsem rád, že v přihlášce na vysokou školu už není kolonka "Otec členem KSČ před a po roce 68 ?". Jako by zločinů současných politiků nebylo dost.
204453
11.11. 3:33
RE: Článek jako z dob normalizace.
Nejde spíše o to, že tito lidé sami byli členy KSČ? A nejsou to náhodou více či méně současní politici, resp. započali trend v němž se pouze pokračuje?
204494
11.11. 7:09
RE: Chameleoni
Nejde o činy rodičů, ale zločinci, politici změní diametrálně názor, převléknou plášť.
Jen namátkou náměstek ministra Komorous nebyl jen řadovým členem KSČ, ale také aktivním starším referentem rozvědčíkem a ani si nepřipustí, že je na tom něco špatného. V té době ne každý vstoupil do KSČ a ne každý žádal o přijetí k StB. Na seznamu rozvědčíků je mimo řady jiných stále aktivní policista Petr Kočí. Ten s "kariérou" u rozvědky začal těsně před pádem režimu. V listopadu 1988 nastoupil jako referent. A dnes patří mezi nejvýše postavené policisty u nás, je zástupcem protidrogového. V době, kdy protidrogové vedl Komorous, tak zde také pracoval bývalý rozvědčík Rudolf Souček. U rozvědky začal v roce 1971, o pět let později už působil ve Vídni, kde se zřejmě osvědčil, neboť se v roce 1982 stal starším referentem specialistou. Bývalý asistent senátora za ČSSD Igor Střelec působil v rozvědce jako starší referent. Na ministerstvu financí působí od roku 2004 bývalý komunistický rozvědčík Elemír Erdélyi. Rozvědka byla nedílnou součástí sovětského rozvědného aparátu pod kontrolou KGB. „V zájmu ochrany státu“ nejdůležitější jména nebyla Ústavu pro studium totalitních režimů, jsou před ústavem stále utajena.
Jsou to typy lidí bez svědomí, kteří v touze po moci a majetku nikdy nedostojí slibu a změní barvu dle potřeby.
204501
11.11. 7:58
RE: Chameleoni
Je to tak, bývalými komunisty se to v současné vrcholové politice jen hemží a oni se ani za to nestydí. Jako třeba ministryně spravedlnosti, teď ji ani momentálně nemohu přijít na jméno a ani mi ta ženská nestojí za to, abych ji vyhledala na google. Na post eurokomisaře teď vybrali pochopitelně- jak jinak- bývalého komunistu, který studoval v Moskvě. Vypadá to, že právě členství v KSČ otevírá těmto bezpáteřním lidem vstupenku do nejvyšší politiky.
204504
11.11. 8:42
RE: Chameleoni
Jsou typy lidí, kteří jdou přes mrtvoly. Sice je tomu tak všude na světě, že v touze po moci a majetku někteří by změnili přesvědčení a protlačili se do vlády skřítků nebo Marťanů, ale voliči a samotný stát by nešvar neměl podporovat. Když politik slíbí jedno a udělá přesně opačné, měl by být nucen jít z politiky, stejně když po zvolení přeběhne a změní politickou stranu a pochopitelně významní lidé jednoho systému by neměli mít možnost být ve vládě v systému zcela opačném. Jak píše paní Jarmila jinde, bylo by dobře nějak změnit strukturu demokracie, aby došlo alespoň k omezení profesionálních politiků a vládců každého režimu u vesla. Snad existuje alespoň hrstka slušných lidí.
204506
11.11. 12:56
RE: Chameleoni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Co svět světem stojí, mají všechny státy tohoto světa špiony a kontrašpiony, ale co svět světem stojí, tak se ještě nestalo, aby některý z těch států připustil někomu ze svých úřednických šimlů zavázaných mlčenlivostí až za hrob, své nejtajnější tajnosti zveřejnit. Byť by to bylo z jejich pohnutí mysli v šestinedělí a tím vrozené pitomosti.
Češi tak mají zase další světový primát v blbosti, protože za takový idiotismus se všude ve světě ti provinilci i s jejich šéfy až do pozic nejvyšších, věší na nejbližší větvi a hned, ale v Česku jsou národní zrádci a jejich komplici, hrdinové. A pro koho jsou zrádci hrdinové? Inu jak známo "vrána k vráně sedá...".
Je vám, vy zdejší rádoby demokratičtí humanisti přemoudřelí, je vám jasné, že ČR je právním nástupcem předchozího režimu a zavazuje se tak k povinnosti ctít i zákony směrem k orgánům bývalé státní moci, pokud oni sami neporušovali tehdejší zákon? Nebo už je zde v chodu totální negace prostředí zákona? Dal vám vůbec někdo někdy na vědomí, co je to stát?
Nebo jste skutečně měli provést ten převrat s věšením na kandelábry a stromy, aby svět hned na první pohled zvěděl co jste zač. Teď se vám přece jen sem tam daří svoje pravé já maskovat žvaněním o demokracii. Jste tím jak se píše v Bibli - "vlci v rouše beránčím".
204521
14.11. 17:51
Opravdu nevidím důvod,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
proč krýt bolševické rozvědčíky, když tu údajně byla revoluce - spíš je znakem doby, že se jejich jména objeví až po 20 letech (kromě těch z Cibulkova seznamu, na základě kterého proběhla řada zatčení v několika západoevropských zemích).
Nebezpečí mohlo nastat pro spolupracovníky StB z řad cizinců působících mezi barevnými, kteří opravdu nemají zrádce ve velké oblibě - ale zde je možné uplatnit pořekadlo o lesu a třískách, případně omeletě a vejcích - v situaci, kdy "revolucionáři" nechtěli konfidenty v redukované formě označit tak, jak se talo až dnes.
204787
12.11. 1:45
RE: Chameleoni
A co treba kosmonaut Remek, ten zral komunistum politiku tez a na co si ted hraje ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
Kdyby komunista nebyl, tak se podival tak leda do prdele a ne do vesmiru.
204575
10.11. 13:52
Absurdita případu je větší:
Ludmila Brožová-Polednová nebyla soudkyní ale prokurátorkou, tedy žalobkyní. Bylo úkolem obhajoby její žalobu vyvrátit a úkolem a zodpovědností soudce vynést spravedlivý rozsudek. Dnes tedy měli soudit bývalého soudce, ještě tak obhájce za špatnou práci, ale ne prokurátorku.
204460
10.11. 14:55
verit ci neverit?
Rozhodne zajimavy clanek, jen se nevi, jak moc se mu da verit.
Treba to, ze pan Bursik pred Katerinou zil s dcerou Jiriho Dientstbiera, jsem vedel. Ale ze Bursika s Jacques dal dohromady prave Dientstbier, a ten to udelal na prani jejich rodicu ("rodinny pritel" ) proto, aby Jacques dostal do politiky, tak to se mi zda trochu pritazene za vlasy...
A Jacques asi neni svata, ale ze by mlatila nasadou muze "jenž se pokoušel chránit svou těhotnou manželku"...no to snad ne...
204464
11.11. 8:05
RE: verit ci neverit?
Asi máte krátkou paměť, vzpomeňte si, jak se nečistým způsobem zviditelnila tím, že se rvala s policistou. Ten policista byl pak nakonec soudem osvobozen, jenže ona mu mezitím zničila život i kariéru a to jenom proto, aby s pomocí tohoto nečistého triku hraní si na zmlácenou chudinku se vyšvihla náhle a bezpracně do nejvyšší politiky.
204505
11.11. 16:38
RE: verit ci neverit?
Ten policista mlatil svou tehotnou manzelku? A ona ho mlatila nasadou? Co je tohle za reakci? Jsem tu dobre na Zvedavci??? ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
204529
10.11. 17:04
Livia Klausová
Považuji Zvědavce za alternativu k "oficiálním" médiím, ale VŽDY se snažím nad informacemi uvažovat a hlavně ověřovat. Takže posílám odkaz na původ Mrs.Klausové - http://www.lidovky.cz/babicka-na-trunu-0jh-/ln_nov...
Kde je teda pravda ? Je pravda to čemu CHCEME věřit ? ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
204470
11.11. 9:08
RE: Livia Klausová
Klausová je původním jménem Mištínová. Dezinformaci o Šalgovičovi kdysi vypustil (a později dementoval) Jan Šinágl.
204507
10.11. 19:06
O co tu jde....
Tento Web se zdánlivě snaží o jakýsi "protipól" k mainstreamu... Ve skutečnosti však z celého pachtění mám pocit, že se jedná pouze o selektovanou provokaci spojenou se zacílením na potenciální "oběti svobody slova". Třešničkou na dortu jsou příspěvky v diskusi, které se (speciálně v této) snaží o provokace a provokace a provokace...
204471
10.11. 21:11
RE: O co tu jde....
A kde jsou pro srovanani alternativni weby, ktere jsou skutecnym protipolem maistremu?
204474
10.11. 23:28
RE: O co tu jde....
No.. v rámci provokativní neobjektivity svých tvrzení... Zvědavec obstál!!! ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
204478
...je jedno ci klika dostala toho ci onoho tam ci onam. Me zacina spise zajimat jak je dostat od koryt a zbavit je falesne kompetence rozhodovat za nas. Ma nekdo nejaky plan? Protoze o tom co je je to za vykvet uz vime! ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
204483
11.11. 13:18
RE: Nakonec...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Jenomže ti novodobí mstitelé jsou taky výkvět. Jsou však ještě horší než komunisté, protože už nemají žádnou svazující ideu, kterou ti když hlásali, tak si ji přece jenom před lidem nemohli dovolit nectít. Dnes by antikomunisti klidně byli ochotni svoji vyhlídnutou oběť, ať je kýmkoliv, pověsit bez soudu i s celou její rodinou a to pod praporem demokracie. Mejstřík se Štětinou jsou přímo předvojem takových krvežíznivých stvůr.
204522
12.11. 2:02
RE: Nakonec...
V dnesni dobe je uz pozde nekoho veset. Ne ze bych chtel, aby to po roce 1989 v byvalem Ceskoslovensku vypadalo jako jako v Madarsku v 1956.
Ale neco se s tim udelat melo. Vichni ti skurveni papalasi se prekabatili a ted jsou z nich velici podnikatele a jeste k tomu se serou do dnesni politiky ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
204577
11.11. 9:23
jau jau jau jau
jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau jau
204508
12.11. 0:01
RE: jau jau jau jau
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Měli ji dát pořádnou nakládačku a zmalovat ten její debilní ksicht
204560
12.11. 15:33
Co je normální v této zemi - hlavně drby a fabulace
Dovoluji si zpochybnit tvrzení o Kateřině J. Kateřina J. možná pochází z dobře situované rodiny, ani jeden z jejích (mimochodem léta letoucí rozvedených) rodičů však jistě nepečoval v 90. letech o jejího syna, jednoduše proto, že tehdy syna ještě neměla. V blízkosti Strosmayeráku sice žila, ale v poměrně velkém a drahém secesním bytě se svým zahraničním, tehdy na zdejší poměry zazobaným manželem a novorozenou dcerou.
O ostatních zmiňovaných událostech nic nevím, ale domnívám se, že jde o informační šum vznikající omíláním historek a jejich zveličováním.
To nic nemění na tom, že paní J. měla již od dětství sklony vyprávět události tak, aby se jevila v co nejlepším světle bez ohledu na realitu; o jejích údajných násilných sklonech, které by výrazně vybočovaly z mezí obvyklých u stresovaných žen v této zemi, si však dovoluji pochybovat.
204632
14.11. 4:53
RE: Co je normální v této zemi - hlavně drby a fabulace
Když je podle Vás paní J. taková hodná domácí puťka bez násilných sklonů, co ji podle Vás donutilo stát se v roce 2000 účastnicí nepokojů souvisejících se zasedáním MMF v Praze?
Viz http://puffin.cz/?puffin_=hyde_park&rubrika=pigularium&ukaz=65
Krom toho, jak se její účast na této ultralevicové akci slučuje s (pozdějším) postavením politika v demokratické zemi?
204758
13.11. 2:07
Skutečná revoluce
Musí to začít v našich hlavách. Tam musí začít skutečná revoluce! Revoluce není někoho pověsit, zastřelit, zdiskreditovat... To nechme agentům. Musíme se zamyslet nad námi samotnými! Co vlastně potřebujeme? Vzduch, vodu, potravu, rádi bychom měli sex, zábavu... Léky nám dává příroda, kterou si tak ničíme, ne Zentiva. Jsem přesvědčen, že při troše dobré vůle by to mohli mít všichni na téhle planetě. K tomu samozřejmě patří i spousta práce! Ale je to práce smysluplná! Hledejme smysl v našich životech, hledejme smysl lidstva jako takového! To je revoluce! A ty co nám to kazí nechme dožít v jejich vilách, jen ať už proboha do ničeho nekecají! ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
204670
13.11. 16:16
RE: Skutečná revoluce
začína v hlavách a v hľadaní zmyslu života!
http://www.watchtower.org/b/20071115/article_01.htm
204725
|
Ve zkratce
Statistika
Zvědavce v posledních pěti minutách
navštívilo 51 lidí

Tuto stránku navštívilo 3 654 lidí.
|