Diskuze k článku

Máme se připravit na válku s Romy?

Příspěvků 130

29.7.2009 2:07

Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

hera 86.?.?.?

Letos počátkem července jsem jela na kole z Lipna nad Vltavou do Českého Krumlova. Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem (silnice 163) mě pokřikem upoutala jedna cikánka a že prý je kousek od silnice směrem k Vltavě pěkný výhled. Zastavila jsem a podívala se na mapu. Na mapě jsem ale žádné upozornění na místo dalekého rozhledu neviděla a tak jsem váhala. Najednou k nám ze zhora přijela skupinka dalších asi 4 nebo 5 cikánek, i s dětmi, a že prý je to také zajímá. A další dojížděly. Skupinka sesedala z kol a dávaly je ke stromům. Měla jsem dojem, jako kdyby každá z nich už měla předem vybraný strom u kterého kolo opře. Byla jsem sama a nechtělo se mi kolo opustit a vydat se někam vzhůru lesem k nějaké údajné vyhlídce. Nasedla jsem a odjela. Jedna z cikánek, která o vyhlídku jevila velký zájem, náhle zájem ztratila a vydala se na kole za mnou. Tím mě jenom utvrdila, že pozvání na vyhlídku mělo asi i vedlejší motiv. Kdoví co nebo kdo všechno by mě na té vyhlídce "uvítal". Chtěla bych tímto varovat před různými nabídkami tohoto etnika na silnici 163.

196559

30.7.2009 8:24

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

Miks 213.?.?.?

Reakce na 196559

Plně s vámi soucítím. Taky znám ten pocit, jako včera, když se v Mor. Třebové kolem našich těžce vydřených ne zrovna laciných bajků jakoby náhodou shlukla banda cigánských dorostenců. Oflitrovaní pokérovaní arogantní trubci s (beztak) kradenýma cigárama v rypáku jenom čekali na příležitost jak během minuty ukrást to na co jsme šetřili celý rok a pak to za pár stovek prodat. Slušný člověk by se měl ozbrojit aspoň výsuvným teleskopem a každou takovou svini flákačskou uřvanou hned látnout po hřbetě, když to holt neumí policajti. Jak říká Brichta - měl by to spláchnout deratizer. Celá cigánská otázka není o rasismu nebo o jiné mentalitě,ale o základních zákonech, které jedni automaticky dodržují a druzí beztrestně porušují, a o výhodách (místo nevýhod), které vyplývají z nepřízpusobivosti. Osobně například s Vietnamci nebo Židy nemám žádný problém. Mimo to - odkdy cigány zajímá krásný výhled do krajiny?

196666

30.7.2009 14:44

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

Kikin 213.?.?.?

Reakce na 196559

Asi se tam nevyskytujete častěji, že? Zvláště vyhlášené místo v těchto končinách je vesnice Větřní mezi Rožmberkem a Č. Krumlovem...

196716

31.7.2009 7:52

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 196716

Tuto oblast az tak neznam, ale v roce 2002 jsem jel z Rozmberku do Vyssiho Brodu a na krizovatce smerem na Dolni Dvoriste stala cikanska rodina. Nevypadala vubec 'privetive', cili jsem byl rad ze se moje vypujcene auto "nevysralo" [mrknutí jedním okem]

196801

31.7.2009 9:00

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196801

Rasisto. Ta rodina tam stála právě pro případ, že by se Vám na autě něco "vysralo". Pomohli by Vám . [velký smích]

196804

31.7.2009 12:50

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 196804

[chechtot] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

196828

1.8.2009 10:30

RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem

hera 86.?.?.?

Reakce na 196716

Ve Větřní je nápadných několik věcí. Je tam velká papírma s velkým skladištěm dřeva. Kulatina se neustále postřikuje. Asi ve dne v noci. To je pohled z kola na silnici 160, Rožmberská. Naši indičtí spoluobčané (Cikány spojuji spíše s Indy než s nějakou specifickou skupinou) tam bydlí v chudších "chýších". Jenže soucit s nimi mě už dávno přešel. Proč? Příklad: Ve vesnici Zastávka u Brna se po roce 1990 u silnice č. 23 (ulice Stará osada) postavily tři STEJNÉ dvoupatrové domy na místě, kde dříve stávaly barabizny, které obývali Cikáni. Nové domy jsou super-baráky, snad nejlepší na Zastávce. http://www.mapy.cz/#mm=RPfFP@x=137570728@y=1327813...
Ale po několika letech jsou mezi nimi výrazné rozdíly.
V jednom bydlí výhradně bílí (GPS vždy pravý horní roh baráku: Loc: 49°11'23.317"N, 16°21'34.866"E), v jednom směs bílých a Cikánů (Loc: 49°11'22.8"N, 16°21'36.137"E) a v třetím jenom Cikáni (Loc: 49°11'22.308"N, 16°21'37.408"E). Ten poslední je již zdevastovaný. Díry ve zdi z opačné strany než je silnice a stopy po opravách jiných děr. Chybí mu také oplocení, tedy takový malý plůtek. Kolem domu je spousta odpadků. Ty první dva baráky předzahrádku s květinami i s oplocením ještě mají. Je to vzácná modelová situace. Hlavně ten nepořádek, ničení zdiva a chodníků, ničení náhradních otlučených vchodových železných dveří (původně osazené krásnými vchodovými dveřmi) apod dělají asi malá cikáňata. Ale nejen. Dřevo z plůtku a odjinud asi padlo na party, která se pořádají na sousedícím dvorku. Někdy jsou to skutečné vatry. Plameny šlehají až 3 metry. V porovnání s gadžovským vyhazováním peněz na ohňostroje ale přece jenom stále skromnější.

196928

29.7.2009 2:27

To blbě dopadne

SPECZ 81.?.?.?

Obávám se že pokud by opravdu došlo k tomu co autor nazývá "válka s romy" , schytají to nejvíc ty slušnější a přizpůsobivější z nich. Protože ty hajzlové o kterejch je článek budou hodně držet spolu a v případnym otevřenym boji nedaj kůži tak lacino jako ty slušnější který se neperou a který tim pádem nemaj v tomhle oboru takový zkušenosti.

196561

29.7.2009 14:58

RE: To blbě dopadne

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 196561

Bohuzel je to tak jak pisete [pláč]
Znam par slusnejch cikanu z Teplic co se dokazou postavit k praci celem. A kdyz sel Teplicema 'pruvod' tak si museli vzit v praci dovolenou a hlidat doma rodinu protoze se o ni bali a bali se rano vyjet do prace a vecer se vratit aby nahodou cestou nepotkali prave 'pruvod'.
Ona kazda 'valka' je nespravedliva a zaplatej v ni vetsinou ti kteri za nic nemuzou. Bohuzel kdyz ale spravedlnost v nasich krajich vedle toho ze je slepa je navic jeste hlucha a blba tak se pak lide zacnou obracet jinam. Vysledkem jsou stale castejsi nepokoje na obou stranach. No a pak to odserou gadzove na strane jedny protoze je statni masina prejede i za prispevek do takovehle diskuze. Ale odserou to i slusny cikani na strane druhe ktere tyhle represivni kroky statni masinky proti baseballce stejne neochrani.
No a pritom vsichni vcetne tech cikanu vedi ze spravne reseni je jedine, merit vsem stejnym metrem.
Bohuzel ten kdo to nevi je nase slepa (a hlucha a blba) spravedlnost [pláč]

196605

29.7.2009 4:06

Zbytecna obava.

vodnik007 71.?.?.?

Porodnost ceskych lidi je tak mala, ze behem 50-100 let jich na nejake bojovani moc nezbyde. Ten boj nechte tem, kteri si ted z Ceska delaji pelisek.
Oni jsou na takove potycky zkusenejsi. [cool]

196563

29.7.2009 7:06

RE: Zbytecna obava.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 196563

Ty si myslis ze Vietnamci, Ukrainci, Mongolove, Rumuni a dalsi privandrovalci s cikany "zatoci"? [mrknutí jedním okem]

196570

29.7.2009 13:31

RE: Zbytecna obava.

Igor 62.?.?.?

Reakce na 196570

on myslel zrejme tych od kaspickeho mora, ktori prebehli k mrtvemu moru.

196601

29.7.2009 17:02

RE: Zbytecna obava.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 196601

[naštvaný]

196616

29.7.2009 17:00

RE: Zbytecna obava.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 196570

Zatoci, nezatoci ale uz to nebude problem ceskych lidi.

Na koho si budou cikani stezovat az tam Cesi nebudou?
Neco podobneho rikam americkym cernochum, kdyz je rec o rasismu. Na koho si budou stezovat az budou belosi mensina? Zde roste populace Mexikanu a Cinanu ale u zadnych neni videt, ze by zamestnavali cerne. Cernym tohle docela vyrazi dech.

196615

29.7.2009 6:58

vyhynieme

gojim3 82.?.?.?

tiez si myslim ze boj s nimi je zbytocny. Biela rasa konci, sme oklamani materializmom (tkzv. uzivanim si a s detmi pocitame ked az tak po 35-ke, maximalne jednym) a miesto dietatka si radsej kupime psa. Uverili sme medialnej lzi, ze deti su pritaz, nevieme to s nimi (s detmi) a nechceme ich. Nerobme si iluzie, ako biela rasa vyhynieme.

Trosku od veci, ale sokovalo ma ze napriklad dnes dostanete v obchodoch kupit "kociarik pre psa", ze ak si kupite psika, mozte ho v satockach a v kociariku vozit po ulici.

To je koniec civilizacie bielych ludi. Vojna s ciganmi je prehrata, za nimi stoja mocne loby ktore si praju nasu degeneraciu a nas koniec.

196568

29.7.2009 11:02

RE: vyhynieme

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196568

>Vojna s ciganmi je prehrata
Neboj, zvýšíme dávky, zlevníme alkohol, postavíme více heren a náleven v ghettech, z ghett postupně uděláme rezervace…

Hlavu hore partyzán!
(A kdo neměl cikánku, není chlap… [cool] )

[mrknutí jedním okem]

196591

29.7.2009 16:25

RE: vyhynieme

self-d-fens 90.?.?.?

Reakce na 196568

Pokud máš takovéto názory, pak si kup rovnou provaz a běž si to hodit na nejbližší větev. Já se budu alespoň bránit v rámci svých možností.

196612

29.7.2009 7:29

Malé doplnění

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Moc hezky napsaný článek odhalující příčiny mezirasové nebo přesněji mezikulturní nesnášenlivosti u nás. Jen bych si dovolil malinko polemizovat v odkazu na autorův závěr článku. Romové jistě musí začít u sebe ale mají pravdu i oni když říkají, že je potřeba, aby pro to měli podmínky. Myslím, že tou hlavní podmínkou není nějaké zajištění rovného přístupu romů ke vzdělání nebo k práci (ten ve vztahu k institucím a právu mají) ale spíše SYSTÉMOVÉ nastavení MOTIVACE !!. A motivace v tomto ohledu již není něco co by se dotýkalo jen romů. Vlastně se dá říct, že uplatnitelnost romů odráží situaci v celkové uplatnitelnosti celého národa. Žádný róm nebo sociálně slabý a nevzdělaný neróm se nebude vzdělávat (pracovat na sobě, zvyšovat svou kvalifikaci) pokud mu to k ničemu není. Pokud má jistotu v sociálních dávkách, které jsou vyšší nebo stejně vysoké než případný plat tak proč by šel dělat? Je tedy třeba změnit motivaci. Práce a studium musí být motivující. Demotivace kohokoliv formou "milodarů" za účelem sebeprezentace dárce jako spasitele, který POMÁHÁ "potřebným" způsobí zákonitě škodlivý efekt. "Naši" pseudohumanisté mluví o pomoci romům a vlastně jim PRÁVĚ ONI NEJVÍCE ŠKODÍ.

Mluvíme zde o základním principu, jenž funguje na celém světě. Dávejte černouškům v Africe neustále nějaké milodary a naučíte je jen čekat s nataženou rukou. Nebudou mít vůbec důvod se snažit JINAK žít (pracovat na své budoucnosti) pokud je naučíte čekat na dárky. V Africe jsem byl rok a s podobným fenoménem se tam setkáte na každém kroku. Až po delším čase si uvědomíte, že to žebrání vlastně není v nějaké VROZENÉ mentalitě tamních lidí ale spíše jde o chybu těch, kteří tu mentalitu utvořili a neustále (byť v dobré víře) utváří.

196574

29.7.2009 10:42

RE: Malé doplnění

djb 90.?.?.?

Reakce na 196574

Možná jsem špatně porozuměl, ale vzhledem k úvaze nad uplatnitelností národa jako celku a srovnání sociálních dávek s platem soudím, že za MOTIVACI považujete něco ve smyslu "Pokud budu studovat 10 let, dostanu práci s 30 000,- měsíčně čistého?".

To by byla, řeknu zdánlivě v souladu s pseudohumanisty, ukázka naprostého nepochopení jejich kultury a možná je to i bod, kde se můžeme učit my od nich. (pokud jste to myslel jinak, přesto bude užitečné to rozebrat)

Róm se v duchu neptá "Kolik dostanu peněz když budu 10 let studovat". To je až druhá otázka.
Mnohem důležitější je: "Pokud budu mít 30 000,- Kč//měs. co s nimi budu dělat"?
A teď zkuste přemýšlet, jak mu většinová společnost odpoví, zkusím nějaké návrhy:

- budete platit nájem (proč? stejně to nikdo nechce), tj. motivačně napravitelný bod
- můžete si kupovat za 80 Kč u McDonald's housky s pseudomasem (proč, dyť u vietnamce to mám za 15)
- můžete si koupit moderní počítač (na co? vaše zprávy mě nezajímají, zábavy máme dost zadarmo s kytarou na automatech, vzdělání, k čemu to je..?)
- můžete si našetřit na luxusní vůz (proč zas 120ka jezdí a mě to stačí, navíc vydrží ještě deset let a mužu to sám spravit)
- máte hodně dětí? máme pro ně super sací plenky a eko-hračky a edukační hračky za pouhých pár set tisíc a miliónů než díte dospěje (sakra co je to za blbost, dyť mama pere troje pleny a s tou panenkou si malá hraje a je tady a když běhá s bosejma nohama po ulici úplně štastná)
- můžete jet na cestu kolem světa (proč? kam? co tam budu dělat? slapy dobrý...)

No a takhle by se asi dalo pokračovat dlouho.
Zeptejte se 8-letého gadžy co potřebuje - nový Nintendo, mobil s GPS, vlastní PC, mp3 přehrávač co hraje filmy a má 32GB paměti

Zeptejte se 8-letého cikánka co potřebuje - nic, mě nic nechybí kamarády, hrajem si na ulici

A to je ten problém, odlišnost kultur není v tom, že by Romové a priori museli krást, oni z té naší "kultury" lautr nic za ty milióny nepotřebují, soc. dávky, se kterými by bílí nevyžili týden jim bohatě stačí.
Zákonitě taková společnost musí čím dál tím víc vlčit, protože nemá potřebu pracovat, nemá co dělat, my jako donátoři jen meleme o právech a platíme a pak se divíme.

A teď mi řekněte jestli je ta zkažená část ta naše společnost, ta jejich, anebo jestli oni chytli nemoc od našeho rozmazlování a jestli to náhodou není tak, že cesta je uprostřed mezi těmito extrémy na okraji konzumních kultur.

ps.: a abych navrhl nějaké řešení, již jsem to psal dříve, nezbývá, než gheta nevytvářet ale rušit, postihovat neplacneí nájmů, pořádat pro děti zájmové kroužky aby nalezly motivaci v tom co je v naší kultuře dobré, poskytování výhod za děti ve školách a zájmových kroužcích, tresty za děti co nejsou ve školách, nalézet aktivity co baví romské děti a ty jim poskytovat etc...

196589

29.7.2009 18:18

RE: Malé doplnění

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196589

Ale my je zpracujeme, ještě chvíli a budou to chtít také a ještě větší, výkonnější, barevnější a dražší.
No a my namontujeme kola zpět na opuštěné povozy a nenápadně se vytratíme do lesů, pastvin a širé, očkováním vylidněné krajiny...

196618

30.7.2009 7:45

RE: Malé doplnění

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196589

Měl jsem na mysli jen to, že práce musí být více motivující než sociální podpora. Pokud není tak se nedivme, že některé skupiny obyvatel preferují podporu před prací. S tím souvisí i vzdělávání. Někde jsem četl výpočet různých příjmů u rodin, jejichž existence je založena na "výrobě dětí" a čerpání sociálních dávek. Jako plusové příjmy těchto rodin slouží další aditional příspěvky na to či ono, ke kterým se snáze dostanou minority poukazující na údajnou diskriminaci v rámci majority. K Vašemu příkladu. Pokud budete studovat 10 let což je sředoškolské a vysokoškolské vzdělání tak byste na trhu práce měl získat odpovídající pozici s platem VELMI VÝRAZNĚ převyšujícím příjem nevzdělaného člověka, čerpajícího sociální podporu. Problém je aby takové místo bylo dosažitelné a aby plat na tomto místě byl skutečně motivační. Mohl bych sem vypsat srovnání kalkulace příjmů a výdajů u romské rodiny s několika dětmi a rodiny vysokoškoláka s jedním či dvěma dětmi. Tam by byl minimální rozdíl patrný. Díky krizi není asi dnes prostor pro nějaké umělé vytváření státních pracovních míst a pro zvyšování minimální mzdy ale určitě je prostor pro omezení sociálních příspěvků. Lze např. stanovit rodičovskou podporu max. na 3 děti. Lze zrušit příspěvky v hmotné nouzi apod.

Vámi popsaný poměr mezi vžitou nadspotřebou nerómů a určitou nenáročností ze strany rómů situaci také ovlivňuje ale nehledal bych zde nějakou zkaženost.

Pokud říkáte, že snížení dávek by romové díky svému způsobu života "unesli" pak uvažujme o snížení těchto dávek ale pochopitelně ne pro romy ale pro všechny. Unesou to i neromové ? Myslím, že unesou. Ale nelze jít pouze cestou omezování podpor. Jestliže se omezí podpory za účelem motivace k vzdělávání a práci musí se zároveň najít způsob jak onu práci a za slušný peníz zajistit. Problém nadspotřeby bude mnohem těžší řešit. Zeptejte se manželky jestli přejde z pampersek na praní plen. Vysvětlete dítěti, že najednou pod stromek dostalo kilo pomerančů místo hromady předražených pitchovin od matela, které do 14 dnů končí ve sklepě mezi hromadou jiných pitchovin [smích]

V předposledním odstavci máte naprostou pravdu. Cesta vede někde uprostřed a musí být komplexní. Co musí rozhodně přestat je zvýhodňování (upřednosťnování) jakékoliv skupiny obyvatel na základě její rasové, etnické, náboženské či jiné příslušnosti.

A k Vašim řešením.
- S nevytvářením ghet souhlasím naprosto ! I když nikdo nechce mezi romy bydlet bohužel není jiné cesty než integrace romů mezi majoritu. Gheta jsou jen nositelem generačního transferu asiciálních modelů jednání a výchovy.
- S postihy neplatičů sohlasím také. Lze využít model "Řápková". Jen bych poněkud omezil zisky plynoucí k exekutorům.

196661

30.7.2009 7:46

.. dokončení

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196589

- Separovaný přístup k romům bych vnímal z jiné roviny. Jakýkoliv přístup orientovaný etnicky je de facto etnickou separací a ta je zdrojem rasismu. Nepořádal bych zájmové motivační kroužky pro romy ale pro děti se slabšími studijními výsledky. Že v těch kroužcích bude v některých lokalitách 80 - 90 % romů je nasnadě ale nebude to znít etnicky [mrknutí jedním okem]
- Myslím, že zanedbání povinné školní docházky je již trestné nebo se pletu ? Chce to jen důslednost. U mnoha policejních okrsků funguje praxe, že přestupky či dokonce TČ romů se jednoduše ignorují. Proč ? Že by se policisté báli ? Pak je třeba zajistit aby se nebáli tj. přestat s pseudohumanistickými kecy!

196662

29.7.2009 15:10

RE: Malé doplnění

lesov 89.?.?.?

Reakce na 196574

Máte pravdu s tou "pomocí". Stačí si položit otázku, jestli se např. v té Africe, s veškerou pomocí, snižuje stav nemocných s HIV-AIDS a hned Vám to bude jasné, protože správná odpověď, je NE! Jinak ti lidé mají navíc opravdu jinou mentalitu a potvrdilo to mnoho lidí (cestopisů), kde např. Ing. J.Vágner na dotaz, jací opravdu afričani jsou, odpovídá:"Dejte jim prst a sežerou Vás...". Stejné vlastnosti a chování, mi popisoval kamarád, dlouhodobě žijící v Austrálii, o Australanech - aboridžincích, pokud se setkají s civilizací (ne u všech samozřejmě).

Jinak si myslím, že vztahy mezi cikány a majoritou se budou zhoršovat, neb nic nesvědčí o opaku.

PS. Už jste viděli Roma bezdomovce, já ještě ne a to bydlím na severu Čech. To jsou věci, asi přijdu málo mezi "lidi". [smích]

196606

3.8.2009 17:22

RE: Malé doplnění Rom bezdomovec

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz, 85.?.?.?

Reakce na 196606

Naopak, dokud nebylo možné se přihlásit k trvalému bydlišti na obecním úřadě, bylo cikánských bezdomovcůl hamo, protože byli houfně vyháýněni z Prahgy - - tedy z Pražských bytů - myslím, že zejména Praha 5 tím proslula - tou brutalitou. Smolili v ruce tisícovku a klaněli se až k zemi advokátům, aby jim vyřídili to, na co mají právo, občanství tedy občanku. Není to totiž automatické - nenápadně tím byli (? a možná dosud jsou) likvidováni - na pracovním trhu zejména.
A že jste je neviděl na ulici - no proto, že cikáni si pomáhají, proto jich tolik bydlí v malých bytech - s původními i ti odněkud vyhnaní.

197122

3.8.2009 17:06

RE: Malé doplnění

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz, 85.?.?.?

Reakce na 196574

Drahoušku zajímala jsem se o koupi několika domů - vždy se ukázalo, že je obýván cikány, vždy to prodávala obec a vždy byla ochotná doložit, že z nich vyráží neuvěřitelně lichvářské peníze. Trošku se smutkem přemýšlím o tom, v jaké kleci cikáni josu (nakonec ty domy koupili cikánští lichváři) a že možná, ale opravdu jen maličko trpí ponorkou. Také když jdou hledat práci, musí nejprve olíznout botu. Začínám uvažovat o cestovce pro sociálně vyloučené na ekofarmy.
A také o tom, že pokud kvalitní autoři Kučera. Toman, Král se i nadále budou tomuto tématu věnovat s takovýmto "fortelem" příští podání na trestný čin propagace a podpory hnutí směřujících k potlačování lidských práv podám já. Známka 1.1 pod takovým svinstvem hovoří o tom, že hnutí se tu již etablovalo. A žemá ale tedy KVALITY!

197120

3.8.2009 17:10

RE: Malé doplnění

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz, 85.?.?.?

Reakce na 196574

Drahoušku zajímala jsem se o koupi několika domů - vždy se ukázalo, že je obýván cikány, vždy to prodávala obec a vždy byla ochotná doložit, že z nich vyráží neuvěřitelně lichvářské peníze. Trošku se smutkem přemýšlím o tom, v jaké kleci cikáni josu (nakonec ty domy koupili cikánští lichváři) a že možná, ale opravdu jen maličko trpí ponorkou. Také když jdou hledat práci, musí nejprve olíznout botu. Začínám uvažovat o cestovce pro sociálně vyloučené na ekofarmy.
A také o tom, že pokud kvalitní autoři Kučera. Toman, Král se i nadále budou tomuto tématu věnovat s takovýmto "fortelem" příští podání na trestný čin propagace a podpory hnutí směřujících k potlačování lidských práv podám já. Známka 1.1 pod takovým svinstvem hovoří o tom, že hnutí se tu již etablovalo. A že má ale tedy KVALITY! Až budou mít cikáni mezi bílými opravdové přátele, budou mít i funkční vzory. Dřív ne.

197121

29.7.2009 8:16

Romský vzor a Americký vzor

insider 78.?.?.?

Dovedete si predstavit,mili belostni spoluobcane,ze se da dohromady petset kultivovanych,inteligentnich Cechu,kteri se tlaci na magistratu a zadaji zmenu narodnosti na ROM? Duvod je jasny,chteji taky vymyslenosti pozitivni diskriminace.Tohle prislo jasne z Ameriky,kde koumaci,zadajici treba o stipendium,si zmenili jmeno na zadosti z JOHN na Rodrigez a stipendium bylo...Romsky vzor je v jednote tradic rodiny a kmenu,takze imunita proti oblbovani chripkami a terorem,revolucemi vsech odstinu je jasna.Kdyz valku,tak valku slovem a argumenty, ne proti minoritam,ale proti zkorumpovanym gojjim,se kterymi cvici dalsi borci v pozadi.Rozdel a opanuj,plati naveky a dobre zaplaceni primitivove za revu,nic nez narod,demolujici romske byty,to je ta metoda, jak slusnym belochum pritahnout oteze a osekat zbytky svobody.My musime zmenit legislativu,system vzdelani,resit individuelne, ne plosne,ale to se nikdy nestane,nebot revnivost,motto firmy NWO.

196575

29.7.2009 8:25

vyhynieme

john bombardon 82.?.?.?

Gojime, gojime, skoro jsi mě rozplakal. Vše je zbytečné ach jo, zabalme to a ulehčeme loutkářům tu práci. Předejme romákům co jsme vybudovali a pojďme si to houfně hodit do lesa. Budiž nám útěchou ,že ti cigáni zmizí z dějin hned po nás. Elity , které je používají ke strašení právě takových vybátých gojimů jako jsi ty, totiž mebudou mít žádný zájem tu bandu živit. Indiánům vystříleli bizony a cigány jenom odstřihnou od dávek a bezplatného zdravotnictví. To bude stačit. Takže hlavně oni ( na tomhle bordelu tak profitující romové) by se měli modlit, aby to ta iluminátská banda ještě dlouho nevyhrála. Co se pak týče tvých defétistických nálad, mohu tě ubezpečit, že zákony univerza jsou nadřazeny přáním parazitických oligarchií a na každé prase už někde řezník brousí nůž.

196576

29.7.2009 9:30

Co je špatně?

Non 147.?.?.?

Země byla po válce rozvrácena a zpustošena.Cikáni ale nepomáhali s její obnovou.Naopak.Krajem táhly cikánské bandy,vraždily a lou-
pily ještě to málo,co zbylo.Pak král sebral síly a nechal loupž-
níky rozvěsit po stromech.To byla středověká Francie.Pointa je
v tom,že cikáni té doby jasně ukazovali na stav společnosti.
Otázka zní:"Platí to i dnes?"

196583

31.7.2009 22:15

RE: Co je špatně?

Karel Zelený 213.?.?.?

Reakce na 196583

Celý článek je úplně o ničem. Stačí trocha historie:
http://www.kreteni.cz/k17/cikani.htm

196899

29.7.2009 12:59

Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Velmi často se ve zdejších diskuzích setkávám s názorem, že valná většina prostých lidí (ovčané) jsou jakýmisi tajuplnými metodami zmanipulováni k tomu, aby činili to, co si přejí údajní Vládcové planety.

Má prostá otázka zní. Proč nejsou obdobnými metodami, jako "ovčané", zmanipulováni také cikáni? K tomu, aby se chovali jako běžní "ovčané"?

Odpověď typu, že Vládcové nemají zájem, neobstojí. Vždyť cikáni jsou na obtíž nejen nám, prostým lidem, ale jistě i oněm Vládcům. Vždyť Vládcové z nich nemají žádný užitek, cikáni nevytvářejí žádné hodnoty (pro ně), neodvádějí daně, nemají hypotéky a tedy neplatí krvavé úroky, jen spotřebovávají zdroje, jimiž by se Vládcové mohli ještě více obohatit!

Uměl by mi některý ze stoupenců víry ve Vládce a jejich všemohoucnost tento paradox vysvětlit?

Předem děkuji. [smích]

196598

29.7.2009 19:25

RE: Prostá otázka

VIAN 78.?.?.?

Reakce na 196598

Cele to ma smerovat k rozvratu spolocnosti a uplnemu upadku (genetickemu - vid multi-kulti) bielej rasy. Potom sa vyhlasi stanne pravo, obmedzia osobne slobody, zavedie jedna vlada (NWO). Potom budu cigani a ostatne zdegenerovane rasy taktiez vyhladene. Skvele je to popisane v knihe Davida Dukeho Moje prebudenie. Mala by sa dat najst na nete, ak by bol zaujem, mozem poslat link na moju stranku.

196623

29.7.2009 20:16

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196598

Nejsem stoupenec, ale mám plausibilní vysvětlení.

Současné praktiky pozitivní diskriminace a štvaní jedné etnické skupiny proti druhé je klasickou ukázkou metody "rozděl a panuj", nově "poštvi každého proti každému, abys mohl všechny kontrolovat pevnou rukou". Inteligentní Vládce dokáže využít ve svůj prospěch i cikánskou odolnost vůči údajně jedině správnému způsobu existence.

196625

29.7.2009 23:19

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196625

Děkuji za obě vysvětlení, pánové. Jen trochu nechápu, pane Viane, k čemu bude dobrý Vládcům
> rozvrat spolocnosti a uplny upadek bielej rasy ?
Obecně přece platí, že čím vzdělanější a pracovitější lidé, tím bohatší společnost. A s ní i její špičky. Proč by vládcové chtěli ničit zdroj svého bohatství? Aby pak byli stále chudší a na krku jim zůstaly hordy nepřizpůsobivých flákačů?

Za nabídku D. Dukeho děkuji. Moje probudenie mám.

Ani odpověď pana "85" není příliš uspokojivá. Je-li současný stav výsledkem klasického "rozděl a panuj", respektive "poštvi ...", znamená to, že je produktem nějaké promyšlené a předem naplánované aktivity. Někdo cílevědomě a dlouhodobě udržuje cikány na úrovni nevzdělatelných, kradoucích a pro většinovou společnost nesnesitelných příživníků. Kdo? A jak dlouho? Jak to dokáže?

Už dekret císaře Leopolda I. z roku 1688 staví cikány na roveň lovné zvěře a vypovídá je z českých zemí. To už tehdy někdo organizoval a štval?

Takže díky pánové, ale odpověď na původní otázku stále nemám. Je-li Vládcům potřeba "rozdělit a panovat", logicky by bylo lepší rozdělit a štvát proti sobě pracovité lidi. A týt z nich. A příležitostí ke štvaní je bezpočet. Od víry, přes politické přesvědčení až třeba po stoupence a odpůrce trestu smrti. A i kdyby bylo potřeba k Vládnutí rasové nenávisti, proč nejsou cikánům vymyty mozky tak, aby pilně pracovali? Vždyť i tak zůstanou etnicky jiní a mohou být předmětem nenávisti většinové společnosti. Stále tomu nějak nerozumím. [velký smích]

196631

30.7.2009 0:36

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196631

>Stále tomu nějak nerozumím
No jo, no…

>proč nejsou cikánům vymyty mozky tak, aby pilně pracovali
Práce je poměrně sofistikovaná činnost, k níž jsou nutné určité celkem složité předpoklady. Při přílišném vymývání se můžeme dostat na začátek, kde není již co vymývat a budeme ve stejné situaci, jako kdyby nebylo ještě co vymývat. Tady je nutno diferencovat a přistupovat poměrně citlivě…

V určitý okamžik je někdo vhodný k vymývání a druhý naopak ne, ale je zase talentovaný vymývač. A další vůbec nemusí být vhodný adept ani k jedné z těchto činností. Je těžké ho jak vycvičit, tak i následně použít, natož vymýt, nesplňuje totiž žádný z předpokladů pro takovou procedůru. A tak nám vznikne zdánlivě složitá situace, ve které se už ne každý dokáže zorientovat.

196638

31.7.2009 18:35

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196638

Jen tak dál, Vy jste geniální bič na pana Vojtu. [velký smích]

196869

31.7.2009 18:47

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 196869

Já na blábolení HHBB nevidím absolutně nic geniálního. A nevím, proč vy byste měla mít za cíl bičovat Vojtu anebo vůbec někoho. Natož pak k tomu používat hloupých lidí.

196871

31.7.2009 21:48

RE: Prostá otázka

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 196871

Mám chut´ Tě bičovat [velký smích] ,to cos předved ve výše uvedených dvou řádcích je sprostý a urážlivý blábol,narozdíl od kongeniálních článků HHBB. [smích]

196898

31.7.2009 22:52

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196898

>Mám chut´ Tě bičovat
neříkej, jsi sadista? [překvapení]
>sprostý a urážlivý blábol
tento tvůj zvratek není lepší.
>narozdíl od kongeniálních článků HHBB
už nefetuj... přeháníš to. a pouč se, co je článek a co znamená slovo kongeniální.

196905

31.7.2009 23:46

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 196905

Článek je část celku,jako oko u řetězu a kongeniální se má ke g. jako přisprostlý ke sprostému.Roste hodně lišek,ale o syrovinku jsem už dlouho nezavadil. [smích]

196907

1.8.2009 10:32

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196869

Určitě „pana Vojtu“ bych bičovat nechtěl (máme tu jiné adepty/adepta) [smích].
Připadá mi, že Vojta49 je férový diskutér a často nese svou virtuální kůži na trh. A to je z pohledu atraktivity jakékoliv diskuze neocenitelné.
PS.: HHBB děkují za zde ve vlákně projevené, sítí zprostředkované sympatie. [mrknutí jedním okem]

196929

30.7.2009 0:39

RE: Prostá otázka

homo sapiens bohemicus 85.?.?.?

Reakce na 196631

Odpověď je zde. Jedná se o konspirační hardcore... Ale stojí za to si ho přečíst. http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com./
Pokud si to nechcete číst, tak se podívejte aspoň na nějaká videa od Alexe Jonese (např. End Game). Nedívejte se ale na Zeitgeist (především na 2.díl, 1.díl až tak moc nebezpečný není). Zeitgeist 2 je na 99% výplodemm těch samých spiklenců jako jsou ilumináti a nejvýše postavení zednáři.

196639

30.7.2009 9:02

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196639

>Odpověď je zde. Jedná se o konspirační hardcore...
Výborný termín. Pěkně vystihuje určité pojetí, co by mohla konspirace být.
Rozptýlené fluidum infikující prostředí, od jemných struktur až po to jádro. Určitě by bylo dobré také zvážit, jakou formu reakce může takový typ infekce způsobit…

A skutečně to tak vypadá. Některá díla (Zeitgeist 2) jsou jaksi okatě marxistická, oproti tomu ta druhá jsou tvrdě idealistická postavená na „neprůstřelných“ pravdách. Má to tedy nějaký spiklenecký vrchol, nebo je to spiklenecká nemoc hry spiklenců na spiknutí... [mrknutí jedním okem]

196672

30.7.2009 11:46

RE: Prostá otázka

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196672

Zdá se, že elementární jednotkou přenosu a komunikace není informace, ale dezinformace. Fascinuje mě, jak křídlo "neprůstřelných pravd" má perfektní vědeckou literaturu - Pro Fide Catholica - mnoha set stránkové studie, gigantické poznámkové aparáty, seznamy literatury. Kdo to platí? [mrknutí jedním okem]

196685

30.7.2009 12:13

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196685

Že by žebravé řády chudých rytířů… [zmaten] [mrknutí jedním okem]

196693

30.7.2009 8:25

RE: Prostá otázka

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196631

K čemu, že je potřeba rozdělovat a štvát lidi proti sobě ?

Je-li moc nespokojenců v bídě, snaží se tito nespokojenci hledat viníka. Funguje to celé věky. Pokud nechcete aby se nespokojený dav obrátil proti Vám, rozdělíte ho na dva antagonistické prvky a ty poštvete proti sobě. Oběma stranám nabulíkujte, že viníkem jejich bídy je právě ta druhá strana. Vybijí se navzájem a Vy zůstanete mimo centrum pozornosti. Zbytek snadno ukočírujete protože právě Vy jako ten první začnete mluvit o hrůzách války a přivedete přeživší do nové doby míru a prosperity.

Že ten mír je dočasný a ta prosperita je jen na dluh si poddaní neuvědomí dokud je znovu nedostihne BÍDA. Už vůbec si neuvědomí, že to Vy jste příčinou bídy a války. Vždyť jste jim pracně vsugeroval, že jste nositelem nových moderních ideí na kterých stojí všechny jejich naděje. Lidé jsou znovu v bídě a hledají OPĚT viníka.

DÁTE JIM HO. Dáte jim co chtějí ! ... Celé kolečko se zopakuje a JEDE SE DÁL [cool]

196667

30.7.2009 14:37

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196631

...znamená to, že je produktem nějaké promyšlené a předem naplánované aktivity. Někdo cílevědomě a dlouhodobě udržuje cikány na úrovni nevzdělatelných, kradoucích a pro většinovou společnost nesnesitelných příživníků. Kdo? A jak dlouho? Jak to dokáže? ..

Ne neznamená. Máte problém se bazální logikou? Napsal jsem přeci výslovně, že dobrý Vládce umí využít ke svým cílům i vrozenou "nevzdělatelnost a nepřizpůsobivost" (relativně vůči našemu pojetí vzdělatelnosti a přizpůsobivosti) cikánů. Buď nečtete, nebo se trapně vykrucujete.

196713

30.7.2009 18:25

RE: Prostá otázka

google 93.?.?.?

Reakce na 196631

>Děkuji za obě vysvětlení, pánové. Jen trochu nechápu, pane
>Viane, k čemu bude dobrý Vládcům rozvrat spolocnosti a uplny upadek bielej rasy ?

nikto s tym ani nepocital, ze tomu rozumiet budete.

>Obecně přece platí, že čím vzdělanější a
>pracovitější lidé, tím bohatší společnost. A s ní i
>její špičky.

to co plati vo vasej pomylenej hlave, to nie je obecne!

>Proč by vládcové chtěli ničit zdroj svého
>bohatství?

zdrojom ich bohatstva urcite nie je bohata spolocnost.

>Aby pak byli stále chudší a na krku jim zůstaly hordy nepřizpůsobivých flákačů?

ti predsa zostavaju na krku jednoduchym ludom.
susedom a platicom dani, vy hlupacik.

>Za nabídku D. Dukeho děkuji. Moje probudenie mám.

nestaci mat, treba pochopit a prebudit sa!

>Už dekret císaře Leopolda I. z roku 1688 staví cikány na
>roveň lovné zvěře a vypovídá je z českých zemí. To už
>tehdy někdo organizoval a štval?

preco porovnavate tamojsiu situaciu s dnesnou?
existuje dnes snad nejaky dekret, ktory vydava ciganov za lovnu zver?

>Stále tomu nějak nerozumím. [velký smích]

samozrejme, ze nie! ako aj? a hlavne s cim?
s cim by ste vy chcel zvladnut taky zlozity proces ako je chapanie cohokolvek?

196737

31.7.2009 0:50

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196737

Kdosi tady jednou uvedl starou a pravdivou moudrost, pane Google. V jeho interpretaci zněla takto:

> podla najjednoduchsiej psychologickej poucky, sa v zivote zaoberame hlavne tym, co nas najviac trapi na sebe samom.

Souhlasím. To je osvědčená pravda.

Co pak ovšem znamená Vaše opakovaná a trvalá starost o mentální schopnosti a intelekt Vašich oponentů ve zdejších diskuzích? Že by cosi vypovídala o Vašich vlastních nočních můrách? Svěřte se nám. Třeba se Vám uleví. Čo poviete, pánko Google? [velký smích]

Krom laciného cupování diskuzních příspěvků jste se už dlouho neodvážil vyslovit svůj vlastní názor k nějakému konkrétnímu tématu. Naposledy si vzpomínám na Vaše tvrzení, kterak "český stát ve dvacátých létech minulého století likvidoval slovenský průmysl".[chechtot] Zkuste nás zase obveselit nějakou podobnou vo..vinou. [smích]

196787

31.7.2009 18:53

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196787

Nemusíte psát vo..vinou. Vojtovina není sprosté slovo. Vojtovina, to je něco jako čertovina. Ale nesouvisí to s tím, když někdo něco zvojtí.

196873

31.7.2009 19:25

RE: Prostá otázka

google 93.?.?.?

Reakce na 196787

>podla najjednoduchsiej psychologickej poucky, sa v zivote zaoberame hlavne tym, co nas najviac trapi na sebe samom.

panko Vojtovina, tak ako skalpel vo vasich rukach z vas chirurga neurobi,
takisto z vas neurobi mudrca, mudra veta z pera inneho.

rozoberme si to teraz tak, aby to pochopilo aj stvorrocne decko.
takze pozor, mate malu sancu to pochopit aj vy.

>Co pak ovšem znamená Vaše opakovaná a trvalá starost o mentální schopnosti a intelekt Vašich oponentů ve zdejších diskuzích?

a)
vy, pepek-poskoc-85-ka a chocholusik-77-cka nie ste v ziadnom pripade
mojimi oponentmi. nanajvys tak mojimi ludoopmi. [chechtot]

b)
ukazte mi prispevok, kde by som sa staral o mentalne schopnosti prispievatelov
u ktorych je s mentalnymi schopnostami vsetko v poriadku (napr. mirda, Rene, atd...)

c)
zaoberat sa mentalnymi schopnostami innych je moje povolanie, ktore som
vystudoval na renomovanej univerzite a ked vidim anomalie akymi sa vyznacuje
hore uvedena skupina ludopov, tak sa na mne prejavi profesionalna choroba
a pokusam sa z nich dostat co najviac informacii z druheho brehu aby som
v buducnosti mohol pomoct v ordinacii podobnym ako ste vy, ktori ale o tu pomoc stoja.

takze tymto, by som vam vsetkym ludoopom chcel oficialne podakovat, za pomoc
v mojom profesionalnom raste. [velký smích]

196884

1.8.2009 13:43

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196884

Konečně tomu rozumím, pane Google. Takže to, co čteme ve Vašich příspěvcích, není žádné hulvátství či nevychovanost. To je profesní příprava graduovaného specialisty. Tak je to tedy.

Od teď budu první, pane Google, který se Vás zastane. Jakmile Vás v diskuzi zase někdo označí za zakompexovaného agresívního troubu, nevychovance nebo dokonce za anonymní elektronickou lůzu, vysvětlím mu to. Objasním mu, že se mýlí. Že ve skutečnosti jde o Vaši novátorskou metodu zvyšování vlastní kvalifikace. A že už brzo bude v internetových diskuzích vystupovat podobným způsobem většina absolventů renomovaných univerzit. Tedy přinejmenším alespoň těch, kteří absolvovali stejnou "univerzitu", jako Vy.[chechtot]

Zdar Vašemu profesionálnímu růstu.

196936

1.8.2009 15:21

RE: Prostá otázka

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 196936

Fandím Ti Vojto,nemysli si,naděje umírá poslední. [smích]

196944

1.8.2009 21:37

RE: Prostá otázka

google 93.?.?.?

Reakce na 196936

vy panko Vojtko, ste nepochopili z mojho prispevku ani cislovky.

196964

2.8.2009 20:10

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196964

Podstatné je, že jste pochopil Vy, pánko Google. Že hloupé naparování může jednomu občas způsobit nepříjemnosti. Pochopil, že? [velký smích]

197056

2.8.2009 21:41

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197056

jenže on to, chudák, jinak neumí, takže jeho problém... a ten si zde snaží léčit. [velký smích]

197061

2.8.2009 22:36

RE: Prostá otázka

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197056

Pletete si asi trochu pojmy Pane Vojta49, Vy jste sice nepříjemný pravda, ale nepříjemnosti nezpůsobujete, na to nemáte. Proto se s Vámi normálně ani nebavím, tentokrát činím vyjímku. Vlastně hned dvě, poprvé a naposledy. [smích]

197069

3.8.2009 19:24

RE: Prostá otázka

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 197056

Pane Vojto, pokoušet se z výše jmenovaného pána dostat nějakou neurážlivou odpověď je jako zkoušet bojovat s větrnými mlýny. Pokud se budete dál snažit, přeji vám hodně štěstí.

197130

3.8.2009 21:48

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 197130

Pane Koubku, také držím palce. Už se těším, jak začnete v diskuzi o chemtrails vysvětlovat základní fyzikální pojmy (výška, tlak, teplota, rosný bod). A jejich vztah k tvorbě a trvanlivosti viditelných leteckých kondenzačních stop. A jak za to budete nařčen z pavědeckých názorů nebo dokonce z příslušnosti k "placeným přisluhovačům systému". A to i tehdy, podaří-li se Vám nalézt starý záběr na letku válečných bombardérů z 2. SV, zanechávajících za sebou na obloze pěkné "chemtrails". Vždyť přece už tehdy ... [mrknutí jedním okem]

197143

4.8.2009 6:45

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 197143

Můžete mi pane Vojto vysvětlit, proč jeden den letadla nelítají a je tím pádem překrásně modrá obloha bez jediné rýhy a proč jiný den je obloha zbrázděna křížem krážem stopami od mnoha letadel? Proč některé dny ty letadla nelítají a proč jiné dny tak šílí? Z jakého důvodu lítají po ránu semtam po obloze- jsou to jenom vojenské manévry, nebo jen vyhlídkové lety, nebo co to je? Nějaký důvod k těm letům určitě mají, že tak plýtvají leteckým palivem.

Mám vypozorováno, že když je obloha čistá, bez chemtrails z letadel, pěkné počasí trvá. Ale když je zbrázděná od bílých čar z letadel, pěkné počasí skončí. Jako třeba včera. Pouhá náhoda? Nu, budu pozorovat dál.

197159

4.8.2009 13:14

RE: Prostá otázka

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 197159

Hustota leteckého provozu nad Vaší hlavou je paní Jarmilo +/- neměnná. Proč některý den zůstávají kondenzační stopy dlouho viditelné, až vytvoří ono známé mřížoví, a jindy průlet letadla ani nezaznamenáte, je dobře vysvětleno ve středoškolských učebnicích fyziky v souvislosti s pojmem "rosný bod".

Podobný jev můžete zaznamenat při spuštění klimatizace ve svém automobilu. Jsou dny, kdy z výdechů ventilace vychází po sepnutí klimatizace dobře viditelná pára, aniž bychom do ochlazovaného vzduchu cokoliv přidávali. A jindy, při stejně vysoké venkovní teplotě žádnou páru nevidíme.

Ubezpečuji Vás, že za oba pozorované jevy mohou výhradně a jen přírodní zákony a nikoliv konspirace. [smích]

197181

4.8.2009 13:36

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 197181

Jsme silně OT, tak si to necháme na jindy, ano?

197183

4.8.2009 15:49

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 197181

Ještě si na závěr neodpustím tenhle hudební clip, neboť má správný říz:
http://www.youtube.com/watch?v=ELqQ0YERS2c

A zrovna nalevo, v Zajímavých adresách máte pane Vojto spoustu videí o chemtrails. Si to prostudujte.

197187

3.8.2009 17:29

RE: Prostá otázka -1688

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 196631

Teprve krátce před tím přitáhliu do Čech. Nechtěli dát ženské a nechtěli se stát nevolníky. To je celé. Jestli jste chtěl opravdu slyšet něco o lovné zvěři. Pak jim Marie Terezie zakázala pobyt v Čechách a táhli přes celou Evropu do Francie a kdekoliv se něco stgalo nebo ztratilo, byli oni, jako putující, hledající nový domov, podezřelí jako první.

197123

30.7.2009 8:12

RE: Prostá otázka

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196598

No pokud přijmeme ideu existence "vládců" tak musíme říci, že romové jsou vládci také zmanipulováni. Představte si hru kdy zmanipulujete majoritu (AKCE, TEZE) aby křičela "PRYČ S CIGÁNY" nebo třeba jen "ŘEŠTE PROBLÉMY S NIMI" a pak zmanipulujete minoritu (REAKCE, ANTITEZE)aby křičela "STE RASÝSTI". Výslednou, očekávanou (plánovanou) SYNTÉZOU pak nebude kompromis (řešení) ale naopak ETNICKÝ KONFLIKT. Jak toho docílíte ? Vy jste tím kdo manipuluje a zároveň by měl i řešit. Neřešíte a tím jednoduše prohlubujete problém až do extrému. Jaký může být cíl této Vaší hry ?
1. Odvedení pozornosti od Vašich aktivit.
2. Populační regulace
3. Vnucení "špatného svědomí" oběma stranám, což oslabuje morálku, která by Vám mohla stát v cestě
4. apod.

Uvědomte si, že minorita nespotřebovává zdroje a majetek "vládců" ale zdroje a prostředky MAJORITY ! Kde se podle Vás berou peníze na sociální podpory ? Z peněz vládců nebo z peněz daňových poplatníků ?

196665

31.7.2009 19:01

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196665

Napsal jste to moc dobře. Ano, když si člověk přečte, jak si politici na jachtách domlouvají kšefty s bysnysmeny za miliardy, a jak darovali ČEZu 68 miliard, tak problém s Romy vnímám jako zástupný problém, který má odvádět pozornost od těchto skutečných velkozlodějů, ožebračujích podstatným způsobem celou společnost.

196876

30.7.2009 14:44

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196598

>Velmi často se ve zdejších diskuzích setkávám s názorem, že valná většina prostých lidí (ovčané) jsou jakýmisi tajuplnými metodami zmanipulováni k tomu, aby činili to, co si přejí údajní Vládcové planety.
Ale to je jen taková pověra, aby se demokracií unuděné obyvatelstvo zabavilo…
Jsou to vlastně jen takové zájmové spolky senilních staříků, co se tou demokracií nudí také… [mrknutí jedním okem]

196715

30.7.2009 21:17

RE: Prostá otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196715

A ty metody nejsou vůbec tajuplné. Co je proboha tajuplného na metodách propagace a marketingu, či na metodách manipulace veřejného mínění? Za co platí politické strany ty velké peníze špičkovým PR agenturám?

196760

30.7.2009 23:42

RE: Prostá otázka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196760

Proboha, vůbec nic!
(to modře uvedené, je citace diskutéra, na kterého reaguji tím černým písmem pod tím)

Avšak tajůplné je to, že někomu připadá, že to mají ty politické strany pevně ve svých pravých a levých rukách.

196775

31.7.2009 15:10

RE: Prostá otázka

mtk 195.?.?.?

Reakce na 196775

Ale vždyť to jsou všechno inženýři a tak rozumně, smysluplně a logicky hovoří do kamer. Panečku, a jak se umí geniálně vylhat z průserů!! Buďme spravedliví, jsou to machři! [chechtot] [mrknutí jedním okem]

196846

31.7.2009 23:53

RE:Údajně jen bílí jsou takoví pitomečci,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 196598

aby dobrovolně odevzdali vládu barevným, které si předtím nechají přistěhovat a hýčkají je dávkami a politickou korektností. Pro USA byli použiti převážně mestičtí tzv. hispánci, v kriminálních statistikách vedení jako bílí, pro nás jsou určeni Cikáni (pamatujete na prezentaci kauzy "Matiční" v zahraničí ?) + Vietnamci, Mongolové, Uzbeci a jiní "nepostradatelní" exoti záhadně se u nás dnes a denně množící krize nekrize.
Židi s tím nemají vůbec co dělat, tvrdí nějakej Kaufmann...

196908

1.8.2009 9:47

RE: Prostá otázka

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 196598

"Proč nejsou obdobnými metodami, jako "ovčané", zmanipulováni také cikáni? K tomu, aby se chovali jako běžní "ovčané"?"

DIVIDE ET IMPERA

196926

29.7.2009 13:29

chicagocrime.org

Igor 62.?.?.?

bolo to premenovane na

http://chicago.everyblock.com/crime/

je tam vsetko, jedine, co chyba, je konkretny popis pachatelov.

da sa to uribit i v CR, alebo SK?

196600

29.7.2009 13:37

PRO TYTO LIDI SPECIFICKÉ ZÁKONY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Jak je uvedeno výše ... gojímové (především ti nemocní humanizmem) jsou hlavní příčinou neměnnosti problému. Ve své podstatě si vykupujeme smír s grázly jen tím, že jim rozhazujeme soc. dávky, abychom alespoň částečně mohli žíti v míru.
Ještě k obraně části této skupiny grázlů, tedy cikány. Z jejich pohledu musí být Zákoník něco jako "Kladivo na čarodějnice" Absolutně nesmyslná sbírka nařízení, která je ve své podstatě od narození porušována ... porušována tím, že se probudí, dýchají a žijí ... Pokud bych žil ve státě, kde je zákon předem nedodržitelný, tak se nedivím, že to dají většině tak sežrat.

Radek

196602

29.7.2009 15:12

poznámka

322 208.?.?.?

sionisté mají problémy jako v Litvínově velmi rádi, situace se nechá eskalovat do takových rozměrů že sionistům nezbude než omezit některé osobní svobody jako právo shromažďovací atd.

Samozřejmě o Romy stejně jako o Muslimy vůbec nejde jde o technologii moci - a proč stále hrát na antisemitskou kartu když máme i jiné prostředky jak lidem vzít svobody, ostatně oni si je vezmou sami.

Nebo jste opravdu tak neskonale hloupí a věříte že sionistům na Romech záleží?

196607

29.7.2009 16:06

Překvapuje mě,

Sam Ting Wong 213.?.?.?

že se ta různá bratrstva, která cikány neustále "civilizují" nepustila do jednání s cikánskými barony, králi a vůbec s představiteli cikánské hierarchie. Počítám, že bez nich k žádné změně nikdy nedojde a loutkaři to jen použijí proti nám.

196610

29.7.2009 16:54

Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dale Coper 62.?.?.?

podle kterého Češi hned pro Romech nejvíc nesnáší Vietnamce a Židy. Mám za to že obě etnika česká společnost celkem příjímá což dokazuje že není zdaleka tak rasistická jak tvrdí Člověk v tísní. Mnohem neoblíbenější jsou Ukrajinci, Rumuni, Arabové nebo příchozí z bývalé Jugoslávie (hlavně Kosovští Albánci)

196614

29.7.2009 18:53

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan Kučera 90.?.?.?

Reakce na 196614

Průzkum se týkal národností a etnik u nás žijících, viz. odkaz :

http://www.cvvm.cas.cz/upl/zpravy/100193s_ov30311b.pdf

196619

29.7.2009 19:57

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196619

Omlouvám se za další příspěvek.

V tom případě byste si to měl v článku velmi rychle opravit. Na Vámi odkazované stránce je v podstatě jak Vám píše Dale Coper.

Nejméně oblíbení jsou Romové, za nimi občané balkánských státu, pak občané bývalé SSSR.

Židé jsou dokonce v části OBLÍBENÝCH národů(spolu se Slováky, Němci a Poláky), což je naprostá rána pro mytický antisemitismus a je škoda, že zrovna na tomto webu jste smíchal národy a národnosti a publikujete to až nesmyslně zkresleně.

Jakýpak antisemitismus, Židy máme v ČR rádi [mrknutí jedním okem]

(zajímavé je, že Izraelci jsou v tabulce národností pod čarou, na druhou stranu Izraelci jsou zhusta z bývalé SSSR, takže to sedí)

196624

29.7.2009 22:19

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan Kučera 85.?.?.?

Reakce na 196624

Vážený pane, není důvod něco opravovat. V uvedeném průzkumu oblíbenosti jsou Němci i Židé pod 50% (viz. graf č.1), základy matematiky snad ovládáte. Na Britských listech se počítat naučili.

Češi: nemáme rádi Němce, židy, Vietnamce, Romy, Rusy a lidi z Balkánu

196628

30.7.2009 0:20

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dale Coper 62.?.?.?

Reakce na 196628

Na Britských listech se možná naučili počítat ale ten jejich nadpis je silně bulvární. Češi zřejmě nemají (podle BL) až na Slováky a Poláky rádi nikoho. 43 a 11 je sakra rozdíl a navíc z toho průzkumu vyplývá že nejméně oblíbení jsou lidé z Balkánu a z bývalého SSSR zhruba stejně jako Cikáni (Romové)

196637

30.7.2009 10:21

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196628

Pane Kučero,

pokud se opíráte o čísla, je dobré znát co znamenají. jedna věc je sem fláknout nějakých 50% a druhá je znát interpretaci toho čísla.

Sám autor té zprávy, který asi ví o čem je řeč(zřejmě narozdíl od Vás) píše Za sympatické také Češi považují Němce a Poláky. A také Židy, u kterých se však vyskytla velká variabilita odpovědí a více než 10 % občanů nebylo schopno svůj postoj k nim vyjádřit.

Dále byste si před výkladem měl přečíst o čem se vůbec bavili.

Odpovědi byly značeny na sedmibodové škále, kde krajní body znamenaly "velmi sympatičtí" a "velmi nesympatičtí". dejme tomu od 1 do 7.

Předpokládám, pokud na mě jdete tak zhurta, že okamžitě vysypete co znamená těch Vašich 50%.
50% odpovědí typu 7 ?
50% odpovědí typu 7,6,5? 4ka je neutrální
50% odpovědí typu 7,6,5,4?

Naštěstí je tam Vámi tiše zamlčený graf dvě, který na tuto otázku dokáže odpovědět (vy matematiku ovládáte, tak si jistě sečtete hodnoty dvou křivek a zjistíte, že logicky pokrývají 6 odpovědí a odpověď 4 je nepokryta).

usnadním Vám závěry:

Graf 1(spodní odhad - jdu Vám vstříc):
Cca 40% odpovědí je typu 7,6,5. (Židé jsou velmi sympatičtí až sympatičtí)

Graf 2(horní odhad - opět pro Vás):
Cca 10% odpovědí typu 1,2,3 (Židé jsou velmi nesympatičtí až nesympatičtí)

Zbývá cca 50% odpovědí typu "k Židům mám neutrální vztah".

tedy 90% má Židy buď za sympatické, nebo jsou jim ukradení - srovnejte s Vaší větou:
"český národ nejvíc nesnáší Romy, Vietnamce a Židy"


Nevím, možná tomu rozumíte, ale jen se Vám to hodí účelově zkreslit, anebo moc věříte Vám podobným z Britských listů.

ps.: takže byste to měl opravit

196675

30.7.2009 23:01

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan Kučera 85.?.?.?

Reakce na 196675

Nemá pro mne význam se s Vámi přít, každý v těch grafech a tabulkách vidíme něco jiného.

Těch Vámi zmíněných 10% se k Židům zcela jistě bylo schopno vyjádřit, ale dle mého byli zaskočeni, tak nechtěli lhát a styděli se za svůj negativní protižidovský postoj či se jej báli vyjádřit. Těch zbylých 50% se k židovské otázce postavilo jako chytrá horákyně, tedy ani sympatičtí ani nesympatičtí (ani ryba ani rak, ani pěšky ani na kole ...) a může to znamenat v mnoha případech to samé.

Můj názor potvrzuje i tabulka č.2, na kterou jste ve svém vyčerpávajícím hodnocení jaksi pozapoměl a ve které jsou na žebříčku oblíbenosti Izraelci až takřka na dně. Dle mého je to proto, že se narozdíl od Židů lidé podvědomě nebojí vůči Izraelcům projevit negativní postoj, ikdyž se samozřejmě jedná také o Židy.

Lidé jsou dnes tak zblblí mediálním honem na antisemitskou čarodějnici, že se bojí otevřeně říci své názory, aby nedostali nálepku rasistů a xenofobů.

196772

31.7.2009 0:02

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan Kučera 85.?.?.?

Reakce na 196772

Omlouvám se, měl jsem na mysli samozřejmě 40%, ne 50%. Přes 10% Čechů řeklo svůj zcela negativní postoj k Židům otevřeně. Narozdíl od těchto nebojácných a zcela upřímných lidí je u těch pozitivně židovských 40-ti procent možné už jen spekulovat, nakolik byla jejich odpověď upřímná, ale to jsou již jen spekulace.

Dovolím se ještě jednu spekulaci. Tento náš zmíněný průzkum je cca 2 roky starý a další podobné průzkumy probíhají průběžně téměř po celé Evropě, kde dle výsledků dochází v téměř všech dotazovaných zemích k nárůstu antisemitismu a neoblíbenosti Židů. Může za to nárůst přistěhovalců z muslimských zemí nebo je to jen výmluva ?

Např.:
V minulom roku najviac antisemitských činov za posledných pätnásť rokov
http://www.delet.sk/showarticle.php?articleID=708

V Evropě sílí antisemitismus a islamofobie
http://www.czechfp.cz/site/?p=1871

V Británii výrazne narástol antisemitizmus
http://www.delet.sk/showarticle.php?articleID=859

Kdo vadí Polákům? Romové a Židé
http://aktualne.centrum.cz/video/?id=127025

Newsweek: antisemitismus v Evropě na vzestupu
http://www.euroskop.cz/38/9949/clanek/newsweek-antisemitismus-v-evrope-na-vzestupu/

Skandál v Rakousku: Penzion odmítl židovské hosty
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=637167

Tento postupný nárůst neoblíbenosti je zmíněn i v námi diskutovaném průzkumu o postojích Čechů k Židům. Spekulativní otázka tak může znít, kolik Čechů dnes opravdu nemá Židy v oblibě ? A čím to může být ? Politikou Izraele, kterou čeští Židé většinově otevřeně podporují ? Nebo následkem popularizace některých konspiračních teorií ? Nebo kritikou fungování dnešního světa ?

196778

31.7.2009 0:46

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 196778

Popravdě, teď jsem z Vás už zmatený.
Průzkum není starý cca 2 roky, ale téměř přesně 6,5 roku, Zveřejněno dne: 11.3.2003, je psáno hned v jeho titulu.
I v tomto jste se spletl [vyplazený jazyk]
Ale zas vážně.
Teď si dovolím (první) spekulaci já. Nárust antisemitismu bude sotva dán migrací muslimů (tedy, pokud bereme antisemitismus populárně řečený a ne exaktně, tedy jako všechny semity).
Spekuloval bych, že nárust opravdu bude, díky politice Izraele a zejména letošní válce, ovšem ne zas tak drastický. Vámi zmíněný drastický nárust je právě ta mediální masáž, která vše silně zveličuje.
Víte, Vy myslím děláte chybu v tom, že si neuvědomujete, že zdaleka všichni toto nesledují pordobně, mnozí dokonce vůbec.
Kdejaký Franta z Horní dolní (a že těch Frantů je desítky procent) možná zahlédne slovo antisemitismus sem tam na Nově ve zprávách, ale sotva to prociťuje tak jako Vy, když sledujete vše co se kde šustne.
Věřte tomu, že těch 50 procent dost dobře můžou být lidé, kteří e zajímají sotva tak o to(ani nemají na víc čas), jak se ráno dostat do práce, zaopatřit obživu, sem tam do kina a na nějaké řešení antisemitismu a židů čas ani zájem nemají. To jsou pro ně prostě lidé z těch fousatých anekdot o Roubíčkovi a tím to pro ně hasne.

196786

31.7.2009 6:23

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan Kučera 85.?.?.?

Reakce na 196786

Odhalil jste mne, [mrknutí jedním okem]

podařilo se mi uklepnout.

Jinak ten nárůst antisemitismu trvá již roky, takže samotnou genocidní válkou proti takřka bezbranným Palestincům (v porovnání s vyzbrojeností Izraelců) před cca 7 měsící to jistě nebude. To, že spousta lidí vůbec netuší, co se dnes kolem nás děje, to je samozřejmé. Setkávám se s tím bohužel neustále.

196794

31.7.2009 0:11

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196772

Na tabulku č. 2 jsem nezapoměl, píšu o ní již v prvním příspěvku, že je zajímavé, že Izraelci dopadli špatně, ale odpovídá to výsledku lidí z bývalé SSSR(což je hodně Izraelců, navíc tu máme mafie ruské, izraelské, vietnamské, ale ne židovské).

Mimochodem, velmi špatný výsledek Izraelců dokazuje, že respondenti se je nebáli označit za špatné. Vaše zdůvodnění strachu z antisemitismu je zcela zcestné (nebo to byli všechno idioti a nevěděli co to je Izrael?).
Buďte si jist, že o možném strachu ví i vykonavatel průzkumu a navrhne o tak, aby chyba byla minimální.

Tab. 2 tedy Vaše názory opět vyvrací.

Přít se ale smysl nemá, pokud chybu neumíte uznat a Váš přístup je takový, že odpovědi které se Vám nehodí (což je 90, v lepším případě 80 procent !!) označíte různými kotrmelci za ovlivněné a tím máte vystaráno. Nechápu proč takové výzkumy čtete, když odpověď je Vám naprosto známá předem a jinou neakceptujete.

196779

31.7.2009 15:21

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

mtk 195.?.?.?

Reakce na 196779

>navíc tu máme mafie ruské, izraelské, vietnamské,
>ale ne židovské).
Mno, z ruské bolševické revoluce se taky vyklubala židovská bolševická revoluce. Cosi jsem na téma mafie četl, ale je pravda, že to bylo z konspiračního hardcore, jak to kdosi zde trefně pojmenoval. [mrknutí jedním okem]

196848

1.8.2009 8:01

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 196779

Jen pár postřehů ...

>Na tabulku č. 2 jsem nezapoměl, píšu o ní již v prvním
>příspěvku, že je zajímavé, že Izraelci dopadli špatně,
>ale odpovídá to výsledku lidí z bývalé SSSR(což je hodně
>Izraelců, navíc tu máme mafie ruské, izraelské, vietnamské,
>ale ne židovské).

Pochopil jsem správně Vaši prapodivnou dedukci, že Izraelci v průzkumu dopadli tak špatně kvůli tomu, že mezi Izraelci je hodně bývalých občanů SSSR ? No, hlavně že jste našel někoho, na koho lze neoblíbenost Izraelců hodit. Apropo izraelská mafie není židovská mafie ? Vzhledem k počtu neŽidů v Izraeli taky velmi diskutabilní dedukce.

>
>Mimochodem, velmi špatný výsledek Izraelců dokazuje, že
>respondenti se je nebáli označit za špatné.

Vlamujete se do otevřených dveří, přečtěte si pořádně ještě jednou, na co reagujete.

>Vaše zdůvodnění strachu z antisemitismu je zcela zcestné (nebo
>to byli všechno idioti a nevěděli co to je Izrael?).

Bohužel jste mimo. Pro mnoho lidí není stejné kritizovat Izrael a Židy jako takové, ikdyž se někteří příznivci Izraele snaží vytvářet dojem, že kritika Izraele rovná se antisemitismus a nenávist ke všem Židům. A zkuste si někdy promluvit s lidmi, aby jste viděl dnešní realitu, protože mnoho lidí se 20 let po tzv. převratu bojí nahlas říkat své názory, o Židech to platí dvojnásob.

>Buďte si jist, že o možném strachu ví i vykonavatel
>průzkumu a navrhne o tak, aby chyba byla minimální.

Bohužel Vaši naivitu nesdílím a nevěřím, že by díky uvažovaným obavám respondentů "vykonavatel" chtěl výsledná čísla o neoblíbenosti Židů nějak zvyšovat. Ale nepochybuji, že vykonavatel ví, jak má "vytvářet" výsledky průzkumů.

>
>Tab. 2 tedy Vaše názory opět vyvrací.
>
>Přít se ale smysl nemá, pokud chybu neumíte uznat a Váš
>přístup je takový, že odpovědi které se Vám nehodí (což
>je 90, v lepším případě 80 procent !!) označíte různými
>kotrmelci za ovlivněné a tím máte vystaráno. Nechápu proč
>takové výzkumy čtete, když odpověď je Vám naprosto známá
>předem a jinou neakceptujete.

Celý Váš problém je v tom, že Vám ve větě o neoblíbenosti národností chybí mezi Romy a Židy ještě ty balkánské a "sovětské". Věta by tedy zněla, že český národ nejvíc nesnáší Romy, Vietnamce, balkánce, lidi z bývalého SSSR a Židy. Jelikož byl tématem článku romský problém, je takováto diskuze zcela irelevantní a na význam článku nemá zmiňovaný rozdíl žádný vliv. Důvody Vašeho lpění na tom, že v neoblíbenosti jsou oficiálně před Židy ještě balkánci a "sověti" mohou být různé, ale celkem nepodstané, protože co mělo být článkem řečeno, to řečeno bylo.

196920

1.8.2009 14:47

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196920

>Pochopil jsem správně Vaši prapodivnou dedukci, že Izraelci v
>průzkumu dopadli tak špatně kvůli tomu, že mezi Izraelci je
>hodně bývalých občanů SSSR ?
Nepochopil, tak snadne to neni, ale neni cilem mych prispevku se zaobirat Izraelci.

>izraelská mafie není židovská mafie ?
Není.


>Vlamujete se do otevřených dveří, přečtěte si pořádně
>ještě jednou, na co reagujete.
Četl jsem a nesouhlaím s tím.

>mnoho lidí se 20 let po tzv. převratu bojí nahlas říkat své
>názory, o Židech to platí dvojnásob.
jo bojí, ale zdaleka ne tolik, aby to zamávalo s 90 procenty odpovědí.
nemám problém uznat, že těch 10 procent co se nemohlo vyjádřit se bálo. Nemám problém strhnout dalších deset procent tichých co se báli. Ale pořád jsem na 70ti procentech.


>
>>Buďte si jist, že o možném strachu ví i vykonavatel
>>průzkumu a navrhne o tak, aby chyba byla minimální.
>
>Bohužel Vaši naivitu nesdílím a nevěřím, že by díky
>uvažovaným obavám respondentů "vykonavatel" chtěl výsledná
>čísla o neoblíbenosti Židů nějak zvyšovat. Ale
>nepochybuji, že vykonavatel ví, jak má "vytvářet" výsledky
>průzkumů.
Pořád jsme na 90ti procentech, sakra velká chyba

>Celý Váš problém je v tom, že Vám ve větě o
>neoblíbenosti národností chybí mezi Romy a Židy ještě ty
>balkánské a "sovětské".
V tom můj problém vůbec není.
Můj problém je ve slově "nesnáší".
Pokud nějaký článek stojí na výzkumu, který říká:
40% respondentů označilo Židy za sympatické
50% respondentů vyjádřilo vztah k Židům jako neutrální
10% se vyjádřilo o Židech jako o nesympatických.

Tak napsat že to znamená, že Židy český národ nesnáší je přinejmenším kuriózní.

Vy poněkud nechápete že 90 procent snese sakra velkou chybu a pořád to má k nesnášení pořádně daleko.

ps.: zkuste někdy promluvit s lidmi Vy, ale s těmi normálními řadovými občany, ne jen s těmi 10ti procenty [mrknutí jedním okem]

196939

2.8.2009 0:15

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 196939

>izraelská mafie není židovská mafie ?
Není.

Izrael je našimi sdělovadly s oblibou nazýván "židovským státem", zatímco výraz "český stát" se tamtéž téměř nevyskytuje.
V Izraeli snad mafii provozují nežidé ?

196971

30.7.2009 18:28

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

google 93.?.?.?

Reakce na 196624

>Jakýpak antisemitismus, Židy máme v ČR rádi

vy ste skutocne zabavny zid, pan djb.

196738

30.7.2009 19:34

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196738

Pokud je mi znamo zid nejsem a od pohledu bych prosel jako solidni Arijec. To ze me problematika zajima je vec druha.

Nicmene, mate tam smajlika, tak trochu nadhled.

Podstatne je, ze je to zalozeno na studii podle vyberu autora clanku. V te studii je jasne psane, ze pouhych 10% respondentu se vyjadrilo o Zidech jako o nesympatickych a 43% jako symaptickych, tak nevim co se Vam na tom nezda [zmaten]
(ja osobne bych se mezi lidmi, kde temer kazdy druhy me ma za sympatickeho a polovina je ke me neutralni, citil jako kdyz me tam maji radi)

Muzeme hleda, kdo studii zadal a platil, fajn, proc ne, podstatne je, ze na jejim zaklade autor clanku pise o Zidech jako o tretim narodu, ktery Cesi nejvice nesnaseji a to je naprosta lez.
(a to jsem pominul fakt, ze vynechal balkanskou a ex-SSSR komunitu a tim je posunul z pateho na treti misto)

Me tech 50%, co ma k zidum neutralni vztah prijde zcela realnych.

Cesi jsou vubec velmi nexenofobni a nehomofobni narod, to je tez znama vec.

196743

31.7.2009 19:23

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196743

>Cesi jsou vubec velmi nexenofobni a nehomofobni narod, to je tez
>znama vec.

Tím bych si tak jistá nebyla pane djb.[smích] Z Čechů uměle vyrábí nexenofobní a nehomofobní národ mainstream. Tisíckrát jsem četla v mainstreamu falešné hlášky, jak prý jsou Češi ve všem tolerantní. Pak stačilo ale nahlédnout do diskuse na Novinkách a bylo po iluzi. Však taky právě přesně z tohoto důvodu ty svobodné diskuze zrušili- aby nám zase mohli vyprávět, jak jsme my Češi ve všech sférách života smířliví a neuvěřitelně toleratní.

196883

31.7.2009 20:25

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196883

Já bych také z dovolením neházel všechny Čechy do jednoho pytle. Osobně jsem přesvědčen, že tzv. běžní lidé jsou všude na Světě stejní.


Někteří Češi jsou více tolerantní a někteří méně. Záleží na výchově, zkušenostech, povaze a charakteru. Řekl bych, že Češi jsou v průměru úplně stejně tolerantní jako všechny srovnatelné národy a možná nejen jako ty srovnatelné.

To, jak na hodnocení této problematiky pohlíží (zde v tomto případě sama na sebe) většinová populace určuje mainstream (autority) a to jaké nálady, rozbory, tabulky, hodnocení či preference do něj autocenzurou ovládání nebo pro někoho přímo pracující prodejní novináři (analytici), pro "potěchu" cílové skupiny, zakomponují.


Jistě se shodneme na tom, že Massmédia jsou neuvěřitelně účinným nástrojem jak propagandy, tak ovládání veřejného mínění a ten, kdo rozhoduje jakým směrem bude tento nástroj použit je buď soukromý majitel nebo někým (např. politiky, náboženskými ideology, mafií), často z poza opony řízený, vydavatel.

Stačí ukázat mase nepřítele, viníka nebo původce vlastních problémů a patřičně emotivně říci co by se mělo v jejím zájmu udělat a už to frčí lehce korigovatelným samospádem. Nejen Hitler s Goebbelsem ve své době předvedli jak to funguje.


Množina lidí, jako zde na Zvědavci, kteří umějí číst mezi řádky, jsou nezávislí na oficiální a velmi často pokrytecké tzv. pravdě, umějí se aspoň trochu orientovat nejen v historických souvislostech a nepodléhají propagandě je minorita.

Ostatní reagují v souladu s hlavním proudem na první signální[smích], i když bych řekl, že ta neposlušná minorita ten politicky korektní proud v době internetu docela úspěšně narušuje. Proto také bývají média prioritou k ovládnutí těch tzv. vítězných elit po jakémkoli společenském převratu. Nebo že by měl někdo jiný názor?[smích]

jansmith[smích]

196893

1.8.2009 8:04

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196893

Souhlasím se vším, co jste zde napsal.[smích]

Už dávno jsem si všimla, kolika rafinovanými způsoby mainstream zpracovává masu ovčanů. Je to na moc dlouhé povídání. Mají to dnes již tak dobře vše vědecky propracované, že kdykoliv si zamanou, tak celkem bez problému přesvědčí většinovou společnost, že černá je bílá a bílá je černá.

196921

2.8.2009 0:29

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196921

Přesně tak. Diskuze na Zvědavci jsou podle mne z 90% o tom, jak je mainstream zneužíván k brainwashingu většinového občana a můžeme se jen dohadovat, jak dalece na tom pracují novináři na základě autocenzury a nebo jak dalece plní (ti prodejní) zadání těch u opratí.


Film "Vrtěti psem" je hezký popis co média (když se chce) dokáží a mne jen v uvozovkách zaráží, proč jsou většinou využívána k negativnímu působení na podvědomí občanů, k přímému nebo podprahovému zneužívání jeho strachů a závilostí (viz. diskuze o kouření v jiném vlákně) a ne naopak.

Názor, že za tím stojí tržní podmínky a snaha se prosadit na mediálním trhu u (jak pracovně nazývám) "bezduchů"[smích] (tj. zaujmout, aby se prodalo) je podle mne jen půl pravdy a možná, že ani tolik ne.


jansmith[smích]

196972

2.8.2009 8:32

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196972

Já si myslím, že novinářská hierarchie v mainstreamu je tak dokonale již mnoho desetiletí vypracovaná, že pravá demokracie a svoboda slova tam nemá žádnou šanci. Viděli jsme to již za dob komunismu, že v totalitním Rudém právu psali novináři poslušně a výhradně jen to, co si v tisku vládnoucí komunisti přáli mít. Teď existuje v podstatě to samé v bleděmodrém: mainstream píše jen to, co si nejen naši papaláši přejí, ale tentokrát bezvýhradně poslouchají i světové vládce(přesně tak, jako i naši prodejní politici).

Jak je to možné? Je to možné právě díky té přísné novinářské hierachii. Domnívám se, že na místa šéfredaktorů jsou dosazeni výhradně lidé, kteří podepíši spolupráci s tajnými službami. Tito lidé pak dohlíží nad celkovou linii listu, aby tam bylo jen to, co si vládci přejí. Pod nimi jsou níže postavení novináři, kteří vedou různé rubriky a jsou to nikoliv hlídací psi demokracie, ale jsou to hlídací psi toho, o čem může jejich list psát či nikoliv. Jako příklad uvedu MFD. Tam takovými stálými hlídacími psy již dvacet let od revoluce jsou: Komárek, Steigerwald, Bendová. Tito vrchní hlídači odmrští každého mladého nezkušeného novináře, který by si snad chtěl svobodně pustit pusu na špacír. No a pak se v MFD nepřetržitě střídá tzv. novinářský potěr. Jsou to mladí novináři, kteří se tam jenom ohřejí, jen tak půl roku jim dovolí psát články, a pak je zase vyrazí. Tohle se tam děje již mnoho let. No a samozřejmě, že tenhleten potěr má dovoleno psát jen to, co odsouhlasí novinářská vrchnost. Neodsouhlasené články letí zmačkané do koše.

196993

30.7.2009 19:51

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196738

nehledě na to, že Židům, podobně jako jiným menšinovým etnikům/národům, jak Vy očekávám víte, daleko víc vyhovuje ublíženecká poloha, všemi antisemity nenáviděných ukřivděných, znevýhodněných, pomoci zdarma potřebných.
Neboť tu, s určitou dávkou škodolibosti právě oproti výše popsananým tvrzením od různých JDL-Nilbert spolků, propaguju naprostý opak, tak se divím, že jste došel tam kam jste došel.

196746

30.7.2009 20:33

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

google 93.?.?.?

Reakce na 196746

vychadzal som z tohto vasho prispevku, kde
ste napisal slovo Boh vo forme B-h, co ako mi je zname robia len zidia.

ked som sa vas na to priamo opytal, zostal ste mi odpoved dlzny.

196753

30.7.2009 21:27

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

djb 90.?.?.?

Reakce na 196753

za chybejici odpoved se omlouvam, casto mi neni dano odpovedet na vse a k diskuzi se dostanu az po delsi dobe, kdy uz je mrtva.

B-h jsem pochytil od pratel z Husitske teologicke fakulty.
Mate smysl pro detail. (doufam ze mi opet pochvalu neomlatite o hlavu [chechtot] )

196763

31.7.2009 22:25

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

google 93.?.?.?

Reakce na 196763

beriem to, aj s tou pochvalou. [mrknutí jedním okem]

196901

29.7.2009 19:09

Jak najít řešení

daniela 88.?.?.?

S článkem souhlasím.Autor poměrně jednoduše vyjádřil onen vztah nás bílých vůči cikánům.Já osobně bych žádné řešení nehledala.Proč? Jednoduše proto, že žádné není.Cigáni obzlášť, se vyznačují velmi primitivním myšlením,jednáním i sociálním cítěním.Je to prostě etnikum,které je myšlením kdesi ve středověku anebo velmi blízko šimpanzům.Stejně jako opičáka nenaučíte nic víc,než co je jim vrozeno, tak je to bohužel i u cikánů.Žijí v tlupě a budou žít v tlupě,dělali bordel a budou ho dělat vždycky,velmi rychle se množili a množit se rychle budou vždycky.Takže,pokud by se jednou(kéž by)zachtělo hledat nějaké humánní řešení,zbyde jen to jediné.Pustit tyto zvířátka zpět do volné přírody, kde by byly nuceny bojovat o přežití stejně, jako takový černoušek či šimpanz-) [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

196620

30.7.2009 21:43

RE: Jak najít řešení

Katy 85.?.?.?

Reakce na 196620

Na Slovensku sú už snád 500 rokov a väčšinovému národu sa doteraz neprispôsobili. (Česť výnimkám - ale tých je skutočne veľmi málo).

>S článkem souhlasím.Autor poměrně jednoduše vyjádřil onen
>vztah nás bílých vůči cikánům.Já osobně bych žádné
>řešení nehledala.Proč? Jednoduše proto, že žádné
>není.Cigáni obzlášť, se vyznačují velmi primitivním
>myšlením,jednáním i sociálním cítěním.Je to prostě
>etnikum,které je myšlením kdesi ve středověku anebo velmi
>blízko šimpanzům.Stejně jako opičáka nenaučíte nic
>víc,než co je jim vrozeno, tak je to bohužel i u
>cikánů.Žijí v tlupě a budou žít v tlupě,dělali bordel a
>budou ho dělat vždycky,velmi rychle se množili a množit se
>rychle budou vždycky.Takže,pokud by se jednou(kéž
>by)zachtělo hledat nějaké humánní řešení,zbyde jen to
>jediné.Pustit tyto zvířátka zpět do volné přírody, kde by
>byly nuceny bojovat o přežití stejně, jako takový
>černoušek či šimpanz-) [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

196765

31.7.2009 19:31

RE: Jak najít řešení

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196765

To vzniklo tím, že na Slovensku dodnes žijí pořád uzavřeni v cikánských osadách. Kdežto v Česku již byli poměrně zcivilizovaní- ale ty zas vyhubil Hitler. To co teď tady máme jsou právě z velké většiny slovenští necivilizovaní Romové z těch osad.

196886

3.8.2009 17:47

RE: Jak najít řešení

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 196620

Danileko vy jste opravdu prasátko. Smím se zeptat, kdo je váš vzor?

197125

4.8.2009 20:49

RE: Jak najít řešení

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197125

A copak prasátkovského řekla danielka, amiourenko? Byl by nějaký vzoreček? [smích]

197203

29.7.2009 21:56

Aco tohle

Kroky 78.?.?.?

VYHLAŠUJI
NOVY PROGRAM SNÁŠENLIVOSTI A ZAMĚSTNANOSTI
aneb zaměstnávejte Cikány, nepodávejte na ně trestní oznámení
PROTOŽE
Cikánka ve věku 23 až 26 let, která je svobodná nebo rozvedená, popřípadě má manžela v kriminále, tři děti, ona sama je na mateřské dovolené nebo bez práce
v tu chvíli dostává od nás všech, z našich kapes:
7.400 Kč příspěvek na bydlení 8.700 Kč sociální dávky 1.700 Kč přídavky na děti - pokud má "pouze" 3 děti 7.600 Kč rodičovský příspěvek do 3 let věku dítěte.
To je 25.400 Kč dohromady kaţdý měsíc. K tomu můţeme pro pořádek přičíst:
13.000 Kč příspěvek při narození dítěte a jednorázové podpory na nákup "potravin" ve výši cca 6.000 Kč při každé návštěvě cikánské famílie s hordou uřvaných děcek v prostorách úřadu. Rodičovský příspěvek se vyplácí pouze do čtyř let věku dítěte, ale je nastaven na tři "rychlosti vyplácení" a může být vyplácen do dvou, tří nebo čtyř let dítěte. Pokud si je "Rómka" jistá, že bude mít za dva roky další děcko, může si vybrat vysokorychlostní nastavení příspěvků a v tom případě od nás dostane měsíčně 11.400 Kč ( a to nikdy ani nečuchla k práci). Pokud bude mít další dítě až za tři roky, bude pobírat výše kalkulovaných 7.600 Kč a pokud trpí u Cikánů nevídaně nízkou plodností, pak může pobírání příspěvku rozvrhnout na čtyři roky a pobírat 3.800 Kč měsíčně.
Ať tak nebo tak, má po dobu výchovy dětí od nás všech zajištěn solidní měsíční příjem jen za to, že vychová dalšího pouličního zlodějíčka, flákače a kriminálníka v horším případě, v lepším případě pak kopáče kanálů nebo přidavače na stavbě.
Celková suma, kolik nás stojí jedna "Rómka" každý měsíc, se tedy vyšplhá na asi 25.400 Kč v závislosti na počtu dětí a jejím zařazení v tabulkách, ale může to být taky třeba 30.000 Kč nebo i víc, záleží na vychytralosti, hlučnosti a sprostotě konkrétní žadatelky.
Tuto sumu dostává většina u nás žijících Cikánů, ať už formou podpor v nezaměstnanosti nebo dávek v pracovní neschopnosti. Jak dlouho na tento finanční obnos pracujete právě vy? A vyděláte vůbec tolik?
Pošlete to všem známým ať vidí na co používá náš stát jejich těžce vydřené peníze!!! Přemýšlejte a nabídněte jim práci!!! [cool]

196627

30.7.2009 11:52

RE: Aco tohle

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196627

Mohl byste uvést nějaký zdroj těch dat? Eventuelně, jak jste k nim přišel. Je to zajímavé ... (a cosi se mi otevřelo v kapsi [chechtot] )

196689

30.7.2009 12:39

RE: Aco tohle

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196689

mtk" Zdroj není třeba uvádět. Stačí si projít internet a tam lze výši sociálních podpor najít. Kalkulace je tedy správná. Současně bych ale chtěl dodat, že uvedené peníze nejsou vypláceny jen romům ale i neromům. Pochopitelně jsou zde jisté rozdíly a to především:

1. K jednorázové dávce na výživu se v praxi dostanou právě a jen příslušníci uvedené minority (pochopitelně jako důkaz by to chtělo informaci od někoho z úřadu sociálního zabezpečení - bez tohoto důkazu se pohybujeme v rovině spekulace typu "jedna paní povídala"[mrknutí jedním okem]

2. Rození dětí a těžba z podpor spolu se současným ignorováním práce, jakožto prostředku k obživě, je u uvedené minority procentuálně mnohem více zastoupena než u majority. Opět by to ale chtělo čísla. Taková statistika je nerealizovatelná protože ONI Vám řeknou "My pracovat chcéme ale nemužéme". Objektivně dokázat, že někdo rodí děti za účelem zajištění podpor je nemožné stejně jako je nemožné dokázat, že někdo ignoruje vzdělání a práci protože jej podpory motivují stejně nebo více.

Suma sumárum .. při snaze vypíchnout etnické rozdíly v příjmu sociální pomoci se pohybujeme v rovině těžko ověřitelných nebo neověřitelných spekulací.

Co s tím ?

Jediné řešení bude systémové. Např.:

- Podpory nezaměstnaných omezit pro všechny a současně se snažit vytvořit pracovní příležitosti pro obživu. Vzít podstnou část peněz z balíku na tuto podporu a přesunout je do balíku fondu státních pracovních míst. Taková místa může stát vytvořit na úrovni krajů či měst. Půjde např. o zametání chodníků nebo sekání trávy.

- Podpory v mateřství omezit na určitý počet dětí např. 3. Máš-li více již nedostaneš nic a uživ si tyto děti jak chceš. Současně změnit výpočet výše rodičovského příspěvku v návaznosti na odpracovanou dobu před nástupem na mateřskou.

- Podporu na bydlení nevyplácet vůbec. Stan nestojí moc a maringotka se dá dokonce i vytápět.

- Povinnost podporovat nezaopatřené děti i rodiče popř. manžela či manželku již v zákoně existuje. Pokud rodič neplatí zavřít. Ve vězení jej donutit pracovat a vydělané peníze zasílat osobám na něm závislým.

196696

3.8.2009 20:38

RE: Aco tohle

Muchomůrka 81.?.?.?

Reakce na 196627

S tou mateřskou a rodičovskou to není až tak žhavé, jak píšete. Vybírat si ze tří variant rodičovských příspěvků mohou pouze ženy, které jdou na mateřskou ze zaměstnání nebo mají za poslední dva roky odpracováno alespon 3/4 roku (tj. platí si nemocenské pojištění). Pokud nepracují, nedostanou mateřskou a tak spadají rovnou do třetí varianty rodičovské, tj. asi 1,5 roku pobírají 7.600 Kč a pak do konce 4. roku 3.800 Kč. Píšu to z hlavy, přesně popsáno je to tady:

http://www.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/_s.155/708...

http://portal.mpsv.cz/soc/ssp/obcane/rodicovsky_pr...

To jen na upřesnění, máme pak jak píšete spoustu dalších sociálních dávek, příspěvků v hmotné nouzi, atd. atd...

197140

29.7.2009 22:31

V ITÁLII TO UŽ NA VÁLKU VYPADÁ!

rock 80.?.?.?

V únoru tohoto roku římský policejní prefekt z titulu své funkce zvláštního komisaře pro stav nouze v souvislosti s romskou otázkou vydal nová pravidla upravující život v tamních sedmi oficiálně vyhrazených táborech. Tábory mají být oplocené a pod stálým policejním dozorem. Ačkoliv pobyt v nich má být jen dočasný jako první etapa další „integrace", kam půjdou ti, kteří z nich budou vyloučeni nebo do nich nebudou vůbec vpuštěni, protože nesplní podmínky pro přijetí, zůstává záhadou. Milánský starosta už mezitím ohlásil obdobná opatření a navíc nařídil, aby se brány táborů od desáté hodiny večerní uzavíraly. Protesty byly umlčeny.
Dokonce i poměrně pokrokový benátský starosta Massimo Cacciari, povoláním spisovatel a profesor filosofie, jenž minulý rok vzbudil pozdvižení, když ohlásil plán vybudovat „vesnici" pro tři desítky romských rodin, v nedávném televizním interview uvedl, že osada, která má být dokončena tento rok, bude ve všech ohledech „separována" od svých neromských sousedů.
Minulý rok nová italská vláda vyhlásila v souvislosti s romskou otázkou stav nouze neboli emergenza nomadi. Přes noc se stopadesátitisícová romská komunita v Itálii stala právním a bezpečnostním problémem, když se stala nejenom předmětem zvláštních policejních opatření, ale i terčem stále otevřenější zášti veřejnosti. Uniformovaní policisté vyrazili do římských romských čtvrtí, aby dohlíželi na sčítání lidu, při němž byly snímány otisky prstů.

196629

29.7.2009 23:44

Co bude za 100 let?

Pilda 89.?.?.?

Docela šílené je se zamyslet nad tím , jak to bude v budoucnosti. Vemte si, že takhle jich tu je naprostá menšina, ale každý z nich má průměrně 6 - 8 dětí a nás je pořád stejně, né li méně. Kdo bude na stát makat? Zkrachuje stát?

Už takhle jim odvádíme dost peněz, až jich bude 10x víc, tak nám z té výplaty nezbyde asi nic. [oči v sloup]

196633

30.7.2009 7:07

Válka s Cikány ?

řádný občan 81.?.?.?

Já osobně si myslím, že dříve (nebo možná současně) dojde i k válce Cikánů mezi sebou.

Bydlím nedalo podobné "skupiny" a v poslední době pozoruji nemalé změny v jejich chování. Často se spolu hádají, objevují se zde podivné "osůbky" vyhlížející na první pohled jako nějací bossové .....

Podle kusých informací, které jsem zatím získla, jde o drogy a ne ledajaké - heroin.

Doposud Cikáni opravdu drželi spolu, ale pokud se z nich stanou feťáci, tato soudržnost skončí.

Jaký bude další vývoj v soužití s nimi ? Těžko domýšlet...

196657

3.8.2009 7:57

RE: Válka s Cikány ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 196657

Bossové jsou často lichváři, kteří je úrokem drží pod krkem. Nekončící kolotoč bídy a reakce na něj v podobě násilí je nasnadě. Drogy, to už je síla.

V jedné věci za nimi zaostáváme- schopnost ochránit si svoje. Postmoderní občanská společnost se neumí bránit vnitřnímu nepříteli. Policie často nekoná. Logickým vyústěním je pak domobrana a hlídky v ulicích- např. Dělnická strana. Lehko se tento jev pak zneužívá. Na druhé straně je třeba se bránit. Chce se to naučit více spolupracovat, jinak dříve nebo později nás tento problém přeroste.

197092

30.7.2009 11:43

ste smiesny

obcasny cesky blabol nepodporujem (zavináč) spam (tečka) cz 194.?.?.?

hlupacikovia...
svetu mier

196683

30.7.2009 12:04

Kultura

GammaRay 86.?.?.?

Mám kamárádku, která si vzala cikána. Nejde ani tak o jejich vztah jako o podnět k přemýšlení, který mi dal právě on. Vyprávěl o své rodině a svém líném bratru. Jak nic nedělá, jak se válí doma, jak žije z toho kdo mu co dá a matka ho živí... Kdyby aspoň kradl! zakončil zcela vážně svou lamentaci. To mluví za vše. Kradení je taky práce! Zde mi mimoděk vytanula paraela s našimi politiky... To že Rotopán je součástí plánu odvézt, přes cikány a teď i squatters, pozornost od zkutečných problému země je evidentní. Ale to je na jiný článek.

196692

30.7.2009 15:17

Je to smutné

Pozorovatel 84.?.?.?

Je to smutné pozorovat takovou genezi nenávisti a zobecňování vůči skupině obyvatel. Je třeba konstatovat, že se médiím podařilo obrátit pozornost VÁS OVCÍ tam, kam chtějí, aby směřovala a odklonit ji od těch, na které nechtějí, aby směřovala.

196723

30.7.2009 21:46

RE: Je to smutné

Theo 88.?.?.?

Reakce na 196723

Mne to vyhovuje. Aspoň o dôvod viac našetriť si a odísť odtiaľto. Len dodám že nekradnem, pracujem, platím poctivo dane a všeobecne som sporiadaný občan ako sa patrí. Nie som ani Róm, bohužiaľ pociťujem všetky dôsledky nenávisti pretože tak vypadám. Ale hovorím, už mi to neubližuje, vyhovuje mi to. Čím viac tejto bolesti, tým skorej bude moja snaha odtiaľto odísť. Pod týmto článkom je iba pár ľudí ktorí majú triezvy a rozumný pohľad na vec. Ostatný vyliali svoj kýblik žlče a môžu ísť spokojne spať. Inak nikomu neprajem zažívať to čo zažívam ja. Všetci čo obhajujú svoju zlosť poukazovaním na takzvané super výhody ktoré majú Rómovia a tieto výhody platia akurát tak v médiách, nech si na jeden deň natrú tvár na tmavo a skúsia sa prejsť po meste.

196766

31.7.2009 19:53

RE: Je to smutné

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196766

Cítím s Vámi, máte moje sympatie. Myslím si, že není snadné být člověkem s tmavší pletí, že tu diskriminaci skutečně pociťuje na každém kroku. Třeba i v tramvaji, že si k němu nikdo nepřisedne a tak podobně.

196889

31.7.2009 20:13

RE: Je to smutné

Theo 88.?.?.?

Reakce na 196889

Ďakujem.

196891

31.7.2009 22:50

RE: Je to smutné

pozorovatel 84.?.?.?

Reakce na 196766

Ale já mám taky tmavší pleť, ale nikdy jsem si žádné diskriminace na sobě nevšiml a chodím normálně pozdě večer po ulici. Když si ke mně v metru někdo nepřisedne, jak mám poznat, že to může být kvůli mé pleti? Nebo si něco sám sobě nalhávám? Já si taky nesedám ke každému z celé řady důvodů, aniž bych proti dotyčnému něco měl.

196903

30.7.2009 23:55

Také vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Cikání-boží trest za vyhnání Sudetských Němcu z Ceského pohraničí.Vyhnaly jsme inteligentní, vzdělaný a pracovitý národ a namísto nich nechali přivandrovat cikány a další svoloč z východu. [chechtot]

196777

1.8.2009 0:41

Na válku to vypadalo již počátkem 90.let,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

ale jen ve filmu ...

196912

2.8.2009 11:19

RE: Na válku to vypadalo již počátkem 90.let,

daniela 88.?.?.?

Reakce na 196912

Na válku to vypadá snad každých 5 let.Protože,když se ohlédnu zpětně na moje léta,dokázala bych spočítat,že minimálně čtyřikrát to tu už bylo.Ale nakonec se ukázalo,že to byly fámy, vypuštěné do klidného etéru

197004

2.8.2009 12:48

Válka nebude !

Xchess 217.?.?.?

Cikáni jsou schopní reagovat a pustit se do nějaké akce jen když jsou v jasné převaze.
Četl jsem několik knížek o koncentračních táborech a v situaci, kde Židé nebo Rusové si byli ještě schopni nějak poradit a zachovat si alespoň trochu lidské důstojnosti, Cikáni byli apatičtí a rychle umírali.
Na žádnou válku prostě nemají a hned tak mít nebudou.

197014

3.8.2009 7:46

RE: Válka nebude !

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197014

Tady nejde o válku pravidelnou, jako spíše o válku skrytou, asymetrickou: narůstající romská populace = zvyšující se výběr sociálních dávek, přidělovaných bytů od pravodláskovců a pseudohumanistů, častější odchody bílých, kteří jejich sousedství nevydrží ap.

Zkrátka demografická lokální nestabilita(na více místech- ne jen dnešní Chánov, Josefov, Janov ...) a s ní spojené důsledky v oblasti pracovní i sociální. A nebude-li tlak na vzdělávání jejich dětí, jednoduše nás převálcují počtem.

Budu se muset poohlédnout po literatuře, všiml jsem si, že dochází k jevu - Rom nerom, kdy zapomínají vlivem sekularizace a modernizace na své tradice (a zejména jazyk!!!) a stávají se kulturně indiferentními. Co zůstává, je jejich problematický přístup (liší se v závislosti na jejich subvrstvách, znám velmi kladné ukázky toho, že to jde i u nich když se chce) k hodnotám majoritní společnosti, spojený i s temperamentem a dalšími geneticky podmíněnými vlastnostmi.

197091

3.8.2009 2:46

Specifická situace Židů v Izraeli

hera 86.?.?.?

Zatímco Židé poukazují na svou zvláštní situaci a odmítají multikult jako projev antisionistického šovinismu a odmítají v Izraeli integrovat jiné národy, je v “Evropě” každý projev národního cítění pronásledován. Podobně poukazují na svůj zvláštní charakter také Maďaři. Už se tato myšlenka na Zvědavci probírala?

197084

6.8.2009 15:02

JÁ NIKDY NEPOCHOPÍM, PROČ NEMůŽE BÝT VŠEM MĚŘENO STEJNÝM METREM

Anna 85.?.?.?

Jako malé cca 9leté děti mne s bratrem několikrát honili cikáni, aby nám vzali peníze. Byli zlí, špinaví, řvali na nás a chtěli nás bít. Ještě teď si pamatuji, jak mi hrůzou tlouklo srdce. Ještě teď si pamatuji na ty modřiny. Jako dospělá jsem na parkovišti díky tomu, že jsem si všimla, co se chystá, duchapřítomně předešla svému oloupení, že jsem rychle skočila do auta a zablokovala dveře. Rómský mladík mi skočil na kapotu, zuřivě do ní mlátil a řval na mne, že jsem kurva. Druhý se mi na auto sápal z druhé strany. Dodnes mi je z toho špatně. JÁ NIKDY NEPOCHOPÍM, PROČ NEMůŽE BÝT VŠEM MĚŘENO STEJNÝM METREM! Jak to, že nás mohou bít, okrádat, urážet??? Vždyť oni si ty naše bezdůvodné ohledy a slušnost pletou zaměňují s tím, že jsme blbí.

197332

17.8.2009 9:57

nechápu !!!

achmed 86.?.?.?

článek je napsanu vskutku bravurdně. hmmmmm, Není to však úplně vše tak jednostrané jak pisatel uvádí. Daně neplatí jen ti bílí ale i ti slušní cikáni či romové. Bohužel o těch slušných se nemluví, tisk a DS parazitují na tomto problému a je vidět že se daří. Nemůžeme přece dělat závěry z nějaké osobní zkušenosti. Proboha lidi, vzpamatujte se!!! Lidé z majoritní společnosti také páchají tresnou činnost, také parazitují na soc. systému tohoto státu. Ale mluvit o nich by bylo nezajímavé. Vždy je snažší ukázat na někoho kdo je jiný!!! Proces který tady pisatel popisuje jako vysoce zbytečný , tím myslím asimilace, kultivace, je dlouhodobý proces a už nyní jsou vidět výsledky. Je mnoho lidí kteří mají vysokoškolské vzdělaní, středoškolské atd. Opět o těchto lidech se nemluví-také proč?hmmm
článek je psán s jasnou myšlenkou poštvat i ty slušné občany , kteří se dosud rasist. výjevům bránili. [naštvaný]

198041

Příspěvků: 130

29.07. 02:07 hera  Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
30.07. 08:24 Miks  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
30.07. 14:44 Kikin  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
31.07. 07:52 Rejpal  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
31.07. 09:00 jean.laroux  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
31.07. 12:50 Rejpal  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
01.08. 10:30 hera  RE: Mezi Loučovicemi a Vyšším Brodem
29.07. 02:27 SPECZ  To blbě dopadne
29.07. 14:58 Petr Řehák  RE: To blbě dopadne
29.07. 04:06 vodnik007  Zbytecna obava.
29.07. 07:06 Rejpal  RE: Zbytecna obava.
29.07. 13:31 Igor  RE: Zbytecna obava.
29.07. 17:02 vodnik007  RE: Zbytecna obava.
29.07. 17:00 vodnik007  RE: Zbytecna obava.
29.07. 06:58 gojim3  vyhynieme
29.07. 11:02 HHBB  RE: vyhynieme
29.07. 16:25 self-d-fens  RE: vyhynieme
29.07. 07:29 jean.laroux  Malé doplnění
29.07. 10:42 djb  RE: Malé doplnění
29.07. 18:18 HHBB  RE: Malé doplnění
30.07. 07:45 jean.laroux  RE: Malé doplnění
30.07. 07:46 jean.laroux  .. dokončení
29.07. 15:10 lesov  RE: Malé doplnění
03.08. 17:22 amiourka  RE: Malé doplnění Rom bezdomovec
03.08. 17:06 amiourka  RE: Malé doplnění
03.08. 17:10 amiourka  RE: Malé doplnění
29.07. 08:16 insider  Romský vzor a Americký vzor
29.07. 08:25 john bombardon  vyhynieme
29.07. 09:30 Non  Co je špatně?
31.07. 22:15 Karel Zelený  RE: Co je špatně?
29.07. 12:59 Vojta49  Prostá otázka
29.07. 19:25 VIAN  RE: Prostá otázka
29.07. 20:16  RE: Prostá otázka
29.07. 23:19 Vojta49  RE: Prostá otázka
30.07. 00:36 HHBB  RE: Prostá otázka
31.07. 18:35 Jarmila  RE: Prostá otázka
31.07. 18:47  RE: Prostá otázka
31.07. 21:48 micha  RE: Prostá otázka
31.07. 22:52  RE: Prostá otázka
31.07. 23:46  RE: Prostá otázka
01.08. 10:32 HHBB  RE: Prostá otázka
30.07. 00:39 homo sapiens bohemicus  RE: Prostá otázka
30.07. 09:02 HHBB  RE: Prostá otázka
30.07. 11:46 mtk  RE: Prostá otázka
30.07. 12:13 HHBB  RE: Prostá otázka
30.07. 08:25 jean.laroux  RE: Prostá otázka
30.07. 14:37  RE: Prostá otázka
30.07. 18:25 google  RE: Prostá otázka
31.07. 00:50 Vojta49  RE: Prostá otázka
31.07. 18:53 Jarmila  RE: Prostá otázka
31.07. 19:25 google  RE: Prostá otázka
01.08. 13:43 Vojta49  RE: Prostá otázka
01.08. 15:21 micha  RE: Prostá otázka
01.08. 21:37 google  RE: Prostá otázka
02.08. 20:10 Vojta49  RE: Prostá otázka
02.08. 21:41  RE: Prostá otázka
02.08. 22:36 Antiseptik  RE: Prostá otázka
03.08. 19:24 Jiří Koubek  RE: Prostá otázka
03.08. 21:48 Vojta49  RE: Prostá otázka
04.08. 06:45 Jarmila  RE: Prostá otázka
04.08. 13:14 Vojta49  RE: Prostá otázka
04.08. 13:36 Jarmila  RE: Prostá otázka
04.08. 15:49 Jarmila  RE: Prostá otázka
03.08. 17:29 amiourka  RE: Prostá otázka -1688
30.07. 08:12 jean.laroux  RE: Prostá otázka
31.07. 19:01 Jarmila  RE: Prostá otázka
30.07. 14:44 HHBB  RE: Prostá otázka
30.07. 21:17  RE: Prostá otázka
30.07. 23:42 HHBB  RE: Prostá otázka
31.07. 15:10 mtk  RE: Prostá otázka
31.07. 23:53  RE:Údajně jen bílí jsou takoví pitomečci,
01.08. 09:47 MedaBeda  RE: Prostá otázka
29.07. 13:29 Igor  chicagocrime.org
29.07. 13:37  PRO TYTO LIDI SPECIFICKÉ ZÁKONY
29.07. 15:12 322  poznámka
29.07. 16:06 Sam Ting Wong  Překvapuje mě,
29.07. 16:54 Dale Coper  Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
29.07. 18:53 Dan Kučera  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
29.07. 19:57 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
29.07. 22:19 Dan Kučera  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 00:20 Dale Coper  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 10:21 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 23:01 Dan Kučera  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 00:02 Dan Kučera  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 00:46  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 06:23 Dan Kučera  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 00:11 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 15:21 mtk  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
01.08. 08:01 Dan13  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
01.08. 14:47 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
02.08. 00:15  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 18:28 google  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 19:34 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 19:23 Jarmila  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 20:25 jansmith1984  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
01.08. 08:04 Jarmila  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
02.08. 00:29 jansmith1984  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
02.08. 08:32 Jarmila  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 19:51 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 20:33 google  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
30.07. 21:27 djb  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
31.07. 22:25 google  RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...
29.07. 19:09 daniela  Jak najít řešení
30.07. 21:43 Katy  RE: Jak najít řešení
31.07. 19:31 Jarmila  RE: Jak najít řešení
03.08. 17:47 amiourka  RE: Jak najít řešení
04.08. 20:49 HHBB  RE: Jak najít řešení
29.07. 21:56 Kroky  Aco tohle
30.07. 11:52 mtk  RE: Aco tohle
30.07. 12:39 jean.laroux  RE: Aco tohle
03.08. 20:38 Muchomůrka  RE: Aco tohle
29.07. 22:31 rock  V ITÁLII TO UŽ NA VÁLKU VYPADÁ!
29.07. 23:44 Pilda  Co bude za 100 let?
30.07. 07:07 řádný občan  Válka s Cikány ?
03.08. 07:57 MedaBeda  RE: Válka s Cikány ?
30.07. 11:43 obcasny cesky blabol  ste smiesny
30.07. 12:04 GammaRay  Kultura
30.07. 15:17 Pozorovatel  Je to smutné
30.07. 21:46 Theo  RE: Je to smutné
31.07. 19:53 Jarmila  RE: Je to smutné
31.07. 20:13 Theo  RE: Je to smutné
31.07. 22:50 pozorovatel  RE: Je to smutné
30.07. 23:55  Také vysvětlení
01.08. 00:41  Na válku to vypadalo již počátkem 90.let,
02.08. 11:19 daniela  RE: Na válku to vypadalo již počátkem 90.let,
02.08. 12:48 Xchess  Válka nebude !
03.08. 07:46 MedaBeda  RE: Válka nebude !
03.08. 02:46 hera  Specifická situace Židů v Izraeli
06.08. 15:02 Anna  JÁ NIKDY NEPOCHOPÍM, PROČ NEMůŽE BÝT VŠEM MĚŘENO STEJNÝM METREM
17.08. 09:57 achmed  nechápu !!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 100 čtenářů částkou 13 560 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 3

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 1

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 0

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 0

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 0

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 2

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 0

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 2

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Korfu: Pákistánec pobodal Brita14.02.18 00:36 Řecko 1

Měnové kurzy

USD
20,58 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,70 Kč
Kanadský dolar
16,23 Kč
Australský dolar
16,12 Kč
Švýcarský frank
21,96 Kč
100 japonských jenů
19,12 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,12 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 341,05 Kč
1 unce stříbra
342,22 Kč
Bitcoin
214 954,42 Kč

Poslední aktualizace: 21.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 845