Diskuze k článku

Nemístná zvědavost se trestá

Příspěvků 45

4.7.2009 21:11

ma to maly hacik,

djobcek 86.?.?.?

spajat slova 'logicke' a 'policia' je nemozne.clovek coilen trochu disponujuci logikou, nema u policie co robit. policajt totiz nemysli, policajt kona

194914

5.7.2009 10:36

RE: ma to maly hacik,

Fred 80.?.?.?

Reakce na 194914

Absolutní pravda, i toto znám ze Švýcar. Mohl bych vyprávět z vlasních zkušeností, Policije je nemyslící orgán, který na rozkaz z hora může bez přemýšení druhého umlátit. Jsou to takoví roboti, mašiny bez emocí. Nic se od třetí říše nezměnilo.

194934

4.7.2009 23:14

Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

o "extrémizme", či už v ČR alebo SR bola svetlicou, ožarujúcou "budoucí-příští". Cenzúra internetu v Austrálii, horšej od Číny atď.,atď. Všade je cítiť kradmú ruku chazarského bolševika, ktorého sa márne snažil zastaviť J.V.Stalin. Pohrobkovia Bronštejna-Trockého na celom svete a teraz /žiaľ/ v ČR tzv.Úřednícká vláda, sa snažia o sto šesť ukázať, čo je to tá "pravá demograce". Krvavý "katův pacholek Pecina" robí, čo môže až sa mu trhajú žily na predľaktí. To je pravá vernosť chazarským pánom! Dúfam, že bude odmenený ako to Chazari robia verným služobníkom. Dôvody tejto aktivity sú jasné. Už po rozpade soc.sústavy v 1989 som prorokoval vznik chazarského štátu na území bývalej R.-U. monarchie. Už vtedy indície boli jasné. Fašistický štát Izrael ide od 10 ku 5. Jeho občania utekajú. A kamže pôjdu? Predsa oblažovať svojou prítomnosťou občanov stredoeurópskych štátov!!! [bliji]
Preto zákony proti "extrémizmu", preto Fischer v ČR, predtým kovaný komunista-dnes ortodoxný judaista. Nakoniec Chazar bude hocičo, keď mu to vynesie profit. Napríklad Inuitom-Eskymákom, pravda s Torou zabalenou v tulenej koži. Ajhľa národ vyvolený s IQ120, budúci vládcovia a riaditelia Zeme. Rád si počkám ako na to budú reagovať zvieratá-goymovia. A keď bude zle, čo so služobníkom Pecinom? O Fischera nemám starosť, ten sa zrazu stratí a vlastne nikdy nebol. Chazarská "lest" [bliji]

194919

5.7.2009 11:59

RE: Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona

serpico 77.?.?.?

Reakce na 194919

přesně,jak píšete
když jsem viděl to Pecinovo prase,tak jsem tušil nějaký svinstvo,no netrvalo to dlouho a už to frčí...
a Fisher (cenzurováno, hanlivé vyjádření vůči Židům) se neztratí,i kdyby přiletěli ufoni,vytáhne ze šatníku novej kabát(ufonskej) a jede dál... [bliji]

194942

6.7.2009 12:50

RE: Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona

Grobes Hulwatski 83.?.?.?

Reakce na 194919

pch, takovych "vladcu a reditelu Zeme" uz tu bylo... ted po nich ani pes nestekne. Prezili sme habsburky, hitlera i dzugasviliho; prezijem i bilderbergery. Panicci si vzdycky neco vymysli, par uzitecnych idiotu jim udela stafaz(dute sudy nejvic duni) a ta mlcici vetsina si akorat poklepe na celo a pokracuje ve svych beznych zivotech dal. stromy taky nepremysli o tom jak zakazat bourky, proste je nechaji prejit. nekteri se ohnou, nektere to zlomi, ale les funguje porad dal i po bource.

194992

4.7.2009 23:40

hmmm

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

že by počátek nové normalizace? [cool]

Zákaz KSM, přepjatý antikomunismus po 20ti letech, směšování revizionismu s nacismem či fašismem, pozitivní diskriminace nepřizpůsobivých menšin, útoky na svobodu slova ruku v ruce s "demokratickou" diktaturou oficiálních médií (mediokracie), neodůvodněný zásah proti squatterům (na druhou stranu snad začali chápat, nakolik jsou na systému sami závislí- Kocáb se činil), "antisystémoví" anarchisté ve službách Systému (Antifa)...

Nazvěme to sametovou normalizací.

1. normalizace komunistická - od srpna 1968
2. normalizace sametová - od ledna 1993

Kádrový posudek už jste dostali?

194923

5.7.2009 0:29

RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 194923

montujete komunizmus? Do roku 1989 tu bol socializmus, respektíve
reálny socializmus. Pokiaľ hovoríte o komunizme, ste nevierohodný. Prosím, vo vlastnom záujme používajte skutočné termíny, lebo inak Vaše výpovede nebudú vierohodné.
Treba si uvedomiť, že štát ako "organizované násilie" /Lenin/ musí existovať. Potláča isté slobody občanov a dáva záruky na sociálne istoty. To bol socializmus. Väčšina občanov vtedy s tým nemala problémy. Mali potvrdenú sociálnu existenciu, pokiaľ neútočili proti režimu. A čo by ste Vy chceli od vtedajších občanov? Bližšia košeľa ako kabát. Kto vtedy chcel, mohol cez Juhoslaviu emigrovať do "sťastného kapitalizmu", kto chcel mohol počúvať tzv."zakázanú muziku" a čítať "zakázané knihy". Sám som s tým nemal problémy. Kto chcel - našiel, bol to "úžasný intelektuálny útlak". Počúval som Slobodnú Európu, ako nie je dostatok mäsa a sám som ten deň kúpil v mäsiarstve bravčové pliecko a 0.5kg "močinku". Pämatám si to dobre, lebo tento jebn ... tý kyd zo SE ma rozčúlil /akí sú to tupci/ a pamätám si túto kauzu do dnes / vtedy sa vo mne zasialo semienko nedôvery voči "slobodným" médiám/. Asi mala SE zlého informátora. Nemusím sa myslím ďalej rozpisovať nad "totálnymi" krivdami normalizácie.
Dnes máme tzv.slobodu obmedzovanú zákonom o "extrémizme" a u Vás ortodoxným judaistom Fischerom /predtým tvrdým členom KSČ/ ...
A to všetko bez sociálnych istôt. Hnevajte sa - socializmus bol
oveľa humánnejší systém. Toto, je primitívny hnoj. Ale kľudne bojujte proti zlým komunistom, nakoniec oni za toto všetko môžu.
Veľa šťastia v boji [chechtot]

194924

5.7.2009 8:32

RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 194924

"Ale kľudne bojujte proti zlým komunistom, nakoniec oni za toto všetko môžu."

Nikde jsem explicitně nenapsal, že za všechno mohou. Jim jsem svěřil jen jisté období.

Stejně jako nyní svěřuji jisté období totality antikomunistům.

"Treba si uvedomiť, že štát ako "organizované násilie" /Lenin/ musí existovať"

Tak za to Vám pěkně děkuji, jeden z členů mojí rodiny vyfasoval rok a půl na uranu o chlebu a vodě jen proto, že neudal spolužáka, který se chystal utéct do Rakouska. [pláč]
Poznamenalo ho to mimochodem na celý život.

194928

5.7.2009 10:29

RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí

vinny 89.?.?.?

Reakce na 194924

jeste si par generaci pockame nez (cenzurováno) vychcipaji,-pokud tomu nepomuzeme sami - kazdy podle svych moznosti.

194932

6.7.2009 11:47

RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 194924

Hmm, tak to jste asi bydlel v nějakém jiném "Těžkoslovensku" - a co fronty na "panapr", na dámské vložky, přepadovky StB u lidí, kteří četli např. Orwella?

Byl to stejný primitívny hnoj, jak nyní, jenom to pozlátko je blyštivější a iluze svobody je propracovanější...
Pokud vnímáte socialismus jako ovela humánnější, pak jste tedy velmi naivní - eufemisticky řečeno.

194989

7.7.2009 5:00

RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 194924

>Počúval som Slobodnú Európu

Jaky jste me mel prijem? Me to rusili a slysel jsem celkom ho...

>Kto vtedy chcel, mohol cez Juhoslaviu emigrovať do "sťastného kapitalizmu"

Tak to jsem asi byl nejaka vyjimka, na mne chteli to same jako treba pro vyjezd na Zapad, to jest devizovy prislib a vyjezdni dolozku Ministerstva vnitra.

>a sám som ten deň kúpil v mäsiarstve bravčové pliecko a 0.5kg "močinku"

To musela byt dost vyjimecna prihoda, kdyz si to pamatujete jeste dnes. Je fakt, ze se nejaka ta flakota koupit dala, kdyz si clovek v pet rano stoupl do pulmilove fronty pred Masnu.

Vložený obrázek

195028

5.7.2009 1:17

ilsa 93.?.?.?

Článek mi, až na odkaz "s duší svazáků", hovoří z duše. Nadpis odkazovaného článku ve spojení s panem Komorousem je nepatřičný. Pokud je známo, pan Komourous se zabývá drogovou scénou a nikde jsem nic jiného o něm nezaznamenal. Za to k panu Kotrbovi z BL by seděl jako prdel na nočníku. Úkaz, jímž se článek zabývá, není ničím jiným než projevem nedemokratičnosti současné industriálně vyspělé společnosti, která pro princip maximalizace zisku na němž je vybudována a přes demokratické formy jimiž je spravována být demokratická nemůže. Již v době, z dnešního pohledu, temna jsem se učil - forma sama o sobě neurčuje obsah. Lapidárně, při pohledu na dortovou krabici nemohu vědět, zda je v ní dort pokud jsem se do ní nepodíval. Protagonisté současné společnosti nedělají nic jiného, než brání tomu podívat se. Nejde jim o nic jiného než, aby se nepřišlo a hlavně masově nerozšířilo, že vnitřně demokratickou společnost lze vybudovat pouze na principu maximalizace užitku. Dokud na to lidé nepřijdou, nic se nezmění. Nikdo jiný než oni sami to změnit nemůže.

194925

5.7.2009 1:37

RE:

rohac 76.?.?.?

Reakce na 194925

Zapominate na to, ze my Cesi jsme vynalezli ruchadlo. Kdyby nas nebylo, Evropani by jeste dnes zrali korinky. Jaky nevdek!

194926

5.7.2009 12:35

RE:

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 194926

To je sice pravda, ale vynašli by je jiní, pokud bychom je nevynalezli my. Jak to ale souvisí s obsahem článku a mé reakce naň?

194946

5.7.2009 9:53

RE:

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 194925

Patrně Vám uniklo, že Komorous se nedávno stal náměstkem ministra vnitra pro boj s extremismem.

194930

5.7.2009 12:43

RE:

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 194930

Neuniklo, ale je to opravdu nedávno pro zaujetí nějakého postoje a obsahy kádrových posudků mě nikdy nezajímaly a nezajímají. A také to není podstata mé reakce na článek.

194947

5.7.2009 13:01

RE:

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 194947

Zajiste, ze Komorousova role v clanku je marginalni, ale psal jse, ze podle Vas se zabyva drogovou scenou, coz uz neni pravda. Takze jsem Vam chtel doplnit informace. A a ten, jak pisete "posudek", neni posudek ale zivotopis. Tedy jak pan K vidi sam sebe. A ja v tom zivotopise vidim marxistickeho extremistu. Na to uz nemusi nic dalsiho delat, abych videl, ze mame kozla zahradnikem.

194949

5.7.2009 13:40

RE:

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 194949

Životopis nebo posudek, ve vztahu k obsahu celého článku zcela marginální záležitost. Máte ovšem pravdu, je to životopis a ne posudek.

194952

5.7.2009 13:49

RE:

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 194949

Ještě "maličkost". Marxistický extremista, co nebo kdo to je? Podle mne je to nesmysl. Marxista ze své podstaty nemůže být extremistou, protože ten ze stejného důvodu nemůže být marxistou. Je ovšem pravdou, že ono slovní spojení hezky vypadá a též pěkně zní.

194953

5.7.2009 8:38

Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

MoUdrostrak@web.de Vazeny pane Stworo, rad bych V 85.?.?.?

Vazeny pane Stworo, rad bych Vam doporucil vetsi obezretnost v reakcich (zejm. v e-mailech) na podporu od Vam dosud neznamych supporteru a donatoru. Vede mne k tomu zkusenost skupiny mladych lidi, kteri se zformovali v dobe, kdy humanitarni bombardery Paktu NATO zapocaly na pokyn Cecho-jarmulkaru Madeleine Korbel Albright a Vency Veskrny-Havla, cilene a programove vrazdit Srby v domovech duchodcu, v nemocnicich, porodnicich, TV studiich, motoracich, na sidlistich a dalsich ryze "vojenskych" cilech. A to jen proto, aby Pakt NATO na Srbech vymohl pro sve Albanske narkotrafikantske spojence Kosovo jako zakladnu pro pasovani narkotik do EU, odebirani telesnych organu zaziva Albanci unasenym Slovanum pro chudinky nemocne obcany "Zapadu" a vybudovani strategicke zakladny -en USA pri tazeni za Stredoasijskou, Irackou, Iranskou ropou, zemnim plynem a dalsimi - pro jarmulkarske "obchodniky" radostnymi - nerosty a prirodnim bohatstvim.
V Ceske republice a na Slovensku se zformovala skupina mladych lidi, kteri byli ruzne politicky motivovani, ale ktere sjednocoval fakt, ze se nedokazali smirit s cerstvym nekolikadennim clenstvim CR v nove doprofilovane teroristicke organizaci NATO.
Po nekolika tydnech, kdyz skupina ziskavala na vaze mezi odpurci vrazdeni Srbu, zacala byt kontaktovana jedinci, kteri navrhovali ruzne "tvrdsi" formy boje. Vetsinou se profilovali jako dobre situovani cesti a slovensti imigranti v USA, Kanade a Zapadni Evrope. Nabizeli relativne vysoke financni prispevky a dalsi podporu, pokud se skupina zapoji do akci, ktere jsou v rozporu s trestni legislativou CR.
Jen nahodou byla skupina Cechu a Slovaku z duveryhodneho zdroje upozornena, ze slo o rizenou provokaci BIS (a jejich zahranicnich legalu/ilegalu), pravdepodobne ve spolupraci s NSA a dalsimi aktivnimi "slozkami" Pravdy a lasky. Za ucel mela prvoplanovite proniknout a zmapovat hnuti zevnitr. A pote ho zavest do rizene diskreditace.
Jak tehdy duveryhodny zdroj vysvetlil, diskreditace je nejsilnejsim nastrojem, jak citelne oslabit jarmulkarskou Vrchnosti neprijemne myslenky a nazory. Jde o prastarou jarmulkarskou metodu a VZDY jsou vyuziti GOJim/hovada, aby napadlo ani podezreni, ze jde o aktivitu placenou a rizenou jarmulkarskou Vrchnosti.
Proto budte jak Vy, tak Vasi sympatizanti se srdcem na spravnem miste obezretni. A podobne pokusy nyni zhusta ocekavajte!

194929

5.7.2009 10:54

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 194929

Myslím že to zde na Zvědavci nehrozí. Pan Stwora je zkušený člověk a ve zdejší internetové komunitě taky moc horkých hlav nenajdete.
Na rozdíl od odpor.org, národní strany, dělnické strany a spřátelených webů. Tyto organizace prokazují národovectví medvědí službu. Jejich vedení je už infiltrované. Nevím jestli BISkou nebo chazarskou mafií nebo obojím, ale rozhodně dnes fungují jako dokonalá záminka k potlačování svobody slova, shromažďování, zkrátka utahování šroubů. Tak jak na začátku získávali sympatie lidí ochranou obyvatel před nepřizpůsobivými menšinami, tak ji zase začínají ztrácet příklonem k německému nacizmu a nekonstruktivní nenávisti. Příkladem je poslední demonstrace v Brně, kde místo proti propagaci homosexuality v médiích a adopci dětí homosexuály protestovali proti homosexuálům jako takovým.
Pokud však doporučujete naprosto důsledné dodržování "gumových" paragrafů, tak by to Zvědavec mohl rovnou zabalit, to by nešlo psát ani o holohoaxu ani o problémech s imigranty a dalších kontroverzních tématech. Předposranost je velmi nebezpečná.

194936

5.7.2009 10:56

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

vinny 89.?.?.?

Reakce na 194929

plny souhlas,toto neni zadna novinka ani v CR ani jinde ve svete,ja uz se s tim setkal osobne nekolikrat.pokud se o to nekdo trochu zajima asi vi co je- Rizeni skodlivych nasledku.Je fuk jestli je to od BIS ci nemecke,izraelske tajne sluzby,je to soucast operativnich her techto sluzeb.Operativni dezinformace se prozrazenim zmeni na provokaci je jen obtizne to dokazat,nejsou to zadni pitomci ci adepti Jedlickarny

194937

5.7.2009 12:21

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

MoUdrostrak moUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 85.?.?.?

Reakce na 194937

Vsichni jsme jen pesaky (cenzurováno) na sachovnici Vrchnosti. Naprosto presne v rozporu s nekdejsim zaprisahanim se Vency Veskrny - Havla, ze oVcan je svepravny a zadne zakulisni kuloarni "stiny" neexistuji. Ihned neprilis dlouho po Plysi zacalo naprosto otevrene prosakovat: Ze neexistoval zadny "zabity" student z Narodni tridy; ze Havel a ZU SCHWARZENBERG-schwilli se holedbali, ze nechteji a ze jim nejde o "zadny majetek" prave jen proto, aby se k nemu co nejrychleji a nejpohodlneji dostali. Nasledovalo cilene rozbiti CR, rozbiti a podmaneni Jugoslavie, zavleceni CR do nejkrvelacnejsi smecky v dejinach lidstva - Paktu NATO; zniceni branecke armady CR, aby uz placeni zoldaci nemohli odmitat ucasti v "humanitarnich" krvavych dobyvacnych miSSi za cizi zajmy. Nasazovani Kateriny Jacques a Bursika, aby ze Zelenych vytvorili mini-Narodni tridou se "zmlacenou" Jacques, odesesackeho trojskeho kone k prosazeni zRADARu a zavleceni ceskeho solidarniho zdravotnictvi do osidel (cenzurováno) investoru a podmaneni vsech ceskych pacientu jejich billingu na zivot a na smrt. A jizda pokracuje dal: snahy o neokolonizaci Ruska (Khodorkovskyi, Weinstein/Khasparov), Kuby, Beloruska, Barmy - vse je vzdy podmineno zadanim od (cenzurováno) investicnich skupin a loutkaru - nic nikdy se nedeje bez nich a nahodile "demokraticky".
Svobodomyslne weby jako ZVEDAVEC, jsou piskem v dobre mazanych soukolich. Takze od ucite miry, se stavaji zajmovou sferou (cenzurováno) pohunku a lidskych zrud, ktere jsou na jejich vyplatnich listinach. (Cenzurováno), az na vyjimky, jsou vzdy v pozadi (Freedom House, Clovek v tisni, Soros etc.). Na spinavou praci a informacni hry si vzdy za mrzky peniz najmou jiz podmanena (cenzurováno).

(Poslyšte, držte se zpátky ve vašem vyrazivu. Příště vám takový příspěvek nepustím. Editor.)

194944

5.7.2009 11:23

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 194929

Jsi trapnej

194940

5.7.2009 11:42

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 194929

Z některých příspěvků v diskuzích už tenhle pocit mám. Je nicméně na pováženou, že pracovníkům tajných služeb nevadí, že v některých případech zasahují proti lidem, kteří se snaží chránit demokratické hodnoty. Zřejmě stále platí "koho chleba jíš, toho píseň zpívej".
Na druhou stranu, už zde bylo vysloveno nesčetněkrát, že náš tzv. demokratický systém je v zajetí zájmových skupin, které si nechávají šít legislativu na míru svých potřeb a obyčejný občan poslouží pouze jako pracovní síla, uspaná do nevědomosti hrami a chlebem. Když se náhodou probudí, existují tu velmi silné páky, jak ho uspat znovu, popřípadě jak ho vyřadit ze hry (např. cílenou diskreditací, šikanou, zastrašováním atd.).

194941

5.7.2009 12:32

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

MoUdrostrak MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 85.?.?.?

Reakce na 194941

Naprosto souhlasim s konstatovanim :"koho chleba jis, toho pisen zpivej". Staci si vzpomenout, jak po Plysi Zapadni Nemci "vyucovali" v TV Show obcanky ehem. DDR striptizu. Jak Zapad slintal po modelkach a prostitkach z Vychodu. Na Zapade jiz byli oVcane ujarmeni a ochotni se za (cenzurováno) cingrlatka zaprodavat, svlekat, pretvarovat, prostituovat... Vsimneme si, ze sami (cenzurováno) Vrchnost nelibe nese, kdyz jejich zena nema zakryte predlokti nebo nosi kratkou sukni, ci ma upraveny uces. Staci se projit americkymi mesty, kde se mnozi (cenzurováno) minorita/Vrchnost a povsimnout si zpusobu zivota jejich rodin. Ale mimo ne se snazi delat vse proto, aby jejich krvave penize v zabavnim a medialnim businessu stimulovaly a akcelerovaly ty nejhorsi lidske pudy. Vrazdy, teror, sex a prostituce... Nic duchovniho, solidarniho, lidskeho...
Proc by tedy meli mit jejich pohunkove v BIS nebo jinych informacnich sluzbach nejake zabrany, svedomi a vztah ke svemu nejblizsimu okoli?!

194945

7.7.2009 19:48

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

korutan 81.?.?.?

Reakce na 194941

Nemám pocit, že by zpívali písně těch, jejichž chleba jí! Přesto, že jsou placeni z daní odváděných lidmi této země, pějí písně úplně někoho jiného! Zájmy, které by měli hájit, ochraňovat, pro agenty (nelze je nazvat pracovníky) BIS a jiných bezpečnostních „služeb“ nic neznamenají. Pro ně jsou rozhodující zadání nadřízených a ti již jsou z voldemrdí party. Takže potřeby voldemrdů jsou tím, co tito agenti sledují, podle nichž jednají! A to, o čem zde píšeme, je výsledek. Tady je důležité hledat příčiny boje proti všemu, proti čemu dnes, v závidění hodné jednotě vystupují média, policie, justice a politici!! Čtyři ze sedmi jezdců apokalypsy!! Čtyři demoliční zmetci zrazující tento stát, jeho lidi! Všechny! Bez rozdílu barvy pleti, náboženského vyznání nebo původu, či majetkových poměrů. Jejich kroky se dotknou všech a všech v tom nejnegativnějším slova smyslu!!!

Je nutné si uvědomovat, a stále mít na mysli fakt, že voldemrdi ovládali tuto zemi v průběhu celé totalitní republiky a že ji mají dnes ještě ve větší moci, než-li kdy v minulosti měli!! A jejich náhled, jejich potřeby, zájmy, jsou určujícími pro veškerá rozhodnutí, která činí jakoby naše, ale v podstatě jejich vláda A co dříve činili z druhého plánu, dnes dělají z přední linie, z postů nejvyšších a naprosto se tím netají!! Naopak!

195086

5.7.2009 14:49

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 194929

povedal by som,ze je to tak 50 na 50.niekedy sa moze jednat o naozaj hlupakov, niekedy o provokaterov, ktorymi sa to hemzi vsade. Rovnako v NS hnuti som zaregistroval vela extremne radikalnych nazorov, bez od povede na moju otazku, ako by to nasej myslienke mohlo coilen trochu pomoct

194955

5.7.2009 16:08

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

insider 78.?.?.?

Reakce na 194955

všem mirumilovným pravdoláskařum,squaterum,si střihneme umírněnou ukolébavku,natruc poctivým nájemníkum v Truhlářské ulici,pardon ono to souvisí http://www.youtube.com/watch?v=KhZgdiMXzbA [oči v sloup] [oči v sloup]

194958

6.7.2009 21:10

RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 194929

Jde o klasickou a vůbec ne novou zpravodajskou metodu. Napsal jste to velmi přesně.


Rozšíří se fakta o reálných událostech. Kopíruje se to čeho si lidé opravdu všímají. To co je prostě UŽ VIDĚT. Do tohoto záměrně kopírovaného kvanta informací se vkládají časované bloky desinformací za účelem pozdější diskreditace. Metodou vkládání desinformací je cílená infiltrace. Ta se nedá většinou identifikovat. V pravý čas se vytvoří AKCE na kterou očekávaně přijde i REAKCE. Ví se o reakci neboť je SOUČÁSTÍ PLÁNU. Přiklad: Akcí je např. trestní stíhání zvědavce. Očekávanou reakcí je celospolečenská vlna odporu. Ve chvíli kdy emotivní vlna kulminuje dochází k agrumentačnímu boji, kde začínají být slyšet NAJEDNOU i informace z druhé strany. Nekorektní informace proniknou k uším věřejnosti. Ve chvíli argumentačního boje jsou aktivovány i implantované desinformace (časované bloky) , které argumentační úrověň "nepřítele" sníží a nakonec jej diskreditují. Jako příklad lze využít "Seznam židů v české kultuře". Někdo jednoduše doloží o jaký "nesmysl" se agrumenty "nepřítele" opírají a celá jeho argumentace je OUT. KDO Z VÁS SI JE JIST, KTERÝ Z JEHO ARGUMENTAČNÍCH PILÍŘŮ JE SKUTEČNÝ ?? ANI NETUŠÍME O KOLIK IMPLEMENTOVANÝCH ČASOVANÝCH DESINFORMACÍSE SE OPÍRÁME !! Další třešničkou na dortu je lokalizace "problémových osob".

"Nepřítel" je ve změti různých informací, konspirací a řízených klamů nucen mnoho faktů ověřovat. Proto je nutno omezit přístup ke zdrojům. Ty co zbydou se označí jako "falěšné" o mediální masáží se takový stav vetkne do obecného povědomí lidu. Jakákoliv argumentace NÁS jakožto "nepřítele" se tak opírá o prostou víru v to či ono. Kohokoliv pak lze nachytat na jakýchkoliv hruškách. Opatrný "Kritik" systému začíná hledat pravdu studiem různých zdrojů což je velmi náročné. Začíná pochybovat o vlastní pravdě protože si uvědomuje, že jeho přesvědčení je čím dál méně "ověřitelné". Pokud si nejste jist nepůjdete do AKCE. Výsledkem takového postupu je pak PASIVNÍ či VÁHAVÝ kritik pohybující se ve světě několika MATRIXů ze kterých si nemůže vybrat, který je ten skutečný. Neuvědomuje si, že MATRIX není skutečný ani jeden.

Jen ti za oponou VÍ. Oni stojí za informačním chaosem. ONI VLASTNÍ INFORMAČNÍ MASMÉDIA = Oni informační chaos tvoří, přesněji řečeno živí jej. ONI jsou mistrem lží.

Existují vůbec nějací ONI ?

I podobný příspěvek jako tento Vás může dostat do transu nejistoty.

Kudy ven z Matrixu ? Existuje Matrix ? Existuje skutečný svět ?

195004

5.7.2009 12:58

POCHYBNOST nad POCHYBOVAČI

tapanmisra tapanmisra (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na článek NEMÍSTNÁ ZVĚDACOST SE TRESTÁ.

Moc pěkný článek, opravdu. Ovšem musel jsem se pozastavit nad některými slovy.
Nesouhlasím, že Budhismus je jediné naboženství, které nama co do činění s násilím proti lidem či jiným bytostem. Budhisté rovněž zasahujou do světové politiky, samotný Láma to dělá. Navíc mnoho budhistů, po pravdě většina jedí maso. Politika a zabíjení zvířat je v rozporu s nenasilím hlašeným Budhou. Také umírali a umírají lidé ve jménu Budhy at už za to můžou sebevrazi, fanatici nebo politici z řad tzv. budhistů. Historie mluví sama za sebe. Ovšem souhlasím, že se to nedá porovnávat s jinými velkými naboženskými skupinami. Jinak mnoho hinduistů jsou na tom s nenasilím mnohem lépe nez Budhisté. Je potřeba to prostudovat.

Demokracie, nikdy moc nebyla, není totiš 100% možná s tím souhlasím. Už ve starém Řecku či Římě si nemohl každý říkat nebo psát co chce. To by potom nepostavili KOLOSEUM atd. Kdo to všechno stavěl? Placení ING a dělníci nebo vězni a otroci? To je moje pochybnost[smích]

Jinak nadále je v ĆR platný zákon proti pochybovačům nacistického řádění atd. Jde o otázku porušení platného zákona a ne o to zda byli čísla taková či maková. Když porušíte na silnici rychlost, tak budete také postihováni podle zákona. Nemůžete demoktraticky jezdit 220 km_hod. Prostě zákon je zákon. Nejde o to zda máte pravdu nebo ne. To se u soudu nebude řešit. Pravost či nepravost čísel nac. řádění se také nebudou u soudu řešit. Bude se řeši porušení zákona, ať už s tím souhlasíte nebo ne. Zárověň se vás snaží někdo zničit a určitě k tomu použije zákon, taková je politika. Vždy se dělala a bude dělat. Dem. Řecko jí dělalo, Budhisté jí dělají a jestli jí dělá někdo z pochybovaču na to jak si odpoví každý sám.
Tom

194948

6.7.2009 12:26

RE: POCHYBNOST nad POCHYBOVAČI

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 194948

Očividně "fandíte" hinduismu. Proč ne?
To, co píšete o lamovi a zasahování "buddhistů" do politiky... rozpředla by se dlouhá debata, na kterou nemám ani čas, ani náladu.

Jen bych chtěl upozornit - stejně jako bylo křesťanství zprofanováno, tak i učení Gautamy dostalo "na frak" od populizátorů... nicméně "nosná vlna" buddhismu je v jiné "vibrační kvalitě" než pouhé kristovství a tak ta profanace nemůže být tak "mocenská a světská", jako je odkaz Ježíše z Nazaretu - např. velmi málo se ví o tom, že pozdější pronásledování a mučení křesťanů, byla odplata za Ježíšovo zázraky -použil "světlo" ke konání zázraků a jeho následníci museli toto zneužití zaplatit i životem - ale to jen perlička na okraj.

A tak už se asi vyplatí rozdělit i v debatě buddhistické "církve" od buddhistů... asi jako křesťanské církve od křesťanů...
Nicméně k církvím a náboženství (jako organizované společenské struktuře - tedy církvi) jak napsal G.Meyrink:" Co je žid, co je křesťan, co je pohan? Je jménem pro ty, kteří mají náboženství místo víry."

Ovšem buddhismus svými doporučeními k praxi stojí KVALITATIVNĚ nad ostatními směry, neboť míří rovnou do centra - "JAS PRÁZDNOTY"... to, co z toho udělá jeden každý stoupenec, je věc další - ostatně jako vždy a všude - je to o člověku a když dva dělají totéž, nemusí to nutně být totéž...

194991

5.7.2009 14:03

Hmm

6205 78.?.?.?

Drzim vam palce a verim ze na (cenzurováno) zlom vyhrate.

Okrem ineho som poslal prispevok cez PayPal 1.000,-CZK na podporu tychto stranok, dufam ze pomoze..

194954

5.7.2009 20:08

Ako eliminovat zaskodnikov webu.

Doncike Zolika donci (zavináč) tiscali (tečka) cz 95.?.?.?

Vazeny pan editor, Ak sa bojuje na jednej strane musi sa zacat s ofenzívou. Kopec stránok s "ilegalnym" obsahom fuguje tak ze vstup je umozneny len na pozvanie niekoho kto je uz clenom a aj to len na meno a heslo. Aj tu by sa to dalo urobit. Netvrdím ze okamzite, to musite vy zvázit aka je situacia vazna. Stejne si myslim ze lepsie to nebude a bude sa musiet prijat nejake riesenie.

Proste niekto posle pozvanku. Pozvaný si klikne na odkaz, potom nasleduje registracia a kontrola pravosti mailu. Pripadne schvalenie editorom/mi. Pred vstupom sa treba prihlasit. Zda sa to dost surove riesenie ale na mnohích miestach sa to bezne robí. Netrvrdím ze týmto by ste eliminovali buzerantov ale rapidne by sa znizila sanca.

Myslím ze tu na fore by sa nasli mail adresy kde by sa mohli zacat posielat prve pozvanky [smích]

To ze ako zakomponujete do toho clanky za poplatok to uz necham na vas. Ani toto riesenie nie je povinne len je to napad. [smích]

Ak tomu dojde samozrejme mi poslite jednu pozvanku na donci@tiscali.cz

194970

5.7.2009 20:45

RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.

djobcek 86.?.?.?

Reakce na 194970

no vidis a kludne mozes byt tym provokaterom aj ty[smích] nemyslim si zeby kroky ktore navrhujes cokolvek riesili

194971

5.7.2009 21:23

RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 194971

Uved presne preco by to nic neriesilo. Ale... nic neuved! Bavime sa tu o niecom o com nemame pravo rozhodovat.

194974

5.7.2009 23:59

RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 194970

Asi jste nepochopil, proč tu Zvědavec je. Když se jeho obsah uzamkne, tak jaksi neosloví veřejnost, která zůstane odkázaná na "otevřené" portály mainsteamu.

194979

6.7.2009 11:55

RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.

Tak je to 192.?.?.?

Reakce na 194970

Vážný pane, zvedavec bojuje práve proti tomu, čo vy navrhujete. Evidencia, registrácia a teda aj špicľovanie, kto čo napíše s možným adresným postihom za prejavený názor. Bez slobody prejavu NIETO žiadnej slobody. Anonymných škodcov je možné upozorniť a vulgárne či k násiliu navádzajúce príspevky je lepšie radšej zmazať .

194990

6.7.2009 18:01

Protiextremistický kalendář

mark 88.?.?.?

Tak tohle je trochu mimo mísu,ale stojí to za to,není tam snad jediný volný"nenacistický"datum,doporučuji stáhnout.
http://rapidshare.com/files/250554901/Extremisticky_kalendar.xls
Pokud se tímto kalendářem budou řídit např.starostové měst,kteří ho mají k dispozici,tak doba temna začala.

195000

7.7.2009 2:55

Jaka svoboda se obtizne manipuluje?

Rene Bartosek 68.?.?.?

“Svoboda nebude svobodou, dokud nebudou co nejzřetelněji zvýrazněny všechny druhy a odstíny nesvobody, ale také všeho toho, co svobodu formalizuje a proměňuje v abstraktní fikci” (Effenberger, V.: Surovost života a cynismus fantasie. Orbis, Praha 1991. S. 15).

Jiste spravny zaver. Zustava tady zpusob realizace. Jak toho ma byt dosazeno? Multietnicke Svycarsko ma silny mechanismus zpetne vazby siroce uplatnoavnym referendem. Kupodivu ti "burani" nezrusili dane, neminili se nechat vsunout do dvou svetovych valek.... A to prosim ve Svycarehc ziji Nemci, Italove, Francouzi, tusim 1% Retoromanu.

Ten dnes zatracovany trh funguje dobre na mikrourovni, protoze je natolik chaoticky, ze neexistuje zpusob jak ovlivnovat. A teprve kdyz neni z principilenich duvodu moznost neco kormidlovat, tak zadny lojza jelitni, ktery vsechno vi se do toho za nas vesnicke babky nad 60 nemuze vmontovat. Se svobodou je to naprosto stejne na mikrourovni je neovlivnitelna, extremni myslenkove smery jsou vybalancovany jinymi nazory!! Teprve kriminalizace jakehokoliv nazoru, umoznuje usmernit mikrouroven vnimani svobody za predpokladu, ze k tomu jsou odpovidajici paky. Finance, masmedia, mocensky vliv..., umoznuji vypestovat sveho ducceho nebo stvorit revoluci.

Par clanku o holocaustu na Zvedavci nekoho, kdo vytvoril objednavku na zruseni Zvedavce nezajima. Jde o nazory na aktualni deni v pritomnosti typu radar, privitazice zdravotnictvi, korupace, sionismus jako forma fasismu... Nemel by byt problem vyargumentovat v cem jsou tyto clanky a diskuze spatne. Aspon to neni problem pro ty, co maji pravdu stojici pevne na faktech a argumentech. A jestli se nemini snizit nekdo k diskusi s "extremisty", tak diskuze neexistuje ani na akdemicke urovni. Holocaust je tabu a tecka. Nevim z jakeho duvodu psal Finkelstein Holocaust Industry, ale psal o tom, ze doslo k ideologizaci genocidy evropskych Zidu zneuzitou sionisty za ticheho souhlasu americke vlady a zapadni mocenske elity. Nazorova shoda byla i ve vychodnim bloku s mensimi rozdily o pokracovatelych totalitnich praktik.

Jakmile vzniknou paragrafy na ideozlocin, tak se svoboda meni na totalitu, podle pouziti mocenskych pak se voli barva teto totality!! Svobodne diskuze zbavena spolecnost, pak jako stado pod libivymi ideotransparenty smeruje neodvratne k porazce na valecna jatka nebo do lagru velkeho bratra s ostnatymi draty.
http://www.blisty.cz/2009/7/7/art47799.html
http://www.blisty.cz/2009/7/7/art47804.html

195023

9.7.2009 6:25

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jakou ma souvislost pedofilie s existenci ras opravdu nevim. Jestlize Karel Dolejsi chce poprit evoluci cloveka, pak muze tvrdit, ze lidske rasy neexistuji. Ja osobne mam problem pochopit jak ze simapnze mohl postupne vzniknout tvor s vysokou inteligenci, ale presto tezko lze prehlednout exitence lidskych ras. Otazky nadrazenosti nebo menecenosti lidskych ras nebo narodu me nechavaji chladnym.

Etika vyvolenosti je mi cizi a odporna, prave z duvodu odebrani vsech prav a privilegii lidske bytosti tech nevyvolenym. K cemu to vede predvedli jak naciste, tak treba sioniste, bolsevici i ti rasiste... "Avantgarda ani elitarstvi nezna slitovani, cernobile videni ani neco jako milost neumoznuje. Neskodila by tedy opatrnost v podsouvani nebo predvidani dalsich asociaci a myslenek nenavistneho charakteru. Kdo z nas je imunni vuci prejimani ideologickeho videni sveta, ze ano?

Lide jsou komlikovanejsi nez zvirata a nevlezou se do jednoduchych schemat ani podle Malthuse ci nekoho jineho. Prozatim si osobuji pravo na poznani myslenkovych pochodu ruzni ideologicti experti treba na ten extremismus. Bohudik jim zatim chybi paragraf i scaner mozku na trestani hrisnych myslenek. "Dobry inkvizitor" vsak hrisnost dokaze najit, kazdy si prece nejakou tu vinu nese skryte sebou.
[url]http://www.blisty.cz/2009/7/9/art47843.html[/ur]

195219

9.7.2009 7:15

RE: Hmm,

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 195219

"Prozatim si osobuji pravo na poznani myslenkovych pochodu ruzni ideologicti experti treba na ten extremismus."

To je fakt. Koukám, že soudobá mediokracie kombinovaná s oligarchií dostala nový impulz: "expertokracii" [velký smích] Do uvozovek dávám proto, že se však často o žádné experty nejedná.

195221

9.7.2009 13:53

RE: Hmm,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 195219

Lidská rasa ? Co je to ?

Druh homo sapiens žije pár set let izolován v nějakém prostředí a adaptuje se po mnoha stránkách. Opálí se dočerna, je nucen se pohybovat a tak má lepší fyzičku, podléhá nemocem a boji o zdroje a proto se potřebuje rychleji rozmožovat = má vyšší libido jako reprodukční motivaci = má více hormonů = vyšší temperament, soustředí se na využívání přírodních zdrojů a zároveň nepotřebuje díky klimatu vytvářet zásoby = žije ze dne na den = jeho rozumové schopnosti se tomu přizpůsobí. Z pohledu seveřana má vůči němu nižší IQ. .. Vytvoří se JINÁ RASA. Seveřan a černoch jsou odlišní. Prokazatelně. Ovlivnilo je prostředí a to se zapsalo do mentality či do genetické výbavy. Popřít tyto rozdíly je pošetilé. Proč je také popírat? Tím, že řekneme, že rasa je jiná přeci neříkáme, že je méně hodnotná či méně kvalitní. Nelze posuzovat kvalitu rasy ve vzahu k našim schopnostem a hodnotám.

Hledáme-li skutečné etrémisty (rasisty, xenofoby atp.) tj. ty, kteří podle vlastních hodnot hodnotí ostatní a považují je za méněcené jen proto, že jsou jiní, mají jiné hodnoty či smýšlení, najdeme je zpravidla právě mezi těmi, kteří mají podobných termínů plná ústa.

195245

9.7.2009 14:32

RE: Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 195245

Osobni komlex menecenosti s paranoickym videnim rasove nenavisti, i tam kde neni? Zajimavy uhel pohledu. Ono by to stalo za psychologicky rozbor co se tyce komlexu i u tech, co se povazuje za vyvoleny narod, skupinu...

195253

10.7.2009 22:47

RE: Hmm,

serpico 77.?.?.?

Reakce na 195245

je až neskutečné,jak mě obohacujete svými příspěvky,ve vašich komentech nacházím obrovskou spoustu věcí,které mi pomáhají složit tu zvláštní skládanku bytí a nebytí tohoto světa...
děkuji a pokračujte prosím...

195396

Příspěvků: 45

04.07. 21:11 djobcek  ma to maly hacik,
05.07. 10:36 Fred  RE: ma to maly hacik,
04.07. 23:14 Gibi z Wilsonova  Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona
05.07. 11:59 serpico  RE: Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona
06.07. 12:50 Grobes Hulwatski  RE: Táto situácia nie je prekvapujúca. Tančeky okolo vágného zákona
04.07. 23:40 MedaBeda  hmmm
05.07. 00:29 Gibi z Wilsonova  RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí
05.07. 08:32 MedaBeda  RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí
05.07. 10:29 vinny  RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí
06.07. 11:47  RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí
07.07. 05:00 Prazak  RE: hmmm/Milý MedoBedo prečo stale do týchto záležitostí
05.07. 01:17 ilsa  
05.07. 01:37 rohac  RE:
05.07. 12:35 ilsa  RE:
05.07. 09:53 DavidZ  RE:
05.07. 12:43 ilsa  RE:
05.07. 13:01 DavidZ  RE:
05.07. 13:40 ilsa  RE:
05.07. 13:49 ilsa  RE:
05.07. 08:38 MoUdrostrak@web.de  Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 10:54  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 10:56 vinny  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 12:21 MoUdrostrak  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 11:23  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 11:42 Sam Ting Wong  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 12:32 MoUdrostrak  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
07.07. 19:48 korutan  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 14:49 djobcek  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 16:08 insider  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
06.07. 21:10 jean.laroux  RE: Vzkaz pro pana Stworu - pozor na rizenou diskreditaci
05.07. 12:58 tapanmisra  POCHYBNOST nad POCHYBOVAČI
06.07. 12:26  RE: POCHYBNOST nad POCHYBOVAČI
05.07. 14:03 6205  Hmm
05.07. 20:08 Doncike Zolika  Ako eliminovat zaskodnikov webu.
05.07. 20:45 djobcek  RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.
05.07. 21:23  RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.
05.07. 23:59 Sam Ting Wong  RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.
06.07. 11:55 Tak je to  RE: Ako eliminovat zaskodnikov webu.
06.07. 18:01 mark  Protiextremistický kalendář
07.07. 02:55 Rene Bartosek  Jaka svoboda se obtizne manipuluje?
09.07. 06:25 Rene Bartosek  Hmm,
09.07. 07:15 MedaBeda  RE: Hmm,
09.07. 13:53 jean.laroux  RE: Hmm,
09.07. 14:32 Rene Bartosek  RE: Hmm,
10.07. 22:47 serpico  RE: Hmm,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 100 čtenářů částkou 13 560 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 3

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 1

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 0

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 0

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 0

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 2

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 0

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 2

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Korfu: Pákistánec pobodal Brita14.02.18 00:36 Řecko 1

Měnové kurzy

USD
20,58 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,70 Kč
Kanadský dolar
16,23 Kč
Australský dolar
16,12 Kč
Švýcarský frank
21,96 Kč
100 japonských jenů
19,12 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,12 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 341,05 Kč
1 unce stříbra
342,22 Kč
Bitcoin
214 954,42 Kč

Poslední aktualizace: 21.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 204