Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.05 Kč
$1 CAD = 14.75 Kč
$1 AUD = 14.41 Kč
1 € = 23.57 Kč
1 £ = 29.62 Kč
1 CHF = 14.60 Kč
100 Sk = 77.94 Kč
100 rublů = 63.92 Kč
1 unce zlata = 13849 Kč
Poslední aktualizace 07.07. 06:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 89
4.4. 6:12
Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Abych mohl myslet dostatecne realne jako konspirativec, v kazdem pripade pohadkam o omylu ohledne manipulace s jadernymi zbranemi se neveril. Stejen tak neverim, ze je mozne, aby se jedna raketa vyparila beze stopy. To neni vec, kterou si nedko nacpe do slip prejde s ni pres vratnici a bude ji skladovat v kulne.
158147
4.4. 7:59
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Už jsem o tom několikrát psal. Ono v podstatě neni možné "vyexpedovat" jadernou zbraň a nevšimnout si toho. Jaderné zbraně jsou uloženy ve speciálních kontejnerech a skladech. Zcela odděleny od konvenční munice a lze je vydat jen na "něčí" rozkaz (a musí o tom bejt informovanej velitel základny) Nejde prostě zaměnit jen tak střelu s jadernou hlavicí za konvenční, protože jaderná je uložena ve skladu s jadernym vybavenim, tam konvenční munice nemá co dělat. Z toho vyplývají dvě věci. Buď Američani maj v armádě bordel a pak jsou keci o jejich přehledu o jaderném arzenálu a funkčnosti protokolů jen snůškou ideologickejch keců (pokud můžou dva technici podvěsit 6 střel s jadernou hlavicí aniž by si toho kdokoliv všiml, jak můžou tvrdit že maj dostatečně zabezpečenej jadernej materiál), a nebo moc dobře věděli co podvěšujou a pak to muselo bejt na něčí rozkaz a ten musí nést podpis - v tom případě ovšem vláda opět lže. Nejhůř na tom zase je obyčejnej americkej občan protože ten si nemůže bejt jistej vlastnim bezpečim ani v jednom případě.
158156
7.4. 23:18
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Súhlasím...asi tak isto, ako že čínske veľvyslanectvo v Belehrade v r. 1999 bolo zasiahnuté náhodne.
158520
10.4. 17:41
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Nebo je to celé blábol, s přihlédnutím, jak se asi dané rakety převážejí a jak se s nimi zachází ...
158784
4.4. 8:08
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
V seriálu Jericho jí právě jeden v kůlně skladuje... ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
158157
5.4. 6:56
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Pravda v bedne jdou ukazat vselike zazraky. Koneckoncu lidi hledaji unik z "sedive reality". Velmi hezky a emotiovne to dava sezrat publik primo bavic v Zeitgeistu, je to sokujici rict lidem pravdu a sledovat na zivo, ze ji nejsou schopni uverit. Prestoze se oblikaji jak v bedne, jedi jak v bedne, podlehaji iluzi, ze to co sleduji v bedne je zivot. Tak kazdy z techto divaku zije svuj zivot neopakovatelny a unikatni zivotni osud.
Mimochodem tady jsou parametry te rachejtele, a vzhledm k tomu, ze papiry k ni podepisuji zatracene vysoke sarze a papalasi bych rad vedel, jak se muze beze stop vyparit, aniz by to zalarmovalo tajne sluzby i armadu a to prosim skoro okamzite pri ztrate!! Papiry se predavaji a musi sedet kusy i material. A pripadne ti, co ji "neuhlidali", "vysmelili" nebo "ztratili" z vojenskeho personalu, ktery ji vyzvednul ze specialniho skladu, nebruci v base, po te co je vysetrovatele vymackali pri vyslesich jako citron?
Uvozovky tam jsou zamerne, protoze je totalni hovadina. Ti co to na nejakou vysokou autoricazi prevzali to hezky na prislusnem sklade po "provetrani" nuklaernich zbrani pod kridli B-52, nekde i predali a hezky na podpis. Koneckoncu takova raketa se muze dostat do ruky i movitym nepratelum, pokud by v tom panoval nejaky bordel, ze ano?
http://en.wikipedia.org/wiki/AGM-129_ACM
Zajimave, ze normalne se prepravuji tyhle vecicky letadly C-17 nebo C-130? B-52 je spolehliva masina, ale ne dopravni vojensky letoun, nybrz bojovy. Takze kdyz neslo
o ostrou akci, ani o cviceni, tak by bylo zajimave vedet ci popdpis figuruje pri autorizaci tohodle omylu? Takto zmateni lide by meli byt zbaveni pravomoci, protoze jejich omyly smrdi houbovou sezonou atomovych hribku, takovy specialni vzacny druh hub.
http://www.globalserch.ca/index.php?context=va&aid=6918
158265
5.4. 9:36
A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?
Američtí experti vyhodnotili účinost špinavé radioaktivní bomby, jako mizivá v porovnání se stejnou konvenční náloží. (Ostatně si všimněte, že nakolik byla nebezpečnost útoku "špinavou radioaktivní bombou" zmiňovaná Bushovou mafií ještě krátce po roce 2003, strašení takovouhle stupidností ustala v době, kdy už USA byly v Iráku a na Chaneyho stole ležela expertiza Pentagonu o tom, že "špinavá bomba" je prakticky nesmysl.) Bush-Chaneyho gang nemůže potřebovat prskavku, ač by byl C4-kou napěchován kamión! Na malou účinnost takového efektu už poukázal FBI zorganizovaný "útok na WTC" v roce 1993. Dokonce i trochu lépe připravená akce CIA v Oklahoma city byla jen trochu horším krminálním činem - nic, co by se dalo hodnotit, jako národní tragedie. Tandem Bush-Chaney dnes potřebuje mnohem efektnější ohňostroj! Bush-Chaney potřebuje jaderný výbuch uprostřed uprostřed NYC nebo Washingtonu! Bush-Chaney potřebovali na takovou akci ulejt jadernou nálož. Docela mi to zapadá do stavebnice.
158269
5.4. 9:29
RE: A nebyla právě primárním cílem té akce ztráta té nálože?
Kdo si za rok ještě v USA vzpomene, že se někde "omylem ztratila jaderná puma"?
Kdo si na konci léta roku 2001 vzpomněl, že se na počátku tohotéž léta Boeing-Lockheed Martin chlubil na stránkách mainstreamového tisku, že provedl několikanásobně úspěšný praktický test dálkového ovládání svých letounů? Zařízení, které bylo ohlášeno, jako ochrana proti únosům letadel, během letu přerušilo manuální i automatické ovládání testovaných letounů z paluby a zcela striktně řízeno z pozemského terminálu provedlo několikanásobný úspěšný vzlet, manévrování za letu i přistání letounů...
Kdo by si na tuto zprávičku vzpomněl, nebýt vyjádření pilotů a letových expertů hodnotících závěrečné manévry obou letadel narazivších do WTC v roce 2001, jako kriticky riskantní s poukazem, že přetížení 6-7 G, které podle všech výpočtů působilo v době tohoto složitého závěrečného manévru na palubě letadla, nemohl nikdo z cestujících ani posádky letadla přežít bez ztráty vědomí... Zřejmě tak letoun řídil důmyslný robot s přístupem ke GSM souřadnicím Pentagonu (civilní GSM přístroje mají nesrovnatelně horší parametry určování polohy), který si hadži-teroristi propašovali na palubu letounu spolu s perořízky, nebo šlo o koordinovanou profesionální akci ze Země - tedy, jak se mnozí domnívají, přímo z budovy č.7, kde byly laboratoře a prostory CIA a kryt starosty NYC...
158272
4.4. 20:20
RE: Tragedie pro Ameriku
Zdenek S.
svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?
Dobrý den Clair.
Vítám Vás tu na Zvedavci a chtěl bych se zeptat zda jste tou se kterou si občas vyměňuji komentáře na Centrumu?
O tom že mezi vyššími důstojníky v USA je jistá opozice proti současné vládě a některé akce dokonce asi i bojkotuje jsem pak četl na některých zahraničních webech, a to i kolem 911, již cca. před rokem.
158211
5.4. 2:54
RE: Tragedie pro Ameriku
Dobry den pane Zdenku S.,
ano, jsem ta,kterou znate. Uz se tam ostatne delsi dobu nekonam, neni nalada se porad dohadovat a nechat se urazet od lidi, kteri vedet nechteji, proto jsem to vzdala.Uz ani na ty blogy nechodim, naposledy jsem byla na Sedlackovi "Byli jsme opili", jestli se na to chcete mrknout, byla to velmi plodna diskuze.
Zdravim Vas.
Clair
158250
5.4. 4:14
RE: Tragedie pro Ameriku
Zdenek S.
svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?
Snad se tu budeme potkávat častěji.
Já jsem častěji zase na Atlasu, ale tam je to žvanírna také.
Zasílám Vám pozdrav do USA a Kanady a rád sis přečtu další Vaše příspěvky…
Tento server by vám měl být ale bližší než ty prosté webziny typu Centrumu…
158256
7.4. 14:31
RE: Tragedie pro Ameriku
Dekuji za pozdrav pane Zdenku, zdravim Vas take uprimne. Mnoho clanku v aktualne postrada objektivitu, clanky jsou povrchni a placeni ideovi bojovnici zasahuji pravidelne. Vas nazor prakticky uslapou,tudiz je skoda plytvat casem.
Tesim se opet na nase setkani.
Zdravi Clair
158473
7.4. 23:21
RE: Hmm, vzdycky si rikam, ze jsem prilis velkej dobrak.
Ale no, tak ako Sovieti tajili Černobyľ, tak isto tajili aj Amíci stratu nejakej tej rakety s jadrovou hlavicou v 80-tych rokoch. A prečo by sa to nemohlo opakovať? Že lepšia kontrola?, xexe, to je na smiech...nikdy nijaká kontrola nebola absolútna.
158519
4.4. 11:27
William Fallon
Tenkrát tomu ještě zabránil William Fallon. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
158167
4.4. 14:36
RE: William Fallon
Kto je to William Fallon?
158179
5.4. 7:36
RE: William Fallon
Tezko rict, kdo to byl. I kdyz admiral W.J. Fallon byl velitelem Centcom v te dobe.
http://en.wikipedia.org/wiki/William-J._Fallon
Podle tech co pri pophledu napravo uz vidi pouze prazdnotu je Pentagon a goverment infikovan "islamofasisty". Z toho by mel byt admiral venku, protoze je katolik.
158267
4.4. 13:31
Je nutné odstranit šílence
Je potřeba fandit Američanům. Tím myslím těm normálním 70% aby měli tu sílu a odvahu zbavit se urychleně oněch několika desítek šílenců, co je i svět vedou ke katastofě. Mají to, a budou to mít stále těžší se zákony typu Patriot Act, shromažďovací, mučící a jinými, které se daří elitám prosazovat. Zvenčí (mimo Ruska , Číny a to by byl celosvětový masakr) to nemá nikdo šanci ovlivnit, páč si do spřátelených vlád a masmédií nasadili za pomocí svých "blízkovýchodních " bohatých kamarádů ponížené inhalátory vlastních myšlenkových zplodin.Je to smutné říkat, ale těm normálním Američanům by jako impuls už snad mohl stačit počet jejich padlých v agresivní a lživé válce vedené proti Iráku.Oficiální propaganda, sice přiznává jen 4 tisíce, ale jak známo, to v případě války dělá každá propaganda agresora. Dle neoficiálních amerických zdrojů je to však již více jako 20 tisíc mrtvých. V šedesátých letech minulého století při těchto počtech padlých ve Vietnamu již byly ulice amerických měst plné lidí. Vůbec nechci připouštět zvrácenou logiku " čím více, tím lépe", proto raději říkám "čím dříve, tím lépe".
158176
4.4. 18:18
RE: Je nutné odstranit šílence
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
chcem reagovat na vetu:Je potřeba fandit Američanům. Tím myslím těm normálním 70%...myslim si ze si to myslel ze tych normalnych je len 30%
158200
4.4. 20:07
RE: Je nutné odstranit šílence
Myšleno tak, že s US zahraniční politikou souhlasí cca "jen" 30%, tedy zbývajících 70% s ní nesouhlasí a ti jsou tedy dle mého názoru ti normální.
158209
4.4. 20:10
RE: Je nutné odstranit šílence
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
ono to nemusi byt ani propagandou. Vo Vietname bojovali obycajni amicki mladenci, ktori narukovali na povolavaci rozkaz - bola vseobecna branna povinnost. Do Vietnamu musel resp. hrozilo ist kazdemu. Aj tomu, ktoremu sa tam vobec nechcelo ist zomriet. Komu ostatne by sa chcelo zomierat za cudzie zaujmy.
Dnes do irackej a afganskej agresie su pouziti iba zoldnieri, to jest statom plateni dobrovolnici. Preto ta lahostajnost verejnosti.
Cize nehrozi, ze sa obycajny cloviecik z ulice ocitne nedobrovolne niekde v irackej pusti so samopalom a bude nuteny bojovat o svoj holy zivot.
Preto to ticho. Aj keby obeti bolo milion. Vzdy by to boli iba ti, ktori tam isli zomierat dobrovolne a dostali za to zaplatene.
158207
4.4. 21:01
RE: Je nutné odstranit šílence
Máte pravdu, to mi bohužel nesepnulo. Návíc jsou tam verbováni ti chudáci z Mexika atp., kteří ve vidině Zelené karty, či občanství US udělají i nemožné. Nicméně těch 70% zůstává alespoň nějakou nadějí. Navíc doufám, že ta negativní zpráva us výzvědných služeb o "atomových" možnostech Iránu není jen součástí hry těch šílenců, takže se tam může skutečně rodit křídlo rozumu.
158217
5.4. 13:05
RE: Je nutné odstranit šílence
V americké armádě slouží převážně bílí kluci z venkova, jejich procentní zastoupení v armádě značně převyšuje jejich procentní podíl v relevantní populaci. Někde jsem to četl, ale už bohužel nevím kde![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
158284
4.4. 13:30
Šest raket a jedna B 52
a odmítnutí rozkazu ))
Než začnete vyrábět konspirační theorie, něco malého si zjistěte, například to, že na jaderný (a samozřejmě ani nejaderný) nálet se nikdy nevysílá jeden jediný osamocený letoun, navíc takový, který by do Iránu a zpět bez dotankování paliva ani nedoletěl. O tom, že na spešl mise jsou v USA dávno určeny jiné letouny, než B 52 ani nemluvě, stejně jako o účinnější technice, než je pouhý osamocený bombardér ))
O systému, jakým způsobem jsou připraveny k použití jaderné zbraně v USA (ale také i v Rusku např.) se raději nezmiňuji vůbec, někdo by třeba ani nepochopil, že nějaká "vzpoura generálů" by tomu nezabránila ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
158178
4.4. 16:33
RE: Šest raket a jedna B 52
Nechci ti do toho kecat ale na Hirošimu letěl taky jedinej bombardér bez doprovodu.B52 má dolet be dotankování 16000 Km a AGM 129 má dolet 3000 Km takže nevidim nutnost doletět až nad Irán A Vzhledem k povaze úderu by nešlo o masový nálet ale pro utajení je vhodné právě použití několika SPDL s redukovanou RCS a tim minimalizovat možnost prozrazení a provedení protiopatření (odpal raket na Izrael) Víš v praxi je B52 zachytitelná vyhledávacim radarem systému S300 na nějakejch 450Km a pokud by letělo víc letadel tak je to ještě víc ale AGM129 je detekovatelná až na posledních asi 30 Km a to už moc času na protiopatření nedává. AGM 129 je určena právě pro letoun B52 (B2 nosí střely v trupu a proto ji na tento bombardér nelze podvěsit).
158193
4.4. 21:26
RE: Šest raket a jedna B 52
tak tohle se mi líbilo. pěkně jsi ho utřel. a víš o tom nepochybně dost.
158218
5.4. 8:33
RE: Šest raket a jedna B 52
Navic B-52 je zatracene spolehliva masina, klobouk dolu pred tymem inzenyru a techniku, kteri za nim stoji. Neni divu, ze bude samozrejme modernizovana nadale ve vyzbroji USAF pocita se az do roku 2045, coz mi prijde az neuveritelne.A taky spise unikne pozornosti nez start B-2, navic ten ma nizsi dolet ( 11 000 km ), a i kdyz je vybaven spickovou technologii stealth, tak tankovaci letoun je samozrejme videt. Ten mel havarii v unoru tedy zhruba pul roku po nasem "omylu", ale momentalne do vysetreni pricin havarie nelitaji. B-1 mel havarii vcera, ten muze nest starsi typ rizene strely AGM-86B. B-2 muze nest strely AGM-129 uvedene v clanku. F-117 je vyrazen ze sluzby, duvod mysleni lidi "vychodniho bloku", ktery diky chybam centralniho rizeni ekonomiky byli zvykly improvizovat, takze Srbove ho objevili pomoci dlouhovlneho zastaraleho radaru s jehoz pouzitim se nepocitalo. To vse jsou pouze technicke deatily, zajemci si je muzou precist treba na militaru.cz, kde jsou v ucelene forme. Presne jste vystihl podstatu veci. B-52 je velmi vhodny bojovy prosredek k ucelu, o kterem mluvi cely clanek.
http://www.novinky.cz/clanek/136803-neviditelna-letadla-f-117-konci.html
http://www.military.cz/usa/air/in-service/aircraft/b52/b52.htm
http://www.novinky.cz/clanek/136912-v-kataru-havaroval-americky-bombarder.html
158268
5.4. 14:14
RE: Šest raket a jedna B 52
Rockwel B 1B bývá používán jen při vzdušné nadvládě. Za jednu B1 nakoupíte několik B52- jek (navíc opět kratší dolet). B52 je vynikající mašinka a stejně jako třeba TU95 je ve službě už přes 50 let (poprvé oba stroje vzlétly současně v roce 1952) a ještě dlouho budou. Nízké spotřeba, vysoká nosnost, lehce podzvuková rychlost - což je obzvlášť v podání turbovrtulového Tupolevu podivuhodné- a dlouhý dolet jim zajistí (společně s modernizačními balíčky) ještě dlouhou dobu operační způsobilosti. Tyto stroje bývají neprávem považovány za starej šrot ale tohle může prohlásit jen někdo kdo nemá ponětí co před ním stojí. Co se týče radarové neviditelnosti hodně inspirující je kniha Neviditelné vojenské letouny od bývalého radarového inženýra Douga Richardsona.
158290
6.4. 1:48
RE: Šest raket a jedna B 52
Ano nasi zurnaliste pisi o zastaralych "medvedech". Velitel letadlove lodi US NAVY mel nedavno nedaleko Japonska, zrejme jine pocity nez o "srotu" ve vzduchu. Dekuju za tip na tu knizku, i kdyz se k ni asi jenom tak nedostanu. Pro jistotu jsem si to napsal, kdyby nahodou... ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
158351
6.4. 1:43
RE: Šest raket a jedna B 52
aristokrat
aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?
tak novinari sou v drtive vetsine uplni hlupaci kteri pisi jak jim majitel nebo sefredaktor veli(obzvlast u nas a 2x obzvlast mlada fronta lidovky apod)... velitel cehokoli naproti tomu bude urcite profesional ktery by mel vedet ktera bije ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
158354
4.4. 18:44
RE: Šest raket a jedna B 52
Pokud si vzpomínám, když toto téma bylo aktuální, tak se jednalo o transport jaderných hlavic z USA na nějakou USA základnu (tuším v jižní Evropě nebo Turecku ), kde měly být teprve instalovány k útoku na cíle v Iránu. Myslím tedy, že toto směrování debaty je spíš mimo mísu.
158204
4.4. 16:13
Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Naprostý nesmysl. Přece ONI, kteří (prý už od Marxe) všechno dokonale dopředu plánují, svou mocí řídí a všemu penězi vládnou by v tom neměli takový BINEC!
Nebo že by ONI byli u konce s dechem, na jejich místo už nastupovali nějací NEO-ONI? ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
158186
4.4. 18:05
RE: Vládci světa selhali?
Pane Vojto, vy hovorite tonem komunistickeho namestka 70tych let. Ti take s arogantnim usmevem a britkymi odpovedmi ponizovali mozny dissent.
Oni si byli jisti, ze se nic nezmeni a jejich status quo bude na veky.
Vsimete si, ale, jak se smer diskuse zmenil v poslednich nekolika letech. Jakoby lidem spadly supiny z oci a uz se nedaji opit zionistickym rohlikem. I v poslednich prispevcich vasich kumpanu se meni zazity paradigm "plynovych komor" ktery vzdy byl retoricky pouzivan na ilustraci oduvodneni vydirani, jen na pouzivani nakladnich vozu "vynalezenych v Rusku".
Casy se meni, jak jsem rekl a nemyslim si, ze by k moci prisla nejaka dalsi obmena Vas.
Zda se, ze zase vse bude jinak, jak rekl Rabin jehoz potomci vynalezli "texasky".
158196
5.4. 1:51
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Máte pravdu pane Karle4u. Vskutku mi přijde k smíchu víra některých lidí v JEJICH spiknutí. Jsem přesvědčen, že nic takového není možné. Na mém přesvědčení máte velký podíl i Vy. Proč? Vy jste zde v diskuzi doporučil filozofa jménem Milan Valach. Jeden z jeho článků na BL se jmenuje Vládci světa. Tam moc pěkně analyzuje příčiny této "víry".
158248
5.4. 2:11
RE: Vládci světa selhali?
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
"nic takového není možné"
proč? odůvodněte prosím
158251
5.4. 13:06
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Čtěte laskavě pane MéďoBéďo článek Vládci světa od pana Valacha v Britských listech. Naleznete brilantní odůvodnění.
158286
5.4. 14:52
RE: Vládci světa selhali?
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Pane Vojto,
nemíchejte jablka s hruškami. O tom článku píšete že "... moc pěkně analyzuje příčiny této "víry""(ve spiknutí)
S tím souhlasím, článek jsem si přečetl.
MĚ ALE ZAJÍMÁ PROČ TAKOVÉ SPIKNUTÍ PODLE VÁS NENÍ MOŽNÉ nikoliv příčiny víry ve něj! (jediný Valachův argument v tomto ohledu je:
"...Ovšem izraelská lobby je zájmová skupina vlády Izraele působící v USA. Vláda Izraele reprezentuje celý národ asi stejně jako naše současná vláda reprezentuje nás."
Do jaké míry pravdivý či ne, ponechávám nyní stranou.
Ptám se na Váš názor: Proč takové spiknutí není možné?(opomíjím do jaké míry může být/je úspěšné či nikoliv)
158295
6.4. 0:42
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Není pochyb, pane Méďo Béďo, že vlády a parlamenty většiny zemí jsou pod trvalým tlakem průmyslových, vojenských, nacionálních a dalších lobby. Státní kasa je jedna z nejoblíbenějších kořistí. O tom však my nehovoříme. Neprobíráme ani spiknutí Loverňáků proti Velraňákům. Nás zajímají ONI, kteří se tajně spikli a ovládají celý svět.
Určitě budete souhlasit s tím, že k vedení (řízení, ovládání) továrny, magistrátu, armády či státu je zapotřebí:
- ředitel, primátor, velitel, premiér – obecně šéf, stanovující základní cíle řízené jednotky a strategii a taktiku k jejich dosažení,
- jemu podléhající hierarchická řídící struktura s odpovídajícím počtem stupňů řízení (jeden velitel nemůže sám přímo řídit 1000 vojáků),
- organizační systém, určující pravomoci a odpovědnosti jednotlivých stupňů řízení (každý musí předem vědět, za co odpovídá a jaké k tomu má prostředky a pravomoci),
- motivační systém, zajišťující řádné fungování všech lidských zdrojů,
- informační systém, poskytující jak vertikální, tak horizontální informační vazby uvnitř organizace, tak propojující organizaci s okolím,
- ekonomický systém, zajišťující zdroje financování a kontrolující finanční toky,
- technické zázemí obstarávající nezbytné technické prostředky, transport materiálů a osob,
- bezpečnostní složku, starající se o utajení a bezpečnost všech prvků i vazeb systému.
Je toho daleko více, popsal jsem jen to základní. Na ovládání České republiky takto pracuje asi 150000 lidí. A výsledky jsou mnohdy žalostné. Pokud by produktivita práce vládců světa byla podobná, muselo by vládu nad světem vykonávat 90 milionů lidí.
Neexistuje lidská činnost, která za sebou nezanechává stop. A přes to JEJICH vláda nad světem probíhá už přes 100 let bez vůdce, výkonné organizace i jakýchkoli podpůrných systémů. Nikdy nebyl zachycen jediný dokument, telefonát, e-mail, odposlech živého hovoru. Nikdy žádný JEJICH pracovník neselhal a neprodal svá tajemství novinářům.
A to je dle mého názoru pane Méďo Béďo naprosto dostatečný důkaz, že žádné spiknutí Vládců světa neexistuje. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
158347
6.4. 4:06
RE: Vládci světa selhali?
aristokrat
aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?
to co pisete je ale nesmysl a hned v prvnim bode premier neni zadny sef ale pouhe kolecko v soukoli systemu ktere je nahraditelne staci kdyz pomoci penez ovladate media pak muzete kontrolovat spolecnost odshora az dolu jen to delat nenasilne aby "mlcic vetsina" nic netusila a kdyz se bude premier cukat tak na nej proste v mediich vytahnete nejakou spinu nebo povedete kampan v novinach a v pristich volbach vyhraje nekdo jiny je dulezite to ale postavit na te soutezivosti aby se vsichni snazili a s prominutim systemu lezli co nejhloubeji do prdele pak uz staci odmenovat ty nejaktivnejsi nejakou materialni odmenou nebo podilem na moci vsechno krasne funguje a neni to treba ani prilis ridit
PS to co pisete sedi spis na "totalitni" typ statu ktery se neosvedcil napriklad u nas pred rokem 1989 problem komunismu nebylo primarne spatne hospodareni ale to ze byl moralne neudrzitelny proste komunisti delali velkou chybu v tom ze se snazili ridit a zakazovat kde co nyni v "demokracii" je to zalezitost "trhu" coz je mnohem efektivnejsi a funguje to samo
158360
6.4. 13:08
RE: Vládci světa selhali?
docela by me zajimal zaver vasi diskuze, ale myslim, ze se k nemu nedoberete, pokud si poradne nedefinujete zakladni problem.
Co to ma znamenat:
"ONI ovladaji svet."
Zkusim neco navrhnout.
svet == USA/Israel/Velka Britanie/ + castecne Kanada/Nemecko
ovladaji == schopnost lobovat u soucasnych vlad za "jejich" zajmy, kontrola/vlastnictvi nad hlavnimi televiznimi kanaly/tistenymi novinami
oni == uzka skupina mezinarodnich/centralnich bankeru
Pochopitelne absolutni vlada JICH nad vsim je nesmysl, jako dukaz by vam stacil Israelsko/Palestinsky konflikt, pri absolutni vlade jedne strany by trval jeden den.
Nesmysl ale neni, ze se o to nekdo snazi. O to so vzdycky nekdo snazil a nejspis bude.
Drive se to zkouselo vojensky, dnes ekonomicky/diplomaticky.
Za prvni takovy "uspech" muzete povazovat vznik Israele. Prevazne ekonomicke(skupovani pudy od Palestincu) a diplomaticke(povalecna lobby u OSN a GB) obsazeni zeme. Par valek bylo, ale penize a medialni podpora v tomto pripade hrajou primarni roli.
Jiste si dovedete predstavit, ze na urovni obce lze podplatit starostu a on prideli vyhodny kontrakt Vasi firme.
Mezinarodni bankeri maji k dispozici tolik prostredku, ze do tolika mozna ani neumite pocitat a tech zakladnich ukolu, ktere potrebuji aby vlady vykonavaly neni zas az tolik. "Oni" nepotrebuji ridit cenu, za kterou reznik Vonasek prodava uzene, tech Vasich 90 milionu lidi muze spokojene vykonavat svou praci zcela nezavisle a jen v pripade nekterych dulezitych politickych rozhodnuti(napr. radar Brdy, valky v Iraku, Jugoslavii, pro Americka orientace hlavnich deniku) si "ONI" zaplati u vedoucich cinitelu to co potrebuji.
Nevidim v tom zadny problem, aby neco takoveho existovalo. Cirka Vam staci na "ovladani" zeme spoluprace s mene jak 100 vedoucimi lidmi. Ostatni uz se prirozene podridi hlavnimu proudu.
Nezapomente ze celkem nedavno existovalo neco podobneho. Jedna Moskva, ovladala Sovetsky svaz + celou vychodni Evropu + castecne dalsi zeme.
To je vetsi plocha, nez maji ovladat "ONI".
A tomu jste veril? Vidte, ze Stalin ovladal pulku sveta byste veril snadno, ale ze by to mohli byt "ONI", tomu se branite?
158370
6.4. 15:36
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Děkuji Vám pane djb za Vaše rozumná slova. S Vámi definovanými pojmy "svět", "ovládají" a "oni" bezvýhradně souhlasím.
V naprosté shodě jsem s Vámi i v dalších Vašich tezích:
> Pochopitelne absolutni vlada JICH nad vsim je nesmysl ...
až po
> ... staci na "ovladani" zeme spoluprace s mene jak 100 vedoucimi lidmi.
Tedy za předpokladu, že "ovládání" se nám neodchýlilo od výše uvedené definice.
Trošičku se mýlíte v závěru :
> Ostatni uz se prirozene podridi hlavnimu proudu.
My všichni ostatní jsme totiž evolučně vybaveni úplně stejně, jako ONI. I my toužíme po moci, vlivu, majetku, ... Znám jen úzkou skupinu lidí, kteří jsou ochotni se těchto tužeb v rámci své náboženské víry vzdát.
Takže ještě jednou díky, za podporu v diskusi. A nic se nebojte. My JIM svět jen tak lehce nevydáme.
158379
6.4. 19:55
RE: Vládci světa selhali?
> A nic se nebojte. My JIM svět jen tak lehce nevydáme.
Vas optimismus bych chtel mit ...
Radar je ucebnicovy priklad nasi neschopnosti (mysleno bez jakekoliv negativity) resp. nemoznosti cokoliv zmenit. Ne ze bychom nechteli, proste to NELZE!
Predstavte si rozjety nakladni vlak. Ten holyma rukama take nezastavite. Kdyz lokomotiva prestane tahnout, vlak i pote ujede setrvacnosti nekolik kilometru. A i kdyz sam vlak zacne brzdit, potrebuje k zastaveni nekolik stovek metru.
Ac krestan, tady si rikam ono muslimske "Allahu Akbar" - Buh Je Veliky. Tedy at se stane to, co se ma stat, asi to ma nejaky smysl, i kdyz tomu nerozumim, i kdyz nechapu chod veci. Buh je nad tim vsim.
158393
6.4. 23:45
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Vzpomínám si, pane Vladuno, jak ještě počátkem roku 1989 skoro nikdo nevěřil, že komunisté v ČSSR brzo skončí. A vida, šlo to.
Stejně tak by určitě ŠLO, zabránit stavbě radaru. Ovšem to by většina lidí opravdu musela CHTÍT. Ne jen říci v anonymní anketě radaru NE. Ale také vynaložit za toto NE svůj čas a energii. Ovšem co vidíme? Výsledek, blížící se nule. Ukazuje to jediné. Lidé necítí radar jako svůj zásadní problém.
K Vaší víře Vám přeji, aby Vám dávala sílu. Já se musím spolehnout jen na svůj optimismus. Ten živím vírou v obrovský a nevyčerpatelný přírodní zdroj. V lidskou INVENCI.![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
158418
7.4. 5:15
RE: Vládci světa selhali?
>Vzpomínám si, pane Vladuno, jak ještě počátkem roku 1989
>skoro nikdo nevěřil, že komunisté v ČSSR brzo skončí. A
>vida, šlo to.
Vojto, mam za to, ze jste uvedl spatny priklad nebo jste opravdu NENAPRAVITELNY optimista ... ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
158426
7.4. 9:18
RE: Vládci světa selhali?
Evolučně stejně vybaveni?
Cítíte se stejně vybaven jako například dalajlama? Vy ste asi naprostej blázen, pane. Použiji slova Gustava Meyrinka: "Rovnost mezi lidmi? Tuto větu mohl vyslovit jen úhlavní nepřítel pestrosti, snad sám satan". Ve světě totiž vždy vskutku vládli zasvěcenci a neni tomu jinak ani dnes. A s tím se tito chlapci, co maj ve znaku pyramidu s "vševědoucim" okem budou muset vyrovnat.
158434
5.4. 15:04
RE: Vládci světa selhali?
Tento clanek sem cetl uz kdyz na BL vysel a jedine co sem nalezl je brilantni blabol. Uz samotny zacatek je jen Valachuv konstrukt, parodie na jakousi socialni studii, na ktere pak stavi dalsi teorie. Demagogie jakou pouziva je zcela typicky. Na jedne strane prezentuje absurdni myslenku jakychsi vladcu sveta a snadno vyvratitelne argumenty jakesi fiktivni protistrany, aby pak zaroven ostatni mnohem zavaznejsi fakta odbyl a cele to pouzil k podepreni sveho nazoru. Protoze to co on prezentuje neni zadna vedecka prace, ale pruhledna manipulace s fakty...
158296
5.4. 9:37
RE: Vládci světa selhali?
Co se týče pana filozofa Valacha, tak mi není dodnes jasná jedna věc. On se angažuje v hnutí za přímou demokracii, a tak jsem mu kdysi zaslala svou reformu voleb. Jenže jsem se spletla a místo své reformy jsem mu omylem zaslala link ze Zvědavce o rozkrádání státního majetku v 90.letech. Odepsal mi uraženě a nakvašeně, že on má taky židovské předky, takže mi dal najevo, že ho ten článek o rozkrádání urazil. Jenže já jsem nechápala, proč by ho ten článek měl urážet, když nepsal o něm, ani o jeho předcích. Byla to stejná logika, jako kdybych já se měla urážet nad tím, když někdo řekne, že Češi kradou. Že já jsem taky Češka- a tak mě urazil. Nicméně i tak jsem mu zaslala omluvný mail, ale to nepomohlo, již se se mnou nebavil.
Pak bylo setkání příznivců přímé demokracie, kam přišel i pan Valach. Opět jsem se mu pro jistotu omluvila. Jenže pak jsem se začala nadájet vínem, jak mám ve zvyku. No a pak se mi spustila nekontrolovaně stavidla: Vyčetla jsem mu, že takřka všichni generálové kolem Stalina byli samí Židi, takže veškeré to vraždění měli na svědomí oni. No a to už pan Valach se mnou teprve přerušil veškeré styky, a to přesto, že jsme spolu mohli tak krásně prosazovat tu přímou demokracii. ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
158271
6.4. 22:15
RE: Vládci světa selhali?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Jó, pro Židy je pojem židobolševismus jako mávání hadrem na býka, nejraději by všechny přesvědčili, že to v Rusku byl jakýsi přirozený vývoj způsobený uvědomělými mužiky a nějaké ty přehmaty, kdežto Holocaust je největším zločinem historie. V této souvislosti je zajímavá i kniha pomlouvaného Suvorova-Rezuna Očista dokládající, že oplakávaní vojevůdci likvidovaní v čistkách byli namnoze nevzdělaní židovští řezníci.
158407
5.4. 18:36
RE: Vládci světa selhali?
Pane Vojto, pred nekolika lety jsem v jednom antikvariatu narazil na knihu ktera porovnavala nabozenstvi z padesatych let a byla vydana jako publikace tehdy znameho casopisu "Life".
V te knize byl popsan Judaismus uplne jinak nez je pochopen nyni.
V soucasne dobe mam strach, ze v anonymnich diskusich na internetu snaha vyhrat diskusi a eventualni vitezstvi je vlastne vitezstvi "Pyrrhovo".
Sice si lide mohou klepat na rameno nad svou inteligenci, ale na druhe strane dochazi a allienaci strany druhe.
Dynamika Judaismu je v posledni dobe zneuzivana temi, kdo v zadnem pripade nejsou prateli zidu a problem je v tom, ze od zidu se vyzaduje absolutni souhlas i pres to, ze jim to vlastne skodi.
Zvlaste propagace zidovskeho "Exceptionalismu" ktery je rozsirovan hlavne nezidy, kteri doufaji, ze si budou moci prihrat polivcicku tim, ze se priradi k "vyssi inteligenci" dela spise nepratele nez vseobecne prijeti inferiority od toho zbytku.
Stejne tak, jako dobry vedouci politicke strany by spise mel umirnovat prenadsene cleny, aby nevyvolal nevoli tech kteri jsou nechani vzadu, tak predvidavy zid by mel spise redit radikalni mineni fanatiku.
Humanita je velmi fragilni a i vitezi se spatne spi, protoze casto images jeho obeti ho prichazeji strasit za bezesnych noci.
158307
5.4. 23:14
RE: Vládci světa selhali?
KILLROY
killroy (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?
supiny z oci a uz se nedaji opit zionistickym rohlikem. krasne napisane, zlepsi veru den, dakujem! thumbs up ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
158341
4.4. 21:49
RE: Vládci světa selhali?
ta pomlčka je místo "C"?
občas něco nevyjde i nejlepšímu plánovači. zvlášť, když je to poměrně složité a závislé na více lidech. a lidi jsou jen lidi.
což nemusí nic zásadního měnit na základní strategii, naplňované už nejméně 100 let. jako jedna vlaštovka jaro nedělá, tak ani jedna chybka z tisíců nemění základní směr a pohyb vpřed.
a prostředky na to skutečně mají (a víc a víc). o to se starají bankéřské rodiny, které vlastní a řídí finanční sektor po celém světě (ve všech významných zemích) a tím i ty ekonomiky/státy. občas i s něčím zatřesou nebo zacloumají, ale vždy to vědí dopředu a využijí pro svůj prospěch. o tomto se doufám nepřeš... nebo snad myslíš, že si přejí pasivně sedět a sčítat ztráty? ani náhodou!
a víc a víc peněz znamená víc koupených "místodržících" a víc ovládnutých teritorií. a nové zisky a znovu víc moci. to jim to funguje, co? stačilo jim jen se zaháknout... a to se jim uchvácením FEDu (1913) podařilo skvěle. USA jako základna zločinců, odkud se jejich moc šíří dál do světa. a vojenskými výdaji nešetří... na tohle vydávají víc, než celý ostatní svět dohromady (proč? oni asi vědí proč...). v následujících letech dobře sleduj. třeba ti to pak jako utopie a konspirace už tolik připadat nebude (trošku pozdě, ale přece).
158223
5.4. 2:01
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Ta pomlčka není místo "C".
K paranoidnímu názoru, který hází všechna svinstva světa na NĚ.
Opakovaně se ptám. Proč země, kde ONI mají vliv na ekonomiku, patří k nejrozvinutějším zemím světa. Dodnes. A proč země, se srovnatelným nerostným bohatstvím a populací, ale zcela bez jejich vlivu (Rusko), skončila v devadesátých létech hospodářským rozvratem a téměř hladomorem.
To kdyby mi laskavě někdo vysvětlil.
158246
5.4. 9:14
RE: Vládci světa selhali?
>A proč země, se srovnatelným nerostným bohatstvím a populací, ale zcela bez jejich
>vlivu (Rusko), skončila v devadesátých létech hospodářským rozvratem a téměř hladomorem.
>To kdyby mi laskavě někdo vysvětlil.
no neviem vy sisata hlava, ci vam bude pasovat, ze sa vam to pokusim vysvetlit ja, ale laskave to nebude.
mimochodom, vydedukoval som tvar vasej makovice zo sposobu vaseho sisateho ukladania slov do celkov zvanych prispevky,
ktore vam vychadzaju uz celkom sisate...
v ZSSR bolo viac zidov ako v tych vasich superuspesnch usa a to aj na tych najvyssich poziciach.
dva priklady za vsetky:
Andropov, byv. sef KGB a byv. sef ZSSR
alebo J.Primakov byv. sef KGB, ktory je dnes mimochodom zamestnany v NSA v usa.
len za poslednych pätnast rokov sa z byvaleho uzemia ZSSR vystahovalo do israela viac nez milion "ruskych" zidov.
do Nemecka prislo za ten cas cez 200 000 zidov a este stale sa udavaju pocty zidov v Rusku v milionoch.
takze teraz vysvetlite vy mne, podla vasej jednoduchej logiky "zid=uspech",
ako to, ze ten supermacisticky narod doviedol ZSSR priamo do tej zahuby?
mozno, ze presne tak ako vedie do zahuby dnesne usa.
winston Churchil ich nazval v jednom zaujimavom prispevku: 'Hebrew bloodsuckers'.
ak viete po anglicky, tak si ho precitajte.
a skuste v buducnosti rozlisovat podstatne detaily, pretoze sa neda rozumne diskutovat s niekym,
kto odmieta prijat zakladne konvencie ludskej komunikacie.
Rusko a ZSSR nie je to iste, tak isto ako israel a Palestina nie je je to iste, hoci sa jedna o jedno a to iste uzemie,
tak isto ako nie je antisemitizmom zabijanie nevinnych arabov (napriklad v Libanone), ktori su cistimi semitmi,
ale zato je antisemitizmom najhrubsieho zrna nazvat zida zidom, hoci je velmi pochybne,
ci sa u dnesnej chazarskej specie, zvanej zid, vobec da hovorit o semitskom povode.
aby ste zas nezacal, ani nikto iny, so svojimi stereotypnymi antisemitickymi obvineniami, tak by som vam chcel oznamit,
ze prave dnes prespava u nas jeden taky mlady "rusky zid", priatel mojho syna a vobec nerozmyslam o tom,
zeby som si ho dal k ranajkam. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
158270
5.4. 13:34
RE: Vládci světa selhali?
Vojta49
apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?
Nejdřív mi dovolte, pane Google, abych se omluvil za své neumětelské (až šišaté) formulace. Vím, že nejsou nic moc, ale snažím se zlepšovat. Opravdu.
Určitě správně píšete:
> v ZSSR bolo viac zidov ako v tych vasich superuspesnch usa a to aj na tych najvyssich poziciach...
Pak bych tedy prosil o odpověď na jednoduchou otázečku. Proč ta část JICH, která ovládla ekonomiky USA, GB, Francie, ..., dovedla tyto země na vrchol blahobytu a ta druhá část JICH, která ovládala ZSSR, dovedla tuto nesmírně surovinami bohatou zemi k úplnému hospodářskému rozvratu?
To nějak stále ta má šišatá hlava nebere. Ale Vy mi to jistě vysvětlíte. Předem děkuji za trpělivost s pomaleji chápajícím.
158291
5.4. 17:00
RE: Vládci světa selhali?
aristokrat
aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?
treba to meli v planu ve jmenu rozsireni vlivu USA na vychodoevropske zeme
158301
5.4. 17:30
RE: Vládci světa selhali?
Protože se lidí žijících na území dnešního Ruska bojí.
158302
5.4. 22:04
RE: Vládci světa selhali?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Co se tak hloupě ptáte?Jako byste nevěděl, že carská rodina byla ve své době nejbohatší na světě a to v době, kdy ještě zlato krylo papírky a dávalo jim kouzelnou moc.Podstatou není systém nýbrž forma, jakou ONI parazitují na většinové společnosti.Pro rozkradení Ruska se JIM nejlépe hodila diktatura a fráze o komunistickém blahobytu, kterými nahradili zdecimovanou pravoslavnou církev.Pokud jste si nevšiml, tak hladomory se v carském Rusku odbývaly výhradně v oblasti, která se česky nazývá pásmo židovského osídlení.Důvody byly různé, odpor židů k těžké manuelní práci, finanční machinace lichvářů s osivy, zadlužování a ožebračování nežidovských rolníků a licencované pálení a prodej vodky výhradně židy.Pokud chcete pátrat po příčinách ukrajinského hladomoru, tak se nejdříve podívejte, kdo tomu zvěrstvu velel.
158334
6.4. 1:25
RE: Vládci světa selhali?
>Pak bych tedy prosil o odpověď na jednoduchou otázečku. Proč ta část JICH, která
>ovládla ekonomiky USA, GB, Francie, ..., dovedla tyto země na vrchol blahobytu a ta
>druhá část JICH, která ovládala ZSSR, dovedla tuto nesmírně surovinami bohatou zemi
>k úplnému hospodářskému rozvratu?
za prve, usa, gb maju od blahobytu daleko.
naklamane, manipulovane dph, silna armada alebo superbohate celebrity nie su ziadnym znakom blahobytu.
blahobyt sa prejavuje na kvalite zivota. napr.: dlzka dovolenky,
dodrziavanie prava (nie podla penazenky), zivotne prostredie, nalada v spolocnosti,
uroven skolstva a mediciny, atd...
za druhe, preco sa to pytate mna? odkial to mam vediet?
spytajte sa ICH.
za tretie, podla mna je IM je to jedno, ako sa vedie spolocnosti, ONI si predovsetkym sleduju svoje zaujmy.
to ako sa vedie gojom su len side effects ICH konania.
precitali ste si moj odkaz, co si o NICH myslel Winston Churchil?
a on o zakulisi vedel vela, vy sisata hlava.
specialne pre vas som pisal prispevok pomalsie, aby ste nemal problemy s citanim. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
158353
6.4. 2:19
RE: Vládci světa selhali?
KILLROY
killroy (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?
Pan Vojto,
vasa otazka je logicka a nemyslim si ze ste dostali jasnu odpoved v prispevkoch (skusim ja). "oni" a ich taktiky na dosiahnutie ciela (moc, moc, este viac moci a tym ovladanie - ekonomicke, financne, mienkotvorne) nie su rovnake, ale zavisia od spolocnosti v ktorej sa pohybuju a jej pravidiel. Tym pravidlam sa prisposobuju. Ono to neni konspiracia v zmysle ze "ideme do toho", ale nejako prirodzene maju tito chazari v genoch spravat sa chamtivo bez ohladu na okolie. Ich vierovyznanie a pocit nadradenosti kvoli Zmluve s Bohom im v tejto moralnej dileme - ktoru by gojim mali - vyznamne pomaha.
napr. FED - nebol zalozeny s umyslom ze pomoze jeho existencia niekomu inemu ako tym co ho vymysleli, right?
ZSSR bolo financovane nie nahodou zidmi z USA. preco, to neviem presne. ale je to fakt (nechce sa mi googlovat)... tam sa ukazalo kam do vedia ekonomicky zidia dokopat. a to tam vladli od 1921, a mali neobmedzenu moc. dokonca boli chytri, takze boli vzdy na vyssich poziciach ako rusi. v ZSSR mali veduce postavenia, preco by sa ich vzdavali? perestrojka sa im iba nahodou utrhla z retaze.
USA, GB, F - ide predsa o majetok. ak mozem byt bohaty na zaklade trhovej ekonomiky, preco by som tu marxizmus budoval? okrem toho, 1789 - jednym z prvych zakonov bolo, ze sa moze davat urok, to nam (spolu s hist. osobnostami) napoveda, kto za tymto prevratom stal. antisemitizmus bol bez vynimky z dovodu LICHVY. v USA, GB, F mohli byt uspesni, lebo cirkev v 18. stor. straca svoju moc a vplyv na vlady ako mala predtym, takze urok prestava byt nemoralny. USA su uspesne? vidime cenu, uz idu dole vodou. GB a F? zatial funguju.
158355
6.4. 1:25
RE: Vládci světa selhali?
Primakov je zamestnancem NSA? To si snad delate srandu? ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
158352
6.4. 1:49
RE: Vládci světa selhali?
Rene, skuste tu.
troska som sa pomylil, pretoze |