Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 16.07 Kč
$1 CAD = 16.07 Kč
$1 AUD = 15.36 Kč
1 € = 25.03 Kč
1 £ = 31.45 Kč
1 CHF = 15.33 Kč
100 Sk = 79.25 Kč
100 rublů = 67.70 Kč
1 unce zlata = 14501 Kč
Poslední aktualizace 16.05. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 52
28.3. 21:28
Hnidopišská poznámka
Ten autor bude nejspíš Nebojsa Malić, ne Malik.
S textem i editorovou poznámkou souhlasím.
157458
28.3. 22:18
RE: Hnidopišská poznámka
Opraveno. Díky. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157460
28.3. 22:36
RE: Hnidopišská poznámka
hodne na to tema napsal pan chossudovsky.
pripojte se k protestu a petici proti odtrzeni kosova, kdo jste s nami.
157463
28.3. 22:18
Kate Hudson
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Tady je zmiňovaný text Kate Hudson - Kate Hudson is principal lecturer in Russian and East European politics at South Bank University, London and author of Breaking the South Slav Dream: the Rise and Fall of Yugoslavia
157462
Chtel sem se zeptat pane Stwora jestli si Semenorad plati prispevky,protoze nechapu kde bere tolik kreditu na ty svoje blaboly... (
a jestli jo...proc si clovek jako Semenorad plati prispevky na Zvedavci???
Vite podle sebe soudim tebe a ja si neumim predstavit ze bych platil nejakymu Zidovi za to abych mohl chodit na jeho stranky ,prispivat tam a hadat se za svoje penize s Zidama....
Semenorad musi bejt opravdovej fanatik a nebo nasazenej podvratak.....Kde je pravda???
157497
Zda se, ze Pastinak trpi jakymsi temer chorobnym nedostatkem tolerance k nazorum jinych. Mozna by mu bylo lepe v dobach, kdy byl pripustny jen jeden jediny nazor.
Ten clanek o Kosovu me pripada jako jednostranna a hodne primitivni propaganda. Bombardovani byl v te dobe pravdepodobne jediny zpusob, jak zastavit etnicke cisteni provadene Srbskem a jak zajistit navrat temer milionu Kosovanu domu. Zima byla na krku a pro milion lidi nebylo proste v Evrope misto.
Rovnez zminka o tom, ze Srbska armada neutrpela temer zadne skody je nesmysl.
Vyvazeny pohled na celou tuto historickou udalost lze najit na wikipedii.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo_War
157514
Ten článok o Kosove má, zrejme, isté nedostatky. Ale..."Bombardovani byl v te dobe pravdepodobne jediny zpusob, jak zastavit etnicke cisteni provadene Srbskem a jak zajistit navrat temer milionu Kosovanu domu. Zima byla na krku a pro milion lidi nebylo proste v Evrope misto."....
Tak takéto prehlásenie nemôžem pokladať za nič iné ako dôsledok braiwashingu. Mistře Karásku, videli ste tie zverstvá srbských bezpečnostných síl (?) na vlastné oči?? Ja nie. A ten milión utečencov, kosovských, videli ste? Ja som videl akurát tak v správach v TV dve nejaké dodávky a jeden traktor s ľuďmi na vlečke. Viem figu borovú, kto boli tí ľudia, odkiaľ, kam a prečo išli, cestovali. Primárne sa ale domnievam, že celé bombardovanie zvyšku bývalej Juhoslávie bolo hrubé porušenie medzinárodného práva. Ak súhlasíte s kašľaním na medzinárodné právo, potom len žiadate právo na ďalšiu veľkú, svetovú, vojnu.
157533
29.3. 18:26
RE: Odpoved
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Vite podle sebe soudim tebe a ja si neumim predstavit ze bych
>platil nejakymu Zidovi za to abych mohl chodit na jeho stranky
>,prispivat tam a hadat se za svoje penize s Zidama....
To je moc hezke Pastinaku, ze platite za to, abyste nekde mohl ventilovat svou rasisitickou nenavis, ale mate smulu. To ze nejsem rasista jako vy, jeste neznamena, ze jsem zid a ani to, ze pravda je jenom ta, kterou vy si zaplatite
>Semenorad musi bejt opravdovej fanatik a nebo nasazenej
>podvratak.....Kde je pravda???
O tom, kdo je tady fanatik se bavit ani nemusite. Staci tento vas prispevek a kazdy soudny clovek musi mit jasno. Vy uz jste vyhrozoval nekolikrat panu Stvorovi, ze mu prestanete platit, jestli se nazaridi podle vas a bude poustet jen to co vy chcete, ale otravujete zde ovzdusi porad. Jeste ani jednou jsem tady nepouzil emotikon. Ted poprve si diky vam jeden soupnu. Vyjadruje presne to co si o vasem charakteru myslim.
![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
157526
(Cenzuroval jsem sám sebe. Příspěvek zrušen. )
157527
29.3. 20:32
RE: Dotaz
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
Aha, tak vy si mne pestujete, aby mi za jidassky gros mohli nadavat typky jako je Pastinak. To je vskutku osvicene, to se musi nechat. Ja jsem do teto doby nebyl rozhodnut vam posilat prvidelne prispevky, ale popravde neudelal jsem to dosud proto, ze je to nepohodlne, vzhledem k tomu, ze nemohu zvolit pravidelne platby formou PayPal. No, ale po tom, co tu predvedl Pastinak a vasi reakci na jeho zbabele zalovani a knourani, chapete , ze za to vam asi nezaplati nikdo. I kdyz to co tu Pastinak predvedl je jako ukazka bezcharakternosti k nezaplaceni.
157529
Do teď jste sice neplatil pane Semerad ale od teď už platit nebudete. Hm to má bejt výhružka nebo výmluva?
157532
Ne to je prevence. Navic kdyz sergant zaplatil dvacku, tak to otloukal v diskusi editorovi o hlavu a povazoval to za zlate pravidlo vsech pravidel. To jest zaplatil jsem a tim pro me pravidla neplati. to je problem lidi, kteri mysli ze za penize jde koupit vsecko. Bez zabran mohou projevit svuj talent panove jako Karasek, Semerad, kubyk, jira, kemo, leho.... na nezvedavec.org. Spousta nicku pro lidi, ktere lze skoro spopcitat na prstech jedne ruky. Samozrejme kazdy vyhledava diskusi podle svych predstav, ze ano? Editor, ani drtiva vetsina diskutujicich nestoji o transformaci Zvedavce v jeho takzvany opozicni obraz.
Jinak by jiste vyuzili sanci a diskutovali na tomto "opozicni"webzinu. Reakce lidi, kteri tam poprve zavitali byla vetsinou znacne emotivne zabarvena znechucenim, coz plne chapu. Ono podobne se vede nasi parte i na zbytku ceskeho netu. Jedinou pochvalu jsem zaznamenal na eretz.cz za lehovi fotky z Iraku, kupodivu ani tam si nedali odkaz na nezvedavec.org. Marne dumam, co jim v tom brani? Treba mi to sladke tajemstvi objasnite vy? I kdyz nevim, pokud chapete nazory ktere vam nejdou pod nos jako vyhruzky ci vymluvy. Mozna vam diskuze na nezvedavec.org vyhovuje ci by mohla vyhovovat, co myslite? ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
157534
Nevím a netuším. Nezvědavec nenavštěvuji neb nevím proč bych to dělal. Marně přemýšlím jestli jste tímto reagoval na mne nebo na koho vůbec. Já se jen podivuji nad tím že tu pan semerád vyhrožuje tím že už platit nebude když to do teď nedělal. Prostě to nechápu. Má to stejnou logiku jako kdybych do dneška stahoval nelegální hudbu a přitom jsem poslal vydavateli dopis že ode dneška přestávám za jeho hudbu platit neb se mi něco nezdá.
157545
Echm.. ted se mozna cervenej i na zadku. Myslej sem, ze to byla reakce na neochotu editora prijmout platbu. To uz tady taky kdysi bylo. Takze jako bych predchozi reakci nenapsal. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157548
Nechce se mi psat cokoliv, co je "mimo misu". Me zajima zahranicni politika, a proto sem chodim.
Pokud ale mohu rici neco k tematu ktere zde tak podivnym zpusobem zmenil Pastinak, tak asi tohle:
diskutovat by se melo k veci, osobni utoky by nemely byt povoleny, rozdilne nazory ano.
Takovi kteri etiku diskuse porusuji osobnimi utoky, urazkami a pozadavky cenzury (Pastinak, Bartosek, Hestroy, Sasa a dalsi) by nemeli byt podle meho nazoru uplne odstraneni, ale jejich urazlive prispevky by mely byt nejakym zpusobem potlaceny.
Treba otisteny jinym, mensim typem pisma aby tak nerusily debatu.
157562
Takže pokud zde napíšete že arabové, rusové, atd sou špíny sráčové (a ještě peprnější výrazy kvůli editorovi ani nepíšu) tak je to vpořádku neb je to váš názor k diskusi a je plně v souladu se slušnym chovánim, ale když vám na to někdo odepíše že jste rasistickej xenofobní idiot tak už je to urážka která by neměla bejt publikovaná. Myslel jste to tak ne? Moje mamka vzdycky říkala na hrubej pytel hrubou záplatu a já na tom nevidim nic za co by se měl ten komu je to směřováno urážet spíš by se měl zamyslet.
157582
30.3. 19:45
RE: Dotaz
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Takže pokud zde napíšete že arabové, rusové, atd sou špíny >sráčové (a ještě peprnější výrazy kvůli editorovi ani nepíšu) >tak je to vpořádku neb je to váš názor k diskusi a je plně v >souladu se slušnym chovánim, ale když vám na to někdo odepíše že >jste rasistickej xenofobní idiot tak už je to urážka která by >neměla bejt publikovaná.
Tak za prve pane, ani ja ani pan Karasek jsme se nikde sproste nikomu nenadavali, jak zde vy uvadite. To je od vas bud vedoma nebo nevedoma lez. Za druhe, pravidla rikaji, ze nesmite popichovat, nadavat a byt sprosty k dikutujicimu, urazet editora, nebo autora. Urazt napr. zidy, americany, ceske politiky i vlastence je zde naprosto bezne a zrovna pan Pastinak si v tom nevybira. Prectete si prispevky napr. k clanku o Havlovi. Takova zumpa vzteku, sprostoty, a nenavisti, z toho je opravdu cloveku nanic. Kdybych mel odpovedet stejnym sprostym zpusobem na ty, kteri mne tu nadavaji, tak bych od rana do vecera nedelal nic jineho. Ja osobne jsem proti jakekoliv cenzure, pokud se diskutujici drzi toho o cem je rec. A mam rad ferovost.
157592
ty Rusy sem připoměl schválně neb vim že zrovna vy se do nich kdykoliv je to možné opřete. Nevím jestli sprostě nebo slušně tak často tu nejsem ale dá se z vašich článků vyčíst o jakési automatické přiřazení mentální nebo technologické zaostalosti (spíš mi vadí ta mentální). Doby se mění dnes už není bolševik (v Rusku od 92 zakázán) pro vás to je však přesto země všivejch bolševiků (přitom se stačí podívat do našich politickejch stran). Co se týče Havla tak ten u mě ztratil morální kredit podporou bombardování srbska. Neni to sice důvod k tomu abych si na něj vylejval zlost na netu ale pokud o něm budeme hovořit nečekejte žádné superlativy. Víte já moc často diskuse nečtu neb jsem zhnusen úrovní českejch diskutujících (stačí zajít na přidružený servery MFD a poslední dobou ze k nim přidává i Atlas.cz). Cenzura je nesmysl ale nebylo by od věci přidusit tu nechutnou anonymitu kterou internetové diskuse umožnují. Ať si kdo chce říká co chce ale svym jménem.tak tolik asi k tomu.
157653
>ty Rusy sem připoměl schválně neb vim že zrovna vy se do
>nich kdykoliv je to možné opřete. Nevím jestli sprostě nebo
>slušně tak často tu nejsem
Rusy nemam rad a verte ze k tomu mam padny dyvod. Nejen ze zdevastovali nase mladi, ale i v Cechach a USA je jich dnes jako kobylek a je to jeden vetsi lump a podrazak nez druhy. Ale ze bych se do nich casto navazel, to snad ne. Jestli mate na mysli, to jak Mirda vypustil konspiracni blabol ze sve hlavy o tom jak US ponorky (ani neznal spravne jejich jmena) potopili Kursk, tak na takovou pitomost jsem reagoval musel. No a jestli nevite jestli jsem sprosty, tak nerikejte, ze jsem. Prectete si me prispevky a zjistite, ze nikomu sproste nenadavam, ani tem rusum.
>Doby
>se mění dnes už není bolševik (v Rusku od 92 zakázán) pro
>vás to je však přesto země všivejch bolševiků (přitom se
>stačí podívat do našich politickejch stran).
Nikde jsem nepouzil vyraz vsivy bolsevik, tak mi to zase nepodsunujte. Ovsem zeme bolseviku to stale je. Dokud tam nebude demokracie, svoboda slova a tisku, a dokud budou agenti KGB s uradem presidenta lividovat sve stranicke kolegy i v zahranici, tak se nic nezmenilo.
>Co se týče
>Havla tak ten u mě ztratil morální kredit podporou
>bombardování srbska.
To bombardovani zastavilo valku v ktere umirali nevinni a pokud by zastavena nebyla, byly by dnes nasledky katastrofalni. At tak nebo tak, neni to duvod k besneni a projevum nenavisti k ceskemu disidentu, ktery pro republiku udelal opravdu dost.
>Ať si kdo chce říká co chce ale svym
>jménem.tak tolik asi k tomu.
Ja na rozdil od sprostych a zbabelych anonymu, kteri mi nadavaji a kteri jsou mi k smichu, sve jmeno netajim. Ale vy mate take dost exoticke jmeno ne?
157740
Ale me nejde preci o rozdilne nazory,kdyz jsou logicky navrhovany..jde mi o to,ze se jedna vec vyresi a druhej den se tu resi to same....Porad dokola jak u blbecku..
Za ty roky na diskusich sem pochopil ze vetsina lidi je stejne rozhodnuta cemu bude verit a mele si svoji...i ja...
Vetsinou stejne nejde o jednu vec ale o mozaiku ruznych udaju a fakt,takze jeden argument kolikrat nestaci a je to pak zamotane...
nevim jak tenhle problem popsat ale v podstate jde o to ze dva lidi koukaj na fotku Pentagonu a jeden tam to spadle letadlo vidi a druhy ne.....
jak je to mozne???proc nekomu zriceni dvojcat pripada divne a jinemu normalni???vzdyt snad koukame na tu samou vec ne?? tak jak muzou dva inteligentni lidi vnimat stejnou realitu tak rozlicnym zpusobem???
zrejme jde o nejaky doublethink,ci druh vychovy, ale jak to doopravdy funguje ,nevim.. (
co myslite ,neni to v tom ze lidi jako semerad veri ve vlastni inteligenci natolik,ze odmitaji fakt,ze by mohli byt podvedeni a ohlupovani?? ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
157590
Blbost fanatici se nemeni, ale vetsina lidi velmi pomalu podleha sebereflexi. Urcite nejsem ta horka hlava jako, kdyz mi bylo dvacet. Proc si myslite, ze nam furt dokola serviruji vyplach mozku? To neni jenom kvuli novym generacim. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157604
No jo,ale treba rodice my kamaradky,zadny fanatici,hodny lidi,tata chemik a matka nejaka molekularni buh vi co ) deset skol ,ale stejne budou bastit Bushovi ze mu jde o mir a demokracii....a takovejch lidi znam dost...
Bud je v tom skrytej rasizmus vuci arabum a hnedejm vubec a nebo vubec nevim,jak je to mozny.. (
argumenty nezabiraj a nakonec by to muselo skoncit u nadavek coz si nechci dovolovat..nakonec se vzdycky shodneme na tom ze dulezitejsi je byt na sebe hodni a nenadavat si jeste kvuli tem kokotum )
kazdopadne mira basteni propangandistickych kecu neni zavisla na IQ:...
157611
No jo, jakmile chcete bourat fundamentalni pohled na svet, tak lidi tomu nebudou chtit uverit. Z toho duvodu prohledne drtiva vetsina, az s krizi. Zatim se da primemu pohledu do reality vyhnout. Vsechno "funguje". Vite jeden kamos fajn kluk je asi necely rok muj spolubydlici. Verte mi, ze jeho pohled na svet se zatracene zmenil ale zmeny probihaly pomalu a postupne. Rekl mi, ze si par mesicu zpatky myslel, ze jsem konspiracne ujetetj.
A jsou lidi, co znam roky a jsou radi, ze to "funguje". Proste dokud to funguje nechteji se temito vecmi zabyvat, protoze dusledky nekterych odpovedi nemaluji ruzovou budoucnost. Navic se zkuste vcitit do starsich lidi, kteri cely zivot fungovali platili dane jako mourovaty a ted maji zkousnout, ze se zhrouti jako jeden z dusledku penzijni system. To je skutecne nocni mura. Nadeje umira posledni.
![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157616
Pastinaku, pokud opravdu verite tomu ze mate pravdu, nemely by vam rozdilne nazory vadit a nemel byste se snazit je umlcovat.
Ja mam napriklad na 9/11 uplne opacny nazor nez vy, ale ani ve snu by me nenapadlo vam branit v opakovani vsech tech nesmyslu. Proste vam dam link kde si muzete najit vsechny potrebne informace (vcetne te vasi diry v Pentagonu) a tim to pro me konci.
Verte si cemu chcete.
http://www.debunking911.com/links.htm
157614
31.3. 10:43
RE: Dotaz
micha
michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?
(Slovo vypuštěno. - Moderátor.) rybičko,Ty končíš a my začínáme!Už mě ty zmroudaný lži fakt přestaly bavit. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157646
Aha, pan Karasek je proti cenzure tech "spravnych nazoru", ale souhlasi s cenzurovanim tech nesprvnych nazoru. Tuhle pisnicku zname z nasich svobodnych soukromych medii. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
157605
Presne naopak, Bartosku. Ja jsem jasne napsal, ze rozdilne nazory by cenzurovany byt nemely.
Jsem jen pro nejaky zpusob znevyhodneni nebo omezeni nejapnych osobnich utoku a kecu mimo misu kterych se zde vy i jini dopoustite.
157617
Zadny strach editor vetsinou napise, ze nekoho umistil na watchlist. Kupodivu pri mem skrabalstvi se mi to jeste za ty roky nepodarilo na tento seznam dostat. Pokud by jste tady editoroval vy ve stylu nezvedavec.org, tak bych se psanim diskusnich prispevku neobtezoval. Navic pana Stworu respektuju, takze staci pouze naznacit, abych omezil sve prispevky a ja je omezim. Na to bych slysel, ale abych prestal psat, protoze se to nelibi vam a vasi cete , tak to jsem nejak nedoslychavy. ![heč... vyplazený jazyk [vyplazený jazyk]](images/smiles/icon_razz.gif)
157619
29.3. 22:38
RE: Dotaz
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Do teď jste sice neplatil pane Semerad ale od teď už platit
>nebudete. Hm to má bejt výhružka nebo výmluva?
Co vy vite o tom, co jsem platil, nebo ne? Ostatne arijec pan Pastinak by to nedovolil, aby pan Stwora prijmul nejake penize od zida kterym udajne podle nej jsem :
Vite podle sebe soudim tebe a ja si neumim predstavit ze bych platil nejakymu Zidovi za to abych mohl chodit na jeho stranky ,prispivat tam a hadat se za svoje penize s Zidama....
Starsi lidi ty by pry pan Pastinak vymlatil, jak se tu pred nedavnem sveril, ti take podle nej nesmi do niceho mluvit. Dokonce pry i sveho dedecka. Nikdy pry nic nedokazali a jen prekazi schopnym jedincum jako je on.
157535
Hlavně že s umíte najít výmluvu.
157546
>Hlavně že s umíte najít výmluvu.
Zadnou vymluvu nepotrebuji hledat. To jestli chci nebo nechci neco platit je moje svobodne rozhodnuti. Proto proc jsem dosud nic nezaplatil jsem uvedl rozumny duvod. Muzeme to tedy udelat takto: Budu posilat pravidelne na Zvedavce prispevky, kdyz pan Stwora vylouci ty co diskutovat nechteji. To je predevsim Pastinak, Hugof, Laco, Peleska, Hestroy, Mirda, Karel z Cech, Beda Meda, Cert-Nemec a Bartosek. To by melo vyhovovat ne? To jsou vase zpusoby jestli se nemylim.
157550
Semeráde, to byste trpěl samomluvou, jestli Vás to ještě nepostihlo. Vaše a Karáska „příspěvky“ patří pod článek Jazyk sionismu. Karásek s láskou vzpomíná na doby, kdy byl přípustný jen jediný názor, obviňuje druhé z vlastních nevyléčených chorob a snaží se zmást. Třeba by přizvukoval. Pochopte, že editor uvádí, že pouze kvalitní příspěvky a na téma budou zveřejněny. Nesplňujete ani jedno. ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
157554
>Semeráde, to byste trpěl samomluvou, jestli Vás to ještě
>nepostihlo. Vaše a Karáska „příspěvky“ patří pod
> Jazyk sionismu. Karásek s láskou
>vzpomíná na doby, kdy byl přípustný jen jediný názor,
>obviňuje druhé z vlastních nevyléčených chorob a snaží se
>zmást. Třeba by přizvukoval. Pochopte, že editor uvádí,
>že pouze kvalitní příspěvky a na téma budou zveřejněny.
>Nesplňujete ani jedno.
Saso, ja se k odtrzeni Kosova nevyjadruji, protoze to vidim jako dost slozitou politickou zalezitost a necitim se k tomu povolan a vybaven dostatecnymi znalostmi a zkusenostmi celeho problemu. A take vim, ze muj nazor by zde kazdy automaticky napadl, at by byl jakykoli. Me sem zatahl do diskuse pan Pastinak a jeho stiznost, ktera se netyka tohoto problemu a je mimo misu. Stezujte si tedy na neho a ne na mne. Jestli nechapete ani toto, tak opakovanim pravidel diskuse, ktera se zde stejne nedodrzuji, tak se asi obroda vaseho chapani jen tak brzy nedostavi. Ostatne, jak vas ctu, vy jste k clanku tez neprinesl nic a prisel jste si jen hrdinne kopnout, ze?
157556
Není to tak politická, jako právní a historická záležitost. Kdo argumentuje historickou lží, nezasluhuje, aby se z ní poučil a tak přežil. Speciálně pro Semeráda: Respektujete mezinárodní právo? Víte něco o historii Balkánu? Pokud jsou odpovědi ano a ano, pak se bojíte vyjádřit jediný racionální názor. Pokud jsou ano a ne, pak musíte odmítat samostatné Kosovo. Pokud jsou ne a ano, pak musíte odmítat samostatné Kosovo, byť třeba i navzdory mezinárodnímu právu. Máte jiné nápady, jak svou logiku a statečnost ohodnotit?
157607
Ale je to, jak s tema perlama. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
157609
30.3. 23:25
RE: Dotaz
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
>Speciálně pro Semeráda:
>Respektujete mezinárodní právo? Víte něco o historii
>Balkánu? Pokud jsou odpovědi ano a ano, pak se bojíte
>vyjádřit jediný racionální názor.
Mezinarodni pravo respektuji a nebojim se vyjadrit svuj nazor. Spokojen?
>Pokud jsou ano a ne, pak
>musíte odmítat samostatné Kosovo. Pokud jsou ne a ano, pak
>musíte odmítat samostatné Kosovo, byť třeba i navzdory
>mezinárodnímu právu.
Ne jste na omylu. Predne si nenecham od nikoho diktovat, co musim a za druhe, samostatnost preji kazdemu. I muslimum. Necitim k nim zadnou nenavist. Nenavist a odpor mam k islamu. Jaka je vase odpoved - ano a ne, nebo ne a ano?
>Máte jiné nápady, jak svou logiku a
>statečnost ohodnotit?
Nevim o jake logice a statecnosti mluvite. Opakuji jeste jednou, k problemu Kosova jsem se nikde nevyjadroval a uz vubec mi neni jasne, co vy vite o me statecnosti. Cely tento vas prispevek mohu tudiz shrnout do jedne vety. Bezcene plkani zalozene na smyslenkach.
157610
>Ne jste na omylu. Predne si nenecham od nikoho diktovat, co musim
>a za druhe, samostatnost preji kazdemu. I muslimum. Necitim k nim
>zadnou nenavist. Nenavist a odpor mam k islamu. Jaka je vase
>odpoved - ano a ne, nebo ne a ano?
semerad - mikin, viem velmi dobre ake su podmienky diskusie na Zvedavcovi, nie som tu ziadnym novacikom.
dokazal by som ich aj elegantne obist a zdelit vam to co si o vasich prispevkoch a o vas myslim tak, ze by aj ta vasa skvarka medzi usami, na ktorych sa vam v zime drzi ciapka a kde normalni ludia maju mozog, dokazala po niekolkonasobnom precitani spracovat a pochopit, co som vam tym chcel povedal, bez toho aby som ich porusil.
uz mam ale plne zuby toho vasho bezcenneho a nezmyselneho zaobchadzania so slovami, ktore tu predavate za myslienky a preto vam otvorene pisem, ze vase prispevky su bezcenne, nic nehovoriace a nelogicke, lebo ste pripeceny a su vam cudzie co aj len elementarne zaklady logiky.
este vam zdovodnim, preco si myslim ze ste pripeceny.
nezdovodnujem vam to preto, zeby som vychadzal z toho, ze ste schopny to pochopit alebo docenit,
ale preto, aby som sa i v tom co najviac lisil od ludi, ako ste vy a vam podobni.
takze vy necitite ziadnu nenavist k moslimom, ale zato citite nenavist k islamu, ich nabozenstvu, ktore z nich moslimov robi?
co potom konkretne vy vlastne nenavidite? pismenka v korane?
v takom pripade vam musi ale riadne kapat na karbid.
ako sa da nenavidiet kniha, alebo nejaka idea alebo matematicka rovnica, ale nie ludia, ktori sa ich ucenia drzia, vy skvarkovitel?
skvarkovitel, podla vzoru: mysel-mysliet-myslitel, skvarka-skvarkovat-skvarkovitel
precitajte si ten vas nezmysel niekolkokrat po sebe, najlepsie stokrat a ked to ani potom nepochopite, dajte si to vysvetlit niekym, kto skoncil aspon pät tried obecnych. len pre boha, nehladajte nikoho takeho na nezvedavcovi. bolo by to zbytocne.
ja rozumiem editora, preco si vas tu drzi mikin, alias kulovy kemo, alias semerad, alias alias a myslim si tiez, ze pre priebeh tejto diskusie hrate nie nepodstatnu funkciu. niekdajsi krali si tiez drzali na svojich zamkoch blaznov, aby bola väcsia zabava, ale mna jednoducho tie vase kokotiny, podpisane vasim uz asi dvadsiatym nickom na tomto fore, unavuje co i len registrovat.
shalom do Yukonu.
157623
31.3. 3:13
RE: Odpoved
Semerad
semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?
Pane Gogle, asi bych nemel na vas paranoidni vztekly vystup reagovat, ale protoze mne lidska hloupost vzdy kdyz, ji ctu inspiruje, reknu vam v kratkosti jen toto. Tvrdite jaky jste machr a jak byste dokazal obist pravidla diskuse, ale predvadite pravy opak. K samotnemu tematu nemate samozrejme nic, tak se hrabte v obsahu sveho mozgu a muj nechte na pokoji. Zabyvejte se danym problemem a ne moji osobou. Mikin se nejmenuji, ale vase cholericke vystupy moc dobre znam. I vasi rasisitickou elementarni logiku. A pokud nerozumite tomu co jsem napsal, nechte si to od nekoho vysvetlit, anebo jeste lepe nectete to. Je zrejme, ze pravdu psychycky neunesete, nebot vam bori ten vas moralne pokriveny svet.
157625
Ja chapu, ze pro vas je neco jako moralka obtizne stravitelne, ale verte ci neverte "svety" s absenci moralky nejsou zdaleka vecne. Sice "hrosi kuze" na mozku spolehlive odfiltruje podnety z reality, ktere se nezamlouvaji, ale to jeste neznamena, ze realita se zmenila v souzvuku s dunenim pod tou mozkovou hrosi kuzi. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
157631
>Mikin se nejmenuji ...
On tady někdo tvrdil, že se jmenuješ Mikin, Jirko? ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
157635
>Pane Gogle, asi bych nemel na vas paranoidni vztekly vystup
>reagovat,
a) tak preco nepocuvate na svoj vnutorny hlas a jednak reagujete
a este viac sa zosmiesnujete svojou neschopnostou zlozit pismenka do zrozumitelnych utvarov zvanych slova
a z tych poskladat nieco, co sa aj za zapadnou hranicou Slovenska vola veta?
b) na analyzu vasich brebtov nie je potrebne byt paranoidny, ale mate pravdu vzteklina by tomu asi velmi napomohla.
a vztekla musela byt aj ta liska, ktora vas na Yukone uhryzla do prdele.
>ale protoze mne lidska hloupost vzdy kdyz, ji ctu inspiruje,
tak citajte vlastne prispevky, budete inspirovany, ze bude cely Yukon ziarit.
>Tvrdite jaky jste machr a jak byste dokazal obist pravidla diskuse, ale predvadite
>pravy opak.
vidim, ze aj z citanim mate problemy.
jasne som predsa napisal, ze keby som chceu, tak by som mohou, ale ja som nechceu.
>K samotnemu tematu nemate samozrejme nic,
ale mam, len tu som reagoval na vase brebty.
>tak se hrabte v obsahu sveho mozgu a muj nechte na pokoji.
vasu skvarku musim nevyhnutne nechat na pokoji.
ved viete, kde nic nie je ani cigan nezoberie.
>vase cholericke vystupy moc dobre znam. I vasi rasisitickou elementarni logiku.
aspon ze priznavate, ze rasizmus ma elementarnu logiku.
>A pokud nerozumite tomu co jsem napsal,
>nechte si to od nekoho vysvetlit,
to je vykon na urovni byvaleho tretiaka v starej dobrej ceskoslovenskej ZDS-ke
alebo absolventa high school v juesej pochopit, ze tomu co ste vyprodukoval, jby nepomohla ani hlbkova analyza.
>anebo jeste lepe nectete to.
samozrejme, ze to necitam, len ked musim.
napriklad ked chcem prist na to, kde zlyhali vo vasom pripade rodicia.
>Je zrejme, ze pravdu psychycky neunesete, nebot vam bori ten vas moralne pokriveny svet.
pri dobrej voli neviem, co by to malo znamenat "pravdu psychycky neunesete".
a okrem toho, odkial by ste vy zobral pravdu?
a uz vobec neviem, co to znamena psychycky.
ako som uz hore spomenul, vy mate problemy aj so skladanim pismenok do slov.
popracujte na tom.
shalom do Yukonu!
157664
31.3. 5:19
RE: Dotaz
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Pouze kvalitní příspěvky a na téma budou zveřejněny.
---
Pane Sašo, tohle je vynikající nápad jak vyčistit a zušlechtit diskuzi.
Jenom aby si tohle uvědomil moderátor!
Všimněte si všichni, že když se tady na Zvědavci objeví článek o zločinnosti Izraele, tak ústředí okamžitě povolá na brigádu více agentů. To už potom není diskuze. To je podrážení nohou. Rozšťouchávat diskuze a vnášet do nich chaos. Škodit nám všem, aniž by si uvědomovali, že škodí především sami sobě - jsou na to naprogramováni. Zkušený moderátor už časem pozná, kdy vzít do rukou vidle a konkurenci podobného odstínu jako "nezvědavec.org" vyházet.
157626
Co to proboha Mirdo placate ? Vzdyt si to prectete znovu.
Prvnich pet prispevku bylo O.K.,nez se do toho vlozil Pastinak, Barosek a Google.
Jestli chcete neco "zuslechtovat" tim, ze pripustite jen jeden druh nazoru, tak tomu nerikejte diskuse ale, politicke skoleni.
157641
>druh nazoru, tak tomu nerikejte diskuse ale, politicke skoleni.
Pane Karásku, právě Vy byste to politické školení chtěl mít pevně v rukou a snad i vést nebo to necháte na Semeráda? Snad jako bývalý politruk nám předčítat z Aruz Sheva a sem tam něco z božích vnuknutí George a Dicka o demokracii a svobodě, o čem jiném.
Povinně bychom to měli sledovat z Vámi vybraných zdrojů a snad ještě dělat nástěnky. ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
157650
1.4. 3:34
RE: Dotaz
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
>Co to proboha Mirdo placate ?
---
To bych rozhodně nenazval plácání. A informaci, že v současné době 28 milionů Američanů pobírá známky na jídlo, to vám, Karásku, vyvracet nebudu. A rovněž s vámi souhlasím v tom, že kdyby USA neposílala do Izraele 5 miliard dolarů ročně a raději to věnovali pro vlastní občany (rozumnějte - je to z jejich daní), tak taková situace nenastala. Nemluvě o financování irácké války pro neomezené dodávky ropy do Haify a s tím spojeno 4 tisíce zabitých amerických vojáků a 36 tisíc invalidů (to je statistické číslo, skutečnost je daleko horší).
Nemohu však souhlasit s vaším prohlášením, že by se měli Izraelci zahnat do moře. Myšlenka by to sice nebyla špatná, ale jak to chlape chcete proboha udělat? Vždyť ne všichni dokáží plavat! Přemýšlejte trochu! Takže sám vidíte...nemusíme se ve všem shodnout a přesto jsme vytvořili plodnou diskuzi.
157736
30.3. 6:16
RE: Dotaz
Mirda
smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Já se přikláním k návrhu Pastiňáka. Jednou tady máme určitá pravidla, tak se mohou také uplatnit! Jedná se o podmínky psaní příspěvků, nikoliv podmínky diskuze:
"Přispívající členové (čti - kdo má předplatné) mohou přispívat bez omezení. Ostatní mají deset příspěvků propustných a zbytek čeká na schválení moderátorem/editorem. Co by tedy bránilo
nadbytečné příspěvky vsouvat postupně, až nastane další období propustnosti (nový měsíc). Vážení, tohle není omezování svobody projevu...tohle je dodržování pravidel. Pravidla diskuze platí samozřejmě pro všechny stejně. Tohle byl můj návrch ke zvážení...
Jsou i jiné metody jak se zbavit provokatérů. Chce to však trochu pevné vůle a sebezapření. A jak tady někde v diskuzi René navrhoval - tabulku čokolády. N E R E A G O V A T !!!!!!!!!!!!
a nečíst ty jejich ptákoviny. ONI se sami vytratí. Osobně Semeráda nečtu. Ani jeho reakce na moje příspěvky...co kdyby náhodou přišlo nutkání? Jde to však vytrénovat!
Osobně mi nevadí protichůdný názor, ale provokatéři nás ostatní zbytečně zdržují ve sdílení informací a formování názorů. Proto jsou tady nasazeni a přisátí - je to jejich poslání.
157555
Skúste sa tu nehádať. Iný názor je jedna vec a invektívy druhá. A je úplne jedno, ktorá strana sa o to pričinila. Diskusie na Zvedavci majú vysokú úroveň, tak si ich nepokazte takými hlúposťami .
157531
30.3. 19:44
Dobrý článek ale jedna velká nepřesnost
svoboda
jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 66.?.?.?
Celkem dobrý článek ale autor se dopustil zásadní a zcela nepochopitelné chyby, když píše že Jugoslávie v roce 1999 byla první podobnou agresí USA. ZOG přece již předtím napadla desítky států, jen namátkou 1995 Bosna, 1991 Irák, 1989 Panama, 1981 Granada, 1964 Vietnam a mnoho mnoho dalších. ZOG již od konce druhé světové války terorizuje velkou část světa a Jugoslávie a Irák byly jen dvěma z mnoha obětí agrese ze strany ZOG. Jinak Miloševiš udělal osudovou chybu že kapituloval, měl udělat to co Saddám Hussein, pokračovat v boji pustit americkou armádu do země a rozdat lidem zbraně aby vedli proti okupantům partyzánskou válku se kterou mají Srbové velké zkušenosti a hornatý terén Srbska se na ni skvěle hodí. Věřím že by se hrdinství srbského lidu vyrovnalo hrdinství Iráčanů a sionističtí hrdlořezové by se vrátili domů v rakvích
157594
31.3. 9:21
RE: Dobrý článek ale jedna velká nepřesnost
>Jinak Miloševiš udělal osudovou
>chybu že kapituloval, měl udělat to co Saddám Hussein,
>pokračovat v boji pustit americkou armádu do země a rozdat
>lidem zbraně aby vedli proti okupantům partyzánskou válku se
>kterou mají Srbové velké zkušenosti a hornatý terén Srbska
>se na ni skvěle hodí. Věřím že by se hrdinství srbského
>lidu vyrovnalo hrdinství Iráčanů a sionističtí
>hrdlořezové by se vrátili domů v rakvích
A vy myslíte, že takhle to Miloševič udělat nechtěl?
Jenže US Army už od začátku neplánovala pozemní invazi.
157634
|