Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 14.52 Kč
$1 CAD = 14.42 Kč
$1 AUD = 14.09 Kč
1 € = 23.01 Kč
1 £ = 29.00 Kč
1 CHF = 14.19 Kč
100 Sk = 75.83 Kč
100 rublů = 62.53 Kč
1 unce zlata = 13867 Kč
Poslední aktualizace 18.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 96
6.9. 1:37
Dobře jste udělal!
Při čtení článku jsem se bál, že to třeba dáte k hlasování, jestli tu erotiku máte zrušit. Ale oceňuju to, že jste jim neustoupil! Erotikou by to začalo a víme všichni, čím by to asi tak mohlo pokračovat...
Karásek zpívával za totáče: "Say no to the devil..."
143180
6.9. 21:46
RE: Dobře jste udělal!
Ja mam sice na rubriku erotiku nazor, ze dela ze Zvedavce bulvar ( nerikam, ze se nekdy nepodivam), ale naprosto souhlasim s editorem. Jsem velmi zvedav jaka nova nahoda potka Zvedavec v nejblizsich dnech. V kazdem pripade paypal u me skoncil nebudu v zadnem pripade podporovat nikoho, kdo chce cenzurovat internet. Rekl vych, ze by to chtelo prelozit clanek pana Stwory do anglictiny a umistit ho na vhodny server na siti. Mozna by bylo dobre provest konzultaci s pravnikem, aby si nekdo nemohl takrikajic z hovna uplest bic. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143271
7.9. 0:21
RE: Dobře jste udělal!
Přesně tak. Nemyslím si, že na rubriku "Erotika" se sem slétnou diskutéři, o které bych stál. Ale není to můj web, ať si tu Vladimír dělá co chce. Teď ovšem tu rubriku zrušit nesmí, teď je její zachování otázkou cti!
143301
7.9. 1:23
RE: Dobře jste udělal!
Mno, ja bych v tomto kontextu nahradil slovicko cest slovickem princip, tak nejak mi to lip vyzni. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143305
7.9. 19:37
RE: Dobře jste udělal!
Myslim si , ze ty semiticky , prosemiticky a prosionisticky si po precteni Zvedavce asi ty erotiky moc neuzijou ........ ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143361
6.9. 1:57
Neosobně postupuje i Google
To mi připomnělo styl, ve kterém píše Google. Naprosto stejná neosobnost, naprosto stejné dupání z pozice síly a velikosti. Podpis, jméno.. chybí. Možná už nám v budoucnu opravdu budou odpovídat jenom nějaká vylepšená pícíčka lidským hlasem: "Moc vám děkujeme za vaši připomínku (stížnost, protest).. budeme se jím zabývat a vyřešíme ho podle svého uvážení. Přejeme vám hezký den!"
143181
6.9. 18:13
RE: Neosobně postupuje i Google
Jo tak to je a nekdy misto stiznosti by poradne potrebovali nakopat (_!_)a to tak , ze by si s tech kopancu podelali i svy boty ! Ja si myslim , ze tech pulenych kosoctvercu osrstenych i neosrstenych bude na PayPal vic nez dost !
143241
To je zajimavy a drsny. No, americka korporace.
143182
6.9. 3:11
Již to funguje u mobilních telefonů
Když mi dojde na mobil SMSka od operátora, že mi odečítají např.
za x počet SMS zpráv, které jsem ovšem neposílal a pak tento chybný počet se snažím reklamovat např. u O2, když se snažím odeslat zpět zprávu, tak mi to odpoví, že program nerozeznal slovo "xyz" a tudíž není smska odeslána. Nahradím jej jiným slovem a to samé. Najednou jaksi nerozumí česky. Je to jakási fiktivní brána proti otravným uživatelům, kteří si dovolí něco takového, jako se ozvat. Takovéto jednání bude narůstat - je to globalizační opatření, jímž nám dají najevo, kdo je tady pánem. Postupně s námi budou komunikovat pouze stroje (hlasové automaty) a my nebudeme mít nikde dovolání. Držte se Vladimíre, je dobré, že jste neustoupil.
143184
6.9. 3:04
RE: Již to funguje u mobilních telefonů
To už tady máme. Zkuste si zavolat alespoň zde v Quebecu na telefoní společnost Bell. Budete mluvit s Emily, automatizovaným odpovídačem a po půl hodině vám vysvětlí že už v ofisu nikdo není. Zeptá se vás na všechno možný, ale nic z toho nikomu živímu neřekne. Ironií je, že s ní musí komunikovat i jejich opraváři po skončení opravy. Tito opraváři, pracující pro telefoní společnost která též prodává mobilní servis ovšem neposkytuje jejich opravářům takovou vymoženost, takže po opravě vás požádají zda si mohou od vás zavolat.... Emily, komu jinýmu. ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
143186
8.9. 19:05
RE: Jak si PayPal vazi svych zakazniku?
Trodas, díky za odkazy. Našel jsem tam zajímavý link:
http://www.fraud.org/, kde se člověk naučí určité sebeobraně.
Je nutné neusnout na vavřínech a neustále se
sebevzdělávat. Osobně jsem na důvěru k jiným lidem již několikrát doplatil.
143410
6.9. 6:18
Vas odhad je spravny
Vas odhad je pane redaktore spravny. Erotika nebyl zrejme duvod pro podivny zajem e-palu. Duvodem byla nejspis rasova nesnasenlivost a propagace nacismu ke kterym bohuzel na vasich strankach tak casto dochazi. Mozna by bylo potreba polevit hlavne v tomto smeru, ktery vetsina modernich lidi neni ochotna akceptovat.
143192
6.9. 15:14
RE: Vas odhad je spravny
ALe PayPal psal neco o tom ze je tu pornografie? A vy hned s nacismem.
Nespletl jste se?
143220
6.9. 15:16
RE: Vas odhad je spravny
Kdyz nechcete Nejezchleba tyto stranky akceptovat, tak proc sem proboha lezete?
Mimochodem, tyto webove stranky uz vychazi nejaky ten patek, tak se divim ze se to nekomu nelibi az ted.
Komu se nelibi, tak nam proste prdel polibi ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143224
6.9. 18:18
RE: Vas odhad je spravny
Pan anonym pod krásným pseudonymem Václav Nejezchléb uvádí: „Duvodem byla nejspis rasova nesnasenlivost a propagace nacismu ke kterym bohuzel na vasich strankach tak casto dochazi.”
Pro někoho je rasovou nenávistí, když napíšete cikán místo vznešeného Róm a podobně. Je zde výsměch politické korektnosti, najdete zde co se běžně nedočtete, ale propagace nacismu a rasové nenávisti? ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
Uveďte prosím jediný příklad propagace nacismu nebo rasové nesnášenlivosti!
143237
8.9. 9:46
RE: Vas odhad je spravny
LG
lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?
Osobne znam jednoho cikana, ktery by se urazil, kdybych ho nazval romem...
143398
6.9. 17:43
RE: Vas odhad je spravny
Chcete vidieť skutočnú fašistickú stránku? Stačí si pozrieť niektoré diskusné príspevky na nezvedavec.org a budete znechutený neskrývanými výzvami istých indivíduí k brutálnemu potláčaniu práv nežidovských etník a ich úbohému osočovaniu. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
143239
6.9. 21:51
RE: Vas odhad je spravny
Budte konkretni s tou nesnasenlivosti a propagaci nacismu. Vite ja mam s nekterymi skupinami lidi spatnou zkusenost. Neveril by jste, ale jsou mezi nami kupr. na eretz.cz taci, kteri za antisemitismus oznaci i dokumenty OSN ci rozhodnuti mezinarodniho tribunalu v Haagu. A pokud jde o rasovou nesnasenlivost maji servery jako eretz.cz nebo euroarabia.cz taky problemy s paypal? Mimochodem hezke prijmeni, pamatuju ze minimalne dva cestinari nas na to upozornovali, Nejezchleba, Skocdopole. Mno, dneska uz to neni prilis caste. A jeste bych se chtel preptat, kdo ze to je ta "vetsina modernich lidi", kteri nejsou ochotni kuprikladu akceptovat Zvedavce? ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143272
19.11. 20:15
RE: Vas odhad je spravny
>Vas odhad je pane redaktore spravny. Erotika nebyl zrejme duvod
>pro podivny zajem e-palu. Duvodem byla nejspis rasova
>nesnasenlivost a propagace nacismu ke kterym bohuzel na vasich
>strankach tak casto dochazi. Mozna by bylo potreba polevit hlavne
>v tomto smeru, ktery vetsina modernich lidi neni ochotna
>akceptovat.
es:
Je mozne ze Vy nechcete akceptovat. To je v poradku, nikdo Vas nenuti. Ale PayPal neni privatni osoba je to firma a dokonce zavedena v USA kde maji konstituci a take jeji (myslim) 1. zmenu (amendmend) ktera mluvi o "svobode tisku".
Zvedavec je "tisk"
Pan editor se mel radsi poradit s pravnikem nez jim psat sam.
147523
že to není všechno náhoda, ale že prostě mezinárodně spolupracující tajné služby dostaly již své pokyny, jak v případě Zvědavce postupovat. Když tak zhodnotím české weby, tak už je to pomalu ale jistě katastrofa. Z Neviditelného psa se stal zmanipulovaný internetový plátek,který se už nedá vůbec číst a taky ho nečtu, kde je v diskusích tvrdá cenzura a o Novinkách už ani nemluvím. To je normálně Rudé právo jak za komunistů. Kde je ještě úplná svoboda, to je Svaz mužů, ale ti se zabývají samými malichernými problémy, politika je vůbec nebere, takže jsou neškodní.Bude velmi zajímavé sledovat následujícíc vývoj. Mocní tohoto světa nám buď svobodu slova na internetu zatrhnou- a tím jasně ukáží svou pravou tvář, nebo se budou muset dál tvářit jako by nic a svobodu slova na internetu trpět.Doporučuji tu druhou variantu, protože jinak by se ta pseudodemokracie zhroutila jak domeček z karet, lidé by věděli, že žijí v otevřené totalitě a podle toho by se zařídili: nastal by trvalý boj většinových ovládaných proti menšinovým vládcům.
Držím moc palce.
143200
6.9. 15:21
RE: Vypadá to,
Spiknutí, co jiného můžeme od Jarmilky čekat...
143223
6.9. 20:44
RE: Vypadá to,
Já s Vámi paní Jarmilo nesouhlasím ohledně Vašeho dojmu z "Novinek". Mám opačný dojem. Nejbrutálnějšími výrazy se tam můžete vyjadřovat k socdem, nebo komunistům, aniž by bylo cokoli cenzorem jakkoli usměrňováno. Nesmíte však ani v náznaku kritizovat Izrael, nebo používat slovo žid. V tom případě je smazán nejen Váš příspěvek, ale i celá větev třeba o 3 tisících příspěvcích, jako tomu bylo např.včera v diskusi k Havlovým výrokům k Polákům. Pro mě "Novinky" nejsou rozhodně rudé, ale sionistické a ochranitelské specielně pro židovské etnikum. Vycházím z toho, že k jakémukoli jinému etniku i rómskému etniku lze na Novinkách přistupvat rovněž s jakoukoli brutalitou. A srovnávat lze dále. Zkuste si to sama.
143256
6.9. 20:36
RE: Vypadá to,
Je možné, že to je tak jak píšete, já na ty Novinky skočím jen někdy namátkou, abych zjistila, jak tam ta svoboda slova čím dál víc upadá. Já jsem si tam zas všimla toho nesouladu ohledně radaru. Zatímco komunisté oficiálně s radarem nesouhlasí, tak Novinky, které jsou jak Vy říkáte proti komunistům,tak ale dělají všechno pro to,aby výsledky kolem radaru zkreslily v jeho prospěch. Čili oni jsou proti komunistům,jak Vy říkáte, ale jsou pro radar, takže v tomhle jsou na straně pravicových zrádců, kteří sem chtějí zvát okupanty proti vůli národa. A vzhledem k tomu, že si ty Novinky někdo vydržuje, tak vlastně ty Novinky tancují jak někdo píská, a tím nejsou komunisti,ani pravicoví šaškové, ale patrně ti sionisti. Takže vlastně máte pravdu. ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
143260
6.9. 9:48
Hmm, to chce drobnou upravu
Co takhle prejmenovat link na feministicko nekorektni obrazky .
Treba by jim to stacilo. Kazdopadne by byla skoda rusit, zachrante pralesy mne pobavilo .
./mk
143205
Osobne nesúhlasím s rubrikou Erotika (myslím, že obsah sa dá odľahčiť aj inak) avšak 100% súhlasím s p. Stworom a jeho rozhodnutím ju tam ponechať. Zasluhuje si náš obdiv - napriek možným nižším ziskom a teda ťažkostiam volil neustúpiť.
Pýtam sa možno trochu ošúchane avšak nanajvýš aktuálne: Koľkí z nás by v reálnom živote pri možno inej situácii volili identický postup????
K pay pal: osobne si myslím, že je to dielo jedného snaživca. Je na to potrebný telefón, trpezlivosť, zopár hodín a hlavne značná dávka nenávisti. Sionisti spĺňajú všetky predpoklady na takéto konanie.
143206
Vtom pripade by se mel paypal dat na iniciativy svych zamestnancu pozor. Financni sluzby poskytuje na internetu a internetova verejnost je zvykla na velkou svobodu a je na tu svobodu dost hakliva. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143273
6.9. 11:29
proč se divíte?
vždyt vy si sám nabíháte. nemůžou vás zrušit za nevhodné názory, protože to by přece nebylo demokratické. Ale zrušit stránku protože na ní jsou volně přístupné "pornografické nechutnosti", to je přece slušné vychování, ne? navíc, pokud si vzpomínám, není to poprvé, kdy vás takhle někdo vyfakoval do sněhu, ale dělejte jak myslíte...
143209
6.9. 11:46
platebni systemy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
existuji i jine platebni systemy takze kdyz to nepujde pres PP existuje
www.libertyreserve.com
https://loom.cc/gold/
www.alertpay.com
https://c-gold.com
atd., atd.
moznosti jsou neomezene a nejen v statech
i kdyz PP je samozrejme jeden z nejvetsich a nejuzivanejsich
143212
6.9. 22:16
RE: platebni systemy
A jake maji tyto systemy pravidla pro uzivani? I kdyz byt v konfliktu s nekym jako paypal neni vubec spatna reklama.
143275
Podívejte se na lidovky.cz na podmínky / pravidla pro blogery a pozvracíte se. V podstatě se tam nesmí nic a všechno. Jen na nich pak je, zda něco označí za nic. Jedna z prodloužených rukou globální mafie. Ale oni půjdou, ne? Víte kam ... Pořád nezapomínejme, že je tu příroda a vesmír a soudruzi nejsou bozi.
Kdepak, ta vykopaná jáma nakonec určitě někoho pojme.
143213
11.9. 5:53
RE: Re: pay pal
Tak to je naprosto neskutečný.
143559
Je to celé samozřejmě nesmysl. Na druhou stranu je možné, že oni mají ve svých podmínkách fungování (přeci jen je to USA) nějaké legislativní omezení, případně chtějí působit seriózně. Já osobně jsem se do sekce Erotika ještě nedíval, takže jsem rád, že mám dobrý tip. Ale co se týká kampaně proti Zvědavci, která začíná nabírat obrátek, je to nechutná záležitost. Včera jsem si četl příspěvek na Novinkách, kde někdo označil Zvědavce jako nechutný rasistický fašistický server. To je opravdu zajímavé. Možná jsem si nepřečetl všechny příspěvky, ale zatím jsem nenarazil na jediný článek, který by mi připadal rasistický. Natož fašistický. Možná jsem už úplně mimo, ale článek o skutečných počtech obětí holokaustu mi nepřijde rasistický. Je ovšem pravda, že nás od malička vychovávali tak, že jakékoliv zpochybnění holokaustu (a ani ne jeho popírání) je bráno jako něco naprosto strašlivého a nelidského. Prostě, propaganda funguje a není snadné se z ní vymanit...
143217
6.9. 22:44
RE: Neuvěřitelné
No, bat z toho duvodu, aby se lidi nahodou nemohli nakazit tim fasismem, neulozite primo na zvedavec ani odkaz do diskuse. Vedeni je tuze nebezpecna vec, jeste by nas "neodborny nezkuseny obcan", kteremu omylem nechali obcanku, aby jednou za ctyri roky mohl splnit svou obcanskou povinost u volebni urny. A posvetit tak svaty mandat nejlepsich z nasich rad Cunek, Parkanova, Topolanek, no proste eňo ňoňo.
Predstavte si, ze by si takovy obycejny obcan chtel udelat nazor sam. U nas v cesky kotline vedi, co prostej clovek potrebuje. Oni proste okumentuji projev presidenta Putin a original projevu si holt musite vyhledat treba na Zapad od nas. Oni vubec jsou v tech starych zemich Evropy hrozne nevopatrny. Panecku uz ta infekce pronika i k nam, staci se podivat na Britske listy.
Reknete sam vasnosti, kam bychom takhle prisli, kdyby lidi opomijeli kvalitu, kterou nam poskytuje vitez nejlepsiho media za lonsky rok Idnes, sledovany v tesnem zavesu eretz.cz, euraarbie.cz ci v zahranicni kategorii nezvedavec.org. No, reknete, kde si muzete precist interview s sukaci hvezdou lehce odvaznych filmu, anebo podnikatelem, ktery umoznuje devcatum provozovat nejstarsi remeslo na svete. Dela to samozrejme ciste z dobreho srdce, protoze kdyby za to vzal penize bylo by to kuplirstvi. Idnes je spravna odpoved, holt komu cest tomu cest. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143278
6.9. 22:21
RE: Ja bych to videl horsi...
Tak holt se holt budeme muset prizpusobit, paypal nema monopol na financni transakce. Jestli chteji Zvedavec zavrit, tak to budou muset udelat tim zpusobem, ktery bude videt, slyset a bude pro tu druhou stranu neprijemny. Jestli chce nekdo z ostudy kabat, ma ho mit! ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143280
Pane Stworo,nema cenu se snimi prit,oni si jedou to svoje,chapou,ze to nema s pornografii nic spolecneho,ale proste to chteji,ten link stejne neni nejak dulezity,ja ani nevedel,ze to tam je,az ted,jak jsem precetl tento clanek,jsi toho vsiml.Tak ho zkuste prejmenovat na neco jinnyho. ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
143219
Pri zakladani uctu na PayPal jste souhlasil s podminkami uzivani sluzy, kde je v zalozce User Agreement v bode 7.4. nasledujici ujednani:
"Using the Service to receive payments for any sexually oriented or obscene materials or services in violation of the Acceptable Use Policy; or..."
Z pohledu PayPalu prijimate platby i za sexualni content na Zvedavci, ja s nimi souhlasim a Vy myslim brecite zbytecne.
Teoreticky je snad zajimavy jen narust zajmu o tento server, cemuz se vzhledem k projevum nekterych diskutujicich zde neda asi moc divit...
143221
6.9. 17:47
RE: ucet u PayPal
Ano, ja take souhlasim, ze pan Stwora si stezuje zbytecne, kdyz nedodrzuje podmínky, které podepsal. Obscenni material dle vyse zmineneho odstavce dohody v Erotice nepochybne je a kdo plati Zvedavci, plati i za nej. Nevidim v tom zadnou cenzuru, pouze mezikulturní rozdíl. Cesi jsou vychovani tak, ze k zalezitostem obnazenosti a poloobnazenosti zaujimaji vetsinou postoj, ze "o nic nejde", o cemz svedci napr. vseobecna obliba producirovani se na verejnosti ve slipech a bikinach, coz je v jinych kulturach naprosto nemyslitelne. Takze by si Cesi podobne ustanoveni do zadnych pravidel nikdy nedali a tudiz nechapou, proc by ho meli dodrzovat. Mimochodem, ta Erotika je ve Zvedavci opravdu zbytecna a trapna.
143240
6.9. 22:25
RE: ucet u PayPal
Pisete:...producirovani se na verejnosti ve slipech a bikinach, coz je v jinych kulturach naprosto nemyslitelne.
Tak treba v tech anglosaskych kulturach to je naprosto myslitelne i v zime!!!
Ukazte mi kde v Evrope je to nemyslitelne... Prosim ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
143274
10.9. 18:37
RE: ucet u PayPal
No, abyste to mel po lopate, tak na plazi se producirovat muzete vsude, a to i v arabskych zemich. Ale mimo plaz ... mam spoustu pratel z nejruznejsich evropskych zemi, kteri byli uprimne sokovani pohledem na muze v pouhych trenyrkach ve verejne doprave, zeny v plavkach kdekoli ... tak sokovani, ze se k tomu odvazili priznat az po case ... aby se Cechu nejak nedotkli ... V anglosaskych zemich jsem nic takoveho nikdy nevidela, natoz pak v USA! Tam i mimina na plazi musi nosit plavky. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
143523
11.9. 21:08
RE: ucet u PayPal
![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
Tak to jste me pobavila. Dekuji. A take dekuji za osvetu.
Tak v Anglii jezdi nekteri pasazeri MHD v lete bez svrsku. Dat si nohy na protilehlou sedacku neni zadny problem! Oprit se o dvere a tim padem nenechat otevrit jen jedno kridlo dveri v autobuse a nechat prodirat kocarek jen pulkou otevrenych dveri neni take nic neobvykleho!!! Pojidat kure a zbytky jidla odhodit na dalsi sedacky take jest na dennim poradku.
Nelzete tady prosim...
143630
7.9. 6:56
RE: ucet u PayPal
PayPal ztratil busnis. Jestli takhle bude pokracovat dal, tak take muze zbankrotovat.
O zadnny "sexualni content" jim vubec neslo. Nekdo proste nemohl snest to, ze Zvedavec je tak oblibeny. ![heč... vyplazený jazyk [vyplazený jazyk]](images/smiles/icon_razz.gif)
143320
7.9. 9:34
RE: ucet u PayPal
Ztratil byznys? Se probudte prosim Vas! Spocitejme si spolu, Zvedavec vybira mesicene 25K CZK, coz je cca 1220 USD. I v teoretickem pripade, ze by cela suma sla pres PayPal, si tato sluzba urcuje za prichozi platby okolo 3 procent, pokud me neklame pamet, coz cini asi 37 USD. Ve vasich ocich je mozna ztrata takove sumy ohrozenim byznysu PayPal, lec pochybuji, ze oni to vidi podobne ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143326
7.9. 9:36
RE: ucet u PayPal
A co takhle misto o drobnych mluvit o dobrem jmene, prestizi a duveryhodnosti? ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143329
7.9. 21:15
RE: ucet u PayPal
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
A co takhle misto o drobnych mluvit o dobrem jmene, prestizi a duveryhodnosti?
Prave proto tam nechteji zadne porno. ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
143367
7.9. 15:26
RE: ucet u PayPal
To ze si PayPal uctujou jen 3% je jenom jejich vina. Napriklad Royal Bank of Canada si bezne uctuje za poslani seku Money Order 6$ a padesat centu. Ale to s nima musite mit minimalne platebni kartu VISA. Kdyz s nima nemate vubec nic, ani ten mortgage, tak vam nauctujou za jakoukoliv sumu(treba jen 20$), poplatek 15$.
A to se jeste musite "presentovat" dvema indefikacnima dokumentama. Ridicakem a SIN. Platebni karta VISA jako indefikacni zdroj pro ne je neplatny
Mimochodem, budu ted vsem znamym rikat jaky jsou PayPal darebaci a ono se to roznese. Mozna, ze jednoho dne se jeste panu Stworovi omluvi, coz ale dost pochybuju.
143344
11.9. 6:48
RE: ucet u PayPal
To přece není pravda - rubrika je dostupná všem, nejen předplatitelům.
143560
Myslím,že sice erotika na těchto stránkách zbytečná je ale ,protože kdo má o ni zájem lehce si ji najde jinde.Ale jsem zásadně proti cenzůře vašich stránek.Které přinášeji tolik potřebné informace.Z toho důvodu si myslím,že jste postupoval jedině správně.
143222
Převážná většina čtenářů Zvědavce se na "slabý odvar" erotiky
vůbec na stránkách Zvědavce nedívá - když má podobné zájmy, je nepřeberná nabídka na jiných webech a tak si myslím, že uvedený
spor je tak trochu o ničem.
Jiná stránka věci je, že si velectěná společnost PayPal
uvedeného náznaku erotiky na Zvědavci vůbec povšimla
a začala buzerovat. Tady je možné spatřit cenzorský náznak,
jinak jde prostě o nic.
143226
6.9. 15:41
Divný server erotiky :-)
Takže řekněme, že by se obrázky měnily týdně a pokaždé jich bylo 20. To máme za půl roku 26 x 20 = 520 obrázků. A to je zveličený počet. Když to srovnáme na 499 obrázků za 499Kč (předplatné) za půl roku (aby to dobře vyšlo), vychází nám, že Zvědavec nabízí 1 (slovy JEDEN) lehce erotický (nebo spíše jen nahotu zobrazující) obrázek za 1 (slovy JEDNU) korunu při frekvenci cca. 500 kusů za půl roku.
Z toho plyne jediné (když to srovnám s tím, co vím o skutečných serverech zaměřených na erotiku a porno) => jako poskytovatel sexuálního cententu by p. Stwora OKAMŽITĚ zkrachoval ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Takže tenhle "důvod" je prostě a jednoduše jenom zástupná pseudo-záminka.
Je docela zábavné tady sledovat některé soudruhy (míněno jako urážka, ne jako členy nějaké strany či přesvěčení) stále dokola opakovat ty kecy o tom, jak Zvědavec šíří rasovou nesnášenlivost apod. (Teda zábavné do té chvíle, než si člověk uvědomí, že v dnešní diktatuře lůzy mají stejný jeden hlas jako slušní lidé...)
143225
zdravím pane Stworo,
moc se mi líbil váš korektní, zároveň otevřený přístup k "laskavému američanovi".
rubriku erotika na vašich stránkách vítám. považuji to od začátku za úžasný nápad, mít něco takového na politických stránkách. Koneckonců se říká, že politika je jen jinou formou erotiky.. (-:
Dobrý den vespolek.
143227
taky se říka, že válka je jenom politika provozovaná jinými prostředky (a hlučnější). Tedy válka je jen jinou formou erotiky Q.E.D. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
143325
Ano, to asi ano.
Logicky jsou vaše tvrzení špatná - je to naopak. Politika je jiná forma války. Přenáší boj na duševní rovinu.
Zároveň dává prostředky, jak nebojovat vůbec.
143350
6.9. 17:01
PayPal zapejpal :-)
Já se připojuji k příspěvku kousek výše. Je to obdivuhodné, že pan Stwora drží na síti takto precizní vzdělávací stránky. Studuji je, jako pozdě se připojivší čtenář až v posledních měsících, ale nenarazil jsem na nic, NAOPAK zde mnohokrát jak v komentářích, či textech pan Stwora jasně dává najevo nelibost v jakémkoliv extrémismu.
Souhlasím také s tím, že Česká internetová scéna řídne co se týká skutečně zajímavých informačních alternativních webbů a jednotlivá periodika se uniformují, nebo se námžel mění na nadávání na kde co, diskuse jsou platformy většinou neutěšeně vulgární, tak jsem za Zvědavce rád. Pan Stwora se rozhodl pro osobní újmu ve prospěch nejen své osobní svobody. Děkuju
143235
6.9. 18:35
pomatenci co to tady ctou
1) provozovatel zvedavce souhlasil s podminkami pri registraci, stejne podminky o contentu ma i google a vetsina firem poskytujici podobne sluzby
2) kdyby nekdo chtel odstavit zvedavce, tak se to da udelat daleko rychleji a lepe nez jake jsou tady popisovane zpusoby a to ani nikdo nemusi nikde klepat na dvere
3) podminky na tech blogach co tady zminuje jeden clovek, tak ten clovek evidentne nikdy nepracoval s nejakymi zakazniky, staci se podivat na obchodni podminky nekterych firem a podivat se do historie, jak se to furt nabaluje pro nekoho kravinama, ale firma proste musi bejt jistena a v podminkach museji byt i veci, ktere normalnimu clovekovi prijdou uplne normalni, ale pak se najde nekdo kdo to bude chtit pres to ochcat a to je normalni praxe
143244
6.9. 22:40
RE: pomatenci co to tady ctou
No jo no odstavit Zvedavec by jiste slo, ale kolem toho by musel nekdo uklizet takove male i velke, nehezke, proste bordel. Nebylo by lepsi, kdyby Zvedavec skoncil sam, treba na nedostatek financi, nejlepci by byl nedosatek zajmu, ale to pri sledovanosti tehle stranek asi neklapne. Uz si predstavuju jak profesional typu Klvana a mozna dokonce zadarmo, kdyz se jeden chce zalibit sefikum nemusi vsecko delat v pracovni dobe, ze jo?
Uz to vidim. Palcovy titulek, mozna i zminka v TV "...ceska verejnost prokazala svou moralni kvalitu a duchovni uroven a svym nezajmem poslala nejmenovany fasiticky nacisticky komunisticky antisemitsky xenofobni rasisticky nenavistny a hlavene antisionisticky ( to jedine je pravda) webzin do vecnych lovist..." Doufam mladenci, ze jsem na nejaky privlastek, kterym castujete nas i Zvedavec nezapomel.
143282
7.9. 15:33
RE: pomatenci co to tady ctou
Pisete: kdyby nekdo chtel odstavit zvedavce, tak se to da udelat daleko rychleji a lepe nez jake jsou tady popisovane zpusoby a to ani nikdo nemusi nikde klepat na dvere
Ale to by bylo dosti okate,ne? Napred by se to asi resilo tim klepanim na dvere... a domluvou...
143341
tady v diskuzi nekdo bude mluvit o nejaky cenzure? vzdyt i tady na zvedavci je cenzura a zverejnuji se pouze jen ty spravne nazory
143245
6.9. 19:34
Smrt pseudodemokracii a pokrytectví!
Vážený pan Stworo,
vynechám podrobný popis toho, jak jsem se kdysi marně pokoušel zaregistrovat u Pay-Pal (po přečtení tohoto článku už by mě to snad ani nenapadlo). Jenom jsem Vám chtěl popřát hodně štěstí ve Vaší práci. Ty útoky na Vás a na Zvědavce se budou stupňovat. Zvědavec je mocipánům a politicky korektním pokrytcům trnem v očích. DEMOKRACII SI ROZVRACET NENECHÁME, ŽE???!!!
Všichni víme, o co těmhle moralistům jde. Televize je cenzurována, noviny jsou cenzurovány, rádio je cenzurováno, svobodný projev je myslitelný pouze na internetu a to jen ČÁSTEČNĚ!!! Ale i ta malá část komusi vadí. Rebelové se přeci musí umlčet.
Ale ještě lžihumanisté, sionisté a různí jiní sedmilháři nevyhráli. Médium, které vynalezli Američané, se začíná obracet proti nim samotným.
143246
6.9. 20:45
Ak by ste teraz neupozornili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
NA RUBRIKU eROTIKA, TAK BY SOM TAM ANI NEZABLUDIL.
Ako 50-rocny sa radsej pohram 3x denne s mojou 25-rocnou priatelkou, hned tu vedla mna, ako obdivovat potencialne krasne krivky na obrazovke. (naznacujem, ze v mojom pripade je kazda taka rubrika zbytocna, nielen na Zvedavcovi)
Vase stanovisko mi imponuje-tlak na likvidaciu akehokolvek slobodneho myslenia je dnes vsade: v obchode, v kulture a tiez i v tej najnebezpecnejsej oblasti, v masovokomunikacnych prostriedkoch, ktore mozeme povazovat za zbran htromadneho nicenia. A tu chcu mat pod kontrolou jedini opravneni majitelia sveta.
tato zbran je najsilnejsia, ak si ovladani a porobeni neuvedomuju, ze su pod nadvladou a ze su manipulovani. No a Zvedavec ide ocividne uplne opacnym smerom, no tak nam fuka do tvare. Ak sme prezili vymysel Mordechaia Leviho (asi ho ludia lepsie poznaju pod menom Karl Marx), uvedeny do praxe a a zaplateny americko-nemeckymi bankarmi, ako Loeb, J. Schiff, Kuhn, tak prezijeme i tieto ich trapasy.
Drzim palce a snazme sa udrzat tuto kvalitu.
143250
jasne, ze se jedna o poruseni pravidel a soucasne, ze na to nejaka dobra duse PayPal upozornila.
Nezapomente na podivnou americkou prudernost, v posledni dobe v prehrsli TV serialu Bruckheimera muzete vychutnavat obsahy zaludku obeti kriminalnich cinu, vazit jejich jatra, plice, obdivovat do nekonecna, jak vrazedna zbran pronika do lidskeho tela, ale v momente, kdy se obet objevi na pitevnim stole, je bezpohlavni, nema ani prsa, ani penis.
Na nahody prilis neverim a kolem Zvedavce je "jich" posledni dobou povicero.
Drzeni palcu je asi na houby, ze?
143251
>jasne, ze se jedna o poruseni pravidel
Ne Ajo. Podle mého názoru pravidla porušena NEBYLA, pouze jejich výklad byl ohnut. Podívejte se na Legal Agreement. V paragrafu 2.8, odstavec 1 se praví:
If you engage in the following behavior, PayPal may hold your funds up to 180 Days and fine you as explained below.
1. Using the PayPal service to receive payments for any sexually oriented or obscene materials or services in violation of the Acceptable Use Policy.
Nikdy jsem nepoužil PayPal pro příjem peněz za jakýkoliv sexuální nebo obscénní materiály či služby. To bych musel účtovat za vstup do té rubriky. Navíc se v tom paragrafu zmiňuje payments - platby, nikoliv donations - dary.
Abych porušil smlouvu, muselo by tam být explicitně napsáno, že stránka nesmí zobrazovat žádnou nahotu. Alespoň tak tomu rozumím já. Oni na mě použili paragraf, který platí pro porno stránky.
143261
...hmmm, koukla jsem a mate pravdu.
A pri te koukaci prilezitosti jsem si vsimla, ze by vas nenechali platit ani cigarety; zbrane asi ano.
Stoji za to s nimi bojovat? Myslim na tu kopu vydane energie s nejistym (ci jistym ?) vysledkem?
Blaznivej svet.
143269
6.9. 22:42
RE: Podle mého skromného
názoru pravidla společnosti PayPal porušena byla. Račte si povšimnout, že znění této právní smlouvy, kterou jste dobrovolně přijal říká, "....for ANY sexually oriented or obscene materials...". Soudce by se v případě sporu zaměřil právě na toto slovo "ANY" (jakýkoliv). Zda ta rubrika nazvaná Erotika se dá interpretovat jako obscénní nebo jen sexuálně orientovaná, to záleží na toleranci společnosti. Co projde v Holandsku a dnes i v Rusku či ČR, to evidentně neprojde v USA.
Ten paragraf se také zmiňuje o platbách a Vaše argumentace, že jde o "dary", s tím bych měl jisté potíže s "překousnutím". Pokud se chci podívat na články, které jsou starší 3 měsíců, tak musím mít předplatné. A předplatné, pokud se nemýlím (and I have been wrong before), je z hlediska "vyššího principu mravního" považováno jako platba za extra službu a nikoliv jako dar, i když můžete mít - a evidentně máte, zejména na konci měsíce - i své mecenáše. Za předplatné pak získávám možnost si přečíst příspěvky starší tří měsíců a navíc - jak je vidno z četných příspěvků nejrůznějších grafomanů (nemohu je jmenovat neboť jsem byl varován před osobními útoky)- i možnost psát nekonečné množství příspěvků bez cenzury a tak ukojit své grafomanské choutky. Osobně jsem přesvědčen, že málokterý pravidelný návštěvník Zvědavce sem chodí kvůli erotice.
Jako kanadský občan jste se zachoval velice dobře. Bobr je významným kanadským symbolem spolu s javorovým listem (a sirupem) a měl by být chráněn. Jeho existence byla jedním z důvodů pro kolonizaci Kanady. (Evropané na druhé straně dovezli do Kanady "kozy", krávy, prasata a jiná hospodářská zvířata). ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
Nebude to dlouho trvat a velká Čína - díky své politice "jednoho dítěte" - bude mít vážný nedostatek mladých bobřic.
A teď jsem zvědav, zda to - ve svém boji proti cenzuře - uveřejníte.
143288
6.9. 23:52
RE: Podle mého skromného
Bratre uciteli, pokud vas cenzuruji kvuli me, tak se klidne osmelte a reknete svuj nazor na plna usta. Mne nemusite setrit ja se pri odpovedich kralovsky bavim. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
143300
8.9. 21:13
RE: Podle mého skromného
René, proč říkáte Arkanovi: bratře učiteli? I já jsem naučil svého psa - sedni, lehni, přines, odnes, štěkej, neštěkej...
a za učitele se nepovažuji.
Odpověď pro pana z.a.p.-a
Zdendo, vítej zpátky v našem Zvědavcově lokálu.
Já si nemyslím, že pár uměleckých fotografií, diskrétně ukrytých ve spodní časti Zvědavce, dělají ze Zvědavce nějaký "bulvár"? Není to ani pornografie, ale umělecké zobrazení krásy lidského těla. To je můj vlastní názor - nekamenovat prosím! Je prokázáno, že nejvíce porno stránek na Internetu pochází z Izraele. A nejen pornografie, ale sex-trade celosvětově. Zkrátka, když se na něčem dají vydělat peníze, tak za tím najdeš stále stejného, "talentovaného" jmenovatele. Produkce Hollywoodu dnešních dnů, ať už na stříbrném plátně a nebo v televizi, je nejhorší odpad kultury lidské společnosti.
Nejen propagace sexu, ale všeobecné otupení lidských citů. Pokroucená historie na vymývání mozků. Propagace vzájemné nenávisti všech náboženských skupin. Nedávno jsem četl, že Anti Defamation League (ADL - organizace boje proti antisemitismu), označila křesťanskou Bibli za literaturu, propagující nenávist křesťanů proti židům. Usilují tímto o zrušení Bible. Což takhle prolistovat Talmud? Není to také literatura plná nenávisti? Když není dostatek antisemitismu, tak se musí vyrobit, proto se o to všemožně snaží!
Žijeme v období novodobé inkvizice a třetí světové - náboženské - války.
143415
7.9. 13:10
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Vse je zrejme vec vykladu....
"castecna nahota" je v nekterych oborech zabavy a umeni neodmyslitelna (jako je kupr. burlesque) a pritom Paypal s tim zrejme problem nema.
http://flexworld.homeip.net/cgi-bin/picturama.cgi/freesite
Osobne vsak bych radil rubriku "erotika" zlikvidovat. Zlehcuje jinak zavazny a hodnotny obsah Zvedavce. A to ze Vam jdou po krku je navysost jasne... takovy uz je ten svet.
z.a.p
143336
7.9. 18:21
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Princip je princip, ale dobra taktika je dobra taktika. Tedka uz mam chladnou hlavu, takze ... Koneckoncu Zvedavec je o diskusni server o politice a ne o kalhotkach a trenyrkach. Tak premyslim, jak by bylo "jednoduche" otevrit Zvedavec nanovo, kdyby ho odstrelili. Ono by to bylo asi dost komplikovane. Nelibi se mi to, protoze principy jsou naramne dulezita vec, ale erotiku ( a to vkusnou aspon p[okud jde o holky)bych na Zvedavci bych obetoval. Paypal bych ho to hezky zabalil do sarkistickeho havu, nechal jim to sezrat a popral dobrou chut. Jedna vec je odstrelit Zvedavec za tzv. propagaci "porna" a druha uplne jina vec je odstrelit Zvedavec za nazory ohledne politiky. Jde mi to sice proti srsti, ale mozna by to editor mel jeste z tohoto hlediska zvazit.
143355
7.9. 18:35
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Obvzlast soude z reakci druhe strany, kdyz nestravitelnost Zvedavce zacina narustat. Kdyz si Zvedvace vsimne uz i Paypal. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143356
7.9. 20:39
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
PayPal si nepovsimnul, byl jiste nejakym dobrakem postrcen, aby se koukl
...ale skoro myslim, pane Rene, ze mate pravdu.
Kdyz si tak predstavim, ze by se nekomu zadarilo Zvedavci zavrit pusu a pekne by se o nem hovorilo, nikoliv, jako o nekorektnim webu, ale jako o "porno strankach"....to by bylo "nekde" radosti..no, to snad neni mozne tem "nekde" doprat skodolibe veseli.
143366
8.9. 1:24
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Ech pani Ajo na nejake skodolibe veseli ja kaslu, protoze si myslim, ze Zvedavec ma mnohem vetsi hodnotu. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
143385
8.9. 2:59
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Pane Bartosek,
v ramci pravidel hry se omezim jen na tento prispevek a zase zmlknu. Oba vime, ze ve hre je daleko vice nez nejaka pofiderni (zpochybnitelna) pravidla Paypala. Zvedavec soustavne picha do vosiho hnizda a proto je duvodnym stredem zajmu. Ma nemnoho nepratel, ale ti zato vydaji na sile a moci. Realna sance proti nim se blizi nule.
Zda to dela p. Vydavatel spravne ci nespravne si nedovolim komentovat, on vi sam nejlip. Vim jen tolik - jednoho dne sklapne past, s erotickou casti ci bez ni. Nerikam to s radosti, ale s dilem male zkusenosti ktere jsem v zivote nabyl.
Necekejte ale pak vzkriseni. Dalsi Zvedavec uz nebude. Nova a stale zdokonalovana opatreni na potlaceni (ci 'upravu', chcete-li) verejneho mineni prichazi kazdy den, tyden a mesic. Lide tusi o co jde ale obavaji se projevit. Ztrata vydelecne moznosti je to minimalni co se vam muze stat - a to staci.
z.a.p
143392
9.9. 0:11
RE: Je vcelku (jen vec vykladu)
Ja vim, pane Zap, ze nase zivoty mohou byt zruinovany, ale ja jsem verici clovek, moje presvedceni a viru mi nikdo vzit nemuze. A i kdyz je skupi |