Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 16.81 Kč
$1 CAD = 15.99 Kč
$1 AUD = 14.50 Kč
1 € = 24.73 Kč
1 £ = 30.75 Kč
1 CHF = 15.30 Kč
100 Sk = 81.53 Kč
100 rublů = 68.18 Kč
1 unce zlata = 14022 Kč
Poslední aktualizace 28.08. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 93
11.2. 2:59
První příspěvek
Hele z.a.p, taky musíte všechno pokazit !
Nevíte, že právo prvního příspěvku si předplatil náš přítel z Texasu? ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128430
11.2. 3:10
RE: První příspěvek
Přítel z Texasu asi nemá čas, kope nový protiatomový kryt hned vedle bazénu. ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
128431
11.2. 3:47
RE: První příspěvek
Mate dobry odhad....on je odbornik na oboji.
No, myslim ze bychom meli v tom postuchovani ubrat. At se neciti na Zetku jako kren.
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128433
11.2. 5:12
RE: První příspěvek
Ale houby s octem kopu, byl pekny film na TV, ty Vase kydy nestaly za to nevedet jak to dopadlo. A vubec, vidim, ze Vam panove chybim. Sice tri prispevky, ale dva o me osobe. Venujte se radaru a predstavam utocnych hord z vychodnich stepi.
Vas, vzdy oddany Texaskycizek
P.S. ja se tedka rozohnim a napisi nejake ody o nejsvobodnejsi zemi v historiji lidstva!!!
128439
11.2. 10:45
RE: První příspěvek
> A vubec, vidim, ze Vam panove chybim. Sice tri prispevky, ale dva o me osobe.
>Vas, vzdy oddany Texaskycizek
Ono to kamarádské poplácávání po ramenou a přitakávání jeden druhému je děsně nudné.
Teprve Vaše příspěvky dávají diskuzi na Zvědavci ten pravý šmrnc.
Stejně si ovšem myslím, že to co píšete nemyslíte smrtelně vážně, ale že z nějakého důvodu hrajete roli oponenta. Pokud Vaše příspěvky skutečně odráží Vaše postoje a myšlení, respektuji je, i když absolutně nechápu (a nestačím se ani divit).
128453
11.2. 16:52
RE: První příspěvek - americka psycha
V americkem prostredi se cizinec (Cech specielne) rychle ideologicky 'aklimatizije' do te miry, ze zapomene na svoji puvodni kulturu a mysleni. (Ne doslova, ale zasune ji do pozadi a uziva srovnani coby pomucku k upevneni noveho sebevedomi.) Atmosfera americkeho zivota je kompletne absorbujici, zadne 'neco-mezi'. Vim to z osobni zkusenosti.
Pravdou je, ze clovek nemusi zustat 'cizincem' jak je tomu v Kanade a je mu dovoleno se zapojit a dostat(vytvorit si) pocit nove identity. Je to psychicy vzato - dokonaly opiat, samoiluze. Ale pracuje to a vytvori to (zda se u vetsiny) onu nam Evropanum tak podivnou a nepochopitelnou lojalitu. Popravde receno, je to tak blizko k 'idealu' jak se jen muzete ve vasem pozemskem zivote dostat.
Soucasti teto 'mozkove trasplantace' je take ta zkutecnost, ze novoamericam muze mit jen jedno obcanstvi. V Kanade je mozno mit dve ci vice - je to dle kanadskeho zakona zcela legalni a puvod tohoto (zaplatpambu za nej) nesmyslu je v akomodaci Britu. Tim muze pristehovalec (a take tomu tak v praxi je) sedet na dvou, pripadne na nekolika 'zidlich' soucasne. Lojalita je iluzorni nebo (prakticky vicemene) vubec zadna. Je to rozsahla tematika a ma to celou radu mimo jine i ekonomickych aspektu. Kanadske vlade to rozhodne vyhovuje.
z.a.p
128475
11.2. 20:40
RE: První příspěvek - americka psycha
Díky !!!
128489
11.2. 22:56
RE: První příspěvek - americka psycha
Soucasti teto 'mozkove trasplantace' je take ta zkutecnost, ze novoamericam muze mit jen jedno obcanstvi. V Kanade je mozno mit dve ci vice - je to dle kanadskeho.....
Pane Zapiku, US demokracie je pruzna a vse se neustale meni. Je to jiz peknych par let co mi bylo navraceno CR obcanstvi a zaridil jsem si CR pas (vyhodne na letisti-EU pasy- tam neni fronta). Nevim, kolik tech obcanstvi mohu miti, ale ja mam dve.Zrejme Vase informace jsou starsiho data.
Vas, Texaskycizek
128499
12.2. 5:07
RE: První příspěvek - americka psycha
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?
ano , mohu pritakat, ze obcanstvi v usa mohou byt i 2. patrne kanadsky zapik v tom ma hokej!!! ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128513
12.2. 1:38
RE: První příspěvek - americka psycha
Pane ZAPiku, Vase informace jsou zastarale. Je to jiz peknych par let co mi bylo navraceno CR obcanstvi a ziskal jsem pas, ktery je dobry k vyhnuti se frontam na letistich v Evrope. Nevim, kolik obcanstvi mohu mit, ale ja mam dve.
Vas, Texaskycizek
P.S. dnes mam nejaky problem s odesilanim prispevku.Doufam, ze se tento neobjevi 2x
128505
12.2. 5:53
RE: Dvoji obcanstvi
Mit dvoji obcanstvi povazuji za stejne nemoralni, jako bigamii. Jestlize pan Zorba vyhlasi valku proti USA, to budete pane Cizku jeden tyden bojovat na US strane a druhy tyden na ceske strane? A nebo mate to obcanstvi jenom proto, aby jste nekde nestal frontu? A kolik obcanstvi by jste jeste chtel? Ja myslim, ze mate mit obcanstvi te zeme, ktere prisahate vernost a za kterou budete bojovat. Mit vicenasobne obcanstvi je jako kdyz prostitutka vyznava svym zakaznikum lasku.
128519
12.2. 13:12
RE: Dvoji obcanstvi
Myslim, ze jste pana cizka pekne vymak' 68-ko!
A od Vas (ponekud konzervativniho jak Vas znam)
to zni jeste lepe!
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128544
12.2. 16:50
RE: Dvoji obcanstvi
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?
zapiku, no vymak ses ty i s 68. cely den preji ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
128568
12.2. 16:38
RE: Dvoji obcanstvi
Mno panove jako "prazsky pirat" maji tech pasu zhruba okolo deseti. Oblibene jsou zeme jako Bahamy nebo Seychely ci latinska Amerika Vubec nepochybuju o tom, ze panove typu Kozeneho stoji neradi frontu vseobecne. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
128560
12.2. 16:47
RE: Dvoji obcanstvi
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?
jesus christ, co zas toto je za paskvil??????? ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
128567
12.2. 18:40
RE: Dvoji obcanstvi
jesus christ, co zas toto je za paskvil???????
Stefo, patrne nevis co znamena obcanstvi. ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
128587
12.2. 22:41
RE: Dvoji obcanstvi
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?
68 osmino, tak asi nevim, jsem se vylihl vcera
128605
12.2. 16:52
RE: Dvoji obcanstvi
stefan
usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?
ten paskvil je referovan tady k tomuto!!! ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
128569
6.7. 4:49
RE: Dvoji obcanstvi
CESI A BOJOVAT , VTIPNE
139263
13.2. 2:35
RE: První příspěvek - americka psycha
Může se zdát že se jedná jen o problém s odesíláním přispěvků, ale nezapomínejte že někteří lidé Vám jdou po krku! Říká se jim teroristé a oni Vás děsně nenávidí. Nejde o to co jste, ale co ztělesňujete! Každou minutu dne teroristé spřádají plány jak zabít Vás a vůbec všechny co žijí ve svobodné zemi. Až uslyšíte v noci kolem karavanu dusot teroristických sandálů, neváhejte ani vterinu, pložte si ten českej pas na čelo a prostřelte ho! Tím nejen že uděláte teroristům čáru přez rozpočet, ale zabijete tím hnet i několik much jednou ranou. ![jsem překvapen... [překvapení]](images/smiles/icon_eek.gif)
128621
12.2. 16:25
RE: První příspěvek - americka psycha
Tak tomu zatim bylo, ukazuje se vsak, ze i USA maji nejaky kvantitativni limit ohledne asimilace etnika se spolecnou kulturou a jazykem. Mluvim ted o latinos. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
128556
12.2. 1:33
RE: První příspěvek
Dekuji Vazena damo. Abych se vysvetlil, odhadla jste mne spravne, nikdy (skoro nikdy) nemyslim nic smrtelne vazne. To povazuji za hloupost, nepruznost, nebo stareckou zkostnatelost.Jsem rozeny v 46 roce a protoze si muj otec myslel, ze jsme byli osvobozeni, tak jsem dostal krasne jmeno Vladimir a muj otec, strojni ingenyr vstoupil do KSC. Po nekolika letech ho z ni vyloucili, protoze pry na schuzich mel ke vsemu nejake pripominky a neustale se snazil soudruhum vysvetlit, ze navrhovane reseni neni spravne...atd.a atp. Tak si muzete predstavit, jak jsem byl vychovan. Z jedne strany plus a z druhe minus. Ve ctvrte tride popravili me spoluzacce tatu za spionaz. Tehdy jsem zacal uvazovat o tom, ze jednoho dne zmiznu. Po vojne se mi to podarilo. Znovu osvobozujici armady jenom urychlily talijansky emigracni proces(moje uplne nejlepsi dovolena), takze pred koncem 68 roku jsem byl jiz v New York City !! Perfektni misto pro 22 leteho kluka. Za rok tomu bude 40 let. Za takovou dobu si clovek vytribi nahled na zivot. A z takovymi zkusenostmi by nikoho nemelo prekvapovat, ze fandim teto svobodne, tolerantni,technicky vyspele a mirumilovne zemi, ktera jiz davno prisla na to, ze kdyz jenom sedi a diva se z dalky na svetovy vyvoj, tak pak opravdu lituje, ze nezasahla drive. Rekl bych, ze bych jim dal tak za dve minus ve vysledcich. Ale... v kazdem pripade se jim podarilo zabranit treti svetove valce, ktera by byla atomova.
Vas, Texaskycizek
P.S.dnes mam nejake problemy prispevky odesilat.Doufam, ze se tento neobjevi 2x
128504
11.2. 3:44
RE: První příspěvek
Mel jsem tu samou myslenku Vladuno,
nicmene byl jsem podnicen clankem ke kteremu davam link. Myslite si, ze cizek ma patent na prvenstvi? Nechtel bych mu ho brat. Ale jen tehda kdyz bude zaslouzene silou mysleni a puvodnosti napadu.
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128432
11.2. 10:12
Patent na prvenství
Nikoliv patent na prvenství, ale právo na prvenství.
A patent? Patent na rozum! ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128450
11.2. 7:04
RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli
Pane zapiku, nevim, kde se to nas Jirka Krovak naucil, ale zrejme se ridi dle hesla: Vzdy pripraven!
Tak se snazi. Nechce, aby ho (USA) nekdo nachytal,kdyz ma spustene kalhoty.
Texaskycizek
128442
11.2. 21:07
RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli
Pane cizek (vsimnete si pisi male 'c' ,
neb jsem jim do jiste miry tez. Jedna se zde o uzasnou americkou 'sebeduveru'. Vite, ja si opravdu nemyslim, ze jedna kultura (nabozenstvi), rasa, ci narodnost je nadrazena druhe. Je to jen iluze. A ten kdo si to mysli na to seredne dosere. Ne ze bych Vasi nove zemi pral neco zleho, tomu jsem velmi vzdalen. Poznal jsem hodne americanu a byli to vesmes dobri lide. Ale stane se tak diky Vasemu neomalenemu (immodest) vedeni. Jste neschopni vlastniho (sami nad sebou) kritickeho zamysleni. Vase skoda!
Pycha predchazi pad!
Opakovano a dolozeno historicky nescislnekrat!
(Dalo by se to napsat i jinak, vulgarne... ale zustanu u teto konversacne prijatelnejsi formy.)
z.a.p
128492
11.2. 20:07
RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli
Nezavisle na nazory Putina k umisteni raket a radaru blizko ruskych hranic, Putin haji zajmy sve zeme a k tomu ma pravo.Tim, ze slouzil komunismu, znamenalo to, ze predevsim slouzil sve vlasti.V celych dejinach zapad se vzdy snazil Rusko omezovat,pocinaje pristupum ke vsem morim a koloniim.Nakonec zapad pomohl zavest bolsevismus v Rusku a z pocatku ho i USA podporovali.Zkratka zapad se snazil vzdy z Ruska delat zemi hloupych muziku a je pravdou, ze teprve za komunismu technicky se dostal kupredu, i kdyz predevsim ve zbrojeni.
Je vsak treba videt, ze vse souvisi se vsim-Putin byl proti zasahu do Iraku a spravne v Mnichove prohlasi, ze ani za Sadama nezemrelo tolik lidi jako nyni.
128488
11.2. 21:24
RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli
Pane Novy,
jste prilis poplatny tomu 'komunismu' a domnele Putinove roli v nem. Berte to tak jak to je. Rusko je narod. Prisel na svet z puvodnich 'bilych vikingu', poslovanstel se, atd. Kazdy narod ktery musi tu a tam 'poradne zabrat' z duvodu preziti si tim jakozto by-product vypestuje tez urcitou schopnost a tim sebeduveru. Nebudte tak protirusky, nic Vam to k Vasi znalosti neprida.
Historicky vzato (poslednich 200-300 let) nebylo opravdove nepratelstvi mezi Zapadem a Ruskem (kdyz pomineme rozpinave Prusko a treti Risi). Naopak, zeme jako Francie a Anglie a jeden cas i Nemecko se v Rusku primo vzhlizely - a naopak. Obycejny Rus zpravidla zna neco francouzsky, nemecky a anglicky. Co zna naproti tomu takovy American? A ten zadny komunismus nevidel (ac to, co se tam zavadi dnes je tomu podezrele podobne).
z.a.p
128493
11.2. 5:43
toz do toho!
lesan
lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?
Jak je mozne ,ze vam bobanci najednou chybi texas ??? AHA. Vy jenom potrebujete, toho spolecneho nepritele #1.Ktery ma jiny nazor a tudiz je spatny a zly a je treba snim spolecne, kolektivne bojovat ,tak jak nas to soudruzi naucili.
Do prdele to vam to nestacilo rict jednou?
Ze kdyz ma nekdo jiny nazor ze je lepsi o tom diskutovat a ne hned kricet ze je modry nebo zeleny nebo buzerant?
Nechci nikoho obhajovat(se spoustou nazoru pana texana nesouhlasim ,stejne jako s jinymy, vcetne me manzelky/hihi ), jenom nechcu cist ze nekdo je vul ,kdyz ma jiny nazor jak ja a nebo vetsina .
Myslel jsem ze ta Demokracie je o kultivovane diskuzy.
Toz do toho!
A nenechme sa zdrzovat hlupyma tradicama,lidi kteri chteli abysme si ostrihaly vlasy a uvazaly pionyrske satky.
128440
Radar je to dnesni thema panove. Co Vam vadi na tom, ze americka armada, ktera kontroluje obranne systemy mimo zemskou atmosferu, chce celkovy system upresnit tim, ze vybuduje lokalni radarove stanice. Co ja vim o radaru? Odkroutil jsem si 26 mesicu vojenske sluzby za tovarisu primo na radarove stanici v Sokolnicich u Brna. Takze neco o tom vim. To je skutecne obranne zarizeni. Ja vim co Vam vadi, nebo spise co je zaminka k odporu. Ten fakt, ze stanice ma byt obsluhovana americkymi vojaky. To Vas automaticky identifikuje jako nepratele vseho co prichazi z USA. Cili, jste byvali vyrazeni funkcionari, kteri se nemohou prenest pres porazku, nebo si myslite, ze je atraktivni byt v oposici. Ze vypadate intelektualne. Samozrejme bude USA trvat na obsluze vlastnimi vojaky. V pripade valky nikdo z nich neprezije dele nez par minut, ale mohou zachranit miliony vykonavanim svych povinnosti. Kdyz by to byla najemna armada Svejku, tak ti opusti sva stanoviste pri prvni znamce nejakeho problemu. Tim, ze CR pristoupi k teto stanici, prokaze, ze je skutecnym clenem NATO, nejenom podpisem papiru. A jeste nekdo dalsi se bude radovat. Mistni holky!!! Amici budou chodit na vychazky a uvidite, ze hezke ceske holky jich spousty ulovi!
Vas milujici, Texaskycizek
128443
>Radar
>Tim, ze CR pristoupi k teto stanici, prokaze, ze je skutecnym clenem NATO,
>nejenom podpisem papiru.
>Vas milujici, Texaskycizek
Prosím, nepleťte dohromady hrušky s jablky:
Americký radar umístěný v ČR je bilaterální záležitostí mezi ČR a USA a jeho přijetí / nepřijetí není dáno závazky k NATO, jehož je ČR členem.
Děkuji.
128490
Mohl jste nachytat svejka-cizka na hruskach na tomhle:
"To Vas automaticky identifikuje jako nepratele vseho co prichazi z USA. Cili, jste byvali vyrazeni funkcionari, kteri se nemohou prenest pres porazku,..."
To je zrejmy protiklad logiky. Cizek rika:
PROTOZE VAS PORAZILI (matka vsech hypotez) A JSTE (stale jeste) JEJICH NEPRATELE (zrejme sudbou, ne vlastni vuli), JSTE BLAZNI, ZE JE NEMILUJETE.
To je v principu sado-masochisticka uchylka a to se bezne v risi zvirat nevidi. Rekl bych: do lihu s tim a do muzea. Co nejrychleji!
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128495
Je to uplne mimo danne thema, ale hodi se to k clanku Iran-valka se blizi. Prisel jsem nahodou na text prohlaseni od Khomejniho:
Supreme Leader of the Islamic Revolution: "A man can marry a girl younger than nine years of age, even if the girl is still a baby being breastfed. A man, however is prohibited from having intercourse with a girl younger than 7, other sexual act such as forplay, rubbing, kissing and having pleasure is allowed..." (Ayatollah Khomeini)
Preklad: Supremni vudce Islamske Revoluce: "Muz si muze vzit za manzelku devce mladsi deviti let i v pripade, ze je stale kojena (mozna mistni zvyk). Muz ale nesmi soulozit s devcetem mladsim sedmi let. Ale sexualni hratky jako predehra, ohmatavani, libani a dalsi slasti jsou povoleny..." (Ayatollah Khomeini)
Vsichni pedofilove - okamzite prestupte na Islam a odstehujte se do Iranu.
Vas, Texaskycizek
128444
Cizku, mimoradne odpovim.
Reknu asi tolik. Bud chcete byt diskuter a mit nejakou vaznost a nebo ne. V jednu chvili se mi zda ze ano.... a pak zase ne. Delate si prdel z ctenaru na Zvedavci a v konecnem dopadu sam ze sebe. Uvedomujete si to? Vzdyt jste se musel nejak zivit a rikate, ze jste privedl do zivota (#?) deti; blb jakym se stavite tedy byt nemuzete. Vzdyt za tohle by Vas editor mohl vylozit okamzite a to a nekolika duvodu.
Berte to ode me tak jak je to mineno - pratelsky. Muzete mi verit, jsem asi ten samy rocnik co Vy.
Knez kaze jen jednou.
z.a.p
128496
Kdyz to rusaci nechteji, tak to musi byt vyhodne pro Cechy!!!!!!!!!!! To uz nas snad minulost naucila. KSC by to take rado znicilo, to je druhy duvod.
Vas Chicken-little ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
128445
Nevím, jestli zrovna humanisté jsou zastánci základen a vojenských řešení vůbec. Viz. třeba
http://www.nezakladnam.cz/podporuji.php
Ale ačkoli odpůrců základen není málo, stále je tu převážná většina propagandou manipulované veřejnosti buď pro, a nebo, což je ještě smutnější, lhostejných. Společnost je příliš nasycena konzumem, že nemá ani potřebu uvažovat o něčem, co se jich netýká bezprostředně a dnes. Píšu to nerad, ale bohužel to tak cítím a dennodenně vidím kolem sebe. Stačí se rozhlédnout kolem sebe a člověk hned vidí, co lidi zajímá daleko více. Před pár dny jsem náhodou sledoval přenos ze sněmovny. Jako zábavný pořad dobré, ale jinak k blití.
Chvílemi si připadám jako na Titaniku. Hudba hraje, společnost se baví, přestože loď jde ke dnu. Na Titaniku už šanci neměli, my ji ale ještě máme.
Historie ukazuje, že češi snesou hodně. Ale to neznamená, že všechno. A tak doufám, že základny budou tou poslední kapkou. Ten pohár musí přetéct a donutit čechy, aby přešli od řečí k činům. Vláda má sloužit lidu a ne lid vládě. Kolik že má česká republika svéprávných občanů?
Teď mě napadlo... V květnu tady v Brně budou mít agresoři setkání. Nebylo by od věci dát jim najevo, kam si ty hračky můžou strčit...
http://www.bvv.cz/idet
(prý "Dokonalé obranné technologie jsou stále nutností"...du blejt) ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
128447
11.2. 9:45
RE: propaganda
DavidZ
zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Před pár týdny, když byla debata o základnách nejemotivnější a současně bylo zoufale málo kloudných informací, byl jsem svědkem jednoho telefonátu. Hovořila v něm má kolegyně se svým manželem a jádrem hovoru bylo, že je vyprodána Mladá Fronta. Pomyslil jsem si: "Že by něco důležitého o základnách?" Houby s octem. Národ vykoupil MF kvůli nějakému nepřekonatelnému superreceptu na hubnutí.
128448
11.2. 11:38
RE: propaganda
Napsal jste QWSAQu: ".....A tak doufám, že základny budou tou poslední kapkou. Ten pohár musí přetéct a donutit čechy, aby přešli od řečí k činům.."
Obávám se, že dokud tlaková vlna z epicentra jaderného výbuchu nesmete půl toho, co se trošku zmanipulovaně nazývá "republikou", se český národ nezvedne. Většina se totiž drží přísloví "co tě nepálí nehas" a navíc je zmasírovaná politickým marketingem a to v jeho zjevné i podprahové podobě.
128457
11.2. 14:14
RE: propaganda
Rozumím, že tím epicentrem myslíš radarovou základnu. ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
128465
11.2. 22:04
RE: propaganda
Ceska psycha minulosti je zajimava smes protichudnych emoci:
(samo)porazky, (samo)vitezstvi a navic (samo)litosti. S tim se do budoucna moc neporidi. Proc to rikam? Protoze mi Vas projev pada do te kategorie.
Divejte se na to pozitivne: zadny Titanic se jeste nepotapi. Ceska lidova opozice je skvela a ukazuje velmi povzbudive vysledky a ted se jeste pripojila cela CSSD. Co jeste by jeste chtel?
A vezte, mocny rusky medved (viz muj prvni prispevek) se zacina probouzet. Vse je tedy na te nejlesi ceste. Hlavu vzhuru!
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128497
Blesk mozek vyblejská a bez namáčení
Mladá fronta - neštěk po ní ani pes
Lidové noviny - jsou samé koniny
vypisuju soutěž o další reklamní slogany!
kdysi platilo - Rudé právo každé ráno - na záchodě roztháno!
128456
"...vypisuju soutěž o další reklamní slogany!"
--------------------------------------------------------
SETRVAT, SETRVAT A ZAKLADNU PREKONAT!
z.a.p ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128498
19.2. 17:30
RE: noviny - říkanka
Ami, ami, amíku, pas se na svém trávníku!
129208
11.2. 15:00
logika či emoce?
Pokud budu hovořit za Dělnickou stranu, odmítáme jakoukoli základnu s cizími vojáky, byť by se jednalo jen o „obranný“ radar nebo základnu, kde budou Američané pěstovat mrkev.
Myslím, že tato slova poukazují na nekompetentnost autora hovořit o základně. Jistě, něco takového jako základna je důležité téma, ovšem nemělo by se k němu přistupovat takovýmto způsobem. Pokud někdo kategoricky odmítá základnu bez toho, aniž znal podrobnosti, jako jsou účely základny, výhody (ať už politické či ekonomické), reálné bezpečnostní riziko, politické nevhody či onen zdravotní dopad na obyvatele, dokazuje tím pouze svoji omezenost. A to, že se autor onoho kategorického odmítání dopouští, dokazuje jeho nechuť k jakékoliv formě základy, byť by se tam měla pěstovat mrkev.
Bylo by nezodpovědné, pokud bychom se dopouštěli onoho kategorického odmítání či nekritického přijímání, oboje totiž svědčí o zapojení emocí tam, kde je třeba zdravý rozum. Protože základna není otázka emocí, ale logiky.
128466
11.2. 15:17
RE: logika či emoce?
Tomas Vandas je nazibolsevik.
Takovym lidem nepatri zadne misto v liberalne demokraticke spolecnosti!!!
Delnicka strana je extremisticka strana, ktera chce jakoby podporova pochybne zajmy Cechu.Pritom je to strana zmitana antisemitismem a nenavisti k nejschopnejsim a neuspesnejsim lidem.
Porad je to tom samem, ze zakomplexovanci a neschopni zavidi uspech kvalitnejsim jedincum s lepsim genofondem a maji tendenci trestat uspesne!
Iran nam samozrejme hrozi jadenrmy uderem.Iranci jsou neschopni stejne jako ruska svoloc. iranci maji v genech islamismus a terorismus jako rusaci maji v genech komunismus.
128467
11.2. 16:24
RE: logika či emoce?
>Tomas Vandas je nazibolsevik.
Když nemám argument,zaútočím osobně na autora.
>Takovym lidem nepatri zadne misto v liberalne demokraticke spolecnosti!!!
Slova demokrata do morku kosti.
>Delnicka strana je extremisticka strana, ktera chce jakoby podporova pochybne zajmy Cechu.Pritom je to strana zmitana antisemitismem a nenavisti k nejschopnejsim a neuspesnejsim lidem.
Pro lepší efekt použijeme znovu tentokráte kombinaci osobního útoku na autora spolu s osvědčenou nálepkou(antisemita-velmi oblíbená,nacista,komunista,fašista,bolševik,pravičák,levičák...použijeme to,co se nám ve chvíli nejvíce hodí do krámu),kterou se snažíme ponížit a pošpinit toho,kdo má jiný názor než my.
>Porad je to tom samem, ze zakomplexovanci a neschopni zavidi uspech kvalitnejsim jedincum s lepsim genofondem a maji tendenci trestat uspesne!
Jinými slovy:"Jsem chudák,ale proto že jdu se stádem a bečím kdy se má jsem lepší než ty,přesto,že jsem stále nula ve srovnání jinými".Obzvláště vhodný postup pro ty s malým Egem,budete stále ubožák,ale ponížením jiného posílíte své Ego.
>Iran nam samozrejme hrozi jadenrmy uderem.
Ale jistě!a Rwanďané společně s Uganďany pozvedli oštěpy a klacky a chystají se zaútočit na naši svobodu a styl života.
>Iranci jsou neschopni stejne jako ruska svoloc.
Přeloženo:"Jim nefandím a proto jsou to v mých očích primitivové".
>iranci maji v genech islamismus a terorismus jako rusaci maji v genech komunismus.
Když už nevíme jak napadnout názor druhého diskutujícího,použijeme osvědčenou metodu opakované lži,které se postupně stává naši falešnou realitou.Pozor,platí jen na ty,kteří přebírají cizí názory a své nemají.
Můj milý,jste skvělý.Jestli máte zájem,budu psát příručku Goeblsem snadno a rychle a mohl byste se díky svým schopnostem stát mým spoluautorem.
128470
jasne, strucne, vystizne
![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
128471
11.2. 16:31
RE: logika či emoce?
perfektní posudek Kde si mohu předobjednat příručku Goeblesem snadno a rychle? ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128472
11.2. 16:49
RE: logika či emoce?
Opravdu bych nechtel byt vasim nepritelem. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128474
11.2. 17:01
RE: logika či emoce?
Ale...to nebude tak vážné.Mě se ten Sinxinguv příspěvek líbil,protože v něm je obsaženo skoro vše,co dnešní rádoby diskutéři používají.Není v něm jediný argument a přesto Sinxing zaplnil hned několik řádků,pravda,ničím.
Od pana Vandase jsem pár článků četla(na virtually.cz)a myslím,že pan Vandas se spíš jen chytá toho,co by mohlo přitáhnout voliče,ale Sinxing se ukázal jako zarputilý flamer a tím jak napsal svou reakci mě to doslova vyzývalo k tomu něco pod to napsat.No,a také se chci trochu rozptýlit ...než půjdu do práce .
128478
11.2. 17:11
RE: logika či emoce?
Alexo, neupirejte chlapci merit, umi vclenit do genetickeho fondu geny nabozenske a politicke. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128480
11.2. 18:49
RE: logika či emoce?
Pani Ajo, pred asi osumdesati lety se zacalo hovorit o genetice a eugenismu, coz vedlo k duvodu internovani a pokusu o zniceni urcite rasy a diskriminaci vuci Slovanskym narodum.
Proto eugenicke pokusy a vcelku veda trpela protoze byla narcena prave z antisemitismu.
Jak je videt, kdyz ale ma podporit pravo na kradez a bezohlednost, nahle je to uznavana veda. Takrka by se dalo rici, ze v novem rezimu prochazi renesanci, ve smyslu "ucel sveti prostredky". Nebo je to spise "prostredky sveti ucel?"
Pripada me absurdni kdyz se hovori o genetice a antisemitismu ve stejnem prispevku.
128487
12.2. 20:58
RE: logika či emoce?
Nepodcenoval by som geny, zda sa ze mozu za viac ako sme si boli kedy ochotny pripustit, mozno aj za pravicovost/lavicovost - http://osel.cz/index.php?clanek=2415
128596
11.2. 18:18
RE: logika či emoce?
"...ale Sinxing se ukázal jako zarputilý flamer..."
------------------------------------------------------
Rikate to tak kulturne...ja bych rozhodne pouzil horsi slovo.
Dle meho je to 'kus do_y_ka na odstrel'.
z.a.p
128484
11.2. 16:55
RE: logika či emoce?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Jak jednoduché ocejchovat člověka, aniž ho znáte. Ale tím jen dokazujete svojí uvědomělou stádovitost, tak evidentní v dnešní době. K.
128476
12.2. 16:30
RE: logika či emoce?
To ted reagujete i na sebe? ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
128558
11.2. 17:00
RE: logika či emoce?
No clovece vy jste ale fanatik...
proste ziram. Vzdy jsem si myslel, ze takove projevy jako je vas jsou dilem davne minulosti.
Tohle se neda ve strizlivosti vystat.
Jdu si strihnout whisku!
z.a.p
128477
11.2. 17:16
RE: logika či emoce?
Mily pane, jestlize byt antisemitistou znamena kritisovat zlodeje a tunelare, kteri podle vas maji tuto cinnost garatnovanou od "boha",
Jestlize to znamena byt neduverivy k lidem kteri ocernuji jine zeme a pomlouvaji je s ucelem vyvolat valku ze ktere by oni sami meli prospech zatimco jini by umirali,
Jestlize to znamena drzet hystericky podezrivave lidi kteri se niceho nestiti pro svuj prospech,
Pane, ja vam rikam a s hrdosti, Ja jsem take "antisemitista".
128481
11.2. 16:18
RE: logika či emoce?
Zlata slova pane Koubek, jestli na ne budou slyset v Delnicke strane to nevim. Byl bych vsak rad, aby na ne slyseli ve Strakovce.
128469
11.2. 23:07
RE: logika či emoce?
Já bych byl rád, kdyby na ně slyšeli všichni.
128500
11.2. 17:30
RE: logika či emoce?
>Pokud budu hovořit za Dělnickou stranu, odmítáme jakoukoli >základnu s cizími vojáky, byť by se jednalo jen o „obranný“ radar >nebo základnu, kde budou Američané pěstovat mrkev.
Delnicka trida mela prilezitost kecat do politiky dost dlouho, a vime jak to dopadlo. Meli jsme na uzemi CSSR jaderny Rusky arsenal. Takze vsechno, jenom at do niceho nekecaji a at to rozhodnuti nechaji na tech, kdo jsou povolani. Uz ta drzost, ze pan Vandas hovori za skupinu, ktera mu zrejme k tomu nedala souhlas a ani si ho nezvolila za mluvciho, hovori sama za sebe. At ten komunisticko-nacisticky proletar hovori sam za sebe a neodvolava se na nekoho, kdo za nim nestoji.
128482
11.2. 21:24
RE: logika či emoce?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Pan Vandas ale nehovoří za dělnickou třídu ani za žádnou skupinu. Hovoří za Dělnickou stranu, na což má jako její předseda určitě nárok. Takže žádná drzost. Nejdřív si zjistěte fakta...
128494
12.2. 4:52
RE: logika či emoce?
Kubyku, kubyku, myslím že pan Vandas hovoří za dělnickou stranu a né za dělnickou třídu, což jste si asi popletl. Zaptám se vás na něco jiného - kdo je tedy podle Vás ten povolaný?? Pan Topolánek, Čunek nebo kdo? Proč z rozhodování chcete vyloučít 60-70% populace, které by se za dělnickou třídu dali považovat? Možná bychom mohli zrušit volby, nebo aspoň volební právo pro dělníky, nemyslíte? A vládli by nám povolaní. A jaká je Vaše kvalifikace, že obhajujete radar? Že by to, že americkou okupaci Iráku považujete za mírovou misi ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128510
12.2. 1:26
RE: logika či emoce?
Voni Koubek nám chtějí naznačit(tou logikou), že je to vlastně jen pro odborníky, emoce neboli city prý do toho nepatří. Nějak mi to neštymuje, podle mne základ člověčenství je v emocích nikoli v logickém rozumování...
128503
12.2. 20:05
RE: logika či emoce?
Ne, tohle nenaznačuji. ovšem je vidět, jakým způsobem se asi ubírá vaše mysl.
O tom, co je podstatou lidství, jestli logika či emoce, bychom mohli vést dlouhou debatu, obě složky jsou důležité, ale je třeba je používat správným způsobem. A věc jako základna je rozhodování rozumu a nikoliv emocí. Dovedou emoce vyhodnotit správně všechna pro a proti, která jsou spojená s tímto problémem?
128592
11.2. 18:04
Otazka principu.
Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si hovi stranou.
Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
128483
11.2. 21:05
RE: Otazka slusnost.i
>Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
>Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si
>hovi stranou.
>Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
>Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
Delnicke strane nejde o to, aby radar byl nebo nebyl v CR. Ji jde o to, aby nebyl vubec. Samozrejme, ze pokud ceska vlada radar odmitne bude postaven bez problemu u sousedu. Ja si ale na rozdil od vas myslim, ze neni potreba nechat Cesko na pokoji, nybr prave naopak. Je potreba, aby Cesko prestalo chrapat a dalo jasne na jevo co chce. Je to totiz otazka slusnosti ne principu. Konecne mame moznost ukazat Rusovi zdvizeny prostrednik. Ja mu ho uz ukazal davno, co udelaji Cesi, zalezi jen na nich. Jsem si jisty, ze jadro CR je zdrave a radar podpori.
128491
12.2. 16:35
RE: Otazka slusnost.i
Mno, ja bych chtel videt tu vlada na Slovensku, v Nemecku ci Rakousku, ktera by bez problemu stavela ten radar, pokud jak pevne verim, my odmitneme. Obvzlast v Rakousku, ktere zakonzervovalo svou postavenou jadernou elektrarnu by to bylo pikantni. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128559
12.2. 4:16
RE: Otazka principu.
>Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
>Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si
>hovi stranou.
V něčem máte pane Vodomile pravdu, ale ne ve všem. V Rakousku, vlastně jenom v polovině jeho území, byli až do 56ého roku Rusové a pak odtud museli vypadnout, přestože Rakousko mělo taky komunistickou, nebo socialistickou stranu, ale většina Rakušáků chtěla být ze Západem a mít kapitalistický systém, jenže u nás tomu bylo naopak.
Myslím, že je to záležitost lidí, jako národa, jaké strany a jejich představitele si zvolí. Češi mají velice silné socialistické smýšlení a proto to tam tak vypadá. Ze samé závisti budou třeba volit i komunisty, jenom aby těm "boháčům" zatli tipec. I když to dneska asi moc nepůjde, protože nejvíc těch bohatých, jsou bývalí komunisté a ti si na tu svoji "kuličku" jen tak sáhnout nedají. Dalo by se to vyjádřit podobně s Hamletem, že - je něco shnilého ve státě českém.
>Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
>Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
No jo, to maj pravdu, ale voni Amíci ví, že ti Rakušáci nejsou tak lehce prodejní, jako jsou jejich sousedi ze severu. Adios ! ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
128507
12.2. 5:28
RE: Otazka principu.
"V něčem máte pane Vodomile pravdu, ale ne ve všem"
Netvrdim, ze mam pravdu ale jen sem davam svuj nazor.
Narodil jsem se po 45, takze nemohu vedet presne co si lid pral ale neverim, ze meli sanci a ze cesky osud by smluven predem tak jak v 38mem.
Mohu se mylit, cas se neda navratit.
Skutecnost je ta, ze se ceskou zemi mava jak hadrem a lid je posledni, ktery se dozvida jak se s nim bude zachazet. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
128516
12.2. 16:41
RE: Otazka principu.
Jaka byla dohoda ohledne Ceskoslovenska a Rakouska na Jalte?
128562
12.2. 17:34
RE: Otazka principu.
>Jaka byla dohoda ohledne Ceskoslovenska a Rakouska na Jalte?
citujem: Československo sa na Jalte vôbec nespomínalo. Dokonca sa tam nehovorilo ani o rozdelení Európy na dve sféry vplyvu. Jalta bola o tom, ktorá armáda oslobodí ktorú časť Európy. Problém je, že účastníci konferencií na Jalte alebo v Postupime nevedeli, čo sa neskôr stane. Nikto nevedel, že príde studená vojna. Nebolo to nevyhnutné.
zdroj: Blisty
128579
12.2. 0:52
Radary-naše ochrana
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?
Je krásné letní odpoledne, vyrážíme na houby,
nehledíme na artrozu, nehledíme na klouby.
Košíky už máme plné, a uniknem lijavci,
schováme se u radaru tam na kopci Trokavci.
S deštníky už vojsko běží, pomáhá nám s košíky,
ještě ,že jsem v referendu volil tyto hošíky.
Zdraví, silní,usměvaví,zkratka plní dobroty,
zaměřují teroristům jejich nové rakety.
Dvě už zrovna k Jincům letí,jak Kašparův eroplán,
na propan má první nádrž a ta druhá na butan.
Odplata hned tvrdá přišla, jsou tu skvělí chlapi,
bez Koreje, bez Iránu, mají děti mapy.
![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
128502
12.2. 5:05
Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?
President Ruska, Putin, jasne naznacil,kdyz bude USA dal pronikat do byvalych zemi sovetskeho bloku,tak se Rusko citi ohro |