Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.04 Kč
$1 CAD = 14.75 Kč
$1 AUD = 14.49 Kč
1 € = 23.63 Kč
1 £ = 29.82 Kč
1 CHF = 14.67 Kč
100 Sk = 78.05 Kč
100 rublů = 64.06 Kč
1 unce zlata = 14040 Kč
Poslední aktualizace 04.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 134
Asi nemáte zcela úplně pravdu. Klaus již svolal na Hrad schůzku těch nejvyšších kvůli raketám. Dále např. média publikují vyjádření Ruska, že radar pro nás bude nebezpečný.
126416
23.1. 12:17
RE: Na tak úplně
PRED 10 LETY PODEPSALA CESKA VLADA SMLOUVU NA RAKETOVOU ZAKLADNU USA. CEKALO SE NA SIKOVNE KYBORGY VE VLADE, KTERI TO ODCHROCHTAJI. RADAR--- TO JE KAMUFLAZ PRO UZITECNE IDIOTY-VOLICE. ZA PERO JE TAHA DALIK-AGENT CIA. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126487
24.1. 13:33
RE: Na tak úplně
http://grovik.net/view.php?cisloclanku=2007010006
126612
23.1. 0:31
Dobra cetba;
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?
tehle clanek nema chybu. Mel by se dostat hlavne do zorneho pole lidem v Cesku. Jeden muj blizky pribuzny si mysli, ze bylo "rozhodnuto opet o nas a bez nas". Je ten pocit nesdilim. Vse je v lidech!
z.a.p
126417
24.1. 1:00
RE: Dobra cetba;
trodas
trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Ano, je. Ale jak jinak soucasne situaci chcete rikat nez o nas, bez nas?
Kdyz pucova vlada zalozena treba na podpore Cunka, ktereho nestihli vydat policii ke stihani za uplatek se dopousti vlastizrady? ![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
126564
Tento příspěvek nemyslím jako provokaci, ale co je vlastně možné proti tomu podniknout?
Většině lidem se to nelíbí co jsem poslouchal, ale nahoře mají dost síly to prosadit a navíc je po volbách.
Demonstrace a petice jsou pro srandu, i když proti petici bych bez problémů podepsal.
Navíc se vyskytují mezi námi "skuteční" odbirníci, kteří to lidu vysvětlí:
http://viktordvorak.blog.respekt.cz/c/1685/ANO-zak...
126420
>Tento příspěvek nemyslím jako provokaci, ale co je vlastně
>možné proti tomu podniknout?
V této fázi musíme překonat pocit osamění a toho, že je nás málo, nebo že vlastně obhajujeme komunisty. Přesně tyhle pocity se nám snaží vsugerovat. Je třeba mluvit s ostatními lidmi, se svými známými, se všemi, které známe, a kdo je ochoten poslouchat. A vždy upozornit na to, že ten pocit, to, že jsme menšina, že to nemá cenu, je nám vsugerováván, implementován do mozku uměle. Máme internet, ten ještě neovládli. Využijme ho.
Dále je třeba se zbavit strachu jednat. Uvědomme si, že svět (naštěstí) přece jen pokročil a dnes už nás za případný projev občanské neposlušnosti nečeká hranice ani vězení. Možná trošku nepohodlí. To stojí za to. Nezapomínejme, že i z hlediska jakési vyšší morálky máme právo na naší straně. Abych parafrázoval slova profesora z Vyššího principu: Vražda na tyranu není zločin. Neříkám, že máme vraždit. Stačilo by jim naplivat do ksichtu. Skutečně, fyzicky naplivat. Oni jsou ve skutečnosti mnohem podělanější, než se zdají být. Často by to spravilo i pár facek.
A nakonec, učme se poslouchat své instinkty. Už jsem to tady říkal mnohokrát. Jestliže slyším nějaké tvrzení a můj instinkt mi říká, že to je blbost, i když to v tom okamžiku nedokážu vyvrátit fakty, měl bych věřit svému instinktu. Instinkty vznikaly stovky tisíc let a umožnily druhu přežít.
>Navíc se vyskytují mezi námi "skuteční" odborníci, kteří
>to lidu vysvětlí...
Ano, tyhle dvacetileté, suverénní spratky miluji. Pokud dovolíme, aby student "vysvětloval" lidu, tak to můžeme skutečně zabalit.
126423
Vladimíre, ale my přece neobhajujeme komunisty. Ano, mají stejný názor na základnu USA jako já. No a co? Nebudu podporovat základny jen proto, že komunisti je odmítají. Paradoxem je , že nejvíce se nad tím pohoršují právě ti "moudří a spravedliví" , kteří na rozdíl ode mně členy KSČ skutečně v minulosti byli.
126469
Komunisté měli a doposud mají skvělý instinkt, dá se podle nich někdy i řídit V 80.letech na západoevropské státy mířily stovky sovětských jaderných raket a na jejích hranicích stály desetitisíce tanků států Varšavské Smlouvy. Tehdy nikdo ze západoevropských komunistů nic neobvyklého nezaregistroval, stejně jako socialisté a zelení. Pak se objevil Reagan a záhy poté se do Evropy začaly nasunovat Pershingy a Tomahawky a vystavily nás do stejné situace, jako my jsem předtím vystavili západní Evropu. A záapadoevropští komunisté a jejich socanské a zelené podržtašky zuřili, demonstrovalo se za "mír", podepisovaly se petice proti americkým raketám. A já si v té době uvědomoval, jak se západní komunisté snaží podkopat obranyschopnost svých zemí a usnadnit nám úder, jako záložnímu důstojníkovi radchem průzkumu by mi to ostatně mělo být i příjemné Něco podobného dělají komančové u nás dnes, kdy jde pro změnu o iránské Shahaby, jsme kapitalistická, nikoli již socialistická země, proto se snaží, abychom proti Shahabům zůstali bezbranní, proto nechtějí ani ten pitomý radar, o palebných prostředcích PRO a PVOS ani nemluvě. Takže jejich názor pomáhá Jsem pro zvýšení obranyschopnosti své země, zaplať pámbu alespoň za ten radar a doufám, že USA vyjdou jednání s Polskem o antiraketách.
126642
24.1. 22:28
RE: Co dělat-vzít "rozum do hrsti"!...
...Ale to vy neděláte! Dnešní propaganda obecně(!) argumenty z minulosti obhajuje současnost, a snaží se těmito argumenty ovlivnit i budoucnost. Ale hlavně!... to oko pravé má asi skleněné, tudíž všechny špatnosti vidí jen "nalevo" (že by náhoda?).
Já chápu,že dnešní kapitalističští zločinci opírají svou propagandu o zločiny komunismu(?),příp.socialismu(?) minulosti. Tento přístup má jedinou chybu, ale zato podstatnou!...Fakta jsou vytržena ze souvislostí, a navíc jsou jednostranná. To víte blbové (občané ČR) si nic jiného nezaslouží...CHA!
>V 80.letech na západoevropské státy mířily stovky sovětských >jaderných raket a na jejích hranicích stály desetitisíce tanků >států Varšavské Smlouvy.
Nicku : markovmarkovny! Chybí mi počet raket, které z USA míří na dříve SSSR a jeho zónu vlivu, a hlavně kolik jich dosud nezměnilo cíl!? Pokud jste zasvěcenec "Bílého domu", tak nám to řekněte!
A taky nám řekněte, kam míří stovky ostatních raket. Třeba na státy Evropy (mohli by se tam vyskytnout zlobivci!)
Motto: Co se líhne v hlavách těch blbů ve vojenském bussinisu USA je nevysledovatelné a neodhadnutelné!!!!
A na závěr:
1) Realizace základny znamená, že sem bude zamířena nějaká obranná střela ohroženého státu - Ruska!
2) Amíci, kteří nebudou podléhat jurisdikci ČR se budou podle toho chovat. Viz.: Japonsko a znásilnění, viz: Itálie a sestřelená lanovka díky chybě USA letadla, a v Jižní Korei byly také problémy!
3) Uvažovaný radar narušuje rádiovlnou komunikaci (radioamatéři a televize + rádia).
4) Narušuje životní prostředí...je to maxi-mikrovlnka. Je schopna
zabít opeřence (ptáčka), který přeletí v zóně záření (jedná se o desítky a stovky metrů).
Opravdu si myslíte, že od generála Šedivého se dovíte pravdu? Pokud ano, tak se nechte léčit. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
126664
Ano, tyhle dvacetileté, suverénní spratky miluji. Pokud dovolíme, aby student "vysvětloval" lidu, tak to můžeme skutečně zabalit.
Nezapomínejte, že právě tito spratci všude byli, všechno znají a všemu rozumějí. Jejich rodiče dělali velkou kariéru v KSČ, nyní pokračují se stejným úspěchem v ODS. Ale k věci: moudra, kterými se tento spratek snaží oblažit obecný lid, se nápadně podobají blábolu, který včera vyšel v mladé Frontě. Zkrátka Copy/Paste - zřejmě oba od někoho třetího. ![chechtám se tomu nahlas... [chechtot]](images/smiles/icon_lol.gif)
126500
Všichni, když nám bylo 20-let, jsme byli suverénní a rozumněli jsme všemu. S kariérou rodičů v KSČ to nemá nic společného! Osobně znám příklad, kdy otec byl komunista, který ze svého členství těžil maximum možného, jeho dcera, když byla na brigádě, se chovala jako "komunistická princezna" - dnes kandiduje za ODS. To jsou skutečnosti, které mladí nemůžou mít, proto lehce podléhají antikomunistické propagandě. Vlastně s vámi souhlasím, p.Bočan. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126667
23.1. 2:30
RE: Co dělat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Kdybych toho blogaře potkal, ale to je jedno. Nesnáším tyhle přemoudřelé typy, ale vězte, pane Stwora, že ne všichni studenti jsou takoví. Ale tihle jsou víc vidět, protože svou hloupost ještě vylepují na internet. S takovými válčím denně.
Sklenička
126438
23.1. 13:20
RE: Co dělat
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?
Cast dozravani zahrnuje 'vzpouru'.
Je-li tohle jejich druh vzpoury - budiz. Rikalo se take 'recese'. Je to proste sprajc.
z.a.p
126492
>Cast dozravani zahrnuje 'vzpouru'.
>Je-li tohle jejich druh vzpoury - budiz. Rikalo se take 'recese'.
>Je to proste sprajc.
>z.a.p
Zdravim Vas, z.a.p.
Poprve s Vami nesouhlasim. Jako sprajc bych to videl na opacnou stranu. "Oficialni odbornici" pravi "hot", sprajc budiz "cehi".
Ale to co ten synek zplodil na svem blogu je skutecne copy/paste oficialni propagandy.
126546
Tento a jemu podobně smýšlejících lidí je mně líto. Je to asi dáno mládím(aspoň doufám u tohoto blogera) a vlivům působících na utváření jejich smýšlení, jako například rodiče, učitel, média, blízcí lidé.. Dle mého názoru těmto lidem (bohužel někteří i inteligentní) se pravda už vštěpila.
Co je spíše zarážející, že většina populace stejně ani zájem o "pravdu" nemá, nebo se jí bojí A také je dnes zaměstnaná natolik, že už nemá energii, čas, chuť, či možnost(bez inetu) na utváření svých vlastních názorů za použití vlastního "citu", znalostí a debat. Myslím, že se dle mého názoru stejně rozhodne o nás bez nás, jakož nám dějiny mnohokrát ukázaly.. ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
126536
Ano, lidé (ne všichni) se pravdy bojí, protože je NEPOHODLNÁ. Homo sapiens raději přijme POHODLNOU LEŽ. ´Nic neřešit a hlavně nepřepínat pohodlný program´.
126724
Připomněl bych ještě, že je třeba ještě zcensurovat relevantní příspěvky proti základnám. Pak bude moct Neff poukázat na to, že např. na jeho webu jsou taky většinově pro, proti jsou jen neinformovaní blbci a (krypto)komunisti.
Osazenstvo Neviditelného psa je takovým stádem slonů ve své valné většině; výjimky spočítáte na prstech.
126427
23.1. 2:16
Další demonstrace
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Další demonstrace je 29.1. od 18:00 na Václavském náměstí. Jinak tam prý budou celý den (odpoledne) i nějaké stánky s informačními létaky. Sklenička ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126431
23.1. 23:24
RE: Další demonstrace
Byl jsem tam posledne a musim rict... zklamani!
Petici jsem podepsal, demonstrace, ale byla spis o starsich lidech (to chapu maji vice casu a takrikajic to delaji pro deti). Jen me zamrzel fakt ze Organizatori rekneme v rozhodujicich chvilich selhavaji.
Proc se po domluve se 4 (slovy ctyri) kusy od policie (ty bych si prosim dovolil rozehnat sam ). Reklo ze se jde domu?
Prijel jsem slusnou streku az z Plzne s pritelkyni s tim ze jdeme vyjadrit nazor ale takhle se mi to jevilo jako ze si organizatori popovidali nic noveho nerekli a slo se domu!
Takhle bych to nedelal kdyz demonstrace tak poradne!
126557
24.1. 7:04
RE: Další demonstrace
Chystáte se na tu další??
126581
24.1. 9:20
RE: Další demonstrace
nevim... skutecne nevim. CO nejaka demonstrace v Plzni?
126589
24.1. 12:13
RE: Další demonstrace
Každopádně by to chtělo něco organizovat i v jiných městech kromě Prahy. A myslím že především Olomouc by se měla ozývat. Co se týká Plzně tak ta je specifická svoji minulostí, krásně by se hodil na památník Americké armády transparent: "DĚKUJEME - STAČILO" ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126605
24.1. 13:50
RE: Další demonstrace
To sice je pravda ze je specificka svou minulosti. Ale ten transparent by nebyl od veci. .
http://grovik.net/view.php?cisloclanku=2007010006
126616
24.1. 14:05
RE: Další demonstrace
trodas
trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Olomouc je rozumny navrh, protoze to je bezprostredni soused Libave (jako Prerov) kde to asi ma byt a tady bude dopad na rust rakovinovych onemocneni a dalsich zdravotnich potizi v pripade spusteni radaru nejvetsi... ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
126618
25.1. 11:56
RE: Další demonstrace
Trodasi, nenašel by jste nějakého šikovného organizátora, který by tu demonstraci uspořádal? Pražáci na to prdí, oni ví, že to bude na Moravě a tak je jim to fuk. Ale řekl bych, že do Olmíku by se sjelo i několik tisíc lidí a ukážem cajzlům, že to nebudou mít (s tím obětováním sev. Moravy) tak snadné !! Zkuste najít v Olomouci někoho na ´naší straně´ = důležité je najít někoho, koho budou Češi následovat. Vymýtíme poturčence!
126728
25.1. 16:25
RE: Další demonstrace
Na Moravě, jo ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
Je JISTÉ, že to bude stát na kopci mezi Jincema a Příbramí. Jsou tam na to jedinečné a jediné předpoklady z hlediska vhodnosti terénu a okolí. Je to bývalá pozice protiletadlového raketového komplexu dalekého dosahu S-200, známá pod přezdívkou Los Alamos.
Libavá není vhodná, hory (Beskydy a Tatry) jsou příliš blízko a deformovaly by charakteristiku antény při nízkých úhlech.
Takže - v případě průšvihu následuje parádní vymetení České kotliny. Morava hezky "za větrem" za Vysočinou. Ani by to tu možná nedoblejsklo... Tak co. Pozvednete tam konečně už ty prdele?
126766
25.1. 17:02
RE: Další demonstrace
Aby ty Jince nebyl hoax ze strany CIA/Moßadu. Moraváci se uklidní a v Praze je většina ODS vypláchnutých mozků = ti se na odpor vybodnou....a potom se zničeho nic yankees rozhodnou pro Northern Morava (kde je velké % lidí na podpoře/sociálce = ODS je ráda obětuje).
126773
25.1. 17:38
RE: Další demonstrace
Jo. A vymysleli ho tak dokonale, že kvůli tomu přeprogramovali celou geografii Střední Evroby. Člověče, vemte si do ruky plastickou mapu a bude vám to jasné. Na Severní Moravě už vůbec ne.
Měli jste ještě zeměpis, když jste chodil do školy? My ano.
126776
25.1. 21:18
RE: Další demonstrace
Myslím si, že to nebude nad Jincema a Příbramí, ale dále v Brdech směrem od Rožmitálu p. Třemšínem na Plzeň. Dříve v tom prostoru byly rusové a jejich rakety. Takže Plzeň bude bude ve všech směrech ohroženější než Praha...
Ale zase v Plzni udělat demonstraci proti amíkům a jejich "radaru" je dost těžká představa. V Plzni jsem vyrostl a vím, jak je tam (tenkrát bylo) vše americké zbožšťováno (přeci nás oni osvobodili v tom "čtyřicátompátom" Je tam snad nejvíce US veteran military klubů v ČR, atd. Proto možná i chtějí v současnosti tu základnu tam na té straně v Brdech, protože případné rodiny (i když bych pochyboval, že tady budou i s rodinami) můžou bydlet v Plzni, která je dost loajální (jak to ostatně můžeme vidět vždy při oslavách osvobození)...
Asi je lepší ta demonstrace zatím v Praze a pokud to bude málo, tak to rozšířit pokud možno všude. Ale je to pouze můj názor, není až tak důležitý. Osobně jedu do Prahy.
126803
25.1. 22:36
RE: Další demonstrace
Podme se domluvit vic lidi!
kdyztak napiste na mail grovik (uzenac)grovik.net a vezmem to poradne do ruky!
mimochodem ta Plzen neni zase tak mimo... lidi tu nadavaj stejne jako jinde!
126812
25.1. 23:10
RE: Další demonstrace
Nemyslíte si dobře. Bude to přesně tam, kde jsem napsal. Nejde totiž o raketovou základnu, ale o přehledový radar, který musí vidět ještě kus za obzor. A toto místo je naprosto jedinečné. Nic lepšího u nás pro tento účel neexistuje, vojáci ho kdysi hledali dlouho.
126819
26.1. 11:27
RE: Další demonstrace
Praha je vhodná především proto, že je tam US embassy, na to nezapomínat ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126891
26.1. 1:54
RE: Další demonstrace
Me je jedno, kde to je? Pribram je furt na uzemi Ceska a zijou tam Cesi!!! Kdybych byl takovy vul, ze nehnu prdeli, protoze to je vice jak 100km od baraku, tak by me opravdu hanba fackovala!!!
126840
24.1. 16:34
RE: Další demonstrace
Primlouvam se za Plzen![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
V Plzni bych sel na demonstraci urcite. S Prahou je to horsi.
126638
23.1. 2:17
Alena
Alena
alka (tečka) porizkova (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?
....v podstatě souhlasím s autorem,všichni víme co bychom "měli" dělat,záměrně označuji,protože minulý čas je stále cesta zpět.Všichni jsme sloni na řetězu,ale zároveň i Spartakem.
....i já si myslím,že se nás bojí daleko více,než-li my jich,jen o tom stále nejsme přesvědčeni.
126433
23.1. 2:20
Jsou to prasata
Ze serveru www.lidovky.cz:
Vláda jedná o umístění radarové stanice USA v Česku. Mělo by se o tom rozhodnout v referendu?
ano (400)
ne (956)
To jsou ale prasata.
126434
23.1. 7:08
RE: Jsou to prasata
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Anketa na stránkách WM magazínu
Souhlasíte s umístěním radaru proti balistickým střelám na našem území?
-ANO (20%)
-NE (70%)
-NEMÁM NÁZOR (10%)
Hlasovalovalo: 89 lidí
126455
23.1. 2:27
Byl jsem tam
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
na tom Václaváku a když jsem tam viděl ty KSM, tak mi bylo hned jasné, jak se tento úmysl proti této iniciativě obrátí. Ti pitomí komunisti tam měli přijít jako občané a ne jako politické seskupení. Měla by to být přeci národní iniciativa.
Ale jinak to nevidím tak tragicky. Konečně se ta demonstrace objevila na internetu. Viz seznam.cz a v diskusi se tam lidi o tom bavili a zajímali se. To je dobře. Je potřeba říci lidem, že to není základna NATO ,ale USA. To většina lidí vůbec netuší. Technické parametry a ten přístup vlády. No škoda mluvit. Myslím, že teď se to konečně trochu pohne. Takže kdo může, ať přijde. A vy v zámoří fanděte a držte palce
Sklenička ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
126437
23.1. 2:51
Drzim palce ze zamori
at se dobrym lidem podari prace a je tam ta zakladna drive nez pozdeji ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
126441
23.1. 7:16
RE: Drzim palce ze zamori
A můžete dělat něco jiného než držet palce? (ať už pro nebo proti...) těžko. Jste bezzubí víc než my ![heč... vyplazený jazyk [vyplazený jazyk]](images/smiles/icon_razz.gif)
126456
Pane Vladimire, clanek zni trochu zoufale. Jak se to rika o te horke kasi? Kam se podivate, same spiknuti a samy manipulator. Byl jsem v tu dobu na Novinkach a ptal jsem se jak to dopadlo a jeden kluk odpovedel, ze ta demonstrace vypadala jako napul domov duchodcu a napul mentosi. O tech vlajkach ani nemluvil. Zpet k radaru. Zajiste to bude nejmodernejsi zarizeni. Zajiste bude co nejbezpecnejsi, vzhledem k umisteni v zabydlene oblasti. Ja jsem slouzil na radarove stanici. Aby se neohrozovalo obyvatelstvo, tak se jiz tehdy umistila na peknem kopci. V tomto pripade hned vedle pamatniku bitvy u Slavkova u Brna. Pak jde veskere zareni vysoko nad hlavami. Jeste navic to bude tvarovano jako pyramida, cili vzhlizi nahoru. Ovsem, zde nejde o technologii, zde jde o urazenou pychu. Yancici budou operovat na "nasem" uzemi. Klement se bude v hrobe obracet. Ale ono to neni jenom "nase". To uzemi je EU a ti Yancici jsou ochotni utratit vlastni penize to EU branit proti posukum jako je Kim a Ahmadinerad. Nerikejte, ze posuci neexistuji. Cili, vse je mozne. Mate alarm na vlastnim vozidle? Toto je neco podobneho. Jenom ta existence toho alarmu a ze to zlodej vi, ho odradi od pokusu o kradez.
Vas, Texaskycizek
126440
23.1. 3:05
RE: Radar
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Tak na takovéhleho magora nelze než reagovat
"a jeden kluk odpovedel, ze ta demonstrace vypadala jako napul domov duchodcu a napul mentosi"
A vy jako co ? já tam byl. Byli tam důchodci no a ? Staří lidé mají patrně větší zájem o blaho svého státu než my mladší. To je důvod k zamyšlení. (Hlavně pro Vás, já tam byl), byli tam i mladí komunisté, nemusím je, ale byli tam. Byla tam ale i střední generace. Vaše označení lidí jako "mentošů" nebo spíš dojemná citace nějakého chudáka, kterého jste pojal za objektivního, je smutná a vyjadřuje váš postoj k lidem. Užijte si své vlezdoprdelkovství. Vám na naší zemi nikdy nezáleželo a nezáleží. Také jste ji opustil a dáváte dobře najevo, jak máte svou zemi "rád." Takže, prosím, poučte se. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126443
Souhu 213ctko, mate zrejme smysl pro humor. Srdecne jsme se ze zenou zasmali. Vas oddany, Texaskycizek
126458
Takže jste, cajzlíku, pravděpodobně sloužil na radaru u Újezda u Brna. Ten "pěkný kopec" je poměrně směšný pahorek, kdo zná krajinu jihovýchodně od Brna potvrdí. Že by tehdy vojenským pánům soudruhům šlo o zdraví obyvatelstva? Ale ale...spíš šlo o to, že radar patřil k naváděcí soustavě letišť Tuřany a Slatina a o moc lepší flek v okolí není. Větší blbost než že pyramida vzhlíží nahoru jsem neslyšel, odborníku na radary. Víte něco o tzv. elektronickém vychylování paprsku? A že by US za vlastní peníze chránili území EU? Kdybyste se hrdě nehlásil ke své nové vlasti, snad bych si o vás jen pomyslel, že jste naivní. Nemelte blbosti. A nechte si namontovat alarm do vozidla a ovladač nechte instalující firmě - takhle bude myslím fungovat americká základna v naší gubernii.
126466
Pane Kubrt, opravdu to bylo vedle pamatniku (400m) bitvy U Slavkova. Stoji tam mohyla. A kopec je to pekny. Casto jsem ho slapal pesky. A byl to ciste vojensky radar. Jinak, damy a panove, jestlize mate zamek na domovnich dverich, tak toto obrane zarizeni spada do stejne kategorie. Zatim vubec zadnou moznost branit se balistickym raketam nemate. Jste bez toho zamku na dverich. Ale, toto neni ani proti radarum, ani proti raketam, toto je antiamericka hysterie. Copak Vam ti amici udelali? Prisli jste o nejake teple mistecko? Jak si to vsude prohlizim, tak to vypada, ze 65 procent obyvatelstva je pro instalaci. Pane Stwora, Vase vlastni slova: nakonec, učme se poslouchat své instinkty. Už jsem to tady říkal mnohokrát. Jestliže slyším nějaké tvrzení a můj instinkt mi říká, že to je blbost, i když to v tom okamžiku nedokážu vyvrátit fakty, měl bych věřit svému instinktu. Instinkty vznikaly stovky tisíc let a umožnily druhu přežít. V tom s Vami mohu jedine souhlasit. Ovsem Vy mluvite o druhu, ne o jednotlivci a sam jste zde jako jednotlivec. Mel by jste pripustit, ze 65 procent kterym ten samy instinkt sebezachovy rika, ze je lepsi miti obranu proti potencialnimu utocnikovi, muze mit pravdu, ne? Aspon to pripustit. Ono je to neco podobneho jako v podnikani. Ten, se spatnym instinktem, zkrachuje. Ve zbrojeni a obrane je to horsi. Tam jde o zivot. V sile a pripravenosti je bezpecnost.
Vas, Texaskycizek
126538
Cajzlíku, kromě prvních pěti vět ( s výhradami - kdo zdolal za necelé čtvrt hodiny štreku od knajpy u splavu v Bechyni až na rotu vrtulí přes hlavní bránu se kopečku u Újezda zasměje...) pouze konstatujete, že se nemůžem bránit proti balistickým raketám. No a proč bychom se proti nim, kurvaštelung, měli bránit? Máme nějakýho nepřítele (neberu rámec NATO)??? Kromě hornorakušanů v nadupanejch traktorech mě ZATÍM nikdo nanapadá...jauvajs, sakra...vidíte: RUSÁCI!!!! Trošku je nasralo, že si u nás vaše vláda udělá malinkatou uzavřenou miniameričku a bude se jim dívat do armádního obyváku a dokonce i do ložnice... přijeďte, cajzlíku, hledejte mě v Brně, v knajpě na Vápně vám na mě dají kontakt. A budem spolu hledat těch 65% blbů (jinej výraz pro ně nemám), kteří jsou pro základnu - nebo radar, jak je libo. Ptát se ale budete vy, já vás budu pak jen spojenecky bránit, že jste tady dlouho nebyl a nerozumíte dobře češtině nebo moravštině. Se svou bohorovnou propagandou byste totiž mohl jinak dojít k úrazu.
126552
Ja bych kemo mel jeste jednu myslenku, kterou me rekl kamos. Kdyz jsem mu rekl, ze ty rakety jdou sestrelit pouze kdyz jso nizsko v atmosfere. To znamena po startu nebo pred dopadem. Tak se me zeptal, proc tu zakladnu proti iranske hrozbe nepostavi v Izraeli? Genialni napady byvaji vetsinou velmi proste. Sam kemo rikate, ze to jsou nejchytejsi lidi na svete, takze jsou uvedomeli a maji instikty s pudem sebezachovy. Tam by to urcite odkyvali i v referendu. Dale maji tu nejlepci armadu na svete a protoze dle vas jsou 51-ni hvezda na americke vlajce, tak by jste tezko lepciho kandidata nasel. Teto konkurence se zrejme boji nasi korytkari, kteri vyjadrili obavu, ze by tu zakladnu mohli soupnout nekam jinam. A jen tak mimochodem parkrat se ta vase ideologicka brigada pidila po mem statusu, musim se smat te vasi opatrnosti. Takze jsem nelegal a viza, o kterych je rec ze strany Washingtonu, at si klidne strci do prdele i s tou zakladnou. za takovou cenu ani nahodou. A pokud si pro me prijde imigracka.... To uz mam taky vite,kde... ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
126563
> Ale ono to neni jenom "nase". To uzemi
>je EU a ti Yancici jsou ochotni utratit vlastni penize to EU
>branit proti posukum jako je Kim a Ahmadinerad. Nerikejte, ze
>posuci neexistuji. Cili, vse je mozne.
1.) Oni chtějí (bránit?) především sebe.
2.) S těmi pošuky máte naprostou pravdu. Akorát jste zapomněl na toho největšího a nejnebezpečnějšího : Bushe. A to je ten zásadní problém.
126474
I když je (má být) krédem tohoto serveru nediskutovat o spoludiskutujících, ale o tématech, po (nejen) tomto příspěvku mi vrtá hlavou, co to asi může být za člověka, ten přivandrovalý Texasan s vybroušenou češtinou. Za totality asi dobře prověřený (na radarech PVO nespolehliví nevojančili), po úprku do ciziny se ho ujala milionářská židovská rodinka, která mu vštípila jen ty nejčestnější životní postoje (dolar nesmrdí, například), ve svém pokročilém věku mrhá časem do té míry, že se vyslovuje snad ke každému tématu na Zvědavci, asi i na Nezvědavci, na Novinkách a búhvíkde ještě, no ať to skládám, jak to skládám, pořád mi z tohoto lidského puzzle vychází jedno. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126475
>Pane Vladimire, ...
>Nerikejte, ze posuci neexistuji.
>Vas, Texaskycizek
kulovy kemo, vy ste skutocny srandista.
po citani vasich prispevkov, je to posledne, co by ma napadlo,
ze posuci neexistuju.
ps.
vsak mate aj vlastnu stranku, vedenu cinovym sezrantom kuliskom,
politruci arkan-peshmerga-zasluzily clen KSC, ben hurvajs alias kubyk&comp.
126484
Už jsem tu četl: Nelze nereagovat...rozumněj, na takovou nebetyčnou blbost autora! I já jsem neodolal, i kdy vím, že "MARNOST NAD MARNOST"!? Na vás Čížku platí: "Blahoslavení chudí duchem." Tedy :
Pane blahoslavený:
>Ovsem, zde nejde o technologii, zde jde o urazenou pychu. Yancici budou operovat na "nasem" uzemi.
Jen naprostý blb je schopen akceptovat misi cizinců na svém území, kteří nebudou podléhat jurisdikci (zákonům) hostitelské země.
Pro ctitele USA: Když jste byli postaveni před fakt, že USA neuznávají soud v Haagu, nepřipadali jste si jako hovada?
Pane Čížku z Texasu strčte si své prachy do análu (svého!), a své pošuky si ponechte v USA, my máme svých pošuků dost. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126782
Ano. Cekam, co udela president republiky Vaclav Klaus. Pro me je tato unikatni osonost velmi zvlastni. Pred 16 lety jsem presel od nekritickeho obdivu k tomuto muzi k absolutnimu opovrzeni. Co sleduju jeho ciny od vstupu do prezidentskeho uradu. Tak ve mne vrusta stale vetsi respekt a ucta!! Samozrejme mam vyhrady a v nekterych vecech se zasadne rozchazim, ale to je prece realita svobodne spolecnosti. Takze cekam, co udela, mentat, ktery by se mohl smele postavit legendarnimu Thuviru Hawathovi z Herbertovi Duny, je na tahu. Do konce prvniho prezidentskeho obdobi zbyva rok a volbu presidenta maji pod palcem politicke strany. Muze se stat, ze za rok budeme mit misto osobnosti za presidenta poslusnou loutku. Na druhou stranu pokud USA ziskaji souhlas k vybudovani zakladny za pozadovanych podminek zadna osobnost ani politicka sila v CR nebude moci tuto zakladnu v budoucnu uzavrit bez souhlasu USA. President Vaclav Klaus nema dobre karty na vyber, ale to nemel nikdy behem sveho presidentovani, ale ukazal, ze je hrac mimoradnych schopnosti a kvalit.
126446
23.1. 7:56
RE: Taky cekam.
Teď se aspoň ukáže, zda je Klaus charakter. Má co ztratit. Nejspíš bude umlčen, protože o základně bylo závazně rozhodnuto již před mnoha měsíci a bakšiše byly přijaty. Teď spíš naše úžasná nomenklatura dumá, jak přesvědčit lid, aby jim nedal do čumáku. Protože když nás nepřesvědčí, asi budou mít slušný nůž pod krkem.
126460
23.1. 9:09
RE: Taky cekam.
Krtech
kavu (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?
Také pevně doufám, že pan prezident Klaus dokáže stát pevně a ukáže ohnutým zádům partajního souručenstva, že pokud mají plnou hubu demokracie nemůžou sní nakládat jako s onucí.
Držím palce nám všem
126467
23.1. 9:10
RE: Taky cekam.
Pane Bartosku, je nas vic, co cekame a tise doufame.Jenze realita je takova, ze si USA Cesko nevybraly nahodou.Vzpomente na historii a je Vam jasne proc.A prezident zrejme ustoupi, nejen kvuli svemu puvodu, ale i kvuli tomu, ze videl loni Saddama na popravisti.Nabidka, ktera se neda odmitnout.
126468
23.1. 15:25
RE: Taky cekam.
Vypada to, ze budeme muset trochu hybnout pulkama a pomoct sobe i lidem, kteri by mohli pozvednout hlas za nas zajmy obycejnych lidicke, za budoucnost nasich deti a vnuku. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126507
25.1. 2:46
RE: Typicky Klaus, ani ryba ani rak
Nechme se prekvapit, zatim se na fotkach president republiky tvari dost nenalozene. Zrejme nejaka chripajzna, to bude tim snehem. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126689
25.1. 19:29
RE: Taky cekam.
Pane Bartošku René, jsem v šoku....
>president republiky Vaclav Klaus. Pro me je tato unikatni osonost velmi zvlastni. Pred 16 lety jsem presel od nekritickeho obdivu k tomuto muzi k absolutnimu opovrzeni.
> Tak ve mne vrusta stale vetsi respekt a ucta!!
> Muze se stat, ze za rok budeme mit misto osobnosti za presidenta poslusnou loutku.
Je mi smutno! Pokládat za "unikátní osobnost" člověka, který neví co jsou "špinavé peníze",nebo který si myslí, že "vekslák je vlastně úspěšný podnikatel". Člověka který odstartovat největší zlodějnu tisíciletí - kupónovou privatizaci!?...To je síla!!!
Těžko budeme hledat další, ještě méně morálně pokleslou osobu, než je Klaus Václav - toho času president.
Vidím stále větší kopu politického hnoje,plnou močůvky a smradu, naspod sedí poslanci sněmovny, nad nimi senátoři, a navrchu Klaus.
Volme strany, které zaručí zákon o obecném referendu, pak má smysl i přímá volba presidenta! To je vlastně také svým způsobem referendum. Proč je Klaus odpůrcem referenda? Že by horoval jen pro to, co se mu hodí?
Závěrem: Jeden z mých přátel se se mnou přel na téma, že pozice presidenta je sama o sobě natolik uctivá, že jakákoliv hanlivá poznámka na adresu PRESIDENTA není "košér". Nesouhlasím, proto v diskuzích nemohu neříct, že Havel je pomatený alkoholik (snad přeléčený) a Klasu je patron veksláků a super-zlodějů! ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
126789
26.1. 5:53
RE: Taky cekam.
Sedo, a koho by jsi ty volil za presidenta(kdybys tedy mohl)?
Mozna Grebenicka a nebo Filipa?
Ti by se tedka do vlady snadno dostali. Nesouhlasi preci se zakladnou.
Doufam, ze je proto lidi nebudou volit ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126850
23.1. 6:50
few notes
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?
1) Vzorka citatelov idnes nie je reprezentativna. Je mozne, ze ludia hlasovali prave tak ako ste videli a ziadna manipulacia nenastala.
2) Otazka je o referende a nie o radare. Mnohi ludia, ktori nechcu referendum, mozu byt aj proti instalacii radaru. Mozno sa vam to zda pritiahnute za vlasy, ale nevylucoval by som to.
3) Davy nikdy nerobia dobre rozhodnutia. Demokracia je hlavne na to aby si ludia sami na seba uplietli bic.
126453
23.1. 8:15
anketa na idnes
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
panove, do te ankety o referendu muzete naklikat svoje hlasovani kolikrat chcete, muzete porad klikat na ano nebo ne. Parada,co? Jestli jsou tam vsechny takove, tak spanembohem.
126462
23.1. 10:30
Zajímavý slovník
Zaráží mě výrazový slovník p.Stwory,bez ohledu na vzdálenost ze které píše(viz. ZMRDU apod.). Rád bych ,aby kultura opozice nebyla na úrovni hospodských primitivů.
Předem děkuji za nápravu.
126476
23.1. 16:47
RE: Zajímavý slovník
Máte pravdu. Omlouvám se a pokusím se příště takovým výrazům vyhnout. ![stydím se nebo omlouvám se... [zahanbení]](images/smiles/icon_redface.gif)
126518
23.1. 22:16
RE: Zajímavý slovník
Nevyhýbejte se. Mějte na paměti introdukci Švejka...hostinský Palivec zajisté místo hovno neříkal nikoliv, a když chtěl někoho poslat do prdele, neposlal ho k šípku...není sprosté sprostě mluvit,ale sprostě myslet. A jdu odepsat texasfoglovi... přeji hezký zbytek večera ( nebo co u Vás zrovna máte )
126548
24.1. 0:32
RE: Zajímavý slovník
též bych se těmto slovům nevyhýbal, obzvláště když slovo zmrd je díky d-fensovi již zažitý terminus technicus ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126560
24.1. 1:25
RE: Zajímavý slovník
Moc dobry slovo ten "zmrd" a velmi vystizne! Jelikoz zmrdi se vzdycky spolehlive autoidentifikuji a v nasledne reakce prozradi okoli. Ucinnost odhaduju tak na 99%. Pouze velmi inteligentni zmrdi s promakanym ovladanim emoci se neprojevi a byva je velmi obtizne odhalit. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126566
23.1. 18:00
RE: Zajímavý slovník
Na obhajobu autora: ze slova "zmrd" se v posledních pár letech stal na českém internetu takový terminus technikus, označující takové ty bezskrupulózní oportunisty, kteří se obvykle dříve či později uchytí ve středním managementu jakékoliv organizace a bez ohledu na zájmy akcionářů či vlastníků začnou hrabat pod sebe, aby měli v korýtku co nejvíc a přitom se na ně nepřišlo. Pokud možno tak, aby oni sami nemuseli vynaložit žádné úsilí. Jejich přístup lze charakterizovat především obraty "Stát jsem já" a "Po nás potopa".
Termín pochází z tohoto článku: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2001011201
Za těch pár let se stihl (podobně jako související termín "vohnout" ) na českém internetu pozoruhodně rozšířit. ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126527
23.1. 22:15
RE: Zajímavý slovník
>Zaráží mě výrazový slovník p.Stwory,bez ohledu na
>vzdálenost ze které píše(viz. ZMRDU apod.). Rád bych ,aby
>kultura opozice nebyla na úrovni hospodských primitivů.
> Předem děkuji za nápravu.
Než budete zase kritizovat, naučte se co je to grafická úprava písma. Námitka může být správná, ale ztrácí váhu, když vypadá jakoby ji psal primitiv.
Takže. Mezera se píše až za čárkou. Závorky se nelepí na text. Za tečkou se vždy dělá mezera. Pak Vaše příspěvky nebudou rvát ubohému čtenáři oči z hlavy.
Co se týče pojmu "zmrd" je přiléhavější a méně razantní, než staročeské "z kurvy syn" (v USA S.O.B) Současná situace a chování některých postav v politice bohužel neumožňuje použít jiný titul. Přimlouvám se za to, aby zůstal v užívání. Nejsme tady na školení milistrantů ani v nedělní škole.
126547
To nebude dlouho trvat. Postačí jeden bombový útok v pražském metru a Češi dostanou rozum. Ten ráz bude americká sebranka pryč z ČR a česká vojska opustí Afghánistán.
126478
23.1. 13:52
RE: Klid
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?
Pokud sem US Army pustíme, tak na základě velice dobře sepsané smlouvy... Z JEJICH STRANY!
Takže dostat je potom odtud už nebude dost dobře možné.
Když člověk vidí, jak vehementně naše vláda bojuje o to, aby tu ta základna byla, nevěřím tomu, že by si tu smlouvu snažila dobře ohlídat. Na to nemá, ani intelektuálně, ani politicky... ![pláču, je mi smutno... [pláč]](images/smiles/icon_cry.gif)
|