Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 17.42 Kč
$1 CAD = 16.41 Kč
$1 AUD = 14.22 Kč
1 € = 24.85 Kč
1 £ = 30.77 Kč
1 CHF = 15.59 Kč
100 Sk = 82.09 Kč
100 rublů = 68.38 Kč
1 unce zlata = 14003 Kč
Poslední aktualizace 05.09. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 165
21.1. 0:24
USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Tato věta je první větou článku v dnešní IDNES.
Myslím, že to někdo napsal schválně, protože něco tak blbého, nemůže ani novinář z IDNES vyplodit.
Jinak nejsem tak úplně skeptický. Již na zítra je svolána
demonstrace 21.1.2007 ve 12 hodin na horní část Václavského náměstí! Pokuď zde bude takové zařízení, tak s takovým kraválem
a ostudou, že bych nechtěl být v kůži některých politiků.
Oni také někde bydlí. A potom stačí jeden politický otřes
a lidé si s nimi vyřídí účty. Společnost hrubne a když lidé
budou vidět, že se po dobrém k žádnému výsledku nedoberou
začne maso!
Já v tom vidím i určitý záměr. Že hned v pátek po schválení
vlády přeběhlíky? Asi je potřeba něco vyvolat!!!
126125
21.1. 0:52
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Opravuji - dostal jsem špatnou informaci -
demonstrace má být až v 18 hodin, pokuď nemají být dvě.
- informace http://www.nezakladnam.cz
126127
21.1. 16:44
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
PS - neštítili se 11. září obětovat tisíce svých lidí pro dosažení svých cilů, pochybuji, že se nyní zastaví před nějakým "referendem" v ČR. Představme si , že by tato vláda měla obdobně rozhodovat i o přijetí evropské ústavy s poukazem na to, že tento problém je pro naši veřejnost moc složitý a v podstatě se ji tedy netýká. Mít takové politiky při hlasování o Ústavě např. ve Francii...
Tak už nám konečně došlo, co se skrývalo za celou tou diskreditací a předvolební manipulací USA se neštítí ničeho včetne uplácení, aby dosahly svých cílů. Rusko je moc lákavý cíl, kdo by odolal. Vazalství definitivně potvrzeno. Nechť povstane 4. odboj! Na rozdíl od těch ruských, tyhle máme totiž opravdu "na trvalo".
PŘIJÍT O SUVERENITU JE TAK SNADNÉ, ALE ZÍSKAT JI ZPĚT BÝVÁ NADLIDSKÝ ÚKOL.
Ano, trestem za vlastizradu je jedině kulka. I čeští švejci by si to měli uvědomit
![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
126224
21.1. 18:52
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Mate absolutni pravdu. Nikdo si zrejme neuvedomuje, ze tato vlada vlastne se vzdala dobrovolne neceho za co se bojuje.
Vzdala se nezavislosti naroda a dobrovolne dava klice novemu panu. Jakoby rikala, my si nejsme schopni vladnout sami a zvlaste nase(ODS) schopnost je limitovana a my se bojime, ze nase ciny vyvolaji nespokojenost do takove miry, ze by se situace stala nezvladatelnou (pro nas ODS) a my budeme potrebovat pomoc (od USA).
Dejme tomu, ze se opravdu zacnou rodit dvouhlave deti a lide by se zacali bourit. Nikdo si nemysli, ze novy okupant by se dobrovolne stahl a nechal zakladnu zpet.
Uz vidim, jak prodejny tisk publikuje zpravu: mlade rodiny se stahuji do blizkosti radarove stanice protoze si uvedomuji vyhody pro sve deti ktere se rodi s dvema mozky.
Jaky rozdil mezi Cechy a Iraqem, Iracane bojuji proti okupantum zatimco tito zbabelci davaji vse zadarmo. Zadarmo. Zajimalo by me, kdy se zacne hovorit o majetkovych vypisech pro cleny vlady. V USA je to normalni. Proc se nesnazi kopirovat tohle?
126242
21.1. 21:20
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
To, ze se USA rozhodly umistit v Cesku radarovou stanici systemu protiraketove obrany by zatim nemelo vubec nic znamenat. Je tomu jiz dele nez dva roky co se USA take rozhodly umistit v polarni casti Kanady nejen radarovou stanici, ale i raketovou zakladnu. V te dobe liberalni vlada Paula Martina ovsem slusne Busove administrative podekovala a vysvetlila, ze se jedna o suverenni kanadske uzemi. Proste, kanadska vlada rozhodla americke rozhodnuti odmitnout a je ticho po pesine. Nebylo potreba zadneho hlasovani v parlamentu, ani referenda. Zrejme a pochopitelne, v Cechach jde o jinou vladu, ktera je vice nez ochotna poustet si dobrovolne a natrvalo cizi armadu na vlastni uzemi. Takze prvni otazkou je, co si vlastne lide v Cesku zvolili za vladu. Z mnoha dalsich otazek se muzeme napriklad ptat: co na to pan prezident? Dalsim svetovym unikatem jsou cesti zeleni, kteri rovnez podporuji cizi vojenskou radarovou zakladnu ve vlastnim zemi. Tech otazek ohledne radarove stanice v Cechach by i tady bylo presprilis a lze jen doufat, ze se na toto tema rozvine otevrena racionalni diskuzene. I pres podivne jednani soucasne vlady nam zadna nemoc narodni degenerace prece nehrozi.
126264
21.1. 22:54
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
President Klaus par let zpatky po nastupu do uradu rekl na otazku americke zakladny zhruba toto ..." ceska republika ma spatnou zkusenost s pritomnosti cizich vojsk na svem uzemi".... Prelozeno z diplomatickeho jazyka do normalniho. Dekujeme nechceme. Tim ho vystavili USA diplomaticke izolaci, zive debatovali se Spidlou a jinymi politiky se "spravnym pohledem" na vec. Pokud lidi jasne nevyjadri svuj nesouhlas se zakladnou, pak ani politici, co maji stejny nazor si to stezi budou angazovat. Priklad presidenta Klause to jasne doklada. Videl jsem fotky z demonstrace 150 lidi v Praze. A chtel bych se timto obratit na komunisty, pokud jim skutecne jde o pritomnost cizich vojaku na uzemi republiky a ne politicke preference, aby se vyhnuli politizovani cele situace. Pritomnost cervenych vlajek se srpem a kladivem lidi pouze odradi a umozni "korytkarum" utnout racionalni debatu a onalepkovat opozici vuci radaru jako "rude". A ted jde o mnohem vice nez volebni preference. Politicke nazory by meli ustoupit zdravemu rozumu.
126279
21.1. 23:43
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Wesley,
ja jsem Vas soused a taky na to pamatuji (zminil jsem to kdesi dole ale chybne jsem napsal ze to bylo za Chretiena). Usaci si uzasne slibavali od Martina (v porovnani s J.Ch.) a on jim dal namisto souhlasu VZTYCENY PROSTREDNIK. Tak vypada statnik! A Amci stahli ocas a hotovo - klid po pesine. At si vymysli hovadiny a treba si vymenuji rakety pres Kanadu s Cinou a Ruskem, ale Kanada k tomu souhlas nedala! Ano, Paul Martin byl (v retrospektive) statnik sve zeme a ten soucasny (mockup) Harper ani zdaleka neni ten samy kalibr.
Jak ale zoufale uboze v porovnani k tomu vypada cesky pidimuzik (aka topolino) Topolanek! Hacha by byl v porovnani s nim narodni hrdina! A jak spravne rikate, mel by take neco kvaknout president. Jako kdyz se po nem zeme slehla, mudropravci jednom! Tihle 'atrapove' (phonies) se umeji ucene vykecavat kdyz o nic nejde, jinak jsou UPLNE NANIC! A narod je plati...za co!? noviny, to same... odmitaji se o tom dale zminovat. Vsak my vime kdo je vlastni a v zajmu koho pisou. Rude pravo byl pravdivejsi zdroj informaci!
Vite, ja jsem z toho uplne 'oddelanej'.... vydali svou (a moji, neb jsem stale cesky obcan) zemi na pospas tomu nejagresivnejsimu darebakovi co tenhle svet nese. Ne za sebe, ale za narod dnesni a budouci. Hruza pomyslet!
z.a.p
126292
21.1. 21:09
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
svoboda
jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?
Myslím si že nejde o radar. Pokud je pravda informace o výkonu 500 MW (ti z vás kdo o tom psali, můžete uvést nějaký článek který to dokazuje, nebo jste to jen někde slyšeli?), pak se nemůže jednat o radar. Běžné radary mají výkon několik desítek až stovek KW, na jejich pohon stačí dieselový generátor. 500MW je výkon velké tepelné elektrárny nebo jednoho bloku JE Dukovany. 1000MW je výkon jednoho bloku Temelína. Pokud je to tedy pravda, nejedná se o radar, ale o nějaké eloktromagnetické dělo, které dokáže ničit rakety samo, bez jakýchkoliv raket. Zřejmě jim silným elektromagnetickým rářením zničí elektroniku a raketa pak dopadne jinam než má. V tom případě je logické proč se základny staví v Evropě a ne v USA. Raketa svedená z cesty zřejmě dopadne někde poblíž základny a na nějakých českých či polských obětech přece americké vládě nezáleží. Těch 10 raket v polsku bude zřejmě jen atrapa bez jakéhokoliv významu. USA zřejmě obklíčí Rusko systémem těchto stanic rozmístěných okolo celého Ruska tedy v Polsku, ČR, Maďarsku, někde na Balkáně, V Turecku, Izraeli nebo Iráku, severněji pak v Gránsku a na severním pobřeží Kanady, v Tichém oceáně pak na Havaji, Aleutských ostrovech a další stanice budou na lodích, které budou mít vlastní jaderný reaktor. Tím se Rusko stane bezzbraným, neboť všechny ruské rakety budou v případě války snadno zneškodněny. USA pak napadnou Rusko a nebudou se muset obávat ruské jaderné odvety
126262
21.1. 21:27
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Ono je to trosku slozitejsi. 500 MW vyzareneho vykonu neznamena automaticky 500 MW prikonu. Radar pracuje v impulznim rezimu a pocita se taky zisk anteny. Takze 500 MW ERP (vyzareneho vykonu)rozhodne neznici raketu s navadecim systemem chranenym proti EMP, ale zato diky odrazu a lomu v ionosfere spolehlive zajisti detekci raket a jejich odpaleni daleko za horizontem i v pripade, ze budou zniceny druzice vcasneho varovani. Ostatni viz ma odpoved na dalsi prispevek
126267
23.1. 14:15
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Mohl bys tady napsat kde si vzal ty udaje výkonu radaru a v te Italii? Kdosi mne s tím otravuje...
Dík Krysa
nebo to napiš kryse na : krysatec@post.cz
126498
23.1. 16:48
RE: USA se rozhodly umístit v Česku radarovou stanici systému protiraketové obrany.
Ten odkaz sice hlasi chybu, ale da se k tomu dostat z pristupnych polozek. Pripadne, kdyby to "nahodou" prestalo fungovat zadejte do nejakeho vyhledavace USS CG-67 Shiloh. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126519
21.1. 0:54
Jestli ten radar nechceme budeme to muset dat najevo.
Dobrym prikladem jsou pro nas Madari, kteri si rozhodne nenachaji srat na hlavu, jak se mohl presvedcit jejich premier na podzim. Jina cesta nez se vynutit referendum neni. Zeleni "humanisti" Havla rozhodne proti zakladnam jak tvrdily v predvolebni kampani ruku nezvednou. A pokud zustame doma u bedny, ze venku je zima, tak holt nam tu zakladnu postavi. Soveti museli prijet tankama v 68, aby prosadili svou vojenskou pritomnost v zemi. Ani komunisti jim to nechteli s Novotnym a Dubcekem povolit doprovolne. Uvidime, jak se k cizi vojenske pritomnosti v CR postavi celni predstavitele nasi demokratury. Zatim to vypada, ze z prdele za oceanem couhaji nasim
"politickym elitam" tak mozna malicky na nohou. A ty jsou jeste na hnedo a nehezky zapachaji. ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
126128
21.1. 11:31
RE: Jestli ten radar nechceme budeme to muset dat najevo.
někde jsem slyšela, že existuje v evropě statečný národ, který od porážky českých stavů dne 8.11.1620 na Bílé Hoře, do dnešního dne nevystoupil se zbraní v ruce za svoji svobodu..do rukou okupantů ji odevzdával s povděkem (Hácha 1938), do rukou diktátorů servilně a se spoluúčastí (Beneš 1948) a jejich komunistickým pohrobkům sametově legislativně v parlamentu (Havel 1989)..dnes 20.1.2007 se však poprvé vzdává svobody předseda vlády tohoto národa, Topolánek.. slavnostně za zvuků fanfár, před celým národem..v USA již bylo rozhodnuto.. očekává se Non Paper
- v důsledku naprosté absence selského rozumu tohoto národa, zdevastovaného komunistickou koliktivizací do mrtě, si jeho vláda pospíšila akceptovat rozhodnutí USA již několik minut po skandálním obdržení důvěry v parlamentu (metodou zkorumpování poslanců opozice) a tím :
- zabetonovat svoji politickou pozici vybudováním nebezpečného vojenského zařízení cizího státu na svém území "svéprávné" České republiky..zařízení namířeno proti Rusku, tedy krajině z které ona republika nakupuje suroviny (plyn, ropu, palivo pro energetiku) pro její existenci naprosto životního významu
- bez konzultací s NATO, kterého jsme členem a snad i proti jeho vůli (Francie), instalovat útočné vojenské komponenty cizího státu na svém území v Evropě a zapsat se tak do seznamu cílů ruských raketových vojsk, které tak učiní neodkladně z důvodu ruské národní bezpečnosti..pro rakety proti území ČR je radarová základna neúčinná
- ohrozit existenci svého národa mj. vyzařováním nebývalých a neprozkoumaných frekvencí(pres 500 Mega Watt ERP)do okruhu 120 km, trekvencí, které nerespektují Ženevské regulativy a mají nespecifikované negativní vlivy na zdraví matek, jako i veškerý slaboproudý elektronický provoz v neověřeném dosahu
- tomu všemu nová bábková vláda přikývne, (zejména vysoce kvalifikovaná ministryne obrany a autoritu vyzařující předseda vlády), jako k součásti odstartování nového kola zbrojení v USA, pro tzv. hvězdné války a to i v situaci, kdy příklad sestřelení čínské družice čínskou armádou, a prohlášení ruských armádních činitelů o "stealth" vlastnostech neviditelných ruských balistických střel poukazují na nedomyšlenost celé iniciativy ze strany USA
![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
126181
21.1. 1:06
na iDnes upravuju
na idnes upravuju vysledku na sto percent...
a asi prave teraz v nocnych hodinach
prave som bol svedkom toho, ze hlasov za NE bolo okolo 1340 a nieco a pri dalsom nacitani stranky uz len 1048
126130
21.1. 2:05
RE: na iDnes upravuju
Mno, kdyby to byla pravda, tak by referendum nebyl zadny problem. ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126140
21.1. 10:59
Na iDnes opravdu podvádí
V noci tam bylo přes 1600 hlasů pro NE, podívám se dnes dopoledne v 10:50 - a NE má 1590 hlasů.
126178
21.1. 15:48
RE: Na iDnes opravdu podvádí
Nedělal jsem si iluze, ale toto už je moc...
126211
21.1. 10:55
RE: na iDnes upravuju
Asi mate pravdu, na novinkach anketa vychazi jako "Ne", teda mozna dokud to nebude opraveno. Pochybuju, ze na idnes by to bez uprav vyslo jinak.
126177
21.1. 1:49
Bratři, bruste kosy!!
Že jsou politici nalevo i napravo až na úplné výjimky bezcharakterní bestie, které prodají ďáblu svoji matku i svoje děti, když jim dobře zaplatí, to je známo. Že se tento lidský odpad obklopuje hordou poslušných hyen, zvaných novináři, to je známo rovněž. Co mě stále šokuje, kolik lidí v Česku, často inteligentních, zejména tzv. "pravičáků" volá halasně své "ano" základnám a vysloveně se těší na to, až ČR tímto způsobem pozbude část své suverenity. Tyto velezrádné postoje vykřikují nahlas - ano, z určitou hrdostí a suprioritou! - po fórech. Bude jich méně než udávají padělané statistiky, ale i 25% dospělé populace bude pár (set) tisíc. Ti dodávají stafáž rozhodnutí "o nás bez nás", do kterého český občan neměl od počátku co hovořit, a které čeští političtí vůdci za zrádcovskou skývu chleba od svých pánů pro tento lid pomohou zrealisovat.
Obávám se, že pokud národ nevyjde do ulic, a to stejně tvrdě a rozhodně jako v listopadu 1989 (byť i tehdy bylo už rozhodnuto bez něj), bude jeho poroba zasloužená a superiorní postavení kolaborantských tleskajících vlastizrádců dostane zdání naprosté legálnosti.
![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126137
21.1. 14:19
RE: Bratři, bruste kosy!!
Ano, včera se zrádce Topolánek nechal slyšet v TV novinách, že referendum by nebylo žádoucí, protože lid tak složité otázce nerozumí. A rozesmátá Parkanová hlásala, že je pro americké radary všemi deseti, neboť naši zem ochrání před nepřítelem. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126203
22.1. 6:10
RE: Bratři, bruste kosy!!
To se tedy divim, ze vlada nachala lidi hlasovat v referendu pro vstup do Evropske unie
Take o tom lidi moc nevedeli.
![obracím oči v sloup [oči v sloup]](images/smiles/icon_rolleyes.gif)
126326
> ... a deti budou splhat po pyramide ...
Tak tohle mne opravdu rozesmalo. Az ten radar postavi a zapnou, tak v okruhu par set metru se naplni stare ceske prislovi o pecenych holubech padajicich rovnou do huby...
Na stole mam specifikaci tykajici se toho radaru. Je na ni cervene razitko, takze jen jeden udaj. Vykon te veci ma byt pres 500 Mega Watt ERP, v impulznim rezimu dvounasobek. To je jen pro informaci 1000 krat vice nez vyzaruje casto kritizovany vysilac na Zizkove. Navic aby mohl radar videt i za horizont, bude se podle aktualniho stavu ionosfery proladovat v dosti sirokem rozmezi kmitoctu. To v praxi znamena, ze 100 kilometru kolem toho monstra budou permanentni problemy s bezdratovym internetem, vysilackami a mobily nebo dokonce i s oteviranim aut dalkovym ovladanim. Kovbojove z US Air Force totiz na nejake Zenevske regulativy a leta peclive planovane pridelovani kmitoctu v Evrope zvysoka kaslou a jednoduse zaberou frekvenci, ktera jim v dane chvili umozni "videt" nejlip.
Az doted nebyla nikdy takova stanice vystavena na huste obydlenem uzemi. Bydlet u neceho takoveho je asi totez jako mit v baraku permanentne zaplou otevrenou mikrovlnku. Mozna se zacnou rodit dvouhlave decka, mozna se decka prestanou rodit uplne. Nikdo si dnes netroufa ani odhadnout nasledky...
Jako maly priklad toho, co se asi stane muze poslouzit story s Americkym kriznikem USS CG 67 Siloh se systemem AEGIS 4 generace na palube. Tento kriznik byl vybaven anti-missile radarem o vykonu kolem 20 MegaWatt ERP. V roce 1998 se jako doprovodna lod skupiny letadlove lodi Dwight D. Eisenhower ucastnil akci ve stredozemnim mori v ramci "humanitarniho bombardovani" Kosova. Jednoho dne v pristavu u Naples (Italie)doslo behem testu systemu chybou obsluhy ke spusteni VF casti a aktivaci radaru. Nasledky byli drtive. Po dobu nekolika dni (nez byli instalovany nove komponenty site) byli v uvedene oblasti mimo provoz veskere mobilni telefony. Navic zcela vyhorelo vybaveni nekolika monitorovacich stanic meteorolgu a blize nezjistene mnozstvi dalsich radiovych zarizeni.
Podotykam, ze to vse udelal radarovy system o vykonu nejakych 5% toho co chteji USA postavit tady za nekolik desitek vterin nez si obsluha uvedomila svou chybu a zarizeni vypnula...
Pokud nekdo dovoli postavit toto monstrum v nasi zemi, pak by mel byt souzen za vlastizradu a za usvitu postaven ke zdi na dvore Uradu vlady...
126138
Kevine neslo by odborne o zdravotnich rizicich vuci obyvatelstvu informovat iniciativu Ne zakladnam? ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
126148
Prosím Kevine, specifikuj lépe výkon radaru v ERP modu.
Je zde mnoho čtenářů, kteří nemají vůbec ponětí o co se jedná.
Jenom podotýkám pro úplné laiky, že dnes je tendence třeba
vůbec odstranit z kuchyní mikrovlnné trouby, protože oni také vyzařují EMG záření 2450 MHz a jejich záření není pro lidský
organizmus nejvhodnější.
Také vojáci u nás v armádě, kteří sloužili u radarů
a nerespektovali předpisy, měli velké zdravotní problémy
a někteří i zemřeli. Obecně magnetický smog není nic dobrého
a všechny upozorňuji na fakt, že ještě vůbec není jisté,
zda právě magnetický smog při dlouhodobé expozici, je
daleko škodlivější,než jsme dnes schopni připustit.
Vede se třeba obsáhlá diskuze o nevhodnosti dlouhodobého
telefonování mobilním telefonem, když je přiložen k hlavě.
Výrobci tvrdí, že je škodlivost minimální, ale část neurologů
bije na poplach a alespoň chtějí zavést mikroport, kde vlastně
se čtvercem vzdálenosti od těla,se exponenciálně snižuje účinek
vyzařování na lidský organismus.
Faktem zůstává, že o působení těchto frekvencí na lidský
organismus toho mnoho nevíme a masívní výzkum je v počátcích,
ale škodlivost je prokázána, pouze se vedou odborné diskuse
o míře, která je závislá na výkonu zdroje vyzařování a jeho vzdálenosti!Proto také není stanovena nějaká obecně závazná
zdravotní norma, takže občané mohou být takovým zařízením
ozařováni a stížnosti proti armádě nebudou brány v dostatečné
míře na zřetel.
V takovém případě zbývá politický tlak z místa, kde má být
takové zařízení umístěno.
Nejvhodnější umístění je úplně mimo obydlené oblasti.
Chtěl jsem zde také připomenout vysokou míru rušení
pro navigaci leteckého provozu, kde je také dlouholetý střet mezi civilním a vojenským sektorem a nevhodnost
umístění v prostoru s vysokým nahuštěním leteckých koridorů,
což právě Česká republika představuje.
126155
21.1. 10:48
RE: Radar
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Osobně si myslím, že to bude ještě horší. V okruhu desítek km si s žádným spojovacím zařízením ani neškrtnete, a to, že vyhoří vstupy řady zařízení je po spuštění radaru více jak jisté! Odrazy od ionosféry (neb ne všechny budou směřovat kam mají) se postarají o to, aby rušení bylo všude, kde se dá i nedá. Přičemž to, co pojede digitálně (včetně TV a přenosů dat) na tom bude ještě hůře, jak v analogu. Z hlediska životního prostředí je to už úplná katastrofa a to nemluvím o vlivech na ionosféru, což zas může mít vliv na počasí etc... viz taky např. projekt HAARP. Ten ovšem sedí v lese na Aljašce a ne uprostřed obydlené oblasti!
No a my radioamatéři se můžem jít rovnou oběsit, neb co nám to nevypálí rovnou, to bude k hovnu neb se tím nespojíme - ani při povodni, mimochodem!
Uvědomte si, že ten radar nebude vyzařovat kamsi NAD SEBE, neb tam by prd zjistil, ale pokud bude vyzařovat, tak směrem k obzoru
takže se skuste podívat na mapu, a uvidíte, KDE všude ten signál bude!
Krysa
126176
Pokud jsou tvoje informace opravdu pravdivé, je to alarmující. myslím, že většina technicky zdatných lidí si určitě nebezepčnost mikrovlnného záření z radaru uvědomuje. Mě jenom ohromil ten výkon a dosah rušení. Předpokládám, že umístění v pyramidě určitým způsobem orientované plní funkci tvz, pólové antény. Zajímalo by mě, jestliže se přiblížím k radaru cca na 3 km vzdušnou čarou, nestane se třeba z mého prstýnku závit nakrátko v magnetickém poli a neupálí mi prst. Taky mi není jasné kdo dodá výkon 500 MW a v pulzním režinu 1000 MW, podle zákona zachování energie to musím z některé strany do toho radaru nacpat aby to mohlo vylítnout ven v podobě vln. Protože výkon jedné elektrárny je třeba 800 MW připadá mi to šíleně vysoký výkon. Možná to jsou hloupé otázky, ale v tomhle opravdu nejsem kovaný, tak jako většina populace u nás. A na laické otázky je nejlepší laická a zjednodušená odpověď. Tak pokud můžeš napiš něco víc i pro lidi jako jsem já.
Každopádně bychom měli pobrat vidle a jít pod okna úřadu vlády a v duchu tradice provést třetí pražskou defenestraci. Pro mě, který přísahal, že bude chránit svoji vlast to není nic jiného než vlastizrada a ta se vždycky trestá kulkou.
A lidé jako Kemo mě už pěkně štvou, sedí v Texasu pěkně za oceánem a tetelí se blahem, že jeho vláda, /ta americká pro upřesnění, protože pro mě už není čech, když tady neplatí daně/buduje opevnění svého území na zahradě sousedů a ohlupuje ty sousedy tím, že je to i v jejich zájmu. A přitom kdyby nestrkala rypák o zahradu dál a nekradla tam hrušky, nemusela by mít strach, že přes ten svůj rypák dostane
Ale neboj Kemo, boží mlýny melou pomalu a Vám taky jednou v tom TX bude pěkně horko. A ten čas pomalu přichází. Až Vám Čína sejme pár satelitů a pár svých raket prodá komukoliv, budete najednou slepí a hluší a to už bude jen krůček od pádu do propasti. ![široký úsměv [velký smích]](images/smiles/icon_biggrin.gif)
126186
Jen tak mě do diskuze napadá, když sleduji, co ten "radar" všechno dokáže s radiovým, mobilním atp. signálem a že se dokáže chovat jako mikrovlnka atd. Co když to nebude zde v centru srdce Evropy jen "pouhý" radar, ale jakási zbraň 3.tisíciletí, která dokáže v případě potřeby rušit po většině Evropy veškerou mobilní, radiovou, mikrovlnou a nevím jakou ještě komunikaci?
Přestalo se zatím hovořit o raketách, prý to bude jen radar, ale poláky prý zatím nikdo s raketami neoslovil. Buď mají být rakety i tady u nás, nebo nám nakonec řeknou, že to bude jen radar a rakety jsou v Německu...A tím pádem by to bylo dost blízko mé úvaze.
Je to "pouze" výplod mé fantazie, relevantní odkazy pro to nemám, jen si spojuji co jsem kde zde na Zvědavci a jinde četl o nových mikrovlných a infrazvukových zbraňových systémech.?? m, ![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
126204
22.1. 12:49
RE: Radar - rakety.
Pokud jsem si všimnul, nikdo se nezmiňuje o tom, že ten radar bude muset být chráněn před útokem. Psalo se o mohutnosti stavby, ale každý ví, že zbraň a kosmetický přípravek nikdy nedostojí tomu, co o nich výrobce vykládá. Anteny radaru nemohou být příliš chráněny vzhledem k útlumu a po poškození anten je radar stejně platný, jako egyptské pyramiy. Dá se tedy předpokládat, že okolí radaru bude do vzdálenosti mnoha kilometrů prošpikováno raketami na jeho obranu, že tedy celý komplex zabere podstatnou část našeho území. Že to tedy bude všechno jiné, než díra v zemi, ve které žije pár amíků, jak se nám propaganda snaží namluvit.
J. H.
126359
22.1. 14:04
RE: Radar - rakety.
Přesně!!
Ta věc má ještě další souvislosti - systém obrany samotného radaru - nikdo si nenechá takové zařízení bez vlastní pozemní a protivzdušné ochrany. Vzhledem k tomu, že naše současná protivzdušná obrana je na nule, tak nás by nás její vybudování mohlo stát hromadu peněz (zcela jistě neuvěřitelně výhodný nákup na dluh po naprosto transparentním a čistém výběrovém řízení), anebo sem naleze další horda husáků, o které se mlčí
126362
Jen male upresneni. Link ktery jste uvedl patri k radaru XBR vysilajicimu v pasmu X-band vyhrazenem pro radary s vykonem par set kilowatt - jednotek megawatt. Tento radar nepracuje pres horizont a zameruje se na objekty na vysokych balistickych drahach. To co se ma stavet u nas je technicky zcela jine zarizeni. Predne nebude mit centralni kopuli (radom) s otocnou antenou jako je vyfoceno na zaberech z ATM, ale pole fazovane napajenych dipolu na bocich "pyramidy". Nebude pracovat v pasmu X, ale na podstatne nizsi frekvenci s vyuzitim odrazu a lomu radiovych vln v ionosfere na prodlouzeni dosahu. Vice na linku ktery byl pod clankem a ja ho zopakuju http://srmsc.org/. Tech zarizeni v ramci programu ABM je povicero, radar na ktery odkazujete vy je vyuzitelny spis v zaverecnych fazich letu strely pri jejim konecnem navedeni a navratu do atmosfery. Proto se stavi zejmena na uzemi USA.
126212
Kevine, Kevine - driv nez placnete takovuhle blbost - co si zopakovat alespon zakladni vzdelani ... To co tu pisete je z hlediska fyziky naprosty nesmysl. Musim rict, ze to je snad uplne nejvetsi blud, ktery jsem o radarech za poslednich 20 let, co delam mikrovlny, slysel. Dokazu akceptovat, ze se Vam nelibi umisteni US radaru v Cechach, ale nedokazu akceptovat, ze si to zduvodnujete technickymi bludy.
Strejda
127045
Viz me dalsi prispevky tady na Zvedavci a pripadne dalsi odkazy dodane jinymi diskutujicimi kde jsou veci dale upresnovany.
S mikrovlnama jsem delal a velice dobre vim co pisu...
127168
Prosím pane Strejda upřesněte nám na základě svých znalostí, zkušeností a praxe, které z uvedených částí Kevinova zdělení jsou bludy. A prosím na základě Vašich připomínek, aby Kevin reagoval svými argumenty (přestože již tady určité poznatky uvedl). Myslím, že je potřeba posoudit názor praktiků a znalých věci. Já který tomu po technické stránce velmi dobře nerozumím bych tuto Vaši diskuzi uvítal. Děkuji m,![úsměv [smích]](images/smiles/icon_smile.gif)
127175
S technickými bludy Kevina je zbytečné se ztrapňovat!
127459
Opravte mne jestli se pletu. CR je clenem NATO. Jestlize se Vam radar nelibi, pracujte politickymi procesy na vystoupeni CR z NATO. Nez se Vam to podari musite drzet hubu a krok.
Pomerne jednoduche, ne?
Ted bych si pral, mit v CR kseft na prodej urcite komodity. Myslim, ze stoupne spotreba. Nabidl bych Vam vsem slevy.
Vas milujici Texaskycizek. (Texas, jakozto stat US. je soucasti NATO. Takze - Zdar, bratri ve zbrani!)
126144
Jenže s tímhle radarem má NATO společnýho asi tolik, jako s napadením Iráku. Je to americký systém a má chránit USA. Nic a nikoho víc. To je ten problém. Osobně jsem zvědavej, jak nám to budou chtít politici vnutit. Zatím to začíná směsí polopravd a lží. Takže to nezačíná moc pěkně ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
126145
vystihl jste to naprosto přesně! ![fakt dobré... [cool]](images/smiles/icon_cool.gif)
126169
1.2. 8:57
RE: NATO
migel
saltoangel (zavináč) email (tečka) cz 212.?.?.?
ja jsem rekl odstehujte se na vychod bude Vam skutecene lepe -http://aktualne.centrum.cz/zahranici/blizky-vychod/clanek.phtml?id=342807- vice mene i me zkusenosti,uzijte si to...nekde jsem tu i cetl,ze pry dokazou ovladat americane timto radarem i lidskou mysl...UTIKEJTE!!! americti fasiste sajuz nezrusim...
127532
Pokud jde o radar v CR, tak drzet hubu a krok muzou oni kemo. Kdyz chteji radar tak si ho nechaji postavit na zahrade vedle svyho grilovace hamburgeru v Texasu. Ja se taky nebudu montovat, zda je to vhodna lokalita. A pokud jde o NATO, tak jeden radar ma NATO stavet v Madarsku, takze stavba dalsiho v CR nema nic spolecneho s obranou proti Iranu, a uz vubec ne se zavazky CR vuci NATO!! Mluvit o KLDR uz vubec nema smysl, protoze Korejci si svoje rakety vystreli pripadne pres Pacifik, tam se nachazi jejich primarni cil. A postavit tenhle stroj na zvysenou tvorbu rakoviny v huste osidlene zemi jako CR muze dovolit pouze bezcharkterni hajzl, ktery k Cesku a ceskemu narodu nema vubec zadny vztah. Jestli se chteji zucastnit refernda, prestehujou se do Ceska, aby nesli dusledky sveho rozhodnuti, a pak maji plne pravo nedrzet hubu a krok. Jinak bych jim netradicni nedemokraticky doporucil, aby byli hezky potichoucku, Texasani nemaji do takovych veci, co strkat svuj rypacek.
126146
Severoatlantická Smlouva
Washington, D.C., 4. dubna 1949
Smluvní strany této smlouvy znovu potvrzují svou víru v cíle a zásady Charty Spojených národů a svou touhu žít v míru se všemi národy a všemi vládami.
Jsou odhodlány hájit svobodu, společné dědictví a kulturu svých národů, založenou na zásadách demokracie, svobody jednotlivce a právního řádu.
Snaží se podporovat stabilitu a blahobyt národů v severoatlantické oblasti. Jsou rozhodnuty spojit své úsilí ke kolektivní obraně a k zachování míru a bezpečnosti.
Proto se dohodly na této Severoatlantické smlouvě:
Je tam jedno dulezita veta: ke kolektivni obrane. To snad jeste znate co kolektiv je, ne? Tuto smlouvu podepsali Vasi predstavitele, Vasim jmenem. A to zcela urcite byli velmi chytri lide. Ja Vam poradim, jdete na Vaclavak a demonstrujte, pak do hospody a dejte si par piv. Rozproudite si krev a hospodsky neco vydela (urcite clen ODS). Takze z toho neco dobreho vzejde. A to je asi vse, co zmuzete. Mimo zabirani prostoru zde, na Zvedavci. Vas, Texaskycizek
P.S. souzi, prohrali jste, prohrali, tak si to konecne priznejte.US bude mit radar v CR. Velky Lenine pomoz nam!
126152
Radej svejm dcerkam kemo, ja jsem na dobrou radu krapet vybiravej. Navic nekdo, kdo vi kulovy nemuze dobrou radu poskytnout. A pokud me editor upozorni, ze na Zvedavci zabiram prostor, tak se dle toho zaridim. O tom, ze lezim ideologickemu metaci kompostu v zaludku vim. A pokud jde o zakladnu, tak rec je o zakladne USA a ne zakladne NATO. Vy jste sice pripocital k Spojenym statum i Izrael, ale moji milovanou zemi laskave vynechte. Takze co jste myslel tou citaci z umluvy o NATO. Bezpecnost NATO ma resit radar v Madarsku. A s tim radarem bych nekricel hop. Az se lidicky dozvedi, ze to zvysuje riziko rakoviny a nedej boze se zacnou rodit, kdyby to nahodou protlacili znetvorene deti, tak i cesky Franta by se mohl zvednout od piva a vzpomenout si na dobry cesky zvyk, kteremu se rika defenestrace po cizozemsku. Ne vzdy jak nas uci dejiny ztlumi dopad hromada hnoje. A ja se obracim v nouzi k Bohu a hlavne k sobe samemu ( jedine takovym pry Buh pomuze), v zadnem pripade k nejakemu sionistickemu ksindlu typu soudruha Uljanova. ![heč... vyplazený jazyk [vyplazený jazyk]](images/smiles/icon_razz.gif)
126157
Texaský fták zapomněl upozornit, že NATO není Varšavská smlouva, kde když někdo neposlouchal, byla mu poskytnuta bratrská pomoc, jako nám v roce 1968!
Dále v preambuli základních dokumentů NATO se také jasně hovoří
o právu veta smluvního státu, takže stát, který je členem,
nemá povinnost absolutní poslušnosti!
Příkladně Francie již několikrát v minulosti modifikovala
účast v NATU na několika operacích a posléze byla vyhodnocena
oprávněnost takových rozhodnutí jako správná a Francie neměla
problémy.
Takže texaský fták jako vždy lže a provokuje.
Jsem přesvědčen, že se kvůli této odborné záležitosti, zvedne
taková vlna odporu, že si "politická prasátka" dají velký
pozor dále občany nasírat a couvnou!
Hlavně neomalený způsob oznámení a lhaní bude těžký politický
zádrhel a třeba pro stranu zelených podpora této americké
radarové základny může být politická smrt!!!
To si může Bursík kecat co chce, ale členská základna SZ, Bursíka roznese na kopytech a docela ráda, protože velmi špatně skousla
už jenom paktování se s ODS. US radar je pro ně červený hadr před býkem!
126159
>Severoatlantická Smlouva
>Washington, D.C., 4. dubna 1949
>
>Smluvní strany této smlouvy znovu potvrzují svou víru v cíle
>a zásady Charty Spojených národů a svou touhu žít v míru
>se všemi národy a všemi vládami.
>Jsou odhodlány hájit svobodu, společné dědictví a kulturu
>svých národů, založenou na zásadách demokracie, svobody
>jednotlivce a právního řádu.
No to hezké, škoda že tenhle odstavec američani nečetli.
>Snaží se podporovat stabilitu a blahobyt národů v
>severoatlantické oblasti. Jsou rozhodnuty spojit své úsilí ke
>kolektivní obraně a k zachování míru a bezpečnosti.
Jenže tady se nemluví o tom, že budou nastavovat krk za útoky agrese Američanů proti jiným svrchovaným státům.
>Proto se dohodly na této Severoatlantické smlouvě:
>Je tam jedno dulezita veta: ke kolektivni obrane. To snad jeste
>znate co kolektiv je, ne? Tuto smlouvu podepsali Vasi
>predstavitele, Vasim jmenem. A to zcela urcite byli velmi chytri
>lide. Ja Vam poradim, jdete na Vaclavak a demonstrujte, pak do
>hospody a dejte si par piv. Rozproudite si krev a hospodsky neco
>vydela (urcite clen ODS). Takze z toho neco dobreho vzejde. A to
>je asi vse, co zmuzete. Mimo zabirani prostoru zde, na Zvedavci.
>Vas, Texaskycizek
>P.S. souzi, prohrali jste, prohrali, tak si to konecne
>priznejte.US bude mit radar v CR. Velky Lenine pomoz nam!
Texaskycizku, zřejmě Vám uniká zásadní fakt. Státy sdružené v NATO už delší dobu pozorují, že USA se z původního obránce demokracie změnilo na bezohledného agresora. Proto i jejich vztah k USA začíná být více než vlažný. Jistě jste si všimnul, že USA neoslovily země jako je Německo, Francie, Itálie atd. Je jim jasné, že by je s tímhle požadavkem hnali svinským krokem. Vsadili na vlezdoprdelnické vlády Polska a ČR. Jo, rovný rovného si hledá. Ale ta základna ještě nestojí,takže vaše oslavy jsou předčasné.
126187
spojit své úsilí ke kolektivní obraně a k zachování míru a bezpečnosti. Proto se dohodly na této Severoatlantické smlouvě:
Je tam jedno dulezita veta: ke kolektivni obrane. To snad jeste znate co kolektiv je, ne?
Bodejť by ne. Orwellova vize se naplňuje. Teorie a praxe oligarchického kolektivismu - tak se jmenuje kniha E. Goldsteina, zmíněná v románu 1984. Ale v zásadě si netřeba dělat starosti. Už to nebude dlouho trvat. Závěrem jedna dobrá zpráva. http://tinyurl.com/2m5tk2
126195
To vskutku JE dobra zprava,
ovsem ndeje na pokracujici odpor Iracanu pomalu mizi.
Al-Sadr udajne souhlasi k znovuzapojeni se do funkce
stavajici protektoratni vlady. Nic pekneho pro ne (Siity, Mahdi army a cely Iraq) necekam.
z.a.p
126295
No Texasjazycku klobouk dolu,ale mate svatou pravdu jak se rika.Je tomu presne tak.Cesi se cpali do EU i NATO a tudis si ted musi vylizat celou tu misu az do dna.V tomto pripade vubec nema cenu o nicem diskutovat.Jestlize se NATO rozhodne umistit jaderne zbrane na uzemi CR ,tak je umisti .Jestli ze se NATO rozhodne k velikemu mezinarodnimu vojenskemu cviceni nekde v udoli reky Sazavy ci Berounky,tak si to taky prosadi.Cesi prodali svoji republiku internacionalistum v cele s USA a tak musi ted masirovat podle Jirkovo pistaly.
Nema vubec smyslu se rozcilovat,armagedon je za humny a jeden radar extra nic uz nezachrani.
126163
Texaskycizku, když už chcete dávat z ameriky rozumy , tak si nejdříve zjistěte o čem mluvíte. Ta radarová základna nemá s NATO a s bezpečností zemí sdružených v NATO nic společného. Jejím úkolem je výhradně chránit území USA. Ovšem na náš účet.
USA se chovají k naší zemi jako ke své kolonii. Na rozdíl od Vás netoužím po tom, aby někdo ohrožoval moji bezpečnost díky hegemonickým a schizofrenním výstřelkům pablba Bushe. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126185
Tak se na to podivej "Texasane" , jses Cech a nebo ne?
To ze zijes v USA jeste neznamena, ze jsi "ded vseved"
Ja ziju v Kanade a jsem rozhodne proti raketovym zakladnam.
Mam v Cechach jeste rodinu a pratele, tak nechci aby se tam opet nekdo usadil "na vecne casy" ![jsem zmaten, nerozumím... [zmaten]](images/smiles/icon_confused.gif)
126321
>Opravte mne jestli se pletu
to od nas ziadas nadludsky vykon, kulovy kemo!
126363
21.1. 2:43
Proč všichni protestují?
Scar
KKrincev (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Nechápu vlnu protestů proti základně. S touto základnou máme jedinečnou možnost se stát významným státem, který zajišťuje obranu celé západní civilizace proti nepřátelům z islámských zemí, KLDR a dalších nebezpečných států.
Dle mého názoru je základna pro zemi velmi užitečná a pomůžeme chránit naše spojence. Což je ze společenského, politického a spojeneckého hlediska to nejdůležitější.
126147
21.1. 3:25
RE: Proč všichni protestují?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
2Scar: pokud to myslíte vážně a není to jen (ovšem hodně blbá) ironie, pak jste vlastizrádce a zasloužíte si postavit ke zdi, stejně jako hnusná sebranka, která se zmocnila vlády nad touto zemí. Vidím, že v Česku se v posledních desetiletích urodilo mnoho zrůd, které ani nelze nazvat lidmi. ![bliji [bliji]](images/smiles/puke.gif)
126151
21.1. 3:35
RE: Proč všichni protestují?
Nasi spojenci se za dobu existence republiky s hlavmim mestem Prahou, trikrat s prominutim vysrali. Mnichov 1938, Jalta 1945 a invaze 1968. V prvem pripade vykrikovali, ze zachranili pro Evropu mir a rekli, ze prvni republika musi ustoupit opravnenym Hitlerovym pozadavkum. A nasi politici to i proti vuli lidu udelali. Kdyz se ukazalo, ze zachrana miru se nekona, tak po nas chteli, abychom bojovali. A nasi predci bojovali, protektorat nacisti vykoupali v krvi. Nase ztraty byli srovnatelne se ztratami USA a na prepocet obyvatel byli nase ztraty mnohem vyssi. A to USA bojovali urputne s Japonci v Pacifiku a s nacisty v Evrope. Odmenou nam za to byla dohoda z Jalty, kdy nas prodali Stalinovi. Breznevovi tusim Nixon v 68 rekl ..."o Jugoslavii by bylo treba jednat, ale CSSR je ve sfere vasich zajmu"... Takze to je dle vaseho nazoru" spolecensky, politicky" nejdulezitejsi vec, stat slepe za nasimi spojenci? Jak vidim tak lidska blbost nejenom, ze je absolutni polyglot protoze ovlada vsechny jazyky, ale taky je naprosto apoliticka. Vyskytuje se v celem politickem spektru. Jinak v tom vasem bloku, na ktery jste nechal odkaz naprosto postradam racionalni zduvodneni hrozby muslimskym statum i KLDR vuci NATO. Iran podle CIA minimalne 5 let nebude schopen vyrobit ani mnozstvi uranu potrebne na klasickou atomovou bombu o sile 20 kT TNT. A KLDR nema spolehlivy nosic, kterym by dokazala vubec zasahnout americky kontinent. Syrie nema jaderny program, Irak a Afganistan budou minimalne nekoli let v obcanske valce. Dalsi muslimske zeme pokud vim jsou spojenci Zapadu ci neutralove. Takze pokud mate teda vysssi kvokaci koeficient nez dvacet, tak laskave zkonkretizujte ty hrozby, ktere nam a nasim spojencum hrozi.
126154
21.1. 11:20
Proti komu tedy ?
René, Vaši úvahu jen doplním:
Řeč o KLDR je totální nesmysl, protože pokud by chtěli Korejci poslat "atomový" či jakýkoliv jiný pozdrav do USA, na San Francisco by ho posílali přes Pacifik, na New York přes Aljašku a Kanadu, protoře je to napřímo. Mezikontinentální raketa není raketa s plochou dráhou letu. (Pokud by si raketa nechtěla odskočit třeba do Texasu na hamburgera za svým lítacím kolegou ...)
Írán? Pohled na globus mně přesvědčuje, že daleko vhodnějším kandidátem by bylo Turecko, které je rovněž členem NATO. Raketa vystřelená na západní Evropu by šla přes území Turecka v každém případě.
RUSKO !!! Mapa hovoří dost jasně. Rusko leží strůjcům NWO stále v žaludku.
Historie se občas opakuje. Abychom jednoho dne nevzhlíželi k Rusku jako k jediné naší (ČR) i evropské záchraně jako tomu bylo po Mnichovu 38.
126179
21.1. 13:07
RE: Proti komu tedy ?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
ad: Pohled na globus mně přesvědčuje, že daleko vhodnějším kandidátem by bylo Turecko, které je rovněž členem NATO. Raketa vystřelená na západní Evropu by šla přes území Turecka v každém případě.
Hiohihi...tak to jste asi nečet článek minulý týden v MFDnes kde jistý chlap vysvětloval, že přesná dráha do USA z Iránu vede přesně kudy??? No přes Libavou!!! Uplně nejlíp!
Rád bych věděl, co za to dostal....
Krysa
126196
21.1. 15:39
RE: Proti komu tedy ?
Opravuji si své zeměpisné znalosti a přidávám ten správný glóbus

126210
21.1. 16:10
RE: Proti komu tedy ?
Tak to se Vam 'povidlo' Vladuno!
Takovy globik je zarucene politicko-korektni, i kdyz ne zcela ekologicky. V kazdem pripade popisne vystizny!
z.a.p
126215
22.1. 20:20
RE: Proti komu tedy ?
Mám reklamaci :
- chybí cola, brambůrky a popcorn !!!
OPRAVIT ! OPRAVIT !
126389
22.1. 21:01
RE: Proti komu tedy ?
>Mám reklamaci :
>- chybí cola, brambůrky a popcorn !!!
>OPRAVIT ! OPRAVIT !
Vono Vás ta sranda Jiříku móóóc brzo přejde.
Jsme na nejlepší cestě stát se 54. státem Unie nebo alespoň jejím ohonem, i když stále ještě potřebujeme viza.
Napřed radárek, potom základnička, napřed taková maličká, potom pár raketiček aby ta základnička k něčemu aspoň trošičku byla; a potom přijde obsluha radárečku, větší obsluha základničky, a ještě věěěěěětší obsluha raketiček. A ona s sebou přinese tu správnou kulturu. A nebojte se, ono se z té coly, brambůrek a popcornu aj posereme !!!
126395
21.1. 12:35
RE: Proč všichni protestují?
Ad Mnichov, tam nás nezradili USA, ale Británie s Francií. V 68jsme byli členové Varšavské smlouvy, tudíž západní státy nebyli naši spojenci. Na Jaltě nás zradil kdo? Byl to jedině SSSR, který žádné dohody poté nedodržoval...
Základna se bude stavět 4roky a za tu dobu nebezpečí určitě naroste. Ale kdybyste četl i jiné odkazy, tak si přečtěte http://cover72.wz.cz/cz/others/problematika_ABM.ht... nebo http://www.prozakladnu.cz/otazky.php
126192
21.1. 19:01
RE: Proč všichni protestují?
Rozestaveni figurek na svetove politicke scene nemeni nic na faktu, ze velmoci na male zeme s prominutim serou. Pokud nejste schopen pochopit tuto jednoduchou zakladni myslenku nezbyva nez si doplnit vzdelani. Staci si procist moderni historii za poslednich 100 let a vsimnout si vazeb velmoci a male zeme. Vykon radaru ma byt 500 MW a v pulznim rezimu 1000 MW. Pro informaci blok jaderne elektrarny Temelin ma tepelny vykon 3 000 MW a z toho se nam podari dostat 1 000 MW elektrickeho vykonu, kolik je to procent energetickeho vykonu CR si najdete sam. Radar ma mit podzemni elektrarnu, protoze potrebuje nezavisly zdroj energie v pripade utoku. Jestli si myslite, ze do takoveho vojenskeho objektu s vysokym stupnem utajeni postavi koleje, po kterych budou jezdit vlaky naladovane uhlim, tak se mylite. Jedina technicka moznost je atom!!! To mi prijde usmevne, kdyz vezmu v uvahu, ze Havlovi zeleni slibuji Rakousku, ze budou prosazovat uzavreni civil |