Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.78 Kč
$1 CAD = 15.00 Kč
$1 AUD = 14.31 Kč
1 € = 24.18 Kč
1 £ = 30.67 Kč
1 CHF = 14.87 Kč
100 Sk = 79.68 Kč
100 rublů = 66.64 Kč
1 unce zlata = 13763 Kč
Poslední aktualizace 07.08. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 45
je perfektni kandidat na pametovou diru. kdyby se to objevilo na mfdnes, tak uz by se rezaly hlavy... Kazdopadne Paroubek, to je jinej kanon. Pokud bysem prirovnal grossika ke kapslovce, tak zeman by byl tezkej kulomet a na paroubka by se uz vztahovaly smlouvy o jadernem odzbrojeni
101963
5.4. 6:54
RE: tento clanek
Cemu se divit vsechny slabsi kalibry rozcupoval v tvrdem evolucnim boji.
102155
4.4. 7:41
U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
protože to říkám furt, že nám všemi směry a ve všech směrech vládnou praví a nefalšovaní spolčení mafiáni a organizovaní zločinci.
101976
4.4. 8:19
RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
a myslíte, že někde je to jinak? možná je to někde omezenější, ale jinak je to všude stejný...
politika byla vždycky špinavá.
101981
4.4. 9:09
RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
Nenechte se odradit, volte komunisty. "Opozice je skupina lidí, kteří zabraňují vládě, aby propadla vražednému šílenství. Dělají to tak, že ochromují její činnost." To napsal A. Bierce před stopadesáti lety o vládě USA. Platí to i dneska. A všude, kam dosáhly její pařáty.
J, H,
101990
4.4. 9:18
RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
MedaBeda
mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
komunisty budeme volit i tak. ODS,CSSD,KSC...krom barev a programu zadny rozdil. Cest vyjimkam.
101992
4.4. 10:29
RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Souhlasim, zalezi pouze, kdo sedi zrovna v prvni rade. Rika se tomu "rotace kadru"
101995
4.4. 12:47
Spatna volba nevolit
trodas
trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
> Jarmila - U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí protože to říkám furt, že nám všemi směry a ve všech směrech vládnou praví a nefalšovaní spolčení mafiáni a organizovaní zločinci. ![grrr... jsem naštvaný [naštvaný]](images/smiles/icon_mad.gif)
Ano, to je pravda. A bude to pravda, Jarmilo, tak dlouho, dokud si nezvolime nekoho jineho, alespon trosku slusnejsiho. (ne, ODS ne, probuh! )
Cize vase rozhodnuti nevolit jen prodluzuje stav, z jehoz jste natolik flustrovana, ze omitate volit.
Jsem sam, kdo tu vidi zacarovany kruh? ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
A otazka nakonec - myslite si, ze "jim" to nevyhovuje, ze nevolite? ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
102000
4.4. 14:27
RE: Spatna volba nevolit
JIM to samozřejmě vyhovuje. My však máme na výběr: modré prase, růžové prase, červené prase, zelené prase........ Tak si vyber. Vepříkům se omlouvám.....
102005
4.4. 18:22
RE: Spatna volba nevolit
Volit je potřeba.A možná,že ta "zelená parta" není až tak
špatná.
A velice mě pobavilo - červené,modré,růžové a zelené prase.
Je pravda, že se partaje spíše hádají o ta "prasata"
a přitom by měli sloužit voličům.
102051
11.4. 21:17
RE: Spatna volba nevolit
Zelená parta je "One man show", odejde-li, skončí to.
103224
4.4. 14:43
a ještě špatnější volba jít volit
když člověk jde k volbám trodasi, tak legalizuje tu jejich nezákonnou moc. Ideální by bylo, kdyby se jim na to 90 procent občanů vysralo- jak by pak tvářili, co by potom dělali? Není Vám vůbec divné, že v době, kdy je úplně všechno přes počítače, tak jen volby pořád primitivně postaru jak v dobách Francouzské revoluce?
Znovu zopakuji technologii moci ve stranách: když pár idealistů založí stranu, tak pokud za nimi není žádný kapitál, tak ta ministrana sama od sebe zanikne.Proč? Protože politická činnost vyžaduje strašně moc peněz- na reklamu, na benzín, na jednací sály, atd.atd. Když ale do té strany někdo vloží kapitál, tak si pak ohlídá, aby se lídry stali jeho nasazení agenti. Remcající idealisti se ze strany vyštvou, zůstanou tam jen prodejní kariéristi na vše kývající jak oslové.
Teď se koukněte na našeho vynikajícího pana Železného, který nás všechny okradl o 10 miliard. Víte jaké lídry si do své nové strany verbuje? Soudružku Volfovou, která přitáhla do ČSSD Šloufa, soudruha Uzla, a další výtečníky.
102006
25.2. 19:12
RE: a ještě špatnější volba jít volit
Andrea
a (tečka) sladka (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?
Pokaždé jsem zodpovědně chodila k volbám se vštípeným heslem, že je to moje občanská povinnost. Při těch posledních, kdy jsem zoufale vybírala z"barevných prasat"(jak uvádí výše vtipná reakce), jsem si své motto připomněla znovu a najednou mi to došlo. Není náhodou v tuhle chvíli už občanskou povinností prostě NEVOLIT? Proč lhát a něco si vymýšlet?
Souhlasím tedy s Jarmilou. Otázka ale je, zda by jim (v případě, že by se jim na to 90%lidí vysralo) ta 10%účast nestačila, jsou tak namyšlení, že už nic nevidí. Ale v tomto ohledu nejsem znalá práva. Každopádně jednu věc vím jistě - nad partou, co tam sedí nahoře (neříkám vládne, protože sebou vládnu pouze já sama)jsem už dávno zlomila hůl. Není tam jediný člověk, ke kterému by se dalo shlížet jako k morálnímu vzoru. Takže - mrzí mě to, ale já cítím jako svou občanskou povinnost NEVOLIT.
129493
25.2. 19:56
RE: a ještě špatnější volba jít volit
Sám nevolím už dlouho a to v Kanadě. Dokavaď, a to se asi nestane nebude kandidát hodný volby, budu se tomu vyhýbat. Mám pocit, že by bylo lepší každý čtyři roky zcela náhodně vybrat občany do vlády pomocí losu. Alespoň by se předešlo domluvám a korupci. Horší službu, než ti dnes řádně zvolení, by ti losem vytáhnutí politici na pár let asi udělat nemohli. NEVOLIT!
129495
4.4. 22:34
RE: Spatna volba nevolit
Vratislav
wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Sám jste pane troďasi začarovaný kruh. Volit někoho nového, až bude starej tak zase nového a zase znova.Když ten kruh vidíte, tak proč to řešit? Netačilo Vám OF, OH, DEU, US......kolikrát se chcete naštvat?Potřebujete další dávidlo? Volte Zelené.
102091
5.4. 6:58
RE: Spatna volba nevolit
Nevolit vubec, volebni ucast pod 20% je pro ne tezko stravitelna!
102157
5.4. 20:36
RE: Spatna volba nevolit
obavam se, ze i 1% volebni ucasti by jim stacilo ke spokojenosti, hlavne kdyz by zustali u koryt. jedinou moznosti asi je: pod 50% ucasti neplatne volby, vymenit naprosto vsechny kandidaty, a zkusit to znovu ![mrkám jedním okem [mrknutí jedním okem]](images/smiles/icon_wink.gif)
nebo proste ten darmozroutsky statni aparat rozpustit, stejne nic pozitivniho lidem neprinasi, jen jim hazi klacky pod nohy a okrada je danemi.
102283
6.4. 0:20
RE: Spatna volba nevolit
Jo? A pak bude co? Totální anarchie?
102337
6.4. 19:53
RE: Spatna volba nevolit
Vratislav
wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Čím méně voličů, tím líp.Volit půjdou jen ti, co vědí co chtěj.A to je dobře.
Co s voličem, který volí podle ksichtu, nebo jestli kandidát hraje v serialu.
102464
7.4. 19:50
RE: Spatna volba nevolit
Za to tech plus minus 30 % , co se vyskytuje v CR u parlamentnich a senantnich voleb muze byt s vysledky sve volby za poslednich deset let spokojeno. Ja bych se bojkotovat jedno volebni obdobi vubec neobaval. Legitimita vlady s 15% volebni ucasti je stejne smesna jako vlada s 90% ucasti, jak za starych casu. Jak vidno ti co se derou ke korytum, nemini nic menit " na zpusobu rizeni statu", pouze volice obvini z nezodpovednosti.
102634
4.4. 14:25
RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí
>Nenechte se odradit, volte komunisty. "Opozice je skupina lidí,
>kteří zabraňují vládě, aby propadla vražednému
>šílenství. Dělají to tak, že ochromují její činnost." To
>napsal A. Bierce před stopadesáti lety o vládě USA.
Jste opravdu, ale opravdu přesvědčen o správnosti takové volby, ve vztahu k realitě, i k časovému kontextu výroku, který zmiňujete ? Myslím, že nevolit je také volba. Stará osvědčená moudrost praví: "Nepřidáš se k většině, když páchá nepravosti".
102004
4.4. 18:17
politika je z podstaty špatná
Mne to pripada, ze bud lide nesleduji vyvoj, nebo jsou to absolutni idealiste a nebo to co se deje radsi nechteji videt.
V nejvyssi politice se rozhoduje o pravidlech, kterymi se bude ridit cela spolecnost a o alokaci hodnot. Bylo by naivni si myslet, ze kdyz lide podplaceji a chovaji se jako smejdi na nejnizsi urovni tak na te nejvyssi se budou chovat jinak. Chovaji se stejne, ale rozdil je v jejich sofistikovanosti, takze nakonec to vypada, ze vse delaji kvuli "lidu". Osobne kdyz slysim politiky obhajovat svoji politiku jako neco ve prospech lidu, demokracie, svobody atd. tak si rikam kolik lidi jim asi veri. Jako ostatni delaji vse tak, aby z toho nejvice ziskali oni sami.
I kdyby do politiky prisel nejaky slusny clovek, ktery si mysli ze neco zmeni tak se myli, protoze i zde plati, ze chci-li s vlky byti musim s nimi výti. Sam by nic nezmenil, ale naopak by byl zmenen. Doslova by byl prevalcovan, a nebo by na to nemel zaludek a ihned by odesel. Pokud by nekdo chtel neco zmenit, tak by to musel udelat mimo dnesni system. Je zbytecne verit a doufat v prichod nejakeho mesiase, protoze neprijde. Jde o to prijmout skutecnost jako fakt a zit s tim.
102050
4.4. 18:30
RE: politika je z podstaty špatná
Celkově, velmi dobrá úvaha. Obraz onoho: příklady táhnou, prostředí vychovává, chci-li s vlky byti musim s nimi výti.
102053
4.4. 18:47
RE: politika je z podstaty špatná
Tím ale je naznačeno i řešení - "...z Boží vůle král...", oproti ale těm nám známým monarchům ze středověké Evropy by se muselo jednat o doslovně "z Boží vůle.." Nevíme akorát kdy, že ale určitě, to plyne i tady z té úvahy.
102056
4.4. 19:01
RE: politika je z podstaty špatná
Vše je z Boží vůle.
102057
4.4. 20:03
RE: politika je z podstaty špatná
To jo, jenže lidi to jaksi neví ...
102061
4.4. 20:56
RE: politika je z podstaty špatná
I to je Boží vůle. Když VŠE je Boží vůle, tak i to, že "lidi neví" (nevědomost), je Boží vůle.
102071
5.4. 0:43
RE: politika je z podstaty špatná
Tak nějak je to už pár tisíc let psáno v Tóře (odkud to jak křesťané tak i muslimové později "vokopčili) -
"Hashem Natan Ve Hashem Lakach, jehi shem Adonai mevorach", B-h dal, B-h vzal zpet, pochváleno budiž jeho jméno na věky, čili co Bůh činí, dobře činí .....
S neúčastí ve volbách nesouhlasím. Z vlastní zkušenosti vím (z loňských městských voleb a letos z provinčních voleb), že účast na volbách je nejenom nutná a měla by být i jednou z občanských povinností. A pokud máte opravdu zájem o provedení změn pak aktivní účast na volební kampani toho pro vás nejpřijatelnějšího kandidáta za váš volební obvod by měla být nedílnou součástí.
Jinak často malé leč dobře organizované skupiny svou velkou účastí mohou volební proces a následné volební období negativně ovlivnit (a mezi ty patří zejména komunisté, kteří jsou nejenom dobře organizováni, ale mají stranickou disciplinu a jsou ochotni pro stranu něco udělat). Přesně takovým způsobem se do parlamentu za první republiky dostal i náš první dělnický prezident, milovaný Klement Gottwald.
Lidé, kteří k volbám nejdou (a mám na mysli nikoliv volby za komunistů, tam jsme chodili všichni, "rádi" a mnohokrát manifestačně) pak nemají právo remcat v hospodách o politické situaci,neboť častokrát o vítězství či porážce kandidáta rozhoduje jen pár hlasů.
102114
5.4. 7:16
RE: politika je z podstaty špatná
Četl jste pane Arkane Farmu zvířat od Orwella? Chápete, že my prostě nemáme na vybranou? Že mohu zvolit buď rudé, růžové, modré, zelené prase- ale pokaždé to bude stejně prase? Do vrcholné politiky, kde se pak rozhoduje o miliardách se slušní, nezkorumpovaní lidé ZÁSADNĚ nedostanou.
A všechna ta hesla, co do nás v médiích hustí, že musíme jít volit, jinak zvolíme komunisty jsou z té samé propagační dílny jako hesla- Nejsme jako oni. Ano, my nejsme jako oni, a proto nám ty svině dodnes vládnou.
A proto dokud nebudou elektronické volby se zpětnou kontrolou mého odevzdaného hlasu již nikdy k volbám nepůjdu. Hra na demokracii v mém případě již skončila.
102165
5.4. 7:39
RE: politika je z podstaty špatná
Nejit k volbam je dle meho nazoru jediny zpusob jak projevit nesouhlas se stavajicim stavem v politice. Pokud nejsem schopen se ztototoznit ve svych nazorech z nejakym politickym subjektem, pak je moralne zvracene podporit s cim nesouhlasim, pouze ze strachu z horsi varianty. A lidi maji vzdycky pravo remcat, at uz volili nebo volby ignorovali, to zatim patri k vysadam-prava svobodneho projevu, i kdyz u nas uz se tato vysada zacina zlehka osekavat.
102167
7.4. 14:43
RE: politika je z podstaty špatná
Nejit k volbam znamena dat hlas komunistum, protoze ti maji pevnou volicskou zakladnu.
Me se taky zadna z nabizenych moznosti (stran) nelibi, ale k volbam pujdu a budu hlasovat pro co nejmensi zlo (jeste nejsem definitivne rozhodnut). Vzdycky lze moznosti setridit do lepsi/horsi a pripadne si hodit korunou u tech "mene horsich" ... porad lepsi, nez nejit k volbam a de facto dat kazdemu kousek sveho hlasu (pricemz nejvic tem, co maji volebni disciplinu, tedy komunistum).
102555
7.4. 19:57
RE: politika je z podstaty špatná
No, mozna by meli byt volby s nizkou volebni ucasti anulovane. Na druhou stranu i kdyby vyhrali jedno volebni obdobi komunisti, muze to byt do budoucna pouze ku prospechu veci pro jejich opozici. Jestlize takova udalost nedokaze, vynutit zmenu v pojeti demokracie na zivo v CR, tak pak uz nic. No a pokud jde o disciplinovanost volicu, nedelam si iluzi, ze by na tom ODS, CSSD ci KDU-CSL byli nejak vyrazne hure. Korupci prozrany aparat, vcetne elitnich policejnich slozek napojeni na soudy ( kauza Berka), uplatkarske afery mirici az k postum ruznych premieru. Reknete mne, co jeste muze byt horsi?
102638
12.6. 23:03
RE: politika je z podstaty špatná
Na druhou stranu i kdyby vyhráli jedno volebni obdobi fašisti, muze to byt do budoucna pouze ku prospechu veci pro jejich opozici. ...A tak přišel Hitler zcela demokraticky k moci.
137430
5.4. 7:01
RE: politika je z podstaty špatná
Jo a ti snilci, co nejdou zmenit, koupit a zkorumpovat, proste zmizi s kandidatky. Kdyby tedy nejaky takovy nebyl v cas rozpoznan a na tu kandidatku vubec prosel.
102159
4.4. 22:29
To už snad ani není beznaděj
Pane Král,
pokud by nám vládla jiná, např. modrá vláda, vyměnili by se i soudci? Nebo je následný výrok nejvyššího soudu podle Vašeho gusta?
Nejvyšší soud: Ženy nemusely neetickou smlouvu podepsat
4. dubna 2006 12:08
Nejvyšší soud zrušil rozsudek nad podnikatelem z Ostravy odsouzeným za neetické zacházení s pracovnicemi. Nutil je podepsat, že jsou ochotny udělat pro firmu cokoli, třeba i krást. V několika případech se na základě prohlášení dožadoval pohlavního styku.
Okresní soud v Ostravě jeho jednání hodnotil jako trestný čin útisku a muži vyměřil trest 21 měsíců s dvouletým odkladem. Podle Nejvyššího soudu to však byla chyba.
Podnikatel, jehož přístup tisk označil za otrokářský, nutil uchazečky o zaměstnání podepisovat směnky na 150 000 korun pod pohrůžkou, že jinak práci nedostanou. Některé musely podepsat i prohlášení, které obsahovalo závazky snižující lidskou důstojnost.
102090
4.4. 22:54
To už snad ani není beznaděj .. pokrač.
pokrač.
Muž se proti rozsudku okresního soudu neúspěšně odvolal ke Krajskému soudu v Ostravě a potom podal dovolání k Nejvyššímu soudu. V něm tvrdí, že jeho jednání nenaplňuje znaky trestného činu útisku; ženy prý na něm nebyly závislé a nemohly cítit existenční tíseň.
"Skutečnost, že poškozené toužily po vyšším výdělku, který by jim skýtalo případné zaměstnání, ještě sama o sobě nezpůsobuje stav tísně. Spousta zájemkyň za takových podmínek odmítla a nenastoupila do zaměstnání," hájil se podnikatel v dovolání.
Nejvyšší soud dal částečně podnikateli za pravdu. Dívky, které v případu svědčily, byly většinou mladé, bydlely s rodiči a žily z podpory v nezaměstnanosti nebo z nízkého platu v jiném zaměstnání. V nové práci si chtěly polepšit. Podle Nejvyššího soudu nelze touhu po vyšším zisku a nezávislosti na rodině označit za stav tísně.Podle něj měly ženy na vybranou, zda na nedůstojné podmínky přistoupí.
viz.http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A060404_120807_krimi_cen
Je možné,pane Král, že na ostravsku lidi více trápí otázky z čeho žít, než nějaký výplod novináře.Absolutní beznaděj a zoufalství tam má asi jiný důvod .
102096
5.4. 6:35
RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.
Chapu vasi tohou toho cloveka potrestat ale v tomto pripade opravdu opravdu neni jasne jak by jste toho chtela dosahnout.
Jeho chovani bylo nemoralni ale jak se zda nikoliv nezakone. Na vine tedy zrejme nebude nejvyssi soud ale spatne pripravene obvineni. mimochodem myslim ze tohle ale uz dnes reseno je.
102152
5.4. 7:05
RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.
Penize koupi advokaty a ti umi lepe zkroutit pravo podle paragrafu. Advokati exoffo obvykle nemaji takovou "profesionalni zrucnost" ani cas seznamit se s pripadem. Jsou rovni a rovnejsi v tomhle se svet nikdy nezmeni.
102160
5.4. 10:30
RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.
na ostravsku lidi více trápí otázky z čeho žít, než nějaký výplod novináře.
Ano, Ostrava - to je to město - kde bych rozhodně žít nechtěl.
http://www.tyden.cz/text.asp?show=text&tid=20328
102187
11.4. 18:11
RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.
vsak ani nikdo nemusi... ze... jen se divim, ze si ti cesi proste jeste nezvykli, ze za praci se da taky stehovat... vsude jinde je to normalni...
103209
6.4. 13:33
komediant Paroubek
Myslím si že komedianti, myslím ty od kolotoče / podotýkám,že si jejich práce vážím / mají co dělat, aby přežili a fandím jim. Narozdíl od politiků, Paroubkem počínaje a celou touto vládou konče, těm přeji tvrdý pád, protože takoví komedianti / teď to myslím hanlivě/ nemají v politice dnešní doby co dělat. Je to banda defraudající tuto zem a stydím se za ně.,Zem nacpali úřadama a vyhazují peníze do luftu, mělo by se to trestat. Lidi mají co dělat aby přežili a tak se už také uchylují k podvodům a krádežím. Toto jsme chtěli v roce 1989 ? Je mi z toho na blití.
102387
Snad nám pomůže super novinářka Slonková rozbalit,jak je to skutečně s premiérem a jeho příbuzenstvem v oblasti dovozu lihu,který se používá technicky,v lékařství a měl by sloužit do PHM ??? Je to prý bomba,říkají lidé,kteří se okolo lihu točí.
102916
10.4. 11:26
Paroubek má novou webovou stránku
http://paroubek.eu/
http://paroubek.eu/snapshot039.jpg
103039
31.5. 17:10
Jirka málem králem....
.......a zazvonil zvonec a pohádky je konec. Ä jesli nezemřeli, žijí tam až dodnes.
Mirek TopoláneK: Jak si Paroubek s Kočkou delali dort.
107417
5.9. 22:25
Tonda Koláček
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
nyní uhlobaron, byl počátkem 80. let min. století nejvyšším svazákem na VŠCHT
116038
|
Ve zkratce
Britské listy
Statistika
Zvědavce v posledních pěti minutách
navštívilo 14 lidí

Tuto stránku navštívilo 4 406 lidí.
|