Z diskuze
Stálé rubriky
Pomoc Zvědavci
Zábava
Příroda
Počítače
Hry
Co se jinam nevešlo
Archiv
Autoři
Předplatné
1 měsíc: 99,-Kč
6 měsíců: 499,-Kč
Pro předplatné (přístup ke článkům starším než 3 měsíce) musíte být zaregistrován.
Tiráž
Vydavatel: Vladimír Stwora
(Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, zde je můj PGP klíč)
Pohledy z Evropy: Richard Král
Spolupráce a příspěvky nejsou honorovány.
Měnové kurzy
$1 US = 15.04 Kč
$1 CAD = 14.75 Kč
$1 AUD = 14.49 Kč
1 € = 23.63 Kč
1 £ = 29.82 Kč
1 CHF = 14.67 Kč
100 Sk = 78.05 Kč
100 rublů = 64.06 Kč
1 unce zlata = 14040 Kč
Poslední aktualizace 04.07. 18:10 SEČ
|
Diskuze k článku
Příspěvků 494
Jak ten soud s Chadimovou vlastně dopadl? Pokud vím tak milost nepřijala což vedlo k tomu že soudní proces běžel dál akorát kdyby byla shledána vinnou tak by nešla do basy.
95388
no jenze tady v kocourkove i kdyz milost prezidenta neprijmete a soud pokracuje tak vas nemuzou odsoudit. Jediny efekt, ze jeste nejakou dobu blokovala soudni sin a cas soudce....
95431
>Vyzní tedy velmi trefně, je-li při jedné společenské akci k nazvání Václava Havla za „jednoho z nejlepších synů národa“ vybrán jistý deviantní fotograf obscénních polopornografických snímků a sál plný ovcí nadšeně tleská. Je to jen důkazem, kterak se instalovaná „česká kulturní elita“ utápí v bahně pokrytectví a bezpáteřosti.<
Saudek respektive jeho novější tvorba je dost monotematická a nemá daleko do kýče nicméně fotky co dělal dřív patři ke světové špičce. Termíny jako "deviantní fotograf obscénních polopornografických snímků" připomínají horlení nacistů proti "Degenerate Art" nebo stalinských komunistů proti "formalismu" v podstatě šlo o odsouzení veškerého moderního umění počinaje Monetem přes Van Gogha a konče Picassem. Jediná správná kultura byl socialistický respektive národně socialistický realismus oslavující arijskou rasu, dělnickou třídu, Stalina,Hitlera kýč a sračka největší.
Dnes něco takového existuje snad už jen v Severní Koreji.
95385
Tak sovy nejsou cim se zdaji byt. A on tak roztomile hrimal z tribun...
95397
No, tak to se někdy da poznat i podle toho slovniku a zpusobu probirani tematu.
95401
5.3. 8:56
RE: ??
Pavel
ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Napsal jsem nekolikrat na stranky Zvedavce o Havlovi , ze koralovi verit nelze. Pisi to opet s plnou zodpovednosti.Spluprace jeho rodiny s Gestapem a SS je bohate dokumentovana. Jednoduchymi slovy je to lump nejhrubsiho zrna.
95947
2.3. 8:03
Saudek a jeho umělecká vyvalená prdel
Tak tímhle obrázkem zasral Saudek úplně celou Prahu. Jen na autobusovém nádraží, kde jsem denně nucena procházet se nachází deset vyvěšených vyvalených prdelí. Člověka jen popadá bezmocný vztek, že si někdo dovolí takto mi násilím ve veřejném prostoru, který patří všem, nejen Saudkovi mi vnucovat „své umění“. Přemýšlela jsem, že bych si koupila černou barvu a veřejně, za bílého dne to tam zasprejovala, no, ale zbabělost zvítězila. Kde vzal Saudek tolik peněz na bezmezné plýtvání tolika vývěsek po celé Praze? To ho muselo stát nejmíň milion. Napadlo mne, že mu přispěli pod rouškou umění majitelé bordelů, aby se kšefty lépe hýbaly.Vždyť ta jeho vyvalená prdel není ve skutečnosti žádné umění, je to sprosté porno. Neboť jaký smysl tento snímek má, když ta dívka má sice nevinný dětský obličej, ale přitom vulgárně nabízí své pozadí k použití?
http://www.saudek.com/images/saudek-citylight-2005.jpg
Co se týče Havla, tak to je ten největší falešný paskřivec, jakého kdy tato země nosila. Ale aspoň ho příroda potrestala, že nemá žádné potomky, takže ten svůj restituovaný majetek svým potomkům nepředá a do hrobu si ho nevezme.
95430
2.3. 8:47
RE: Saudek a jeho umělecká vyvalená prdel
http://i2.tinypic.com/ou8e8i.jpg
95432
5.3. 9:43
RE: Saudek a jeho umělecká vyvalená prdel
Fakt, dobrý!
95959
25.3. 20:00
RE: Saudek a jeho umělecká vyvalená prdel
Lepší než orginál!
100186
2.3. 9:26
Zcela off topic
Náhodou jsem zabrousil na starší pořad Uvolněte se prosím a vzpomněl jsem si, že jste také feminacistka. A tak bych se rád zeptal na vaše zkušenosti se sbíráním a následnou selekcí "vzorků" Zhruba od minuty 22.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/prog9044.html?porad=1176221164
95439
2.3. 14:02
RE: Zcela off topic
Co máte Pavle Bočane proti paní Hauserové? Vždyť je to upřímná ženská a velká sympaťačka. Rozhodně větší než nějaký Petr Novotný, který vyrábí neinteligentní konzumní zábavu pro široké masy blbců.
To že přeložila tu vědecko-populární knížku Vagina je velmi záslužný čin, protože ta kniha odhaluje skutečnou PRAVDU o minulosti člověka. Kdežto placení manipulátoři davů Weiss a Uzel zde rozšířili jen samé nepodložené lži, ideologii, která nemá se skutečnou vědou nic společného. Ta pravda zní: jestliže byl předchůdce člověka v tlupách 6 milionů let promiskuitním rozsévačem semene- pak tedy předchůdkyně člověkyň byly promiskuitní sběračky toho semene. Nic není mezi tím, logicky a matematicky to bylo 1:1.
Je jen otázka času, kdy budou muset evolucionisti přiznat, že po západním světě rozšířili nesmysl. Kdo to vlastně jako první vyslovil a rozšířil? Který výtečník to byl? Jak to, že nikdo nezná jeho jméno?
A moje sbírání a následná selekce vzorků? Za socialismu bylo běžné promiskuitní chování. Kluci a holky se balili na tanečku, vyspali se spolu, bylo to smyslné dobrodružství na jednu noc- a příště zase sbalili někoho jiného. Bylo to běžné a zavedené chování svobodných lidí(AIDS neexistoval), v manželství pak ale platila zásada, že si mají být manželé vzájemně věrni. Ne jako teď, kdy sprosťák Uzel na potkání ženaté muže nabádá, že mají být svým maželkám nevěrní- protože je to jejich genová přirozenost.
95503
2.3. 14:25
RE: Zcela off topic
Ad ods.1: Novotného nemusím, nesnáším, jak příšerně řve. Jakoby byli diváci hluší. Hauserová má mnoho společného s jinými feminacistkami - pohlavní nemoci jim nehrozí. Kniha Vagina je zřejmě více populární, než vědecká.
Musím se ale ohradit proti tomu, že Uzla a Weisse házíte do jednoho pytle. Jeden z nich je tradicionista a poměrně rozumný člověk, druhý je homosexuální žid, pravděpodobně s pedofilními sklony. Přiřaďte si je sama. Bohužel skončila éra skutečných kapacit typu R. Honzáka.
95507
2.3. 15:40
RE: Zcela off topic
No tak jestli hajzla Uzla považujete za tradicionistu a rozumného člověka, tak Vám musím říct, že máte tedy Pavle notně, ale velmi notně zkreslené vidění. Já toho šmejda sleduji celých 16 let od revoluce, takže bezpečně vím, co tento komouš je zač- prospěchář a za peníze se neštítí vůbec ničeho. Dokonce i běžně zkresloval a lhal o vědeckých výzkumech. Nejvíc mě dorazilo, když o mých oblíbených šimpanzích bonobech napsal na Novinkách, že šimpanzice jsou svým založením prostitutky, protože kopulují se šimpanzi jedině tehdy, když tito jim dají pomeranč. Teď se zase bude chtít pro změnu nacpat do senátu, vopičák jeden.
Kniha Vagina je velmi vědecká, protože tam jsou pouze ověřené a dokázané vědecké poznatky. A dočetla jsem se tam tak zajímavé věci, o kterých jsem až dosud v životě neslyšela.
95523
2.3. 18:43
RE: Zcela off topic
Uzel mě překvapil jen dvakrát, doufám, že to žádné děti nečtou: Ačkoliv doporučuje souložit kdykoliv a kdekoliv, odmítá např. trojky a skupinový sex. Tvrdí, že sex je určen pro dva lidi. Dále si vzpomínám, jak jednou vyjel na pána, který se svěřil v dotazu (v rádiu), že má rád...shaved. Uzel se na něj téměř obořil, jestli náhodou není skrytý pedofil. Tak nevím...
95553
2.3. 22:58
RE: Zcela off topic
Já bych spíš(i přesto co píšete) řekl že Uzel je liberál a úchyl nejhoršího(téměř) stupně.
95623
2.3. 23:02
RE: Zcela off topic
Liberál už je nadávka?
95625
5.3. 8:52
RE: Zcela off topic
To ne, ale současný zdegenerovaný liberalismus skutečně představuje nebezpečí pro lidstvo a pro každý národ.
95945
3.3. 8:20
RE: Zcela off topic
O tom nic nevím, že by soudruhovi Uzlovi byl grupáč proti srsti. Zato bezpečně vím, že od revoluce, celých 16 let byl velkým propagátorem bordelů- přímo bordelovým naháněčem. V NEI Reportu i na Novinkách neustále mužům do hlav sugeroval, že placený sex má být přirozenou součástí jejich sexuálního života. Prostě typický manipulátor tupých ovcí.
Ovšem zaznamenala jsem, že se teď zrovna něco děje. Novináři (nebo-li lokajové mocných a lokajové tajných služeb) přestali jako na povel psát o prostituci. Z toho usuzuji, že mají vládnoucí bolševici (neb díky zmrdovi Havlovi, ověnčenému od hlavy až po paty metály se zde své moci nikdy nevzdali) něco po volbách v plánu. Tipuji, že vítězný bolševik Topolánek s ostatními bolševiky udělají trestný čin z pouliční prostituce- ale ctihodné bordelové mafiány, kteří mají ročně z anglických výrostků 2 miliardy zisků nechají hezky na pokoji.
A ještě jsem si uvědomila, že jsem vlastně učinila velký objev: NĚKDO rozšířil po celém západním světě zrůdnou evoluční teorii, která tvrdí, že ženy hledají živitele a muži jsou rozsévači- a vůbec NIKDO nezná autora této evoluční teorie! Zatímco všichni víme, že přírodní výběr je Darwinův objev, nebo že závist penisu je Freudovo dílo, tak autora evoluční teorie nikdo nezná. Není to divné, že se rozšířila lež po celém západním světě a nikdo neví, kdo to rozšířil, kdo je původním autorem?
P.S. Všem ostatním se omlouvám, že jim neodpovím, nemám čas diskutovat.
A co je to Pavle shaved?
95680
3.3. 8:28
RE: Zcela off topic
Osobně jsem pro existenci bordelů. Samozřejmě jen někde a za určitých podmínek. Dejme tomu, že jedna ulice v Praze by červené lucerny snesla. Někteří muži opravdu jinou možnost nemají. Pouliční prostituci ovšem třeba potírat.
Shaved je vyholená(ý).
95681
3.3. 15:22
RE: Zcela off topic
Tak tohle je už úplně OT Pavle, takže na závěr jen pár vět. Zdá se, že 99 procent hloupé české populace si dodnes neuvědomuje vážnost situace. Že totiž organizovaný zločin u nás prorostl až nejvyšších politických pater. Důkazem toho je exposlanec Kraus, který v součinnosti zločinného, estebáckého MV a s Grossem, spojeným s podsvětím, měli v plánu zde veřejně zavést sexuální otroctví žen. Soudružky feministky z Feminismus .cz a z LaStrady jim měly krýt záda a uklízet oběti. Kraus pak chtěl proprat v Africe půl miliardy, a nikdo neví, kde ji chtěl vzít- a nikoho to nezajímá.
Je historicky a celosvětově prokázáno, že organizovanou pouliční i bordelovou prostituci VŽDY řídí domluvení organizovaní zločinci, a že je tudíž vždy spojená se 14 trestnými činy. Přesto nejen naši politici, ale i evropští organizovanou prostituci nestíhají. Přitom nejsprávnější a demokratické je švédské řešení, které ale nikoho nezajímá.
Chlap, který chce mermocí platit za sex si tohle má shánět naprosto sám a individuálně, má se domluvit se ženou mezi čtyřma očima, bez jakéhokoliv dalšího prostředníka, či organizátora- stát není oprávněn svým občanům organizovat placený sex, protože zločin s ním spojený má potírat, nikoliv před ním zavírat obě oči, či dokonce ho podporovat.
95703
3.3. 15:41
RE: Zcela off topic
Chlap, který chce mermocí platit za sex si tohle má shánět naprosto sám a individuálně, má se domluvit se ženou mezi čtyřma očima, bez jakéhokoliv dalšího prostředníka, či organizátora-...
Ach,...ti idealisté
95704
3.3. 15:45
RE: Zcela off topic
Ano pane Sodku, přiznávám, že jsem těžká idealistka a patrně až do smrti už jí i zůstanu. Na rozdíl od Vás, který jste svůj nick změnil.
95706
3.3. 16:10
RE: Zcela off topic
Pani Jarmilo
Jasne zustavam idealistou a svuj postoj nemenim.
Nick jsem taky nezmenil, pouze jsem vymenil za vlastni jmeno
95709
Chlap, který chce mermocí platit za sex si tohle má shánět naprosto sám a individuálně, má se domluvit se ženou mezi čtyřma očima, bez jakéhokoliv dalšího prostředníka, či organizátora- stát není oprávněn svým občanům organizovat placený sex, protože zločin s ním spojený má potírat, nikoliv před ním zavírat obě oči, či dokonce ho podporovat.
------------------------------------------------------------------------
A proč by to nemohl organizovat stát? Mezi chlapem a ministerstvem financí je taky prostředník. Finanční úřad.
95799
3.3. 12:48
RE: Zcela off topic
píšete: "NĚKDO rozšířil po celém západním světě zrůdnou evoluční teorii, která tvrdí, že ženy hledají živitele a muži jsou rozsévači- a vůbec NIKDO nezná autora této evoluční teorie!"
Myslím, že tato teorie je záležitost zoologů a evolučních biologů. Konkrétně něco takového tvrdí zoolog Desmond Morris ve své knize Lidský živočich a já s ním víceméně souhlasím, a pokud se vzdáme myšlenky, že my lidé se zásadně vymykáme z živočišné říše, tak proč ne? Nakonec komu by to mělo vadit? Komu by mělo vadit, že jablko je vytvořené z kvarků, když chutná stejně ať to víme či ne. Je každého věc jak vidí svět a jak žije, ale je pravda, že některé způsoby žití (například patologických rozsévačů semene) nejsou většinou společnosti akceptovány s povděkem.
Osobně se domnívám, že monogamie zvítězila ve většině světa proto, že to je ekonomicky nejvýhodnější a tím i nejsilnější model, takže společnosti uplatňující monogamii "převálcovaly" ty ostatní.
Něco o tom jak se takové uspořádání ve společnosti může změnit si můžete přečíst tady: http://www.osel.cz/index.php?clanek=771&zn=1&otestovano=1
95692
3.3. 15:43
RE: Zcela off topic
Pokud by se ukázalo, že Desmond Morris je skutečně tím původním autorem evoluční teorie, pak by to tedy byla velmi směšná situace, protože by se ukázalo, že jeho osobních názorů se chytli jiní „vědci“ a začali je po něm papouškovat, a z ryze osobních stanovisek nějakého zoologa vytvořili „vědu“. Přece každé vědecké tvrzení musí mít svého konkrétního autora, nemůže přece vzniknout tak, že se mezi populací rozšíří jakási neurčitá pověra a nikdo neví, odkud se vynořila.
Člověk se od zvířat liší tím, že má rozum, takže se převážně řídí svým rozumem, nikoliv geny. Proto se například muslimové množí geometrickou řadou a není to tím, že by měli kvalitnější geny, ale tím, že mají jinou ideologii než Západ.
Formální monogamie (formální proto, jelikož muži si promiskuitu zachovali, ale ženám ji pod trestem smrti zakázali) nevznikla proto, že by byla ekonomicky nejvýhodnější, ale kvůli majetku. Dokud lidské tlupy žádný majetek nevlastnily, monogamie neměla žádný smysl. Když však nomádští muži naloupili majetek, neměli by ho komu předat, protože by nevěděli, které děti jsou jejich. Kdyby ženám zůstala reprodukční svoboda, byly by pořád nezměrné mocné- muži by mohli válčit a přeskupovat naloupený majetek jak chtěli, k ničemu by jim to nebylo, protože kdyby umřeli, tak by zanikl i jejich majetek. Zrovna si teď čtu knížku Šifra mistra Leonarda a ta taky osvětluje mnohé.
95705
3.3. 19:44
RE: Zcela off topic
To co píšete je velmi zajímavé, ovšem tak to je, že se "osobních" názorů nějakého člověka, většinou vědce, chytli ostatní a začali je "papouškovat". Tak se rozvíjí teorie ve vědeckém světě. S jediným rozdílem, že vědci neradi "papouškují", Oni mezi sebou bojují o větší uznání (jsou samozřejmě výjimky a je to taky otázka míry), a tak tzv. papouškují" jen ty teorie, které po jejich zralém uvážení mají nárok na život. Jinak by se mohlo stát, že jejich, abych tak řekl, vědecká reputace silně poklesne a s ní i jejich příjmy. Což je nejdůležitější.
Druhý odstavec začíná Vaším osobním názorem a ten je podepřen hlavní příčinu ignorujím argumentem. Natalita totiž podle všeho klesá se zvyšující se životní úrovní a se zvyšující se potřebou zdrojů pro život jednotlivce, takže muslimové mají tolik dětí, protože nemají tak vysokou životní úroveň. Tím nechci říct, že by na to neměla vliv i jejich víra, ovšem v podstatně menší míře.
A větu "Formální monogamie nevznikla proto, že by byla ekonomicky nejvýhodnější, ale kvůli majetku." buď naprosto nechápu, nebo se jí musím smát. Co je předmětem ekonomie? Majetek (!), tedy zdroje pro život, ale ty představuje právě majetek. Takže nebyla to ekonomie, ale majetek, který způsobil, že ti co neměli co do úst vymřeli. Tak v pohodě, proč ne?
95739
5.3. 9:12
RE: Zcela off topic
>Druhý odstavec začíná Vaším osobním názorem a ten je
>podepřen hlavní příčinu ignorujím argumentem. Natalita
>totiž podle všeho klesá se zvyšující se životní úrovní
>a se zvyšující se potřebou zdrojů pro život jednotlivce,
>takže muslimové mají tolik dětí, protože nemají tak
>vysokou životní úroveň. Tím nechci říct, že by na to
>neměla vliv i jejich víra, ovšem v podstatně menší míře.
Tak to není. Většina muslimských zemí má naprosto srovnatelnou životní úroven jako západ a i přesto je jejich porodnost vysoká, totéž platí o řadě dalších vyspělích nezápadních zemích(např. Singapur atd.). Důvodem vymírání západu není životní úroven, ale ztráta naší tradiční kultury, morálky a hodnot.
95951
5.3. 12:09
RE: Zcela off topic
Tak tohle už musí být jedině nějaký pokus o humor...
95995
8.3. 17:59
RE: Zcela off topic
Ano? Takže ty asi nic nevíš o zemích jako SAE, Omán, Bahrain, Katar, Libanon, Saudská Arábie, Libye a dalších jejichž životní úroven je nejen stejná ale mnohdy i vyší než některých západních zemí. A ani Syrie, Irán, Palestina a další na tom nejsou nijak zvlášt špatně. Doporučil bych ti více informovanosti. Až toho budeš vědět víc, tak ti některá fakta nebudou připadat jako humor.
96532
8.3. 21:13
RE: Zcela off topic
Sýrie? Libye? Libanon? Saudská Arábie? Írán? Děláš si blázny? Prakticky z každé z těchto zemí někoho znám, takže mám z první ruky, jak "skvěle" se tam má průměrný člověk.
Palestina???
96591
13.3. 21:35
RE: Zcela off topic
Mně spíš připadá že si děláš blázny ty. Copak si myslíš že tam lidi žijí v jeskyních nebo co Mají tam věsměs všechno co mi tady. Auta, ledničky, televize, mobili, počítače. Jistě, některé z těch věcí nejsou možná tak rozšířené jako u nás, ale jinak tam lidi žijí úplně normálně, civilizovaně se vším všudy. A i já znám kteří znají tamní prostředí.
97292
5.3. 9:05
RE: Zcela off topic
>Člověk se od zvířat liší tím, že má rozum, takže se
>převážně řídí svým rozumem, nikoliv geny. Proto se
>například muslimové množí geometrickou řadou a není to
>tím, že by měli kvalitnější geny, ale tím, že mají jinou
>ideologii než Západ.
Rozmnožování jaké je u muslimů a vůbec u všech ostatních společností(kromě západu) ja naprosto přirozené a správné. I u nás ta tak kdysy bylo, pod vlivem morálního úpadku jsme ovšem začali vymírat.
>Formální monogamie (formální proto, jelikož muži si
>promiskuitu zachovali, ale ženám ji pod trestem smrti
>zakázali) nevznikla proto, že by byla ekonomicky
>nejvýhodnější, ale kvůli majetku. Dokud lidské tlupy
>žádný majetek nevlastnily, monogamie neměla žádný smysl.
>Když však nomádští muži naloupili majetek, neměli by ho
>komu předat, protože by nevěděli, které děti jsou jejich.
>Kdyby ženám zůstala reprodukční svoboda, byly by pořád
>nezměrné mocné- muži by mohli válčit a přeskupovat
>naloupený majetek jak chtěli, k ničemu by jim to nebylo,
>protože kdyby umřeli, tak by zanikl i jejich majetek. Zrovna si
>teď čtu knížku Šifra mistra Leonarda a ta taky osvětluje
>mnohé.
Zrušení matriarchátu a zavedení patriarchátu bylo jednou z nejlepších a nejdůležitějších událostí lidských dějin. Jedině patriarchát je opravdu správný, mravný a kulturní.
95949
5.3. 12:13
RE: Zcela off topic
Nevím, jestli je zrovna neustálé množení správné. Lidí už je dávno mnohem víc, než stačí planeta zvládat.
Jedině Zorba bezpečně ví, co je správné, mravné a kulturní
95996
8.3. 18:02
RE: Zcela off topic
Neříkám neustálé přehnané množení, je fakt že některé státy to v tomhle směru trochu přehnali. Ovšem vymírání národa je mnohem větší hrozbou.
Ne já. Názory jež zde prezentuju jsou vlastní téměř všem nacionalistům.
96533
5.3. 14:01
RE: Zcela off topic
pane Zorbo, to že muži jako jediní samci na této planetě násilím ovládli reprodukční svobodu lidských samic bylo tím nejhorším zlem, co se mohlo na Zemi přihodit. Porušila se tím přirozená rovnováha mezi mužským a ženským principem jin a jang- a tak byl již kdysi dávno předurčen začátek konce lidstva. Kdyby totiž byly ženy reprodukčně svobodné, tak by se vývoj lidstva ubíral úplně jiným směrem- daleko pozitivnějším. Ve světě by se nikdy tolik neválčilo, protože hromadění majetku jen do konce své vlastní smrti by nemělo žádný smysl. Ženy by měly odjakživa přístup ke vzdělání, soutěžily by ve vzdělanosti s muži- a tím by lidstvo asi tak o 1000 let psychicky a technicky rychleji vyspělo. Ženy by již někdy tak před tisícem let omezily dobrovolně svou porodnost, protože nadměrné rození dětí by bylo v existeční konkurenci pro ně nevýhodné. Planeta by nebyla přemnožená jako nyní a lidstvo by stačilo vyřešit jakékoliv problémy bez válek již někdy před 500 lety. Místo toho nás čeká zánik a zmar, neboť jak říká Petr Gejdoš- k řešení problémů bylo již včera pozdě.
Jinak co se týče Západu, souhlasím s Vámi, že je v morálním rozkladu. Ale není to tím, že se přestal množit- protože planeta je přemnožená a množit by se měli přestat muslimové- ale tím, že jeho rozklad je záměrně řízen zhora tak, aby se pevné partnerské svazky definitivně rozpadly a společnost byla trvale atomizovaná a tím se dobře ovládala.
96012
5.3. 14:12
RE: Zcela off topic
To se dobře říká, jak byste to vy ženy hezky zařídily, ale je to jenom teorie. Hromadění majetku muži je z velký části podporováno jejich ženami. Muži sami o sobě by spíš vše prochlastali.
96015
5.3. 16:37
RE: Zcela off topic
pane Antiseptiku, má to jeden háček: žádné JEJICH ženy by neexistovaly. Tu situaci si můžete představit snadno, protože právě takováto situace v západních zemích nastává: tradiční manželství právě definitivně zaniká a nahradí ho jen takové to registrované partnerství, které se ze dne na den kdykoliv zas rozpadne- muž a žena půjdou po čase od sebe a navážou jiný vztah.Bude to tzv.dočasné monogamní partnerství, jaké existovalo i ve svobodné prehistorické době.
96029
5.3. 17:38
RE: Zcela off topic
Tak dobře paní Jarmilo, počkáme si pár tisíc let nového systému a pak si popovídáme jak na tom budeme. Já ne že nesouhlasím, já jenom pochybuju, že když jsou mužské odrůdy lidského druhu takový lumpové, že ty ženské odrůdy stejného lidského druhu jsou zas o tolik lepší, aby byl výsledek tak diametrálně jinej.
96033
5.3. 18:29
RE: Zcela off topic
jakých pár tisíc let pane Antiseptiku? Cožpak sám nevnímáte, jak strašlivě se mění situace ze dne na den?
Koukejte se:
padesátá léta- děsná pruderie, porno neexistovaje, nemravný byl i jen polibek na veřejnosti
šedesátá léta- Pražské jaro,děti květin, volná láska(umožnily to antikoncepční pilulky)
sedmdesátá léta- normalizace, uzavření se lidí na chatách, vyrábění Husákových dětí, pruderní socialistická promiskuita
osmdesátá léta- "revoluce",návrat k prohnilému kapitalismu, záplava porna, návrat k pohanskému naturalistickému sexu a návrat placeného sexu
devadesátá léta- rozpadávání tradičních manželství, atomizace společnosti
dnes- ?
96041
5.3. 18:45
RE: Zcela off topic
Je nejvyší čas abyste se toho chopily než bude pozdě!
96048
8.3. 18:23
RE: Zcela off topic
A kdo se toho má podle vás chopit? Jinak s vaší větou zcela souhlasím, ovšem ti kteří se toho mají chopit jsou vlastenci, pouze my vlastenci máme v programu návrat k tradičním hodnotám a jen mi jej můžeme uskutečnit.
96537
8.3. 18:27
RE: Zcela off topic
Ale já jsem pro ať se toho chopěj ženský a my půjdeme na pivo. Taky tradiční hodnota.
96539
8.3. 19:12
RE: Zcela off topic
Tak tohle je možné myslet opravdu jen jako humor.
96557
8.3. 19:15
RE: Zcela off topic
Já bych spíše uvítala nějaký model a-la včelí úl.
96558
8.3. 19:16
RE: Zcela off topic
A kdo mě zná, tak ví, že si rozhodně nedělám srandu.
96559
12.3. 11:07
RE: Zcela off topic
A kolipa by královna Babča chtěla trubečků?
97011
8.3. 21:21
RE: Zcela off topic
>pouze my vlastenci máme v programu návrat k
>tradičním hodnotám a jen mi jej můžeme uskutečnit.
Co jsou to ty tradiční hodnoty?
Běžně se tradičními hodnotami myslí morální zásady vycházející z Bible. Jde tedy o morálku v té době zaostalých hebrejských pastevců koz.
Je tedy otázkou, co to je za vlastence, kteří nám chtějí zavádět židovskou morálku lichvářů a spekulantů?
Takové "vlastence" by bylo účelné v zájmu národa vypráskat bičem do Izraele.
(I když na druhé straně Palestincům takovou další pohromu nepřeji.)
96592
13.3. 21:38
RE: Zcela off topic
Já mám na mysli tradiční hodnoty našich Slovanských předků jimiž se řídili po tisíciletí. A Bible byla součástí jejich sistému hodnot.
97293
14.3. 1:40
RE: Zcela off topic
Mohl bys nějaké vyjmenovat? Aspoň 5.
97383
14.3. 13:06
RE: Zcela off topic
1) Tradiční rodina a její přirozené uspořádání
2) Odmítání a potírání úchylek
3) Pozitivní žebříček hodnot: Bůh-vlast-rodina
4) Zbožnost a úcta k Bohu
5) Vlastenectví, oddanost národu a připravenost k boji za vlast
97465
6.3. 4:28
RE: Zcela off topic
Pokud je vas prispevek, Jarmilo, konstatovani historickych situaci, souhlasim s vami.
Mylim se, kdyz se domnivam, ze to vse ale kladete za vinu muzskejm?
Tam uz bych mela namitky.
P.S. Fotografie se mi libi, uz mene nektere jeho obrazy. Asi je to dost osobni zalezitost, myslim nazor na kvalitu....umeni, porno, sadrovej trpaslik?
P.P.S. Horsi se mi zdaji tentokrat fotky Divka tydne. Specialne snimek c. 2 pusobi dojmem, ze je delan v ustavu pro anorexicky.
96130
8.3. 18:20
RE: Zcela off topic
Paní Jarmilo, vystihla jste morální úpadek zcela správně. Je jasné že návrat k tradičním hodnotám je nevyhnutelný, chceme li přežít.
96536
5.3. 17:40
RE: Zcela off topic
A jak víte, co existovalo v prehistorické době? Můžete nějak dokázat svá tvrzení?
96035
5.3. 18:34
RE: Zcela off topic
Ano pane Koubku, můžu dokázat svá tvrzení. Prostě mám pravdu a basta! Kdo nevěří, ať tam běží. Ne ale teď vážně, všechno má své dokonalé logické zákonitosti- úplně stejně jako v matematice.
96042
8.3. 18:37
RE: Zcela off topic
>...všechno má své dokonalé logické zákonitosti-
>úplně stejně jako v matematice.
A to se dá nad slunce jasněji dokázat tím, jak šoustají bonobo šimpanzi .
96543
9.3. 0:55
Keplerova domněnka: V matematických důkazech se ztrácejí i odborníci
Jak je to v matematice tady: http://www.scienceworld.cz/sw.nsf/matematika/CFFC3CCAE5D8669CC125711A00497655?OpenDocument&cast=1
96616
8.3. 18:14
RE: Zcela off topic
>pane Zorbo, to že muži jako jediní samci na této planetě
>násilím ovládli reprodukční svobodu lidských samic bylo
>tím nejhorším zlem, co se mohlo na Zemi přihodit.
Děláte chybu že srovnáváte člověka se zvířetem. A taky nechápu co myslíte násilným ovládáním reprodukční svobody.
Kdyby totiž byly ženy reprodukčně
>svobodné, tak by se vývoj lidstva ubíral úplně jiným
>směrem- daleko pozitivnějším. Ve světě by se nikdy tolik
>neválčilo,
Opravdu? Tak se podívejte na ženy vládkyně-Kleopatra, Marie Terezie, Kateřina II, Viktorie, Margaret Thatcherová...
Ženy by měly
>odjakživa přístup ke vzdělání, soutěžily by ve
>vzdělanosti s muži- a tím by lidstvo asi tak o 1000 let
>psychicky a technicky rychleji vyspělo.
Podle mne je přirozené a správné že muži mají ve vzdělání přednost. Je to logické nebot muž je živitel rodiny, zatímco žena se má starat o domácnost.
Ženy by již někdy tak
>před tisícem let omezily dobrovolně svou porodnost, protože
>nadměrné rození dětí by bylo v existeční konkurenci pro
>ně nevýhodné.
Pouze patriarchát umožnil vznik lidské civilizace. Společenstva žijící v Matriarchátu byli vždy jen primitivní, nikdy nevytvořili vyspělou kulturu.
Planeta by nebyla přemnožená jako nyní a
>lidstvo by stačilo vyřešit jakékoliv problémy bez válek
>již někdy před 500 lety. Místo toho nás čeká zánik a
>zmar, neboť jak říká Petr Gejdoš- k řešení problémů
>bylo již včera pozdě.
Planeta není přemnožená, stačí se podívat do Evropy-ta příno vymírá. Svět bez válek je jen utopie. A žádný konec světa nás jistě nečeká.
>Jinak co se týče Západu, souhlasím s Vámi, že je v
>morálním rozkladu. Ale není to tím, že se přestal množit-
>protože planeta je přemnožená a množit by se měli přestat
>muslimové-
Úpadek reprodukce není příčinou nýbrž důsledkem morálního úpadku. A znovu opakuju že reprodukce jak je na západě vede k vymírání, tedy reprodukce ostatních oblastí(kultur) je správná.
ale tím, že jeho rozklad je záměrně řízen
>zhora tak, aby se pevné partnerské svazky definitivně rozpadly
>a společnost byla trvale atomizovaná a tím se dobře
>ovládala.
Tak v tomhle s vámi naprosto souhlasím. Ovšem pevné partnerské svazky muže a ženy jsou právě to co přinesl patriarchát, v matriarchátu byla sexuální anarcgie, žádné pevné svazky.
96534
8.3. 20:39
RE: Zcela off topic
Tak se mi můj dlouhý příspěvek ztratil někde ve virtualitě. OK, takže znova.
>Děláte chybu že srovnáváte člověka se zvířetem. A taky nechápu co myslíte násilným ovládáním reprodukční svobody.
Co takhle princip známý z kolektivních her a sice "nedáš - dostaneš"?
>Opravdu? Tak se podívejte na ženy vládkyně-Kleopatra, Marie Terezie, Kateřina II, Viktorie, Margaret Thatcherová...
Vidíte - jak donebevolající! Aby žena uspěla v mužské společnosti, musí být ultramegamrcha. Jinak to prostě s vámi nejde.
>Podle mne je přirozené a správné že muži mají ve vzdělání přednost. Je to logické nebot muž je živitel rodiny, zatímco žena se má starat o domácnost.
Vy máte očividně nějaký zdravotní problém někde mezi vnímáním reality a jejím kritickým hodnocením. Ukažte mi jediného živitele rodiny. Myslím opravdového. To je takový ten, co pracuje a buduje si kariéru, aby zajistil svou rodinu. Nikoli, aby si pořídil nákladnější komp, luxusnější auto či atraktivnější milenku. A než se do mně pustí místní bezesporu bezchybní a naprosto úžasní živitelé rodin, dopředu upozorňuju, že beru argumenty jen od těch, kteří si v posledních čtyřech měsících nepořídili nic nového do svého kompu.
>Pouze patriarchát umožnil vznik lidské civilizace. Společenstva žijící v Matriarchátu byli vždy jen primitivní, nikdy nevytvořili vyspělou kulturu.
Zaměňujete příčinu s následkem. Muži by nikdy nepřipustili jakoukoli formu byť i jen spolupráce se ženami. Je to v tom klasickém a neustálém zneužívání fyzické převahy. V momentě, kdy vývoj společnosti směrem od prvobytně pospolné, překročí určité stadium, zvyšuje se pravděpodobnost, že to fyzicky zdatnější jedinci vezmou "pevně do rukou". Máte to v krvi a my s tím nic nenaděláme. Jediné, co s tím můžeme dělat je to, že vám odmítneme rodit děti (což už dneska jde, ještě před pár stoletími to bylo nemyslitelné). Pošleme tím sice celou civilizaci do pekel, ale je to vaše civilizace. Vaše vizitka. Ne naše.
>Planeta není přemnožená, stačí se podívat do Evropy-ta příno vymírá. Svět bez válek je jen utopie. A žádný konec světa nás jistě nečeká.
Viz výše. Ve společnostech, kde ženy znamenají sotva více než v otrokářských společnostech otroci, tam je ta porodnost opravdu ukázková. Zvláštní.
Svět bez válek jde. Jenže než na to vy, muži, přijdete, tak se tu vymlátíte. Protože vás to prostě baví.
>Úpadek reprodukce není příčinou nýbrž důsledkem morálního úpadku. A znovu opakuju že reprodukce jak je na západě vede k vymírání, tedy reprodukce ostatních oblastí(kultur) je správná.
Ještě jednou - reprodukce nekvete, protože už nemusíme. (Opět srovnej s jinými kulturami, kde holt musí, i kdyby nechtěly.) A vám nestojí za to udělat něco proto, abychom chtěly. Tedy k čertu s celou tou vaší slavnou civilizací.
>Tak v tomhle...Kráceno (Editor)
96582
8.3. 20:43
RE: Zcela off topic
>Tak v tomhle s vámi naprosto souhlasím. Ovšem pevné partnerské svazky muže a ženy jsou právě to co přinesl patriarchát, v matriarchátu byla sexuální anarcgie, žádné pevné svazky.
Pevné svazky, které přinesl patriarchát bych rozhodně nenazvala partnerskými. Když tak si váklad slůvka "partnerství" najděte v naučném slovníku a poté srovnejte s tím, jaký model soužití muž - žena jste nám tady od samého počátku zavedli.
96584
8.3. 20:46
RE: Zcela off topic
*výklad, pochopitelně.
96585
13.3. 21:58
RE: Zcela off topic
Podle mne patriarchální model manželství a rodiny je tím nejlepším jaký kdy lidstvo mělo. Je přece naprosto správné že muž je živitelem a hlavou rodiny, zatímci žena svého muže ctí a poslouchá, rodí mu děti a stará se o domácnost.
97298
14.3. 1:39
RE: Zcela off topic
Doporučuju k přečtení:
http://www.blisty.cz/2006/3/14/art27471.html
Je to k tématu
97381
14.3. 13:09
RE: Zcela off topic
Ten článek už mi doporučila paní Emma, přečetl jsem ho a mohu říct že je velmi zajímaví. Asi tě nepřekvapí že společenský systém jaký byl ve Španělsku za Franka je mi simpatický.
97466
8.3. 21:25
RE: Zcela off topic
>...a my s tím nic nenaděláme.
>Jediné, co s tím můžeme dělat je to, že vám odmítneme
>rodit děti...
Jo, kdyby to! Katastrofické by bylo odmítnutí příčiny rodění.
96595
9.3. 0:57
RE: Zcela off topic
Je vidět, že baba Blažková má rozum v hlavě.
96617
12.3. 12:45
RE: Zcela off topic
Teda Babčo v mnohém s Vámi souhlasím, ale tady jste vedle jak ta jedle.
>>Opravdu? Tak se podívejte na ženy vládkyně-Kleopatra, Marie
>>Terezie, Kateřina II, Viktorie, Margaret Thatcherová...
>Vidíte - jak donebevolající! Aby žena uspěla v mužské
>společnosti, musí být ultramegamrcha. Jinak to prostě s vámi nejde.
Bych některé drobnosti upravil. To není pravda. Aby žena uspěla, musí být ženou, nikoli babochlapem. (tedy po správnu, ne po pokřivenu jak je to dnes)
>Vy máte očividně nějaký zdravotní problém někde mezi
>vnímáním reality a jejím kritickým hodnocením. Ukažte mi
>jediného živitele rodiny. Myslím opravdového. To je takový
>ten, co pracuje a buduje si kariéru, aby zajistil svou rodinu.
>Nikoli, aby si pořídil nákladnější komp, luxusnější auto
>či atraktivnější milenku. A než se do mně pustí místní
>bezesporu bezchybní a naprosto úžasní živitelé rodin,
>dopředu upozorňuju, že beru argumenty jen od těch, kteří si
>v posledních čtyřech měsících nepořídili nic nového do
>svého kompu.
Tak se nesměle hlásím. Odečtu-li fakt, že po odchodu s práce jsem se rozhodl nevykašlat se na lidi, pro které jsem dělal bokem a koupil velmi výhodně 4 roky starý NB se seriovým portem(IBM, PIII,128MB RAM,20GB HDD za 5000,- včetně doking station), tak jsem nekoupil do domácího kompu nic skoro rok. Naposled vypalovací mechaniku LG. A ti lidé mi to v brzku zaplatí.
Za živitele rodiny se snažím pokládat, jak to jen jde nejvíc. Plat ženy je na jejím účtě a žije se z toho co vydělám já. Z toho účtu ženy se hradí spoření, tvoří se tam rezerva (nyní spíš čerpá, než budu zase pracovat) a případně spoří na větší výdaje. Nenosím domů mamuta, je to tak pár chcíplých králíků, ale má žena i já jsme poměrně skromní ve výdajích, takže to většinou stačí. Skutečně si živení rodiny představuji jinak, ale ikdyž s velmi odřenýma ušima, jde to.
>Muži by nikdy nepřipustili jakoukoli formu byť i jen spolupráce se ženami.
>Je to v tom klasickém a neustálém zneužívání fyzické převahy.
Fyzická převaha je to správné zaklínadlo feministek Babčo. Ta je sice pravdivá většinou. Jenže ona je fyzická převaha naprd, když má ten druhý převahu psychyckou. A tu zase máte Vy damstvo. To že není vidět zatímco fyzická ano je naše smůla a Vaše výhoda.
>V moment |