Diskuze k článku

Lidovecký hroch Kalousek

Příspěvků 94

9.3.2005 1:14

Lidovecký hroch Kalousek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mam silny dojem,ze Cechy s temito odborniky predstihne zapad a jeste jim ukaze ,co to je gansterske Chucago v ceskem podani.Kozel zahradnikem ve velkem a le prospivajicim Kocourkove neklesne ,jakmile je jednou vykopnut do vysky navrch ,tak malo ktery padne dolu,takze obcankove ,na ktere nic nezbude z okradani budete jeste s laskou vzpominat na dobu totality a budete spise cenit spatecnistvi ,nez demokraticky pokrok.
Demokracie je posledni schudek pred totalitou.
Kdyz se to semele dohromady, zkorumplovna policie ,podvodni politici a hladovy podnikatele ,TAK ,CO MUZOU CECHY NABIDNOUT SVETU A SVET JIM?
Nakonec svet stune na tu samou nemoc ,hlad po dolarech a hlad po moci,clovek asi nemuze zit poradne ,bez vrchnosti a karabce na svem hrbete.Kulturnost naroda se nijak v meterialnim svete neprojevila,zato se obevili jine prvky mafianskeho stylu zivota,presne tak ,jak zpiva Kryl-kat ,o moralce kaze....

45311

12.3.2005 11:11

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 45311

Snad ČR .

45731

21.9.2006 9:03

RE: Lidovecký hroch Kalousek od H2. Mácháč

H2.Mácháč H2 (tečka) Machac (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 45311

Nikdo nezmění svět, svět mění nás. Jen ty, co dokážou odolat a mají svůj životní styl nebudou možná bohatí, ve vysokých vrstvách, ale budou jedno - "ŠŤASTNÍ".
A co to s tím souvisí? No, jesliže je člověk štastný, tudíž má chuť i do nepříjemných věcí, což by se dalo i přirovnat k práci. Pokud totiž bude člověk bez korupce, šikanování a spěchu, bude mít určitě větší chuť nejen do práce...
Takže, nechápu větu, co můžou Čechy nabídnout světu? Spíš, co by mohly Čechy nabídnout světu, a naopak svět mohl nabídnout nám.
Myslím, že přítomný čas je v tomto případě opravdu zbytečný.
A co se týká mafiánského stylu, tunelování a jiných věcí? Zjistil jsem, že i když se přijde na viníka, i když by měl být zavřený, nikdy se tohoto problému nezbavíme, to by nám bohužel nestačili věznice...

117248

9.3.2005 1:31

Lidovecký hroch Kalousek

regulus 213.?.?.?

Kalousek, Gross, Topolanek.Tri nejsilnejsi politicke strany.
Kdo a jak stoji na stupni vitezu z "Velke Moralni"? Kdo to vzdal uz na zacatku?Kdo utikal opacnym smerem?

45313

9.3.2005 1:46

Lidovecký hroch Kalousek

babi herbe 62.?.?.?

Je otázkou, proč tak G.již neučinil v situaci, kdy se ho Kalousek snaží politicky zničit.
Pane Kral,
ja mam nepochybne mensi pristup k informacim a navic mene spolecenskych kontaktu, nemusim mit pravdu... myslim si, ze Gross mel /co se tyka odvolani Kalouska/ svazane ruce! Unioniste prohlasili, ze bez lidovcu z vlady odejdou a prezident vyhrozoval, ze odvolani lidoveckych ministru nepodepise, ze bude delat obstrukce. Navic nekteri soc. dem. prohlasili, ze mensinova vlada podeprena komunisty by pro ne byla neprijatelna.Ostatne, o vystoupeni z vlady uvazoval i Bures /myslim/.Veru, nemel pak Gross moc na vyber. A jeste tak peclive vypracovana akce, ze? Kdo konecne pojmenuje nahlas autora? Popudit dav "Mlynem" bylo tak snadne. A jeste jako bonbonek "odposlech" naseho pana prezidenta. No toto! To bylo do akce necekanym vitanym bonusem. Sachy uz se mohly pohnout... Take si myslim, ze se ho Kalousek snazi znicit, ale nejen politicky, myslim i spolecensky /a ze ma v tom pomocniku z celeho spektra, az to pekne neni/.Tam se naopak domnivam, ze je Kalouskovi jasne, ze Gross jako byvaly ministr vnitra by mohl byt tim co vi,nebezpecny....

45316

9.3.2005 17:20

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 45316

Jen pro poradek prezidenta neodposlouchaval nikdo. Ale odposlouchavali nejakeho Gaunera ktery si s nim telefonoval... a to v CR neni nic divneho... jak se ukazuje [mrknutí jedním okem])

Grovik - http://gph.wz.cz

45415

9.3.2005 22:45

RE: Lidovecký hroch Kalousek

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 45415

"odposlech" naseho pana prezidenta. No toto!

Pane Groviku,
jisteze pana prezidenta nikdo neodposlouchaval !!! , vzdyt proto jsem to dala do uvozovek[smích])) Ale ze z toho opozice dokazala vytlouct kapital! To byl kraval.Pan stinovy ministr vnitra z toho malem dostal psotnik [smích]) A jaksi jim v tomto pripade ani nevadilo, jake ma pan prezident pratele[smích])) Jo jo jo [pláč] A dav pekne vporadku skandoval, co modracci servirovali...

45438

10.3.2005 0:05

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 45438

Souhlasim.

Tak vznklo Grostapo a podobne veci. Ne ze bych Grose zrovna zral, je to stejna ves jako ti ostatni.
Mam bohuzel ve zviku hledat jadro problemu a jeste k tomu mit drze otazky [smích].
Ani nezminuju ze se obcas ptam komu to prospeje.

45446

9.3.2005 6:33

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

No nevím je to trochu uměle vyšroubované .Přeci, kdybych byl Kalouskem a měl opravdu TOLIK ! toho másla na hlavě,tak s prominutím pane Králi,budu držet HUBU,budu zalezlý a budu se klepat strachy ,že si pro mně přijdou,že mně někdo napráší...Kalousek určitě nějaké to máslo na hlavě má.To mají všichni,bez výjimky.Ale takle si vyskakovat,to by se ten pán musel (ruce od krve) dočista pomást.No a pan Gross ? jak chce vést stát,když si neumí udělat pořádek doma???
Předseda vlády žije z peněz z prostituce?Co není zakázané je povolené?,aneb prachy nesmrdí? aneb neznám špinavé peníze?aneb...

45334

9.3.2005 9:52

RE: Lidovecký hroch Kalousek

anonym 195.?.?.?

Reakce na 45334

"zalezlý a budu se klepat strachy"

Tahle logika se dá obrátit. Právě proto, že tohle Kalousek nedělá, má čisté svědomí. Pro zločince je racionálnější tvářit se, že on nic. Ale Kalousek samozřejmě není zločinec, protože je rozdíl mezi morální nebo politickou a trestní zodpovědností. Tvářit se že on nic je racionálnější nejen pro zločince, ale i pro darebáka.

45349

9.3.2005 11:05

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 45334

Pne Hostující, smiřte se na začátek s názorem, že ve zdejší politice mají všichni takový kus másla na hlavě, že jim to občas zlomí vaz.
Každý, kdo jen trošku poodhalil roušku státních zakázek, rozprodejů, konkursů, musí ztratit veškerou víru v budoucnost tohoto státu. V podstatě spolu všichni drží basu,každý ví na každého něco, a skáčou podle toho, kdo jim více zaplatí. Existuje několik zájmových združení podnikatelů typu Lípa, kteří skupují majetek státu za zajímavé ceny, pak pár spřátelených firem s dosahem na určité politiky a konečně král českých lobystů Hušák, který si v parlamentu prosadí, co se mu hodí, ať se EU staví na hlavu a odpichuje ušima.
Obdivuju Grosse za to, jak málo mlaská - tričko z Kenvela, manželka napodobeninu LV,... a přitom věřím, že ve Švajcu má sedmimístné konto v Eurech. Provize za velké zaázky se nedávají v kufřících, ale putují právě na zajímavá konta v zajímavých zemích ( off shore ) a o výši takových provizí se nám ani nezdá.
Určitá forma demokracie nastane v době, kdy už bude vše rozprodané, ukradené a zašmelené a noví vlastníci se budou chtít před podobnými machinacemi uchránit a pak snad budou přijaty a dodržovány nějaké rozumné zákony.

45357

9.3.2005 11:16

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 45334

Kalousek má ovšem proti všem ostatním jednu ohromnou výhodu. Pomodlí se ke svému kamarádu Pánubohu, je mu odpuštěno a hned je opět čistý jak lilie.
Samozřejmě Kalousek ví, jak to ve světě chodí, vždy je něco za něco. A tak prosazuje malou státní rentu pro církev. Jednu miliardu Kč ročně zatím na dobu 50 let.

45359

9.3.2005 11:28

RE: Lidovecký hroch Kalousek

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 45334

"Předseda vlády žije z peněz z prostituce"

Pane hostujici 84,
toto je dobra ukazka, jak smesne jednoduche je ovladat davy. Vsimnete si, prosim, ze arogantni nesmysly podobneho typu jsou typicke jen !!! pro ODS, pripadne jejich prisluhovace.

45361

9.3.2005 13:21

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Wallygator 62.?.?.?

Reakce na 45334

Drzé čelo lepší než polužní dvůr, říkalo se. Něco na tom bude. V každém případě díky autorovi za shrnutí Kalouskova působení.

45375

9.3.2005 15:22

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Druid 81.?.?.?

Reakce na 45375

Společně obhospodařovávaná jednotka dominikální půdy se jmenovala poplužní dvůr.

45403

13.4.2005 10:20

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 45334

Trošku si pleteš pojem a průjem! Předseda vlády nežije z peněz z prostituce, to tvrdí pan Kalousek a jelikož má imunitu, tak jej za to nelze ani postihnout. Pokud by chtěl mluvit pravdu, musel by říct, že kamarádka manželky p.Grosse vlastní dům, ve kterém má pronajaté prostory erot. salon, stejně jako v domě v majetku pražského magistrátu.

48961

15.4.2005 13:53

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 45334

S autorem článku o panu Kalouskovi naprosto souhlasím.A ppokud si myslíte, že pan Kalousek je v tom nevinně , tak jste na omylu. Pan Kalousek je totiž slovy bible -vlk v rouše beránčím. A pro naši zem je nebezpečnější než 10 Grosů, celý parlament a senát dohromady.

49183

9.3.2005 8:53

Lidovecký hroch Kalousek

TraTom 194.?.?.?

Že je bratr předseda rovný jak turecká šavle, o tom netřeba polemizovat.
Stejně tak není dobré zapomínat, co vládní krizi způsobilo. Tedy byt rodiny premiéra a blízký vztah k jedné bordelmamá.

45339

9.3.2005 8:58

Lidovecký hroch Kalousek

sorry, asi ne 85.?.?.?

Zapoměl jste na prodej radiolokační techniky na Slovensko a pak za podstatně vyší cenu dál, ale o tom se moc neví. Zrovna tak na rozprodej armádní dopravní a opravárenské techniky na východ.

Osobně se domívám že za Kalouskem stojí lidi z první zprávy STB, a na to Gross prostě nemá.

45341

9.3.2005 14:46

RE: Lidovecký hroch Kalousek

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 45341

pokrač. Nomura viz http://www.nadaceperoutka.cz/kovalik_pady.html

Krátce po krachu banky se totiž vynořila smlouva, podle níž je možné za směnky zaplatit bezcennými akciemi IPB.

IPB na obchodu tratila více než sedm miliard, Nomura získala naopak 22 miliard. Sama totiž ovládla České pivo a celou společnost prodala za 22 miliard korun jihoafrickému koncernu SAB.

Když ČSOB převzala aktiva IPB, podala na aktéry obchodu trestní oznámení. Vyšetřovatel Jiří Tvrdý v lednu loňského roku obvinil osm aktérů obchodu z úvěrového podvodu, porušování povinnosti při správě cizího majetku a zneužívání informací v obchodním styku. Kromě bývalého náměstka generálního ředitele IPB Libora Procházky je za úvěrový podvod stíhán i člen představenstva IPB Aladár Blaas a členové představenstva společnosti České pivo. Vyšetřování má skončit v březnu. "Čekáme ještě posudky a informace ze zahraničí," uvedla Tvrdého nástupkyně Alena Holečková.

Vlastimil Tlustý a Miroslav Kalousek se přes podezření ze střetu zájmů, které představovaly jejich někdejší kontakty s Nomurou, stali členy poslanecké komise pro vyšetřování krachu IPB, Kalousek dokonce jejím předsedou. Komise popsala selhání státních úřadů při privatizaci a kontrole IPB. Přitom ale pominula fakt, že banka byla svého času věřitelem ODS a ČSSD. Nezmínila rovněž případnou odpovědnost politiků za ztrátu Prazdroje ani další bankovní tunely.
------------
Dobre, ne? Srdecne zdravim
babi



45391

3.4.2005 4:15

RE: Lidovecký hroch Kalousek

milodarek intrepid (zavináč) volny (tečka) cz 66.?.?.?

Reakce na 45341

Snad prvni spravy StB. Pane kolego vratte se prosim zpet do 6. tridy zakladni skoly.... Dekuji

47838

9.3.2005 10:34

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ať žije nerozborné bratrství ODS+KSČM+Klaus+NOVA!!! [chechtot]

45351

11.3.2005 22:02

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 45351

Tohle je sice trochu "mimo misu", ale tyto web stranky by si mela precist nase ceska mlada generace. www.totalita.cz
Mnoho dnesnich mladych si totiz mysli, ze komunismus byl asi "krasna doba".

45670

9.3.2005 10:57

Lidovecký hroch Kalousek

Marty 195.?.?.?

Možná,že je lepší žít z peněz ušpiněných prostitucí,než žít z peněz ušpiněných krví....

45356

9.3.2005 12:55

Lidovecký hroch Kalousek

max95 217.?.?.?

Bez informacii a research, len na zaklade mojich skusenosti z SK si myslim, ze pan Kalousek sa vobec nemusi bat, ze si prenho pridu a vobec nemusi drzat hubu. Ak sa mu beztrestne podarilo nakradnut a spreneverit desiatky mld korun, moze kludne pana Grossa aj ocurat na tlacovke a nestane sa mu vobec nic. U nas existuju verejne tajomstva o vsetkych politickych ciniteloch (od ich spoluprace s STB cez stamilionove rezidencie po korunove privatizacie miliardovych podnikov) a denne sa nam veselo smeju do tvare.

45373

9.3.2005 13:30

Lidovecký hroch Kalousek

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Zdravím vás, pane Karle. Je zřejmé, že je zapotřebí provést důslednou a absolutní odluku církví od státu. Udělat majetkové vyrovnání, aby církve nemohly nadále vznášet nároky a pak papežence odříznout od státního rozpočtu a vykázat je z veřejných škol. Pokud někteří zfanatizovaní rodiče chtějí své děti učit, že Svět existuje pět tisíc let a metoda C 14 je dílem ďábla, mají na to plné právo. Ovšem nechť tak laskavě činí pomocí svých fondů a sbírek, nikoliv prostředky ze státního rozpočtu. [cool]

45377

17.3.2005 8:43

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 45377

Určitě by to i církev římskokatolická uvítala. Proč se dohadovat o každou korunu s někým takovým jako je soudružka Řepová. Stačí vrátit církvi co bylo ukradeno a stále je nevráceno. Úplně by stačilo vrátit budovy ve městech, třeba kosmeťák na Slovanech v Praze, a jiné. Hned by bylo co pronajímat a církev by mohl bleskově odejít z rozpočtových nákladů. Hned. Zkuste přesvědčit socialisty, odeesaky a komunisty, ať to odhlasují, a je to okamžitě.
Pro pořádek, stále platí komunistický zákon z roku 1949, kterým stát převzal majetek církví a zavázal se platit z rozpočtu platy duchovních a ostatní potřeby provozu církví.
Vrátit, a zákon zrušit, jak jednoduché! Jenže těm rudým lupičům se nechce ani náhodou. A je úplně jedno, že teď mají modrý kabát, jako třeba Vlastík Tlustý.>Zdravím vás, pane Karle. Je zřejmé, že je zapotřebí provést
>důslednou a absolutní odluku církví od státu. Udělat
>majetkové vyrovnání, aby církve nemohly nadále vznášet
>nároky a pak papežence odříznout od státního rozpočtu a
>vykázat je z veřejných škol. Pokud někteří zfanatizovaní
>rodiče chtějí své děti učit, že Svět existuje pět tisíc let
>a metoda C 14 je dílem ďábla, mají na to plné právo. Ovšem
>nechť tak laskavě činí pomocí svých fondů a sbírek, nikoliv
>prostředky ze státního rozpočtu. [cool]

[cool]

46317

20.3.2005 21:06

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Gis 212.?.?.?

Reakce na 46317

Ne všechno, co se před rokem 89 říkalo a psalo, byla lež. Pokud jde o církev, je zapotřebí abyste začal studovat její dějiny. Až dojdete k tzv. josefínské době a potom až k založení naší první republiky zjistíte s podivem, že Vám zřejmě někdo nakecal, že jakýsi majetek byl církvi ukraden komunisty. To je blbost. A až to strávíte, tak si čtěte ve spoustě literatury, jaký že to vlastně katolická církev che zpátky. Jak ho získala ? Vy věříte, že to bylo tak, že si ho koupila ? Od koho ? Kdy ? Musel byste se vrátit někam do 3.století našeho letopočtu, kdy císař Konstatin zjistil, že je lepší mít na své straně dobře fungující ideologickou strukturu, která je vlastně naprosto konformní a když se jejím představitelům namaže, tak budou další složkou udržení jeho vlády.
Osobně si myslím, že organizace, která do dnešního dne považuje ženu za cosi méněceného, otevřeně se staví proti antikoncepci a zároveň potratům, v kulatost země uvěřila jen pod tlakem, nyní zakládá opět exorcistické školy a své faráře nutí žít v naprosto nepřirozeném, přírodě odporujícím způsobu života (celibát byl pouzemajetkovou záležitostí, aby se odstranilo nebezpečí dělení církevního majetku). Církev svatá je instituce, která kdyby nebyla, auty by se jezdilo už v patnáctém století, možná i dřív. Její nenávist k soc. dem a komunistům je přirozená. Zatímco ona o lásce, bratrství jen kecala z kazatelen a lidi držela v područí tehdejších mocných, nově vzniklá soc. dem a komunisti jim vyfoukli klienty. Ukázali jim, že se to dá realizovat a ne jen o tom žvanit. Majetek a moc. O nic jiného nejde. I nyní, jak vidíme.

46569

13.4.2005 10:32

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46317

Problém spočívá v tom, že majetek, který církev do r. 1948 užívala a který chce "vrátit", měla většinou od státu propůjčený do užívání a nikdy jej nevlastnila!

48963

14.4.2005 18:45

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 46317

Pro obhajce cirkve rimskokatolicke...
No pokud bychom to brali do dusledku, pak by tedy cirkev (po navraceni majetku od statu) mela spravne navratit majetek vsem, kterym ho kdysi zkonfiskovala pomoci prohlaseni majitele kacirem nebo carodejem a podobnymi metodami. Pak puvodniho majitele pro jistotu nechala upalit nebo stit a pod., aby nahodou nebylo mozne prokazat opak.
Stejne tak by se asi mela pokusit omluvit vsem narodum kterym pomahala k "osviceni" pomoci krize (casto drzeneho krizaky ve forme mece "trochu opacne nez na nem visel Jezis"[mrknutí jedním okem] a pokusit se zpusobene krivdy alespon zaplatit....
Jsem nazoru, ze cirkvi se podarilo spachat mnohem vice zla nez kteremukoliv jinemu politickemu rezimu. Stalin s celym komunismem a Hilter s nacismem byli proti cirkvi uplni bridilove.
Zamette se pred svym prahem "krestani", nez se zacnete domahat majetku, ktery by vam povetsinou ani patrit nemel.

49093

15.4.2005 13:59

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 46317

Vážně chcete církvi vracet to co sama nakradla během minulých staletí? To snad nemyslíte Vážně. Už samotný fakt, že kněží jsou placeni ze státního rozpočtu, z peněz daňových polatníků a tedy i mých, mi zvedá nebezpečně tlak. Podle mého, se jedná o spolky občanů na stejné úrovni jako zahrádkáři, rybáři apod.Nikomu neberu jeho víru, respektuji všechny náboženská vyznání, ale myslím si ,že si své pastýře mají platit sami.

49186

2.5.2005 15:28

RE: Lidovecký hroch Kalousek

PF votomtoje (zavináč) pochta (tečka) ru 194.?.?.?

Reakce na 46317

Oprava: Stačí vrátit církvi, co kdysi ukradla, zabavila, skonfiskovala....atd
...komunisti to jenom odkoukali od křesťanů.

51215

9.3.2005 19:30

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

K tomu nerozbornému bratrství ods+ksčm+klaus+nova bych ještě přidal čssd.
Nemůžu si pomoct,ale stále si pamatuji všecny tyto lidi a jim podobné
Jedni trochu rychlejší,druzí pomalejší.Koalice, opozice,
podnikatelé, odbory,státní zpráva,policie.......
Například nedávno jsem viděl záběry,z roku 1989,z oslav 25.února
Hádejte,kdo podával hlášení Milouši Jakešovi, coby velitel LM ?
Hádejte,kdo je dnes šéfem svazu podnikatelů a živnostníků?
Také jsem viděl záběry ze zakládající schůze ODS
Také vím,kdo je šéf odborů
Také si vzpomínám na ty podnikatele,co dnes potkávám,vzpomínám, co tito ,,pánové" zaujímali za postoje,na jejich rudé hvězdy v klopách obleků
Takže i o ČSSD a nerozborném bratrstvu,myslím si,netřeba vůbec povídat
A Kalousek? Nikdy jsem ho nevolil a doufám,že volit nebudu.Nezastávám se ho a doufám,že zastávat nebudu.Nicméně.Dokážu si představit.Máte o něčem rozhodnout.Pánové A,B a C mají zájem o jednu věc a vy ji můžete přiklepnout jen jednomu z nich.A tak se také stane.A co ti zbývající dva jenž neuspějí ? Myslíte ,že řeknou,,OK gratuluji užij si to...´´???
A tak tu máme najednou různé ,ruce od krve,tanky,letadla,padáky,hajz.y lidovce,církev a nakonec snad i Bílou Horu,za kterou ten dacan určitě může také
Znovu zdůrazňuji,lidovec nejsem a ani je nevolím,nicméně tento článek,podle mne má splnit jen jeden účel.
V čích zájmu???


45421

9.3.2005 21:10

Lidovecký hroch Kalousek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tady, to je sila. Panu Kralovi parti nezmerni dik (opet) ze sesumarizovani pusobeni jisteho pana Kalouska. Nevim proc, ale mam silnou chut takovehle zlodeje proste zastrelit bez jakychkoliv dalsich prutahu - je zcela evidetni, ze oni sami sahaji k podobnym krokum, takze co... [oči v sloup]

Je mi sice jeasne, ze bych mel pribrat i Kozeneho, Zelezneho, Tlusteho, Macka, Langera a dalsi, ale co uz s takovymi... [zahanbení]

Zajimave je, ze se pan premier jevi v tomto svetle jako uplne nevinny bridilek, co mu prisli na "ptakovinku", kterou neumel rychle dobre zakecat a zamest nejakou jinou udalosti pod koberec... Coz v zadnem pripade ale neznamena, ze bychom nemeli zadat jeho odvolani a predcasne volby.

Protoze takhle to dal nejde.

A uvedeny text by se mel vytesat do kamene a BIT s nim volice toho silenehe KDU-CSL slepence bezpaternich po hlavach... [naštvaný]


Modracek - jednoznacny souhlas. DUSLEDNA odluka statu a cirkve je nezbytne nutna. Je nejvyssi cas. (zvlaste, kdyz jeden slysi od Bushe, jak buh to a buh ono...) [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]


hostujicí - chcete nam naznacit, ze clanek ma jen odvest pozornost od Grosse, ci co? [oči v sloup] To byste tak musel napadnou kazdeho novinare, ze v case vladni krize si DOVOLIL neco napsat o necem jinem, nez vladni krizi.
Anebo jsem vasi narazku spatne interpretoval? [zmaten] [mrknutí jedním okem]
Tak se vymnouknete, clovece nestastna [smích]

45425

9.3.2005 22:14

Lidovecký hroch Kalousek

Vandal 209.?.?.?

Ve stredoveku se nepoctivci maceli ve Vltave.
Navrhl bych, aby pan Miroslav Kalousek povinne absolvoval deset skoku s padaky znacky Anex-Cirus, jako pokani za jeho, radeji temnou minulost ve sluzbach vlady a po desatem skoku pak muze pozadat o rozhreseni od klerikala jeho vyberu.

45435

9.3.2005 22:33

Lidovecký hroch Kalousek

Osvald row (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Upřímně řečeno jak to tady pročítám, tak nevidím v takových informacích nic šokujícího, přesněji nic, co by nebylo možné v politice očekávat. Pokud už mi občas v hlavě přeskočí a jdu volit, pak volím ty nejlevnější, protože počítám s tím, že určité obory lidské činnosti prostě přitahují určité typy lidí. Krásně to popsal jeden český autor už před dávnými lety, jak strašně červení hladoví lidé po nažrání zmodrají. Takže když už musím politiky platit, pak raději tlačenku s pivem, než kaviár se šampusem. Hlasitost krkání zůstává, konzistence a kvalita výsledného produktu rovněž,pouze cena vstupů je podstatně jiná. A navíc to je přece tržní chování!

45436

10.3.2005 5:20

Lidovecký hroch Kalousek

ina 199.?.?.?

Sice to ma byt vtip, ale u vetsiny politiku
v nasi zemi to plati.....

Vite co se stane, kdyz hodite politika do vody?

Nejprve vyplavou spinave penize
a potom cisty komunista...

45449

10.3.2005 6:27

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Tak tedy ještě jednou.Sežeňte si všechny noviny ode dneška až tak čtrnáct dnů zpět.Všude!se píše[pláč]v kostce)Kalousek = dacan,téměř zrůda.Pan premiér=hoch ,který tak trochu uklouz,no a co, to se stane ,ne?.Lidovci=svatouškové,pokrytci a ,bořiči koalic´Pravděpodobně i tu za.ranou zimu mají na svědomí!
No a to samé (proboha neberte mně úplně za slovo)čtu i ve zvědavci .A já se ptám.Pročpak tolik povyku.Vždyť těch kalousků od roku 89už bylo.Jak správně píšete,Kožený,Železný...Můžu doplnit-Dyba,Kovář,Šling,Fencl,Palas... Je asi toho spousty ,,mezi nebem a zemí...´´
A pan premiér a jeho ,,klukovina´´?
Řekněme si to tak .Část příjmů Grossovy rodiny pochází zřejmně z prostituce.Jaký asi tímto dává druhý nejvýše postavený člověk ve státě signál?! VŠEM kolem sebe? Ano,je to tak!Jsme národem ku.ev,pasáků,mafie,drog...Nic jiného neumíme,v ničem jiném se prosadit nedokážem,nic jiného neznáme.Snad ještě,,umění hnědého nosu´´ - to zase nám včera dokumentovala televize na osobě toho úplně nejvyššího.
Tak ,jsem se tedy,pane Trodasi vymňouk(a nebo jsem to vymňouk???!! [smích]

45454

10.3.2005 8:46

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 45454

>Jsme národem ku.ev,pasáků,mafie,drog...Nic jiného
>neumíme,v ničem jiném se prosadit nedokážem,nic jiného
>neznáme.
Ale umime [smích]
dokazeme [smích]
zname [smích]

45459

10.3.2005 10:10

Lidovecký hroch Kalousek

Maxim 80.?.?.?

Pane Copaallegro, s tou Lípou jste uhodil hřebíček na hlavičku, je zajímavé, že ačkoli jde o velmi mocnou (ne-li všemocnou) nátlakovou skupinu, tak málo se o ní ví a většina občanů se zeptá, co to vlastně je...

45468

15.3.2005 18:14

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 45468

a co to vlastne je? nebyl by o nich nejakej clanek?

46131

10.3.2005 10:46

Lidovecký hroch Kalousek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Vandal - to je ale VELMI dobry napad [velký smích] Toho bychom se meli drzet. Ona pravdepodobnost, ze se zabije (kdyz to zabilo vojenske profesionaly) pri 10-ti skocich se nebezpecne blizi k 100% [chechtot] Snad jen by se pak jeho nakradeny majetek by se mel pouzit na nejake rozumne ucely, treba ekologii. Neni preci mozne znecistovat prehrady nejakymi sudy s betonem a lidskym odpadem, ze... [vyplazený jazyk]

ina - goooood! [chechtot] [mrknutí jedním okem] [chechtot]

hostující - no dobre, to jsem cekal - jde o odvedeni pozornosti od Grosse na Kalouska. Pokud to bude mit nejake vysledky (propad preferenci KDU-CSL, a odchod/znemozneni Kalouska) tak je to precijen k necemu dobre, ne? A kdo chce, ten tuhle saskarnu prohledne a tak jako tak bude chtit nove volby, protoze uz toho bylo ale opravdu DOST!


Idealista - vy jste mi ale idealista [překvapení] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

45474

10.3.2005 11:53

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 45474

>Idealista - vy jste mi ale idealista [překvapení] [mrknutí jedním okem] [velký smích]
Trodas
Ach byl konkretni:
Ztezi si dokazes uvedomit,, a to prisuzuji tvemu veku, jak hluboke dusevni
uspokojeni muze v zivote prinest takova skutecnost, ze v patek po praci
rodina spolecne jede na chatu, kterou postavili svepomoci, nebo zdedili po
prarodicich, kteri si ji postavili taky svepomoci.
Nebudeme zkoumat prapuvod investic. To bychom se zblaznili.Rec je o tom,
jestli Cesi umi. A v tomto pripade umi nejenom si postavit a zkolaudovat,
ale taky umi vyuzit volneho casu tak kvalitnim zpusobem, ktery byl na zapad
od hranic jen pro vyssi stredi vrstvu a vys.Na vychod, temer nemozne.Proste na to nemeli.Ani penize, anni um.
Zdar
Jo,...tykej mi. Ja to vykani jaxi nemuzu..Dik

45480

10.3.2005 12:11

Lidovecký hroch Kalousek

Jarka 160.?.?.?

V ceske politice je pekny neporadek, ale pokud se jedna o platy nasich politiku, jejich residence, miliony i strety zajmu, neni to nic proti ztrate zivota k vuli nejakym blbcum. Co asi dostal Kalousek za to, ze bez vyberoveho rizeni, byla vybrana firma, ktera nemela zadne zkusenosti s padakama? Rozdil mezi moralni a politickou odpovednosti, pochopim tehdy, kdyz nepujde o lidske zivoty.....
Kalouskova prace na ministerstvu obrany byla sakra draha, kdyz nepominu tanky T-72 a prodej armadniho majetku byvale federace..Snad jen jeho Buh vi, co v tom bylo jeste za spiny....
Co je Grossuv nevyjasneny milion, jeho residence, neferove podnikani druhe damy statu oproti ztrate lidskych zivotu?



















45483

10.3.2005 13:17

Lidovecký hroch Kalousek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Idealista - nj, my take postavili dum svepomoci, alespon z hrube stavby a vetsiny dodelku, a stale asi jeste plati, ze cesi maji zlate ruce, ale i kdyz clovek potrebuje takovou perkotinu, jako je zverolekazska 1,5mm velka jehla, tak zjisti, ze se to uz ani na Slovensku v Chirane nedela, ze se to musi delat v prd... pardon, v Madarsku [oči v sloup] [naštvaný]
Dyt budem zachvili jako USA - take se tam nic nedela, jen obcas neco smontuje... Divne, divne... [zahanbení]
A dobre, budu ti tykat, jako ze jsme spolu pasli kravy - ty virtualni, alespon [vyplazený jazyk]

Jarka - ano, podstatna otazka je ztrata tech zivotu... Ale nepodcenujme treba modernizaci T-72. V pripade konfliktu bude opomenuti a de-facto likvidace tahle zakazky (dodneska to nestrili jak to ma a to by to Meopta zvladla uroc lip...) stat o hodne vice lidskych zivotu pechoty i osadek techhle tanku - dik nenazranosti Kalouska & spol.

45496

10.3.2005 13:53

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 45496


>tak zjisti, ze se to uz ani na Slovensku v Chirane nedela,
>ze se to musi delat v prd... pardon, v Madarsku [oči v sloup] [naštvaný]
Trodas
Vsechno vyrabet nemusime, at se to dela treba v prd...pardon, ve Svycarsku [velký smích].
Hlavne, ze si to muzeme koupit, kdyz je potreba.

45501

10.3.2005 17:35

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Tak tedy znovu.(už s tím budu otravný,nicméně přitvrdím)
Paní Jarko,toho života je mi opravdu moc líto a beru na vědomí,
že za ten chybný padák nese odpovědnost Kalousek!
Ovšem podnikání druhé dámy = prkotina??? [zmaten]
Byla by.Kdyby.
Prostituce že nestojí lidské životy???
Na prostituci že se neváže organizovaný zločin???
Mafie???
Drogy???
Kolik lidských životů,zničených rodin,pohřbených lidských snů,zničeného prostého lidského štěstí,kolik toho všeho mají hyjeny,které se nazývají lidmi na svědomí??? Lze to vůbec vyčíslit???
dokáže se vůbec někdo vcítit do pocitu matky které všechny tři děti vzaly drogy , mafie , prostituce???(osobně tento případ znám a věřte mi,těžko říct ,zda se stala někde ve výchově chyba)
A kreatury se smějí a počítají zlaťáky a k odvedení pozornosti využijí opravdu všeho.Bez skrupulí.
Jela jste někdy z Rakouska do Česka třeba přes Znojmo?
Ale pojďme se ještě bavit o životech.Pamatujete Šlingův zákon o přechodech pro chodce?Kolik toto stálo životů? Jen první měsíc !
Mám pokračovat???
Břídil Kalousek !

45521

15.3.2005 13:45

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 45521

AŽ BUDE PROKÁZÁNO, ŽE GROSSOVÁ JE ZAPLETENÁ DO PROSTITUCE, TAK VYŘVÁVEJTE. DO TÉ DOBY BU´DTE STICHA.

46102

10.3.2005 17:47

Lidovecký hroch Kalousek

nomero 195.?.?.?

to Trodas: No a to je jen jeden z tech co jsou vidět. Co takový komunální politici. Např. až se někdo začne zabývat majetky olomouckého primatora Tesařika (cssd).

A samotný Langra (ods)? Pohádka o tom, kterak chudý student ke štěstí přišel...a stal se nejbohatším v hanáckém králoství.

A můžeme zůstat na Moravě a podívat se na bývalé komunální politiky Brna, Ostravy, Zlína. I Praha by nebyla o pohádky ochuzena.

45525

10.3.2005 20:10

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Jó,pane Idealisto,
já vím,že umíme [smích]
já vím,že známe [smích]
já vím,že dokážeme [smích]

45544

10.3.2005 20:25

Lidovecký hroch Kalousek

Karel z Čech 212.?.?.?

Přátelé, nedělejme si iluze, že některý politik nebo některá partaj je lepší jak druhý či druhá.Je skutečností,že ne všichni si nabahnili stejně.Každý je v té míře,jak mohl a k čemu se dostal.Debatovat o tom,jestli Kalousek má právo kritizovat Grosse je odvádění pozornosti do vytracena.Dostali jsme se do situace a dostala nás tam Mladá fronta dnes (otázkou je,z čího popudu),že je třeba rozhodout,jak dál.Zda pokračovat ve státem organizované korupci nebo zda začne očista.Ta však nemůže začít jinak,než od hlavy a tou je nyní Gross i když jistě nepatří k těm,co si nahrabali nejvíc.A ten jeden milion nebo 6 milionů Šárky jistě není všechno,k čemu si mladá rodinka pomohla.Částka není pro tento případ podstatná.Jde pouze o to,zda očista začne - pak půjde od Grosee přes Tlustého a Kalouska do nižších sfér - anebo řekneme,že nám drobná korupce u premiéra nevadí a po vyšlapané cestě bude pokračovat až na úroveň středoafrických států.
Rozhodně však nelze říci Gross může a Kalousek s Tlustým nemohou, na ty si došlápneme.
Ústření výbor ČSSD dal národu jasné znamení,že dalších pár týdnů u moci má pro ČSSD větší význam,než důvěryhodnost strany v očích veřejnosti.
Kalousek jistě zvážil,že perspektiva jeho politické strany má pro něj větší hodnotu, než jeho osobní postavení. Není tak hloupý, aby nepochopil, že když se očista zahájí,tak přijde řada i na něj. Přesto do toho šel a to si zaslouží morální ocenění. Pro stranu se sám obětoval. Toho jak vidět,socdemáci nejsou schopni.
PS Černoprdelnické Jidášské hady nemám rád.

45547

11.3.2005 9:53

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 45547

Zajímalo by mě, jaký je Váš názor, pánové, na expremiéra Špidlu. Do politiky nedělám (moc ), ale lidsky mi vycházel tak nějak nejlíp. Už to, že to byl sportovec, maratónec - tam člověk bojuje sám se sebou, tam se nedá nic vokecat, využít někoho jiného, ošicit... Čekal jsem, že se dlouho neudrží, že se ho zbaví, protože na něj žádnou špínu neměli a dovedu si představit, jak je sekal přes pracky při moc očividných čachrech.

45590

12.3.2005 10:36

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45547

Pane Karle,
nechci se Vás nijak dotknout, proto považuji text posledního odstavce Vašeho přízpěvku za pokus o recesi a o zkoušku, jaký ohlas vyvolá Vaše ocenění MORÁLNÍCH kvalit zmiňovaného politika. Opravdu mě to rozesmálo [smích] Je dobře přinést sem trochu humoru.
Děkuji, ZNECHUCENÝ> Jde pouze o to,zda očista
>začne - pak půjde od Grosee přes Tlustého a Kalouska do
>nižších sfér - anebo řekneme,že nám drobná korupce u
>premiéra nevadí a po vyšlapané cestě bude pokračovat až na
>úroveň středoafrických států.

>Rozhodně však nelze říci Gross může a Kalousek s Tlustým
>nemohou, na ty si došlápneme.

>Ústření výbor ČSSD dal národu jasné znamení,že dalších pár
>týdnů u moci má pro ČSSD větší význam,než důvěryhodnost
>strany v očích veřejnosti.

>Kalousek jistě zvážil,že perspektiva jeho politické strany
>má pro něj větší hodnotu, než jeho osobní postavení. Není
>tak hloupý, aby nepochopil, že když se očista zahájí,tak
>přijde řada i na něj. Přesto do toho šel a to si zaslouží
>morální ocenění. Pro stranu se sám obětoval. Toho jak
>vidět,socdemáci nejsou schopni.

>PS Černoprdelnické Jidášské hady nemám rád.

45729

11.3.2005 0:55

Lidovecký hroch Kalousek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Idealista - souhlas s tim, ze nemuzeme vyrabet vse. Me jde o to, ze ono se to u nas (pardon, v Chirane v SK) vyrabelo. A ted mi reknete, proc se to uz nevyrabi? Ze by dovazet a clit jehly prislo vyhodneji? Reknete mi, co je jednodussiho na vyrobu nez veterinarska (do lidi to jde "jen" do 1,2mm) jehla 1,5mm muze uz byt?! [oči v sloup] A to mohli koupit - jsme to na cascady potrebovali driv, a zakyslo to na celnicich, jako obvykle. Takze je to dost problematicke s tim dovozem... [pláč]
Pointa byla takova, ze se tu akorat vse rozkrada a roztunelovava a uz se tu pomalu nic nedela... [naštvaný]


hostující - ano, snad kazdy soudny clovek musi byt rozhorcen tim, ze si premier vytvari vazby na podsveti a ze s nim "podnikani" jeho zeny Sarky je primo spojeno. Ale netruchlete, Sarka se da na nadace - tam se krade este lip, moh bych vypravet co jsem na civilce v nadaci Stastna hvezda zazil [chechtot]
Sak od te doby musite pri zakladani nadace slozit melounek (ci uz je to vic?) [mrknutí jedním okem]
Problem je v tom, ze CSSD jako stranu to nezajima. A dokonce ani kazdeho 10-teho volice (kdyz vezmu preference CSSD 10%, ony jsou 14...) toto nezajima, nebo to toleruje.
A to je opravdu alarmujici.
A tezi z toho - komunisti a modri ptaci (nic proti Modrackovi, modra je dobra, ale - nejak se nam tady v CR dost zprofanovala, ale jak videt, lide jsou stale slepi...) ...

nomero - ano, to je hezky priklad. A neni zdaleka osamoceny - ono ten napad s akci ciste ruce mel neco do sebe. Jen to chtelo vzit trosku festem poradne... [oči v sloup] [zahanbení]
(si vzpominam, jak meho zamestnavatele idea, ze by mu nekdo moh prezkoumavat zisky, ponekud pobourila, protoze by se treba mohlo prijit na to, ze vyrabi etikety na nepravy a tudiz nezdaneny a nekolkovany chlast :lol[smích]
Ale vsichni dobre vime, jak rychle to vysumelo. CSSD se sama usnesla, ze ona ciste ruce ma, a ostatnim doporucila, aby si je umyli. End of story [zahanbení]

Karel z Čech - "Ústření výbor ČSSD dal národu jasné znamení,že dalších pár týdnů u moci má pro ČSSD větší význam,než důvěryhodnost strany v očích veřejnosti."
Presne! Presne tohle bych videl jako naprosto zakladni a zavazne az absolutni selhani, nedostatek sebereflexe ve strane, etc. Ale - volici na to zadnym dramatickym propadem preferenci nereagovali? Nedemonstrujeme? Takze - co se divime?!
Na druhou stranu nemuzu souhlasit s tim, ze si Kalousek mysli, ze na nej dojde a ze nasazuje svou kuzi. To mi prijde VELMI optimisticke, az prehnane naivni. Kalousek neni zadny zacatecnik. Vi, ze kdyz bude hodne hlasite kricet, ze to vsichni ostatni, ze ma nejvetsi sanci prezit. Mohu se mylit, ale myslim, ze ten clovek nema silu obetovat se pro stranu ani zadnou ideu. Uz to - podle me - dostatecne prokazal. Hrozne rad bych se mylil [smích]

45560

11.3.2005 13:41

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 45560

>Na druhou stranu nemuzu souhlasit s tim, ze si Kalousek mysli, >ze na nej dojde a ze nasazuje svou kuzi. To mi prijde VELMI >optimisticke, az prehnane naivni. Kalousek neni zadny >zacatecnik.
>
>
Samozřejmě, že za Kalouska ruku do ohně nestrčim. Pojem ČEST lidovecký slovník neobsahuje.

Kalousek s Tlustým dlouho, velmi dlouho váhali, než se k útokům na koloťuka připojili. Práívě proto, že oba jsou zkušení, musí vědět, jak to vše může dopadnout.

To, že na ně dojde, nemyslím tak, že by je někdo trestně honil nebo dokonce, že by něco museli vracet. Jistě možná formálně se trestní řízení nebo jen šetření zahájí. Výsledek určitě půjde do zracena. Dojde na ně však tak, že si vezmou příklad z Dlouhého a zastrčí se do ústraní, kde na ně nebude tak vidět. A co dnes Dlouhému schází? Nechci šířit fámy a vystavovat se trestnímu postihu. Mylím si, že v ČR každý ví, o co u Dlouhého jde.

45618

12.3.2005 3:25

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 45560

>Pointa byla takova, ze se tu akorat vse rozkrada a
>roztunelovava a uz se tu pomalu nic nedela... [naštvaný]

Trodas
Samo se nic nerozkrada, samo se nic neroztunelovava.
A pokud se zde pomalu uz ani nic nedela, tak muzes jit
prikladem a zacni makat.Treba tak, ze najdes tunelare a ostatni zlodeje
a podas ne ne trestni oznameni [smích]
Ve jmenu tve budoucnosti, cestneho charakteru a nekdákání o tom,
jak je vse spatne.Muzes taky zacit vyrabet jehly pro zvirata.Je to jen otazka
nabidky a poptavky.
Dobra rada nakonec: Nech si udelat pruzkum trhu,pravni a danove poradenstvi.
Ale to bys jeste ani nezacal a uz bys mel tak, i se zalozenim s.r.o. - jak jinak [smích],
tak tri stovky v hajzlu.
Mno,...a co jako ?
A proc ne?
Treba se trefis a udelas tak dvojku,trojku cisteho, po zdaneni [smích] kazdy rok a budes si muset kupovat Lambo, nebo Ferropeeero, abys snizil danovy zaklad
a zacnes hledat tunel do danoveho raje. To pro pripad, ze bys zacal vydelavat tak aspon 20, 30 rocne [velký smích]
Jdes do toho ?
Jj,....srandicky....na to nas uzije [chechtot]

45702

17.3.2005 23:19

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 45560

Už na Kalouska dochází
Kalousek rezignoval na vedení rozpočtového výboru Sněmovny
http://www.blisty.cz/2005/3/17/art22499.html

46390

11.3.2005 12:37

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Ja osobne si myslim, ze vymena premiera z rad CSSD nic nevyresi, akorat se zas misto vladnuti bude 2 mesice vyjednavat a neni vubec jasne koho by CSSD vytahla na predsedu strany a koho by byl ochoten Klaus zvolit. Takze pohadky o verohodnosti vlady jsou moc pekne, ale pad premiera i se zbytkem vlady by nastolil leda totalni chaos a nejspis nakonec predcasne volby. Proto nechapu Kalouskovi intriky jak nechce odejit z vlady a zaroven nepodpori Grosse. At proste rekne narovinu, ze chce predcasne volby a vystoupi z vlady nebo at drzi hubu...

A Grossova afera? [vyplazený jazyk]aradoxne me presvedcil, ze neni takovej zloduch, protoze jinak by v tom umel chodit a zalhal by zamlzil hned nazacatku a aferu by se podarilo zamest pod koberec. Jak rekl nekdo na iDNES:"Dobrej politik umi lhat, takze Gross neni dobrej politik". To je ovsem velmi smutne konstatovani....

45611

11.3.2005 16:45

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Výborný článek pane Králi, srdečný dík. Konečně ucelený soubor informací o činnosti velkého moralisty p. Kalouska. Premiér Gross byl příliš dlouho na předním místě oblíbenosti politiků a tak bylo zapotřebí s tím něco udělat. P. Kalousek se tedy toho ujal a k němu se přidala řada lidí, kteří by si rádi přihřáli svou polívčičku. Drby vždycky zvyšovaly zájem čtenářů....Nevím, co je na obvinění p.Grosse pravda a rád bych to věděl. Ale pomocí nezvratných argumentů a ne účelového kydání špíny pomocí spekulací. Předpokládaní vítězové příštích voleb jistě p. Kalouska ocení. Ale jaké peníze si onehdy půjčil on, když společník firmy zapůjčovatele zastřelil a pak zastřelil sebe? Podívá se někdo z příslušných orgánů na tyto zkutečnosti a posoudí, jak to tenkrát bylo? Takže bych rád slyšel kvalifikované zhodnocení obou pánů a poté seznámení veřejnosti se zjištěnou pravdou. Zatím tisk velice iniciativně "informuje", jde ale o to, jak. Mírně řečeno jednostraně, možná zainteresovaně. Pro všechny případy po řadě skušeností kontakt na sebe nedávám. Je zbytečné podrobně informovat případné zastánce Jidášů a Trojských koní, člověk nikdy neví.... "Znechucený občan"

45656

11.3.2005 17:29

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

No,já si pořád myslím, že černoprdelníci(krásný to výraz,vynález superbolševika Lva N.Bornstaina-Trockého [velký smích] )jsou v parlamentu i přes Kalouskovy kousky pořád jednookými mezi totální slepotou [smích]
Jen vzpomeňme jak před nedávnem chtěli páni novináři z Novy(Novu mám nejraději a zvláště bývalého pana ředitele,ježto ten mně ODnaučil koukat se na televizi [smích] )zkoupat nevýrazného Ambrozka.Jediné, co mu dokázali přišít bylo ,,dopr.ele´´ poslané z mobilu!
Pánové,ale vážně,koho volit?ČSSD?ODS?KDU?Nebo snad ksčm [pláč] ?
Nejspíše asi Sládka,to je borec!!!Ten se dostat ke korytu,ten by jim všem ještě ukázal!Nebo snad znáte jiného frajera,který by dokázal vytunelovat svoji vlastní stranu? Do mrtě.
A ještě jedna věc.Všude kolem sebe slyším v podstatě to,co čtu zde!
Ksakru,kdo je tedy volí???!!!

45657

11.3.2005 20:56

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?


Pro pana Znechuceného
Hledáte Jidáše?
Kdysi dávno,psal se rok 1921 jedna strana matka porodila stranu dceru
Uběhla necelá tři desetiletí a strana dcera chtěla pozřít tento stát,jí samotné síly však na to nestačily,i přispěchala stařičká strana matička a ochotně a dobrovolně přidala svých deset procent.
Deset procent hlasů lidí poctivě pracujících,lidí kteří by nikdy stranu dceru nevolili.A strana dcera schlamstla svoji matičku,tak jako Otesánek babičku (sorry pane Naftaku ,ale nějak mi to nedalo).
No a naše strana dcera-Otesánek vyrostla do svých obludných rozměrů jeden a padesáti procent.Co bylo dál,to už všichni známe!
...a Jidáš se z pekla smál...

45667

12.3.2005 10:10

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45667

Nejen pro pana hostujícího
Já Jidáše ani Trojské koně nehledám, JÁ SI MYSLÍM,že je znám. Prosím, rozlišujte, co si myslíte a co je skutečnost. Kde tu někteří berou tu jistotu, že stále prohlašují a vydávají za skutečnost své nebo převzaté dohady o vazbách premiéra na prostituci a různé další nepravosti. Pokud jsem dříve uvedl zmínku o půjčených penězích p.Kalouska , tak asi jsem měl ještě dodat, že zavražděným půjčovatelem byl jeho švagr, kterého zavraždil společník firmy a ten se pak sám zastřelil. PROČ? Já to nevím, ale rád bych to věděl. Tak prosím o rozlišování fikcí a skutečnosti. Toto je neobjasněná SKUTEČNOST. Děkuji, ZNECHUCENÝ>
> Pro pana Znechuceného
>Hledáte Jidáše?
>Kdysi dávno,psal se rok 1921 jedna strana matka porodila
>stranu dceru

>Uběhla necelá tři desetiletí a strana dcera chtěla pozřít
>tento stát,jí samotné síly však na to nestačily,i
>přispěchala stařičká strana matička a ochotně a dobrovolně
>přidala svých deset procent.

>Deset procent hlasů lidí poctivě pracujících,lidí kteří by
>nikdy stranu dceru nevolili.A strana dcera schlamstla svoji
>matičku,tak jako Otesánek babičku (sorry pane Naftaku ,ale
>nějak mi to nedalo).

>No a naše strana dcera-Otesánek vyrostla do svých obludných
>rozměrů jeden a padesáti procent.Co bylo dál,to už všichni
>známe!

> ...a Jidáš se z pekla smál...
>

45727

12.3.2005 13:39

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45667

Teď pouze pro pana hostujícího.
Ve Vaší reakci na mne je v závorce věta (sorry pane Naftaku, ale nějak mi to nedalo). Můžete mi vysvětlit oslovení "pane Naftaku",nějak mi uniká význam toho oslovení. Za odpověď velice děkuji, protože bych vám nerad křivdil. Teprve po vašem vysvětlení budu mít snad už jasno v mnohém. "Znechucený"

45739

12.3.2005 2:49

Lidovecký hroch Kalousek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Cechach je to neresitelna situace,je to jako pekny dum na pohled ,ale ve zkutecnosti zaklady jsou prachmizerne a cele je to na spadnuti,at barvite ,predelavate to ,tak stejne je to na spadnuti,tady se neda nic zlepsit,jedine zbourat a zacit od zakladu znova.
jestlize jeden politik v ramci svych ambici rekne neco zleho na druheho,tak ,kolik je veci ,co na sebe nereknou ,ale na verejnosti to vidime ,kam se podivame,nezakonnost ,podvody ,uplatky a tak dale,lide poctivy doplaceji ,kam se jen obrati a cachrari ,kramari odiraji kdekoho ve jmenu ,cehokoliv a potom na obdiv ukazuji oco se zaslouzili,akoliv ,jeden ,jako druhy by mel byt za mrizema.
Verejnost podekuje za informaci ,jez darebaci hazi jeden na druheho v ramci boje o koryta a tak si nekdy rikam ,stoji to vubec za to mit svobodu s takovymi lidmi ?
Co Palach ,kdyby videl dnesni formu ziti v Cechach a ten "pokrok" ,co ten by asi rikal?

45696

12.3.2005 20:38

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Tak jo,paneZnechucený,tak tedy,
předně se Vám omlouvám,jestli jsem se Vás nechtěně nějak svoji nešikovností dotknul.Když si pročtete vícero zdejších příspěvků,tak zjistíte,jeden pán zde pod nickem Naftak,přispívá víceméně ve verších.No a mně čirou náhodou a nechtěně v tom mém příspěvku vyšel verš a nechtělo se mi to mněnit a proto jsem se panu Naftaku omluvil,jako,že mu fušuji do řemesla. Proto jsem to také vložil do závorky .To je vše.Věřte mi, za to mně
nějací kalouskové,grossové a jiní rudoprdelníci nestojí,abych se k vůli nim rozhádal s kýmkoliv na tomto fóru!!!To za prvé.
Za druhé-sundávám rukavičky(obrazně)a jdu na to : Ne,neznáte Jidáše
To by jste se musel bavit o sociální demokracii.Byla to ona ,kdo zradil tuto zemi a na mnoho dlouhých let
ji vydala do spárů krvavého komunizmu!Komunizmu,z jehož následky se vyrovnáváme doposud !Následky,to jsou mimo jiné ti různí Kalousci,Grossové Fenclové Palasové,Dybové...
Ano,vím,že po roce 48,byly spousty sociálních demokratů (tak jako členů jiných stran i obyčejných občanů ) pronásledovány,zavírány, perzekuovány a dokonce i popraveny!!
To byli ale ti slušní a ti dnes už vymřeli!
Důkazem toho je jejich vládnutí posledních šest let!
Včetně opoziční smlouvy , jidášoviny kalibru toť nejhrubšího!
A při těchto všech PODRAZECH mají jejich představitelé ještě tolik drzosti obviňovat jiné,(černoprdelníky),z toho,cituji ,že by šli i z
Hitlerem.Tito soudruzi dokonce neznají ani nejzákladnější historii.
Kdo to byl Šrámek,Hála,co to byla exilová vláda apod.
Ale nedivme se ,nemají čas doplnit vzdělání,když jsou plné ruce práce z tutláním svých podivných aktivit a nasazováním psích hlav jiným!

45770

13.3.2005 11:32

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45770

Ano, pane hostující,
napsal jsem dlouhou, ale podlimitní odpověď, chtěl odeslat.... a nic. Po obsloužení klávesy "znova" se vše vymazalo a já nemám sílu to psát znova. Tedy vysvětlení příjímám a děkuji. Pro pohled z druhé strany u osoby premiéra Grosse doporučuji přečíst si páteční rozhovor Večerníku Praha s paní Šárkou Grossovou. Nebyl důvodem mého postoje k tomuto člověku, jen mě v něm utvrdil. Hluboce lidské odpovědi na dotazy mě přesvědčovaly víc než zlovolná osočování nebo spíše bláboly. Asi se ještě pokusím vrátit k napsání původního rozsahu odpovědi, ale dnes mi to zlost nad zbytečnou námahou nedovoluje. Hezký den přeje "ZNECHUCENÝ"

45818

13.3.2005 15:18

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45818

1.Pokračování odpovědi Znechuceného,teď nejen pro pana Hostujícího.
Protože mi nedá nechat svou odpověď jen v nedostatečném torzu - důvod jsem vysvětlil, budu se snažit dostat se k původnímu rozsahu. Všechna má vyjádření jsou mými osobními postoji bez nároku o tom někoho přesvědčit a bez jistoty, že postoje jsou správné. Abych naznačil něco o sobě, tak v roce 1950 jsem jako dvanáctiletý začal jezdit s matkou navštěvovat svého otce - politického vězně na Mírov.Snad to něco naznačuje.
A teď k věci. S řadou Vámi vyjmenovaných osob mohu souhlasit, patří tam i nemálo dalších jmen. Je však velice ošidné dělat kategorické hodnocení někoho bez detailních informací o něm. Pokud se šikovně naaranžuje něco lží, něco polopravd a pro zdůvěryhodnění nějaká známá pravda, je hned všechno všem jasné. Já sám jsem premiéra Grosse vždy pokládal za slušného člověka a dokud nebude prokázán opak, nebudu na tom přístupu nic měnit. Abych věřil tomu, že se spolu s manželkou dal vědomě do společného provozování nevěstince mi připadá tak nesmírně hloupé, že bych si sám musel připadat jako hlupák, kdybych to měl brát vážně. Prostě začal předvolební boj, a pro některé "politiky" (raději bych použil jiný výraz) účel světí prostředky.
Konec 1.dodatku, bude další, zase to neodešlo. "ZNECHUCENÝ"

45829

13.3.2005 15:57

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 45818

2.Pokračování odpovědi "ZNECHUCENÉHO" pro pana Hostujícího
Volá se po předčasných volbách, podepíráno různými "ušlechtilými" důvody. To věříte tomu, že vyhrají tentokrát Marťané a bude tu zaveden lepší pořádek? Marťané to nebudou a z těch, co to asi bohužel budou mám větší obavy, než z těch politiků současných. Copak to už jednou nepředvedli? U koho a kde zkončilo těch 600 miliard? Bohužel lidská paměť je krátká.
Takže jak z toho? Těžká rada. Tak alespoň se snažme SPRAVEDLIVĚ rozlišovat ty skutečné darebáky od těch vykonstruovaných. Na základě posouzení příslušnými orgány, ne pomocí blábolů, doměnek a vědomých lží různých samozvaných moralistů, kteří odpovídají starému pořekadlu - zloděj volá chyťte zloděje. Já velice dobře vím, co to znamená, je-li někdo vykonstruovaným obviněním nespravedlivě postižen. Tenkrát kriminál a existenční zničení, dnes by to asi bylo jen to druhé. Proto já se předčasně k honu nepřipojuji.Pokud se prokáže výše uvedeným způsobem, že jsem se ve svém názoru zmýlil, samozřejmě si ho opravím. Ale v čí prospěch???.... Snad nebudu muset.
Konec odpovědi. "ZNECHUCENÝ"

45832

13.3.2005 15:12

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Já Vám věřím,máte na to svůj názor,který Vám nechci a ani nemůžu v žádném případě brát.A jsem ochotný jej snad i respektovat.Rád bych se ale podělil o svoji životní zkušenost.Jen po mně nechtějte abych byl nějak moc konkrétní.Až to dopíši,pochopíte proč!
Nějakou dobu,spíš několik let jsem se pracovně pohyboval chvílemi, víceméně v blízkosti, lidí zabývajících se politikou.Komunální politici,kandidáti na různé funkce,poslanci,senátoři a dokonce i nějaký ten ministr.A lidé v pozadí.Chtělo by se říct,ti co tahají za nitky.Ne,netrpím paranoiou,takový to lidé opravdu existují.Ač nerad,musím přiznat,že komunista Bertold Brecht měl pravdu,když napsal: Ve tmě žijou jedny lidi
Druhejm světlo značí svět
Ty na světle každej vidí
A ty ve tmě nevidět.
A tak se občas stalo,že nechtěně,nerad a se zavřenýma očima,ucpanýma ušima
jsem přeci jenom pod tu pokličku nakouk.
No,a tehdy jsem stratil všechny iluze.Abych byl však spravedlivý,dneska si nemyslím,že v ostatních stranách to chodí jinak!
Protože se říká,v nejlepším přestat raději skončím,neb bych Vám nerad kazil snad už konečně trochu jarní neděli
p.s. věřte,někdy se člověk s něčím lopotí a potom jediným pohybem přijde zmar.
A člověk má vztek...
Když potom vychladne,nakonec si řekne - ...ále,k čertu s tím...

45828

13.3.2005 18:37

Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

pane Znechucený,
napsal jste to opravdu moc pěkně.To o těch Marťanech.S každou čárkou s Vámi musím souhlasit.Pokaždé ,když člověk kohokoliv z nich v tv vidí a poslouchá ,vybaví se jen jedno-AROGANCE.Také to, co píšete o letech padesátých ,i když jsem tehdy nebyl ani na světě,myslím,že Vás opravdu chápu. Rodiče podobnou zkušeností,tak jako vy také prošli.Dědové,strýcové .Žertem jsem si je dobírával,co že jme to za kriminální rodinu. [smích]
V jednom se ale asi opravdu neshodnem.
Podle mne,to,co píšete o případu pana Grosse,to by se dalo vztáhnout klidně i na pana Kalouska.A opačně:Lidem se vybaví.Aha to je ten co toho švagra...jo,i toho druhého .A přesně takový je článek pana Krále.Vezmněte kotlík ,dejte do něj spousty peněz,něco krve,spoustu dohadů,zahustiti trochou pravdy...A ono nakonec vždycky něco ulpí...
No,ale jak říkám,tito pánové mně nestojí ani za to ťuknutí prstem po klávesnici.Volit je stejně nebudu... [mrknutí jedním okem]
Hezký večer.
p.s.Možná by chtělo zkusit jiný prohlížeč.Asi používáte internet explorer.Zkuste Operu,Mozillu...

45841

13.3.2005 21:54

Lidovecký hroch Kalousek

Fantan 213.?.?.?

Vždyť přece vůbec nejde o Kalouska, ani o Grosse! Všichni tihle "politikové z profese" to dělají kvůli moci. A moc sama přináší různé požitky. O stránku vpřed někdo popisoval své zděšení, když jen nakoukl pod pokličku.Vzpomeňte si na hocha,který se vydával za asistenta poslance - procestoval s kamarády svět na naše náklady a přišlo se na něj vlastně náhodou.
Ten okruh "mocných" je široký a vzájemně krytý.Znalosti zákulisí(hlavně jeho temných koutů) zaručují dostatečně vysoké (volitelné) místo na kandidátce a tedy trvalý podíl na moci pro něj i okruh jeho "spolupracovníků". Vzpomínáte, kdy jste poprvé slyšeli název (nepochybně velice výnosného) povolání "lobbista"? Uvědomte si, jací poslanci se v PS PČR pohybují (tzv."křoví"[mrknutí jedním okem] ale dokud se "drží v lajně", nic jim nehrozí.
A tihle pánové nám chtějí vštěpovat svoje představy o morálce? Ne! O přechodu moci! Z opozičních lavic ta míra moci (a příliv požitků) je podstatně nižší!!!
Dokud se nebude volit do poslanecké sněmovny většinově - osobnosti, budou nám partajní sekretariáty do lavic sněmovny dosazovat osoby podle vlastní (nikoli naší) volby!

45870

14.3.2005 16:26

RE: Lidovecký hroch Kalousek

hostující 84.?.?.?

Reakce na 45870

Znalosti zákulisí...
Máte nepochybně pravdu,nicméně samotná znalost rozhodně nestačí.
Musíte k ní přidat ještě umění.Umění vytěsnit (ze sebe) všechny morální zábrany.Pojistky.Ohledy.Umění lhát . Umnění zbavit se studu. Umnění se nezačervenat,při jakékoliv lumpárně...Mít kačení žaludek.
Skoro se mi chce říct.Ti slušní tam žádní nejsou-buď byli odejiti a nebo slušnými býti přestali...
Tak mi napadá jeden verš(Ne neni můj,jen jsem ho někde kdysi četl):
Poučte se v chlívku u sviní.
Poučte se v chlívku u sviní,
kdo se pere u koryta,
ten se ušpiní!
Myslíte ,že to vidím moc černě?

45966

15.3.2005 10:16

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 45966

Tak to je viděno očima nezaujatého diváka. Pokud v tom však člověk jede, tak je to jako adrenalinový sport.

46076

15.3.2005 17:03

Lidovecký hroch Kalousek

Martin 193.?.?.?

přestaňte v politice hledat ideologii, když tam jde ve skutečnosti jen o hospodářskou kriminalitu

46122

16.3.2005 10:43

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Tak si pročítám tuto diskusi a zjišťuji, že většina pisatelů bere tvrdé drogy, nebo jsou voliči soc. dem. Já jsem advokát a kdybych používal podobnou metoduzjišťování pravdy tak mě asi soudce pošle do prdele. Příklad za všechny: Jak muže automaticky odpovídat za vady padáků EKONOM, myslim, že vojaci by si je měli zkontrolovat sami, resp. nějaký specialista. Tak prosim vas uvažujte než ze sebe něco vyzvracíte.

46213

16.3.2005 18:06

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 46213

>Příklad za všechny: Jak muže
>automaticky odpovídat za vady padáků EKONOM, myslim, že
>vojaci by si je měli zkontrolovat sami, resp. nějaký
>specialista. Tak prosim vas uvažujte než ze sebe něco
>vyzvracíte.
Ale ten ekonom byl prece namestek ministra. Tim nakupem pro nej odpovednost konci? Nemel by byt jeden z tech kteri zajisti otestovani padaku experty z rad armady? Neni to tak, ze bez vyberoveho rizeni naserviroval padaky vojakum, kteri vubec netusili, ze jim namestek ministra obrany nakoupil nefunkcni padaky?

46238

16.3.2005 19:49

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46213

>Tak si pročítám tuto diskusi a zjišťuji, že většina pisatelů
>bere tvrdé drogy, nebo....

> Já jsem advokát
>a kdybych používal....

Anonymni advokate

Pokud Vy jste advokat, tak ja budu ten, ktery nebere tvrde drogy [chechtot]
P.S. Advokat nema pravo ani na male chyby v pravopisu, natoz placat
polovicatosti.
Sup, sup.......zpatky do skolicky.
Anebo, ze by nejaky ODSak ála Gross [chechtot]

46245

17.3.2005 0:59

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Druid 62.?.?.?

Reakce na 46213

>Já jsem advokát a kdybych používal podobnou metodu zjišťování pravdy

A to se podivejme, advokati nam zjistuji PRAVDU!
Pane, nemate tam jeste najakou takovou podobnou ale srandovni?

46273

18.3.2005 9:38

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Je mi z te jejich bandy zlodejske na zvraceni... [naštvaný]
.....a nemyslim si, ze se to zmeni.... [pláč]

46433

20.3.2005 20:53

Lidovecký hroch Kalousek

Gis 212.?.?.?

Vážení, vážení, teprve dneska jsem si přečetl diskusi k hrochovi Kalouskovi. Jen několik poznámek. Z hlediska technického jde v podstatě o toto:
Právě v době, kdy byl Kalousek na MO dostal se zřejmě k většímu balíku. Kdy, od koho ? To už asi nikdo nezjistí. Měl v ruce špinavé peníze. Zřejmě je propral Kašák, proto ona směnka. Je otázkou, zda směnka byla vystavena na skutečnou částku, nebo jen na část, a to spíše. V loňském roce usoudil náš "hroch", že už může vystrčit sosák z díry a směnka byla realizována právní cestou. Jak jednoduché. Je směšné, aby otec Kašáka vykládal o jakémsi vyrovnávání a o řešení dědických podílů. Je jen s podivem, že na tohle se nikdo z novinářů nezaměří. Jako by je to snad ani nezajímalo. Myslím si, že Kalousek jedná od svého zvolení předsedou KDU-ČSL ve shodě s Topolánkem. Na podzim, když šlo o zákon pro policajty, tak vyhrál. Kuriozně, ale vyhrál. Začal se cítit pevný v kramflecích. Neodhadl ale situaci dobře. Topolánek zřejmě tlačil na další kroky a proto ten útok na premiéra. Podcenil ale tohoto mladého kluka, i když zpočátku mu to skoro vyšlo. Odéesku zachrání jen předčasné volby. Čas utíká a některé nejlukrativnější majetky jsou ještě ve hře, (Telecom a další). To si nemůže odéeska nechat ujít. Tam se budou rozdělovat velké "provize". Času je málo, říkají si Topolánci, a voda stoupá.
Ještě pokud jde o nadávky některých na adresu KSČM : Je třeba trochu více číst. Kdo bral rozum ještě za totáče, dá mi za pravdu, že ti, co to dovedli k listopadu 89 už žádní komunisti dávno nebyli. Takže ti, co jsou tam dnes, nemají s těmi před nimi nic společného. Ti bývalí, ti si dnes již dávno lebedí. Ale pozor, nelze to zevšeobecňovat. Opět připomínám, že ti co převlíkli kabát, komunisti nikdy nebyli. Měli jen knížku, kterou potřebovali. Proto byli přijatelní i pro disidenty a další hochy, kteří spolu mluví. Naopak, mohli dát celé akci docela dobrý základ. To co vidíte, je jen to co lidé na západ od nás mají dávno v krvi a zažité. Vyrůstají v tom a zdá se jim to normální. Vím, o čem mluvím z vlastní zkušenosti. Až si uvědomíte, v jaké rodině jste se narodili, kam od této doby patříte, oddechnete si. Pak bude jasno. Bohatý lump bude volit ODS, či US, bohabojný blb bude volit KDU ČSL, střední vvrstva bude volit Soc.dem a ti chudší a nejchudší budou volit komunisty. Dnes je stále ještě v téhle věci pravý Babylon. Jen málo, velmi málo lidí se z jedné kasty dostane do té vyšší. Jen málo. A z těch to budou jen ti bezcharakterní. To ví především Amerika. Dobrou noc.

46568

21.3.2005 13:02

Lidovecký hroch Kalousek

WICH janwich (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

K článku mám jednu faktografickou poznámku:
M.Kalousek zvolen poslancem poprvé v roce 1998 - ano, ALE až ve II.skrutiniu…(!)

K volbám do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR je tedy třeba dodat, že Miroslav Kalousek byl poprvé zvolen v roce 1998 rozhodnutím stranického sekretariátu KDU-ČSL až ve II. skrutiniu, na jeho zvolení mělo KDU-ČSL tak velký zájem, že nominovalo M.Kalouska z Jihočeského volebního kraje, přes poměrně nízký počet jím získaných preferenčních hlasů (1651 hlasů – tj. jen 4,03 % ), zatímco kandidáti, kteří získali více preferenčních hlasů – a to jak v absolutním čísle, tak i procentuálně, zůstali mezi náhradníky ( např. Jan Sokol – 6004 preferencí – tj. 13,51%, Jaroslav Orel – 2895 – 6,51%, JUDr.O.Choděra – 2879 – tj. 6,48 %) a do Parlamentu se tedy nedostali.
Více preferenčních hlasů než M.Kalousek dostal i lékař záchranné zdravotní služby v Jihočeském kraji -MUDr.Miroslav Vlasák celkem 1989 pref.hlasů - což bylo 4,81% ... ale ani on, ani M.Kalousek nepřekročili potřebnou hranici ke změně pořadí... !
WICH

46626

22.3.2005 10:15

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Moc pěkný článek, ale většinou jde o fabulace autora.
Stejným způsobem se dá napsat článek o komkoli - např. Klaus - politicky odpovědný za vše a vždy byl u toho (celostátně) a obdobně se dá psát i o ostatních osobách, které prošli jakoukoli státní funkcí (s politickou odpovědností).
Zareagoval bych pouze na jeden z demagogicky uváděných argumentů - počet modernizovaných tanků. Ekonomický úsek hledal toho, kdo zmodernizuje armádu, která v té době měla cca 700 tanků a 200 tis. vojáků. Do dnešní doby došlo k přehodnocení úkolů armády, takže v současné době má cca 70 tanků a snižuje počty na cílových cca 20 tis. profesionálních vojáků, takže procenticky jde o modernizaci stejného počtu. A koncepce armády není a nikdy nebyla otázka ekonomického úseku ministerstva obrany, ale v českých podmínkách vlády, v té době vedené Klausem.

46717

26.3.2005 7:53

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Škoda, že Havlovi "čecháčkové" mají tak krátkou paměť.Měli by si ji trochu tříbit. Totéž co u Kalouska, prokázali v případě prof. Klause. To co zde uvádíte jsem si v kostce pamatoval - potřeboval jsem si to jen oživit a za to Vám dík.

47132

6.4.2005 12:45

Lidovecký hroch Kalousek

Jan Nieman 213.?.?.?

Je to všechno hnus.Tak jako poctiví lidé věřili v zázrak po roce 1948, tak jsem i já a mnoho dalších věřil v lepší budoucnost po roce 1989. U vesla se vystřídali všechny větší politické strany mimo KSČM. Začínám si myslet, že by se měla dát i jim příležitost k vládnutí.Věřím, že nyní, když nejsou pod tlakem Moskvy, by dokázali lecos napravit, zejména zpackanou privatizaci i za cenu znárodnění a nové privatizace, včetně zestátnění majetku těch, kteří k němu přišli nepoctivě.Určitě by dokázali pohnat takové lidi k trestní zodpovědnosti.Nestane-li se něco podobného, jsme odsouzeni k doživotnímu odsouzení stát se jen bezmocnými pozorovateli mravní devastace a kapsování se korytáři.Nebo si snad někdo jěště dovede představit, že v naší demokracii platí, že pravda zvítězí nad lží?

48142

12.4.2005 16:21

RE: Lidovecký hroch Kalousek

MIREK 80.?.?.?

Reakce na 48142

Jen to ne!!! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]
Jak bys refundoval hodnotu firmy, kterou mezitím noví vlastníci vytvořili? A co naopak s firmami, které byly mezitím vytunelovány?
Jo a komouši, oni by určitě znárodnili, ale určitě by znovu nezprivatizovali. Ti by nejradši sežrali celou zeměkouli sami.

48878

12.4.2005 0:23

Lidovecký hroch Kalousek

Jiří 561120 (zavináč) free (tečka) fr 85.?.?.?

tlachy autora píšícího pod pseudonymem jsou naprosto bezcenné. Anonymně můžu obvinit kohokoliv z čehokoliv, zvláště když neuvedu prameny a kde se dají "informace" ověřit.

48830

15.4.2005 17:59

Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Výborný článek pane Králi, srdečný dík. Konečně ucelený soubor informací o činnosti velkého moralisty p. Kalouska. Premiér Gross byl příliš dlouho na předním místě oblíbenosti politiků a tak bylo zapotřebí s tím něco udělat. P. Kalousek se tedy toho ujal a k němu se přidala řada lidí, kteří by si rádi přihřáli svou polívčičku. Drby vždycky zvyšovaly zájem čtenářů....Nevím, co je na obvinění p.Grosse pravda a rád bych to věděl. Ale pomocí nezvratných argumentů a ne účelového kydání špíny pomocí spekulací. Předpokládaní vítězové příštích voleb jistě p. Kalouska ocení. Ale jaké peníze si onehdy půjčil on, když společník firmy zapůjčovatele zastřelil a pak zastřelil sebe? Podívá se někdo z příslušných orgánů na tyto zkutečnosti a posoudí, jak to tenkrát bylo? Takže bych rád slyšel kvalifikované zhodnocení obou pánů a poté seznámení veřejnosti se zjištěnou pravdou. Zatím tisk velice iniciativně "informuje", jde ale o to, jak. Mírně řečeno jednostraně, možná zainteresovaně. Pro všechny případy po řadě skušeností kontakt na sebe nedávám. Je zbytečné podrobně informovat případné zastánce Jidášů a Trojských koní, člověk nikdy neví.... "Znechucený občan"

49212

20.4.2005 19:30

Lidovecký hroch Kalousek

gizmo meloun (tečka) b (zavináč) centrum (tečka) cz 147.?.?.?

Jo dekuji ze jsme si precet tento vyborny clanek. Pan Kalousek mi taky velmi pije krev. Ale musi se uznat ze v tom bordelu a tam kde jsou penize umi opravdu dobre chodit a dari se mu to tak ze ze si az tak nikdo nevsima je to prste BOREC. Ale jedna vec me na nem ser.. nejvic a to je tak ze at tu bude vlada cervena nebo modra tak on tam bude a dal bude hrabat pro sebe. TEsim se na to az to dojde vice lidem a ty prasata u koryta vsechny vykopou, doufma ze se toho, ale doziju [smích]

49899

4.2.2011 1:41

RE: Lidovecký hroch Kalousek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 49899

Není to borec je to blbec. Vydává se za rádoby ekonoma, který kam hrábne tam to posere. Tak to dopadne i s jeho nynějším návrhem na úspory. O to směšnější je že z toho vznikl zákon. Nemá to s ekonomickým přístupem nic společného. Zeptejte se skutečných ekonomu jak to na konci roku dopadne. Kapsy lidí budou prázdné a kasa státu taky. Když lidi nemají co utratit, podnikatelé co zdanit..výrobci proč vyrábět..bude v kase na konci roku míň než je tam teď. Jen se koukněte jak dluh každým dnem roste...Co já dlužím to platím..jen nevím jak to udělá stát.. [zmaten]

237584

29.4.2005 8:52

Lidovecký hroch Kalousek

jirik jiri (tečka) pes (zavináč) centrum (tečka) cz 81.?.?.?

Já jsem tak rád, že někdo dokázal takto souhrně popsat karieru pana Kalouska, blahopřeji a obdivuji. S pozdravem Jirka

50916

2.5.2005 17:14

Proč hroch?

Karo Drak 68.?.?.?

Hroší kůži má ten, právě konečně vypadl z premiérské židle. Kalousek naopak prokázal velkou míru osobní citové angažovanosti. Ta pro něho rozhodně nebyla bez rizika. Všichni Kalouskovi vděčíme za doslova kultivační průlom na otevřené scéně. Pozitiva jeho působení jednoznačně existují, kriminální čin doposud nikdo neprokázal, a že se setsakra snažil.... [smích]

51218

14.5.2005 19:14

Lidovecký hroch Kalousek

Anna Kozlová Anna (tečka) Kozlová (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Co se týče lidovců, tak už moje máti vždy říkala, nikdy nevolte lidovce, jsou to pokrytci. Před volbami za první republiky chodili dům od domu a slibovali co všechno pro chudáky udělají, po volbách už chudé neznali.
Je mi nepochopitelné, že novináři i když jsou známa závažná fakta o Kalouskovi, mlčí. Gross, že si na byt poctivě půjčil a chtěl to vrátit, tak rozvířili hon na čarodějnice.
Nerozumím tomu. Malé ryby uštvat, velké krmit a hýčkat. Kde je nějaký morální princip ? ?

52627

22.5.2005 23:10

Lidoveck

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

V

53339

13.9.2017 20:51

Pořád je to aktuální ..

Jiri Kares 2a00.?.?.?

... čím dál tím víc

360000

Příspěvků: 94

09.03. 01:14 Robert Nohejl  Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 11:11  RE: Lidovecký hroch Kalousek
21.09. 09:03 H2.Mácháč  RE: Lidovecký hroch Kalousek od H2. Mácháč
09.03. 01:31 regulus  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 01:46 babi herbe  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 17:20 Grovik  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 22:45 babi herbe  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 00:05 Grovik  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 06:33 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 09:52 anonym  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 11:05 Copaallegro  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 11:16 Karel z Čech  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 11:28 babi herbe  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 13:21 Wallygator  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 15:22 Druid  RE: Lidovecký hroch Kalousek
13.04. 10:20  RE: Lidovecký hroch Kalousek
15.04. 13:53  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 08:53 TraTom  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 08:58 sorry, asi ne  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 14:46 babi herbe  RE: Lidovecký hroch Kalousek
03.04. 04:15 milodarek  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 10:34  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 22:02 Ruda  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 10:57 Marty  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 12:55 max95  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 13:30 Modráček  Lidovecký hroch Kalousek
17.03. 08:43  RE: Lidovecký hroch Kalousek
20.03. 21:06 Gis  RE: Lidovecký hroch Kalousek
13.04. 10:32  RE: Lidovecký hroch Kalousek
14.04. 18:45  RE: Lidovecký hroch Kalousek
15.04. 13:59  RE: Lidovecký hroch Kalousek
02.05. 15:28 PF  RE: Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 19:30 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 21:10 trodas  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 22:14 Vandal  Lidovecký hroch Kalousek
09.03. 22:33 Osvald  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 05:20 ina  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 06:27 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 08:46 Idealista  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 10:10 Maxim  Lidovecký hroch Kalousek
15.03. 18:14  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 10:46 trodas  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 11:53 Idealista  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 12:11 Jarka  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 13:17 trodas  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 13:53 Idealista  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 17:35 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
15.03. 13:45  RE: Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 17:47 nomero  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 20:10 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
10.03. 20:25 Karel z Čech  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 09:53 Copaallegro  RE: Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 10:36  RE: Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 00:55 trodas  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 13:41 Karel z Čech  RE: Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 03:25 Idealista  RE: Lidovecký hroch Kalousek
17.03. 23:19 Karel z Čech  RE: Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 12:37  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 16:45  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 17:29 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
11.03. 20:56 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 10:10  RE: Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 13:39  RE: Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 02:49 Robert Nohejl  Lidovecký hroch Kalousek
12.03. 20:38 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 11:32  RE: Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 15:18  RE: Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 15:57  RE: Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 15:12 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 18:37 hostující  Lidovecký hroch Kalousek
13.03. 21:54 Fantan  Lidovecký hroch Kalousek
14.03. 16:26 hostující  RE: Lidovecký hroch Kalousek
15.03. 10:16 Karel z Čech  RE: Lidovecký hroch Kalousek
15.03. 17:03 Martin  Lidovecký hroch Kalousek
16.03. 10:43  Lidovecký hroch Kalousek
16.03. 18:06 Pavel -Čert- Němec  RE: Lidovecký hroch Kalousek
16.03. 19:49 Idealista  RE: Lidovecký hroch Kalousek
17.03. 00:59 Druid  RE: Lidovecký hroch Kalousek
18.03. 09:38  Lidovecký hroch Kalousek
20.03. 20:53 Gis  Lidovecký hroch Kalousek
21.03. 13:02 WICH  Lidovecký hroch Kalousek
22.03. 10:15  Lidovecký hroch Kalousek
26.03. 07:53  Lidovecký hroch Kalousek
06.04. 12:45 Jan Nieman  Lidovecký hroch Kalousek
12.04. 16:21 MIREK  RE: Lidovecký hroch Kalousek
12.04. 00:23 Jiří  Lidovecký hroch Kalousek
15.04. 17:59  Lidovecký hroch Kalousek
20.04. 19:30 gizmo  Lidovecký hroch Kalousek
04.02. 01:41  RE: Lidovecký hroch Kalousek
29.04. 08:52 jirik  Lidovecký hroch Kalousek
02.05. 17:14 Karo Drak  Proč hroch?
14.05. 19:14 Anna Kozlová  Lidovecký hroch Kalousek
22.05. 23:10  Lidoveck
13.09. 20:51 Jiri Kares  Pořád je to aktuální ..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 82 čtenářů částkou 9 541 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 0

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 0

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 1

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 5

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 3

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 11

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 2

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

BBC zfalšovala další historickou postavu. Anglickou královnu Margaret z Anjou09.11.17 16:01 Británie 3

Kevina Spaceyho vymažou z hotového filmu kvůli obvinění z obtěžování09.11.17 14:40 USA 14

Plíživá islamizace ČR09.11.17 11:02 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,69 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
28,67 Kč
Kanadský dolar
16,99 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,36 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
36,79 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 075,51 Kč
1 unce stříbra
375,19 Kč
Bitcoin
168 349,94 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 15 070